[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Borealis schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 07:07:
wat een lekkere groene kaars!
Het is een Bart -O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
nog steeds range play, al lijkt hier wat meer power achter te zitten

Edit: wel het most pain scenario als dump door zet:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/lDCXEU4A/

[ Voor 46% gewijzigd door The_Goat op 05-05-2020 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@The_Goat Daar hou ik ook rekening mee, uiteraard niet per se voor vandaag, maar voor deze week. 7750 is ongeveer de onderkant van de vorige weekly Bitcoin candle.

Voor de volledigheid: Ik hou er tegelijkertijd rekening mee dat de pijlen die ik heb getekend ook nog uit kunnen komen, maar omdat beide kanten op enorme bewegingen zijn, kijk ik het nu eerst even aan.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 05-05-2020 13:34 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
bovenstaand scenario zou mij momenteel ook het best uitkomen, voorlopig maar even kijken hoe het hier midrange gaat en rond de range low

Edit: in een dag zou helemaal mooi zijn, maar daar ga ik ook niet van uit

[ Voor 22% gewijzigd door The_Goat op 05-05-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51

Bever!

3

Lijkt me een grote bullflag, toppen steeds lager dalen steeds hoger. Lijkt ook op puntje van uitbreken imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:45

Secsytime

Automagisch

Goed interview met interessante mening over Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
.786 ->.382 ->.618, niet zo veel opties meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Geen pijl op te trekken.... het kan net zo goed weer omhoog knallen zoals vorige week. die zag ook niemand aankomen en er was 0 reden voor.
Ik wachty gewoon lekker tot de halving... dan is er weer iets meer zinnigs te zeggen....

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:17
Riesj74 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:12:
Geen pijl op te trekken.... het kan net zo goed weer omhoog knallen zoals vorige week. die zag ook niemand aankomen en er was 0 reden voor.
Ik wachty gewoon lekker tot de halving... dan is er weer iets meer zinnigs te zeggen....
Ik zeg aanstaande vrijdag 8 mei een pump naar $10400-ish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

toilet_paper schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:02:
[...]

Ik zeg aanstaande vrijdag 8 mei een pump naar $10400-ish.
Zou mooi zijn..

Dan ff verkopen en wachten op de crash voor de grote bullrun ergens in november

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:00
Voor de liefhebbers van een gokje (daarom zitten we in crypto uiteindelijk, de kans op een mooie zakcent tegen een relatief geringe investering):

BioNTech, Duitse farmaceut die samen met het Amerikaanse Pfizer nu in de testfase zit van een Coronamedicijn (https://edition.cnn.com/w...3d35de859d91fdd7c8df265e7). Dit is overigens nog lang geen garantie op een vaccin, laat dit duidelijk zijn.

Trump heeft al geprobeerd om BioNtech over te halen om exclusief voor de USA te gaan werken, hier heeft de Duitse regering een stokje voor gestoken ( https://www.nbcnews.com/n...onavirus-vaccine-n1159426 ).

Hij is verhandelbaar op de Nasdaq, ticker BNTX. Huidige koers ~48 dollar, na de poging van Trump op 18 maart gepiekt op ~105 dollar.

Disclaimer: heb zelf ook aan paar (<10) aandelen.

[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-05-2020 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Zil gaat er ook vandoor, iemand een idee of gewoon pump en dump whale actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bever! schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:02:
Zil gaat er ook vandoor, iemand een idee of gewoon pump en dump whale actie?
pumpa dump denk ik ja.. paar dagen geleden was het HOT...
zo is er elke keer wel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

Mooody

elmoody

Steamr (DATA) blijft maar gaan. 800% gains in 2 weken tijd...
Heb me een beetje ingelezen en het lijkt me een steady project, al zou het goed kunnen dat Chainlink deze usecase gaat opslokken op den duur.

