[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.408 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

TFEUL 95 al hahah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Mooie timing! Zit er al een tijd in, bij elke stevige daling DCA gedaan, maar er kwam nooit een stevige bounce. Kom nu min of meer gelukkig terug aan BE point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 22:58
Malarky schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:31:
Vanmorgen in TFEUL gestapt want die is op zijn aller aller laatste support lijn aangekomen. De bodem van 22/23 mei voor hij aan zijn pump begon. Gaatie in 1x weer naar de 91/92 op de dollar van 21 mei. Denk ik.

Verwacht niet dat die daar door heen gaat.
Goede move!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/UXEj0Nzh/

We moeten deze ff reclaimen anders is 't een bearish retest en gaan we waarschijnlijk lager dan de drop van gisteren. Break van deze zone is voor mij confirmatie van een 10,5K soon.

Do or die iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-09 08:01

raq

Vanmorgen in TFEUL gestapt want die is op zijn aller aller laatste support lijn aangekomen. De bodem van 22/23 mei voor hij aan zijn pump begon. Gaatie in 1x weer naar de 91/92 op de dollar van 21 mei. Denk ik.

Na jouw berichtje je voorbeeld gevolgd, was wel in voor een gokje, net uitgestapt op 106. Tnx *O*

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Hoe vinden we deze dan?...
Lijkt me toch een grote stap in consumenten awareness en gebruikersgemak m.b.t. betalen met Crypto
Bitpay Reveals Crypto-to-Fiat Prepaid Mastercard,

On June 11, 2020, the cryptocurrency payment services provider, Bitpay announced the firm is launching a prepaid Mastercard that can be loaded with a variety of digital assets. The Atlanta-based company says the card can be spent anywhere Mastercard is accepted and users can “instantly convert cryptocurrency into fiat currency.”

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:40

Ik zat ook in TFUEL :) uitgestapt op 99. Nu weer buy orders klaargezet op 89 / 82 / 76 sat. Denk dat er nog meer vuurwerk gaat komen 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Kom op BTC omhoog met die handel! Aanstaande maandag gaan mijn werkgever en ik zitten voor het opstellen van een vaststellingsovereenkomst dus graag een beetje tempo!! Ik geef je max 6 maanden, dan wil ik een moon zien!

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 12-06-2020 15:44 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

dotcom87 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:22:
[...]

Ik zat ook in TFUEL :) uitgestapt op 99. Nu weer buy orders klaargezet op 89 / 82 / 76 sat. Denk dat er nog meer vuurwerk gaat komen 8)
Bitvavo doet nog geen TFUEL :'(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
MOON!
&nu vasthouden die hap! Kunnen mooie dingen gebeuren komende tijd. 15K SOON bitsjesssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:03:
MOON!
&nu vasthouden die hap! Kunnen mooie dingen gebeuren komende tijd. 15K SOON bitsjesssss
Rustaaaagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:03:
MOON!
Hope so.... Verkopen op $9300 (had verwacht dat ie verder zou dippen) en weer kopen op $9460 om de boot niet te willen missen is niet heul handig....

Buy High, Sell Low. Verry goeie aktie.

[ Voor 5% gewijzigd door -Skyhawk- op 12-06-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Riesj74 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:18:
Lijkt me toch een grote stap in consumenten awareness en gebruikersgemak m.b.t. betalen met Crypto

[...]
Er zijn er al meer die dit bieden zoals de Spaanse https://2gether.global

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De klassieker. Overkomt de beste >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:20:
[...]

De klassieker. Overkomt (bijna) de beste >:)
O-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
I guess they didn’t like my “printer goes brrrrr” posts every day.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EaXGffud2KTqc-4IDru6Kskch48=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ejXGjHAlzplrh2mGPChr0rME.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ok, you can't make this shit up.

Craig S. Wright heeft een brief laten sturen naar "Bitcoin Core" over een tweetal bitcoin adressen met tienduizenden BTC waarvan hij claimt de eigenaar te zijn, alleen is hij gehackt en zijn de keys gestolen (letterlijk stelen inclusief het wegnemen; de "hacker" heeft de file met de keys ook verwijderd). Dus of ze er even op letten dat die coins niet moven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGavZTup3Ak1B0sZIsISMLznE1k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zg2nIUBIebNTuUoAdbtEzWqy.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jFiJgH6Zy9tjduOSB35MIXF5pIU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9vOQQxydbVFZs9cYXH4nTeYN.jpg?f=user_large

Alleen, Craig being Craig, heeft natuurlijk weer niet goed opgelet, want:

_O-

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
RaptorXS schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:30:
[...]

Mwha, als hodler geen last van. ;)
Nee, als hodler heb je weer van andere dingen last, zoals bijv. 600 Dollar per Bitcoin minder tov gisteren zonder enige garantie dat de prijs ooit weer boven het huidige niveau komt :)
Riesj74 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:18:

[...]
Ik heb al >1 jaar een Coinbase Visa creditcard in mijn portemonnee zitten, nog nooit gebruikt, maar dit soort oplossingen bestaan al enige tijd.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaTOUXbXYAE7tQu?format=jpg&name=900x900
:)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EaTKf9pWkAEw17g?format=jpg&name=large
De 3e keer....

[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 12-06-2020 19:48 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Taro schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:53:
[...]

Nee, als hodler heb je weer van andere dingen last, zoals bijv. 600 Dollar per Bitcoin minder tov gisteren zonder enige garantie dat de prijs ooit weer boven het huidige niveau komt :)
Hoezo heb je daar 'last' van? 10k soon. Moon soon. Mars soon.

Geduld d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin volgt de beurzen echt op de voet. SPX/DOW omlaag, bitcoin omlaag en andersom. Vreemd om te zien, lijkt geen toeval at this point.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukkig, TSLA -100 Dollar in 2 dagen tijd, benieuwd of die weer rond 500-700 te koop zal zijn, of vanaf maandag richting 1.500 gaat. Als dat laatste zo is dan stap ik niet meer in met het geld aan de zijlijn en gaat het weer richting cryptocurrency :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:01:
Bitcoin volgt de beurzen echt op de voet. SPX/DOW omlaag, bitcoin omlaag en andersom. Vreemd om te zien, lijkt geen toeval at this point.
En we gaan een wereldwijde recessie tegemoet. Als de beurzen allemaal mee gaan doen met de werkelijke staat van de economie en goed gaan dumpen, dan kunnen we een nieuwe ATH wel even vergeten. Mocht de beurs goed dumpen en BTC volgt zoals de vorige keer, dan zou meer dan 50% er af niet vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:18:
[...]

