@Verwijderd Ik denk persoonlijk dat men al rekening heeft gehouden met de halving en als er rond dat moment een grote beweging is, dat die er mogelijk anders ook wel zou zijn geweest, omdat je immers doorgaans de reden achter willekeurige grote moves niet te weten zult komen. Het einde van de triangle (waar ik dus enigszins op let

) valt samen met de halving. Los van dat de Bitcoin koers sowieso al volatiel is, kunnen beide hier ook nog eens invloed op hebben. Maar welke kant op...
Ik blijf maar gewoon even in de huidige positie zitten en vul ByBit ook niet meer aan. We gaan het wel zien. Daalt het dan koop ik maandelijks bij, stijgt het dan koop ik eerder al bij.
Bitcoin zit in ieder geval alweer in de triangle en de weekly candle sluit vanavond/vannacht, dus er kan maar zo een grote move volgen later vandaag die daar een "definitief" besluit in gaat nemen.
Edit: Geen goed artikel, maar komt net langs en wel relevant voor dit onderwerp:
https://zycrypto.com/shou...tcoin-dump-after-halving/.
[
Voor 9% gewijzigd door
Taro op 03-05-2020 13:37
]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen