Rookworst zonder r is ook worst.
Paar half naakte vrouwen naast me met zo'n palmboomblad ... oh en wat druiven graag.Bartvandelaar schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:42:
Wil ik ook wel doen zonder een 10k hoor. Verveel me toch de pleuris de laatste tijd. Verder nog wensen?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

t.o.v. BTC tegen enorme weerstand(dalende trendlijn die al vanaf '18 aan de gang is).

Zou ook een mooie bart kunnen worden als die weerstand niet doorbroken wordtTominatie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:27:
" ascending triangle is a bullish formation that usually forms during an uptrend as a continuation pattern."![]()
[Afbeelding]
t.o.v. BTC tegen enorme weerstand(dalende trendlijn die al vanaf '18 aan de gang is).
[Afbeelding]
Dat W patroon op de daily ben ik een paar keer tegengekomen in de bullmarkt van 2017, vaak schoot die erna flink omhoog

Net zo debiel als die gasten die flink gingen shorten in die run van 12 naar 14k. Als je die trollbox zag van bitmex van die rednecks die gingen shorten toen de prijs letterlijk een procent per uur omhoog gingTominatie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:23:
there we goo, plz breek 9800 already
weer niet![]()
hoevaak wil je de weerstand nog testen poehpoeh

Die gekken die nu allemaal shorts aan het openen zijn

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 08-06-2020 15:16 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Die cowboys zijn er (nog) genoeg. Weinig tot geen kennis en greedy as f*ck.A87 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:12:
[...]
Net zo debiel als die gasten die flink gingen shorten in die run van 12 naar 14k. Als je die trollbox zag van bitmex van die rednecks die gingen shorten toen de prijs letterlijk een procent per uur omhoog ging
Die gekken die nu allemaal shorts aan het openen zijnDie gasten zie je 1 maandje traden en je zag ze nooit meer. Wat een achterlijk volk is dat, gewoon een trade openen en niet eens de basis weten.
Niet dat ik me kan beroepen op enige TA / FA kennis btw maar ik ga dan ook niet short als ik long moet gaan. Tenminste niet bewust hahaha
Seriously? Nope, not a bit...
Ja, en die dan rekt gingen en hier aan iedereen kwamen uitleggen hoe het wél moet. Oh wacht...A87 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:12:
[...]
Net zo debiel als die gasten die flink gingen shorten in die run van 12 naar 14k. Als je die trollbox zag van bitmex van die rednecks die gingen shorten toen de prijs letterlijk een procent per uur omhoog ging
Die gekken die nu allemaal shorts aan het openen zijnDie gasten zie je 1 maandje traden en je zag ze nooit meer. Wat een achterlijk volk is dat, damnnnn
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:57:
[...]
Ja, en die dan rekt gingen en hier aan iedereen kwamen uitleggen hoe het wél moet. Oh wacht...
Daarbij is de bovenkant van de triangle shorten altijd een redelijke entry, totdat het een keer niet meer werkt en hij heel hard er doorheen vliegt.
Mrgoed, daarvoor heb je 'n SL
Shell bleek toch echt wel een goede move, eind vorige week nog flink bijgekocht en een alltime resultaat van +8,7% nu. Vanochtend toch ook weer een plukje BTC gekocht (1/10 deel van wat ik had ongeveer) om het 'gevoel' met crypto niet te verliezen en mezelf te dwingen om de koers te volgen.
JESUS wat saai ...
Ik dacht dat Crypto lekker volatiel was...
#yawn
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kwestie van tijd makker. De volatiliteit komt weer back als we eenmaal een keuze hebben gemaakt tussen break-out of break-down. Al had ik wel gehoopt op iets meer altcoin actie. Die zak LTC is nog trager dan BTC, moet je nagaan.. Bizar saai.Riesj74 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:32:
en weer onder de 9700 ...
JESUS wat saai ...
Ik dacht dat Crypto lekker volatiel was...
#yawn
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Helemaal mee eens, stelletje verwende rakkers zijn hetTaro schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:33:
Saai is het niet. We hebben gisteren zowel 93xx als 98xx gezien. Ja, gemiddeld gezien schiet het weinig op, maar er gebeurt wel een en ander
Ze moesten het maar es vergelijken met de eerste 3 maanden van 2019 bijvoorbeeld... Vlak na een mega dump 3 tot 4 maanden sideways in een paar 100 dollar range, op een enorm laag sentimentpitje ook nog es. Alsmaar verder leegbloedende alts om ons heen...
Dat waren pas donkere tijden.
(Ik probeer het sentiment hiermee wat op te krikken he.)
Die scalpers zijn erg die zitten het liefst tot in de eeuwigheid van 9500 naar 9700. die moeten ff snel rekt gaan allemaal
[ Voor 112% gewijzigd door A87 op 08-06-2020 20:23 ]
🚨 🚨 100,000,000 #XRP (20,289,609 USD) transferred from Ripple Escrow wallet to Ripple
— Whale Alert (@whale_alert) 8 juni 2020
Tx: https://t.co/gFU4bgvX6H
Ripple en Tron ... 2 grootste succesvolste scams ooitTaro schreef op maandag 8 juni 2020 @ 20:02:
Blijft toch iedere keer weer een memorabel moment, mits je niet in XRP zit uiteraard...
[Twitter]
Verwijderd
[YouTube: XRP NPC - Just another day in the life of the XRP holder]Taro schreef op maandag 8 juni 2020 @ 20:02:
Blijft toch iedere keer weer een memorabel moment, mits je niet in XRP zit uiteraard...
[Twitter]
Verwijderd
Great minds think alike zeg ik dan maarTaro schreef op maandag 8 juni 2020 @ 21:03:
@Verwijderd Dat is toevallig, probeerde hem net uit https://twitter.com/IdontInvets/status/1269882450584485888 te achterhalen
MAAR DAT IS WEL ZO. Die weekly ook zo strak als een bos uien. Tijd voor een K E R N EXPL O SIE met moeilijk te verwerken grote groene torens.Tominatie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 21:11:
op de 1min chart zie ik een bull flag @A87
be ready bro
Stuiptrekkingen en maagkrampen van het geweld van de grote groene torens!
[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 08-06-2020 21:31 ]
gelukkig is ARK die fase al gepasseerdVerwijderd schreef op maandag 8 juni 2020 @ 21:01:
[...]
[[UYouTube: XRP NPC - Just another day in the life of the XRP holder[/URL]]

This time is different!!Klaas25 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 22:28:
We zitten alweer een paar dagen bovenin tegen die massive triangle aan te schuren. Dat wordt vast eerst weer een drop omlaag naar de onderkant.
this time is different
this time..
rekt
Ah man, hoop met heel m’n hart dat we nu eindelijk omhoog breken en de bullmarket in gaan. Gewoon de stonks achterna, brrrrr. Zelfs dat failliete Hertz pampt nog 250% in een paar dagen.
edit: De zoveelste aanval op de 9.8K BTC.
[ Voor 49% gewijzigd door RaptorXS op 09-06-2020 01:45 ]
Hehe, eindelijk is ie gebroken. Ben benieuwd!RaptorXS schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 01:39:
Heel klein maantje?
edit: De zoveelste aanval op de 9.8K BTC.

Kan nog steeds 'n fake-outje worden ofcourse maar als het aan mij ligt pompen we nu heel snel richting 10K.

update:Tominatie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:27:
" ascending triangle is a bullish formation that usually forms during an uptrend as a continuation pattern."![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]

he did it boisssss. Ok kan ook een fake-outje worden maar...... ik denk het niet hehe! (tevens nog wel in weerstandszone)
Verwijderd
Welkom in mijn wereld.The_Goat schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:39:
Was die wick dan bullish selling, of bearish buying? Snap er niks meer van
Ik denk een vd beste analyses die ik laatste tijd gezien heb
echt serieus... dump of pump.... maar DOE iets gekke BTC coin...jonguh... gewoon...
Verwijderd
Patience.Riesj74 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:54:
Ennnnn weer onder de 9700 ...
echt serieus... dump of pump.... maar DOE iets gekke BTC coin...jonguh... gewoon...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FBvoiBdtik1QoUhP5BFpwUvU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KykKMzoakRfqhKeLSUThWhWB.jpg?f=user_large)
De stockmarket doet gewoon exact BTC na in 2017. Dikke bullrun in de vorm van exponentiële groei. Totaal losgekoppeld van de realiteit, gecombineerd met FOMO.
TSLA en andere tech stocks zijn logischerwijs frontrunners op dit gebied. Musk heeft dat heel slim gedaan, die krijgt als beloning aandelen die hij mag kopen voor $300. Alsof hij dit aan zag komen
Ach ja, ik vind het vette auto's. Liever dat TSLA er nu wat aan verdient dan een hele hoop andere bedrijven.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tot vanochtend dan. In Europa alles in het rood. Ben benieuwd of de VS volgt.Richh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:25:
[...]
De stockmarket doet gewoon exact BTC na in 2017. Dikke bullrun in de vorm van exponentiële groei. Totaal losgekoppeld van de realiteit, gecombineerd met FOMO.
AEX op -1,3%, da's peanutsPhyla schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:38:
[...]
Tot vanochtend dan. In Europa alles in het rood. Ben benieuwd of de VS volgt.
Als het klapt, dan klapt het harder dan in februari/maart.
Verwijderd
Dikke biem jonge.Richh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:45:
[...]
AEX op -1,3%, da's peanuts
Als het klapt, dan klapt het harder dan in februari/maart.

