[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 102 Laatste
Acties:
  • 364.965 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:53

raq

Btw en belasting aangifte aan het afronden vandaag, ik wordt er altijd een beetje treurig van, van het saaie werk en de uitkomst: betalen, betalen, betalen en nog eens betalen. BTC moet maar snel door-moonen, dan wordt de pijn nog dragelijk.

Buy-orders nog niet gehit op btc, wel gehit op ada/usdt precies in het diepste dipje, daar wordt ik dan weer vrolijk van.

Edit: Wat is dat trouwens op binance, telkens die buy order van 4BTC vlak onder de marktprijs?

[ Voor 11% gewijzigd door raq op 30-04-2020 14:31 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piitaa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-06 22:00
raq schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:26:
Btw en belasting aangifte aan het afronden vandaag, ik wordt er altijd een beetje treurig van, van het saaie werk en de uitkomst: betalen, betalen, betalen en nog eens betalen. BTC moet maar snel door-moonen, dan wordt de pijn nog dragelijk.
Dan wel graag moonen vóór 2022, dat scheelt ons weer 5,33% over de winst, als deze plannen doorgaan: https://www.abnamro.nl/nl...ar-spaarder-in-box-3.html :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq

raq

Piitaa schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:30:
[...]

Dan wel graag moonen vóór 2022, dat scheelt ons weer 5,33% over de winst, als deze plannen doorgaan: https://www.abnamro.nl/nl...ar-spaarder-in-box-3.html :+
Gelukkig telt nu nog de waarde van 1-1-2019 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
raq schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:26:

Buy-orders nog niet gehit op btc, wel gehit op ada/usdt precies in het diepste dipje, daar wordt ik dan weer vrolijk van.
Zorgen voor aftrekposten, en als je een loonslaaf bent zou je als het goed is altijd wel op 0 of iets terug krijgen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou de AEX sluit dus lager, kom op SP 500 doe er maar 4% vanaf :)
eens kijken hoe BTC zich gedraagd

[ Voor 21% gewijzigd door sourcecode op 30-04-2020 14:38 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq

raq

Slux schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:33:
[...]

Zorgen voor aftrekposten, en als je een loonslaaf bent zou je als het goed is altijd wel op 0 of iets terug krijgen uitkomen.
Dat aftrekken houdt natuurlijk een keer op en dan hou je winst over.
Aftrekken was altijd al een hobby van me

Nu even een flitscrash naar 8000$ en dan weer verder omhoog, dan kunnen ze het in de actualiteiten programma's ook over iets anders gaan hebben de komende weken.

[ Voor 7% gewijzigd door raq op 30-04-2020 15:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:58
@Anoniem: 1032405 Leedvermaak vanuit /r/cryptocurrency @ Reddit: “I don't wanna brag, but I managed to buy the top.i never doubted it but it's good to know that I'm still able to pull that trick off.” Je bent dus niet de enige. Ik heb gisteren overigens dus de bodem geshort, ben dus ook lid van het loserclubje :+.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Sahara schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:22:
@Anoniem: 1032405 Leedvermaak vanuit /r/cryptocurrency @ Reddit: “I don't wanna brag, but I managed to buy the top.i never doubted it but it's good to know that I'm still able to pull that trick off.” Je bent dus niet de enige. Ik heb gisteren overigens dus de bodem geshort, ben dus ook lid van het loserclubje :+.
Koning buy high noemen ze mij. Het lachertje van Bitvavo. Gelukkig heb ik een hele goede methode om er mee om te gaan:

Schouders ophalen en wat anders gaan doen.

Komt vast wel weer een dag dat ONT weer richting een dollar gaat. Of 10 dollar. Of 25 oOo Echt een prachtig project trouwens, dat ONT. Veel usecase ook enzo, mooi logo... Dat moet haast wel goed gaan komen. Voel me 100% op m'n gemak deze bag te hodlen. Eigenlijk baal ik ervan dat ik niet meer heb gekocht op de top. Betaal graag een premium voor dit soort pareltjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:35:
[...]

Koning buy high noemen ze mij. Het lachertje van Bitvavo. Gelukkig heb ik een hele goede methode om er mee om te gaan:

Komt vast wel weer een dag dat ONT weer richting een dollar gaat. Of 10 dollar. Of 25 oOo Echt een prachtig project trouwens, dat ONT. Veel usecase ook enzo, mooi logo... Dat moet haast wel goed gaan komen. Voel me 100% op m'n gemak deze bag te hodlen. Eigenlijk baal ik ervan dat ik niet meer heb gekocht op de top. Betaal graag een premium voor dit soort pareltjes.
Je moet je nickname aan laten passen naar JaapiONT ;w

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-07 19:28
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:35:
[...]

_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah crap, ik ben me dus een beetje aan het inlezen over mijn kersverse investering, maar ONT is dus ook nog Chinees...

Het wordt nog beter.

Het is dus die shitcoin waar je 1000 van kreeg als je jezelf registreerde voor de newsletter... fak. Wat heb ik nou weer voor blockchain aan mijn been gekocht?

Ach ja, hodl. Heb nog wel een stoffig hoekje waar wat andere projecten fiscaal liggen te ontbinden. Tussen HTML en GVT is nog wel wat plaats voor een bagje.

Nu eens kijken wat ik bij de volgende pump ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-07 09:35
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:22:
Ah crap, ik ben me dus een beetje aan het inlezen over mijn kersverse investering, maar ONT is dus ook nog Chinees...

Het wordt nog beter.

Het is dus die shitcoin waar je 1000 van kreeg als je jezelf registreerde voor de newsletter... fak. Wat heb ik nou weer voor blockchain aan mijn been gekocht?

