Prepare for the next ATH
Oja stocks, die slapen 's nachts.
Waarom gaat stock trading niet 24/7 door? Omdat er zodoende regulatie (lees: manipulatie) kan plaatsvinden.
Was al in 2004 een discussie, maar ze willen er niet aan om de beurzen 24/7 open te gooien.
Stel je voor dat er eerlijke marktwerking gaat optreden, waarbij elk land in de wereld tijdens eigen kantooruren evenveel kans heeft om te handelen in de meest waardevolle stocks, waarvan de meeste in de US zijn gevestigd.
Bullshit.Daarom ook gewoon: Bitcoin.
1 post hierbovenThe_Goat schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:01:
[...]
Ik blijf hier nog steeds verbaasd over, 7 groene weken achter elkaar is, zelfs voor btc, niet echt alledaags, dat dat juist in een economisch onzekere tijd gebeurd snap ik eerlijk gezegd helemaal niks van.
US burgers krijgen duizenden dollars monopoliegeld toegeschoven. Een groot percentage koopt Amazon, Tesla (slim). Maar ook een klein percentage koopt BTC.
[ Voor 74% gewijzigd door Mooody op 03-05-2020 22:04 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik blijf hier nog steeds verbaasd over, 7 groene weken achter elkaar is, zelfs voor btc, niet echt alledaags, dat dat juist in een economisch onzekere tijd gebeurd snap ik eerlijk gezegd helemaal niks van.Taro schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:32:
@Verwijderd Ik denk persoonlijk dat men al rekening heeft gehouden met de halving en als er rond dat moment een grote beweging is, dat die er mogelijk anders ook wel zou zijn geweest, omdat je immers doorgaans de reden achter willekeurige grote moves niet te weten zult komen. Het einde van de triangle (waar ik dus enigszins op let) valt samen met de halving. Los van dat de Bitcoin koers sowieso al volatiel is, kunnen beide hier ook nog eens invloed op hebben. Maar welke kant op...
Ik blijf maar gewoon even in de huidige positie zitten en vul ByBit ook niet meer aan. We gaan het wel zien. Daalt het dan koop ik maandelijks bij, stijgt het dan koop ik eerder al bij.
Bitcoin zit in ieder geval alweer in de triangle en de weekly candle sluit vanavond/vannacht, dus er kan maar zo een grote move volgen later vandaag die daar een "definitief" besluit in gaat nemen.
[Afbeelding]
Edit: Geen goed artikel, maar komt net langs en wel relevant voor dit onderwerp: https://zycrypto.com/shou...tcoin-dump-after-halving/.
Het is toch af en toe ook lekker dat je ff niet op hoeft te letten, zou het prima vinden als btc gewoon van ma tm/ vr. trade van 9 tot 5.Mooooody schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:49:
[...]
Oja stocks, die slapen 's nachts.
Waarom gaat stock trading niet 24/7 door? Omdat er zodoende regulatie (lees: manipulatie) kan plaatsvinden.
Was al in 2004 een discussie, maar ze willen er niet aan om de beurzen 24/7 open te gooien.
Stel je voor dat er eerlijke marktwerking gaat optreden, waarbij elk land in de wereld tijdens eigen kantooruren evenveel kans heeft om te handelen in de meest waardevolle stocks, waarvan de meeste in de US zijn gevestigd.
Bullshit. Daarom ook gewoon: Bitcoin.
Ik denk niet dat al dat geld in BTC/Tesla en Amazon gestopt wordt eigenlijk. En zelfs al zou een deel dat doen, denk ik niet dat dat beetje geld van retail de prijs momenteel opdrijft.1 post hierboven
US burgers krijgen duizenden dollars monopoliegeld toegeschoven. Een groot percentage koopt Amazon, Tesla (slim). Maar ook een klein percentage koopt BTC.
Ook goed, maar dan zou het Bitcoin Lite moeten heten. Speciaal voor West-Europa en de rest van de mensen die op dat moment wakker zijn. Zou geen goede white paper zijnThe_Goat schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:03:
[...]
Het is toch af en toe ook lekker dat je ff niet op hoeft te letten, zou het prima vinden als btc gewoon van ma tm/ vr. trade van 9 tot 5.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hoe stel je die darkmode in? Ik had dat ooit wel op hun site (had toen niet hun app), maar ineens was dat veranderd naar een witte achtergrond.PilatuS schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:58:
[...]