En we gaan een wereldwijde recessie tegemoet. Als de beurzen allemaal mee gaan doen met de werkelijke staat van de economie en goed gaan dumpen, dan kunnen we een nieuwe ATH wel even vergeten. Mocht de beurs goed dumpen en BTC volgt zoals de vorige keer, dan zou meer dan 50% er af niet vreemd zijn.
Precies ja, maar het lijkt er niet echt op dat de aandelen de daadwerkelijke economie gaan weerspiegelen. De printer doet BRRRRRR en de stonk exchanges hebben miljoenen nieuwe leden mogen verwelkomen die maar wat graag wilden instappen. Dat iets als HERTZ ook gewoon lijp pompt terwijl het soon delisted gaat worden en failliet is zegt wel genoeg.

De FED gaf zelf al aan "we've unlimited QE", dus die blijven printen om de beurzen overeind te houden. Ik denk zelfs dat een ATH reëler is dan een verdere daling nu, hoe gek dat ook klinkt.

Ik hoop zelf vooral dat Bitcoin zich loskoppelt van die meuk en in waarde gaat stijgen omdat de huidige situatie met fiatgeld 1 v/d redenen is dat Bitcoin er is. Helaas is dat nog niet het geval.

Moon, lambo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:33:
[...]

Precies ja, maar het lijkt er niet echt op dat de aandelen de daadwerkelijke economie gaan weerspiegelen. De printer doet BRRRRRR en de stonk exchanges hebben miljoenen nieuwe leden mogen verwelkomen die maar wat graag wilden instappen. Dat iets als HERTZ ook gewoon lijp pompt terwijl het soon delisted gaat worden en failliet is zegt wel genoeg.

De FED gaf zelf al aan "we've unlimited QE", dus die blijven printen om de beurzen overeind te houden. Ik denk zelfs dat een ATH reëler is dan een verdere daling nu, hoe gek dat ook klinkt.

Ik hoop zelf vooral dat Bitcoin zich loskoppelt van die meuk en in waarde gaat stijgen omdat de huidige situatie met fiatgeld 1 v/d redenen is dat Bitcoin er is. Helaas is dat nog niet het geval.

Moon, lambo
Het is de vraag hoe het gaat natuurlijk, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat de beurzen de komende jaren blijven pompen terwijl bedrijf na bedrijf met winstwaarschuwingen komt. Nou is het pompen van de laatste tijd ook al belachelijk, maar dat dit maar door blijft gaan terwijl het economisch overal minder en minder gaat is moeilijk voor te stellen. Als het grote smart money dumpt dan zijn de nieuwe instappers dumb money en die gaan de run omlaag niet tegenhouden, gaat het echt slecht dan stappen ze uit met verlies en gaat het nog harder. Nou kunnen we inderdaad nog wel even blijven pompen met al dat nieuwe geld, maar de komende 5 jaar in een globale recessie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:49:
[...]

Het is de vraag hoe het gaat natuurlijk, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat de beurzen de komende jaren blijven pompen terwijl bedrijf na bedrijf met winstwaarschuwingen komt. Nou is het pompen van de laatste tijd ook al belachelijk, maar dat dit maar door blijft gaan terwijl het economisch overal minder en minder gaat is moeilijk voor te stellen. Als het grote smart money dumpt dan zijn de nieuwe instappers dumb money en die gaan de run omlaag niet tegenhouden, gaat het echt slecht dan stappen ze uit met verlies en gaat het nog harder. Nou kunnen we inderdaad nog wel even blijven pompen met al dat nieuwe geld, maar de komende 5 jaar in een globale recessie ?
Ja idd, dat klinkt heel vreemd. Ik vind Venezuela en Argentinië best mooie voorbeelden hiervoor. De beurzen in die landen halen recordhoogte na recordhoogte terwijl de economie daar voor geen meter draait. Onbeperkt bijprinten van geld zorgt er gewoon voor dat 't in waarde afneemt waardoor stonks, bitcoin, goud enz. zullen stijgen. Een ATH lijkt mij dus niet gek op termijn ondanks de stroeve situatie nu.

Alleen klinkt het best bizar. We gaan 't zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Puur voor de lolz heb ik vandaag in excel ff lopen kutten met mijn crypto inzet vs verkoop enzo...
En blijkt.... BTC heb ik niet goed gedaan :D
Met BTC maar 9% winst vanaf het begin.
ETH 27%

Gek genoeg... LINK ... 300% :P

Verkopen all die BTC shitcoin... alles in LINK!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Money printer go BRRR (repost?)

[ Voor 29% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 12-06-2020 23:40 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38

Bever!

3

Riesj74 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:56:
Puur voor de lolz heb ik vandaag in excel ff lopen kutten met mijn crypto inzet vs verkoop enzo...
En blijkt.... BTC heb ik niet goed gedaan :D
Met BTC maar 9% winst vanaf het begin.
ETH 27%

Gek genoeg... LINK ... 300% :P

Verkopen all die BTC shitcoin... alles in LINK!! ;)
Link en xtz zijn wel coins die relatieve kracht tov btc hebben laten zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Bever! schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:41:
[...]

Link en xtz zijn wel coins die relatieve kracht tov btc hebben laten zien
Je bedoelt dat het coins zijn met lage liquiditeit en dus keihard omhoog schieten als ze maar een klein beetje worden gepumpt, maar ook weer keihard dalen als de boel uiteindelijk weer naar beneden gaat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 01:48:
[...]

Je bedoelt dat het coins zijn met lage liquiditeit en dus keihard omhoog schieten als ze maar een klein beetje worden gepumpt, maar ook weer keihard dalen als de boel uiteindelijk weer naar beneden gaat.
Niet dus. Check LINK/BTC eens over de laatste jaren. Higher low, higher low, higher low.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 13-06-2020 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
[quote]Taro schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:53:
[...]

[...]

Wij staan er anders in, dat klopt.
Ik mag graag tegengas geven tegen de daghandelaren die denken met al hun TA de markt te kunnen voorspellen.
Meestal zie je ze na een tijdje niet meer ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 03:53:
[quote]Taro schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:53:
[...]

[...]

Wij staan er anders in, dat klopt.
Ik mag graag tegengas geven tegen de daghandelaren die denken met al hun TA de markt te kunnen voorspellen.
Meestal zie je ze na een tijdje niet meer ;)
Volgens mij zijn er hier meer traders dan holders overgebleven, een beetje trader verdiend ook meer dan een holder.
Ik ben zelf van mening dat je geen crypto moet holden, het is alleen leuk als je een early adopter bent of teveel geld over hebt en dan blijft het een slechte investering.
Beter dividend fondsen en aandelen pakken daar heb je veel meer aan voor de LT ;)

Als je vanaf 2017 holder bent dan boer je flink achteruit vergeleken met normale fondsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

.oisyn schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 01:48:
[...]

