Is wel erg traagbie100 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:52:
mmm kan niet inloggen op kraken nog meer mensen die daar last van hebben?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Is wel erg traagbie100 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:52:
mmm kan niet inloggen op kraken nog meer mensen die daar last van hebben?
[ Voor 32% gewijzigd door Specy op 29-04-2020 19:04 ]
Nah niet zonder nieuw particulier/beleggers geld.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:03:
Rustig jongens. Dit is nog niks.
80k soon.
Pfff 80k... 180k!Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:03:
Rustig jongens. Dit is nog niks.
80k soon.
Zero.
laten we eerst die 10k definitief verlaten.
Anoniem: 1032405
Dat gaat wel lukken met de geldpersen die op volle toeren draaien.lighting_ schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:09:
[...]
laten we eerst die 10k definitief verlaten.
halfje heroine om die crypto stress te onderdrukken '' halfje bruin''Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:19:
[...]
10k voor Bitcoin is een schijntje als we straks €19,85 voor een halfje bruin en een doos eieren betalen.
[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 29-04-2020 19:21 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Kan ook, ik begin persoonlijk toch liever de dag met een boterham.
Gaat de goede kant op en misschien komt het nog wel uit. Als straks fomo bij de mensen erinschiet dan kan het nog hard gaanTaro schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:43:
Gaat lekker zo met Bitcoin, had gewoon naar mijn eigen voorspellende gave moeten luisterenBen overigens sinds 8432 weer aan boord.
[Afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 19:26 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
its a horse race that never endsAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:21:
[...]
Kan ook, ik begin persoonlijk toch liever de dag met een boterham.
Maar ieder zijn ding natuurlijk
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 29-04-2020 19:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Prepare for the next ATH
Je kan je winst ook omzetten naar stable coins en 12-14% rente trekken. Als de boel weer inklapt, ben je er snel bij.ScreamGT schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:38:
Tijd om weer te praten over je centen innen? Tips en tricks?! Hoe kan ik mijn tonnen winst z.s.m. op mijn rekening pleuren, rekening houdende met diverse cryptos.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 19:43 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hmm 12-14% rente op een lambo is vrij veel. Bij welke coin krijg je dat? Nieuw voor mij namelijk.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:42:
[...]
Je kan je winst ook omzetten naar stable coins en 12-14% rente trekken. Als de boel weer inklapt, ben je er snel bij.
Wellicht elke week een paar procentjes overboeken naar je rekening. Niet teveel gelijk
Crypto.com, Celsius e.d.Nopheros schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:45:
[...]
Hmm 12-14% rente op een lambo is vrij veel. Bij welke coin krijg je dat? Nieuw voor mij namelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 29-04-2020 19:53 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
~9125 (CME futures gap)PHPResource schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:01:
De vraag is alleen, waar ligt de voorlopige top van vandaag. 8750 usdt ?
Klinkt aantrekkelijk, maar heb zo'n hekel aan mijn crypte online opslaan...Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:47:
[...]
Crypto.com, Celsius e.d.
Gebruik zelf de eerste. Werkt prima. Rente wordt wekelijks bijgeschreven in je account.
Blijft altijd een risico. Ik zou er ook niet je hele portfolio op gooienAmens schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:04:
[...]
Klinkt aantrekkelijk, maar heb zo'n hekel aan mijn crypte online opslaan...
Crypto maatje van me had het er ook al over, misschien eens kijken..14% op een gedeelte van de pot is altijd leuk.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:09:
[...]
Blijft altijd een risico. Ik zou er ook niet je hele portfolio op gooien
Crypto.com is wel een stabiele factor in cryptoland. Samenwerking met Visa, ze geven bijv. ook debet cards uit waarmee je crypto kan verdienen bij elke uitgave.
Als het té mooi is om waar te zijn...Amens schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:12:
[...]
Crypto maatje van me had het er ook al over, misschien eens kijken..14% op een gedeelte van de pot is altijd leuk.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Valt mee.
Prepare for the next ATH
De komende periode biedt veel kansen. Jammer dat Trump de boel kunstmatig in de lucht houdt, anders had ik mijn pensioen wat kunnen spekken door nu wat Amazon en Tesla te kopen. Hopelijk komt er nog een flinke dip.sourcecode schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:43:
Ben toch wel heel benieuwd wat SP 500 gaat doen, stel deze zakt 1000 punten in.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 20:50 ]
Klopt ik heb geleerd om gewoon mijn winsten te pakken, en of het nou 2 of 5 of 10 % winst is.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:49:
[...]
