Weird zil sellorder op de sat 249 nauwkeurig 100% local high keerpunt, gefilled. Niet een groot bedrag maar fun om te zien.
Ik kan het niet meer aan, eerste trade sinds vrijdag of zaterdag denk ik
Short 9728.5, SL 9855
Short 9728.5, SL 9855
Wat de FED in de U.S doet, heeft Venezuela in 2018 al allemaal meegemaakt. De economie draaide daar voor geen meter dus besloten ze enorm veel geld te printen. Het effect werkte eigenlijk alleen maar averechts. De economie liep er niet beter op, eigenlijk alleen maar slechter met als bijkomend probleem een waardeloze valuta. Al die zielige mensjes die misschien wel jaren hadden gespaard zagen opeens alles verdampen. In de chaos zochten ze een uitweg richting Bitcoin of stocks met 'n fixed supply om toch hun kapitaal veilig te stellen.
BBP(Venezuela)
https://i.imgur.com/Tt6rLl1.png
BRRRRRR(money supply):
https://imgur.com/a/R0YDOxd
money supply omhoog -> waarde van valuta omlaag -> koopkracht omlaag.
Nu pompt de FED de aandelenmarkt helemaal vol met geld zonder dat het in de "echte" economie gaat. Hiervan profiteren alleen mensen die stonks holden, dus vooral de rijke elite. Weetje wat dat betekent? De arme mensen worden nog armer! #verassing. Ze hebben het allemaal nu nog niet door totdat onderwijs, gezondheidszorg, huizen, etc. allemaal nog duurder worden. Nog duurder? het is al onbetaalbaar in dat land. Rekt
De enige reden dat de US$ nog niet zo'n val heeft gemaakt als de Bolivar is heel simpel. Jullie kunnen 'm al raden: het is de meest gebruikte currency wereldwijd, waardoor er ondanks de BRR nog enorm veel demand is. Dat geeft de FED veel macht en daardoor kunnen ze deze onzin allemaal flikken. Maar.. er is een breaking-point natuurlijk, als het vertrouwen helemaal wegvalt bij heel veel mensen dan is het klaar met deze bubbel.
Ik denk dat Bitcoin uiteindelijk een heel grote rol kan spelen in dit alles. Stel men begint het vertrouwen te verliezen in de US$ en zoeken naar een alternatief om als "wereldvaluta" te fungeren. Een transparant, veilig en decentraal netwerk klinkt dan toch best aantrekkelijk hé?
BBP(Venezuela)
BRRRRRR(money supply):
Nu pompt de FED de aandelenmarkt helemaal vol met geld zonder dat het in de "echte" economie gaat. Hiervan profiteren alleen mensen die stonks holden, dus vooral de rijke elite. Weetje wat dat betekent? De arme mensen worden nog armer! #verassing. Ze hebben het allemaal nu nog niet door totdat onderwijs, gezondheidszorg, huizen, etc. allemaal nog duurder worden. Nog duurder? het is al onbetaalbaar in dat land. Rekt
De enige reden dat de US$ nog niet zo'n val heeft gemaakt als de Bolivar is heel simpel. Jullie kunnen 'm al raden: het is de meest gebruikte currency wereldwijd, waardoor er ondanks de BRR nog enorm veel demand is. Dat geeft de FED veel macht en daardoor kunnen ze deze onzin allemaal flikken. Maar.. er is een breaking-point natuurlijk, als het vertrouwen helemaal wegvalt bij heel veel mensen dan is het klaar met deze bubbel.
Ik denk dat Bitcoin uiteindelijk een heel grote rol kan spelen in dit alles. Stel men begint het vertrouwen te verliezen in de US$ en zoeken naar een alternatief om als "wereldvaluta" te fungeren. Een transparant, veilig en decentraal netwerk klinkt dan toch best aantrekkelijk hé?