Had beter gezwegen
[ Voor 26% gewijzigd door wdbtje op 09-06-2020 14:56 ]
wdbtje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:00:
Poging 87574747, kijken of het nu eens wat wordt
Had beter gezwegen
Nja, hij moet er gewoon een keer doorheen lijkt me. Nu zou imo het ideale moment zijn omdat de stonks wat afkoelen. Get that FOMO kickin'
Blij dat ik niet de enige ben die dat denkt. Of we herhalen de geschiedenis en we sudderen nog even door of we breken verwachtingen. Het is het één of het ander.Tominatie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:01:
[...]
![]()
Nja, hij moet er gewoon een keer doorheen lijkt me. Nu zou imo het ideale moment zijn omdat de stonks wat afkoelen. Get that FOMO kickin'
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
Dikke biem jonge pump dan.
Zou me niet eens verbazen als de koers gemanipuleerd wordt naar dat punt toe.
Print maar Jpow, print maar.
Verwijderd
Hodl Slux. Deze prachtige shitcoin van ons is nog steeds bizar undervalued
Die gaat de 5 of 6 dollar echt nog wel eens zien, prima logo en pumpamentals.
Gelikt walletje met lekker snelle transacties erbij, in een fomo run een meer dan prima muntje voor Henk en Ingrid.
Ik zal binnenkort de Raiblocks Nano flippening plaatjes van m'n 2017 harde schijf trekken voor aankomende bullrun.
Haha tegen die tijd is een BigMac $24Verwijderd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:14:
[...]
Hodl Slux. Deze prachtige shitcoin van ons is nog steeds bizar undervalued![]()
Die gaat de 5 of 6 dollar echt nog wel eens zien, prima logo en pumpamentals.
Ik teken ervoor. Laat die koers maar lekker sideways gaanVerwijderd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:14:
Het mooiste zou zijn dat wanneer de echte panic sell-off begint op de markten, dubbele rode cijfers, dat Bitcoin op dat moment een dikke groene candle eruit perst. Naar 11.5k op de 5m ofzo. Als een apocalyptische gebeurtenis duidelijk zichbaar in het felle en reine zonlicht, als enige lichtpuntje in een donkerbewolkte regenachtige wereld gevuld met bloedrode stormen.
Dikke biem jonge pump dan.
Zou me niet eens verbazen als de koers gemanipuleerd wordt naar dat punt toe.
Print maar Jpow, print maar.
Als ik premium had op tradingview zou ik de 1sec kunnen bekijken maar op de 1min ziet het er echt wel heel bullish uit, de ene groene candle na de andere. Bears zijn verdrongen en we kunnen enkel richting de maan!A87 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:25:
Breakout verdomme zzzzzzzzzzz
Ziet er uit dat elke poging omlaag behoorlijk faalt, inderdaadwdbtje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:37:
[...]
Als ik premium had op tradingview zou ik de 1sec kunnen bekijken maar op de 1min ziet het er echt wel heel bullish uit, de ene groene candle na de andere. Bears zijn verdrongen en we kunnen enkel richting de maan!
STOPLOSS heeft 0,0 zin, straks zitten we op 12k. en gaat het voor 1sec naar 7700.. met een bounce naar 10.2
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 09-06-2020 17:48 ]
Dan ben ik toch blij in BTC te zitten, die volatiliteit is gewoon rustgevend vergeleken wat je nu met de beurzen ziet gebeuren.
NKLA begint steeds meer op een scam te lijken in mijn optiek.blabla1986 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:48:
De fomo gevoelens van de beurs beginnen toch wel erg groot te worden af en toe. Zo Nikola, die zich richt op elektrische (waterstof) trucks. Gisteren omhoog met meer dan 100%. Je kunt je gewoon inschrijven voor een truck, zonder enige aanbetaling :-) Zo kan ik ook pre-orders binnenhalen. Weer een klassieke bubble. Iemand enig idee waar ik dit kan shorten?
Dan ben ik toch blij in BTC te zitten, die volatiliteit is gewoon rustgevend vergeleken wat je nu met de beurzen ziet gebeuren.
Die CEO spreekt zichzelf in elk interview tegen. Hij spreekt er nu al van dat ze voor lopen op Tesla en alle concurrentie al verslagen hebben. En dan zie je hun jaaromzet: 0.5 miljoen