Ach ja, hodl. Heb nog wel een stoffig hoekje waar wat andere projecten fiscaal liggen te ontbinden. Tussen HTML en GVT is nog wel wat plaats voor een bagje.

Ik heb goede dingen gehoord van XRP, iets met banken enzo? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq

raq

Het wordt nog beter.

Ze hebben een werkende website, dus het moet vast goed komen met ONT. Beter dan mijn pareltje DBC (99.99% gedaald).

De sats keren nu langzaam terug in mijn pf, laat het nog maar even een paar dagen sideways gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:39

DonJunior

NO Moderator

Ben zo het nodige aan het meelezen in dit topic.. maar vanwaar de aversie jegens XRP?
Zo lang als ik deze volg loopt deze namelijk gewoon parallel aan BTC, LTC, ETH, etc.. (pun?)

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

wdbtje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:26:
[...]

Ik heb goede dingen gehoord van XRP, iets met banken enzo? :+
Klinkt goed, ook enorme verwatering lees ik.

Enige probleem: deze coin zakt alleen.

Kan ik niet echt een lekkere buy high doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

DonJunior schreef op donderdag 30 april 2020 @ 17:50:
Ben zo het nodige aan het meelezen in dit topic.. maar vanwaar de aversie jegens XRP?
Zo lang als ik deze volg loopt deze namelijk gewoon parallel aan BTC, LTC, ETH, etc.. (pun?)
Crypto en banken gaan niet samen. XRP is daarmee de grootste judas van alle munten.

Ik zou nog liever gevonden worden met een mega bag BSV.

En dat zegt een boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:57
Gaat de boel weer zakken, ben effe uitgestapt kan het niet meer aan.
Als ik hier moon moon hoor stap ik wel weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
DJ-Promo schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:11:
Gaat de boel weer zakken, ben effe uitgestapt kan het niet meer aan.
Als ik hier moon moon hoor stap ik wel weer in.
moon moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Nu al ;) . Effe zakken vullen :o .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Moet je nagaan dat je er ooit 1.000 kreeg als je je op hun nieuwsbrief aanmeldde (Volgens mij alleen een selecte NEO holders groep) en dat die daarna nog even naar >8 Dollar per stuk ging. Ze deelden gewoon even 8k uit... Ach ja, in die tijd klotste het geld tegen de plinten op. Achteraf hadden we daar allemaal 100x meer profijt van kunnen hebben.

Maar ONT is een broertje van NEO (Dezelfde "eigenaar"), Chinees inderdaad, maar doet het doorgaans prima, ik ben niet voor niets fan. En als bagholder krijg je ook nog mooi dividend, zodat je na 33 jaar holden je investering sowieso terugverdiend hebt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
Taro schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:43:
[...]

Moet je nagaan dat je er ooit 1.000 kreeg als je je op hun nieuwsbrief aanmeldde (Volgens mij alleen een selecte NEO holders groep) en dat die daarna nog even naar >8 Dollar per stuk ging. Ze deelden gewoon even 8k uit... Ach ja, in die tijd klotste het geld tegen de plinten op. Achteraf hadden we daar allemaal 100x meer profijt van kunnen hebben.

Maar ONT is een broertje van NEO (Dezelfde "eigenaar"), Chinees inderdaad, maar doet het doorgaans prima, ik ben niet voor niets fan. En als bagholder krijg je ook nog mooi dividend, zodat je na 33 jaar holden je investering sowieso terugverdiend hebt.
Ja bizar was dat he. Weet nog mensen hier ook die de 1000 ONT kregen. Helaas die boot gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:27
Hoop niet dat we vandaag nog door de 8550/8600 zakken. Dat is wel een punt waarop ik zou vekopen ook al is het met een paar % verlies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zat long tot 9500 en nu short!!!wat een baas ben ik precies op tijd er uit @ 9500!! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://beursig.com/wp-content/uploads/2020/02/Blow-off-top-Nasdaq-100-index.png

en toen verneukte ik 40% van mijn profits weer door een paar domme twijfel trades :F

BLOWOFF TOP 4H

[ Voor 55% gewijzigd door A87 op 30-04-2020 19:05 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Taro schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:43:
[...]

Dit stemt mij gerust. Iemand met kennis van zaken die ONT wel ziet zitten.

Denk je dat we binnenkort een voorzichtig pumpje mogen verwachten van ONT?

Zeg anders gewoon maar ja, ook al weet je dat ik rekt ga, dan kan ik tenminste heerlijk slapen vannacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:59:
[...]

Dit stemt mij gerust. Iemand met kennis van zaken die ONT wel ziet zitten.

Denk je dat we binnenkort een voorzichtig pumpje mogen verwachten van ONT?

Zeg anders gewoon maar ja, ook al weet je dat ik rekt ga, dan kan ik tenminste heerlijk slapen vannacht.
Er zijn veel coins die hetzelfde willen bereiken. Uiteindelijk overleven er maar een paar; survival of the fittest. Meestal de projecten waar de meeste ontwikkelaars zitten en waar al flink op wordt gebouwd. First mover advantage. Andere projecten moeten dat maar zien in te halen...en dat is knap lastig. Daarom: ETH all the way.

ONT had dat voordeel niet echt, maar nu Binance NEO heeft "geadopteerd", zal ONT (als zusje) ook wel kunnen profiteren. Onderschat de macht van de grote exchanges niet. Dat is mede de reden waarom ik erg bullish ben over Tezos (geadopteerd door Coinbase).

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 30-04-2020 19:17 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Waar gaat dit heen?? 7600????

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
A87 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:22:
Waar gaat dit heen?? 7600????