De komende periode biedt veel kansen. Jammer dat Trump de boel kunstmatig in de lucht houdt, anders had ik mijn pensioen al veilig kunnen spelen door wat Amazon en Tesla te kopen.
Prepare for the next ATH
Dat heb ik nooit zo goed gekund. Heb soms goed gehandeld (Chainlink 1,5 jaar geleden), soms slecht (tot een jaar geleden teveel shitcoins in de portfolio). Heb nog geen Linkje verkocht, dus totaal geen winst gepaktsourcecode schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:50:
[...]
Klopt ik heb geleerd om gewoon mijn winsten te pakken, en of het nou 2 of 5 of 10 % winst is.
Dat denk ik dus ook.sourcecode schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:39:
De whales hopen dat de shorters long gaan en dan is het ineens boem correctie
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wat is het verdienmodel van die gastenAmens schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:12:
[...]
Crypto maatje van me had het er ook al over, misschien eens kijken..14% op een gedeelte van de pot is altijd leuk.
Tesla had zeker gekund, 18 maart was mooie aanschafprijs.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:49:
[...]
De komende periode biedt veel kansen. Jammer dat Trump de boel kunstmatig in de lucht houdt, anders had ik mijn pensioen wat kunnen spekken door nu wat Amazon en Tesla te kopen. Hopelijk komt er nog een flinke dip.
XRP = trash
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 21:06 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dit is helemaal niet vreemd in het Defi-wereldje hoor. Jij krijgt een mooie rente over je stable coins, zij gebruiken het om veel meer rente te krijgen door jouw crypto uit te lenen aan traders.ybos schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:58:
[...]
Wat is het verdienmodel van die gasten
14% gegarandeerd rendement kan-gewoon-niet, punt uit.
Anders zou iedereen direct zijn hele hebben en houden erin knallen.
Lijkt erg op een oplichting. 14% rente betalen van jouw inleg kan, wellicht gebruiken ze jouw inleg wel om je eigen rente uit te betalen. Zodat jij mensen aanmoedigt om ook in te leggen. Ik geloof er niks van.
"if it sounds to good to be true..."
Dan beter voor een nieuw topic.Taro schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:07:
@Mooooody Dat wordt wel erg serieus voor dit topic... Nee, uiteraard prima hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 21:09 ]
Als ik USDT zou lenen op Binance kost dat net geen 11% per jaar. Dan gaat het veel meer rente krijgen door het uit te lenen dus niet op. USDT is nog duur geworden op Binance ook want een half jaar terug was het maar 3% per jaar. Winst maken op 14% rente geven wordt lastig denk ik. Wat betaal je op die site als je leent dan precies ?Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:06:
[...]
Jij krijgt een mooie rente over je stable coins, zij gebruiken het om veel meer rente te krijgen door jouw crypto uit te lenen aan traders.
Ik zit op 10% ongeveer. PF is momenteel simpel:BTC voor de volle 100%. Ik HODL dan ook, ben niet echt een trader.. Af en toe als ik zeker weet dat ik een graantje mee kan pikken dan trade ik wel eens wat, tot nu toe nooit leverage in ieder geval.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:01:
Ben niet nieuw op GoT (paar uur voor 9/11 geregistreerd), maar wel vrij nieuw in dit subforum. Het lijkt me dat hier wel zinnig wordt gediscussieerd over dit wereldje, een verademing t.o.v. andere fora.
Ben wel benieuwd hoeveel percentage van jullie spaargeld/vermogen in crypto zit. En wat de portfolio-opbouw is. Of is dit meer content voor een ander/nieuw topic?
Weet ik niet precies, ik heb geen interesse om te lenen.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:12:
[...]
Als ik USDT zou lenen op Binance kost dat net geen 11% per jaar. Dan gaat het veel meer rente krijgen door het uit te lenen dus niet op. USDT is nog duur geworden op Binance ook want een half jaar terug was het maar 3% per jaar. Winst maken op 14% rente geven wordt lastig denk ik. Wat betaal je op die site als je leent dan precies ?