Ter vergelijking; Tesla was 3 miljard waard toen ze de Roadster al op de weg hadden. Nikola nu 26 miljard terwijl ze minstens tot eind volgend jaar geen euro gaan verdienen.
[ Voor 4% gewijzigd door PWSteal op 09-06-2020 18:02 ]
Wat een prachtige stukjes kunst komen er overigens op Twitter langs
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 09-06-2020 18:54 ]
+400% over de laatste 6 maand, maar niemand heeft t erover hier. Rek is er nog lang niet uit, gezien de ambities.
Zelfde geldt voor CRO.
[ Voor 52% gewijzigd door Mooody op 09-06-2020 19:31 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

grote partijen wachten nu dus op positief nieuws of negatief
icm de trend in de market
Het is gewoon wachten op iets wat er gaat gebeuren....
erg voorspelbaar nu.
echter welke kant
edit naar mijn idee is er teveel positief nieuws.
echter SP500 correlation komt nu ff niet zo goed uit......
gezien die toch wel in elkaar kan zakken.........
de belangen zijn nu wel zo groot, anders hadden de touwtrekkers allang gas gegeven
dus ik denk down...... maar zit in FIAT...... dus ik bekijk het ff van de zijlijn met een koude klets
[ Voor 48% gewijzigd door sourcecode op 09-06-2020 19:46 ]
Prepare for the next ATH
Whatever the fuck that means...
Denk dat er weer een black thursday aan zit te komen..
[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 09-06-2020 20:07 ]
[ Voor 4% gewijzigd door sourcecode op 09-06-2020 20:43 ]
Prepare for the next ATH
De particuliertjes stappen massaal in met een FOMO gevoel.
Lange wachtrijen bij de Giro etc. om te kunnen beginnen met beleggen.
De grote jongens als Buffet etc.. wachten ermee om in te stappen met nieuw kapitaal.
Wie het weet mag het zeggen maar ik blijf bij de aandeeltjes weg.
Het feit dat BTC nu stagneert bij deze sp500 run zegt mij genoeg.......RaptorXS schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:49:
Blurps, je moet je onderhand met de beurskoersen wel afvragen wat er gaat gebeuren.
De particuliertjes stappen massaal in met een FOMO gevoel.
Lange wachtrijen bij de Giro etc. om te kunnen beginnen met beleggen.
De grote jongens als Buffet etc.. wachten ermee om in te stappen met nieuw kapitaal.
Wie het weet mag het zeggen maar ik blijf bij de aandeeltjes weg.
kan het mis hebben maar alles is in de war.....
door de traders met hele grote zakken.........
EDIT waarom zou BTC door 10K nu moeten knallen ? is toch te voorspelbaar ?
[ Voor 5% gewijzigd door sourcecode op 09-06-2020 20:53 ]
Prepare for the next ATH
Geen traders, de particuliere FED.sourcecode schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:52:
[...]
Het feit dat BTC nu stagneert bij deze sp500 run zegt mij genoeg.......
kan het mis hebben maar alles is in de war.....
door de traders met hele grote zakken.........
EDIT waarom zou BTC door 10K nu moeten knallen ? is toch te voorspelbaar ?
nu wordt het interresant.....
edit .................en terug...
[ Voor 25% gewijzigd door sourcecode op 09-06-2020 21:19 ]
Prepare for the next ATH