Nee, pilatus zei het al.. Zijn een van de weinige alts die het erg goed gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Fair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

BAND, VET (einde driehoek) ZIL, allemaal op hun support lijn aangekomen. Het is echt weer koopjes dag. Aangenomen dat de BTC zich nog een dagje rustig houdt.

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 13-06-2020 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:13:
BAND, VET (einde driehoek) ZIL, allemaal op hun support lijn aangekomen. Het is echt weer koopjes dag. Aangenomen dat de BTC zich nog een dagje rustig houdt.
VET is alleen omhoog gegaan door te roepen dat ze een partnership hebben met onbekend bedrijf, als de bagholders dat weer gaan inzien zal er weer een dump komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Slux schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:34:
[...]

VET is alleen omhoog gegaan door te roepen dat ze een partnership hebben met onbekend bedrijf, als de bagholders dat weer gaan inzien zal er weer een dump komen.
Misschien, maar het was volgens mij ook op een TA interessant punt aangekomen. Ik kwam het op meerdere fora/telegram group tegen. De waarheid zal wel in het midden hangen.

Ze hebben ook een VET logo, dus ik snap de pump wel.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
[...]

Niet helemaal waar, men verwacht een listing op coinbase. (again)

https://blog.coinbase.com...gital-assets-2c5b84813fcf

Wat ik nog veel interessanter vind is eigenlijk de range van BTC (8500~10500). Bij +/- 10500 breakout (en het houden van dat level) kunnen we eigenlijk wel spreken dat we definitief de downtrend uit zijn geklommen, zakken we terug naar give or take onder de 8500 dan zie ik BTC nog heel hard onderuit gaan.

Interessante tijden voor BTC als je het mij vraagt. Dat zijn in ieder geval de levels die ik heel erg in de gaten ga houden aankomende tijd.

Overigens een leuke macro chart, voor de mensen die ongekend bullish zijn.
https://www.tradingview.c...X-Eviler-long-term-chart/

[ Voor 40% gewijzigd door RedHat op 13-06-2020 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RedHat schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:32:
[...]

Niet helemaal waar, men verwacht een listing op coinbase. (again)

https://blog.coinbase.com...gital-assets-2c5b84813fcf
Ja ik dacht een een déjà vu te hebben, volgens mij was dat een paar jaar terug hot tegenwoordig doet het niet zoveel meer, kijk naar ADA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

[...]

Goed nieuws wordt altijd gepubliceerd als de coin support lijn technisch, TA lijn technisch er goed voorstaat. Dat zien ik al sinds 2017 gebeuren.

In tegenstelling tot strenge regelgeving op de stock market mag je ook gewoon je nieuws en leaks timen.

Als de BTC aan het instorten is komt er toevallig nooit een coin op dat moment met geweldig nieuws. Na een mooie bodem gezet te hebben daarentegen...

Op de beurs mag je alleen je ICO timen en dat gebeurd al 100 jaar vollop

[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 13-06-2020 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:13:
[...]

Goed nieuws wordt altijd gepubliceerd als de coin support lijn technisch, TA lijn technisch er goed voorstaat. Dat zien ik al sinds 2017 gebeuren.

In tegenstelling tot strenge regelgeving op de stock market mag je ook gewoon je nieuws en leaks timen.

Als de BTC aan het instorten is komt er toevallig nooit een coin op dat moment met geweldig nieuws. Na een mooie bodem gezet te hebben daarentegen...

Op de beurs mag je alleen je ICO timen en dat gebeurd al 100 jaar vollop
Okay, ik heb helaas geen verstand van TA ik hoop voor je dat ie doet wat ie moet doen, zou er zelf nu niet meer op instapen maar dat zij ik ook met Theta en die ging nog even 100% :X

ik hou het wel op de top 15 en met meeste volume muntjes en NANO natuurlijk :P de rest van die crap schiet voor mij niet zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:32
je zou nog maar een bag met Verge hebben ( zo als ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:29
[...]

Het was meer dit nieuws icm met het coinbase gerucht

https://www.crypto-news-f...-supply-chain-management/

Maar goed, op al het nieuws van VET reageer je alsof je door een bij gestoken bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
bie100 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:40:
je zou nog maar een bag met Verge hebben ( zo als ik :) )
Sterkte man :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
hoef niet heb ze verkocht toch nog biefstuk vanavond :Y

gekkenhuis eigenlijk had XVG al een tijdje nooit meer naar gekeken maaaaaaaaar winst is winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:53:
[...]

Het was meer dit nieuws icm met het coinbase gerucht

https://www.crypto-news-f...-supply-chain-management/

Maar goed, op al het nieuws van VET reageer je alsof je door een bij gestoken bent
Nee hij ging daarvoor al was 1 of andere grote partnership in China. (Yuhongtai Foods Co) Vreemd dat ie niet te vinden is via google, of vreemd was wel te verwachten eigenlijk.

Ja VET, XRP, TRX, CVG al dat soort coins zijn allemaal scams, leuk om af er toe op te springen maar je moet wel zorgen dat je snel klaar bent, anders blijf je achter met een SOA.

VET viel bij mij door de mand met hun state of the art rfid machine en hun amateuristische walmart track en trace systeem made in web 1.0, ik had eigenlijk wel verwacht dat facedown alles had opgekocht en we nu op 1 zouden staan met VET ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 13-06-2020 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:29
Slux schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:01:
[...]

Nee hij ging daarvoor al was 1 of andere grote partnership in China. (Yuhongtai Foods Co) Vreemd dat ie niet te vinden is via google, of vreemd was wel te verwachten
Misschien moet je het artikel even beter lezen, het gaat om Meijiada.
Meijiada Fresh Foods is a chain of stores based in Shenzhen which specializes in the fresh meat and vegetable sector.

Ik vind het verder wel aandoenlijk hoor, dat het moment dat VET genoemd er meteen een matig debunk bericht van jou komt. Snap niet dat je je daar zo druk om kan maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
VET lives matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
VET een scam noemen gaat mij ook wel iet wat ver 8)7

Maarja, iedereen mag een mening over iets hebben. Ik ben er van overtuigd dat VET een blijver is, vanwege DNV GL. Die zullen niet zo snel van het toneel verdwijnen.

[ Voor 61% gewijzigd door RedHat op 13-06-2020 16:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:23:
[...]

Misschien moet je het artikel even beter lezen, het gaat om Meijiada.
Meijiada Fresh Foods is a chain of stores based in Shenzhen which specializes in the fresh meat and vegetable sector.

Ik vind het verder wel aandoenlijk hoor, dat het moment dat VET genoemd er meteen een matig debunk bericht van jou komt. Snap niet dat je je daar zo druk om kan maken
Ik had het van vechain zelf.
https://twitter.com/vecha.../1269079480108105728?s=20
Het gaat om een dochter onderneming van en die is dus onbekend maar goed stop al je centjes in vechain want dat is de toekomst d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RedHat schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:31:
VET een scam noemen gaat mij ook wel iet wat ver 8)7

Maarja, iedereen mag een mening over iets hebben. Ik ben er van overtuigd dat VET een blijver is, vanwege DNV GL. Die zullen niet zo snel van het toneel verdwijnen.
Je bent zeker hun revolutionaire chip machine vergeten ?

Ik hoop het voor je, tot nu toe is er geen enkel partnership doorgebroken en we zijn al weer een paar jaar verder, zo ging het ook met XRP, niks van terecht gekomen.

ik heb een tijd terug nog alle links van hun wallmart systeem gepost en hoe amateuristisch het was, jammer dat je daar niemand meer over hoort want duidelijker dan dat kon het niet worden, maar goed het is ook moeilijk iets helder te zien met oogkleppen op

Pas als ze van CMC verdwijnen om een echt bedrijf te vormen kan ik ze pas serieus nemen tot die tijd is het gewoon troep waar je wel leuk aan kan verdienen als je er op tijd in en uit bent, en er kan en zal verder geen enkel serieus bedrijf ze serieus nemen.

[ Voor 33% gewijzigd door Slux op 13-06-2020 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin ziet er nog steeds prima uit(TA-wise imo), maar de correlatie met de stonkmarket is niet te negeren. Er was geen enkele sprake van correlatie tussen Bitcoin en stonks voor de corona-virus chaos, maar sindsdien is de correlatie behoorlijk sterk.

De data is van 2 maart t/m 12 juni(zaterdagen&zondagen zijn niet meegenomen) waarbij de corona-crisis echt impact begon te hebben:

https://i.imgur.com/BQvgZ48.png

R: -1 = negatieve correlatie tussen de 2, ze doen het tegenovergestelde van elkaar.
R: 0 = er is geen relatie tussen de 2
R +1 = positieve correlatie tussen de 2, ze volgen elkaars richting

Met 'n R van +0.85 bewegen de stonks en bitcoin dus veelal dezelfde richting op. Gezien 't feit dat er eigenlijk geen correlatie bestond voor de corona crisis kan het ook toeval zijn (de data is ook 'n kort timeframe bijv.) maar zelf hou ik er wel rekening mee.

Toch hoop ik dat Bitcoin gewoon schijt gaat hebben en lekker richting de 20K en daarna 50K pampert. >:)
Huidige tijden laten juist zien wat de kracht is van Bitcoin en waarom je er gewoon 1 moet holden imo.

Ben benieuwd naar maandag, veel mensen denken toch aan een drop van de aandeeltjes waar ik juist denk dat er 'n ATH komt. De weerspiegeling van stonks t.o.v. de werkelijke economie is allang verdwenen. Brrrrrrrrr, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Reclaimen eerdere supportzone die brak, sindsdien consolidatie hierin. Verder mooie bounce gehad van belangrijke support $9000-9200 en idd trendlinesupport. Ik blijf dit bullish benaderen tot een break v/d trendline/$9200-9000 support, dan close ik m'n longpositie die al een behoorlijke tijd mee gaat en pleur ik m'n gehele tradepot richting USD.

Van m'n hodlpot blijf ik af, daar gaan de dan hopelijk extra vergaarde BTC weer naar toe 8)

Maar zover is het nog niet... voor nu zie ik nog steeds geen reden om die 10,5K te testen en hopelijk te breken.

https://www.tradingview.com/x/O5U7CxfC/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 22:12
Slux schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:03:
[...]

Ik had het van vechain zelf.
https://twitter.com/vecha.../1269079480108105728?s=20
Het gaat om een dochter onderneming van en die is dus onbekend maar goed stop al je centjes in vechain want dat is de toekomst d:)b
Kerel... Tegen al die VET bagholders kun je zeggen wat je wil maar daar zijn ze doof voor en dan doneren ze nog meer geld in de scam. :+

Niet mijn mening, wel mijn observatie sinds 2017.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
vet, trx, xrp, ada, link, allemaal kut :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
The_Goat schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:48:
vet, trx, xrp, ada, link, allemaal kut :+
je bent er 1 vergeten BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Je demoniseert VET idd @Slux. Straks wordt VET nog neer geschoten en vermoord voordat de echte bullrun begint. Krijgt VET er standbeeld en kan ik hele dagen en nachten dat standbeeld gaan beschermen. Daar ben jij dan dus debet aan. Knoop dat goed in je oren jongeman :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ZIL heeft idd de MA99 1W niet doorbroken, is er zoals verwacht op afgeketst en daalt weer mooi verder (232 sats nu). Sta paraat om weer in te stappen.

Fijn muntje dat MKR, denk er op -7% mooi een aantal te kopen 24 uur geleden, daalt dat kreng nu door tot -11%, wat dus niet 4% extra is, maar -11% tov 24 uur geleden. Afijn, die hold ik wel even tot betere tijden. Ik vind het niet erg om met verlies te verkopen, maar in dit geval zijn er maar 1 miljoen van, dus dat komt vast ooit wel goed :)

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 13-06-2020 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 21:19

gws24

Thinking is hard!

Tominatie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:07:
Bitcoin ziet er nog steeds prima uit(TA-wise imo), maar de correlatie met de stonkmarket is niet te negeren. Er was geen enkele sprake van correlatie tussen Bitcoin en stonks voor de corona-virus chaos, maar sindsdien is de correlatie behoorlijk sterk.

De data is van 2 maart t/m 12 juni(zaterdagen&zondagen zijn niet meegenomen) waarbij de corona-crisis echt impact begon te hebben:

R: -1 = negatieve correlatie tussen de 2, ze doen het tegenovergestelde van elkaar.

Met 'n R van +0.85 bewegen de stonks en bitcoin dus veelal dezelfde richting op. Gezien 't feit dat er eigenlijk geen correlatie bestond voor de corona crisis kan het ook toeval zijn (de data is ook 'n kort timeframe bijv.) maar zelf hou ik er wel rekening mee.

Toch hoop ik dat Bitcoin gewoon schijt gaat hebben en lekker richting de 20K en daarna 50K pampert. >:)
Huidige tijden laten juist zien wat de kracht is van Bitcoin en waarom je er gewoon 1 moet holden imo.

Ben benieuwd naar maandag, veel mensen denken toch aan een drop van de aandeeltjes waar ik juist denk dat er 'n ATH komt. De weerspiegeling van stonks t.o.v. de werkelijke economie is allang verdwenen. Brrrrrrrrr, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Wat zijn stonks nou weer? Waar kan ik die kopen? :+

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
gws24 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:31:
[...]