Ik denk niet dat je claim dat ze veel meer verdienen door het uit te lenen klopt. Veel zou minimaal het dubbele moeten zijn en ik denk niet dat iemand dom genoeg is om 24% rente te betalen. 14% rente is achterlijk veel wat ze bijna wel geld moet kosten. Dan kan je vragen stellen bij hoe legit het is. Wat gebeurt er als iedereen wil uitcashen ? 14% zit in de catagorie te goed om waar te zijn.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:17:
[...]
Weet ik niet precies, ik heb geen interesse om te lenen.
Het is momenteel trouwens 12% op stable coins, 3 maand vast. Is iets gezakt, maar nog wel mooi.
https://crypto.com/en/earn.html
Is in mijn ogen een legit clubje. Draaien ook al een tijdje mee. Ging destijds onder de naam Monaco.
Jouw methode is bewezen het verstandigst, ik moet daar ook ooit aan geloven.Amens schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:14:
[...]
Ik zit op 10% ongeveer. PF is momenteel simpel:BTC voor de volle 100%. Ik HODL dan ook, ben niet echt een trader.. Af en toe als ik zeker weet dat ik een graantje mee kan pikken dan trade ik wel eens wat, tot nu toe nooit leverage in ieder geval.
Het wás procentueel gezien niet zoveel, inleg van 5000 euro.Taro schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:07:
@Mooooody Dat wordt wel erg serieus voor dit topic... Nee, uiteraard prima hier. Ik denk dat ik nog geen 5% in cryptocurrency heb zitten.
Greed blijft lastig..Ik heb mezelf voorgenomen dat ik bij x2 mijn initiele inleg terug pak, deze stop ik dan weer in mijn aandelenpot. De rest laat ik staan tot lamboybos schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:24:
[...]
Het wás procentueel gezien niet zoveel, inleg van 5000 euro.
Na aanschaf van een auto (zakelijk maar ZZP dus zakelijk is prive vermogen) en een keuken is het procentueel flink meer geworden.
Maar, niet zodanig dat ik er zenuwachtig van wordtHeb nog steeds prima spaarpot en gewone beleggingspot voor de lange termijn.
In principe zie ik het crypto geld als hobby, en sinds vandaag weer groene cijfers (net als een paar weken geleden).
Mijn voornemen is om het te laten staan, totdat de huidige waarde x2 gaat. Dan, met inruil van de huidige motor "gratis" een nieuwe motor kopen van de helft van de portfolio en de rest laat ik staan, geen idee tot wanneer.
(Maar, merk dat ik nu al "greedy" ben. Als de LTC rond de 100 euro komt, dat is mijn eerste streven, dan zit ik op de hierboven beschreven "x2". Maar dan denk ik direct, als ik het nou gewoon laat staat tot we eerst maar eens de oude ATH haalt, dan heb ik vele malen meer. Klopt, maar misschien halen we die wel nooit meer, of pas over 10 jaar... Blijft lastig)
Er staan veel video's online van de CEO die wel zinnige content bevatten.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:22:
[...]
Ik denk niet dat je claim dat ze veel meer verdienen door het uit te lenen klopt. Veel zou minimaal het dubbele moeten zijn en ik denk niet dat iemand dom genoeg is om 24% rente te betalen. 14% rente is achterlijk veel wat ze bijna wel geld moet kosten. Dan kan je vragen stellen bij hoe legit het is. Wat gebeurt er als iedereen wil uitcashen ? 14% zit in de catagorie te goed om waar te zijn.
Eigenlijk ben ik niet helemaal eerlijk.Amens schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:26:
[...]
Greed blijft lastig..Ik heb mezelf voorgenomen dat ik bij x2 mijn initiele inleg terug pak, deze stop ik dan weer in mijn aandelenpot. De rest laat ik staan tot lambo
Het klinkt mij eerder in de oren als een een piramidespel dan een legit iets. Misschien kopen ze er zelff wel crypto voor om winst mee te maken. Zulke dingen gaan dan goed tot dat te veel mensen willen uitcashen en dan is het over. Verder is een stable vrijwel gelijk aan fiat, dus weldegelijk 12% op je fiat zonder dat de koers onderuit gaat zoals bij crypto. Ik zou mijn geld er niet willen hebben staan.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:27:
[...]
Er staan veel video's online van de CEO die wel zinnige content bevatten.
YouTube: It's Time for Plan ₿ - CEO of Crypto.com Kris Marszalek
Het was voor mij ook een testcase een jaar geleden en ben verbaasd over mezelf dat ik dat deel daar nog heb gestalled. Soms gewoon profiteren totdat het niet meer kan toch?
