[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 102 Laatste
Acties:
  • 364.941 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-07 00:44
Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:29:
[...]

Short/medium term gedachte is dat ADA geen drol gaan doen.
Terwijl er volop geprogrammeerd wordt op ETH, wordt er noppes gedaan op ADA. Het mainnet is net uit. ETH heeft als smart contract platform een te grote voorsprong die ADA niet zo snel kan inhalen.

Als ADA eindelijk zover is, is ETH 2.0 een feit. Ontwikkelaars gaan niet meer switchen.

Heb tot vorige maand ook ADA gestaked. Ging prima, mooie gains. Maar het first mover advantage van ETH gaat toch de doorslag geven. Als blockchain gaat doordringen, dan zullen het de grootste projecten zijn die daar de vruchten van gaan plukken. ETH als dwerg naast Bitcoin maakt de meeste kans.

Daarbij. Vitalik Buterin (ondanks autisme) is meer een uithangbord dan die blaaskaak Hoskinson.
Verwacht veel van ETH. Ik schaal Vitalik Buterin in op het level Musk en Jobs. We shall see :)
Ik reageer morgen ff inhoudelijk je post, aangezien ik wel even bronnen bij wil vermelden. Maar ik zou je graag willen herinneren aan de begin tijd van internet; iedereen zocht via altavista(ETH) en nu via google(ADA)....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:29:
[...]
Ik schaal Vitalik Buterin in op het level Musk en Jobs. We shall see :)
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/3i42gwcHBDleiH_H-1MDnpzoyLY=/0x0:2040x1360/920x613/filters:focal(857x517:1183x843):format(webp)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/63989923/elon_musk_tesla_3036.0.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn1.stuttgarter-zeitung.de/media.media.a1f9325b-bf83-4f98-95a8-379fe7061940.original1024.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DeZZW9iW4AAs9mx.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door DaCoTa op 30-04-2020 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

RelBel80 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:50:
[...]

Ik reageer morgen ff inhoudelijk je post, aangezien ik wel even bronnen bij wil vermelden. Maar ik zou je graag willen herinneren aan de begin tijd van internet; iedereen zocht via altavista(ETH) en nu via google(ADA)....
Ik begrijp waar je naar toe wilt, maar dan moet je wel vrij zeker zijn dan ADA de Google is en ETH de Altavista. Dat is grijpen in het donker.

Wanneer Google (ADA) stappen zou maken t.o.v. Altavista (ETH), is er nog genoeg tijd om te switchen. Zo laat het verleden ook zien. Voor alsnog zie ik ETH als Google en ADA als Ilse.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Je kan geen 2 biljonairs op leeftijd tegen een multi-miljonaire puber plaatsen....

Doe het dan zo.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a1YRrIm.jpg
Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/5000/1*QFH9RIdQtjpaChl-nI59yw.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.businessinsider.nl/wp-content/uploads/2018/02/273155658740857ce35a5be769daa6ac16b04a35-400x300.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 30-04-2020 00:18 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03
Tjongejonge ik mis even de notificaties uit een nieuw topic na een dag werken... En wtf happend! Nu al 9 pagina's en een koers die ff 10% omhoog knalt. Liftoff.

Mijn verstand zegt ff uitstappen en morgenochtend instappen :+ maar ik blijf lekker doen wat ik al ruim 3 jaar doe. HODL. We zijn nog niet bij de Tesla.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Richh schreef op donderdag 30 april 2020 @ 00:22:
Tjongejonge ik mis even de notificaties uit een nieuw topic na een dag werken... En wtf happend! Nu al 9 pagina's en een koers die ff 10% omhoog knalt. Liftoff.

Mijn verstand zegt ff uitstappen en morgenochtend instappen :+ maar ik blijf lekker doen wat ik al ruim 3 jaar doe. HODL. We zijn nog niet bij de Tesla.
Tesla’s lease je, daar heb je geen crypto voor nodig, dankzij de subsidies van de overheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mooooody schreef op donderdag 30 april 2020 @ 00:29:
[...]

Tesla’s lease je, daar heb je geen crypto voor nodig, dankzij de subsidies van de overheid.
Subsidies? Korting op de ontiegelijk hoge belasting die wij op vierwielers heffen :+ maar oké, klopt ja.