Welke coin in de top-500 is de volgende? Aub een PM wanneer je inside information hebt. BVD.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 05-05-2020 19:58 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bevrijdingsdag? in Nederland.
Triest dat mensen dat nog geloven als je "vrijwilig" bent opgesloten.
En ontopic: Ik zie de BTC ook nog wel door de 10K. gaan aankomend weekend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Interessante opsomming van feiten over de huidige status van BTC: https://twitter.com/skewdotcom/status/1256174507993247746

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 17:56
The_Goat schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:20:
nog steeds range play, al lijkt hier wat meer power achter te zitten

Edit: wel het most pain scenario als dump door zet:
Ik ben ook uitgestapt rond 89xx. Stijging ging wel heel hard, de 200MA is een mooie steun evenals de support rond de 8000.
Het blijft Bitcoin: iedereen super bullish met de halvening in zicht >:)

De vorige halvening duurde het ook nog een half jaartje voordat we weer op hetzelfde niveau zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hier weer een video over de scam-praktijken van Binance:
YouTube: Industry Wide TOP SECRET Plan to Destroy Ethereum!?

Binance is leuk om te traden enzo, maar dat is niet hun einddoel. Ze willen de markt zoveel mogelijk naar eigen hand proberen te zetten. China wil meer centjes pakken van het westen. Tron, NEO, en wat andere Chinese projecten zijn in principe van Binance. Het imperium groeit snel.

Onderschat de Chinezen niet. Een realistisch scenario is dat China (Binance/Huobi) een nog groter deel van de trading markt en mining markt in handen krijgen, zodat veel Europeanen en Amerikanen zullen afhaken.
Daarom is het mijns inziens ook belangrijk om projecten te ondersteunen die straks onder regulering van Europa of Amerika staan. Enkel om te zorgen dat er een balans blijft, want zorgt voor een gezondere marktwering.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 05-05-2020 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooooody Helder, in welke Europese of Amerikaanse munten heb je zojuist geïnvesteerd?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:22:
@Mooooody Helder, in welke Europese of Amerikaanse munten heb je zojuist geïnvesteerd?
Vooral in niet-Chineze munten.
Grotendeels in Bitcoin en Ether, die nog vrij gedecentraliserd zijn. Al hebben de Chinezen het grootste deel van de mining van BTC in handen.

Verder ben ik vrij begaan met Chainlink en Tezos. Die zojuist een pact hebben gesloten om een front te vormen tegen de Chinezen. Tenminste, zo wil ik het graag zien :D

Contradictie: Zowel Ether als Link worden gerund door Russen. Daar kun je ook weer een discussie over loslaten.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 05-05-2020 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De huidige weekly candle is weer groen... :)

Ik heb voor 10% van de pf weer alts ingeslagen die in het rood staan sinds ik er uit ben gestapt (ETH, ONT, NEO, NANO, LTC, TRX, etc.). Daarnaast ook weer een sloot ADA. Verder kijk ik het aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:08
Taro schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:48:
De huidige weekly candle is weer groen... :)

Ik heb voor 10% van de pf weer alts ingeslagen die in het rood staan sinds ik er uit ben gestapt (ETH, ONT, NEO, NANO, LTC, TRX, etc.). Daarnaast ook weer een sloot ADA. Verder kijk ik het aan.
Geen positie in btc momenteel?
Wel interessant, nog een weekly groene candle zou bijna een record zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 00:14:
[...]
Zelfs de ATH run had niet zo veel groene weekly's op een rij en sindsdien is het ook niet voorgekomen. Misschien dat als je verder terug gaat naar toen BTC minder dan 1k was dat je het ergens kan vinden. Het enige dat in de buurt komt is de run van 5k naar 8.6k na de 6k drop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:44
PilatuS schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 00:23:
[...]

Zelfs de ATH run had niet zo veel groene weekly's op een rij en sindsdien is het ook niet voorgekomen. Misschien dat als je verder terug gaat naar toen BTC minder dan 1k was dat je het ergens kan vinden. Het enige dat in de buurt komt is de run van 5k naar 8.6k na de 6k drop.
De drop hiervoor afgaand is de grootste since de ATH 19K en hij is opgewekt door een duidelijk externe factor, met de hierop volgende halving zitten we in een vrij unieke situatie lijkt me. Daarentegen blijf je verwachten dat het niet groen kan blijven maar gezien de omstandigheden neem ik het niet op face value. (alles in weekly context op de Binance btc/usdt grafiek)

[ Voor 3% gewijzigd door EnderQ op 06-05-2020 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
EnderQ schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 01:33:
[...]

De drop hiervoor afgaand is de grootste since de ATH 19K en hij is opgewekt door een duidelijk externe factor, met de hierop volgende halving zitten we in een vrij unieke situatie lijkt me. Daarentegen blijf je verwachten dat het niet groen kan blijven maar gezien de omstandigheden neem ik het niet op face value. (alles in weekly context op de Binance btc/usdt grafiek)
TA en resultaten uit het verleden zijn niet relevant bij de aankomende Bitcoin halving en hoe het dan verder gaat met de koers van de BTC en andere crypto's.
Just my 2 cents, en nee.. ik heb de wijsheid ook niet in pacht maar heb de vorige halving meegemaakt en zie waar de BTC sinds die tijd nu staat. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 06-05-2020 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoniem888
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14-03-2022
Weet iemand hoe het zit met de Bitcoin automaten in Belgie? Is bij het uitcashen of kopen een ID vereist?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Compleet off topic maar deze moet ik even delen met jullie, helaas een aantal weken terug mijn allergrootste vriend in moeten laten slapen, en gezien ik niet zonder kan, een nieuwe.

Hi my name in Crypto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZAmfXzlYV_P7aPqePJPbusW_fvI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dawUIBW82XEHuKdWERzioxXc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Slux schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 06:34:
Compleet off topic maar deze moet ik even delen met jullie, helaas een aantal weken terug mijn allergrootste vriend in moeten laten slapen, en gezien ik niet zonder kan, een nieuwe.

Hi my name in Crypto
[Afbeelding]
Heel veel sterkte en wat een prachtig lief gezicht. Hopelijk vind je net zoveel liefde O+

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Hi my name in Crypto
[Afbeelding]
Dit is absoluut een echte long term HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
PilatuS schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 00:23:
[...]

Mooie observatie. Als ik terugbrowse zou de volgende - mogelijke - rode candle de winsten van de week ervoor weer ongedaan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik ben en blijf bullish. Elke keer als er een flinke dump is, krabbelt het stukje bij beetje heel rustig weer omhoog.

ik heb net ook mijn xrptjes verkocht en zit nu weer in WAN te poeren. waarom weet ik ook niet, maar dat ding stond op zijn atl, dus ik kon me niet inhouden.

komende dagen zal het zeggen of het slim was.

[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 06-05-2020 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54
Thommie.nl schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 09:13:
Ik ben en blijf bullish. Elke keer als er een flinke dump is, krabbelt het stukje bij beetje heel rustig weer omhoog.

ik heb net ook mijn xrptjes verkocht en zit nu weer in WAN te poeren. waarom weet ik ook niet, maar dat ding stond op zijn atl, dus ik kon me niet inhouden.

Hey dat ken ik! Munten die op de ATL zaten. En na aankoop steeds nieuwe ATL's maakten... :+
Zoals HOT (HOLO). Man daar is echt niks van over. Na de pump van laatst zal deze wel weer helemaal retracen naar bijna niks. Ik dacht dat ik met STORM op 12/13 sats aan de bodem zat, maar HOT ging zelfs naar 4.

[ Voor 16% gewijzigd door Soeski op 06-05-2020 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:25:
[...]

Vooral in niet-Chineze munten.
Grotendeels in Bitcoin en Ether, die nog vrij gedecentraliserd zijn. Al hebben de Chinezen het grootste deel van de mining van BTC in handen.

Verder ben ik vrij begaan met Chainlink en Tezos. Die zojuist een pact hebben gesloten om een front te vormen tegen de Chinezen. Tenminste, zo wil ik het graag zien :D

Contradictie: Zowel Ether als Link worden gerund door Russen. Daar kun je ook weer een discussie over loslaten.
Ik vind dit wel een goede eigenlijk...
1 van de grondslagen van crypto is toch dat het zo veilig is en niet te hacken en onafhankelijk is enzo...
Maar degene die het "runnen" zijn toch nog steeds een risico lijkt mij.

Wat je al zegt, ETH en Link is in handen van de russen, NEO, EOS en nog tientallen andere zijn in de handen van Chinezen en ga zo maar door.