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
gisteren zat ik rond deze tijd 8500 te schreeuwen dat ze er in konden stikken en dat ik het verdomde om in te kopen..... nu zit ik erop te wachten om weer in te springen, wat een rare wereld is het toch.

denk dat ik daarna dan inderdaad wat ONT koop wabt als jaapio en taro er al geil van worden.... ;0

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Lekker volatiel zo en zoals altijd, als het hier druk is gaat de prijs omhoog.
Inkopen doe je als het hier heel rustig is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
De vraag is of alle 8k buyers straks ook de trekker over halen of niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

profit voor vandaag hersteld :) 0,1btc winst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Extreme stijging gister en alsnog met 2% verlies verkopen, vind het best knap van mezelf.

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 30-04-2020 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Lijkt me gezond dit. Laat maar zakken tot 8k, zodat we na de halving rustig omhoog kunnen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ok ik heb me ingekocht op 8425, ik ben tevreden.
Nu nog een paar altjes kiezen waar ik in ga en dan laat ik het voorlopig even staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Mooooody schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:46:
Lijkt me gezond dit. Laat maar zakken tot 8k, zodat we na de halving rustig omhoog kunnen.
Als dit gezond is, dan vraag ik mij af wie er verantwoordelijk waren voor die fel groene candles tijdens de stijging, wanneer het soms per 50-100 dollar per 10 seconden omhoog ging met BTC. Het lijken nu dezelfde candles te zijn maar dan in een felrode uitvoering met alle opties inbegrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ok, ik heb me flink ingekocht in XRP, Strat en Nano.
let the games begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
Sahara schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:52:
[...]

Als dit gezond is, dan vraag ik mij af wie er verantwoordelijk waren voor die fel groene candles tijdens de stijging, wanneer het soms per 50-100 dollar per 10 seconden omhoog ging met BTC. Het lijken nu dezelfde candles te zijn maar dan in een felrode uitvoering met alle opties inbegrepen.
manipulatie op en top ;) maar goed dat weten we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

bie100 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:00:
[...]

manipulatie op en top ;) maar goed dat weten we
als we in zo,n korte tijd op de 9400 zijn gekomen, dan zitten we ook zo aan de 30K

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Thommie.nl schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:27:
gisteren zat ik rond deze tijd 8500 te schreeuwen dat ze er in konden stikken en dat ik het verdomde om in te kopen..... nu zit ik erop te wachten om weer in te springen, wat een rare wereld is het toch.

denk dat ik daarna dan inderdaad wat ONT koop wabt als jaapio en taro er al geil van worden.... ;0
Zou ik zeker doen. Heb me er al even goed in verdiept en begin toch best bullish te worden. Ik zal de tot nu toe vergaarde info even voor je op een rijtje zetten zodat je zelf niks hoeft te zoeken en meteen gewoon een mooie entry kan bepalen. Doe maar gewoon marketbuy trouwens dit pareltje kan elk moment gaan moonen als een malle.

Ontology (ticker ONT) is een Chinese cryptocurrency met een lichtblauw logo wat lijkt op een walnoot (of kokosnoot met wat fantasie).

Afbeeldingslocatie: https://www.cryptonewsz.com/wp-content/uploads/2019/05/Ontology-Cryptonewsz-02.png

Op bovenstaande afbeelding kun je zien dat ze een lichtblauw logo hebben wat natuurlijk erg strak oogt. Ook staat het erg technisch met allerlei toekomstige helo achtige lichtgevende vormen en driehoekjes.

De punten en driehoekjes staan symbolisch voor blockchain omdat het een netwerk vormt. Volgens mij heeft ONT ook een blockchain. En een mooie ook, geen wd40 nodig (alleen soms als het regent).

Het logo doet het ook goed tegen een ander soort achtergrond:

Afbeeldingslocatie: https://www.cryptonewsz.com/wp-content/uploads/2019/03/1_vSsW1HGEbiwPjFQwqrIyPQ.png

Met het station als contrast achtergond wekken ze de indruk dat ze werken aan de toekomst, ze zijn als het ware 'on the move', net als een trein. Misschien symboliek voor 'mis de trein niet'? Of gewoon toeval?

Ze hebben ook een website, telegram channel en subreddit.

Echt pro dus.

Hier nog een keer het logo maar dan wit met een blauwe achtergrond:

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTEw8sw2cybX49MwBCrLRoXcGplMhSj8NDBdnCMGLniQ1xQcb_b&usqp=CAU

Zo is het toch de herkenbare blauwe kleur maar dan omgedraaid. Heel slim gedaan. Ik denk dat de kleuropbouw in RGB is want deze kleur is moeilijk in CMYK kleuropbouw te bereiken, mits je een pantone steunkleur toevoegd maar dan ben je lekker duur bezig met 5 kleuren druk in plaats van 4 haha. Maargoed zou best kunnen want ze gaven ook 1000 ONT bij een nieuwsbrief.

Er staat ook 4stop op de afbeelding maar ben nog zoekende naar info wat dat met precies met ONT te maken heeft.

En er is nog iets met dividend met iets van ONG ofzo, vond ik allemaal niet de moeite waard om te gaan lezen heb ook nog een leven weetjewel. Nee geintje heb niet echt een leven.

Ze zitten ook op exchanges enzo waar je andere crypto of fiat kunt ruilen voor ONT.

Zoals je ziet zijn de fundementals zeker goed genoeg voor een all-in.

Als je meer info nodig hebt (lijkt me sterk) moet je ff googlen. Mocht je er achter komen wat 4stop nu betekend stuur me dan ff een PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-07 14:41
Hij zou zomaar eens de MA99 op kunnen zoeken en daar op support bouncen. Ik heb geladderd verkocht en de geladderde buys staan weer klaar. Lets go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:11
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:02:
[...]