Hoe dan ook moet die Tesla ook op een oprit staan bij een nog aan te kopen huis (mn vriendin moet ff afstuderen) - als we tegen die tijd nou ook ff een nieuwe Bitcoin ATH neerzetten, dan komt alles goed. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ascending triangle naar 8900 in de maak trouwens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G7oKdTq6jzMJRLnjoVrIv3GvaKY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6ntVgI5WtJWCaueYGHhHgC9e.jpg?f=user_large

Doek het zelf wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ook wel eens lekker om wakker gemaakt te worden dat alle verkoop orders erdoor zijn.

Had ik nu maar niet.. greedy Slux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:23
Zo.. Ik had wederom een plukje verkocht vannacht, wederom fout gegokt. Gelukkig hodl ik 95%

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
Its (finally and again) over 9000!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

PHPResource schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:13:
Its (finally and again) over 9000!!
CZ die 'Last chance to buy Bitcoin under 10k' tweet in 3... 2... 1...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Whoehoe, Bitcoin weer in de triangle! En het verlies van de short is nu al goedgemaakt, top :)

Dit is natuurlijk super bullish, dat hoef je niemand uit te leggen, maar het is natuurlijk ook geen garantie op een verdere stijging. Ik ga binnen/boven de triangle in ieder geval niet meer traden. Dat heb ik uit 2017 wel geleerd, je kunt niet beter traden dan gewoon een goede run meepakken. Nog wat extra fiat gestort los van de maandelijkse investering gisteren, want ik had nog geen XTZ en LINK, die mochten niet ontbreken las ik :)

Bitcoin performed beter dan 99,99% van de alts op het moment, daarom is dat de grootste in de pf. Daarnaast heb ik (in volgorde van grootte):

- ETH
- ONT
- NEO
- ADA
- XTZ
- LINK

En daar laat ik het bij. Als ik nog bijkoop dan is het alleen Bitcoin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWwsvXKfgEnteZCk18yRZOjjYHM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/by9QzC09ZfAakn6RGnrw8spJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 30-04-2020 07:45 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Lol, alle medeberen in winterslaap, wat is dit? Tijd voor de wederopstanding 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:36
En nu begint de twijfel weer om meer fiat erin te pompen.. Mis ik niet de boot als ik nu niet extra euro's investeer? Komt er nog een dump zodat ik dan euro's erin kan gooien?? vragen vragen die niet te beantwoorden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
The_Goat schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:57:
Tijd om wakker te worden al een paar weken.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:09
technoaddict schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:00:
En nu begint de twijfel weer om meer fiat erin te pompen.. Mis ik niet de boot als ik nu niet extra euro's investeer? Komt er nog een dump zodat ik dan euro's erin kan gooien?? vragen vragen die niet te beantwoorden zijn.
Niet te beantwoorden, maar lange termijn is dit helemaal nog niet zo'n gekke prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-07 22:00
Ik durf nog niet eens me winsten te pakken, laat staan extra geld in te gooien :D blijft zo erg bewegen :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb de vorige Tesla run mooi meegepakt, maar de huidige heb ik gemist en gisteren hebben ze mooie cijfers gepresenteerd. Grote kans dat de koers vandaag verder stijgt. De prijs is dan waarschijnlijk alweer 2x zo hoog als enkele weken geleden, maar nog steeds onder de koers waarop ik uit ben gestapt. Wat is dan slim, wachten op een nieuwe daling of instappen en uitgaan van een verdere stijging en meeliften met de kans een daling mee te pakken.

Het zijn de eeuwige dilemma's en ze zullen in dit wereldje altijd terug blijven komen. Niemand gaat je er een antwoord op geven, je zult zelf moeten kiezen.

Wat ik vaak adviseer: Stap in gedeeltes in verspreid over een bepaalde periode. Dus nu niet 100%, waardoor het alles of niets wordt, maar nu bijv. 15%, over een week 15%, etc. en uiteraard alleen met geld dat je kunt missen. En achteraf had je het altijd beter kunnen doen, maar dat moet je accepteren, ook dat gevoel ga je nog honderden keren krijgen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-07 22:15
BTC short liquidated ;w Dan maar alle hoop op het hodl potje *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Ai, 1,5 week geleden volledig in LTC gestapt. Terwijl ik normaal voornamelijk hodl en niet echt trade. Niet meer naar gekeken totdat ik vanmorgen een melding kreeg >9000!
In satoshi dus best wel veel verlies, nu slaat de twijfel toe, nu nog omswitchen naar BTC of hopen dat de alts aan gaan trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nurksis schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:12:
Ai, 1,5 week geleden volledig in LTC gestapt. Terwijl ik normaal voornamelijk hodl en niet echt trade. Niet meer naar gekeken totdat ik vanmorgen een melding kreeg >9000!
In satoshi dus best wel veel verlies, nu slaat de twijfel toe, nu nog omswitchen naar BTC of hopen dat de alts aan gaan trekken...
1.5 week geleden in LTC gestapt en nu op verlies :? Hoe dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-07 16:35
Ik ben duidelijk te voorzichtig geweest. Had rond 8700 geshort zonder de bigger picture in te zien daarnaast vond ik het te spannend om het in BTC te laten toen ik naar bed ging. Ik heb wat winst meegepakt, helaas niet alles maar soms is het zo. En nu verder.

Dit is waar ik nu tegen kijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9dT1brrDs2f23sJoFGgILUm9s3g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hzUnwM1PKidIw7iLtZJb3qRf.png?f=fotoalbum_large

Top van de triangle bereikt en een beetje voorbij maar gaan we daarboven blijven is de grote vraag. Ik neig naar een drop ivm de halving...de prijs crasht altijd rond die tijd. De stijging ervoor gebeurt ook altijd en ik denk dat dit het was dus ik blijf in fiat for now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Laatst online: 22-02 09:08
Slux schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:15:
[...]

1.5 week geleden in LTC gestapt en nu op verlies :? Hoe dan ?
In dollars/euro natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Tering wat een Boost opeens zeg.... mooi dat ik HODL :P
[b]Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"

Bitcoin performed beter dan 99,99% van de alts op het moment, daarom is dat de grootste in de pf. Daarnaast heb ik (in volgorde van grootte):

- ETH
- ONT
- NEO
- ADA
- XTZ
- LINK

En daar laat ik het bij. Als ik nog bijkoop dan is het alleen Bitcoin.
Je vergeet even dat BTC en ETH de Altcoins volgen qua boost deze keer (en menig andere keren).
Ja BTC en ETH gaan nu het hardst even, maar vorige week en de week ervoor waren het voornamelijk LINK, ADA en XLM.
Dus als je met "het moment" gisteren bedoelde... dan heb je gelijk. Maar de weken ervoor waren het de Altcoins die de boel trokken ;)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Als we een beetje gezond naar boven willen dan is het nu wel even tijd voor een correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Riesj74 Klopt, als je het juiste pareltje gedurende de juiste periode hebt en verkoopt dan kan dat sneller gaan dan Bitcoin. De kans dat je dat over langere periode constant goed hebt is echter erg klein en dan outperformed Bitcoin de meeste altcoins.

De Bitcoin dominance is inmiddels weer mooi aan het stijgen: https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:23:
Als we een beetje gezond naar boven willen dan is het nu wel even tijd voor een correctie
Daar ben ik ook "bang" voor ja...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:25:
@Riesj74 Klopt, als je het juiste pareltje gedurende de juiste periode hebt en verkoopt dan kan dat sneller gaan dan Bitcoin. De kans dat je dat over langere periode constant goed hebt is echter erg klein en dan outperformed Bitcoin de meeste altcoins.

De Bitcoin dominance is inmiddels weer mooi aan het stijgen: https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/.
Klopt ook wel weer volgens mij :P

Ik ben het alleen soms zo zat dat de Bitcoin fanbois Altcoins standaard de grond in stampen en BTC als enige project zien.
Om maar op te houden over de term Shitcoin.... |:(

Er zijn genoeg goede projecten onder de Altcoins die vaak op veel vlakken, qua techniek en bestaansrecht, beter presteren dan BTC.

#klaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:41
Nurksis schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:19:
[...]

In dollars/euro natuurlijk niet
dan laat je het toch in euro's uit betalen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JOE007 staat op -10M (unrealized) en +5M (realized) deze week, die had dit ook niet aan zien komen, maar hij hoeft natuurlijk zijn verlies nog niet te nemen: https://leaderboard.bitfinex.com/

@Careclown Je gebruikt in je chart geen logscale, ben wel benieuwd wat je zou doen als je die wel aan zet. Dat zegt natuurlijk niet welke van de 2 de juiste keuze is, maar dan heb je er nog wel een ander perspectief bij.