Wat zijn stonks nou weer? Waar kan ik die kopen? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 21:19

gws24

Thinking is hard!

pffff, moet blijkbaar mijn memes etc beter bij gaan houden :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbabassie
  • Laatst online: 24-09 22:35
Altijd grappig, mensen die een bepaalde coin afzijken om de dingen die ze wel al hebben of doen.. persoonlijk geloof ik wel in vechain, maar goed als we daar op in gaan dan gaat het zo’n welles nietes spelletje worden....Ik heb die mindset nooit begrepen van het huilen om andere crypto.... want als je je logica doortrekt heeft BTC het wel al voor elkaar.. want het is zo’n goede store of value :D, zo’n goed betaalmiddel met een toppie transactie fee als het netwerk volloopt :D, second layer schaling is al zo’n appeltje eitje met lightning :D.. kijk, ik kijk zo niet en ik wil persoonlijk meer kijken naar wat mogelijk is..daarom ga ik niet niet willekeurige coins uitkiezen om dit te doen, maar kies ik juist de marktleider uit waar ik trouwens ook potentie in zie en in geïnvesteerd heb, maar als je wel zo beredeneerd doe het dan in ieder geval consistent .

Ik heb namelijk nog nooit een fatsoenlijk antwoord gehad (behalve een onzin shill antwoord) op het antwoord welke crypto uit de top100 dan wel de partnerships hebben waarbij crypto al op grote schaal gebruikt wordt of welke munt met daadwerkelijk valide commerciële transacties op grote schaal voor de gemiddelde burger met duidelijk usecase waar je niet omheen kan.

Netzoals slux is het alleen huilie huilie omdat het zijn bag niet is die geshilled wordt.

Hoe krijg je het anders voor elkaar te beredeneren dat het slecht nieuws is dat Walart daadwerkelijk aantoonbaar een cryptogelieerde service gebruikt die daadwerkelijk zorgt voor transacties op een publieke blockchain (ja misschien niet zo gedecentraliseerd als je zou willen) omdat jij de UI er persoonlijk niet gelikt uit vindt zien.

Tuurlijk kan je discussiëren of het helemaal de walhalla is, maar hoe jij het stelt is het geen inhoudelijk tech discussie, maar gewoon afzeiken. Want dat heel crypto voor een groot deel in de ”proof of concept” fase zit is wel duidelijk..

[ Voor 0% gewijzigd door Barbabassie op 13-06-2020 21:52 . Reden: Te veel smileys ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Barbabassie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:38:
Ik heb namelijk nog nooit een fatsoenlijk antwoord gehad (behalve een onzin shill antwoord) op het antwoord welke crypto uit de top100 dan wel de partnerships hebben waarbij crypto al op grote schaal gebruikt wordt of welke munt met daadwerkelijk valide commerciële transacties op grote schaal voor de gemiddelde burger :D met duidelijk usecase waar je niet omheen kan.

Netzoals slux is het alleen huilie huilie omdat het zijn bag niet is die geshilled wordt.
Geen enkele en dat zal ook niet gebeuren de bedrijven die wel de blockchain gebruiken staan niet op CMC en die hebben een private chain of op basis van o.a ETH of andere ontwikkel cryptos, in 99% van de gevallen is een simpele DB veel efficiënter, sneller, goedkoper, beheersbaarder en vaak veiliger.

Het is pure speculatie niks meer niks minder., in 2020 its all about the logo's

Ik heb geen bags en shill niks het is allemaal troep op NANO na dat is uber shizzele voor de rest bash ik alles op een paar store of value coins en BTC na want niks heeft zich bewezen en veel zitten er in als bagholder en kijken ernaar met oogkleppen op.

Gezien de rest van je verhaal kan je beter maar een biertje openen, misschien ben je daar wel beter in want met traden met die visie ga je er niet komen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 13-06-2020 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbabassie
Biertje heb ik open en misschien trade ik wel helemaal niet en zit ik er alleen met een kleine beetje snoepgeld in omdat het dan leuker is om te volgen en heb ik niet zoveel te winnen of verliezen.

Als je het toch allemaal so belachelijk vindt en de stelling dat geen enkele public blockchain ooit iets gaat worden (wat op zich best een te verdedigen stelling is), waarom neem je dan de moeite om individuele muntjes af te zeiken (misschien zelf ook beter een biertje pakken?) en hou je het gewoon niet lekker algemeen anders heb je nog een paar duizend af te zeiken en dat is zo vermoeiend... al mag je natuurlijk zelf weten wat je doet, maar als je dan consistent wil zijn kan je dat spelletje spelen bij elke losse crypto die hier wordt genoemd.

Ik ben er allemaal niet zo emotioneel over als je denkt, maar was gewoon benieuwd naar je berendering en die is alles is kont... ok duidelijk :D

Ooh en waarom ik het dan wel leuk vindt is omdat ik het geinig vindt dat er nu wat blockchain productjes in het wild zijn.. en vind ik dan wel weer geinig

[ Voor 8% gewijzigd door Barbabassie op 13-06-2020 22:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Barbabassie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:38:
Ik heb die mindset nooit begrepen van het huilen om andere crypto....
Blockchain is bullshit voor alles behalve het decentraal en censorship resistant transacten van digitale tokens. Daarmee vallen alle projecten die niet gewoon een currency willen zijn (oftewel 99% van de crypto space) dus al af.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Barbabassie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:20:
Biertje heb ik open en misschien trade ik wel helemaal niet en zit ik er alleen met een kleine beetje snoepgeld in omdat het dan leuker is om te volgen en heb ik niet zoveel te winnen of verliezen.

Als je het toch allemaal so belachelijk vindt en de stelling dat geen enkele public blockchain ooit iets gaat worden (wat op zich best een te verdedigen stelling is), waarom neem je dan de moeite om individuele muntjes af te zeiken (misschien zelf ook beter een biertje pakken?) en hou je het gewoon niet lekker algemeen anders heb je nog een paar duizend af te zeiken en dat is zo vermoeiend... al mag je natuurlijk zelf weten wat je doet, maar als je dan consistent wil zijn kan je dat spelletje spelen bij elke losse crypto die hier wordt genoemd.

Ik ben er allemaal niet zo emotioneel over als je denkt, maar was gewoon benieuwd naar je berendering en die is alles is kont... ok duidelijk :D
Als jij het afzeiken vind ok, het is gewoon de realiteit en zo gaat het al jaren, vertel mij maar dat het anders is.

ik zit hier om geld te verdienen ik vind de posts van o.a. @taro ,@Tominatie , bever! ons geitje @The_Goat @Richh @The Redman interessant en die van @PilatuS, ik ben het niet altijd met ze eens en geloof zelf niet in TA zoals hun, maar ze weten wel waar ze het over hebben en ik neem daar ook dingen in mee met mijn trades.

voor die mensen die aan komen waaien en beweren dat hun coin de wereld gaat over nemen zonder enige onderbouwing heb ik niks aan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbabassie
ok eens, zeker als je reactie zou zijn geweest als het iemand was die een coin de hemel in prijsde, maar je reageerde op traders die mogelijke argumenten gaven voor een (al dan niet) tijdelijke stijging zoals (mogelijke) Exchange listings en/of TA’s, dus ik blijf het allemaal niet echt logisch vinden (want nogmaals niemand had het over een walhalla), maar goed het doet er ook niet toe want ik logisch vind ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Barbabassie op 13-06-2020 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:56:
[...]