Zou ik zeker doen. Heb me er al even goed in verdiept en begin toch best bullish te worden. Ik zal de tot nu toe vergaarde info even voor je op een rijtje zetten zodat je zelf niks hoeft te zoeken en meteen gewoon een mooie entry kan bepalen. Doe maar gewoon marketbuy trouwens dit pareltje kan elk moment gaan moonen als een malle.

Ontology (ticker ONT) is een Chinese cryptocurrency met een lichtblauw logo wat lijkt op een walnoot (of kokosnoot met wat fantasie).

[Afbeelding]

Op bovenstaande afbeelding kun je zien dat ze een lichtblauw logo hebben wat natuurlijk erg strak oogt. Ook staat het erg technisch met allerlei toekomstige helo achtige lichtgevende vormen en driehoekjes.

De punten en driehoekjes staan symbolisch voor blockchain omdat het een netwerk vormt. Volgens mij heeft ONT ook een blockchain. En een mooie ook, geen wd40 nodig (alleen soms als het regent).

Het logo doet het ook goed tegen een ander soort achtergrond:

[Afbeelding]

Met het station als contrast achtergond wekken ze de indruk dat ze werken aan de toekomst, ze zijn als het ware 'on the move', net als een trein. Misschien symboliek voor 'mis de trein niet'? Of gewoon toeval?

Ze hebben ook een website, telegram channel en subreddit.

Echt pro dus.

Hier nog een keer het logo maar dan wit met een blauwe achtergrond:

[Afbeelding]

Zo is het toch de herkenbare blauwe kleur maar dan omgedraaid. Heel slim gedaan. Ik denk dat de kleuropbouw in RGB is want deze kleur is moeilijk in CMYK kleuropbouw te bereiken, mits je een pantone steunkleur toevoegd maar dan ben je lekker duur bezig met 5 kleuren druk in plaats van 4 haha. Maargoed zou best kunnen want ze gaven ook 1000 ONT bij een nieuwsbrief.

Er staat ook 4stop op de afbeelding maar ben nog zoekende naar info wat dat met precies met ONT te maken heeft.

En er is nog iets met dividend met iets van ONG ofzo, vond ik allemaal niet de moeite waard om te gaan lezen heb ook nog een leven weetjewel. Nee geintje heb niet echt een leven.

Ze zitten ook op exchanges enzo waar je andere crypto of fiat kunt ruilen voor ONT.

Zoals je ziet zijn de fundementals zeker goed genoeg voor een all-in.

Als je meer info nodig hebt (lijkt me sterk) moet je ff googlen. Mocht je er achter komen wat 4stop nu betekend stuur me dan ff een PB.
Ik ben volledig overtuigd, bedankt voor deze scherpe analyse!

Gosh de corona crisis hakt er zwaar in bij sommige. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
PHPResource schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:05:
Hij zou zomaar eens de MA99 op kunnen zoeken en daar op support bouncen. Ik heb geladderd verkocht en de geladderde buys staan weer klaar. Lets go
En de MA99 zit op ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
sourcecode schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:02:
[...]

als we in zo,n korte tijd op de 9400 zijn gekomen, dan zitten we ook zo aan de 30K
alles kan het is maar net wat ze je gunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
PHPResource schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:05:
Op welke time frame kijk jij naar de MA99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Sahara schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:09:
[...]

Op welke time frame kijk jij naar de MA99?
1h btc/usdt. Dus 80xx ongeveer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sahara schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:52:
[...]

Bitcoin is een nieuwe asset die op dit moment geregeerd wordt door whales en slimme traders, omdat er gewoon veel geld valt te verdienen aan volatiliteit.

Je moet een beetje uitzoomen denk ik.
Voor de kleine belegger die belegt in deze nieuwe en onzekere investering is het al fijn dat je asset meer waard is, dan waarvoor je het kocht. En het liefst nog even inflatie overstijgt. Dat lukt al voor vrijwel iedereen....of je moet echt op de uitschieters gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Thommie.nl schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:58:
let the games begin.
Waarom verwacht je dat XRP gaat moonen eigenlijk? Is een currency coin in centrale handen.
Zelfs al gaat het Ripple Labs lukken om een voetje tussen de grote jongens te krijgen, dan is het nog de vraag wat dit voor de token XRP gaat betekenen. Die is het op moment vrij nutteloos, zo lees je overal. Vandaar dat de waarde in sats maandelijks lager wordt, de realiteit daalt in bij de meeste XRP-moonboys.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 30-04-2020 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dit nieuws van zojuist is wel extreem bullish imo:
Cryptonomic is delighted to team up with Smart Chain Arena (the team behind SmartPy) to deliver Chainlink integration for the Tezos blockchain. As part of our commitment to broadening adoption of Tezos along with making its ecosystem accessible and even more useful, we look forward to bringing Chainlink’s network of secure and trusted oracles to dApp developers and enterprise builders looking to bring off-chain data to smart contracts in a blockchain-native manner.
https://medium.com/the-cr...les-to-tezos-8b7b917e5c18

Twee sterke projecten die het afgelopen jaar flink zijn gegroeid, slaan de handen in elkaar. Dit soort samenwerkingen zijn goud waard om iets te kunnen betekenen.

[ Voor 73% gewijzigd door Mooody op 30-04-2020 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Mooooody schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:22:
Dit nieuws van zojuist is wel extreem bullish imo:

https://medium.com/the-cr...les-to-tezos-8b7b917e5c18

Twee projecten die het afgelopen jaar flink zijn gegroeid, slaan de handen in elkaar.
Scroll even een stukje naar beneden, niet dat ik daar veel waarde aan hecht maar dat nieuws is dan weer extreem bearish :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:25:
[...]

Scroll even een stukje naar beneden, niet dat ik daar veel waarde aan hecht maar dat nieuws is dan weer extreem bearish :P
Zie 'm nie :P Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Vreemd, link opent nu een andere pagina maar wel hetzelfde nieuws bericht?

Er stond een artikel onder over een of andere trader die voorspelde dat BTC binnenkort richting 1k gaat en dat de sell off vandaag begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Nopheros schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:29:
[...]

Er stond een artikel onder over een of andere trader die voorspelde dat BTC binnenkort richting 1k gaat en dat de sell off vandaag begint.
KLOPT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WLJ7GejKsRzvC4VsSt3Wmuf-oQ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rvM7ndsLdf8ZgU0rX3SAbR8u.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:29:
[...]

Oh ok, thanks! In dat geval ga ik nu alles verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik zou dolgraag BTC op $1000 zien, maar dit is imho een clickbait / FUD artikel, want hoewel ik nog niet eerder van Henrik Zeberg heb gehoord, schrijft hij nergens iets over BTC, hij heeft het enkel over goud. En ik vond dan deze pic van een eerdere tweet van hem: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fAwtWplYGQxjlkQxC9Y44mVamT4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CV3TnBa7OyyfkNNkyPCPo1KK.jpg?f=fotoalbum_large

Maar goed, als goud naar 1k gaat.. dan kan BTC best ook wel droppen. Echter dit soort artikelen van dergelijke analisten :r .. zijn hoe dan ook merkwaardig.

[ Voor 3% gewijzigd door Sahara op 30-04-2020 20:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sahara schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:43:
Maar goed, als goud naar 1k gaat.. dan kan BTC best ook wel droppen. Echter dit soort artikelen van dergelijke analisten :r .. zijn hoe dan ook merkwaardig.
TA is leuk als het rustig in de wereld is. Emotie speelt vaak een grotere rol in de prijs.
Het grote nadeel van dit soort analyses is dat externe factoren geen rol spelen. En grote moves ontstaan vrijwel altijd door externe factoren (investeringen, samenwerkingen, oorlogen, pandemieën,...)

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 30-04-2020 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[...]

Ik zou dolgraag BTC op $1000 zien, maar dit is imho een clickbait / FUD artikel, want hoewel ik nog niet eerder van Henrik Zeberg heb gehoord, schrijft hij nergens iets over BTC, hij heeft het enkel over goud. En ik vond dan deze pic van een eerdere tweet van hem: [Afbeelding]

Lijkt op 1 van de 100 miljoen random TA's van tradingview. Van die mensen die denken dat je met wiskunde gaat weten wat de prijs gaat doen ipv gewoon naar schillende tijden te kijken zoals 4h 15min 1min.

Die kunnen geen emoties lezen uit charts. Die beginnen meteen al met 10 indicators.

mah van die mensen die niet dom zijn maar te veel denken. En dan met een lineaal de RSI opmeten

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 30-04-2020 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

XRP is te vaak slecht in het nieuws.
Mede eigenaren die weglopen en zooi spuien, rechtzaken over het fundament van XRP/Ripple, Hacks...
Nee..Net als bij TRX hou ik me daar toch van afzijdig... (naast mijn oorspronkelijke kleine inleg, want je weet maar nooit) :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

A87 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:56:
[...]

Lijkt op 1 van de 100 miljoen random TA's van tradingview. Van die mensen die denken dat je met wiskunde gaat weten wat de prijs gaat doen ipv gewoon naar schillende tijden te kijken zoals 4h 15min 1min.

Die kunnen geen emoties lezen uit charts. Die beginnen meteen al met 10 indicators.

mah van die mensen die niet dom zijn maar te veel denken. En dan met een lineaal de RSI opmeten
Als je niet teveel tijd hebt en je wilt investeren, moet je gewoon goed onderzoek doen naar projecten. Als alles goed is, moet je investeren en de boel voor de lange termijn even laten staan.

[ Voor 49% gewijzigd door Mooody op 01-05-2020 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Huidige PA doet me zo enorm denken aan de 20k top (2017) 6k bodem (2018, eerste drop), 3k bodem (2018),14k top en 4k bodem

Edit: 3k bodem misschien niet echt

[ Voor 13% gewijzigd door The_Goat op 30-04-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
[...]

Ik zou dolgraag BTC op $1000 zien, maar dit is imho een clickbait / FUD artikel, want hoewel ik nog niet eerder van Henrik Zeberg heb gehoord, schrijft hij nergens iets over BTC, hij heeft het enkel over goud. En ik vond dan deze pic van een eerdere tweet van hem: [Afbeelding]

Ik ben geen EW kenner, maar dit een running flat noemen slaat echt nergens op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Gisteren voor de middag stonden we nog op 7,8 K en nu op 8,8K met de BTC.
Niet slecht. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 30-04-2020 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
RaptorXS schreef op donderdag 30 april 2020 @ 23:38:
Gisteren voor de middag stonden we nog op 7,8 K en nu op 8,8K met de BTC.
Niet slecht. ;)
Zelfde zei je op de 10k top laatste keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
The_Goat schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 00:00:
[...]

Zelfde zei je op de 10k top laatste keer ;)
Klopt en ook in dec. 2017 ;) Heb toen niet eens alles uitgecashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik herinner me de afgelopen tijd berichten over hoe veel miners onder de kostprijs minen. Een halving is dan best een brute inkomstendaling.