Blijft persoonlijk. Ik werk liever met Binance en vind vooral de chart daar veel fijner dan van Bitmex. Als ik naar de Bitmex chart kijk mis ik overzicht wat ik bij Binance wel heb. Verder vind ik Binance met dakrmode prima te doen qua kleuren.
Edit: Wel met deze layout trouwens, niet de originele:
[Afbeelding]
Naast het volume van de coin staat een maantjeGoh schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:20:
[...]
Hoe stel je die darkmode in? Ik had dat ooit wel op hun site (had toen niet hun app), maar ineens was dat veranderd naar een witte achtergrond.
Haha, moet ik mijn eerdere posts over store of value, goud, money printer goes brrr en QE hier nogmaals linken?The_Goat schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:01:
[...]
Ik blijf hier nog steeds verbaasd over, 7 groene weken achter elkaar is, zelfs voor btc, niet echt alledaags, dat dat juist in een economisch onzekere tijd gebeurd snap ik eerlijk gezegd helemaal niks van.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De moneyprinter is de enige verklaring die ik accepteerRichh schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:27:
[...]
Haha, moet ik mijn eerdere posts over store of value, goud, money printer goes brrr en QE hier nogmaals linken?
Moon confirmed.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 03-05-2020 23:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het zou mij niet verbazen als we morgenochtend wakker worden met een Bitcoin koers bovenin de 9k regionen OF rond de 7800, een grote move tov de huidige koers. Als de koers bovenuit de triangle breekt dan volgt er waarschijnlijk een enorme groene candle, maar ik durf er niet op te gokken. Nog steeds 50/50 dus in fiat en Bitcoin.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
breken nu al uit.. beter ga je nog niet slapenTaro schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:33:
HOT gaat goed vandaag. Staat ook wel weer dusdanig laag met 6 sats dat inkopen wel weer aantrekkelijk is geworden.
Het zou mij niet verbazen als we morgenochtend wakker worden met een Bitcoin koers bovenin de 9k regionen OF rond de 7800, een grote move tov de huidige koers. Als de koers bovenuit de triangle breekt dan volgt er waarschijnlijk een enorme groene candle, maar ik durf er niet op te gokken. Nog steeds 50/50 dus in fiat en Bitcoin.
Laatste 2 candles op 4h. gesloten op 8810... Niet eens op 8400 of 8600
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 03-05-2020 23:41 ]
Op de 4H zie ik Bitcoin vlak onder de MA25 zitten sinds de daling van eerder vandaag, het kan maar zo zijn dat die daar niet meer boven kan komen en dus uiteindelijk verder naar beneden zal vallen.A87 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:38:
[...]
breken nu al uit.. beter ga je nog niet slapen
Laatste 2 candles op 4h. gesloten op 8810... Niet eens op 8400 of 8600
Ik moet morgen weer werken en vroeg op, weekje vakantie zit erop, dus ik zie het morgenochtend wel.
Succes vannacht, hopelijk zit je goed
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Al 6 uur lang rejections op de 1 uur 99MA, dezelfde MA dus. Nu zojuist weer 1tje. Niet dat ik niet denk dat het niet omhoog kan, maar 100% bull zijn hier ben ik zeker niet.
Even serieus. Ga je nu echt druk maken over HOT??Taro schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:33:
HOT gaat goed vandaag. Staat ook wel weer dusdanig laag met 6 sats dat inkopen wel weer aantrekkelijk is geworden.
Beter om BTC te houden en HOT te kopen als de hype over is toch?
Rustaaaagh
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 04-05-2020 00:08 ]
Hot stijgt enkel 40% omdat hij enkel met stappen van 20% kan stijgen ivm de gekoppelde btc waarde. Was 4 sats nu 6 of 7 en dus 40% in usdt. Over een uur staat hij weer op 5.. En zo gaat dat heel de dag door. De percentages nu, zeggen niks.Taro schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:52:
@Mooooody Druk maken om HOT? Nee hoor, zie ook niet hoe je dat zo op kunt vatten. Ik noemde HOT alleen omdat die bovenaan de stijgers lijst op Binance staat met 40% vs USDT, toch netjes.
Rustaaaagh
Van mij mag Hot weer naar de 40 sats, dan verkoop ik het restant van mijn bag.
Zero.
Wat een mooie rode dag hebben wij toch.
Heerlijk als je op 9100 verkocht hebt.
Goedemorgen,Careclown schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:50:
Goedemorgen allen,
Goeie call
Had gisterenavond al dit nare voorgevoel maar niet gehandelt.
HOT moet gewoon naar de 1 euri, dan kan ik mijn huis afbetalen.Taro schreef op zondag 3 mei 2020 @ 23:52:
@Mooooody Druk maken om HOT? Nee hoor, zie ook niet hoe je dat zo op kunt vatten. Ik noemde HOT alleen omdat die bovenaan de stijgers lijst op Binance staat met 40% vs USDT, toch netjes.
Rustaaaagh
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
ALs het nou weer ff naar de 7500 gaat dan koop ik weer automatisch in en heb ik toch een leuke slag geslagenCareclown schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:50:
Goedemorgen allen,
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Laat maar mooi omhoog gaanRiesj74 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:47:
[...]
ALs het nou weer ff naar de 7500 gaat dan koop ik weer automatisch in en heb ik toch een leuke slag geslagen
zo is dat stijgen die meuk het is zo weer moederdag

Gewoon nu echt een keer die rakket aantrappen, volle vaart naar de maan. Mijn motorproject moet bijna worden betaald, dus opschieten.bie100 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:17:
[...]
zo is dat stijgen die meuk het is zo weer moederdag
Blijft lachen met die überbulls, die stijging van vorige week van ca. 7700 naar 94xx zijn de bulls alweer vergeten. Klinkt een beetje hetzelfde als met mijn hond, ik geef hem een koekje, 2 seconden later is ie alweer vergeten dat ie 2 seconden eerder een koekje kreeg...Amens schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:38:
[...]
Gewoon nu echt een keer die rakket aantrappen, volle vaart naar de maan. Mijn motorproject moet bijna worden betaald, dus opschieten.
Zo is dat Sarah! ...Sahara schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:47:
[...]
Blijft lachen met die überbulls, die stijging van vorige week van ca. 7700 naar 94xx zijn de bulls alweer vergeten. Klinkt een beetje hetzelfde als met mijn hond, ik geef hem een koekje, 2 seconden later is ie alweer vergeten dat ie 2 seconden eerder een koekje kreeg...
Die stijging was zeker heel mooi, ik ben echter een holder met de grootste aankoop in nov. 2019. Het mag van mij dus nog wel een stuk verder omhoog zodat ik weer in de groene cijfers sta.Sahara schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:47:
[...]
Blijft lachen met die überbulls, die stijging van vorige week van ca. 7700 naar 94xx zijn de bulls alweer vergeten. Klinkt een beetje hetzelfde als met mijn hond, ik geef hem een koekje, 2 seconden later is ie alweer vergeten dat ie 2 seconden eerder een koekje kreeg...
Wow, hier sta ik wel even van te kijkenTominatie schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:23:
Heb sinds de $7800 alles in stapjes lopen verkopen tot $9200, ik had m'n twijfels maar ben nu toch wel weer blij. (had wel last van flinke FOMO). Dit is voor mij gewoon een tijdelijke opleving om wat halving hype te creëren. Ik koop wel weer in op $7000 hopelijk. Ff een tijdje in de cashgang. Of ik FOMO weer in als ie omhoog gaat
IK ben pas een holderAmens schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:23:
[...]
Die stijging was zeker heel mooi, ik ben echter een holder met de grootste aankoop in nov. 2019. Het mag van mij dus nog wel een stuk verder omhoog zodat ik weer in de groene cijfers sta.
Mijn aankopen zijn van december 2017 en januari 2018. Van mij mag alles nog wel zo'n 600-900% (!) omhoog. Dan zie ik pas groene cijfers...

Ik zit met crypto nog steeds in fiat en heb zojuist shell en basic fit op de beurs met 15 tot 25% winst verkocht, CGC zelfs met 60%. Teveel slechte signalen, ik ga voor de W herstel en niet meer voor de V.. Ik zie crypto daar wel achteraan lopen, eerst naar beneden dus.Tominatie schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:23:
Heb sinds de $7800 alles in stapjes lopen verkopen tot $9200, ik had m'n twijfels maar ben nu toch wel weer blij. (had wel last van flinke FOMO). Dit is voor mij gewoon een tijdelijke opleving om wat halving hype te creëren. Ik koop wel weer in op $7000 hopelijk. Ff een tijdje in de cashgang. Of ik FOMO weer in als ie omhoog gaat
Ik ging rekt met 20 euro waarik 0.1 van had gemaakt lol. beter rekt dan 6 maanden wachten en 600 euro winst

[ Voor 92% gewijzigd door A87 op 04-05-2020 13:22 ]
Klopt, heb alleen nog een zak Nano die toch geen reet waard is.PHPResource schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:32:
[...]