@Riesj74 Eens, iedereen heeft zo zijn eigen favorieten. En dat is net als een voetbalclub, daarover discussiëren brengt niemand verder. Uiteraard zijn er cryptocurrency die veel meer kunnen dan Bitcoin, maar de vraag in de huidige speculatiemarkt lijkt te zijn of dat überhaupt als belangrijk wordt gezien. En los daarvan, als een cryptocurrency inderdaad veel beter is, waarom zou je dat dan in de koers terug moeten zien? De CEO van de betreffende currency kan de code immers gewoon kopiëren en ergens anders inzetten, waardoor jij met dure muntjes blijft zitten. Zolang het om speculeren gaat betreft het een verhouding tussen vertrouwen, fomo, risico en een aantal andere factoren.

[ Voor 69% gewijzigd door Taro op 30-04-2020 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaaa lastige tijden voor TA.

Als er fomo in het spel komt dan maakt het soms rare onlogische sprongen.

Succes ermee gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-07 16:35
Taro schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:33:
@Careclown Je gebruikt in je chart geen logscale, ben wel benieuwd wat je zou doen als je die wel aan zet. Dat zegt natuurlijk niet welke van de 2 de juiste keuze is, maar dan heb je er nog wel een ander perspectief bij.
Thanks voor de tip. Zonder log scale neigde ik meer naar beneden maar met deze view lijkt het beide kanten op te kunnen gaan...tricky. Misschien toch instappen met een SL van rond 8800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-07 20:02
true, ik zat gisteren met een koers van 41,5 bij LTC met nog 1500 euro ernaast te twijfelen, wel of niet bijkopen. Niet gedaan, jammer joh...

Nu weer hetzelfde dilemma maar dan andersom. helft verkopen en "hopen" op een correctie :? Zal je zien dat de weg omhoog gewoon doorgaat.
Met aandelen zit er nog iets van logica in, goeie jaarcijfers, ellende op de wereld, olieprijs.
Crypto :? spelletje hoger/lager :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
HODL! Nooit verkopen (tot je je doelen hebt bereikt) :P

Na een daling (bijv omdat miners gaan verzilveren rond de halving) gewoon bij kopen. Als je dat 1-2x per maand doet met een paar tientjes 'voel' je het amper maar profiteer je toch leuk van een bullmarket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:21
Man man man wat een mooie run weer! Zelf met de handels pot niet in in BTC gezeten helaas. Wel had ik LTC en ETH maar gisterenavond al verkocht. Hoop toch op een afkoel moment en dan de pot even husselen waar ik nu in ga stappen. Zal voornamelijk BTC zijn met ATOM, Link, XTZ en ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:47

Liberteh

All your base belong to me

Richh schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:05:

Na een daling (bijv omdat miners gaan verzilveren rond de halving) gewoon bij kopen. Als je dat 1-2x per maand doet met een paar tientjes 'voel' je het amper maar profiteer je toch leuk van een bullmarket :)
Dat heet Dollar cost averaging wat je nu noemt ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Liberteh schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:07:
[...]

Dat heet Dollar cost averaging wat je nu noemt ;)
Klopt _/-\o_

In 2017 ben ik daar uiteindelijk van af gaan wijken toen we gingen moonen, en dat heeft me na de piek best veel geld 'gekost'. Deze run blijf ik lekker DCA'en want dat is me de afgelopen tijd prima bevallen.

Had ik met de juiste trades en dezelfde inleg nu >2x zoveel BTC kunnen hebben? Ja, makkelijk.
Do I care? Nope :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Deze strategie kan ook erg goed werken, zowel voor Bitcoin als andere cryptocurrency: https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3.

Samenvatting: Spreek met jezelf af hoeveel je wil dat de waarde van je pf in Euro's per maand stijgt, bijv. 250 Euro. Stijgt je pf 125, dan leg je zelf 250-125=125 in. Daalt je pf met 125 dan leg je 250+125 in. Stijgt je pf met 500, dan leg je 250-500 = -250 in, oftewel je stort 250 terug naar je rekening.

Dit is een mooie manier om zowel tijdens een bullrun winst veilig te stellen als tijdens een bearmarket te dca'en volgens een simpel principe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Richh schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:05:

Net toch 10% afgeroomd :D
Het gaat echt nog wel crashes straks voor de halving... dat kan niet anders....
toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
Dit is wel pijnlijk, short liquidated op 9470, gaat die daarna meteen naar onder 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:43

Wom

Heb mijn winst gepakt met BTC. Gokje genomen voordat ik ging slapen en stond deze ochtend hoger als mijn doel. Nu proberen een week niet te kijken omdat ik anders weer terug koop, mijzelf kennende :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

wdbtje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:20:
Dit is wel pijnlijk, short liquidated op 9470, gaat die daarna meteen naar onder 7(8)7
Ik heb dus nu NET verkocht... en letterlijk 5 minuten erna ...rode kaars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
Riesj74 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:23:
[...]

Ik heb dus nu NET verkocht... en letterlijk 5 minuten erna ...rode kaars...
De ene zijn dood is de ander zijn brood? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
paniek in 3 2 1 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
Woaah, gaat lekker! Een correctie zou nu wel op z'n plaats zijn, daarna door naar de maan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hopelijk gewoon even de onderkant van de triangle testen, omzetten in support en verder stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ff een dipje naar 6000 zodat ik weer kan inkopen.. en dan BAM!.. 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DATA gaat ook lekker: https://www.binance.com/en/trade/DATA_USDT. Maar even van wegblijven...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Blijft grappig dit soort momenten. Je totale crypto-investering stijgt als een gek, maar toch overheerst het negatieve gevoel dat je sats aan het verliezen bent door ook in alts te zitten :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
In EUR dik in de plus, in BTC is er wat afgegaan. Ik stem voor sideways movement zodat de alts wat adem kunnen halen. Waarvoor dank :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Taro schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:30:
[...]

Hopelijk gewoon even de onderkant van de triangle testen, omzetten in support en verder stijgen.
dat hoop ik ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Mooooody schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:39:
Blijft grappig dit soort momenten. Je totale crypto-investering stijgt als een gek, maar toch overheerst het negatieve gevoel dat je sats aan het verliezen bent door ook in alts te zitten :')
Dan zet je het om naar BTC en zie je vlak daarna net die ene alt die je hebt omgezet een moondansje doen. :P Iets met gras en groener enzo. :+

Winst=winst en daar kun je ook gewoon blij mee zijn. *O*

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Crypts schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:02:
[...]

Dan zet je het om naar BTC en zie je vlak daarna net die ene alt die je hebt omgezet een moondansje doen. :P Iets met gras en groener enzo. :+

Winst=winst en daar kun je ook gewoon blij mee zijn. *O*
Precies op Sats ook rekt gegaan sinds de laatste dip van BTC.
Maar qua euro omhoog das toch prima _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Taro schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:30:
[...]

Mooi koopmomentje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Sinds okt 2019 (toen ik instapte in de crypto wereld) een kleine 25% winst door HODL en op hoogtepunten te verkopen.

Gaat lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miljanair
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:10
Riesj74 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:18:
Sinds okt 2019 (toen ik instapte in de crypto wereld) een kleine 25% winst door HODL en op hoogtepunten te verkopen.

Gaat lekker :D
Ik ben vegetariër maar eet soms wel wat vlees. HODL en op hoogtepunten verkopen gaat niet samen. Wat zie jij trouwens als hoogtepunt want zo heel veel pieken heeft Bitcoin vanaf oktober 2019 niet gehad. Een stijging van 7000 naar 9000 lijkt bijvoorbeeld veel, maar is hetzelfde als een andere munt die van 7 naar 9 stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Miljanair schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:22:
[...]

Ik ben vegetariër maar eet soms wel wat vlees. HODL en op hoogtepunten verkopen gaat niet samen. Wat zie jij trouwens als hoogtepunt want zo heel veel pieken heeft Bitcoin vanaf oktober 2019 niet gehad. Een stijging van 7000 naar 9000 lijkt bijvoorbeeld veel, maar is hetzelfde als een andere munt die van 7 naar 9 stijgt.
In feb en nu :)
en 25% winst is 25% winst...

Ik HODL door iig mijn core munten te laten staan en afentoe wat af te romen (10% eraf max)
Mijn inzet blijft iig staan, ik pak alleen de winst zo nu en dan, om die weer nieuw in te zetten bij crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist maar wat ONT gekocht.

Had nog wat geld klaarstaan op Bitvavo voor als Bitcoin nog lager ging. Andere aankoop rond 4.5k euro, dus dat gaat wel ok.

Maargoed ONT, moon maar even.

Ome Jaapie needs a new pair of shoes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

croc schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:40:
In EUR dik in de plus, in BTC is er wat afgegaan. Ik stem voor sideways movement zodat de alts wat adem kunnen halen. Waarvoor dank :-)
Ja toch. Als Bitcoin nou ff rustig op adem komt kunnen de alts even pompen.

Dus nu een leuk moment om wat alts te kopen (denk ik).

Zal wel weer rektheid worden. Maar boeiend, straks toch een dikke smak waardeloze euro's. Vakantiegeld en belastingterugave.

Aangezien we toch niet naar een tokkiecamping gaan dit jaar laat ik het met alle liefde verdampen in crypto.

Je moet toch wat met die rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16:06
Voor de gebruikers van de Kraken app:
is er een mogelijkheid om ook snel een order te editten?
Ik kan wel een order verwijderen en opnieuw aanmaken aan een andere prijs, maar bij het verhogen van een stoploss zou het wel makkelijker zijn als je enkel de S/L prijs hoeft aan te passen en die order meteen ge-update wordt.
Kan dit en kijk ik erover?
Of is die mogelijkheid er (momenteel) nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-07 20:40

raq

Eigenlijk kijk ik altijd naar de sat-waarde van m'n portfolio, in sats is het nu dramatisch natuurlijk. Dat verse geld gaat toch wel snel de alts in, mag ik hopen. Zou fijn zijn als die ook gaan moonen tov BTC.
In euro's heeft m'n pf een ATH :). Gisteren al wat % in fiat gezet, volgens plan. Plan is een om elke 10% aan stijging 5% naar fiat te zetten. Fiat weer inzetten na 20% dips of uitcashen.

@Taro Waar zit dit onderkant van jouw triangle ongeveer?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

raq schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:49:
Eigenlijk kijk ik altijd naar de sat-waarde van m'n portfolio, in sats is het nu dramatisch natuurlijk. Dat verse geld gaat toch wel snel de alts in, mag ik hopen. Zou fijn zijn als die ook gaan moonen tov BTC.
In euro's heeft m'n pf een ATH :). Gisteren al wat % in fiat gezet, volgens plan. Plan is een om elke 10% aan stijging 5% naar fiat te zetten. Fiat weer inzetten na 20% dips of uitcashen.

ALs dit hele verhaal nou automatisch kon, dan ben ik blij :D
Dat gereken de hele tijd.... pffft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Zakkeeennnn... wacht op een mooie bounce :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
Richh schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:01:
Zakkeeennnn... wacht op een mooie bounce :)
Hier zullen wel wat stop losses triggered worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-07 20:02
Daaaaaaag winst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nu gaat het hard idd.... ik blij dat ik vanochtend die 10% winst heb veiliggesteld :D

Op naar de 6000 aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Riesj74 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:10:
Nu gaat het hard idd.... ik blij dat ik vanochtend die 10% winst heb veiliggesteld :D

Op naar de 6000 aub :)
Kan weer bijna terugkopen voor de 8700 waar ik gisteren voor heb verkocht..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:09
Lijkt me niet meer dan normaal even een correctie. Nu niet instappen is de raket missen mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
pietz0r schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:22:
Lijkt me niet meer dan normaal even een correctie. Nu niet instappen is de raket missen mensen ;)
Je kunt ook even aankijken waar er support gevonden wordt en vanuit daaruit instappen toch?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
raq schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:49:
Hier een screenshot van nu. Op een dergelijke grote schaal (1 week) vanaf augustus 2015 tot nu is een millimeter afwijking al snel honderden Dollars, dus staar je niet blind op een Dollar meer of minder.

De bovenkant van de triangle is door de wick ook bijna aangetikt, ik keur hem goed. Maar dit is echt een bepalend moment. Of Bitcoin gaat weer in de triangle (of zit er nog in) en er aan de bovenkant met een mega candle uit, of dit was de max voor nu. Je bent nu vaak geneigd om snel weer uit te stappen, daarna stijgt alles weer en dan eindig je weer met minder cryptocurrency in je pf en de enige die daar voordeel bij hebben zijn de exchanges en mensen die holden of nu kopen. Ik blijf maar even zitten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lw_fXPvDnhGMhbSbT-Q7_C41PjU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gAJSzil82X3S1kedAA3KTCoB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Rustaaaggg blijven, dit is slechts de correctie. Daarna weer pocketrocket!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bartvandelaar schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:32:
[...]

Je kunt ook even aankijken waar er support gevonden wordt en vanuit daaruit instappen toch?
Dit inderdaad.... ff kijken waar het zijwaards gaat straks en dan inkopen met die vette winst van gisteren/vanochtend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
De vraag is niet of we de 10k halen maar wanneer.
Morgen? volgende week? volgende maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
C6DL schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:44:
De vraag is niet of we de 10k halen maar wanneer.
Morgen? volgende week? volgende maand?
jaar of 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

BOEEEEE BOEEEE OFF WITH HIS HEAD!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mooie correctie :P

Waar ligt de resistance? 8400-ish? Of 8k?

Edit: of 8600? :+

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 30-04-2020 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Richh schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:01:

We zitten nu al een paar minuten rond de 8K (euro) .... ik denk dat het daar wat blijft hangen zo..

inkopen!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-07 20:40

raq

Ik heb geladdert tussen 8400-8000, we gaan het zien

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje

Ik gok nog wat lager, als we richting 8000 duiken zou er wel eens een FOMO selloff kunnen komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

wdbtje schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:03:
[...]

Ik gok nog wat lager, als we richting 8000 duiken zou er wel eens een FOMO selloff kunnen komen
Dus...langer wachten nog?...

Is nu echt ff spannende tijd.
Je kan nu een slag slaan als je op tijd bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
The_Goat schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:57:
Moet gewoon vaker om hulp vragen 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:47

Liberteh

All your base belong to me

Laten we het allemaal op bitcoin prijzen in dollars houden om het makkelijk te houden? Het is echt maar een klein handjevol mensen op wereldschaal die BTC in euro vermelden. Best verwarrend.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-07 18:13
Riesj74 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:04:
[...]

Dus...langer wachten nog?...

Is nu echt ff spannende tijd.
Je kan nu een slag slaan als je op tijd bent.
Of hard op je bek gaan. Maar er is wel een verschil als je fysieke BTC koopt dan is er nog een weg terug door te hodlen. Voorlopig 't leverage traden maar on hold gezet, na liquidatie is er immers geen weg terug, en na de move van gisteren is zelfs een leverage van 7-10x al genoeg om geliquideerd te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Heerlijke retrace.Precies wanneer ik niet keek en niet heb kunnen kopen. Hopelijk daalt ie gewoon nog 1x richting de 8500 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
HaruHaru schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:12:
Heerlijke retrace.Precies wanneer ik niet keek en niet heb kunnen kopen. Hopelijk daalt ie gewoon nog 1x richting de 8500 :P
Eens :+

Spannende tijden, 2017 all over again. Me like! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/cd0e8018a7f64118062898475ce158e4/tenor.gif

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l5wAGee.gif

[ Voor 195% gewijzigd door Mooody op 30-04-2020 12:18 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Sorry jongens, mijn schuld... Had even een heads up moeten geven toen ik ONT kocht...

Al -6%! Love it when a plan comes together d:)b

Eens zien wanneer ik mijn verlies afroom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:20:
Sorry jongens, mijn schuld... Had even een heads up moeten geven toen ik ONT kocht...

ONTzettend dom 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru

altijd dezelfde mensen die het doen. Vorige x ook met dikke vingers op sell gedrukt, toen daalde naar sub 4K. jammer weer Jaapio. Ik had verwacht dat je nu wel had geleerd om het niet meer te doen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-07 18:13

Hodle-on and your plan eventually comes together :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:00
HODLL, we gaan zo weer omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Nu opstappen, de trein vertrekt weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Matadores schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:28:
Denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Lego treintje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Matadores schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:28:
Mag het niet hopen. Trein gaat meestal alleen sideways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zie ik nou een mooi bull flagje ontstaan op BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nou ik heb de helft van mijn winst van vanochtend weer ingezet...
MOOOON!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
'k Heb naast 't reeds bestaande HOLD-potje ook weer €100 ingelegd voor een tijdelijke gok, zal mezelf quoten als ik terug ga naar fiat.

Blijft een leuke hobby, maar meer ga ik er nu niet instoppen, binnenkort nieuwe schuttingen en de tuin doen.

[ Voor 0% gewijzigd door Chris.nl op 30-04-2020 14:24 . Reden: 28.303 IOST gekocht ]

Pagina: 1 ... 3 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!