Dat nieuwe Binance uiterlijk heeft dus nog wat finetuning nodig, blijkbaar werkt het vernieuwen niet zo goed. Maar toch mooi onderweg naar de MA99 @ 280 sats, nog 13 sats voordat mijn sellorder wordt geraakt op 259.
Exact dezelfde strategie als ik bij ADA heb toegepast overigens, die is ook niet blijvend door de MA99 gegaan en er op afgeketst.
Oh, ik vind het wel interessant hoorA87 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 17:49:
Beurzen en stock market interesseert volgens mij niemand wat hier, inclusief mijzelf.
NKLA checkt letterlijk iedere box tov TSLA, als dat BCH tegenover BTC het deed. Gewoon een ontzettende shitcoin die een exponentiële groei maakt zonder dat daar feitelijk enige waarde achter hangt. Tulpenmanie all over again.
Goud, kunst en Bitcoin to the rescue. Hodl!
Ik heb hetzelfde probleem bij de 'kraken pro' interface. Orderbook update vlotjes maar de grafiek blijft steeds hangen tot ik zelf refresh.Taro schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:20:
Huh, ik zit naar de ZIL/BTC chart te kijken, die staat op 224 en bovenin zie ik +11,31% staan. Begrijp er niets van, na een F5 staat ZIL op 246 sats![]()
![]()
Dat nieuwe Binance uiterlijk heeft dus nog wat finetuning nodig, blijkbaar werkt het vernieuwen niet zo goed.
De focus ligt nu ook op de aandelen markt.............Richh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:24:
[...]
Oh, ik vind het wel interessant hoorHet is juist enorm veelzeggend over hoe de economie er nu uit ziet en hoe het de koppeling met reëel geld volledig is verloren.
NKLA checkt letterlijk iedere box tov TSLA, als dat BCH tegenover BTC het deed. Gewoon een ontzettende shitcoin die een exponentiële groei maakt zonder dat daar feitelijk enige waarde achter hangt. Tulpenmanie all over again.
Goud, kunst en Bitcoin to the rescue. Hodl!
echter als de fun daar over is.......
stappen ze dan over op de crypto ?
das andere koek
[ Voor 8% gewijzigd door sourcecode op 09-06-2020 21:28 ]
Prepare for the next ATH
3 jaar geleden ging het bij de kapper, op verjaardagsfeestjes, met de buren... over Bitcoin en Ethereum.sourcecode schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:27:
[...]
De focus ligt nu ook op de aandelen markt.............
Nu geeft je kapper aan dat 'ie net een DeGiro account heeft aangemaakt. Op verjaardagen over hoe lekker die KLM-aandelen het de afgelopen week doen. En de buren vragen hoe ze long moeten gaan in Shell.
In mijn ogen is het echt 100% dezelfde shitshow all over again. Ja, je kan fucking veel geld verdienen als je uit wist te stappen op de piek. Verder is dit gewoon het leegschudden van de weak hands.
dus de dump komt eraan ? volgens jouRichh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:31:
[...]
3 jaar geleden ging het bij de kapper, op verjaardagsfeestjes, met de buren... over Bitcoin en Ethereum.
Nu geeft je kapper aan dat 'ie net een DeGiro account heeft aangemaakt. Op verjaardagen over hoe lekker die KLM-aandelen het de afgelopen week doen. En de buren vragen hoe ze long moeten gaan in Shell.
In mijn ogen is het echt 100% dezelfde shitshow all over again. Ja, je kan fucking veel geld verdienen als je uit wist te stappen op de piek. Verder is dit gewoon het leegschudden van de weak hands.
Prepare for the next ATH
Zeker. Zodra de Fed geen (momenteel) $60 miljard per week meer in de stockmarket smijt gemaakt uit gebakken lucht.
YouTube: Fed will start buying corporate bonds, high-yield bonds: Strategist
YouTube: The Greatest Scam of 2020 | FED's QE to infinity and beyond
[ Voor 34% gewijzigd door Liberteh op 09-06-2020 21:38 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ja. Als je het mij vraagt moet de echte crash nog komen.
Simpelweg omdat wat er nu gebeurd bij de stockmarket helemaal niks meer te maken heeft met de échte economie.
Maar of die dump morgen komt, of misschien nog wel 4 maanden duurt, dat weet niemand. Bij Bitcoin in 2017 dachten een hoop mensen dat het bij 8000 dollar wel over was. Pas 2 maanden later tikten we de 20k aan.
dus ok manipulatie all over the topRichh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:35:
[...]
Ja. Als je het mij vraagt moet de echte crash nog komen.
Simpelweg omdat wat er nu gebeurd bij de stockmarket helemaal niks meer te maken heeft met de échte economie.
Maar of die dump morgen komt, of misschien nog wel 4 maanden duurt, dat weet niemand. Bij Bitcoin in 2017 dachten een hoop mensen dat het bij 8000 dollar wel over was. Pas 2 maanden later tikten we de 20k aan.
echter who cares its money............
chter hoe gaat BTC zich hierin gedragen
cheerz
[ Voor 3% gewijzigd door sourcecode op 09-06-2020 21:38 ]
Prepare for the next ATH
Inflation caressourcecode schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:37:
[...]
dus ok manipulatie all over the top![]()
echter who cares its money............
chter hoe gaat BTC zich hierin gedragen
cheerz
Stock market zit zeker te weten bij Complacency op de Wall Street Cheat Sheet.
[ Voor 37% gewijzigd door Klaas25 op 09-06-2020 21:39 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/pFsOm7UaurvwCgEuaLdw9vwO.png?f=user_large)
Hoezo? De groei hebben we ook losgelaten de afgelopen 2 maanden.Klaas25 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:39:
En als de dump op de stock market komt dan volgt crypto lekker mee...
Ook goud dropt bij een stock market crash, zij het véél minder hard en slechts tijdelijk. Daar zit de hoop in
Dit slaat echt kant noch wal. Crypto beweegt nu al 10 jaar hetzelfde BTCKlaas25 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:39:
En als de dump op de stock market komt dan volgt crypto lekker mee...
Stock market zit zeker te weten bij Complacency op de Wall Street Cheat Sheet.
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 09-06-2020 22:06 ]
https://www.binance.com/e...53d6049a593e5b9dfa71c46f7
@Verwijderd Had jij dit pareltje al verkocht?
De vorige keer toen de beurs hard onderuit ging deed crypto flink mee. Sindsdien is BTC terug geklommen naar high timeframe resistance en is daar gestopt tot nu toe. De beurs is daar nog niet. Het is de vraag wat de beurs gaat doen met een lower high. Ik zie crypto niet zomaar gelijk blijven als de beurs weer dumpt. De vorige keer ging crypto keihard mee omlaag, dus waarom de volgende keer ook niet ? Dat crypto en de beurs nu wat meer onafhankelijk van elkaar bewegen hoeft niets te zeggen over wat er gebeurt mocht de beurs weer dumpen. Stel de beurs dumpt 20% of meer geloof ik er weinig van dat crypto niet net zo hard of harder mee zal gaan. Toen de beurs de vorige keer met 30% onderuit ging deed BTC -50%. Zie je dan de volgende dikke run omlaag BTC niet mee zakken ? Ik durf er wel om te wedden dat mocht de beurs dumpen heel crypto net zo hard mee zal doen.Richh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:40:
[...]
Hoezo? De groei hebben we ook losgelaten de afgelopen 2 maanden.
'A87 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:57:
[...]
Dit slaat echt kant noch wal. Crypto beweegt nu al 10 jaar hetzelfde BTC
Hoezo. Als corona terug komt gaat het gewoon net zo hard omlaag en dan nog verder. Factor tijd weegt dan helemaal zwaar. Het is nu al niet te behappen voor veel ondernemers.
NASDAQ zit op een ath, Bitcoin is nog niet voorbij mid-februari, laat staan z'n ath.PilatuS schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:03:
[...]
De vorige keer toen de beurs hard onderuit ging deed crypto flink mee. Sindsdien is BTC terug geklommen naar high timeframe resistance en is daar gestopt tot nu toe. De beurs is daar nog niet.
Het dikgedrukte stukje is de kern natuurlijk. Nobody knowsHet is de vraag wat de beurs gaat doen met een lower high. Ik zie crypto niet zomaar gelijk blijven als de beurs weer dumpt. De vorige keer ging crypto keihard mee omlaag, dus waarom de volgende keer ook niet ? Dat crypto en de beurs nu wat meer onafhankelijk van elkaar bewegen hoeft niets te zeggen over wat er gebeurt mocht de beurs weer dumpen. Stel de beurs dumpt 20% of meer geloof ik er weinig van dat crypto niet net zo hard of harder mee zal gaan. Toen de beurs de vorige keer met 30% onderuit ging deed BTC -50%. Zie je dan de volgende dikke run omlaag BTC niet mee zakken ? Ik durf er wel om te wedden dat mocht de beurs dumpen heel crypto net zo hard mee zal doen.
De fundamentals achter prijsdalingen en prijsstijgingen zien er tegen die tijd wel volledig anders uit als je het mij vraagt.
Ik bedoel BTC is terug naar voor de val. De beurs in zijn geheel is daar nog niet. BTC heeft geen ruimte meer zonder nieuwe ruimte te maken, de beurs heeft nog wel ruimte.Richh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:10:
[...]
NASDAQ zit op een ath, Bitcoin is nog niet voorbij mid-februari, laat staan z'n ath.
Ik kan mij niet voorstellen dat BTC geen dikke klap krijgt mocht de beurs weer dumpen. Gezien hoe exreem het de vorige keer ging zie ik het gewoon niet anders gaan.
Welke economie?... de hele boel stort straks in omdat we miljarden en miljarden hebben bijgeprint om het kaartenhuis omhoog te houden.Richh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:24:
[...]
Oh, ik vind het wel interessant hoorHet is juist enorm veelzeggend over hoe de economie er nu uit ziet en hoe het de koppeling met reëel geld volledig is verloren.
Stelt straks geen fuk meer voor en dan hebben we weer een depressie van heb ik jou daar.
En dan maar hopen dat men het licht ziet en overstapt op crypto en weg gaat van die oplichters van banken.
BTC stond ook voor de dump nog lang niet op ATH terwijl de Nasdaq dat wel stond, dus die vergelijking gaat niet opRichh schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:10:
[...]
NASDAQ zit op een ath, Bitcoin is nog niet voorbij mid-februari, laat staan z'n ath.
[...]
Het dikgedrukte stukje is de kern natuurlijk. Nobody knowsik durf je weddenschap zeker niet aan
De fundamentals achter prijsdalingen en prijsstijgingen zien er tegen die tijd wel volledig anders uit als je het mij vraagt.
PilatuS schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:17:
[...]
Ik bedoel BTC is terug naar voor de val. De beurs in zijn geheel is daar nog niet. BTC heeft geen ruimte meer zonder nieuwe ruimte te maken, de beurs heeft nog wel ruimte.
Ik kan mij niet voorstellen dat BTC geen dikke klap krijgt mocht de beurs weer dumpen. Gezien hoe exreem het de vorige keer ging zie ik het gewoon niet anders gaan.

The_Goat schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:21:
[...]
BTC stond ook voor de dump nog lang niet op ATH terwijl de Nasdaq dat wel stond, dus die vergelijking gaat niet op

Misschien dan toch maar een all-out overwegen tegen die tijd.
Verwijderd
Nee, heb ik nog steeds op Bitvavo staan, en inmiddels leuk in de plus.Taro schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:00:
Een ONT trading competition, daar moet ik wel aan meedoen natuurlijk
https://www.binance.com/e...53d6049a593e5b9dfa71c46f7
@Verwijderd Had jij dit pareltje al verkocht?
Ik ben er echter wel van overtuigd dat die vroeg of laat wel weer eens een dollar doet.
Is toch altijd zo'n muntje die lekker pompt met wat Chinese hype.
En blauw logo dus kan eigenlijk niet misgaan
Talk about fundamentals hahah!!Verwijderd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:24:
[...]
Nee, heb ik nog steeds op Bitvavo staan, en inmiddels leuk in de plus.
Ik ben er echter wel van overtuigd dat die vroeg of laat wel weer eens een dollar doet.
Is toch altijd zo'n muntje die lekker pompt met wat Chinese hype.
En blauw logo dus kan eigenlijk niet misgaan

Btw Die Warren Buffet is nooit meer ingestapt aldus de media..
Wat weet hij? Misschien weet ie het ook niet meer. Is ook al honderd natuurlijk..
[ Voor 14% gewijzigd door Klaas25 op 09-06-2020 22:26 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!