Wow, hier sta ik wel even van te kijken.. Jij was de opper bull van de bulls hier. Betekent dit dat je er helemaal uit bent??
Ik ben gewoon een beetje bang door de economische gevolgen van corona op de langere termijn vandaar mijn keuze. Gewoon teveel twijfels en de halving effecten zie je toch pas over een wat langere tijd. Verwacht niet ineens een bullrun.
Goh schreef op maandag 4 mei 2020 @ 06:36:
[...]
Dat is vreemd. Ik zie het volume wel, maar niet het maantje
:strip_exif()/f/image/n1Wvzx0kJQojqmbWNZKu4hhj.jpg?f=fotoalbum_medium)
Onderling traden ftw!!
Of ik gelijk ga krijgen, geen idee maar ik wacht nog enkele maanden om grotere bedragen op de beurs/crypto te gooien.
De tijd leert of het tij keert
Ja, die stijging van HOT was prima, maar natuurlijk niet goed genoeg... en nu weer op de retour. Ah well, overt een half jaar misschien weerRiesj74 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:54:
Zo, ff al me HOT's verkocht en de winst in BTC en XTZ gezet.
Onderling traden ftw!!
ff terug nar 0,0003 en dan weer inkopen... dan mag het naar de 1 euroSoeski schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:17:
[...]
Ja, die stijging van HOT was prima, maar natuurlijk niet goed genoeg... en nu weer op de retour. Ah well, overt een half jaar misschien weer
Dan hoop ik voor je dat je dat inmiddels al gedaan hebt... LINK is on the move. En XTZ dan uiteraard ook...raq schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:01:
Hmm, ik denk dat ik al die kansloze alts (exclusief Nano natuurlijk) ook maar ga inwisselen naar LINK en XTZ. Lekker overzichtelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door KoffieAnanas op 04-05-2020 15:19 ]
Momenteel zijn we de stop loss order (en enkele andere ordertypen) uitvoerig aan het testen.
Naar verwachting zal de implementatie eind mei/begin juni plaatsvinden.
Ja en ook met hun App ... ze zijn goed bezig.PaPa schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:19:
Reactie van Bitvavo over stop loss functionaliteit:
Momenteel zijn we de stop loss order (en enkele andere ordertypen) uitvoerig aan het testen.
Naar verwachting zal de implementatie eind mei/begin juni plaatsvinden.
https://nos.nl/artikel/23...jd-ongeidentificeerd.html
Dat is de all-in 100X knop,Verwijderd schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:27:
[...]
Mooie knop. Als je daar op drukt komt er dan een moonpump?
Die komen natuurlijk ook ff snel BTC inkopen voor de halving.A87 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:39:
het pentagon geeft beelden ufo's vrij.. officieel lmao
https://nos.nl/artikel/23...jd-ongeidentificeerd.html
Snap ik wel..
Nee, natuurlijk ben ik te laat. Ik doe dat Jaapio-style, op de top, lager accepteer ik niet.KoffieAnanas schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:18:
[...]
Dan hoop ik voor je dat je dat inmiddels al gedaan hebt... LINK is on the move. En XTZ dan uiteraard ook...
De tijd leert of het tij keert
Ik zag dat al bij jou, maar staat er echt niet bij mij

Maar toch bedacht voor de moeite om het te laten zien.
Gebruik je wel deze layout die ik gebruik en is dit via de browser ?Goh schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:18:
[...]
Ik zag dat al bij jou, maar staat er echt niet bij mij![]()
Maar toch bedacht voor de moeite om het te laten zien.
Edit: Of iets van een blocker add-on die iets tegen aan het houden is ? Het kan toch niet zo zijn dat deze site bij jou compleet anders is dan bij de rest van alle mensen.
Bij mij moet het volgende niet geblokkeerd zijn: binance.com, binance.cloud en bnbstatic.com.
[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 04-05-2020 16:25 ]
@GohPilatuS schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:21:
[...]
Gebruik je wel deze layout die ik gebruik en is dit via de browser ?
Edit: Of iets van een blocker add-on die iets tegen aan het houden is ? Het kan toch niet zo zijn dat deze site bij jou compleet anders is dan bij de rest van alle mensen.
Bij mij moet het volgende niet geblokkeerd zijn: binance.com, binance.cloud en bnbstatic.com.
Waarschijnlijk gebruikt hij de pro-interface. Als je tussen /trade/ en /BTC_USDT/ 'pro' typt, krijg je de nieuwe interface.
