Thommie.nl schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:27:
gisteren zat ik rond deze tijd 8500 te schreeuwen dat ze er in konden stikken en dat ik het verdomde om in te kopen..... nu zit ik erop te wachten om weer in te springen, wat een rare wereld is het toch.
denk dat ik daarna dan inderdaad wat ONT koop wabt als jaapio en taro er al geil van worden.... ;0
Zou ik zeker doen. Heb me er al even goed in verdiept en begin toch best bullish te worden. Ik zal de tot nu toe vergaarde info even voor je op een rijtje zetten zodat je zelf niks hoeft te zoeken en meteen gewoon een mooie entry kan bepalen. Doe maar gewoon marketbuy trouwens dit pareltje kan elk moment gaan moonen als een malle.
Ontology (ticker ONT) is een Chinese cryptocurrency met een lichtblauw logo wat lijkt op een walnoot (of kokosnoot met wat fantasie).
Op bovenstaande afbeelding kun je zien dat ze een lichtblauw logo hebben wat natuurlijk erg strak oogt. Ook staat het erg technisch met allerlei toekomstige helo achtige lichtgevende vormen en driehoekjes.
De punten en driehoekjes staan symbolisch voor blockchain omdat het een netwerk vormt. Volgens mij heeft ONT ook een blockchain. En een mooie ook, geen wd40 nodig (alleen soms als het regent).
Het logo doet het ook goed tegen een ander soort achtergrond:
Met het station als contrast achtergond wekken ze de indruk dat ze werken aan de toekomst, ze zijn als het ware 'on the move', net als een trein. Misschien symboliek voor 'mis de trein niet'? Of gewoon toeval?
Ze hebben ook een website, telegram channel en subreddit.
Echt pro dus.
Hier nog een keer het logo maar dan wit met een blauwe achtergrond:
Zo is het toch de herkenbare blauwe kleur maar dan omgedraaid. Heel slim gedaan. Ik denk dat de kleuropbouw in RGB is want deze kleur is moeilijk in CMYK kleuropbouw te bereiken, mits je een pantone steunkleur toevoegd maar dan ben je lekker duur bezig met 5 kleuren druk in plaats van 4 haha. Maargoed zou best kunnen want ze gaven ook 1000 ONT bij een nieuwsbrief.
Er staat ook 4stop op de afbeelding maar ben nog zoekende naar info wat dat met precies met ONT te maken heeft.
En er is nog iets met dividend met iets van ONG ofzo, vond ik allemaal niet de moeite waard om te gaan lezen heb ook nog een leven weetjewel. Nee geintje heb niet echt een leven.
Ze zitten ook op exchanges enzo waar je andere crypto of fiat kunt ruilen voor ONT.
Zoals je ziet zijn de fundementals zeker goed genoeg voor een all-in.
Als je meer info nodig hebt (lijkt me sterk) moet je ff googlen. Mocht je er achter komen wat 4stop nu betekend stuur me dan ff een PB.