[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.407 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:53:
krijg hier wel een beetje fake-out vibes bij. Beetje zoals die keer in de nacht laats.
stoploss hunt gaat permanent door

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hahhaha wat een candle op de 1h _O-

Wtf _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:54:
Wat een lichtshow op bitstamp zeg. Flikkert alle kanten op.
Ofni man.. Jezus _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Liberteh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:41:
Ik heb nu een deja vu gevoel met de laatste paar comments en de heren die het schrijven
;)

Op 9800 weer met een deel ingestapt, hopelijk zo een stukje hoger weer verkopen. -> 9830 uitgestapt, even aankijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 10-06-2020 21:13 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:12
Bart :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 22:58
Je beweegt een paar dagen sideways maar dan krijg je ook vuurwerk. Natuurlijk keurig weer met goede hoop ingekocht ongeveer 20 seconden voor de rode candle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zou Arthur Hayes weer bezig zijn? Top: $10180 met 'n low van $9600. Dat is efficiënt alle posities liquideren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.brainlesstales.com/images/misc/bitcoin-roller-coaster.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als ik een Bitcoin had gekregen voor iedere keer dat iemand dit zei, had ik nu meer Bitcoins dan Satoshi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26

Bever!

3

Wat een scamwick hey, ook in 4 minuten :D
non trade range :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bever! op 10-06-2020 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:05:
Wat een scamwick hey, ook in 4 minuten :D
non trade range :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fC7ArTibuv1r6FJ3GzYmEW72hDo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JryVbFqADj5wQVZyzaP6YvMO.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 22:58
Mooi instapmoment voor Nano nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We hebben wel progressie geboekt, $9800 lijkt nu als support te dienen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Phyla schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:16:
Okay dan heb ik het net verkeerd door te verkopen ;(
Maja winst is winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zoveel scamwicks achter elkaar heb ik nog nooit gezien meestal gaat het dan wel 20% omhoog. Dit klopt van geen kanten zelfs niet voor btc waar we het al gewend zijn

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 10-06-2020 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:22:
Zoveel scamwicks achter elkaar heb ik nog nooit gezien meestal gaat het dan wel 20% omhoog
je hebt het nog nooit gezien maar weet wel dat het meestal 20% omhoog gaat dan. DAT SPREEKT ELKAAR TEGEN MAAT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Phyla schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:16:
Denk er maar om. Die stijgt al een paar weken en komt van 60 cent ofzo.

We maken er grapjes over maar het is gewoon maar een zielig altje. Met een erg mooi logo, dat wel.

Ik zou eerst maar eens afwachten wat Bitcoin gaat doen. Zulke wicks betekenen vaak niet echt stabiliteit. :+

Als Bitcoin crasht sleurt die alles mee. De alts met momentum pumpjes worden dan het hardst geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Iemand probeert bitcoin te onderdrukken lijkt wel. Dit lijkt mij geen organische markwerking. Anders zat Bitcoin wel op 2k onderhand., met al die selloffs

[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 10-06-2020 21:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Tominatie kalm blijven, tegeltje maken en doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Hebben jullie dat ook, dat je leest over staking bij Tata steel en dat je dan denkt aan ethereum staken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:23:
[...]

je hebt het nog nooit gezien maar weet wel dat het meestal 20% omhoog gaat dan. DAT SPREEKT ELKAAR TEGEN MAAT
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41V1VGlQwHL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
Heb ik iets gemist?

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:27:
@Tominatie kalm blijven, tegeltje maken en doorgaan.
Geef @A87 anders gewoon maar even wat extra tijd op zijn iPad. Dan kunnen de grote mensen tenminste even rustig praten.

Wel met beperkte modus op YouTube. Anders krijgt hij zulke drukke buien van de cryptofilmpjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Een wederom mislukte poging om de 10K. Al zitten we nu wel in de 98xx en niet meer in de 97xx. Big wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

MOo00oooOO0oooOOnnnn MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNN _/-\o_ _/-\o_

stop the panic selling u noobs! Amateur newbie paniek verkoop na elke 2 procent, stoplosje 1% eronder

WE ARE GOING TO THE MooOOooooNnn

[ Voor 126% gewijzigd door A87 op 10-06-2020 23:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:01
We stijgen toch nog steeds gestaag! Goede ontwikkeling. Liever op een gestaag tempo door die 10.000 dan wordt het daarna een des te sterkere support en kunnen we echt doorknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Dit gedrag is bullish as hell voor de middellange termijn. Veel kopers tegen de 10k grens en veel slimme traders die hun shorts nemen.

Op een gegeven moment gaan "de traders" (boeh) overstag en gaan ze lekker een leveltje hoger traden. Kan niet anders.

