[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.408 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen drank meer zien. Eergister een dagje gevaren met collega's en gister een anderhalve meter achtertuin party bij mijn schoonzusje die 30 is geworden.

Mijn lever staat -40%

Ik wordt te oud voor die ongein. Vandaag een brakke dag, eens kijken of er nog een leuke trade te maken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitshares lijkt ook weer even een pumpje te willen pakken.

300 sats incoming of terug bij af over een paar uurtjes?

Joost mag het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:23:
Oeps, fat finger :( 10x teveel gekocht. Nu kan ie maar beter gaan stijgen...
Dan is die slider die laat zien hoeveel je koopt in de nieuwe interface toch wel handig.

Zelfde met 10x te weinig kopen. Leuke run omhoog, shit nog weinig gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:26:
[...]

Dan is die slider die laat zien hoeveel je koopt in de nieuwe interface toch wel handig.

Zelfde met 10x te weinig kopen. Leuke run omhoog, shit nog weinig gepakt.
Ja, totdat je het dus handmatig invoert. Maar die nieuwe interface heb ik alleen nog maar bij ZIL/BTC, of heb jij die ook al bij andere coins?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:32:
[...]

Ja, totdat je het dus handmatig invoert. Maar die nieuwe interface heb ik alleen nog maar bij ZIL/BTC, of heb jij die ook al bij andere coins?
Het lijkt me, beheerstechnisch, niet handig om voor elke coin te specificeren welke layout gebruikt gaat worden.

Volgens mij moet je je browsercache eens legen.

#brainfart

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:32:
[...]

Dat maakt die slider handig om het precentage te zien inderdaad. Verder ZIL en THETA bij mij. Even wennen, maar toch wel handig als geheel. Geen idee waarom het alleen bij die 2 coins is.
Xessive schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:39:
[...]
Daar ligt het niet aan. Volgens mij testen ze het met een aantal coins. Ik zie ook geen manier om iets te kiezen en bij zowel Taro als mij is het ZIL wel en BTC als voorbeeld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Xessive schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:39:
[...]

Het lijkt me, beheerstechnisch, niet handig om voor elke coin te specificeren welke layout gebruikt gaat worden.

#brainfart
Gefeliciteerd :)

In de website branche staat dit ook wel bekend als A/B testing. Je schotelt een deel van je publiek een ander/vernieuwd design voor en test dat. Blijkt het goed te werken dan optimaliseer je dat verder en gaandeweg zet je het voor meer gebruikers live. Nou is dat doorgaans meer voor webshops en dergelijke en voornamelijk bedoeld om te zien of het percentage aankopen verhoogd wordt. Op een exchange zal dat niet zo werken, maar ik vermoed dat ze dit bewust even klein testen en daarna verder uitrollen.

Een CTRL+R toont hier bij de andere trading pairs nog steeds het oude uiterlijk.

Edit: Theta heb ik al een tijdje niet meer open gehad, maar net als Pilatus zie ik daar ook het nieuwe uiterlijk. Het lijkt dus heel gericht te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 14-06-2020 14:46 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
PilatuS schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:41:
[...]

Dat maakt die slider handig om het precentage te zien inderdaad. Verder ZIL en THETA bij mij. Even wennen, maar toch wel handig als geheel. Geen idee waarom het alleen bij die 2 coins is.

[...]

Daar ligt het niet aan. Volgens mij testen ze het met een aantal coins. Ik zie ook geen manier om iets te kiezen en bij zowel Taro als mij is het ZIL wel en BTC als voorbeeld niet.
Ja das dan wel weer apart, ze zullen er wel een goede reden voor hebben maar die kan ik zo niet verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:43:
[...]

Gefeliciteerd :)

In de website branche staat dit ook wel bekend als A/B testing. Je schotelt een deel van je publiek een ander/vernieuwd design voor en test dat. Blijkt het goed te werken dan optimaliseer je dat verder en gaandeweg zet je het voor meer gebruikers live. Nou is dat doorgaans meer voor webshops en dergelijke en voornamelijk bedoeld om te zien of het percentage aankopen verhoogd wordt. Op een exchange zal dat niet zo werken, maar ik vermoed dat ze dit bewust even klein testen en daarna verder uitrollen.