Gaan er na de halving opeens heleboel miners stoppen waardoor de overgebleven miners heel lang over blocks doen totdat de difficulty wordt aangepast?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Is het bij Bitvavo nog niet mogelijk om een stop loss order in te voeren? Ik las ergens een forumpost van een jaar geleden dat Bitvavo had aangekondigd dat ze dat beschikbaar gingen maken, maar kan er verder niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sando schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 00:14:
Gaan er na de halving opeens heleboel miners stoppen waardoor de overgebleven miners heel lang over blocks doen totdat de difficulty wordt aangepast?
Dat kan nog leuk worden met de huidige mempool:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rZeTzEbwV7Jwfu4X4ytc4nTjPhA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gdQ1SslBIGsJSeutI0nKvV5y.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
XRP is gewoon een scam coin en loopt niet parallel aan BTC e.d. het is de slechts presterende munt uit de top 10 misschien wel top 50

Reden = emissies emissies en emissies van miljarden en miljarden muntjes.

Stel jij koopt nu 1 XRP voor 1 Euro met een supply van 44 miljard, over een jaar zijn daar 6 miljard muntjes bijgekomen om die waarde van 1 Euro te houden moeten die 6 milljard muntjes allemaal opgekocht worden en meer.
Zo wordt het erg moeilijk om die waarde van 1 euro te behouden, ook omdat je nu ziet dat XRP helemaal niet gebruikt wordt door de banken zoals ze riepen of het SWIFT zou vervangen, velen van de XRP army holders verliezen het geloof en dumpen ze, waardoor het nog moeilijker wordt om die waarde van 1 Euro te behouden.

Ze zitten nog niet eens op de helft van hun uit te geven/dumpen supply, dan is er ook nog het escrow verhaal dat is helemaal om te huilen, zoek maar op hoeveel van de niet gedumpte muntjes in escrow blijven zitten elke keer, het is gewoon kansloos.

En ja het is crypto alles kan gebeuren maar de kans wordt steeds kleiner met o.a een XRP.

Een BTC, ETH, LTC enz dumpen, in dit geval minen ook muntjes maar dat zijn geen er miljarden waardoor die makkelijker opgevangen worden door het vraag en aanbod, en zo ook de markt op komen.
Bij XRP worden er om de zoveel maanden minimaal 1 miljard zo de markt op gedumpt of er nou wel of geen vraag voor is.

Zo dat was mijn XRP analyse voor vandaag

Goedemorgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Slux schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 07:40:
[...]

XRP is gewoon een scam coin en loopt niet parallel aan BTC e.d. het is de slechts presterende munt uit de top 10 misschien wel top 50

Reden = emissies emissies en emissies van miljarden en miljarden muntjes.

Stel jij koopt nu 1 XRP voor 1 Euro met een supply van 44 miljard, over een jaar zijn daar 6 miljard muntjes bijgekomen om die waarde van 1 Euro te houden moeten die 6 milljard muntjes allemaal opgekocht worden en meer.
Zo wordt het erg moeilijk om die waarde van 1 euro te behouden, ook omdat je nu ziet dat XRP helemaal niet gebruikt wordt door de banken zoals ze riepen of het SWIFT zou vervangen, velen van de XRP army holders verliezen het geloof en dumpen ze, waardoor het nog moeilijker wordt om die waarde van 1 Euro te behouden.

Ze zitten nog niet eens op de helft van hun uit te geven/dumpen supply, dan is er ook nog het escrow verhaal dat is helemaal om te huilen, zoek maar op hoeveel van de niet gedumpte muntjes in escrow blijven zitten elke keer, het is gewoon kansloos.

En ja het is crypto alles kan gebeuren maar de kans wordt steeds kleiner met o.a een XRP.

Een BTC, ETH, LTC enz dumpen, in dit geval minen ook muntjes maar dat zijn geen er miljarden waardoor die makkelijker opgevangen worden door het vraag en aanbod, en zo ook de markt op komen.
Bij XRP worden er om de zoveel maanden minimaal 1 miljard zo de markt op gedumpt of er nou wel of geen vraag voor is.

Zo dat was mijn XRP analyse voor vandaag

Goedemorgen ;)
Goeiemorgen Slux.

Jij hebt geen XRP neem ik aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:02:
[...]

Goeiemorgen Slux.

Jij hebt geen XRP neem ik aan? :+
2 dagen terug nog wel, met runs zoals de laatste dagen kan je er nog wel wat aan verdienen, maar voor de hold zeker niet.

Vooral op Bitstamp is het leuk traden met XRP

NANO moet je hebben voor de hold :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slux schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:17:
[...]

2 dagen terug nog wel, met runs zoals de laatste dagen kan je er nog wel wat aan verdienen, maar voor de hold zeker niet.

Vooral op Bitstamp is het leuk traden met XRP

NANO moet je hebben voor de hold :X
Hahaha NANO... Die had inmiddels toch wel op een dollar of 3 mogen staan...

Het is een prachtmuntje maar het valt me wel vies tegen.

Maarja op NANO kun je niet boos blijven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-07 15:05
Sando schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 00:14:
Ik herinner me de afgelopen tijd berichten over hoe veel miners onder de kostprijs minen. Een halving is dan best een brute inkomstendaling.

Nee, grootste miners kopen hun energie van te voren in en kunnen niet zomaar stoppen (want de elektriciteit is toch al bepaald). Daarom zal het merendeel moeten doordraaien om de verliezen te beperken.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Even ter verduidelijking. Dat ik xrp kocht is alleen gedaan op een voor mij mooie entry, het voelde wel . Lekker om daar eens veel van te bezitten, en hij wilde al gaan vlak voor de btc run omhoog...

Je mag mij de grootste scam coins verkopen, zolang ik maar winst pak....

Zelfde geld voor NaNo en Strato, die vond ik ook leuk omdat het beide op een O, eindigd.

[ Voor 11% gewijzigd door Thommie.nl op 01-05-2020 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:59:
en hij wilde al gaan vlak voor de btc run omhoog...
Thommie.nl schreef op [b]donderdag 30 april 2020 @ 19:58[/b]:
let the games begin.
A few moments later
XRP Change (24h) -5.37% :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Slux schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:06:
[...]