Projecten als REN zijn ook bullish voor Bitcoin. Mainnet is net uit en dit muntje gaat (imo) groot worden.
Usecase: Darkpool om BTC (renBTC) in ETH ecosysteem te gebruiken. Niemand hoeft zijn BTC te verkopen om deel te nemen in tal van ERC-20 projecten. Inmiddels 4-5% van de portfolio, omdat ik er in geloof. Net als in Kyber (dat overigens vandaag met 35% is gestegen :D)

[ Voor 52% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 22:03 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/24BmoJcc/

Gezonde gestage groei idd, bitmex chart heeft nog een flinkere wick omhoog ook

Gewoon weer het inmiddels bekende rekt high leverage traders spelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
@Mooooody

Snap niet waarom dit bullish as hell voor de middellange termijn zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:02:
@Mooooody

Snap niet waarom dit bullish as hell voor de middellange termijn zou moeten zijn.
Ten eerste: Niet te zwaar aan tillen, gewoon mijn zienswijze :)

Maar mijn logisch verstand zegt dat wanneer we 4 a 5 keer een level willen doorbreken, de kans dat het uiteindelijk gaat lukken groter is dan wanneer we een level lager gaan testen.

De traders zijn de baas (open deur), Maar als er teveel druk komt, dan gaan we gewoon een leveltje hoger traden denk ik. (10.5/11k level).

Zo niet, dan niet. Er hangt ook veel af van een eventueel komende economische crisis. Niet dankzij Corona (wel de aanjager), maar voornamelijk dankzij de banken en hun gedrag (weinig verandering sinds 2008)

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 22:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Onder de 10.5k is gewoon ruis.. daarboven wordt het pas interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Dit is eigenlijk gewoon range play, maar de actie vindt retesnel plaats.

Range ziet er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/u37lWqqD/

Dan zitten we redelijk aan de bovenkant, zolang we in die range zitten zoek ik shorts (heb zelf 9957 als gem. shortprijs nu) met als TP range low
Komen we boven die range dan ga je richting de 10.5k en daar zal het wel hard omhoog kunnen gaan, maar ik neig midterm toch eerder naar bearish

Edit: actie die zo immens snel plaatsvindt is imo omdat er geen retail traders meer over zijn, maar enkel 'de whales' het spelletje spelen

[ Voor 13% gewijzigd door The_Goat op 10-06-2020 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:21:
[...]
Ik bekijk mijn portfolio meestal in Bitcoin.
Afbeeldingslocatie: http://memes.ucoz.com/_nw/35/63065065.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:13:
Dit is eigenlijk gewoon range play, maar de actie vindt retesnel plaats.

Range ziet er ongeveer zo uit:

[Afbeelding]

Dan zitten we redelijk aan de bovenkant, zolang we in die range zitten zoek ik shorts (heb zelf 9957 als gem. shortprijs nu) met als TP range low
Komen we boven die range dan ga je richting de 10.5k en daar zal het wel hard omhoog kunnen gaan, maar ik neig midterm toch eerder naar bearish
Ben absoluut geen trader, maar is het niet beter om in alts te traden op dit soort momenten?
Paar sterke projecten gaan sky rocket t.o.v. BTC nu, daar valt veel op te verdienen.

Zo probeer ik het wel te doen. BTC hoddlen (rente trekken), alts traden. Winst van alts (+ staking rewards) in BTC stoppen. Is redelijk stressvrij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:16:
[...]
Ben absoluut geen trader, maar is het niet beter om in alts te traden op dit soort momenten?
Ja, alleen erg opletten wat BTC doet. Wanneer BTC een dikke run maakt gaan de meeste alts kapot. Maakt niet eens uit of BTC omhoog of omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:16:
[...]

Paar sterke projecten gaan sky rocket t.o.v. BTC nu, daar valt veel op te verdienen.

Zo probeer ik het wel te doen. BTC hoddlen (rente trekken), alts traden. Winst van alts (+ staking rewards) in BTC stoppen. Is redelijk stressvrij :)
Afgelopen dagen zeker beter alts/btc traden dan btc/usdt, en alts traden om btc te stacken is niks mis mee, maar ik trade toch het liefst gewoon btc zelf (mits volatiel genoeg)

Edit: vergeet niet dat er ook heeeeeeeel lang alleen maar bloedende alts zijn geweest tov btc, dan is het spelletje iets minder makkelijk ;)

[ Voor 10% gewijzigd door The_Goat op 10-06-2020 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ZIL zit nu mooi op de 1W MA99 @ 280, misschien volgt een wickje tot 305 sats, maar ik verwacht niet dat hij nu nog veel hoger gaat, tenzij Bitcoin voor langere tijd voor mooi vuurwerk gaat zorgen. ADA heeft de MA99 ook niet doorbroken. Ik stap er in ieder geval even niet meer in.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:20:
[...]