Anders nog even een andere browser proberen ?
Trouwens wel grappig om te zien dat de 1 uur 99MA deze run omhoog weer keihard stopt. Gisteren 6 uur lang moeite er mee. Toen een run omlaag en nu weer omhoog om weer precies daar niet verder te komen.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 04-05-2020 16:47 ]
ik ben helemaal klaar met de halveningRiesj74 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:43:
[...]
Die komen natuurlijk ook ff snel BTC inkopen voor de halving.
Snap ik wel..
Nee, hij is simpelweg al klaar met de halvening [van btc]. De rest van de wereld volgt volgende week pas. Verwachting is rond 12 mei.
XRP = trash
Ah, dankjewel! Hier zie ik het wel op. Helaas niet bij de app van Binance (heb die gewoon gedownload vanuit de App Store)PilatuS schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:33:
Deze URL zou het juiste moeten geven inderdaad: https://www.binance.com/en/trade/BTC_USDT Edit: Niet de Pro interface dus, verkeerd gelezen.
Anders nog even een andere browser proberen ?
Trouwens wel grappig om te zien dat de 1 uur 99MA deze run omhoog weer keihard stopt. Gisteren 6 uur lang moeite er mee. Toen een run omlaag en nu weer omhoog om weer precies daar niet verder te komen.
Hier op Android wel darkmode: Account, settings, darkmode.Goh schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:38:
[...]
Ah, dankjewel! Hier zie ik het wel op. Helaas niet bij de app van Binance (heb die gewoon gedownload vanuit de App Store)
Maar ik blijf erbij,de huidige koers is me te goedkoop om de BTC te verkopen en te duur om te kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 04-05-2020 18:04 ]
Dat begrijp ik, maar 40% stijgen in USDT waarde blijft 40%, los van de achterliggende reden.Pelox schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:17:
[...]
Hot stijgt enkel 40% omdat hij enkel met stappen van 20% kan stijgen ivm de gekoppelde btc waarde. Was 4 sats nu 6 of 7 en dus 40% in usdt. Over een uur staat hij weer op 5.. En zo gaat dat heel de dag door. De percentages nu, zeggen niks.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 04-05-2020 18:41 ]
Niet helemaal. Zie maar eens op de ene sat te kopen en op de volgende sat te verkopen. Zolang je dat niet lukt valt er ook niets te verdienen aan een sat. Nou was op 5 sat kopen wel mogelijk geweest, maar nu op 7 sat verkopen wordt lastig.Taro schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:41:
[...]
Dat begrijp ik, maar 40% stijgen in USDT waarde blijft 40%, los van de achterliggende reden.
Via USDT is inderdaad een ander verhaal. Maar wil je nu in BTC op 7 sat verkopen moet je achteraan sluiten in een 90BTC rij voor je dat lukt.Taro schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:46:
Je kunt toch ook via USDT instappen en via USDT uitstappen? Of via Bitcoin op 4 sat kopen en via USDT met +40% verkopen? Laat het na een market sell 39,7% zijn, alsnog mooi.
Of anders gewoon in BTC stoppen en je geen zorgen maken?Riesj74 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:46:
[...]
HOT moet gewoon naar de 1 euri, dan kan ik mijn huis afbetalen.
Heb zelf deze fouten de laatste 3 jaar gemaakt en wil mensen ervoor behouden, want zo ben ik

Als je geen trader bent, dollar cost avg dan gewoon BTC en ETH. Misschien stukje LINK en XTZ, maar dan houdt het ook op.
Verwijderd
Ik zit ook met smart te wachten op een dikke pump van ONT zodat ik weer gretig kan DHA'en.raq schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:17:
[...]
Nee, natuurlijk ben ik te laat. Ik doe dat Jaapio-style, op de top, lager accepteer ik niet.
Dollar High Average.
Ik hoop op een 70% pump zodat ik vol die top kan marketbuyen, en dan een 95% flashcrash en snel panic sellen.
Het mooiste zou daarna een x2 bounce zijn en terugkopen, en wederom sellen op de low. Maar dat zijn uitzonderingen, zo veel geluk heb je niet altijd.
Heerlijk voldaan gevoel geeft dat, wanneer je weet dat je wederom een arme daytrader zijn biefstukje hebt betaald.
Die mensen moeten ook leven denk ik dan.
Ach, het zijn maar dagkoersen
Ik vind dat de afstand terug moet naar ongeveer -18cmMr_Ripple schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:33:
Die afstand moet terug naar een meter, dat is nog te doen.