Daarbij is het geen rente op je fiat, dan zou 12% insane zijn. Het is rente op je crypto.
Ik wil er niet zoveel meer over zeggen, anders lijkt het alsof ze mij ervoor betalenPilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:29:
[...]
Het klinkt mij eerder in de oren als een een piramidespel dan een legit iets. Misschien kopen ze er zelff wel crypto voor om winst mee te maken. Zulke dingen gaan dan goed tot dat te veel mensen willen uitcashen en dan is het over. Verder is een stable vrijwel gelijk aan fiat, dus weldegelijk 14% op je fiat zonder dat de koers onderuit gaat zoals bij crypto. Ik zou mijn geld er niet willen hebben staan.
Het is meer dat ik er nogal wat vragen bij heb zoals andere mensen ook aangeven. Want eigenlijk kan dit gewoon niet en is het te goed om waar te zijn. Mocht die site op een dag offline zijn dan ga je nooit je geld terug krijgen. Dit zijn geen goede rentes, dit zijn extreem onrealistische rentes. Als ze op de achtergrond bezig zijn met meer dan die 14% aan winst maken door risico's te nemen met jouw geld, dan kan het inderdaad goed gaan tot het fout gaat of iemand klaar is en een exit scam doet. Ik zou niemand aanraden hier geld te stallen, da's alles. Doet erg denken aan Bitconnect.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:37:
[...]
Ik wil er niet teveel meer over zeggen, anders lijkt het alsof ze mij ervoor betalen
Maar het hele defi wereldje is gebasseerd op lending en earning. De overhead is vrij laag bij zulke crypto bedrijfjes. Blijkbaar kunnen ze goede rentes geven om zodoende veel klanten te lokken.
Ze hebben ook een exchange gelanceerd. We weten allemaal hoeveel exchanges verdienen aan onervaren traders, wellicht speelt dat ook mee in hun verdienmodel.
Afgezien van dit bedrijf, denk je dat DeFi een rol gaat spelen de komende periode?PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:41:
[...]
Het is meer dat ik er nogal wat vragen bij heb zoals andere mensen ook aangeven. Want eigenlijk kan dit gewoon niet en is het te goed om waar te zijn. Mocht die site op een dag offline zijn dan ga je nooit je geld terug krijgen. Dit zijn geen goede rentes, dit zijn extreem onrealistische rentes. Als ze op de achtergrond bezig zijn met meer dan die 14% aan winst maken door risico's te nemen met jouw geld, dan kan het inderdaad goed gaan tot het fout gaat of iemand klaar is en een exit scam doet. Ik zou niemand aanraden hier geld te stallen, da's alles. Doet erg denken aan Bitconnect.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 21:50 ]
Net zo veilig als de website imo. Ben je ook bang om de app van je bank te gebruiken?C6DL schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:50:
Vraagje over de kraken app.
Hoe veilig is deze app?.. Ik bleef er tot nu toe van weg omdat ik het een 'eng' idee vindt dat mijn tegoed via een app zo te bekijken is en ook mee te handelen is. Hoe zien jullie dit?
De app maakt gebruik van een API key die je via je account moet genereren (met expire date indien gewenst). Hierop kan je aanduiden of je al dan niet toestemming geeft om te kopen/verkopen, funden, ...C6DL schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:50:
Vraagje over de kraken app.
Hoe veilig is deze app?.. Ik bleef er tot nu toe van weg omdat ik het een 'eng' idee vindt dat mijn tegoed via een app zo te bekijken is en ook mee te handelen is. Hoe zien jullie dit?
Je zegt het zelf al: Betrouwbare partij. Dit is hier het lastige. Iedere idioot kan via de Kaaimaneilanden iets beginnen en als de site offline gaat heb je pech. Je gaat je geld nooit terug krijgen. De site die je aangaf heeft ook dit onder aan de site staan:Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:47:
[...]
Afgezien van dit bedrijf, denk je dat DeFi een rol gaat spelen de komende periode?
Mensen willen rente op hun spaargeld. Als er een betrouwbare partij ontstaat die een fatsoenlijke rente op stable coins biedt, is dat een oplossing. De digitale dollar gaat er komen, Coinbase zou een rol (direct/indirect) kunnen gaan spelen. Vandaar dat ik Tezos (het speeltje van Coinbase) hoog heb zitten.