Ja, alleen erg opletten wat BTC doet. Wanneer BTC een dikke run maakt gaan de meeste alts kapot. Maakt niet eens uit of BTC omhoog of omlaag gaat.
Ik trade zelf alleen in alts die in voor langere tijd wil houden, dus mocht het "verkeerd" gaan, dan houd ik de positie vast. Als-ie parabolisch gaat, neem ik winst en koop ik het lager terug. Winst gaat in BTC.

Voorbeeld is CRO die onlang als een raket ging. Heb 20% gecashed, rest blijven staken. Netto 10-15% meer CRO als 2 maand geleden :D

Moet zeggen...gaat niet altijd goed :/ , maar dat is het spelletje 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

SP500 zie er toppy uit... kan btc meetrekken naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Al heb ik vrij weinig met Cardano. Ik vrees ik dat ik wel weer een positie moet innemen, omdat ze op Coinbase gaan verschijnen binnenkort. Die pump is niet alleen dankzij Shelley.

Vorige maand mijn hele mandje in staking verkocht ....daarna dikke vette gains :/

[ Voor 42% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Bever! schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:28:
SP500 zie er toppy uit... kan btc meetrekken naar beneden..
Haha ik heb te vaak mn vingers gebrand hieraan afgelopen jaar, durf niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Misschien om de klus te voltooien?

Oeps...
https://www.coindesk.com/...130-ether-transaction-fee
Slip of the finger? Sadist? It’s not yet known. But at just before 10:00 UTC Wednesday, an unknown wallet holder sent 0.55 ether (around $133) with a 10,666 ETH transaction fee – currently worth just under $2.6 million.

[ Voor 59% gewijzigd door Taro op 10-06-2020 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Inhoudelijke vraag.

Denk jij ook dat DAI meer toekomst heeft dan USDT?

USBT is volledig in handen van gecentraliseerde exchanges. Money printer goes brrrrrrr....
Alleen maar gebasseerd op het vermogen van de exchanges. BTC wordt gekocht met digitaal gecentraliceerd geld in principe. De exchanges hebben jouw Euros en Dollars.

Samegevat: Ik denk dat Tether niet de stable coin van de toekomst gaat worden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooooody USDT of USBT? Ik zal je eerlijk zeggen: USDT is er al erg lang and is here to stay, omdat het op veel plaatsen dé standaard is en het hoogste volume heeft. En soms komt er weer wat fud langs, maar ik vind het allemaal prima zo. Heb mij niet verdiept in DAI en zie de noodzaak ook niet zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:48:
[...]
Money printer goes brrrrrrr....
Nee, dollars worden omgezet in USDT en weer terug. Als je een groot bedrag in dollars op een exchange wil krijgen ga je niet voor 10 miljoen ergens BTC kopen om dit naar een exchange te sturen en weer terug te zetten naar USDT of een andere stable.

Je gaat naar de mensen van Tether toe en maakt 10 miljoen dollar over, dan wordt er 10 miljoen USDT geprint en naar een exchange verzonden. Het is niet geld uit het niets maken zoals vaak wordt gedacht. Bij de laatste audit van Tether was er, even uit mijn hoofd, 70% aan dollars aanwezig voor iedere Tether en de rest was een lening. Totaal dus 100% aanwezig. Voor iedere Tether is een dollar. Dat kan de bank niet zeggen.

Edit: Bitfinex heeft ook alweer een deel van die lening terug betaald waardoor het totaal omhoog is gegaan. Ook zijn alle rechtzaken tegen Tether en Bitfinex gestopt.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 10-06-2020 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god wat een horror... 10k Ether verdampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-09 08:01

raq

Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:31:
Al heb ik vrij weinig met Cardano. Ik vrees ik dat ik wel weer een positie moet innemen, omdat ze op Coinbase gaan verschijnen binnenkort. Die pump is niet alleen dankzij Shelley.

Vorige maand mijn hele mandje in staking verkocht ....daarna dikke vette gains :/
Die update van ADA duurt nog eventjes, dus de hype daarover moet misschien nog meer komen. Wist trouwens niet dat ze op coinbase kwamen, een mooi pump zou wel mooi zijn ben ze aan het inslaan namelijk.

Zil gaat er nog even voor? Nog een mooi moonshot maken?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Een miner die een leuke fee heeft gekregen voor de transactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:52:
@Mooooody USDT of USBT? Ik zal je eerlijk zeggen: USDT is er al erg lang and is here to stay, omdat het op veel plaatsen dé standaard is en het hoogste volume heeft. En soms komt er weer wat fud langs, maar ik vind het allemaal prima zo. Heb mij niet verdiept in DAI en zie de noodzaak ook niet zo :)
Snap ik. Gewoon traden op USDT.

Maar interessante van DAI is dat je kan investeren in het platform door Maker (MRK) te kopen.

Ik had maandenlang flink wat MKR, ook net weer verkocht. En daarna weer als een gek omhoog deze week :F
Maar ik geloof wel in het project. Uiteindelijk gaan stable coins een heel belangrijke rol spelen. Als DAI een rol kan gaan spelen, gaat MKR echt flink gainen. (slecht 1 miljoen MKR in de markt. Coin is deflationair, dus MKR wordt verbrand als fees worden gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hopelijk straks nog wat BTC vuurwerk vanuit het verre oosten, zin an! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:53:
[...]

Nee, dollars worden omgezet in USDT en weer terug. Als je een groot bedrag in dollars op een exchange wil krijgen ga je niet voor 10 miljoen ergens BTC kopen om dit naar een exchange te sturen en weer terug te zetten naar USDT of een andere stable.

Je gaat naar de mensen van Tether toe en maakt 10 miljoen dollar over, dan wordt er 10 miljoen USDT geprint en naar een exchange verzonden. Het is niet geld uit het niets maken zoals vaak wordt gedacht. Bij de laatste audit van Tether was er, even uit mijn hoofd, 70% aan dollars aanwezig voor iedere Tether en de rest was een lening. Totaal dus 100% aanwezig. Voor iedere Tether is een dollar. Dat kan de bank niet zeggen.

Edit: Bitfinex heeft ook alweer een deel van die lening terug betaald waardoor het totaal omhoog is gegaan. Ook zijn alle rechtzaken tegen Tether en Bitfinex gestopt.
100% eens.
Maar schimmig is het allemaal wel, omdat Tether volledig in handen is van grote bedrijven.

Thether kan ook nooit 1:1 de dollar aanhouden, omdat het niet voldoende liquiditeit kan behouden, wanneer er echt een bullrun komt.

Daarom is een gedecentaliceerde stable coin veel beter imo. Dan zit er echt liquiditeit in de basis, niet alleen sponge bob geld. (zoals nu het probleem met de banken is - dikke vette bubble 3.0)

Je ziet het aan MakerDAO die ongelooflijk op zijn bek is gegaan 2 maand geleden. Maar wel op een oprechte manier. Het geld dat is verloren, was ook daadwerkelijk geld van users. In vergelijk: USDT kan niet op zijn bek gaan, want dan worden er meer Thethers geprint die door Binance worden gefinancieerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 23:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:57:
[...]

Een miner die een leuke fee heeft gekregen voor de transactie :P
Stel je voor dat je wakker wordt en besluit te kijken of je rig nog wat heeft opgeleverd...

Dan wrijf je wel ff 2 keer in je ogen :+

Maar ik denk dat de kans groot is dat dit soort fees in een pool belanden en verdeeld worden naar ratio?

Alsnog, lekker gewerkt pik. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:02:
[...]
Thether kan ook nooit 1:1 de dollar aanhouden, omdat het niet voldoende liquiditeit kan behouden, wanneer er echt een bullrun komt.
Hoezo dat dan ?

Stel er is 1 miljard Tether tegenover 1 miljard dollar. Tether verdient geld aan mensen die de boel omzetten en ze kunnen Tethers aanmaken of vernietigen afhankelijk van de aanmaak van Tethers tegenover de dollars. Komt er 10 miljoen dollar bij komt er 10 miljoen Tether bij. Casht iemand 50 miljoen dollar uit wordt er 50 miljoen Tether verbrand. Wat heeft dit met een bullrun te maken ?
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:02:
[...]
Maar ik denk dat de kans groot is dat dit soort fees in een pool belanden en verdeeld worden naar ratio?
Die kans is zeker aanwezig ja. Dan nog. Geen 2000 dollar verdienen aan transacties per dag, maar even 2 miljoen. Goedemorgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:07:
[...]

Hoezo dat dan ?

Stel er is 1 miljard Tether tegenover 1 miljard dollar. Tether verdient geld aan mensen die de boel omzetten en ze kunnen Tethers aanmaken of vernietigen afhankelijk van de aanmaak van Tethers tegenover de dollars. Komt er 10 miljoen dollar bij komt er 10 miljoen Tether bij. Casht iemand 50 miljoen dollar uit wordt er 50 miljoen Tether verbrand. Wat heeft dit met een bullrun te maken ?
Misschien heb ik me iets teveel ingelezen in Tether. Maar ik vind het shitcoin #1. Alles is gebasseerd op lucht, dat moet een keer gaat klappen toch? Binance is USDT. USDT is Binance. Binance is BUSD, BUSD is Binance.