De eerste 5k calls eind van de week circuleerden al weer rond op twitterRaptorXS schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:08:
We kruipen weer voorzichtig naar de 9K?
Ach, het zijn maar dagkoersen
Rookworst zonder r is ook worst.
Zover ik me nog herinner, ging eind dec.2017 de BTC soms met 10% omhoog per uur.Bartvandelaar schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:25:
Klappen naar beneden gaan doorgaans wat harder dan treetjes naar boven.
Het klopt dat het nu niks zegt maar toen was het wel een feit.
Wat een nobele gedachte @Verwijderd . Jij bent vast een vegetariër.. die een biefstukje liever aan een daytrader gunt, zodat die plaatselijke koe tenminste 1 dag langer kan levenVerwijderd schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:42:
[...]
Ik zit ook met smart te wachten op een dikke pump van ONT zodat ik weer gretig kan DHA'en.
Dollar High Average.
Ik hoop op een 70% pump zodat ik vol die top kan marketbuyen, en dan een 95% flashcrash en snel panic sellen.
Het mooiste zou daarna een x2 bounce zijn en terugkopen, en wederom sellen op de low. Maar dat zijn uitzonderingen, zo veel geluk heb je niet altijd.
Heerlijk voldaan gevoel geeft dat, wanneer je weet dat je wederom een arme daytrader zijn biefstukje hebt betaald.
Die mensen moeten ook leven denk ik dan.
Die komen van A87, dan gaat 't juist omhoog.The_Goat schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:16:
[...]
De eerste 5k calls eind van de week circuleerden al weer rond op twitter
XRP = trash
Verwijderd
Nee hoor. Een verstokte vleeseter hier.Sahara schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:36:
[...]
Wat een nobele gedachte @Verwijderd . Jij bent vast een vegetariër.. die een biefstukje liever aan een daytrader gunt, zodat die plaatselijke koe tenminste 1 dag langer kan leven
Ben gewoon gek op Lidl knakworst. Die kun je al eten wanneer je maandelijks 2x rekt gaat.
Ik heb mijn nieuwe sh*tcoin gevonden: VRA.Verwijderd schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 07:12:
Zo dan.
1 van mijn shitcoins, KRL doet even een moonshot van +80%...
Nice.
Alhoewel na veel lezen, ziet het er wel promising uit.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Verwijderd
De KRL pump is alweer over.HaruHaru schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:43:
[...]
Ik heb mijn nieuwe sh*tcoin gevonden: VRA.
Alhoewel na veel lezen, ziet het er wel promising uit.
Extreem vaag.
Bart 2.0
:strip_exif()/f/image/ZBHpvLFQBiP2KHpmp7QtiK9g.jpg?f=fotoalbum_large)
Poah hier is iemand heel stinkend rijk geworden. En ik vermoed niet dat jij het bent JaapioVerwijderd schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:05:
[...]
De KRL pump is alweer over.
Extreem vaag.
Bart 2.0
[Afbeelding]
Verwijderd
KloptPHPResource schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:17:
[...]
Poah hier is iemand heel stinkend rijk geworden. En ik vermoed niet dat jij het bent Jaapio
Met een kleine 4 BTC ga je niet stinkend rijk worden denk ikPHPResource schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:17:
[...]
Poah hier is iemand heel stinkend rijk geworden. En ik vermoed niet dat jij het bent Jaapio
Volume (24h)
$33,262.25 USD
3.69893560 BTC
159.20699279 ETH
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 05-05-2020 10:26 ]
Verwijderd
Misschien ergens anders een 25 miljoen x25 short/long op KRL?Slux schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:26:
[...]
Met een kleine 4 BTC ga je niet stinkend rijk worden denk ik
Volume (24h)
$33,262.25 USD
3.69893560 BTC
159.20699279 ETH
Serieus?Ballie2210 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:05:
Sinds december is Hex gelanceerd. Is hier nog iemand die zich bezig houdt met Hex?
Klopt. Toch heb ik er 0.4 Btc aan overgehouden. Echter, daarna is hij nog flink door gestegen.
De tijd klopt overigens niet zie ik, Binance zal wel een andere tijdzone hanteren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/opjqJgwYwGhHN42rlKj6degJ.png?f=user_large)
De eerste rode candle vormt zich, hoeft natuurlijk niet stand te houden, maar wees voorzichtig.
/f/image/VGjg18IFrmNRcLB9kVG7tUhb.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 05-05-2020 12:21 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!