[...]

A few moments later
XRP Change (24h) -5.37% :+
2460 zit ik erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Betreffende de Chinese miners:
Meevaller voor bitcoin miners rond halving, overtollige energie voor bodemprijzen
en:
Het beleid moet ervoor zorgen dat de energiekosten omlaag gaan, en deze kosten zijn voor veel miners 90% van alle kosten.
Bron: https://nieuws.btcdirect....aign=bitcoin-miners-geluk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-07 22:17

Bever!

3

Ik verwacht zometeen een uitbraak naar boven :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJ-Promo
Alts gaan zachtjes in het groen. BTC mag van mij vandaag best uitrusten zodat de Alts los kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:19
DJ-Promo schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:17:
Alts gaan zachtjes in het groen. BTC mag van mij vandaag best uitrusten zodat de Alts los kunnen.
Volgens mij is het tijd dat we eens afscheid gaan nemen van 95% van de alts en al dit vermogen in BTC gaan pompen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Richh schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:20:
[...]

Volgens mij is het tijd dat we eens afscheid gaan nemen van 95% van de alts en al dit vermogen in BTC gaan pompen.
Heel veel alts mogen van mij ook verdwijnen.
In cmc stond eerst bovenin 3000 coins nu volgens mij al 5000.
Toen in begon onder de 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:09
Richh schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:20:
[...]

Uitendelijk maakt het niet zoveel uit, het is alleen lastiger gokken op de juiste coins :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Amens schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:48:
[...]

Uitendelijk maakt het niet zoveel uit, het is alleen lastiger gokken op de juiste coins :)
Alle coins buiten de top 20 behalen hun waarde volledig op technical analyse, signal channels en grootschalige pump and dumps als je het mij vraagt.

Je kan daarop 'gokken' en misschien een pump meepakken for sure. Maar er zit echt totaal geen nut en toekomst in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:09
Richh schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:53:
[...]

Alle coins buiten de top 20 behalen hun waarde volledig op technical analyse, signal channels en grootschalige pump and dumps als je het mij vraagt.

Je kan daarop 'gokken' en misschien een pump meepakken for sure. Maar er zit echt totaal geen nut en toekomst in :)
Dat is inderdaad iets anders, wat dat betreft zal het kaf vanzelf van het koren worden gescheiden neem ik aan. Wie weet is BTC over 10 jaar ook wel een shitcoin omdat een andere coin veel beter blijkt te zijn voor dagelijkse toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Amens schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:59:
[...]

Dat is inderdaad iets anders, wat dat betreft zal het kaf vanzelf van het koren worden gescheiden neem ik aan. Wie weet is BTC over 10 jaar ook wel een shitcoin omdat een andere coin veel beter blijkt te zijn voor dagelijkse toepassing.
Dat wordt al 8 jaar geroepen. De Doge coin is opgericht om aan te geven hoe gestoord dit eigenlijk is, kijk eens hoe lang die al bestaat :P
Tot dusver zie je dat er weinig veranderd.

Meanwhile heeft BTC...
- De meeste (actieve) developers
- By far de meeste cashflow / volume
- De naam en bekendheid

Vrijwel alle altcoins proberen een blockchain model te 'vermarkten' in een cryptomunt, die dan zogenaamd waarde krijgt zoals aandelen dat ook doen. Al deze munten zijn de afgelopen jaren allemaal gefaald daarin. Soms komen er wel heel creatieve financiele modellen, zoals VEN/VET dat heeft geprobeerd, al kan iedereen op de achterkant van een bierviltje uitrekenen dat het niet werkt in de praktijk. Zo blijven muntjes eeuwig in de 'upcoming fase' wat wel leuk is voor het gevoel van 'investeerders', maar de realiteit is dat ze daar altijd blijven hangen.
Het zijn leuke speelballen van TA's en pump/dump groepen zoals eerder gezegd, en hoewel daar flink geld mee te verdienen is, heeft dat niks te maken met de toepassing.

Blockchain kan prima toekomst hebben, maar richt dan gewoon een bedrijf op. Het 'muntje' van blockchaintoepassingen is geen aandeel. Het muntje is waardeloos.

Er zijn een handjevol serieuze altcoins die als geld/asset willen dienen, een goede naam hebben, een fatsoenlijk volume en een setje ontwikkelaars kennen. Daar zit imho wél toekomst in. Litecoin, Ethereum, dat soort muntjes.
Echter: stel dat één van die muntjes succes gaat kennen omdat ze nieuwe technieken implementeren, dan is het een kwestie van tijd tot slimme technieken ook worden geïmplementeerd in de andere muntjes, al dan niet op basis van een fork als devs verdeeld zijn.

Ik zie echt geen enkel toekomstbeeld waarin BTC waardeloos zal blijken en een ander muntje niet; totaal niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 01-05-2020 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Heel cool, een gasgenerator gecombineerd met een doos vol miners, zodat je in plaats van ongebruikt gas laten lopen of verbranden, het om kunt zetten in bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Richh schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:09:
[...]

Dat wordt al 8 jaar geroepen. De Doge coin is opgericht om aan te geven hoe gestoord dit eigenlijk is, kijk eens hoe lang die al bestaat :P
Tot dusver zie je dat er weinig veranderd.

Meanwhile heeft BTC...
- De meeste (actieve) developers
- By far de meeste cashflow / volume
- De naam en bekendheid

Vrijwel alle altcoins proberen een blockchain model te 'vermarkten' in een cryptomunt, die dan zogenaamd waarde krijgt zoals aandelen dat ook doen. Al deze munten zijn de afgelopen jaren allemaal gefaald daarin. Soms komen er wel heel creatieve financiele modellen, zoals VEN/VET dat heeft geprobeerd, al kan iedereen op de achterkant van een bierviltje uitrekenen dat het niet werkt in de praktijk. Zo blijven muntjes eeuwig in de 'upcoming fase' wat wel leuk is voor het gevoel van 'investeerders', maar de realiteit is dat ze daar altijd blijven hangen.
Het zijn leuke speelballen van TA's en pump/dump groepen zoals eerder gezegd, en hoewel daar flink geld mee te verdienen is, heeft dat niks te maken met de toepassing.