Een CTRL+R toont hier bij de andere trading pairs nog steeds het oude uiterlijk.

Edit: Theta heb ik al een tijdje niet meer open gehad, maar net als Pilatus zie ik daar ook het nieuwe uiterlijk. Het lijkt dus heel gericht te zijn.
Voor een webshop kan ik idd begrijpen dat ze dit op deze manier testen.

Maar voor een exchange snap ik het niet, daar is alle data (m.u.v. volume en prijs) eigelijk allemaal gelijk.

Misschien dat ze dit hebben gedaan in verband met (server / db) performance.
Als je dan wilt vergelijken snap ik wel dat de BTC op de oude layout hebben zitten gezien het dagelijkse volume. Te veel data maakt dat werk ook niet makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Xessive Puur risicomanagement. Als je een exchange met vele miljarden beheert wil je niet even snel op vrijdagmiddag een nieuwe lay-out live knallen om daarna met de vrijmibo te starten. Dat rol je langzaam uit, terwijl je op kleine schaal monitort hoe echte gebruikers (= veelvoud van je eigen testers) met de nieuwe vormgeving en werking omgaan en je hun feedback kunt verzamelen.

Als er bijv. een foutje in die slider zit, dan zet je maar zo 10x zoveel in als je eigenlijk wilde doen (oh wacht... :)) en dan kan je natuurlijk allemaal claims tegemoet zien.

Zie het als een fast vs slow ring in Windows 10. Iedere IT'er zal dit begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@The_Goat Wanneer kwam dat army precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:55:
@The_Goat Wanneer kwam dat army precies?
Probeer ze te bereiken maar heb de verkeerde destination tag ingesteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dan komt het bij de miners terecht toch? Oh nee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:23:
Dan komt het bij de miners terecht toch? Oh nee :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QHu7jwyKoqRWf2bfuRBkSYVwhdE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sr2HM3uP811EmfqBGQXp19Dy.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukkig gaat ZIL goed, want van XRP moet ik het niet hebben op het moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Slux schreef op zondag 14 juni 2020 @ 09:25:
[...]

Deels zeg ik dat, uitleg

Vechain is op alle fronten vaag, hun kantoor was niet eens te vinden, leeg gebouw.
Komen aan met een RFID machine dat zelfs mijn hond crypto kan maken.
Hun walmart verhaal rammelde aan alle kanten, en dat kan je zo terug zoeken via hun web 1.0 website.
De partnerships blijken elke keer toch net wat anders te zijn zoals ze beweren.
We zijn een paar jaar verder en er is nog niks concreets uitgekomen van ze.

Ja met My Story hebben ze iets neer gezet, maar dat is meer een reclame boordje voor DNV GL.
in de praktijk voor zover ik heb kunnen vinden wordt het gewoon niet gebruikt , het is meer een product/dienst om te laten zien wat ze kunnen.
Geen bagholder hier, met een mooie winst 2 jaar geleden verkocht.

Wel grappig dat je weer beweert dat dat kantoor niet te vinden was, dat was 1 gefrustreerd filmpje van een bagholder die niet verder kwam dan de balie. Hij vond dat die recht had op insight knowledge omdat die een investeerder was... zelfde gast ging ook op de BYD parkeerplaats rondlopen om te vragen aan willekeurige mensen of ze Vechain kenden.

Verder prima met je eens dat ze dingen groter weg hebben gezet dan ze uiteindelijk waren. Maar aan de andere kant, wie deed dat in in 2018/2019 niet. Dat partnerships rammelen ben ik het niet mee eens, meerdere partnerships zijn geconfirmed door de bedrijven zelf. Zoals Walmart, BMW, BYD, PWC, Deloitte. Niet de minsten in de branche.