Een betrouwbare partij zal dus iets van garanties moeten geven en moeten samenwerken met overheden of banken. Dat zie ik niet zomaar even gebeuren. Crypto en alles er omheen is voorlopig nog het wilde westen waar banken en overheden niets mee willen doen. Zolang dat zo blijft zal een echt betrouwbare partij niet bestaan.Digital Currencies are NOT bank deposits, are NOT legal tender, are NOT backed by the government, and accounts and value balances are NOT subject to Federal Deposit Insurance Corporation or Securities Investor Protection Corporation or any other governmental or government-backed protections. Legislative and regulatory changes or actions at the State, Federal, or international level may adversely affect the use, transfer, exchange, and value of Digital Currencies.
Vermogen of spaargeld is wel een verschil.. wat betreft vermogen zal het een paar procent zijn.. wat betreft spaargeld.. Ja dat wisselt nogal, soms is het 10% soms 50% afhankelijk van de koers en mijn spaarsaldoMooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:01:
Ben niet nieuw op GoT (paar uur voor 9/11 geregistreerd), maar wel vrij nieuw in dit subforum. Het lijkt me dat hier wel zinnig wordt gediscussieerd over dit wereldje, een verademing t.o.v. andere fora.
Ben wel benieuwd hoeveel percentage van jullie spaargeld/vermogen in crypto zit. En wat de portfolio-opbouw is. Of is dit meer content voor een ander/nieuw topic?
Zero.
euro 25%Pelox schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:57:
[...]
Vermogen of spaargeld is wel een verschil.. wat betreft vermogen zal het een paar procent zijn.. wat betreft spaargeld.. Ja dat wisselt nogal, soms is het 10% soms 50% afhankelijk van de koers en mijn spaarsaldo![]()
Portfolio
Btc: 35%
Eth: 32%
Neo: 12.5%
Ada: 11%
Ltc: 7%
Hot: 2.5%
Ook dit is afhankelijk van de koers uiteraard.
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 29-04-2020 22:09 ]
Snap ik. Maar afdekken van risico zorgt ook dat rendement lager wordt, zo werkt het vrijwel altijd.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:56:
[...]
Je zegt het zelf al: Betrouwbare partij. Dit is hier het lastige. Iedere idioot kan via de Kaaimaneilanden iets beginnen en als de site offline gaat heb je pech. Je gaat je geld nooit terug krijgen. De site die je aangaf heeft ook dit onder aan de site staan:
[...]
Een betrouwbare partij zal dus iets van garanties moeten geven en moeten samenwerken met overheden of banken. Dat zie ik niet zomaar even gebeuren. Crypto en alles er omheen is voorlopig nog het wilde westen waar banken en overheden niets mee willen doen. Zolang dat zo blijft zal een echt betrouwbare partij niet bestaan.
KloptMooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:11:
[...]
Snap ik. Maar afdekken van risico zorgt ook dat rendement lager wordt, zo werkt het vrijwel altijd.
Niet verkeerd. Geloof zelf niet in NEO, maar als China er iets mee gaat doen, ben je spekkoperPelox schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:57:
[...]
Vermogen of spaargeld is wel een verschil.. wat betreft vermogen zal het een paar procent zijn.. wat betreft spaargeld.. Ja dat wisselt nogal, soms is het 10% soms 50% afhankelijk van de koers en mijn spaarsaldo![]()
Portfolio
Btc: 35%
Eth: 32%
Neo: 12.5%
Ada: 11%
Ltc: 7%
Hot: 2.5%
Ook dit is afhankelijk van de koers uiteraard.
ATH in trading volume on @Binance, $11 billion in 24 hrs. https://t.co/lx27tfP8Db
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 29 april 2020
Eens, maar alleen als je in cold storage opslaat.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:14:
[...]
KloptMaar wil je dat mensen hun spaargeld er voor gaan gebruiken dan staat betrouwbaarheid op plek 1. Op dit moment is dat op geen enkele plek mogelijk zoals de overheid garant staat voor het spaargeld dat op de bank staat. Ik zou eerder wat crypto kopen en in eigen beheer hebben dan geld zetten op een site waar je 12% rente krijgt met 0 garanties.
Met eigen beheer bedoel ik inderdaad cold storage. Een exchange geeft je ook risico's inderdaad. Not your keys, not your coins.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:19:
[...]
Eens, maar alleen als je in cold starage opslaat.