Geen enkele en dat zal ook niet gebeuren de bedrijven die wel de blockchain gebruiken staan niet op CMC en die hebben een private chain of op basis van o.a ETH of andere ontwikkel cryptos, in 99% van de gevallen is een simpele DB veel efficiënter, sneller, goedkoper, beheersbaarder en vaak veiliger.

Het is pure speculatie niks meer niks minder., in 2020 its all about the logo's

Ik heb geen bags en shill niks het is allemaal troep op NANO na dat is uber shizzele voor de rest bash ik alles op een paar store of value coins en BTC na want niks heeft zich bewezen en veel zitten er in als bagholder en kijken ernaar met oogkleppen op.

Gezien de rest van je verhaal kan je beter maar een biertje openen, misschien ben je daar wel beter in want met traden met die visie ga je er niet komen ;)
Troll much? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik weet niet in welke coin jij écht een bruikbare toekomst ziet, maar eigenlijk ben ik het wel met @Slux eens. We zitten hier allemaal voor de speculatie. Leuk hoor dat DAI, MKR, staken, 300 andere termen, maar uiteindelijk staan al die coins op een exchange (= CMC listing) om te verhandelen voor geld. En als je ze gaat verhandelen voor geld ga je speculeren.

Bedrijven die de blockchain echt gebruiken willen de blockchain gebruiken en niet een muntje kopen dat door mensen als wij op exchanges wordt verhandeld om winst op te maken. Het zijn 2 gescheiden werelden die wij aan elkaar relateren om te speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Slux schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:06:
[...]

Je bent zeker hun revolutionaire chip machine vergeten ?

Ik hoop het voor je, tot nu toe is er geen enkel partnership doorgebroken en we zijn al weer een paar jaar verder, zo ging het ook met XRP, niks van terecht gekomen.

ik heb een tijd terug nog alle links van hun wallmart systeem gepost en hoe amateuristisch het was, jammer dat je daar niemand meer over hoort want duidelijker dan dat kon het niet worden, maar goed het is ook moeilijk iets helder te zien met oogkleppen op

Pas als ze van CMC verdwijnen om een echt bedrijf te vormen kan ik ze pas serieus nemen tot die tijd is het gewoon troep waar je wel leuk aan kan verdienen als je er op tijd in en uit bent, en er kan en zal verder geen enkel serieus bedrijf ze serieus nemen.
Eigenlijk zeg je dus dat ik oogkleppen op heb?
Ik snap dat overigens wel hoor, maar dan zou ik mij iets meer verdiepen in Amazon in de dotcom bubble. Dat geeft een iets breder perspectief en iets meer "markers" waar je kickstarters van jaren geleden beter mee kunt marken. VeChain is geen project voor de hodlers, dat ben ik helemaal met je eens. Ik kijk puur naar hoe een bedrijf "groeit" ten opzichte van een losgekoppelde "aandelenbeurs"...

Dat het voor de "koersjagers" niet het beste project is, alla, ben ik het meer dan 100% mee eens, maar dat het op zichzelf een scam is quote ik graag.

Ik durf wel te beweren als alles naar de klote gaat op de altmarket (en dan bedoel ik 0 sats, compleet weg) dat VeChain overleeft (puur vanwege dat ze het moeten overleven uit DNV GL's oogpunt). En dat is exact de backing die evident is.

[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 13-06-2020 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/V08PUdPL/

Het is weer weekend. Dan drukt Arthur altijd even op z'n 100x liquidation knop :9

Edit: deze zelf niet getrade vandaag, druk met heggen snoeien, maar dacht na die wick, het zal toch wel, en ja het zal idd wel :)

Edit 2: xvg heeft een beetje halving fomo zie ik, valt dat nog ergens te shorten?

[ Voor 44% gewijzigd door The_Goat op 13-06-2020 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:04:
[...]

Ik weet niet in welke coin jij écht een bruikbare toekomst ziet, maar eigenlijk ben ik het wel met @Slux eens. We zitten hier allemaal voor de speculatie. Leuk hoor dat DAI, MKR, staken, 300 andere termen, maar uiteindelijk staan al die coins op een exchange (= CMC listing) om te verhandelen voor geld. En als je ze gaat verhandelen voor geld ga je speculeren.

Bedrijven die de blockchain echt gebruiken willen de blockchain gebruiken en niet een muntje kopen dat door mensen als wij op exchanges wordt verhandeld om winst op te maken. Het zijn 2 gescheiden werelden die wij aan elkaar relateren om te speculeren.
Je hebt het alleen over de bedrijven en die de blockchain gebruiken en dus niet over de particulieren die ook worldwide een reden hebben om in crypto's te gaan zitten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
RaptorXS schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:35:
[...]

Je hebt het alleen over de bedrijven en die de blockchain gebruiken en dus niet over de particulieren die ook worldwide een reden hebben om in crypto's te gaan zitten. ;)
Vertaal dit nou zelf eens naar particulieren, dat lukt je vast wel?

Hoe vaak heb je zelf al betaald via de blockchain en hoe vaak heb je al geld gecashed op de top en bijgekocht op de bodem om er geld aan te verdienen? Ja, je bent hodler en had dus vaker op de top kunnen verkopen, maar je houdt de betreffende cryptocurrency niet omdat je er graag mee wil gaan betalen. De reden erachter blijft speculeren.

De manier waarop we op dit moment met zijn allen aan cryptocurrency komen (=exchange of ICO en niet omdat je het in de vorm van salaris ontvangt) zorgt er ook direct voor dat arme mensen er geen toegang tot hebben en dus zijn en blijven we ver weg van een brede acceptatie en vervanging van de huidige geldmarkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:04:
[...]

ADA, XLM, LINK, ETH.
Maar als je NANO roept als enige mogelijke altcoin die waarde heeft, en je meent het.... dan ben je toch wel gelijk al je geloofwaardigheid kwijt hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:41:
[...]

Vertaal dit nou zelf eens naar particulieren, dat lukt je vast wel?

Hoe vaak heb je zelf al betaald via de blockchain en hoe vaak heb je al geld gecashed op de top en bijgekocht op de bodem om er geld aan te verdienen? Ja, je bent hodler en had dus vaker op de top kunnen verkopen, maar je houdt de betreffende cryptocurrency niet omdat je er graag mee wil gaan betalen. De reden erachter blijft speculeren.

De manier waarop we op dit moment met zijn allen aan cryptocurrency komen (=exchange of ICO en niet omdat je het in de vorm van salaris ontvangt) zorgt er ook direct voor dat arme mensen er geen toegang tot hebben en dus zijn en blijven we ver weg van een brede acceptatie en vervanging van de huidige geldmarkten.
Ik had dat antwoord verwacht maar het gaat niet over mij.
Het gaat over de mensen in Venezuela, Argentinie, Libanon, China, Turkije, Nigeria, Iran , India etc. (worldwide}
De lokale munt devalueert met de dag dus kunnen ze beter met hun spaarcentjes in de crypto's gaan zitten.
Waarom denk je dat bijv de USDT handel zo groot wordt momenteel?
En er record BTC adressen zijn met meer dan 0,1 BTC?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Riesj74 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:48:
[...]
Maar als je NANO roept als enige mogelijke altcoin die waarde heeft, en je meent het.... dan ben je toch wel gelijk al je geloofwaardigheid kwijt hoor :D
Wikipedia: Sarcasme
RaptorXS schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:50:
[...]
De lokale munt devalueert met de dag dus kunnen ze beter met hun spaarcentjes in de crypto's gaan zitten.
Dan heb je het voornamelijk over een store of value, niet over crypto als betaalmiddel of de blockchain.

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 13-06-2020 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:51:
[...]

[...]

Dan heb je het voornamelijk over een store of value, niet over crypto als betaalmiddel of de blockchain.
Ik denk niet dat Slux een geintje maakte met de agressie waarmee hij dat argument maakte ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Riesj74 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:55:
[...]

Ik denk niet dat Slux een geintje maakte met de agressie waarmee hij dat argument maakte ;)
Als je aan Nano komt, dan kom je aan Slux, Tominatie en Jaapio, een hecht kliekje waar ik graag ver vandaan blijf. Je kunt het gewoon beter over andere zaken hebben, zoals het weer, de kleur van logo's, etc. Laat ze maar lekker op hun eilandje zitten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The_Goat
Gewoon even een stukje zaterdagavondtheorie:

Als je toch zo graag in alts wil 'investeren' en voor lange tijd wil vast houden, pak dan de lowcaps,
Ada/xlm/trx/you name it hebben miljoenen bagholders, die willen allemaal verkopen en wachten op het goede moment, dus enorme verkoopdruk (de reden waarom alle highcaps slecht presteren tov. lowcaps momenteel).

Nieuwe alts hebben dat niet, de kans dat die nog een keer 10x, 20x, 100x, doen, is vele malen groter dan de 'oude' alts. De kans dat je net op de goede gokt is echter niet zo groot, dus:

Zoek een paar pareltjes, verdeel daar een minimaal bedrag over en ga lekker zitten hopen dat een van de 10 wat wordt, en de andere 9 schrijf je af. De rest van je portfolio duw je in BTC en evt. ETH (als je persé wilt holden), of trade je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op zondag 14 juni 2020 @ 00:00:
[...]

Als je aan Nano komt, dan kom je aan Slux, Tominatie en Jaapio, een hecht kliekje waar ik graag ver vandaan blijf. Je kunt het gewoon beter over andere zaken hebben, zoals het weer, de kleur van logo's, etc. Laat ze maar lekker op hun eilandje zitten.
Ja ok, maar er is geinen en dan is er iemand's post bewust onderuit proberen te halen met in je argument de zin dat Nano de enige Altcoin is die bestaansrecht heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

The_Goat schreef op zondag 14 juni 2020 @ 00:04:
Gewoon even een stukje zaterdagavondtheorie:

Als je toch zo graag in alts wil 'investeren' en voor lange tijd wil vast houden, pak dan de lowcaps,
Ada/xlm/trx/you name it hebben miljoenen bagholders, die willen allemaal verkopen en wachten op het goede moment, dus enorme verkoopdruk (de reden waarom alle highcaps slecht presteren tov. lowcaps momenteel).

Nieuwe alts hebben dat niet, de kans dat die nog een keer 10x, 20x, 100x, doen, is vele malen groter dan de 'oude' alts. De kans dat je net op de goede gokt is echter niet zo groot, dus:

Zoek een paar pareltjes, verdeel daar een minimaal bedrag over en ga lekker zitten hopen dat een van de 10 wat wordt, en de andere 9 schrijf je af. De rest van je portfolio duw je in BTC en evt. ETH (als je persé wilt holden), of trade je mee.
De coins zoals ADA, XLM, LINK etc.. hebben een veel betere kans opeens door te knallen als hun product vaart krijgt.
Ja dat is langere termijn denken, maar het gaat komen.
Crypto is niet alleen BTC... als dat wel zo zoui zijn dan trekt BTC dat ook niet in zijn eentje.
Er moet draagkracht komen en crypto moet gemeengoed worden bij de consument.
Dat doe je niet alleen maar met het "digitale goud".
Dat doe je door een paar coins met goed usecases en bedrijven die er achter zitten en er baat bij hebben dat het successen worden.

Traden doe je dan met de HOTS, ANT's, OMG's en PundiX's van deze wereld :D
(en nano...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Riesj74 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 00:10:
[...]

De coins zoals ADA, XLM, LINK etc.. hebben een veel betere kans opeens door te knallen als hun product vaart krijgt.
Crypto is niet alleen BTC... als dat wel zo zoui zijn dan trekt BTC dat ook niet in zijn eentje.
Er moet draagkracht komen en crypto moet gemeengoed worden bij de consument.
Dat doe je niet alleen maar met het "digitale goud".
Dat doe je door een paar coins met goed usecases en bedrijven die er achter zitten en er baat bij hebben dat het successen worden.

Traden doe je dan met de HOTS, ANT's, OMG's en PundiX's van deze wereld :D
(en nano...)
ADA, XLM en LINK zijn al doorgeknald. HOT, OMG, ANT, Pundi ook, (en Nano ook, ondanks het blauwe logo, dat kan nog een eindsprint inluiden).

Die hebben de enorme pump van zero to hero al gehad, of zijn daarin al in een vergevorderd stadium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:51:
[...]

[...]

Ach, dit zijn je eigen woorden:
Ik weet niet in welke coin jij écht een bruikbare toekomst ziet,
Ik denk dat mijn antwoord wel duidelijk is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Tominatie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:07:

Lees anders dit even:
Dit is waarom de Bitcoin prijs daalt als de aandelenmarkt instort
Niet helemaal mijn mening maar ter info. https://newsbit.nl/dit-is...de-aandelenmarkt-instort/ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 00:47
Wat een serieuze woorden op de zaterdagavond zeg! BTC doet ook weer helemaal niks op de standaard 'weekendwick' na, dus ik snap wel dat jullie een ander onderwerp zoeken :P

Maar speciaal omdat @Slux het zo interessant vind dan maar:

MOON LAMBO 10K SOON!!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Riesj74 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 00:10:
[...]
Dat is een hele dikke ALS.

De kans dat de meeste coins nooit ergens voor gebruikt gaan worden en uiteindelijk compleet doodbloeden en naar 0 gaan is vele malen groter.

Misschien dat het ooit eens wat gaat worden voor een coin, maar ADA, XLM en LINK sowieso niet. Hooguit 1 van de 3. Of beter gezegt, hooguit enkele van de 1000'en.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 14-06-2020 00:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tja je hebt Bitcoins en shitcoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik begon de avond nuchter met een Btc van $9440 en wat nu? Btc is $9443. Weekend kunnen we de laatste tijd qua actie ook wel afschrijven. Teringjantje

Bedankt he sluxie, kdoe m’n best om naast moon,lambo ook nog een bijdrage te leveren😜

Moon, lambo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
nano mooi logo, erg snel, feeless, groen. wat wil je nog meer, prachtig.

Hodl. Enige altcoin met waarde naast ETH🤪😘

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:48:
[...]

ADA, XLM, LINK, ETH.
Ik zij dat NANO uber shizzle is.

Betekenis shizzle
https://www.encyclo.nl/begrip/shizzle

NANO is gewoon een uber shitcoin, niks meer niks minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RedHat schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:22:
[...]

Eigenlijk zeg je dus dat ik oogkleppen op heb?
Ik snap dat overigens wel hoor, maar dan zou ik mij iets meer verdiepen in Amazon in de dotcom bubble. Dat geeft een iets breder perspectief en iets meer "markers" waar je kickstarters van jaren geleden beter mee kunt marken. VeChain is geen project voor de hodlers, dat ben ik helemaal met je eens. Ik kijk puur naar hoe een bedrijf "groeit" ten opzichte van een losgekoppelde "aandelenbeurs"...

Dat het voor de "koersjagers" niet het beste project is, alla, ben ik het meer dan 100% mee eens, maar dat het op zichzelf een scam is quote ik graag.

Ik durf wel te beweren als alles naar de klote gaat op de altmarket (en dan bedoel ik 0 sats, compleet weg) dat VeChain overleeft (puur vanwege dat ze het moeten overleven uit DNV GL's oogpunt). En dat is exact de backing die evident is.
Deels zeg ik dat, uitleg

Vechain is op alle fronten vaag, hun kantoor was niet eens te vinden, leeg gebouw.
Komen aan met een RFID machine dat zelfs mijn hond crypto kan maken.
Hun walmart verhaal rammelde aan alle kanten, en dat kan je zo terug zoeken via hun web 1.0 website.
De partnerships blijken elke keer toch net wat anders te zijn zoals ze beweren.
We zijn een paar jaar verder en er is nog niks concreets uitgekomen van ze.

Ja met My Story hebben ze iets neer gezet, maar dat is meer een reclame boordje voor DNV GL.
in de praktijk voor zover ik heb kunnen vinden wordt het gewoon niet gebruikt , het is meer een product/dienst om te laten zien wat ze kunnen.

Wat ik elke keer al aangaf ik geloof niet in bedrijven die op CMC staan, VET kan best een mooi product hebben maar als ze echt serieus genomen willen worden dan moeten ze van dat CMC af.
En nee ze hoeven geen beursgenoteerd bedrijf te worden laat ze eerst maar wat neer zetten wat zich bewijst, als je dan in ze kan investeren zal ik het zeker doen.

Zo lang dat niet het geval is, is het gewoon een shitcoin net als de rest waar je goed geld aan kan verdienen.

Ik snap dat je toekomst ziet in ze maar dit is niet de juiste markt waar ze inzitten, ook vchain zal niet overleven als de markt stuk gaat ook al zit een DNV GL er achter, als een DNV GL slim is halen ze vchain van deze markt af en als alles naar 0 gaat, VET daar geen last van krijgt en dan ook serieus genomen worden in de echte wereld.

Dus ja ik zeik vet af maar puur omdat dit alleen maar een speculatie markt is en bedrijven hier niks toevoegen.
Zouden we op een topic zitten die over innovatieve technieken gaan en echte bedrijven, dan ga ik helemaal met je mee.

Wat moet een vchain met al die tokens waar iedereen mee speculeert, dat is niet de kern van het bedrijf maar toch gebruiken ze het, het voegt niks toe aan het bedrijf dan alleen geld verdienen over de bagholders zo ''bedrijf'' kan je dan toch niet serieus nemen.

Zo nu is Slux er echt klaar mee tijd om NANO te kopen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 14-06-2020 09:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:7
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EabXw8FWsAAQ6MR?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik vind het eigenlijk wel lekker dat btc in de weekenden amper iets doet.. Scheelt weer f5 aanslagen die ik liever op andere sites doe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:31:
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat btc in de weekenden amper iets doet.. Scheelt weer f5 aanslagen die ik liever op andere sites doe
:+
https://toppornsites.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Even proberen een ZIL ritje te maken van 234 naar 27x (Iets onder de MA99 1W), met kleine inleg. Die wordt vast nog een keer getest.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 14-06-2020 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik heb wat XRP gekocht, puur uit verveling, omdat 2000 sats toch wel ongeveerhet laatste support level is voor het einde der tijden begint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@The_Goat Ik doe ook mee, hopelijk laat de apocalyps nog even op zich wachten.

Ook wel een mooi moment voor bagholders om bij te kopen en de gemiddelde aankoopprijs te verlagen.

Edit: Oeps, fat finger :( 10x teveel gekocht. Nu kan ie maar beter gaan stijgen...

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 14-06-2020 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Geen zorgen, xrp army staat zo op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

volgende support level xrp is 1225 :P _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
The_Goat schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:48:
Geen zorgen, xrp army staat zo op
De laatste keer dat ik met zo'n bedrag in XRP zat ging die +80% volgens mij. Zo te zien rond september 2018. Die dag vergeet ik nooit meer, wat zat ik met een dikke glimlach in de kroeg 's avonds rondjes te geven :)

Hopelijk wordt dit weer zo'n dag, behalve dat die kroeg er even niet in zit...

Edit: Gevonden, de week van 21 september 2018. Ingestapt op 0.3 USDT en verkocht op 0.795 USDT met een aantal keer in- en uitstappen tussendoor, wel meer dan +80% dus :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YWa0uC3K4TNlkaYsVD0ZniZ3FWU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UkGQSqAO3nYO7OXoxG5hbPTQ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nJtpLZVUlSyuxKlU7QpQnJMYzPM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vYdbHWfA8EXgrjpOKMsCpA5N.png?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 14-06-2020 14:25 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!