Slux schreef op zondag 14 juni 2020 @ 09:25:
[...]
Deels zeg ik dat, uitleg
Vechain is op alle fronten vaag, hun kantoor was niet eens te vinden, leeg gebouw.
Komen aan met een RFID machine dat zelfs mijn hond crypto kan maken.
Hun walmart verhaal rammelde aan alle kanten, en dat kan je zo terug zoeken via hun web 1.0 website.
De partnerships blijken elke keer toch net wat anders te zijn zoals ze beweren.
We zijn een paar jaar verder en er is nog niks concreets uitgekomen van ze.
Ja met My Story hebben ze iets neer gezet, maar dat is meer een reclame boordje voor DNV GL.
in de praktijk voor zover ik heb kunnen vinden wordt het gewoon niet gebruikt , het is meer een product/dienst om te laten zien wat ze kunnen.
Geen bagholder hier, met een mooie winst 2 jaar geleden verkocht.
Wel grappig dat je weer beweert dat dat kantoor niet te vinden was, dat was 1 gefrustreerd filmpje van een bagholder die niet verder kwam dan de balie. Hij vond dat die recht had op insight knowledge omdat die een investeerder was... zelfde gast ging ook op de BYD parkeerplaats rondlopen om te vragen aan willekeurige mensen of ze Vechain kenden.
Verder prima met je eens dat ze dingen groter weg hebben gezet dan ze uiteindelijk waren. Maar aan de andere kant, wie deed dat in in 2018/2019 niet. Dat partnerships rammelen ben ik het niet mee eens, meerdere partnerships zijn geconfirmed door de bedrijven zelf. Zoals Walmart, BMW, BYD, PWC, Deloitte. Niet de minsten in de branche.
Het minste wat je dus kunt doen is ze het voordeel van de twijfel geven. Het is zeker geen scam en er zijn maar weinig projecten die een dergelijk klantenbestand kunnen overleggen