Het minste wat je dus kunt doen is ze het voordeel van de twijfel geven. Het is zeker geen scam en er zijn maar weinig projecten die een dergelijk klantenbestand kunnen overleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Je moet het zien als een lekker stukje zelfkastijding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:07:
Gelukkig gaat ZIL goed, want van XRP moet ik het niet hebben op het moment ;)
Ik heb net ook maar een XRP gokje genomen, klein ordertje geplaatst, voor de rest blijf ik even in cash zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gooooooo ZIL *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:40
Glad I have some NEBL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:42
Nou, ik ook hoor haha... na deze mini stijging nog -86%... nog maar een kleine 900% te gaan voor profit dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat heb ik gemist dat verklaart waarom er mensen opstaan om XRP te kopen?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Zei iemand XRP? <3

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde ik daar NANO? <3

Ohnee, XRP, laatmaar. Ik kruip weer onder mijn steen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ZIL met 8% winst de deur uitgedaan, durf het niet aan om +10 sats erbij te gokken ten koste van de huidige marge.

90% XRP sell order wordt op dit moment aangevreten. 10% ervan hou ik even aan.

De dag alsnog mooi positief afgesloten. Zo een stop loss op Bitcoin gooien en maar even kijken welke kant het geheel op gaat.

Edit: 25% in ONT gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 14-06-2020 21:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sando schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:05:
Ik ben er weer uit met verlies, toch weer even de top gesponseerd, die gasten zullen het wel moeilijk hebben vooral die kerel zonder nek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sando schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:05:
Puur even een scalp of swingtrade voor wat mensen, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik hodl xrp lekker door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
iemand moet de bagholder zijn🤪

ben benieuwd waar we heen gaan morgen. hopelijk knettah harde moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/lDsGEtmr/

Vandaag alleen de 100x liq. longs gerunned. Die heb ik wel meegepakt.
Liquidation runs is echt de nieuwe trick van 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Tominatie schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:28:
[...]

iemand moet de bagholder zijn🤪

ben benieuwd waar we heen gaan morgen. hopelijk knettah harde moon
Die hard, al 6 uur lang, benieuwd waar dit eindigt. Ik verwacht epic pumpamentals soon, als we horen dat Bill Clinton Swell aankondigt morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:28:
[...]

Hoe gaat het ermee maat. Dump survived?
Veel geld verloren (ziek van). zit nu op bybit in een short .. stoploss 9500
Geen bitmex meer, te veel rechtzaken lopen daar nu tegen, abnormaal

KEK voortaan toch maar een stoploss

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 14-06-2020 23:47 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 23:39:
[...]

Veel geld verloren (ziek van). zit nu op bybit in een short .. stoploss 9500
Geen bitmex meer, te veel rechtzaken lopen daar nu tegen, abnormaal

KEK voortaan toch maar een stoploss
Niet lullig bedoelt, maar je bent weer long gegaan op weerstand, met hefboom. Nu weer short op iets van support. Ook weer met hefboom ?

Kan best dat we hier doorzakken hoor, maar als je weerstand blijft longen met grote hefboom posities en support blijft shorten op dezelfde manier, blijf je rekt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Short zitten nu is niks mis mee, sl/liq prijs van 9500 wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:06:
Short zitten nu is niks mis mee, sl/liq prijs van 9500 wel
Short met een 9.4k entry opzich niet nee. Stop loss op iets winst of iets verlies, kun je doen. Hier short gaan waar we nu zitten met hefboom is een ander verhaal.

We zijn al meer dan een maand in een range bezig. Het zou mij ook niet verbazen als we doorzakken hoor, helemaal als de beurs morgen mee omlaag wil, maar een scamwick naar 9600 zou ook niet vreemd zijn. Dat we nog een week sideways gaan met low 9.2 en high 9.6 kan heel goed. Dan wordt die 9500 stop loss alleen niet geraakt als we de komende 2 dagen flink gaan zakken en blijven zakken. Dus je zet in op een drop binnen 48 uur terwijl we al meer dan een maand sideways gaan. Vind ik met flinke hefboom een risk/reward van 10x niets.

Als je geen goede entry kan pakken, kan je het vaak beter niet doen. Helemaal als je dan weerstand keer op keer gaat longen en als je dan rekt gaat, ga je support shorten met een stop loss die ruk is. Heb je mazzel en zakken we hier inderdaad door zit je goed. Heb je pech ga je weer rekt of verlies je weer flink. Soms is niet in een trade zitten de beste optie. Ik heb het idee dat A87 in een trade moet zitten want hij moet geld terug verdienen wat ie heeft verloren. Ga je dan voor slechte entries met slechte stop losses in een range dan is het puur gokken dat we nu na meer dan een maand wel gaan doorzakken. Gaat het niet zo is het weer verlies. Los van of we hier doorzakken of niet, meer even als geheel qua traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
The_Goat schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:29:
[...]

Die hard, al 6 uur lang, benieuwd waar dit eindigt. Ik verwacht epic pumpamentals soon, als we horen dat Bill Clinton Swell aankondigt morgen.
En out. Dacht dat xrp ook een stable coin was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Spy/dow futures zakken in(pre market) en Bitcoin volgt. Bizar, lijpe algo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
@PilatuS Sl op break-even of net iets winst is eigenlijk altijd slecht imo. Dan is je entry niet goed geweest, kans dat S/r level weer geraakt wordt is enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:26:
@PilatuS Sl op break-even of net iets winst is eigenlijk altijd slecht imo. Dan is je entry niet goed geweest, kans dat S/r level weer geraakt wordt is enorm
Ik ben meer van de korte scalps dan swings. Doen we een dikke run omlaag ga ik long, doen we een dikke run omhoog ga ik short. Op die manier weet ik vaak genoeg de lows en highs te pakken voor een scalp. Zeker in de range van afgelopen maand werkt dat prima voor mij. Ga je een lange swing pakken dan moet je stop loss inderdaad wat ruimer staan. Alleen doe je dat waar we nu zitten is dat een slechte entry naar mijn mening waar je stop heel ruim moet, helemaal met hefboom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Short want de 4H ziet er gewoon uit als dikke shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:47:
Zoals bij de vorige long waar de 4 uur extreem bullish was ?

De huidige 4 uur is trouwens alles behalve bearish nu en is een dikke absorption candle geworden. De kans dat je 9500 stop loss geraakt gaat worden is veel te groot om in een hefboom trade te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:47:
Nu shorten is puur gokken, nog niks wijst op verdere daling. Mrgoed, succes! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:52:
[...]
Nu shorten is puur gokken, nog niks wijst op verdere daling. Mrgoed, succes! :)
Precies.

En die 4 uur candle:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuiyaykgXUMxMIdvlWm6_bcAv5Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XIwNQoyoywV32YawJSzCSvWF.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

kan makkelijk naar 9000 zakken en dan bnen je 12 uur verder

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 15-06-2020 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:53:
kan makkelijk naar 9000 zakken
Klopt. Of naar 9600 stijgen. Flip a coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zit met 40 euro in een short ik maak me niet druk. stoploss 5 euro weg sja. gewoon slapen op dat

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 15-06-2020 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 00:54:
Ik zit met 40 euro in een short ik maak me niet druk. stoploss 5 euro weg sja. gewoon slapen op dat
Je moet het allemaal zelf weten hoor. Het maakt ook niet uit of het met 40 euro is of met 40k. Meer dat midrange short gaan met een stop in midrange tijdens een maand lang sideways, de kans dat het succesvol is, die is klein. Het is hopen dat na een maand lang sideways je stop niet geraakt wordt en de boel doorzakt. Dus hopen dat het nu doorzakt terwijl het al 20x niet zo is gegaan. De risk/reward is er gewoon niet, dus waarom zo'n trade openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38

Bever!

3

Daar gaat ze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
TD9 gevolgd door rode 1, kans op trend reversal vrij groot.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/RF57hj6v/

HODL je shorts (en xrp)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dotcom87
  • Laatst online: 15:42
The_Goat schreef op maandag 15 juni 2020 @ 07:34:
TD9 gevolgd door rode 1, kans op trend reversal vrij groot.

[Afbeelding]

HODL je shorts (en xrp)
Benieuwd of de 9000 het gaat houden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lUfB68GtxhSQFQBB_RWTRf1cxrw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qMoSKiDqosPfJZHXSUTEuOMP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door dotcom87 op 15-06-2020 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Harde klappen jonguh!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
dotcom87 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 07:51:
[...]

Benieuwd of de 9000 het gaat houden

[Afbeelding]
Wat is die indicator 2de van onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Laatst online: 15:42

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 22:12
Wow sicke moon vannacht.

Edit: oh hield tablet ondersteboven.

[ Voor 45% gewijzigd door The Redman op 15-06-2020 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Die gaat nog ver onder de 9K klappen zo...
En dan ff snel inkopen
En dan eind van de week ... MOOOONNNN!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Rekt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
ik begin steeds meer bearish gevoelens te krijgen. Misschien was die 20K toch de eerste en laatste keer voor Bitcoin ATH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Trouwens, Zondag een Ledger Nano S gekocht en een aantal coins veilig gesteld van het grote boze internet.
Was wel ff een gedoe met codes en wachtwoorden, maar als het eenmaal opgezet is... werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:24
Haha, omlaag omdat BTC tegenwoordig gekoppeld is aan de beurs en die gaat zo hard naar beneden. Het is geen ander product meer, wel leuk voor diegenen die dat nog denken.

[ Voor 28% gewijzigd door Wietsee. op 15-06-2020 08:33 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

mengenli schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:31:
ik begin steeds meer bearish gevoelens te krijgen. Misschien was die 20K toch de eerste en laatste keer voor Bitcoin ATH.
Hahaha, nee joh, dit is nog steeds volgens het boekje.
Eind deze maand gaat de MOON race ingezet worden.
Nu nog ff goedkoop coins vergaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Alles nog steeds volgens uitgesproken verwachting. We zijn gebroken op 9600 en gaan support zoeken op 6700. Uiteraard niet in 1 dag...

Al zal de 8500 regionen lastig te nemen zijn. Daar is zoveel support geweest.

[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 15-06-2020 08:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mengenli schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:31:
Zo lang de bakker, kapper en vrouwen in het bordeel het er niet over hebben gaat het ook niet meer gebeuren, en het moment dat ze er over beginnen, is het tijd om eruit te stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Echt monkey tilt als 8888 niet gehit wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
de mln is nog steeds te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Stop loss heeft de schade weer beperkt zie ik, wanneer mogen we weer instappen is niet leuk aan de zij lijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:32
ja we zijn er bijna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
AEX diep in het rood. Als de amerikaanse beurs ook keldert verwacht ik een daling bij BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:28:
AEX diep in het rood. Als de amerikaanse beurs ook keldert verwacht ik een daling bij BTC.
Maar iedereen zou toch in BTC vluchten als de beurzen in het rood staan ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:33:
[...]

Maar iedereen zou toch in BTC vluchten als de beurzen in het rood staan ? :X
wie heeft jou dat wijs gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
lighting_ schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:41:
[...]

wie heeft jou dat wijs gemaakt?
Sarcasme..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Laat sarcasme eens zijn mond houden dan :D

Maar ff serieus.... deze maand nog ff laag .. inkopen.. en dan vanaf Juli knallen graag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:44:
[...]
Maar ff serieus.... deze maand nog ff laag .. inkopen.. en dan vanaf Juli knallen graag.
Is dit sarcasme ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mooie trade momenten dit, ik heb er al een stuk op 10 opzitten vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:32
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:44:
[...]

Laat sarcasme eens zijn mond houden dan :D

doe altijd laag inkopen het probleem is dat die dan nog nog lager gaat 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 12:50
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:32:
Trouwens, Zondag een Ledger Nano S gekocht en een aantal coins veilig gesteld van het grote boze internet.
Was wel ff een gedoe met codes en wachtwoorden, maar als het eenmaal opgezet is... werkt als een zonnetje.
Zou ik ook eens moeten doen.
Heb al een jaar een Ledger Nano S liggen en nog steeds niet uitgepakt :$
Wanneer onderneemt men iets om te beveiligen? Nadat er een diefstal is gebeurd...
Misschien mijn eigen raad toch maar eens opvolgen en niet wachten tot het te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

XA4DB schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:15:
[...]