Maar stel je voor dat je deel kon nemen aan het succes van Tether? Die mogelijkheid heb je nu met nieuwe stable coins. Dat is wel interessant als investering.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik snap niet zo goed waarom t überhaupt mogelijk is om zulke bizarre fee’s te betalen. Waarom zetten ze daar niet gewoon een max. op? Ter bescherming van gebruikers. Daar gaat je $2.5 miljoen aan Eth. Rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:12:
[...]

Misschien heb ik me iets teveel ingelezen in Tether. Maar ik vind het shitcoin #1. Alles is gebasseerd op lucht, dat moet een keer gaat klappen toch?
Het is 1000x minder gebasseerd op lucht dan de dollar en euro. Je zou kunnen zeggen dat het op basis van lucht is, maar dat komt door de koppeling met de dollar, het staat los van Tether. Tether is gewoon een bank waar ze voor iedere Tether een dollar hebben, da's het tegenovergestelde van lucht.

Edit:
Tominatie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:14:
Ik snap niet zo goed waarom t überhaupt mogelijk is om zulke bizarre fee’s te betalen. Waarom zetten ze daar niet gewoon een max. op? Ter bescherming van gebruikers. Daar gaat je $2.5 miljoen aan Eth. Rekt
Ligt aan hoe je het verzend. Crypto verzenden is weten wat je doet. Dan 2x controleren qua adressen en fee's en nog een keer controleren. Bij twijfel verzend je eerst 2 tientjes en kijk je hoe het gaat. Laats voor iemand via mijn PC en in eigen beheer wallet geld uitgecashed voor iemand vanaf Binance, via mijn PC en dan naar Bl3p. Controleren, controleren en nog een keer controleren. Verder is het afhankelijk van de software of je bij een hoge fee een melding krijgt, maar de basis is weten wat je doet.

Lullig voor die persoon, maar hoe dom ben je dan ?

[ Voor 44% gewijzigd door PilatuS op 10-06-2020 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:14:
[...]

Het is 1000x minder gebasseerd op lucht dan de dollar en euro. Je zou kunnen zeggen dat het op basis van lucht is, maar dat komt door de koppeling met de dollar, het staat los van Tether. Tether is gewoon een bank waar ze voor iedere Tether een dollar hebben, da's het tegenovergestelde van lucht.
Tether is inderdaad een bank-achtige-substantie...en vrijwel zeker een Binance scam. De bubble gaat ploffen ooit. (als in: andere alts gaan meer marktaandeel krijgen)

Boeit verder niet, want tot die tijd kun je er prima op traden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
En wat nou als die fee opzettelijk is ingevoerd? Geen idee hoor, maar lijkt mij een fout die je niet maakt, dus scammy. Je maakt wat miners rijk met een ‘foutje’ en krijgt er invloed voor terug?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:22:
[...]
Tether is inderdaad een bank-achtige-substantie...en vrijwel zeker een Binance scam. De bubble gaat ploffen ooit.
Ga je nou zonder enige onderbouwing en na uitleg nergens op in en gooi je maar wat woorden zonder basis er in zonder te snappen hoe en wat ? NOFI, maar daar lijkt het wel op.

Sowieso staat Binance compleet los van Tether. Tether is Tether en Bitfinex. Verder is er voor iedere Tether een dollar. Tether heeft miljarden dollars op rekeningen staan. Dan roepen het is een Binance scam en de bubbel gaat ploffen, dat gaat echt nergens over. Of ben je ergens een smilie vergeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:27:
[...]

Ga je nou zonder enige onderbouwing en na uitleg nergens op in en gooi je maar wat woorden zonder basis er in zonder te snappen hoe en wat ? NOFI, maar daar lijkt het wel op.

Sowieso staat Binance compleet los van Tether. Tether is Tether en Bitfinex. Verder is er voor iedere Tether een dollar. Tether heeft miljarden dollars op rekeningen staan. Dan roepen het is een Binance scam en de bubbel gaat ploffen, dat gaat echt nergens over. Of ben je ergens een smilie vergeten ?
Ik geef het een beetje een loopje.

Maat het siert je ook wel om je in te lezen over de macht van Binance over Tether. Het plan is om BUSD de nieuwe USDT te maken. Dat lukt Binance alleen om meer macht over USDT te krijgen en dat is de laatste tijd gelukt. Ik ga verder geen linkjes posten.

Ook niet gek. Binance heeft NEO al voor een groot deel in handen, zonder dat de meest mensen het weten. Koop je NEO, dan koop je het smart contract platform van Binance. Onderschat ze niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 10-06-2020 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:31:
[...]

Ik geef het een beetje een loopje.

Maat het siert je ook wel om je in te lezen over de macht van Binance over Tether. Het plan is om BUSD de nieuwe USDT te maken. Dat lukt Binance alleen om meer macht over USDT te krijgen en dat is de laatste tijd gelukt. Ik ga verder geen linkjes posten.
Tuurlijk wil Binance zijn eigen stable hebben en hebben ze invloed. Dit staat alleen wel los van of Tether een bubbel zou zijn die gaat klappen. Mogelijk weet Binance Tether uit de markt te drukken, maar dat maakt Tether nog geen bubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Wel grappig dat een Chinees bedrijf z’n eigen Stable coin ook naar de usd vernoemd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:33:
[...]

Tuurlijk wil Binance zijn eigen stable hebben en hebben ze invloed. Dit staat alleen wel los van of Tether een bubbel zou zijn die gaat klappen. Mogelijk weet Binance Tether uit de markt te drukken, maar dat maakt Tether nog geen bubbel.
Geen bubble in die zin dat het opeens naar 0 gaat. Ik trade zelf in USDT en BUSD, whatever. Het is nu allemaal stabiel.

Sorry, ik denk meer in investeringen. En heb dan een hekel aan Binance en zijn USDT en BUSD.
Ik gooi dan liever geld richting DAI en MKR. Maar trade ondertussen wel op USDT 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:36:
Wel grappig dat een Chinees bedrijf z’n eigen Stable coin ook naar de usd vernoemd :+
Ze moeten wel.
Wat denk je dat over 2-3 jaar het geval is?

Pin deze post maar. Binance heeft in 2021/2022 een digitale Yen.

Met diezelfde reden probeert de US (ism Coinbase) nu een digitale Dollar op de markt te brengen.

Wat weer vreselijk bullish voor Tezos gaat uitpakken. Ik blijf dit nog even zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:37:
[...]

Geen bubble in die zin dat het opeens naar 0 gaat. Ik trade zelf in USDT en BUSD, whatever. Het is nu allemaal stabiel.

Sorry, ik denk meer in investeringen. En heb dan een hekel aan Binance en zijn USDT en BUSD.
Ik gooi dan liever geld richting DAI en MKR. Maar trade ondertussen wel op USDT 8)
Het woord bubbel gebruiken is dan niet handig. Dat woord zorgt er voor dat je het hebt over iets dat opgeblazen is tot het gaat knappen en kapot gaat. Alsof Tethers uit de lucht worden gemaakt waarbij ze er 1 miljard hebben geprint waarbij er 100 dollar tegenover staat. Dat zou een bubbel zijn. Dat Tether marktaandeel verliest en mogelijk een keer verdwijnt is iets heel anders en zeker geen bubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het valt weer helemaal dood helaas. Zal mij weinig verbazen als we toch dat dalingkje richting $9500 of $9000-9200 pakken op de korte termijn. Niet dat 't mij veel kan schelen, moon gaan we toch uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:22
The_Goat schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:26:
En wat nou als die fee opzettelijk is ingevoerd? Geen idee hoor, maar lijkt mij een fout die je niet maakt, dus scammy. Je maakt wat miners rijk met een ‘foutje’ en krijgt er invloed voor terug?
Lijkt mij niet echt aannemelijk. Op voorhand weet je niet bij welke miner jouw transactie terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:50:
Het valt weer helemaal dood helaas. Zal mij weinig verbazen als we toch dat dalingkje richting $9500 of $9000-9200 pakken op de korte termijn. Niet dat 't mij veel kan schelen, moon gaan we toch uiteindelijk.
paniek , emoties .. hellupp. Bitcoin gaat naar 0,0

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 11-06-2020 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
paul-s83 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 00:04:
[...]

Lijkt mij niet echt aannemelijk. Op voorhand weet je niet bij welke miner jouw transactie terecht komt.
Inderdaad :)

Zelfs al zou je een deal maken met 99% van de miners, om invloed of om zwart geld te verplaatsen, wat dan ook. Dan nog loop je het risico dat de fee terecht komt bij een miner die 0.000000000000001% van de hashpower heeft. Zelfs een Raspberry Pi kan een Bitcoin block minen, de kans is alleen extreem klein. Ga je met 2 miljoen lopen kloten om wat voor een reden dan ook, dan is 1% al een kans die je niet wil lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 00:14:
[...]

Inderdaad :)

Zelfs al zou je een deal maken met 99% van de miners, om invloed of om zwart geld te verplaatsen, wat dan ook. Dan nog loop je het risico dat de fee terecht komt bij een miner die 0.000000000000001% van de hashpower heeft. Zelfs een Raspberry Pi kan een Bitcoin block minen, de kans is alleen extreem klein. Ga je met 2 miljoen lopen kloten om wat voor een reden dan ook, dan is 1% al een kans die je niet wil lopen.
Als je heel veel miljoenen hebt misschien wel, maakt me verder ook niet heel veel uit hoe of wat, maar dit soort ‘foutjes’ ben ik altijd vrij sceptisch in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 00:23:
[...]
Als je heel veel miljoenen hebt misschien wel, maakt me verder ook niet heel veel uit hoe of wat, maar dit soort ‘foutjes’ ben ik altijd vrij sceptisch in ;)
Het is heel vreemd dat iemand met zulke bedragen zo'n fout maakt. Maar om geld over te maken naar de miners is ook niet waarschijnlijk omdat je dus geen idee hebt waar het heen gaat. Gokken met 2 miljoen doe je ook niet. Geen idee hoe de ETH pool is verdeelt, maar de kans dat het bij de juiste miner terecht komt is minder dan 50%.

Ik denk dat dit eerder een grote jongen is die echt een fout heeft gemaakt dan iets anders. Ik kan mij best voorstellen dat er wat Wall Street kerels zijn die een miljoentje hier en een miljoentje daar in crypto hebben waarbij het misschien nog geen 10% van hun vermogen is. Dat iemand dan zo'n fout maakt is meer waarschijnlijk dan het willen overmaken aan de miners. Neemt niet weg dat het een extreem domme fout is als je die zou maken. Maak geen crypto over als je dronken bent en het net niet helemaal snapt ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

The_Goat schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:26:
Misschien was het een reusachtige whale Bitcoin maximalist, zo'n rasechte, met 96 onaangeraakte virgin Bitcoin wallets uit 2009-2011 die even een statement wou maken.

'Hahaha fuck you Vitalik met je shitty altcoin, hier, dit is je Ether me waard.'

Meteen een degelijk statement naar fiat.

'2 miljoen dollar boehoehoe. Hahaha de FED print nog meer per minuut. Fuck jullie en je shitshow. Long Bitcoin!'

Geromantiseerde gedachte. Maar naar alle waarschijnlijkheid staat er nu iemand op een wankel krukje met het touw al strak om zijn nek en een halflege fles wodka in zijn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 00:23:
[...]

Denk toch echt een fout. Een heel dure fout wel. Maar wellicht dat de miningpool in kwestie een deal kan maken met het "slachtoffer"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
paul-s83 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 00:04:
[...]

Kan wel, je hoeft een transactie niet te broadcasten, maar je kan hem ook naar een specifieke pool (zoals die van jezelf ;) ) sturen. Dan weet niemand daarvan, maar komt hij met het eerste blok mee die die pool mined.

Ik zeg overigens niet dat dat hier gebeurd is, maar er zijn wel manieren voor. Helemaal als je de medewerking van een pool hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Haha daar gingen even 20x 5 miljoen sells door op bitmex. Mooi begin van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-09 08:42
Normaal gesproken is er nauwelijks volume op Kraken maar de laatste tijd komen er vaker orders > 50 BTC. Lijkt me dat er toch het één en ander te gebeuren staat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-3DfOijDvQ7tHnIBI6zCR3Eiq8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L1GBn5kOnGg7irQV58M67ScT.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaCoTa
Ok, wie van jullie kan je scriptje niet fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:36
Zo, lekker wakker met een geraakte sell order van 9950.
Maar wat nu, gaan we de onderkant van de triangle opzoeken? (~9500) blijven we tegen de top aanhikken tot we erdoorheen breken (of niet)? what to do what to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
DaCoTa schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:13:
[Twitter]Ok, wie van jullie kan je scriptje niet fixen.
In de reacties onder je bericht wordt de casus witwassen van besmette ETH geopperd door later de fee terug te claimen (geen idee hoe dat technisch werkt en of dat überhaupt mogelijk is):

[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-06-2020 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
TuutjDrie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:20:
[...]

In de reacties onder je bericht wordt de casus witwassen van besmette ETH geopperd door later de fee terug te claimen (geen idee hoe dat technisch werkt en of dat überhaupt mogelijk is):

[Twitter]
:z 4 posts hierboven:
DaCoTa in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"

De tweede tx is door een andere pool gemined, maakt het wat onwaarschijnlijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
DaCoTa schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:18:
[...]

:z 4 posts hierboven:
DaCoTa in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"

De tweede tx is door een andere pool gemined, maakt het wat onwaarschijnlijker.
:X ik was nog niet helemaal wakker denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
TuutjDrie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:21:
[...]

:X ik was nog niet helemaal wakker denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/360e1ae20a05bf5a068148cc9d87eda0/tenor.gif?itemid=3552830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Verlaat het Schip !!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

💎 🙌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Zak maar door.. Zit toch lekker in cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

We zijn van 9780 de bovenkant van de driehoek in 1x naar de onderkant van de driehoek (nu 9600) gegaan. Zal er niet zomaar doorheen gaan, maar als dat wel gebeurd zijn we er geweest.

Beneden 9600, gaan we zo naar 6700.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Malarky schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:06:
We zijn van 9780 de bovenkant van de driehoek in 1x naar de onderkant van de driehoek (nu 9600) gegaan. Zal er niet zomaar doorheen gaan, maar als dat wel gebeurd zijn we er geweest.

Beneden 9600, gaan we zo naar 6700.
VET _/-\o_

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Shitcoins say "no"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2019/01/ezgif-2-3d557613fbc5.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gaf mij de tip vragen te stellen in dit topic.
Ik ben gehackt vanaf mij BITVAVO account. 35K kwijt. Er is een extentie in chrome geïnstalleerd en die heeft mijn account overgenomen.

Het BTC opname adres 1HohBYS6GTRPnHv4F7n2jCt5ymqzNPx7uJ en de Transactie ID: https://www.blockchain.co...9508accba216bbb3fa4ca2444.

Het IP adres dat ik kreeg van BITVAVO waarvandaan ik gehackt ben is : 82.73.149.221 Dit is een nederlands adres. De politie heeft pas 17-6 tijd om de aangifte op te nemen..

Weet iemand of er nog iets is dat ik kan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 16:47

Liberteh

All your base belong to me

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:02:
Ik ben gehackt vanaf mij BITVAVO account. 35K kwijt. Er is een extentie in chrome geïnstalleerd en die heeft mijn account overgenomen.

Het BTC opname adres 1HohBYS6GTRPnHv4F7n2jCt5ymqzNPx7uJ en de Transactie ID: https://www.blockchain.co...9508accba216bbb3fa4ca2444.

Het IP adres dat ik kreeg van BITVAVO waarvandaan ik gehackt ben is : Dit is een nederlands adres. De politie heeft pas 17-6 tijd om de aangifte op te nemen..

Shit.... sterkte...
Ga er maar uit van niet, maar ik zou voor de zekerheid eens contact opnemen met deze gasten: https://recovermycrypto.com/

Edit: excuus, ik bedoel hun partner https://darkhorseintel.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 11-06-2020 17:54 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:50
Damn, ik kan je helaas niet helpen, maar sterkte!

Is two factor authentication niet een verplicht ding op exchanges eigenlijk?

Edit: stomme vraag; zo te zien is het niet verplicht...

[ Voor 21% gewijzigd door juiced01 op 11-06-2020 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:02:

Het IP adres dat ik kreeg van BITVAVO waarvandaan ik gehackt ben is : Dit is een nederlands adres. De politie heeft pas 17-6 tijd om de aangifte op te nemen..

Ik zou dat IP adres weghalen i.v.m. met privacy en aangifte doen, meer kan je helaas niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@DaCoTa @.oisyn @Taro @Rannasha

Heeft 1 van jullie bollebozen wellicht een tip voor @Verwijderd?

Dit is toch wel erg zuur... 35k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Beter kan informatie gewoon geplaatst worden in het topic dat daarover gaat: Gehackt bitavo crypto

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Buy the dip.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Nou BTC is weer mooi de stock market aan het volgen :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19

gws24

Thinking is hard!

Liberteh schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:08:
[...]

Shit.... sterkte...
Ga er maar uit van niet, maar ik zou voor de zekerheid eens contact opnemen met deze gasten: https://recovermycrypto.com/
Die site gaat alleen over het recoveren van een verloren eigen wallet dus daar heeft wies niks aan.

Trouwens leuke machine vertaling bij blockchain.com, hash wordt vertaald naar hachee :D

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mijn buyorders op $9500 zijn gevuld en heb er rond de $9300 ook nog 'n aantal staan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dS6ntJo.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-09 08:42
Tominatie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:33:
Mijn buyorders op $9500 zijn gevuld en heb er rond de $9300 ook nog 'n aantal staan.

[Afbeelding]
Hopelijk houdt die 9500 nog even stand en kruipen we daarna weer omhoog

off-topic: Dow jones staat op -4%, inkt van de printer is aan vervanging toe :+
Pagina: 1 ... 40 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!