Hoe "veilig" zijn ze dan eigenlijk?.
Wil jij straks je spaargeld ergens hebben waar de russen bij kunnen of de chinezen?
(i.p.v. de amerikanen nu :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Thommie.nl schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 09:13:

XRP heeft een tweede lawsuit aan hun broek.
Die gasten gaan echt een keer over de kop hoor..

https://coingeek.com/ripp...-unregistered-securities/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24

Hi my name in Crypto
[Afbeelding]
Veel sterkte Slux en veel geluk met de nieuwe aanwinst (mooie hond!). Tip: print een mooie foto van je oude vriend, lijst 'm in en zet het op een plek in je huis die je vaak ziet gedurende de dag, dan is je oude vriend tenminste "bij je". Zo zie ik mijn beste vriend elke dag die ik vorig jaar eveneens moest laten inslapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:31:
[...]

Veel sterkte Slux en veel geluk met de nieuwe aanwinst (mooie hond!). Tip: print een mooie foto van je oude vriend, lijst 'm in en zet het op een plek in je huis die je vaak ziet gedurende de dag, dan is je oude vriend tenminste "bij je". Zo zie ik mijn beste vriend elke dag die ik vorig jaar eveneens moest laten inslapen.
Dank, ja ik weet het nog van je hond, ik wou van de week nog vragen of je een nieuwe had omdat je het over een hond had.

ik heb een foto op mijn homescreen van de telefoon staan en een tekening van hem hangt naast de tv.
Altijd honden gehad maar deze deed het meeste pijn, vooral het uitstrooien.. echt een week van slag geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:33
Slux schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:45:
[...]

Dank, ja ik weet het nog van je hond, ik wou van de week nog vragen of je een nieuwe had omdat je het over een hond had.

ik heb een foto op mijn homescreen van de telefoon staan en een tekening van hem hangt naast de tv.
Altijd honden gehad maar deze deed het meeste pijn, vooral het uitstrooien.. echt een week van slag geweest.
Sterkte Slux, altijd verrot om een vriend te missen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
[...]

Wow, sterkte en veel plezier met je nieuwe kameraad

Ps. Een hond die kan tekenen zie je niet zo vaak; moest een bijzonder beest zijn geweest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20:44
Ezekielll schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:06:
[...]
Ps. Een hond die kan tekenen zie je niet zo vaak; moest een bijzonder beest zijn geweest
_/-\o_ :')

Sterkte Slux.
Ziet er wel een prachtig beestje uit!

[ Voor 11% gewijzigd door XA4DB op 06-05-2020 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
[...]

Het is pijnlijk om je trouwe viervoeter te verliezen, je hebt het beste voor jouw hond gedaan. Ik heb mijn Vizsla vorig jaar in juli begraven en een bloemetje op die plek geplant. In je gedachten is ie bij je, sterkte in de komende tijd.

Ik heb sinds ongeveer 6 maanden een Labradoodle puppy, het is een enorme hond geworden in vergelijking met z'n broertjes en zusjes, hij heeft heel veel energie, op het aanrecht in de keuken is niks veilig voor hem (bij Pasen jatte hij o.a. een hele beenham van het aanrecht), hij brengt wel veel leven in de brouwerij :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
Sahara schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:25:
[...]

Het is pijnlijk om je trouwe viervoeter te verliezen, je hebt het beste voor jouw hond gedaan. Ik heb mijn Vizsla vorig jaar in juli begraven en een bloemetje op die plek geplant. In je gedachten is ie bij je, sterkte in de komende tijd.

Ik heb sinds ongeveer 6 maanden een Labradoodle puppy, het is een enorme hond geworden in vergelijking met z'n broertjes en zusjes, hij heeft heel veel energie, op het aanrecht in de keuken is niks veilig voor hem (bij Pasen jatte hij o.a. een hele beenham van het aanrecht), hij brengt wel veel leven in de brouwerij :).
heb mijn hele leven al honden gehad het blijft moeilijk om afscheid van te nemen :'( de laatste die overleden is al weer 18 maanden geleden

mijn nieuwe hond is nou 16 maanden heb altijd Cane Corso's gehad heeft met mijn italiaanse roots te maken denk ik :)

SEM
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29xINZVI5aYVFk5Ro1klMhklFCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XgjiAJjI1j4zepyOWhtGPkkV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Sterkte!

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Get ready for the launch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/a1SjHpXMqKpycSoZ727IKiga.png

edit:
BTC in €

[ Voor 10% gewijzigd door Sando op 06-05-2020 12:31 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:33
Sando schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:31:
Get ready for the launch.