Zou ik ook eens moeten doen.
Heb al een jaar een Ledger Nano S liggen en nog steeds niet uitgepakt :$
Wanneer onderneemt men iets om te beveiligen? Nadat er een diefstal is gebeurd...
Misschien mijn eigen raad toch maar eens opvolgen en niet wachten tot het te laat is.
Ja ik vond het nu toch tijd worden. Het is iets meer dan "leuk spelen" geworden.
En je hoort vaak genoeg dat exchanges gehackt worden of dat er ergens een bug is ondekt waardoor je alles kwijt bent enzo.
En wat men vaker zegt hier... zolang je zelf niet je key's en passphrases onder beheer hebt, dan heb je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:24:
[...]

Ja ik vond het nu toch tijd worden. Het is iets meer dan "leuk spelen" geworden.
En je hoort vaak genoeg dat exchanges gehackt worden of dat er ergens een bug is ondekt waardoor je alles kwijt bent enzo.
En wat men vaker zegt hier... zolang je zelf niet je key's en passphrases onder beheer hebt, dan heb je niks.
Heel goed, zelf ook vorige week een groot deel van exchanges gehaald om op lokale wallets te zetten.
Moet zelf ook nog een keer aan de ledger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

DJ-Promo schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:27:
[...]

Heel goed, zelf ook vorige week een groot deel van exchanges gehaald om op lokale wallets te zetten.
Moet zelf ook nog een keer aan de ledger.
Vind het idd wel een prettig idee.
Alleen is de Ledger Nano S wel wat klein qua geheugen enzo.
Vind het jammer dat ik maar 4 coins actief kan managen via de Nano S.
Misschien toch een Nano X kopen tzt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:40:
[...]

Ja als ik er 1 koop is het de X, reden dat ik hem nog niet gekocht heb is de prijs.
Wel laatst wat filmpjes gezien en de software ziet er goed uit en je kunt ook al wat coins stake via de ledger.
Vind alleen het onderhoudt wat heftig volgens mij moet je erg vaak de firmware update etc. dat is ook wel het geval met de losse wallets die ik nu gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 21:59

spok9

Groen...

Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:32:
Denk ook aan een intelligente backup op papier ;)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

spok9 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:52:
[...]

Denk ook aan een intelligente backup op papier ;)
Die zit erbij :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 08:07
Ik had al een Ledger Nano S. Afgelopen week voor m'n verjaardag een X gekregen. Heb deze ingesteld met dezelfde phrase als dat ik had op de S. Dit was met 5 minuten klaar. De S ligt nu in de kluis. Met de X ben ik aan het spelen geweest. Top dingen vind ik :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:04:
Ik had al een Ledger Nano S. Afgelopen week voor m'n verjaardag een X gekregen. Heb deze ingesteld met dezelfde phrase als dat ik had op de S. Dit was met 5 minuten klaar. De S ligt nu in de kluis. Met de X ben ik aan het spelen geweest. Top dingen vind ik :)
Nice! Heb je veel wallets draaien? Stake je ook iets zoals Tezos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:04:
Die pass phrase wordt toch gegenereerd voor je tijdens de setup?.
Bij mij wel iig. Moest elk woord uit die phrase valideren en opschrijven.
Die ligt nu veilig opgeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 10:36

Edho

Heeft Canon A570IS

Je moet wel regelmatig even aan de slag met je ledger en legderlive. Als je er van uit gaat dat je je ledger een jaar op de plank laat liggen (dat kan een strategie zijn...), dan kan het na een jaar heel lastig zijn om er weer in te komen. Als de firmware op de ledger niet meer compatibel is met de ledgerlive software, dan moet je al trucken uit gaan halen of support gaan raadplegen.
Regelmatig even aankoppelen en bij laten werken, minmaal eens per kwartaal is aan te raden.

Edho

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:38
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:19:
[...]

Mocht je je Ledger kwijtraken, kun je de seed gebruiken om een nieuwe Ledger in te stellen. Maar je kan dit natuurlijk ook doen met een tweede Ledger, dan geven beide Ledgers toegang tot dezelfde wallets. Erg handig en geeft een veilig gevoel bij firmware updates e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Edho schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:23:
Je moet wel regelmatig even aan de slag met je ledger en legderlive. Als je er van uit gaat dat je je ledger een jaar op de plank laat liggen (dat kan een strategie zijn...), dan kan het na een jaar heel lastig zijn om er weer in te komen. Als de firmware op de ledger niet meer compatibel is met de ledgerlive software, dan moet je al trucken uit gaan halen of support gaan raadplegen.
Regelmatig even aankoppelen en bij laten werken, minmaal eens per kwartaal is aan te raden.
Slim, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 12:50
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:24:
[...]