Verwijderd
Interessante tijden indeed.Tominatie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:35:
Wat de FED in de U.S doet, heeft Venezuela in 2018 al allemaal meegemaakt. De economie draaide daar voor geen meter dus besloten ze enorm veel geld te printen. Het effect werkte eigenlijk alleen maar averechts. De economie liep er niet beter op, eigenlijk alleen maar slechter met als bijkomend probleem een waardeloze valuta. Al die zielige mensjes die misschien wel jaren hadden gespaard zagen opeens alles verdampen. In de chaos zochten ze een uitweg richting Bitcoin of stocks met 'n fixed supply om toch hun kapitaal veilig te stellen.
BBP(Venezuela)
BRRRRRR(money supply):
*Jaapio schuift nog een broekzak vol knaken naar Bitvavo en legt zijn kussen vast op de bank*
Verwijderd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:37:
Mijn GVT gaat ook lekker
waarom ? weer logo kleur ?
hee fuck it
Nog steeds -114miljard % ofzo maargoed.
Prepare for the next ATH
Nano staat boven aanschaf, dat heeft ff mogen duren. HODL
Genieten dit! $40 omhoog!A87 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:46:
THE MEGAAAAAAAAA P U M P

Saaie bende.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
2007 belde, ze willen hun uploaddiensten terug.
Edit: zie nu dat je er een plaatje van hebt gemaakt
[ Voor 19% gewijzigd door Richh op 09-06-2020 22:55 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zat echt 100% in het bullcamp maar ik ben enigszins gaan draaien als 't om de korte termijn gaat. Laag volume&lage volatiliteit komt op mij over als te weinig demand rond deze levels. Liquiditeit is momenteel ook vooral te vinden aan de onderkant, dus meeste reden voor big money om naar beneden te gaan gezien de liquiditeit aan bovenkant gepakt is (die ene wick richting 10,5K).

Heb zelf wat verkocht tussen de $9700 en $9800 en heb buys op $9500 en 't omcirkelde gebied lijkt me al helemaal top. Daar heb ik ook nog buys van $9400 tot $9330. Al met al nog steeds heel bullish hoor, maar een daling'kje kan juist ook weer een aandrijving zijn om die 10K is echt te testen, door o.a. nieuwe instappers/nieuw kapitaal die staat te wachten.
We gaan 't zien, zou alsnog heel mooi zijn als we die >10K pakken soon.

Heb zelf wat verkocht tussen de $9700 en $9800 en heb buys op $9500 en 't omcirkelde gebied lijkt me al helemaal top. Daar heb ik ook nog buys van $9400 tot $9330. Al met al nog steeds heel bullish hoor, maar een daling'kje kan juist ook weer een aandrijving zijn om die 10K is echt te testen, door o.a. nieuwe instappers/nieuw kapitaal die staat te wachten.
Zeg t niet te hard, deed ik gisternacht ook en toen ging ik m'n tandenpoetsen en kwam ik terug met een -$300
MOOOOOON LETSGO
Verwijderd
Tominatie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:02:
Ik zat echt 100% in het bullcamp maar ik ben enigszins gaan draaien als 't om de korte termijn gaat. Laag volume&lage volatiliteit komt op mij over als te weinig demand rond deze levels. Liquiditeit is momenteel ook vooral te vinden aan de onderkant, dus meeste reden voor big money om naar beneden te gaan gezien de liquiditeit aan bovenkant gepakt is (die ene wick richting 10,5K).
[Afbeelding]
Heb zelf wat verkocht tussen de $9700 en $9800 en heb buys op $9500 en 't omcirkelde gebied lijkt me al helemaal top. Daar heb ik ook nog buys van $9400 tot $9330. Al met al nog steeds heel bullish hoor, maar een daling'kje kan juist ook weer een aandrijving zijn om die 10K is echt te testen, door o.a. nieuwe instappers/nieuw kapitaal die staat te wachten.![]()

Opperbull lost, take cover! Blood is coming.
hahahahaVerwijderd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:13:
Nevermind, roept alweer moon.
opperbull is still here alleen hou ik short term wel rekening met een dalingkje tenzij we nu die fucking 10K is echt destroyen, dan gewoon 15K soon neef.
Afgelopen nacht plaatste je toch een heel ander grafiekje, toen we naar de 9850 gingen.Tominatie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:02:
[Afbeelding]
Heb zelf wat verkocht tussen de $9700 en $9800 en heb buys op $9500 en 't omcirkelde gebied lijkt me al helemaal top. Daar heb ik ook nog buys van $9400 tot $9330. Al met al nog steeds heel bullish hoor, maar een daling'kje kan juist ook weer een aandrijving zijn om die 10K is echt te testen, door o.a. nieuwe instappers/nieuw kapitaal die staat te wachten.![]()
Het kan verkeren , zoals ene Bredero ooit zei.
afgelopen nacht had zo mooi kunnen zijn.... we leken vol door de weerstand te gaan en toen opeens boemmmm, rekt.RaptorXS schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:14:
[...]
Afgelopen nacht plaatste je toch een heel ander grafiekje, toen we naar de 9850 gingen.
Het kan verkeren , zoals ene Bredero ooit zei.
Nu doen we weer hetzelfde, behalve dat het "boemmmmm, rekt" nog niet van toepassing is.
Precies als je het niet verwacht doorbreken we $9800.Tominatie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:02:
[Afbeelding]
nu ik wat verkocht heb vind ik het allemaal wel best. Dalen we, dan kan ik meer bitcoin halen dan eerst. Stijgen we, dan kan ik weer wat 10K gifjes posten en krijgt m'n portfolio een mooie groene kleur.Richh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:18:
[...]
Precies als je het niet verwacht doorbreken we $9800.
win,win.
Tominatie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:20:
[...]
nu ik wat verkocht heb vind ik het allemaal wel best. Dalen we, dan kan ik meer bitcoin halen dan eerst. Stijgen we, dan kan ik weer wat 10K gifjes posten en krijgt m'n portfolio een mooie groene kleur.
win,win.
ZIL toch maar de deur uit gedaan, wat ONT getrade, laat die rewards maar komen.
Nu 65% in fiat, 35% in Bitcoin met een stop loss + sell order op 99xx. Sorry, ik ga het doorbreken van de 10k toch iets moeilijker maken.
Nu 65% in fiat, 35% in Bitcoin met een stop loss + sell order op 99xx. Sorry, ik ga het doorbreken van de 10k toch iets moeilijker maken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Als dit zojuist de stock2flow moonpump was waarop ik al meer dan 3 jaar gewacht heb dan ziet het er toch verdomd slecht uit...
Bitcoin krijgt hem niet eens meer door de 9,8k.
Geef die ouwe eens wat pump tabletten. Van die blauwe, voor een ferme groene candle.
Geef die ouwe eens wat pump tabletten. Van die blauwe, voor een ferme groene candle.
De weak hands en panic sellers worden er langzaam uitgespoeld. Big money zit langer in een trade dan een paar dagenVerwijderd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:33:
Als dit zojuist de stock2flow moonpump was waarop ik al meer dan 3 jaar gewacht heb dan ziet het er toch verdomd slecht uit...
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 09-06-2020 23:52 ]
Net wat Bitcoin aangeschaft. En ook meteen de deur weer uit op Silkroad.
Rookworst zonder r is ook worst.
lolBartvandelaar schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:53:
Net wat Bitcoin aangeschaft. En ook meteen de deur weer uit op Silkroad.
Laat ook maar, geen pijl op te trekken. Morgen maar weer eens kijken of er betere spots komenThe_Goat schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:28:
Ik kan het niet meer aan, eerste trade sinds vrijdag of zaterdag denk ik
Short 9728.5, SL 9855
overduidelijk toch als je naar de daily candlesticks kijkt en je niet blind staart opeen 15min chartRichh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:18:
[...]
Precies als je het niet verwacht doorbreken we $9800.
Op de 1d durf ik op dit moment geen pijl te trekken behalve dat we nog altijd tegen de eeuwige resistance op zitten te beuken zonder resultaat.A87 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:59:
[...]
overduidelijk toch als je naar de daily candlesticks kijkt en je niet blind staart opeen 15min chart
Er is bovendien dermate weinig volume dat iedere pump of dump weinig zegt.
Gaat om het grotere plaatjeRichh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 00:02:
[...]
Op de 1d durf ik op dit moment geen pijl te trekken behalve dat we nog altijd tegen de eeuwige resistance op zitten te beuken zonder resultaat.
Er is bovendien dermate weinig volume dat iedere pump of dump weinig zegt.
Omdat niemand gelooft in deze rally denk ik dat er nog ruimte is voor verder te stijgen.
Fear en greed index staat nog te neutraal, relatief weinig open interest op exchanges en TA wise staan we op een uitbraak punt.
Ik acht het daarom waarschijnlijker dat btc uitbreekt, stijgt tot $11.750-$12K. Dan is iedereen echt erin ge-fomo-ed, en op dat moment nemen de grote spelers winst voor een correctie.
Fear en greed index staat nog te neutraal, relatief weinig open interest op exchanges en TA wise staan we op een uitbraak punt.
Ik acht het daarom waarschijnlijker dat btc uitbreekt, stijgt tot $11.750-$12K. Dan is iedereen echt erin ge-fomo-ed, en op dat moment nemen de grote spelers winst voor een correctie.
Ahaa! Zitten we dan nu ergens rondom de suckers rallyRVE_NL schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 00:32:
Omdat niemand gelooft in deze rally denk ik dat er nog ruimte is voor verder te stijgen.
Moon soon dus!
Zero.
Bitfinex over twee uur down, wat een handig toeval op zo'n belangrijk moment
Ik hou me bij mijn glazen bol voorspelling en zeg dat het mid volgende week gaat knallen.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zou die truc niet een keer uitgewerkt zijn?Bever! schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:12:
Bitfinex over twee uur down, wat een handig toeval op zo'n belangrijk moment
Volgens mij is er ook een aantal keer niks gebeurd
Who knows, maar als ik een positie open had staan op finex had ik nu geclosed.. Zal vast niet de enige zijn die zo denktThe_Goat schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:21:
[...]
Zou die truc niet een keer uitgewerkt zijn?
Volgens mij is er ook een aantal keer niks gebeurd
Bitfinex heeft altijd wel iets raars/vaags, dit zijn best veel ETH longs
Vanavond weer, en later in het jaar steeds eerder op de avond
Hoe je van BAGHOLDER toch winst kan maken
Het was maart 2018.......ik zat wat TA achtige bewegingen te bekijken voor LEND coin. Zo naïef als ik was geen idee waarom die coin bestaat maar ik dacht toen het moment gevonden te hebben dat hij wel weer zou stijgen. Zoals je zult raden gebeurde het tegenovergestelde. De coin ging naar beneden. Vervolgens ging LEND toch weer omhoog tot dat ik ooit op 30% in de plus stond. Maar ik dacht hij gaat verder stijgen we gaan naar de MOON
.
Omdat het een klein deel van mijn PF was wilde ik wel wachten op de volgende golf, want met verlies verkoop je toch niet! Heel stom heb hem zien zakken tot 29 SAT. Ik was officieel bagholder en keek er niet meer naar.
Tot mijn verbazing leven we nu ruim 2 jaar later en zit LEND weer lekker in de lift en is de MOON er weer.
Nu wel wat wijzer geworden met al mijn mislukte trades de afgelopen jaren. Meteen LEND verkocht met 20% winst.
Kortom HODL is meestal een doem scenario en maak je verlies, maar heeeeeel soms heb je geluk en kun je na 2 jaar toch je coin met winst verkopen.
Voor dit stukje heb ik dus 10% rendement per jaar. Dat kan ik met mijn spaarrekening niet voor elkaar krijgen
.
Nu eens kijken welk volgende pareltje ik in kan investeren
Het was maart 2018.......ik zat wat TA achtige bewegingen te bekijken voor LEND coin. Zo naïef als ik was geen idee waarom die coin bestaat maar ik dacht toen het moment gevonden te hebben dat hij wel weer zou stijgen. Zoals je zult raden gebeurde het tegenovergestelde. De coin ging naar beneden. Vervolgens ging LEND toch weer omhoog tot dat ik ooit op 30% in de plus stond. Maar ik dacht hij gaat verder stijgen we gaan naar de MOON

Omdat het een klein deel van mijn PF was wilde ik wel wachten op de volgende golf, want met verlies verkoop je toch niet! Heel stom heb hem zien zakken tot 29 SAT. Ik was officieel bagholder en keek er niet meer naar.
Tot mijn verbazing leven we nu ruim 2 jaar later en zit LEND weer lekker in de lift en is de MOON er weer.
Nu wel wat wijzer geworden met al mijn mislukte trades de afgelopen jaren. Meteen LEND verkocht met 20% winst.
Kortom HODL is meestal een doem scenario en maak je verlies, maar heeeeeel soms heb je geluk en kun je na 2 jaar toch je coin met winst verkopen.
Voor dit stukje heb ik dus 10% rendement per jaar. Dat kan ik met mijn spaarrekening niet voor elkaar krijgen

Nu eens kijken welk volgende pareltje ik in kan investeren

het zou zo kunnenmicmulder schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:26:
[...]
Vanavond weer, en later in het jaar steeds eerder op de avond
Now it's based on sience and meteorologymicmulder schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 11:26:
Vanavond weer, en later in het jaar vanaf 21 juni steeds eerder op de avond
Toch weer even proberen of we boven die driehoek uit kunnen
Richh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:16:
Toch weer even proberen of we boven die driehoek uit kunnen

Dit kwam/komt doordat de aandelenmarkt nu ff populair is? Of is er een andere reden waarom het er zo vlak aan toe gaan?
Verwijderd
Mijn shitcoins gaan opzich wel lekker. GVT, NANO, ONT... Sats kruipen gestaag omhoog.Tominatie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:05:
Dit marktje is echt bizar dood. Ik pleur m'n LTC er ook maar gewoon ff uit. Teringjantje je mag blij zijn als dat 10 centjes omhoog beweegt. Manmanman...
Ik vind helemaal mooi.
Ja idd, de echte shitcoins gaan wel lekker.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:13:
[...]
Mijn shitcoins gaan opzich wel lekker. GVT, NANO, ONT... Sats kruipen gestaag omhoog.
Ik vind helemaal mooi.
Nano het enige lichtpuntje hier. Daar sta ik nu gewoon nog een decent winst op zelfs.

Maar daar heb ik 'r niet zoveel van, 'n funbagje voor de hodl.
Aandelenmarkt zal een hele harde klap krijgen nog harder dan in maart 2020 denk ik.
Dan zullen mensen overstappen op Goud en Bitcoin.
Denk niet dat de FED zoiets laat gebeuren. Brrr brrr brrr.mengenli schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:15:
Aandelenmarkt zal een hele harde klap krijgen nog harder dan in maart 2020 denk ik.
Denk niet dat aandeelhouders in een Bitcoin gaan en veel zitten al in goud, gezien de prijsmengenli schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:15:
https://www.goudstandaard.com/koersgrafiek
- De stocks gaan omhoog door injectie van nieuw gecreëerd geldSlux schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:19:
[...]
Denk niet dat aandeelhouders in een Bitcoin gaan en veel zitten al in goud, gezien de prijs
https://www.goudstandaard.com/koersgrafiek
- De goudprijs is omhoog vanwege massaal inkopen door centrale banken afgelopen jaren (zij zagen dit namelijk allang aankomen)
Nu is het simpelweg wachten op Executive Order 6102 v2.0
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
1,5K soon! Tesla is toekomstcroc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:43:
En ondertussen gaat TSLA over de 1k gaan...
Ik ben van mening dat de stocks omhoog gaan door het bestaand geld wat op o.a. spaarrekeningen staat.Liberteh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:41:
[...]
- De stocks gaan omhoog door injectie van nieuw gecreëerd geld
- De goudprijs is omhoog vanwege massaal inkopen door centrale banken afgelopen jaren (zij zagen dit namelijk allang aankomen)
Nu is het simpelweg wachten op Executive Order 6102 v2.0
Centrale banken hebben volgens mij niet weer massaal ingekocht dat was 2019 en nu kopen ze weer massaal bonds en met name junk bonds.
NKLA doet het anders ook niet slecht.croc schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:43:
En ondertussen gaat TSLA over de 1k gaan...
XRP = trash
Ik verwijs nogmaals graag naar uitspraken van deze mensen zelf:Slux schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:49:
[...]
Ik ben van mening dat de stocks omhoog gaan door het bestaand geld wat op o.a. spaarrekeningen staat.
Centrale banken hebben volgens mij niet weer massaal ingekocht dat was 2019 en nu kopen ze weer massaal bonds en met name junk bonds.
Liberteh in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"
Dat was 2019 inderdaad. Supply laag want ze houden het in die mooie kluizen.
Stijging van de goudprijs zal best nu gaande zijn maar probeer nu maar eens fysiek goud te bemachtigen.
Dit is dus de marktprijs: leveraged traders die dollars inzetten om dollars te verdienen met de goudprijs.
Alleen dat wil je dus net niet hebben als je echt verwacht dat goud gaat moonen, want dat zal niet zijn omdat goud exponentieel meer waard wordt op de korte termijn...
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Yep, een beurswaarde van 30 miljard USD met 4 werknemers. Nog geen enkel product verkocht. What could possibly go wrong?
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 10-06-2020 17:08 ]
Zilliqa gaat ook richting de 400% gain sinds bodem. De shitcoins gaan echt hard.
Na uren research ben ik tot volgende theorie gekomen: Het logo van NANO voorspeld de koers van de cryptomarkt. We zitten momenteel in het 5de bolletje, wat aangeeft dat we klaar zijn voor een nieuwe trend omhoog. Mooon!!
:strip_exif()/f/image/TCsRp4koqKHoDGv5CtPLpyuI.png?f=user_large)
PNL onderhand 80 euro
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 10-06-2020 18:15 ]
Fear/greed factor op Tweakers staat op het moment op 99 greed
Heb je het over [ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 of Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 9 ?Woohooo schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:47:
Fear/greed factor op Tweakers staat op het moment op 99 greed
Zeg maar gerust 1000% in usdt.Tominatie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:03:
Zilliqa gaat ook richting de 400% gain sinds bodem. De shitcoins gaan echt hard.
Zet dat weg tegen het begin van BTC en al die andere hosselmunten waar nog steeds, behalve announcements over aankomende announcements niks meer achter zit dan beloftes of ideeën.Richh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 17:07:
[...]
Yep, een beurswaarde van 30 miljard USD met 4 werknemers. Nog geen enkel product verkocht. What could possibly go wrong?
Dat we er ondertussen leuk mee kunnen spelen is een heel ander verhaal.
Dit bedrijf heeft werkende producten en gaat die ook zeker leveren op ten duur, dat bedrijf kan binnen 5 jaar naar 500 miljard waarde.
XRP = trash
De stockmarket van 2020 is inderdaad de cryptomarket in 2017.Mr_Ripple schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:30:
[...]
Zet dat weg tegen het begin van BTC en al die andere hosselmunten waar nog steeds, behalve announcements over aankomende announcements niks meer achter zit dan beloftes of ideeën.
Dat we er ondertussen leuk mee kunnen spelen is een heel ander verhaal.
Dit bedrijf heeft werkende producten en gaat die ook zeker leveren op ten duur, dat bedrijf kan binnen 5 jaar naar 500 miljard waarde.
Maar ja, inderdaad. Als Ripple ooit $3,50 waard was, kan NKLA na de 500 miljard stijgen
Ik verwacht echter eenzelfde koersverloop.
Hou ook de blauwe met verloop in de gatenraq schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:52:
Vol in waves en strat gegaan vandaag, blauwer vind je ze niet.
De euro is t.o.v. de dollar ook al zo'n 6,5% gestegen in een paar weken. Da's wel jammer gezien we eigenlijk allemaal kijken naar de koers in $. Verliezen we potverdomme gewoon euro'tjes.
Maan!
Verwijderd
Ik bekijk mijn portfolio meestal in Bitcoin.Tominatie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:16:
De euro is t.o.v. de dollar ook al zo'n 6,5% gestegen in een paar weken. Da's wel jammer gezien we eigenlijk allemaal kijken naar de koers in $. Verliezen we potverdomme gewoon euro'tjes.
De rest zie ik weinig toekomst in
Damn Jaap. 200 IQVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:21:
[...]
Ik bekijk mijn portfolio meestal in Bitcoin.
De rest zie ik weinig toekomst in

Verwijderd
Mijn IQ is volatieler dan crypto stonks. Ik heb soms heldere momenten waarvan ik zelf versteld sta.
Maar over het algemeen staat het flink onder water. Volgens mij gebruik ik in het dagelijks leven echt maar 5% van mijn potentiële capaciteit.
Alleen maar goed. Slijt de boel ook niet zo snel.
Zelfde principe als investeren? Don't use more than you're willing to loseVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:27:
[...]
Maar over het algemeen staat het flink onder water. Volgens mij gebruik ik in het dagelijks leven echt maar 5% van mijn potentiële capaciteit.
Bitcoin sellorder @ 9986 USDT geraakt, nu 100% fiat. Hopelijk heb ik er goed aan gedaan...
:fill(white):strip_exif()/f/image/1leWxLYT4VWquIqXSociyvQB.png?f=user_large)
En ook de Euro sellorder @ 8726 Euro zie ik. Écht 100% fiat dus, dat laatste potje vergeet ik regelmatig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/1leWxLYT4VWquIqXSociyvQB.png?f=user_large)
En ook de Euro sellorder @ 8726 Euro zie ik. Écht 100% fiat dus, dat laatste potje vergeet ik regelmatig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/S4ai2bw11k8zE1EwH4qsUxoZ.png?f=user_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 10-06-2020 20:46 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik heb nu een deja vu gevoel met de laatste paar comments en de heren die het schrijven
nice catch!Taro schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:39:
Bitcoin sellorder @ 9986 geraakt, nu 100% fiat. Hopelijk heb ik er goed aan gedaan...
[Afbeelding]
Verwijderd
Als alle hersenen ter wereld een lijst achtige website zouden vormen zoals coinmarketcap (brainmaxcap) zou ik flinke shitbrains hebben op plaats 6865567543 ofzo.wdbtje schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:34:
[...]
Zelfde principe als investeren? Don't use more than you're willing to lose
Fork them brains. When brains 2.0?
Als iedereen wacht op de uitbraak in die driehoek rond 26k stap ik wel uit mijn long
below 10k Never again SON
below 10k Never again SON
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 10-06-2020 20:47 ]
krijg hier wel een beetje fake-out vibes bij. Beetje zoals die keer in de nacht laats.
O jee
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wat een lichtshow op bitstamp zeg. Flikkert alle kanten op.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!