[Afbeelding]

edit:
BTC in €
En zo keutelen we mooi weer naar de 10k! Moon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:18
Amens schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:42:
[...]

En zo keutelen we mooi weer naar de 10k! Moon!
Moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54
It's all about the Mooney! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
Maan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Naar de tyfus aub :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
De maan heeft fyfus :?

Zolang we er maar raken maakt het mij eigelijk niet uit wat Luna heeft :+

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 06-05-2020 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Na zo'n overduidelijke channel up alsnog naar boven uitbreken. Ik vind het bullish :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Bever! schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:36:
Lijkt me een grote bullflag, toppen steeds lager dalen steeds hoger. Lijkt ook op puntje van uitbreken imo
En zo geschiedde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:50

ScreamGT

joejoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Boom! :D

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:36
Op naar de 9400 en dan verder zien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
月亮

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 17:41
Vanochtend uitgestapt op 9050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Animal schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:54:
Vanochtend uitgestapt op 9050.
zal je altijd zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
https://bitcoinmagazine.n...drijf-bitkassa-cryptowet/

Wie zal hen volgen

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 06-05-2020 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
godverdorie zeg, wat een run. Valt mij trouwens op dat altcoins echt dood ogen. Alle aandacht op Bitcoin, ik hoop nog steeds op een sell the news/leegloop over 5 dagen.

congrats met de gains iedereen hier. Duidelijk te vroeg verkocht. ~gem $8600 :$

rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:37:
godverdorie zeg, wat een run. Valt mij trouwens op dat altcoins echt dood ogen. Alle aandacht op Bitcoin,
Ehh?... huh?... ik weet niet waar jij naar kijkt... maar alles staat vet inde plus hoor. ff een snelle greep uit wat altcoins..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pt_LKVMNGj4wmVT6HDPRbJ5b6pI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gweNPpUljyjunZHXxx9Wxvbz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
Riesj74 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:43:
[...]

Ehh?... huh?... ik weet niet waar jij naar kijkt... maar alles staat vet inde plus hoor. ff een snelle greep uit wat altcoins..

[Afbeelding]
@Tominatie bedoelt vast dat de meeste alts in sats leegbloeden, en dat is ook zo. Ja in dollars stijgen de alts, maar dat is zo goed als volledig aan btc te danken, want in sats bloeden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Sahara schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:47:
[...]

@Tominatie bedoelt vast dat de meeste alts in sats leegbloeden, en dat is ook zo. Ja in dollars stijgen de alts, maar dat is zo goed als volledig aan btc te danken, want in sats bloeden ze.
Geen idee wat sats zijn (ja satoshis... maar zegt mij even niks).
Ik zie alleen dat vaak ALTS eerder omhoog gaan dan BTC de laatste tijd.
Maar idd.. BTC is nog steeds de lijsttrekken voor nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
T staat in de plus ja, maar t.o.v. Bitcoin valt het heel erg mee. De relevante altcoins staan eigenlijk allemaal nog rond de prijs waar de grote 12 maart dump begon terwijl Bitcoin daar allang boven is gegaan.

LTC/USD
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4eD4e37.png

^ dit bovenstaande geld ook voor ETH (al heeft die het nog het best gedaan van alle alts), XRP, BCH, BNB, EOS, LINK etc.

Noem er eentje en het is zo. Wat je ermee moet? Idk. Ik denk alleen: kijk uit met altcoins.

edit: het kan ook dat de altcoins "undervalued" zijn in hoeverre je daarvan kan spreken. :+
Dan bied het wel goede kansen, want ze hebben t.o.v. bitcoin nog wel een flinke spurt te maken, dus ik hou ze sws in de gaten. Maar het begint een beetje op een doodlopend eind te lijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Tominatie op 06-05-2020 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik weet niet hoor, maar ik zie bijna alle Altcoins, net als BTC, rond 29 April boven hun waarde van 12 Maart komen.

https://bitcoinwisdom.io/markets/binance/ethusdt

https://bitcoinwisdom.io/markets/binance/linkusdt

https://bitcoinwisdom.io/markets/binance/adausdt

etc..

Maarja, ik ben nog maar een leek :D ... ik zal geheid iets over het hoofd zien

[ Voor 12% gewijzigd door FijneKerst op 06-05-2020 15:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:00
De alts bloeden sinds de piek begin 2018 langzaam leeg:
https://coinmarketcap.com/charts/

De totale marketcap van crypto in dollars op de piekmomenten:

8-1-2018: ~540 miljard
5-5-2018: ~299 miljard
26-6-2019: ~142 miljard
19-2-2020: ~111 miljard
vandaag: ~85 miljard

Dit terwijl BTC op ongeveer de helft van zijn ATH staat op de hoogste volumes ooit.

Early adopters hebben gruwelijk geld kunnen verdienen aan alts, goede daytraders ook. De rest heeft verlies op alts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Riesj74 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:03:
Maarja, ik ben nog maar een leek :D ... ik zal geheid iets over het hoofd zien
Als de waarde in sats daalt dan betekent dat aanhouden van BTC meer had opgeleverd dan blijven hangen in een alt. In die zin bloeden de alts dus. Wat jij doet is enkel kijken naar fiat maar velen van ons kijken dus naar de waarde in sats. Hoop dat het zo duidelijk is. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:08:
[...]

Als de waarde in sats daalt dan betekent dat aanhouden van BTC meer had opgeleverd dan blijven hangen in een alt. In die zin bloeden de alts dus. Wat jij doet is enkel kijken naar fiat maar velen van ons kijken dus naar de waarde in sats. Hoop dat het zo duidelijk is. :)
Dank voor de uitleg.
Leer elke dag iets zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
Riesj74 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:10:
[...]

Dank voor de uitleg.
Leer elke dag iets zo :)
Waarde van Alts in Sats uitdrukken komt nog uit de tijd dat je bijna alleen BTC tegen fiat kon wisselen en de rest moest je wisselen(handelen) met BTC.

Edit/toevoeging:
Om dus het dubbel omrekenen (Dollar/Euro-->BTC BTC-->Alt) om te weten wat je portfolio aan waarde had was het dus makkelijker om het in sat uit te drukken dan in Dollar of Euro,

Tegenwoordig zijn er heel veel fiat of soort van fiat pairs met de verschillende alts + de verschillende sites geven zowel jou portfolio aan in BTC en in euro/dollar waarde.

[ Voor 25% gewijzigd door Acidrain op 06-05-2020 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Als BTC snel stijgt, kun je ook profiteren van de snel dalende sat waarde van alts.

Als een alt een belangrijk level verliest, kan er een dump ontstaan. Daarom heb ik vaak een buy order staan op een sats-positie, waarvoor je zo'n alt niet kan laten liggen (het zogeheten "koopje"). Ik kies uiteraard meestal een positie net boven een groot support level. Voorbeeld: Buy order KNC/BTC op 0.00006700 BTC. Wordt-ie gefilld, prima. Niet gefilld, ook prima.

Nadat BTC is uitgepumpt, trekken de meeste alts toch weer bij en kun je een leuke winst maken.
En soms kun je op deze manier tevens profiteren van glitches bij exchanges die ontstaan door een snelle BTC pump. (meestal bij alts met heel laag volume)

[ Voor 34% gewijzigd door Mooody op 06-05-2020 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Mooooody schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:21:
Als BTC snel stijgt, kun je ook profiteren van de snel dalende sat waarde van alts.
Dat dus ook, wel zou ik me niet alleen blind staren op 'support' levels van een alt. Zeker bij kleintjes zijn die flinterdun en het kan zomaar zijn dat ze nooit meer bijtrekken, dat je op onhandelbaar lage sat waardes uitkomt (denk maar aan HOT), of dat ze wel bijtrekken maar volume dusdanig laag is dat handelen een kwestie van dagen, weken of nog langer wordt.

In het kader van spaar ze allemaal heb ik alle bovenstaande fouten al wel een keer gemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Crypts schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:41:
[...]

Dat dus ook, wel zou ik me niet alleen blind staren op 'support' levels van een alt. Zeker bij kleintjes zijn die flinterdun en het kan zomaar zijn dat ze nooit meer bijtrekken, dat je op onhandelbaar lage sat waardes uitkomt (denk maar aan HOT), of dat ze wel bijtrekken maar volume dusdanig laag is dat handelen een kwestie van dagen, weken of nog langer wordt.
Ja precies, werkt het beste bij de grote alts met fatsoenlijk volume.

Algemene tip voor een ieder die het nog niet wist: Gebruik Messari om volume (kolom "real volume") te bekijken en zeker niet Coinmarketcap, die is van Binance namelijk :)

https://messari.io/screener

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:21:

Als een alt een belangrijk level verliest, kan er een dump ontstaan. Daarom heb ik vaak een buy order staan op een sats-positie, waarvoor je zo'n alt niet kan laten liggen (het zogeheten "koopje"). Ik kies uiteraard meestal een positie net boven een groot support level. Voorbeeld: Buy order KNC/BTC op 0.00006700 BTC. Wordt-ie gefilld, prima. Niet gefilld, ook prima.

Nadat BTC is uitgepumpt, trekken de meeste alts toch weer bij en kun je een leuke winst maken.
En soms kun je op deze manier tevens profiteren van glitches bij exchanges die ontstaan door een snelle BTC pump. (meestal bij alts met heel laag volume)
Okkeee.. ik merk alweer dat ik me er toch weer in moet gaan verdiepen haha...
Ik kijk inderdaad alleen naar de EURO of USDT prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Daar zit wash trading ook nog inbegrepen in het volume toch?

Worldcoinindex 24h volume BTC: 16.33 miljard
Messari "schoon" 24h volume BTC: 1.7 miljard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
@Mooooody Ja, geloof ik wel maar die wel of niet meegenomen washtrading was ook onduidelijk bij de clean verklaarde websites dus zeg het maar wat is waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Riesj74 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:49:
[...]

Okkeee.. ik merk alweer dat ik me er toch weer in moet gaan verdiepen haha...
Ik kijk inderdaad alleen naar de EURO of USDT prijzen...
Het is een soort van 'vak' het traden. Voor velen is het een hobby en gooien ze er gewoon wat geld in zonder enige kennis maar het je moet het echt leren wil je er iets serieuzer mee bezig gaan. De drempel is heel laag omdat het een online only ding is maar dat het voor iedereen beschikbaar is wil niet zeggen dat iedereen het ook 'kan'. Beetje hetzelfde als met de opkomst van de digitale spiegelreflex, het nam voor velen drempels weg maar dat wil niet zeggen dat iedereen die zo'n ding vast kan houden ook meteen 'fotograaf' is. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:29

raq

Die dumpjes na een pumpje worden gretig opgekocht.
Zit zelf enorm te twijfelen om een stoploss in te stellen om de "sell the news" dump een beetje zonder kleerscheuren door te komen. Maar goed, waar ga je die dan zetten? Doorgaans zet ik het op de bodem van de dump, Jaapio-style zeg maar.
Zit nu eindelijk overall eindelijk in de plus en wil dat wel zo houden.

Edit: net even zitten rekenen, als Nano naar z'n ATH gaat kan ik het huis van de buren kopen :)

[ Voor 12% gewijzigd door raq op 06-05-2020 16:06 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
raq schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:04:
Zit zelf enorm te twijfelen om een stoploss in te stellen om de "sell the news" dump een beetje zonder kleerscheuren door te komen. Maar goed, waar ga je die dan zetten? Doorgaans zet ik het op de bodem van de dump, Jaapio-style zeg maar.

Edit: net even zitten rekenen, als Nano naar z'n ATH gaat kan ik het huis van de buren kopen :)
Als alles in mijn pf naar ath gaat los ik lekker heel mijn huis af en ga ik eens nadenken wat ik echt wil gaan doen met mijn leven.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:44:
[...]

Ja precies, werkt het beste bij de grote alts met fatsoenlijk volume.

Algemene tip voor een ieder die het nog niet wist: Gebruik Messari om volume (kolom "real volume") te bekijken en zeker niet Coinmarketcap, die is van Binance namelijk :)

https://messari.io/screener
Coinmarketcap van binance ? sinds wanneer ? ik kijk er al op voordat Binance bestond.
Geen enkele site is betrouwbaar het is een indicator meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:08:
[...]

Als alles in mijn pf naar ath gaat los ik lekker heel mijn huis af en ga ik eens nadenken wat ik echt wil gaan doen met mijn leven.
Niet alles aflossen, dat is belastingtechnisch niet voordelig.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:41
raq schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:04:

Als je nu op alles in de plus staat gewoon wat winst pakken :?

Wijze uitspraak (weet alleen niet van wie): Niemand is ooit armer geworden van winst nemen.

(echter hebben wij allemaal daar tegenover last van FOMO: winst nemen is leuk, maar STEL dat *insert willekeurig muntje* nog flink doorstijgt!!?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mr_Ripple schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:10:
[...]

Nou.. dat zie ik dan wel.. eerst maar eens echt winst zien te maken met crypto... dat is stap 1 voor mij..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Slux schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:10:
[...]

Coinmarketcap van binance ? sinds wanneer ? ik kijk er al op voordat Binance bestond.
Geen enkele site is betrouwbaar het is een indicator meer niet.
Sinds kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Okay dat had ik niet verwacht, maar snel op zoek naar een andere dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Slux schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:17:
[...]

Okay dat had ik niet verwacht, maar snel op zoek naar een andere dus.
Cryptowat.ch, werkt ook nog eens een stuk beter. Kom zelf ook van coinmarketcap af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:29

raq

ybos schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:11:
[...]

Als je nu op alles in de plus staat gewoon wat winst pakken :?

Wijze uitspraak (weet alleen niet van wie): Niemand is ooit armer geworden van winst nemen.

(echter hebben wij allemaal daar tegenover last van FOMO: winst nemen is leuk, maar STEL dat *insert willekeurig muntje* nog flink doorstijgt!!?!)
Ja idd, that's fomo fucking with you. Fuck fomo! Fomo only hurts, it never helps.

Al is er maar 1 muntje waar ik winst op heb (BTC) en dat compenseert nu alle shitcoin fuckups.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Crypts schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:41:
[...]

In het kader van spaar ze allemaal heb ik alle bovenstaande fouten al wel een keer gemaakt. :+
In het kader van HOT... als HOT bij een volgende retrace terug onder de 4 sats komt dan zou ik heel erg op mijn hoede zijn ivm een eventuele delisting van Binance die dan naar mijn mening niet super ver weg meer is. Want het is eerder gebeurt dat supergoedkope shitcoins na een tijdje van Binance werden verwijderd. Just my 0,02 sats/centjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
Mr_Ripple schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:10:
[...]

Afhankelijk van je situatie. Of je nog wilt gaan verhuizen, de gekozen hypotheekvorm en de rente die je nu betaald speelt daar in mee.

Het staat iig. ook op mijn lijstje, mocht BTC exploderen, om mijn vaste lasten omlaag te brengen en door m'n hypotheek af te lossen.Maar iedereen heeft een andere time preference ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 00:14:
[...]

Geen positie in btc momenteel?
Jawel, rond 23:00 met de overige 90% in Bitcoin gestapt. Achteraf gezien weer mooi getimed :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBqcqmGAzEaH6FG2Uq6zaLoa7Kg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sZbhXdxvtnagh5OPG2SwuR13.png?f=user_large

Ik moet gewoon mijn eigen voorspelling blijven volgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k20AclG_CofEOUlULDO4gy8Z2k0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zdI3rEfSXTtd2kzYua3GUCxU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Een trendlijntje om in je achterhoofd te houden. Tot nu toe wordt elke dip idd erg sterk bijgekocht, tzal mij benieuwen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g3xP9i5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:08
Tominatie schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:22:
Een trendlijntje om in je achterhoofd te houden. Tot nu toe wordt elke dip idd erg sterk bijgekocht, tzal mij benieuwen.

[Afbeelding]
Oef interessant! Het volume ontbreekt om hierdoorheen te breken. Ben jij nog steeds all-out joh? Had ik wel als laatste verwacht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:27:
[...]

Oef interessant! Het volume ontbreekt om hierdoorheen te breken. Ben jij nog steeds all-out joh? Had ik wel als laatste verwacht haha
Yep ouwe, slechte zaak😂. Mja bitcoin/crypto kennende komt er vast wel weer een keertje een mooi buymoment, om nu weer in te kopen zie ik echt niet zitten. 💩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Zo'n diagonaal is een mooie plek om een overbought rally te shorten. Het is geen mega resistance die een bullrun inluidt oid
Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!