Dat ik het nog niet gedaan heb, heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat ik ooit wat Zcash "verloren" ben met Winzec. Een software wallet voor Zcash. De update (begin 2018) van Zcash4Win naar Winzec is na veelvoudige pogingen nooit gelukt (de update wel, maar het overzetten van de coins niet). Hierdoor dus wel wat kwijt geraakt en dat weerhoudt me waarschijnlijk om de Nano Ledger S te activeren. Dit is natuurlijk hardware en alles op een exchange laten staan, is ook niet super veilig... dus ik weet wel dat het beter zou zijn.
Als je er van uit gaat dat je je ledger een jaar op de plank laat liggen (dat kan een strategie zijn...), dan kan het na een jaar heel lastig zijn om er weer in te komen. Als de firmware op de ledger niet meer compatibel is met de ledgerlive software, dan moet je al trucken uit gaan halen of support gaan raadplegen.
Zo'n berichten maken me dus bang.
Maar goed, af en toe de Ledger activeren kan dit wel voorkomen.
Zal er me binnenkort toch maar eens aanzetten.
Anders was die aankoop ook weer nutteloos...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 10:36

Edho

Heeft Canon A570IS

XA4DB schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:46:
[...]

[...]

Zo'n berichten maken me dus bang.
Maar goed, af en toe de Ledger activeren kan dit wel voorkomen.
Zal er me binnenkort toch maar eens aanzetten.
Anders was die aankoop ook weer nutteloos...
Het was zeker niet de bedoeling om je bang te maken. Het gebruik van een Legder heeft nu eenmaal een werkwijze en het is goed om die helder te hebben. Als je muntjes dan op je ledger staan, geeft dat wel een veilig gevoel en is dat ook werkelijk veiliger.
Nog een tip kan zijn om alle handelingen rond je ledger te documenteren als een soort handleiding. Stel je voor dat je op eens het loodje legt, dan kunnen je nabestaande er nog wat mee.... Of geef ik je nu weer een rotgevoel, in dat geval SORRY!!

Edho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HipHaan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-07 15:17
Dit weerhoud me er wel van om een Ledger aan te schaffen aangezien het echt een lange termijn hold is. Behoorlijk gekloot om dat ding een paar keer per jaar uit een kluis buitenshuis te gaan halen, te updaten en weer terug te brengen. Hou het liever bij paper wallets in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:40:
[...]

Pelox schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:27:
[...]

De ledger heeft in totaal 160kb ruimte, op dit moment heb ik 5 apps geïnstalleerd en heb nog 60kb over. Veel apps zijn maar 4kb groot zag ik dus afhankelijk van wat je hebt kunnen er toch heel wat op!
Een stuk meer dan 4 dus.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:07:
[...]
Een stuk meer dan 4 dus.
De meeste apps die in ledger live ondersteund worden zijn 40-44KB ... dus.. 4 :)
Ik vind het wel prettig dat je vanuit Ledger Live nog wat kunt doen met die coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:32

orf

HipHaan schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:04:
[...]

Dit weerhoud me er wel van om een Ledger aan te schaffen aangezien het echt een lange termijn hold is. Behoorlijk gekloot om dat ding een paar keer per jaar uit een kluis buitenshuis te gaan halen, te updaten en weer terug te brengen. Hou het liever bij paper wallets in dat geval.
Dat valt echt enorm mee hoor. Ik heb sinds 2016 een Ledger Nano en die doet het gewoon nog prima. Ik heb 'm laatst aangesloten om even te checken nadat ik 'm meer dan een jaar niet had gebruikt. Ik heb ook nog een Nano S bij iemand anders in de kluis liggen als backup.

Voor écht lange tijd is een paper wallet wel het handigst. Als je er maar voor zorgt dat je het bij een brand niet kwijt bent.

[ Voor 8% gewijzigd door orf op 15-06-2020 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
DJ-Promo schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:08:
[...]

Nice! Heb je veel wallets draaien? Stake je ook iets zoals Tezos?
Yes ik stake toevallig Tezos. Ik vond dit makkerlijk(er) dan via de webportal. Ledger heeft een Windows app genaamd Ledger Live. Via deze tool stake ik Tezos. Hetzelfde geld voor Stellar (XLM). Wat me ook opviel is dat m'n Stellar wallet direct herkend werd en werd weergegeven. Ik heb lang geleden deze aangemeld bij een stakepool maar heb al maanden hier niks meer van ontvangen. Dit staat helemaal los van de Ledger natuurlijk. Weet iemand of er nog wel goede stakepools zijn voor XLM?

Je kan hier https://www.ledger.com/supported-crypto-assets zien welke coins supported zijn, En als ze ook nog "Ledger Live" supported zijn maakt het helemaal makkelijk en krijg je de extra stake functionaliteiten aangeboden..
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:19:
[...]

Die pass phrase heb je netjes opgeschreven en opgeslagen. Maar als je dus een nieuwe (of in mijn geval een extra) Ledger in gebruik neemt dan kan je makkelijk die 24 woorden importeren met de 2 knoppen. Dat ging een stuk makkelijker dan ik had verwacht

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 15-06-2020 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik sluit de Ledger trouwens minstens 1x per week aan. Even controleren of alles er nog is, alle stakes uitbetaald zijn. En in het geval van ICX de ontvangen coins re-staken 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 15-06-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:28:
[...]

Die pass phrase heb je netjes opgeschreven en opgeslagen. Maar als je dus een nieuwe (of in mijn geval een extra) Ledger in gebruik neemt dan kan je makkelijk die 24 woorden importeren met de 2 knoppen. Dat ging een stuk makkelijker dan ik had verwacht
Ja ik zag iets over Staking voorbij komen in Ledger Live, maar zegt mij niet zoveel.
Klinkt als dat je je coins wéér ergens anders moet neerzetten en daar dan rente over krijgt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:00:
[...]

Ja ik zag iets over Staking voorbij komen in Ledger Live, maar zegt mij niet zoveel.
Klinkt als dat je je coins wéér ergens anders moet neerzetten en daar dan rente over krijgt ofzo.
Welke coins heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

XLM, ETH, BTC en XTZ (op die ledger dus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Riesj74 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:18:
[...]

XLM, ETH, BTC en XTZ (op die ledger dus)
XLM kon je altijd staken voor zo'n 1% maar ik kan zo snel niet meer vinden hoe. Afgelopen novenber hebben ze ook ingrijpende aanpassingen gedaan wat hier mogelijk nog wel impact op heeft of had
https://cointelegraph.com...kens-worth-47-billion-usd

BTC gaat m niet worden. ETH was geloof ik wel bezig met een PoS concept, maar ik ben geen ETH goeroe.
In het geval van Tezos noemen ze het Baking. Het is makkelijk, kies een bakkerij:
https://mytezosbaker.com/ En in je Ledger Live geef je hun adres op. Je coins blijven altijd in je eigen wallet. Ik krijg elke 2 dagen uitbetaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:38
HipHaan schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:04:
[...]

Dit valt wel mee. Er is in het verleden 1x een firmware upgrade geweest die wat lastiger was, maar dat is al lang geleden. Met die firmware hebben ze een en ander veranderd waardoor toekomstige upgrades makkelijker en niet-brekend moeten zijn.

Sowieso heb je nog de backup, dat is in principe een paper (of bij mij: metalen) wallet. Ik heb het dan ook andersom, de backup (24 woorden) in de kluis en de Ledger gewoon bij me.

Voordat je dat doet, moet je wel je backup getest hebben, kijken of je hem kunt restoren - liefst voordat je er funds op hebt staan. Ook daarom is een tweede Ledger super handig, dan kun je daarmee goed spelen en ben je nooit afhankelijk van 1 kopie. Want zoals je weet: 1 kopie is geen kopie.
Pagina: 1 ... 43 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!