Het overgrote deel van die mensen laten hun crypto staan op een exchange, wat ook 0 garanties biedt.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 29-04-2020 22:22 ]
Ik gebruik Binance, om het gewoon de beste exchange van het moment is.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:18:
Geen klachten over Binance hier vandaag. Niet 1x een probleem gehad of iets van lag. Niet slecht voor dit:
[Twitter]
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 22:27 ]
Zit hier als enige inMooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:17:
Ik was een jaar geleden al klaar met LTC. Die gaan nergens meer heen. Geen usecase.
Een tijd terug is ondezoek gedaan naar volume en daar kwam uit dat het bij Binance als 1 van de weinige wel klopt.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:25:
[...]
Ik gebruik Binance, om het gewoon de beste exchange van het moment is.
Maar ze manipuleren de boel gigantisch. Twee voorbeelden:
- Het vermelde volume klopt voor geen meter. Coinmarketcap.com is eigendom van Binance en geeft incorrecte informatie. Ik gebruik liever https://messari.io/screener
- NEO is vrijwel volledig in handen van Binance, om te dienen als smart contract layer i.c.m. BNB
Ben benieuwd naar dat onderzoek.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:28:
[...]
Een tijd terug is ondezoek gedaan naar volume en daar kwam uit dat het bij Binance als 1 van de weinige wel klopt.
[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 22:34 ]
Heb even gezocht, maar kan het zo niet meer vinden. Is mogelijk ook wel weer een jaartje terug dat onderzoek. Even uit mijn hoofd klopte het bij 90% van de exchanges niet en was Binance zo'n beetje de enige waarbij het wel klopte. Verder doet Binance ook wel zijn best om betrouwbaar te zijn. Juist door dat te doen kan je meer geld verdienen dan wanneer uitkomt dat je de boel aan het verdraaien bent. Het heeft bij crypto geen zin voor een grote jongen om het niet eerlijk te doen. Komt het uit dat je het niet eerlijk doet gaat je dat 10x meer geld kosten dan het ooit zal opleveren. Volgens mij snapt CZ dit ook prima.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:30:
[...]
Ben benieuwd naar dat onderzoek.
Kan ook zijn dat het bij Binance meer klopte dan bij andere (kleinere) exchanges, maar dat het nog voor geen meter klopt
En is de lijst van exchanges naar waar wordt gekeken dan ook 100% gelijk ? Verder kan het zijn dat Coinmarketcap overneemt wat exchanges aangeven. Het is bekend dat het niet klopt en Binance heeft het pas net overgenomen, misschien wordt het nog aangepast.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:30:
[...]
Ik zie bijv hier een BNB volume van 84m: https://messari.io/screener
En op Coinmarketcap (owned by Binance) een volume van 454m: https://coinmarketcap.com/
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 29-04-2020 22:40 ]
Leuk, maar iets teveel van het goede denk ik.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:30:
Had ik deze al eens gepost?
[YouTube: When the bull begins its run]
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 22:45 ]
Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:40:
[...]
Leuk, maar iets teveel van het goede denk ik.
Ik denk dat Bitcoin een mooi rendement kan opleveren, maar geen lambo's meer helaas. Dat moet je echt gaan traden.
Niet vervelend bedoeld, gewoon om de contradicatie te laten zien.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:37:
[...]
Heb even gezocht, maar kan het zo niet meer vinden. Is mogelijk ook wel weer een jaartje terug dat onderzoek. Even uit mijn hoofd klopte het bij 90% van de exchanges niet en was Binance zo'n beetje de enige waarbij het wel klopte. Verder doet Binance ook wel zijn best om betrouwbaar te zijn. Juist door dat te doen kan je meer geld verdienen dan wanneer uitkomt dat je de boel aan het verdraaien bent. Het heeft bij crypto geen zin voor een grote jongen om het niet eerlijk te doen. Komt het uit dat je het niet eerlijk doet gaat je dat 10x meer geld kosten dan het ooit zal opleveren. Volgens mij snapt CZ dit ook prima.
[...]
En is de lijst van exchanges naar waar wordt gekeken dan ook 100% gelijk ? Verder kan het zijn dat Coinmarketcap overneemt wat exchanges aangeven. Het is bekend dat het niet klopt en Binance heeft het pas net overgenomen, misschien wordt het nog aangepast.