Blockchain kan prima toekomst hebben, maar richt dan gewoon een bedrijf op. Het 'muntje' van blockchaintoepassingen is geen aandeel. Het muntje is waardeloos.

Er zijn een handjevol serieuze altcoins die als geld/asset willen dienen, een goede naam hebben, een fatsoenlijk volume en een setje ontwikkelaars kennen. Daar zit imho wél toekomst in. Litecoin, Ethereum, dat soort muntjes.
Echter: stel dat één van die muntjes succes gaat kennen omdat ze nieuwe technieken implementeren, dan is het een kwestie van tijd tot slimme technieken ook worden geïmplementeerd in de andere muntjes, al dan niet op basis van een fork als devs verdeeld zijn.

Ik zie echt geen enkel toekomstbeeld waarin BTC waardeloos zal blijken en een ander muntje niet; totaal niet.
Mee eens, behoudens dat ik ETH hierin wel een goede uitzondering op de regel vind. Op ETH wordt volop gebuild met dApps. Bovendien ook aardige naamsbekendheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
PHPResource schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:14:
[...]

Mee eens, behoudens dat ik ETH hierin wel een goede uitzondering op de regel vind. Op ETH wordt volop gebuild met dApps. Bovendien ook aardige naamsbekendheid.
Helemaal eens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-07 22:00
jemig wat gevecht nadat ie weer op coinbase 9K aanraakt.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Weet iemand hoe het zit met de stop loss functionaliteit van Bitvavo? Zo te zien is die functie er niet, maar gaat die er binnenkort komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PaPa schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:44:
Weet iemand hoe het zit met de stop loss functionaliteit van Bitvavo? Zo te zien is die functie er niet, maar gaat die er binnenkort komen?
Ze hebben een chat die vrij snel antwoord.

Je kan via de geavanceerde optie rechts bovenin al wat aankopen en verkopen inplannen.
Veel meer is er nog niet.
Ze zijn nu druk met hun App die waarschijnlijk volgende maand uitkomt... daar zit ik persoonlijk op te wachten.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Riesj74 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:46:
[...]

Ze hebben een chat die vrij snel antwoord.

Je kan via de geavanceerde optie rechts bovenin al wat aankopen en verkopen inplannen.
Veel meer is er nog niet.
Ze zijn nu druk met hun App die waarschijnlijk volgende maand uitkomt... daar zit ik persoonlijk op te wachten.
O dat is een goeie, ga ik proberen!

Ik wacht bij deze ook op de app :+ echt heel irritant dat de functies zo beperkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PaPa schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:51:
[...]

O dat is een goeie, ga ik proberen!

Ik wacht bij deze ook op de app :+ echt heel irritant dat de functies zo beperkt zijn.
Ik vond het juist wel lekker.
Had eerst Binance geprobeerd... snapte er geen reet van.
Bitpanda was ook wel goed, maar geld overmaken naar oostenrijk elke keer... nee, dan toch liever het Nederlandse Bitvavo...
Lekker simpel nu nog..... de extra features komen vanzelf. ik HODL toch de moeder... dus goed genoeg voor mij op dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Riesj74 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:15:
[...]

Had eerst Binance geprobeerd... snapte er geen reet van.
Vind binance ook echt een dikke Poep bagger layout hebben met rot kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:16:
[...]

Vind binance ook echt een dikke Poep bagger layout hebben met rot kleuren
Blijft persoonlijk. Ik werk liever met Binance en vind vooral de chart daar veel fijner dan van Bitmex. Als ik naar de Bitmex chart kijk mis ik overzicht wat ik bij Binance wel heb. Verder vind ik Binance met dakrmode prima te doen qua kleuren.

Edit: Wel met deze layout trouwens, niet de originele:

Afbeeldingslocatie: https://web.cbnt.io/images/ueditor/image/20190526/1558817968543765.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 01-05-2020 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Ik blijf er dit weekend maar even uit, vind de prijzen te hoog op moment en moet mijn verlies van gister (2,5%) nog verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 17:30

Edho

Heeft Canon A570IS

Jammer, we duiken weer onder de 8k€

Edho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Edho schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:07:
Jammer, we duiken weer onder de 8k€
Eikel je liet me schrikken! Ik dacht een mega dump naar sub 8k usd xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 17:30

Edho

Heeft Canon A570IS

PHPResource schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:17:
[...]

Eikel je liet me schrikken! Ik dacht een mega dump naar sub 8k usd xD
Ik zet er expres nog die € bij om je niet te laten schrikken, aan mij ligt het niet....
Sorry, mijn eerste post hier en iemand valt gelijk van zijn stoel.. :'(

Edho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-07 22:17

Bever!

3

Te weinig kracht in de uitbraak, better luck next time

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Het is vandaag de dag van de arbeid.
Maarja, wie niet steelt of erft (of BTC heeft), moet werken tot hij sterft.
;)

[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 01-05-2020 16:50 . Reden: tekst aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

RaptorXS schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 16:48:
Het is vandaag de dag van de arbeid.
Maarja, wie niet steelt of erft (of BTC heeft), moet werken tot hij sterft.
;)
Pensioen moet je zelf regelen....
geen collectieve zooi van je werk.. gewoon zelf inleggen en sparen etc..

Pagina: 1 ... 4 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!