Ik snap je punt, maar 12% rente geven vind ik niet te vertrouwen nee. Een bedrijf dat dik geld verdient aan fee's een daarmee wel een realistisch bedrijfsmodel heeft is iets anders. Bij Binance wordt er dik geld verdient en het is duidelijk hoe dat wordt gedaan. Waar komt die 12% vandaan, wat zit daar precies achter ? Wat doen ze met het geld en hoe kunnen ze een rente geven die belachelijk hoog is ?Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:52:
[...]
Niet vervelend bedoeld, gewoon om de contradicatie te laten zien.
Je hebt wantrouwen naar een in Zwitserland gevestigd bedrijf (Crypto.com), maar je hebt wel vertrouwen in Binance? Ondanks dat het volledig in Chinese handen is.
Die heb ik ook... Geen idee wat de koers is en waar dat muntje voor dient.Bever! schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:22:
Kwam zojuist erachter dat ik nog master contract tokens in een neo wallet had staan, en ook precies op de top gekocht toentertijdwas ze uit het oog verloren..
Lijkt me wel. De whales en grote traders gaan rijker worden, de hoddlers gaan mooie winsten zien, de kleine traders gaan wrecked.
Ik snap wat je bedoelt.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:55:
[...]
Ik snap je punt, maar 12% rente geven vind ik niet te vertrouwen nee. Een bedrijf dat dik geld verdient aan fee's een daarmee wel een realistisch bedrijfsmodel heeft is iets anders. Bij Binance wordt er dik geld verdient en het is duidelijk hoe dat wordt gedaan. Waar komt die 12% vandaan, wat zit daar precies achter ? Wat doen ze met het geld en hoe kunnen ze een rente geven die belachelijk hoog is ?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat zou kunnen, maar da's een ander verhaal. Wat betreft het vertrouwen is crypto.com een bedrijf wat jou geld geeft en dan ook heel veel ook waarbij het volledig onduidelijk is hoe ze dat kunnen doen. Binance is een bedrijf waar jij geld aan geeft door te traden. Dit is nogal een extreem verschil waarbij ik dus wel vertrouwen heb in de ene en niet in de ander. Niet dat ik blij ben met China, maar da's nog weer een ander verhaalMooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:01:
[...]
Ik snap wat je bedoelt.
Maar het bedrijfsmodel van Binance gaat ook door de mand vallen. Meer en meer mensen met verstand gaan kiezen voor decentralized exchanges, simpelweg omdat het niet wordt gestuurd door discutable bedrijven.
Dat is volgens mij ook het principe van de whitepaper van Satoshi. Ben je eigen bank.
Balans in de discussie. De rest gaan we meemakenPilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:05:
[...]
Dat zou kunnen, maar da's een ander verhaal. Wat betreft het vertrouwen is crypto.com een bedrijf wat jou geld geeft en dan ook heel veel ook waarbij het volledig onduidelijk is hoe ze dat kunnen doen. Binance is een bedrijf waar jij geld aan geeft door te traden. Dit is nogal een extreem verschil waarbij ik dus wel vertrouwen heb in de ene en niet in de ander. Niet dat ik blij ben met China, maar da's nog weer een ander verhaal
Zoveel grote boze jongens in het spel nu, dus kleine jongens moeten lekker hoddlen en sats stapelen.
[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 23:15 ]
Zei het een tijdje terug al hier. BTC, LINK en XTZ voor de volgende run omhoog. Weinig interesse om iets anders te kopen om een tijd vast te houden.
Tja misschien wel. Dit is crypto, het wordt een lambo, of 3 glazen knikkers met ieder een stukje eruit in een hergebruikt boterhamzakje. De tijd zal het leren.Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 22:56:
[...]
Lijkt me wel. De whales en grote traders gaan rijker worden, de hoddlers gaan mooie winsten zien, de kleine traders gaan wrecked.
Dat is exact mijn idee. BTC-ETH-LINK-XTZ. Daarbij heb ik KNC als staatslot.PilatuS schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:14:
[...]
Zei het een tijdje terug al hier. BTC, LINK en XTZ voor de volgende run omhoog. Weinig interesse om iets anders te kopen om een tijd vast te houden.
Waarom geen ADA?Mooooody schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:17:
[...]
Dat is exact mijn idee. BTC-ETH-LINK-XTZ. Daarbij heb ik KNC als staatslot.
Short/medium term gedachte is dat ADA geen drol gaan doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 29-04-2020 23:39 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq