[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.364 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Waarschijnlijk wordt de 87xx ook nog wel aangetikt (bodem vorige weekly candlebody), daarna... Tjah, zal vannacht wel richting worden gekozen. Ik blijf nog even in fiat en LTO :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8kj-w-9ohvZgu0ahhsHkgAsTeI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0M49UMlrn1VY9SBq2KZzBatt.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik hou nog vol, ik geloof echt in the use case van lto..... :)F

Uhm... wat doen ze eigenlijk....? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 24-05-2020 18:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:34:

Het netwerk staat garant voor pumpamentals door PoW of PoS gok ik.

Geen idee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Sahara schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:57:
[...]

Ik weet niet hoor, maar als je die grafiek 1 op 1 extrapoleert, dan moet er nog een flinke dump komen waarna die omhoog gaat. Immers BTC staat nu juist hoger dan bij de halving van 11 mei 2020. Verder wel eens met het omhoog springen gedeelte :)
Klopt.. en zie daar... drop :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:34:

Maakt ook niet uit wat ze doen, the key thing is het logo en een beetje volume, meer heb je echt niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Die bounces beloven veel goeds, of ben jij het @Verwijderd die in en uit fomoot..... d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Mooi om even te delen: ik denk inmiddels dat het inmiddels bijna een jaar geleden is dat ik THETA aan het day-traden was, steeds 3-4% winst binnen ongv 20 min. Het ging zo lekker dat ik besloot veel in te zetten. En je raadt het al, tegen de signalen van de indicatoren in: markt helemaal naar beneden. Ik had er zelfs geen stop-loss opzitten en de schade werd eigenlijk steeds erger. Op een gegeven moment heb ik het maar laten varen, ook al was de -70/-80% waarop trade stond pijnlijk te zien.

Ben sindsdien niet meer heel actief geweest met traden, maar heb de bag nooit verkocht. Wat nu blijkt: het nieuwe TestNet 2.0 komt er blijkbaar aan, en de coin staat weer op hetzelfde punt als toen ik inkocht. En dat niet alleen; in de tussentijd heb ik heel veel Theta Fuel (TFUEL) verzameld, die ook ontzettend omhoog gegaan is.

Mooi voorbeeld hoe vasthouden goed kan uitpakken. Al zou het best kunnen dat THETA over 3 dagen, als het TestNet uitkomt weer naar beneden schiet. Ik ga daarom denk ik kort daarvoor de hele bag verkopen.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:07:
Die bounces beloven veel goeds, of ben jij het @Verwijderd die in en uit fomoot..... d:)b
Panicsell op 428 en weer in gefomo't op 442.

Bam! Yeah!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jenzo schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:10:
Mooi om even te delen: ik denk inmiddels dat het inmiddels bijna een jaar geleden is dat ik THETA aan het day-traden was, steeds 3-4% winst binnen ongv 20 min. Het ging zo lekker dat ik besloot veel in te zetten. En je raadt het al, tegen de signalen van de indicatoren in: markt helemaal naar beneden. Ik had er zelfs geen stop-loss opzitten en de schade werd eigenlijk steeds erger. Op een gegeven moment heb ik het maar laten varen, ook al was de -70/-80% waarop trade stond pijnlijk te zien.

Ben sindsdien niet meer heel actief geweest met traden, maar heb de bag nooit verkocht. Wat nu blijkt: het nieuwe TestNet 2.0 komt er blijkbaar aan, en de coin staat weer op hetzelfde punt als toen ik inkocht. En dat niet alleen; in de tussentijd heb ik heel veel Theta Fuel (TFUEL) verzameld, die ook ontzettend omhoog gegaan is.

Mooi voorbeeld hoe vasthouden goed kan uitpakken. Al zou het best kunnen dat THETA over 3 dagen, als het TestNet uitkomt weer naar beneden schiet. Ik ga daarom denk ik kort daarvoor de hele bag verkopen.
Een felicitatie waard d:)b Maar ik denk dat je hier wel van geluk kan spreken, sommige projecten komen echt niet terug van die afgrond.

Maar deze is wel mooi, geniet van je winsten d:)b

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
Jenzo schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:10:

ik had tranen in mijn ogen toen ik dit las dat betekent dat het nog altijd kan voor mij :'(

( was op dat moment ook uien aan het snijden btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-09 09:48

raq

Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:07:
De bounces op lto/btc? Wat kun je daaruit aflezen?
LTO-moon is mij prima trouwens zit er nu best wel dikjes in *O* en ach, rekt gaan we ik toch wel.

Get rich or die trying

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Die tfuel blijft maar gaan. Bizar! Alleen maar vanwege een mainnet en de beschikbaarheid op Samsung Galaxy telefoons? Ik verwacht wel een flinke correctie, maar dan is de stijging nog steeds gigantisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
radem205 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:05:
Die tfuel blijft maar gaan. Bizar! Alleen maar vanwege een mainnet en de beschikbaarheid op Samsung Galaxy telefoons? Ik verwacht wel een flinke correctie, maar dan is de stijging nog steeds gigantisch.
Ik kan mij niet voorstellen dat samsung het op hun telefoons gaat meeleveren, zo vaak van dat soort verhalen gezien en toen bleek het net even anders te zijn.
Maar je weet het nooit met crypto, deze runs had ook bijna niemand verwacht op @Thommie.nl na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Die dump gaat echt wel komen, als je hem kan shorten zou ik het zeker doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Slux schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:13:
Het probleem met het shorten van dergelijke muntjes is dat hij nog prima 2 dagen door kan pumpen en jij dan inmiddels 3x geliquideerd bent. En zoals we allemaal weten: Als je dat gaat hedgen door in te stappen gaat hij maandenlang sideways en als je 1 van de posities sluit gaat de koers gegarandeerd de verkeerde kant op. Of je moet een x3 of x5 short gebruiken en dan is de vraag hoeveel je er aan over gaat houden. Ik ga mij daar in ieder geval niet aan branden :)

Ben met de rest van de handelspot weer in Bitcoin gestapt in de lage 89xx regionen. Voor de rest blijf ik in fiat zitten, want 8700 of lager sluit ik zeker niet uit, maar toch maar weer even proberen in te spelen op >9xxx koersen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Taro schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:42:
[...]

Het probleem met het shorten van dergelijke muntjes is dat hij nog prima 2 dagen door kan pumpen en jij dan inmiddels 3x geliquideerd bent. En zoals we allemaal weten: Als je dat gaat hedgen door in te stappen gaat hij maandenlang sideways en als je 1 van de posities sluit gaat de koers gegarandeerd de verkeerde kant op. Of je moet een x3 of x5 short gebruiken en dan is de vraag hoeveel je er aan over gaat houden. Ik ga mij daar in ieder geval niet aan branden :)

Ben met de rest van de handelspot weer in Bitcoin gestapt in de lage 89xx regionen. Voor de rest blijf ik in fiat zitten, want 8700 of lager sluit ik zeker niet uit, maar toch maar weer even proberen in te spelen op >9xxx koersen.
Haha jij bent dus ook genezen van het shorten bij Bybit :Y. Je kan de top toch niet shorten.. zonder idd 3x geliquideerd te zijn. 3x geld weg. Het is tijd en geld verspilling. Wel een hoop ervaring mee opgedaan.. dan dan weer wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Sahara op 24-05-2020 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het voordeel van een niet hefboom long is dat je niet rekt kan gaan. Hooguit spreekwoordelijk rekt, maar niet liquidatie rekt. Zelfs met een niet hefboom short kan je wel rekt gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:48:
[...]

Haha jij bent dus ook genezen van het shorten bij Bybit :Y. Je kan de top toch niet shorten.. zonder idd 3x geliquideerd te zijn. 3x geld weg.
Ja, ben sowieso wel klaar met de huidige koersrange. Normaal gesproken heb ik wel een gevoel welke kant het op gaat, maar de afgelopen weken niet en dat zie ik terug in de resultaten. Was beter af geweest met niets doen...

BitMEX en ByBit accounts zijn leeg en rekt en dat blijft mooi zo totdat er weer een duidelijke trend zichtbaar wordt. Ook zit ik bij de aandelen in fiat, bijv. Tesla durf ik nu niet in te stappen, terwijl ik eigenlijk weet dat ik dat wel moet doen en daar volgende week weer spijt van krijg. Maar dat is ook een stukje fomo en daar trap ik niet meer in. Shell had ik ook mooi op tijd gekocht en met winst verkocht, maar is daarna nog naar ruim 18 Euro gestegen en inmiddels weer naar 14,68 Euro gedaald. Maar gaat die nu weer naar <12 Euro of volgende week weer naar >16 Euro? Ik ben voorzichtig in deze tijd. Liever een pump missen dan een enorme rode candle meepakken.

Waarom ik dan in LTO zit? Ik hou wel van een beetje adrenaline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

PilatuS schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:50:
Het voordeel van een niet hefboom long is dat je niet rekt kan gaan. Hooguit spreekwoordelijk rekt, maar niet liquidatie rekt. Zelfs met een niet hefboom short kan je wel rekt gaan.
hoe dan? 1x short btc op mex is een liqprice van 99999999 en short op spot in gewoon een cash positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:05:
[...]

hoe dan? 1x short btc op mex is een liqprice van 99999999 en short op spot in gewoon een cash positie.
1x short is inderdaad een cash positie, dan verdien je ook niets als het omlaag gaat. Wil je wel geld verdienen met een short verlies je geld wanneer het omhoog gaat en is 100% omhoog liquidatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:07:
[...]

1x short is inderdaad een cash positie, dan verdien je ook niets als het omlaag gaat. Wil je wel geld verdienen met een short verlies je geld wanneer het omhoog gaat en is 100% omhoog liquidatie.
Ok denken we hetzelfde, alles wat niet long is zie ik short.
Wellicht kortzichtig.. *badum tss*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:11:
[...]

Ok denken we hetzelfde, alles wat niet long is zie ik short.
Wellicht kortzichtig.. *badum tss*
Ik zie het via de Binance manier. Short is iets verkopen en later de lening betalen. Via Bitmex werkt dit anders, maar het principe blijft gelijk. Als ik voor 1000 dollar coin X verkoop en coin X stijgt 100% dan ben ik geliquideert zonder hefboom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
1st target 515 zegt me gevoel ala ik 11 minuten naar het logo kijk.

[ Voor 65% gewijzigd door Thommie.nl op 24-05-2020 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:42:
1st target 515 zegt me gevoel ala ik 11 minuten naar het logo kijk.
Ik heb sell orders op 499 en 520 staan, maar ik vermoed dat ik uiteindelijk op 385 een grote panic sell ga uitvoeren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:50:
Je had net zo goed chinees kunnen spreken.... ik zie woorden maar ik snap er echt geen reet van :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Riesj74 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:49:
[...]

Je had net zo goed chinees kunnen spreken.... ik zie woorden maar ik snap er echt geen reet van :D
volgens mij bedoelt hij dat als je niet rekt, je spierpijn krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Met andere woorden:

Als je gewoon cryptocurrency X koopt, dan kan de koers van bijv. 100 naar 1 Euro dalen, maar je hebt nog steeds 10 coins. Als je met leverage gaat traden (Zie de startpost), dan zet je bijv. 100 Euro in met x10 leverage, je speelt dan met 1000 Euro aan Bitcoin waarde, maar als Bitcoin een stukje daalt wordt je positie geliquideerd en ben je je geld/coins volledig kwijt. Het verschil is dus dat als je daadwerkelijk een cryptocurrency koopt dat de koers alle kanten op kan gaan, maar je houdt je coins. Ga je met leverage traden op bijv. BitMEX of ByBit, dan kan je daadwerkelijk je geld en coins verliezen en dus niets meer over hebben. Stijgt de koers na een grote daling weer, dan heb je niets meer ipv nog steeds je cryptocurrency die je op 100 Euro hebt aangekocht.

Hopelijk zo wel helder?

Edit:
- Bitcoin 100 Dollar hoger maar weer verkocht, hopelijk een goede keuze.
- LTO staat in de plus :)

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 24-05-2020 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:51:
[...]

volgens mij bedoelt hij dat als je niet rekt, je spierpijn krijgt.
Ah, zeg dat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02:29
Ik heb een klein plukje sinds februari 2018 van Theta, volgens mij nu bijna 300% koerswinst. Heeft recent nog op 6 cent gestaan, nu 36...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Als ik 1000 dollar leen en ik verlies meer dan 1000 dollar ben ik 1000 dollar kwijt. Zoiets ? :P

Edit: Nog maar een stapje verder. Als ik iets voor 1000 dollar koop en het gaat -99% dan heb ik nog steeds wat ik heb gekocht, ook al is het vrijwel niets meer waard.

Het verschil is hier iets lenen of niet. Wil je geld verdienen wanneer iets omlaag gaat moet je iets lenen. Daar staan dan wat je op je account hebt qua normaal geld tegenover. Het verschil is echter dat als je niet iets leent wat je hebt -99,9999999% kan doen en je hebt nog steeds wat. Ga je echter lenen kan iets wel verder dan 100% gaan en ben je alles kwijt. Leen je dus om geld te verdienen wanneer iets omlaag gaat loop je het risico dat het 100% of meer omhoog gaat en dan ben je alles kwijt. Zonder lenen kan iets nooit -100% doen en met lenen kan je 300% in de min gaan waarbij je op 100% alles verliest.

[ Voor 55% gewijzigd door PilatuS op 24-05-2020 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Met m'n domme kop had ik vrijdag geld naar Kraken gestuurd maar dat verwerken ze dus niet in 't weekend. Hopelijk blijft BTC nog lekker rond die $9K hangen. Fakkk had dat dippie graag willen bijhalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag met een kleine 5% winst uit RLC gestopt, die bounced natuurlijk hoger terug... Zul je net zien dat ik die pump mis indien ie gaat... |:( maargoed meer sats nu, niet huilen.

Mijn positie in LTO is maar met kwart van de Bitcoin stack, heb ook een stoploss staan maar die staat vrij ruim. Mocht die afgaan dan hou ik door de RLC trade nog een heel klein beetje winst over.

Maar met LTO gaan we echt wel even vies knallen. x3 of meer man. Bam. Heb het logo nog even bekeken, wordt steeds mooier ook. Echt wel een x5 waardig dat logo.

Oftewel: al met al niet erg succesvol bezig, maar wel leuk om weer eens wat te traden :Y

Nu hopen dat Bitcoin zich ff rustig houdt want het is altijd spannend met die BTC pairs als Bitcoin het op de heupen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:20:
Vanmiddag met een kleine 5% winst uit RLC gestopt, die bounced natuurlijk hoger terug... Zul je net zien dat ik die pump mis indien ie gaat... |:( maargoed meer sats nu, niet huilen.

Mijn positie in LTO is maar met kwart van de Bitcoin stack, heb ook een stoploss staan maar die staat vrij ruim. Mocht die afgaan dan hou ik door de RLC trade nog een heel klein beetje winst over.

Maar met LTO gaan we echt wel even vies knallen. x3 of meer man. Bam. Heb het logo nog even bekeken, wordt steeds mooier ook. Echt wel een x5 waardig dat logo.

Oftewel: al met al niet erg succesvol bezig, maar wel leuk om weer eens wat te traden :Y

Nu hopen dat Bitcoin zich ff rustig houdt want het is altijd spannend met die BTC pairs als Bitcoin het op de heupen krijgt.
Ja man goed bezig, zo zie ik het ook maar. Rijk word ik er niet van want daar ben ik te slim voor om met teveel geld te gaan spelen.... Ik ga ook geen candles meer najagen, maar gewoon grappig er van tevoren in proberen te zitten en er van te genieten. Vooral dat laatste is juist leuk en maakt het interessant.

Nu is het mijn les om niet te snel te verkopen:) want dat stomme fuel ding is 6 x na aankoop over de kop gegaan en ik het er "maar" 2 keer van geprofiteerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Slux schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:13:
Gate.io heeft die mogelijkheid (net geopend?)
Geen idee, trade er niet.

Maar in dit soort runs shorten zonder een klein beetje conformatie is hetzelfde als nosedives longen zonder conformatie (beide zaken regelmatig op de harde manier ondervonden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:24:
[...]
Nu is het mijn les om niet te snel te verkopen:) want dat stomme fuel ding is 6 x na aankoop over de kop gegaan en ik het er "maar" 2 keer van geprofiteerd.....
Niet te snel verkopen blijft een lastig iets. Meer dan vaak genoeg is het juist wel verstandig om te verkopen. Iets dat x2 gaat, kan maar zo even -80% doen. Zie bijvoorbeeld MATIC eind vorig jaar, +220% en toen -75%. Had je hier geen genoegen genomen met x2 was je weer terug bij af of had je zelfs verlies. Zeggen dat x2 te snel verkopen is, dat is nogal een linke uitspraak om dit vervolgens anders te doen.

Wat je wel kan doen is een moon bag aanhouden, dus een groot deel verkopen en dan een deel laten lopen voor nog dikkere winst of het volledig zien verdampen. Zelfs in crypto zijn sinds de echt dikke run van 2017 er maar enkele munten geweest die meer dan x2 of x3 hebben gedaan. Wat TFUEL hier doet is zeer zeldzaam. Dan niet bij x2 verkopen geeft je gok ik zo een kans van 8 op 10 om een hele dikke rode candle te zien. Het beste wat je kan doen is stapje voor stapje verkopen of een ruime stop loss zetten en dus die moon bag. De volgende keer een x2 maar laten lopen omdat TFUEL hier nu x6 doet is waarschijnlijk niet verstandig. Check de daily MATIC chart maar eens en kijk naar December vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:24:
[...]

Ja man goed bezig, zo zie ik het ook maar. Rijk word ik er niet van want daar ben ik te slim voor om met teveel geld te gaan spelen.... Ik ga ook geen candles meer najagen, maar gewoon grappig er van tevoren in proberen te zitten en er van te genieten. Vooral dat laatste is juist leuk en maakt het interessant.

Tis altijd tricky met die alts. Vooral als je sats probeert te stacken... Je staat zomaar -10%, en dat is eigenlijk al veel te veel. Daarom trade ik ook nooit met mijn hele Bitcoin voorraad. Dan blijft de schade meestal wel beperkt, en wordt je over het algemeen ook niet heel snel uitgestopt.

De winst is dan helaas vaak ook wat beperkt maargoed ik heb er geen haast mee ofzo.

De bult shitcoins die ik HODL staan bijna allemaal onder water overigens. Sommige -5%, anderen -90% of meer :')

Maar alleen Bitcoin hodlen vind ik ook maar saai, vooral in dit soort tijden wanneer er weinig prijsactie is gedurende een paar weken.

Dan zie je sommige alts gaan en wil je toch graag een ritje meepakken. >:)

[Edit] wat jij overigens hebt gedaan met TFUEL is wel de juiste aanpak. 9 van de 10 keer zakt zo'n pump weer totaal in, en ben je alsnog alles kwijt zoals @PilatuS ook al aangeeft.

Je hebt er een meer dan prima winst aan overgehouden en dat met een beperkt risico door er niet te lang in te zitten, gewoon netjes gedaan. Dit soort pumps heeft helemaal niets meer te maken met adoptie of wat dan ook, dit is 90% greed die er voor winst maken in zit.

Die x6 pump over meerdere dagen compleet meepakken met een aanzienlijk bedrag dat je echt wel voelt, ik denk dat er niet veel mensen zijn die het doen. Ik denk dat je qua rendement percentage wel in de top 10% zit met winstmakers van deze pump.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2020 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 00:49
Ik krijg via Binance het niet voor elkaar om zowel een stoploss in te stellen als een sell order.
Ik wil mijn LTO stoploss op 404/405 zetten maar mijn sell order op 50% 490 en 50% 510 zetten.
Mijn stop loss houdt dan mijn sell order sats ‘bezet’.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Animal schreef op zondag 24 mei 2020 @ 22:46:
Ik krijg via Binance het niet voor elkaar om zowel een stoploss in te stellen als een sell order.
Ik wil mijn LTO stoploss op 404/405 zetten maar mijn sell order op 50% 490 en 50% 510 zetten.
Mijn stop loss houdt dan mijn sell order sats ‘bezet’.
Daarvoor is de OCO order optie op Binance.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQ2sXe9MAyfXOj5SoOmty61NEMY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aor870lz2yfC8WQ32ci9mV1O.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 24-05-2020 22:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
TFUEL gaat er weer voor... Heb 50% van LTO omgewisseld voor TFUEL, risicospreiding :) Als het -200% gaat is dat maar zo.

[ Voor 114% gewijzigd door Taro op 24-05-2020 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:00:
TFUEL gaat er weer voor... Heb 50% van LTO omgewisseld voor TFUEL, risicospreiding :) Als het -200% gaat is dat maar zo.
Succes.

Wel mooi die 1W chart; x10 vanaf de bodem :')

Mooie pump, blijft leuk om te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71ip6hZyOGG9fegmFvtNebUQ6YE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FsUXFthqG4zhPpp9OmWBDaYu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

8900 STRONG

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Goed om weer eens te vermelden: Ik krijg regelmatig PM's van mensen die hier meelezen. En ik hoor ook regelmatig dat mensen mij volgen in mijn keuzes. Dat waardeer ik, maar, ik wil natuurlijk voorkomen dat men mij volgt in mijn keuzes en daardoor mogelijk verlies maakt. Uiteindelijk ben ik ook geen waarzegger en meestervoorspeller, maar gewoon een simpele ziel die een keuze maakt tussen een Buy en een Sell knop.

Ik deel mijn trades om transparant te zijn en omdat men in het verleden heeft aangegeven dat interessant te vinden, het zijn zeker geen adviezen. Handelen doe ik op basis van gevoel en dat betekent niet dat dat altijd goed uitpakt. En ik handel met een bedrag dat ik prima kan missen. Zoals hier wel vaker gezegd: Ik heb mijn inleg er al ruimschoots uit en speel met een stukje van de winst. Ik room af als het goed gaat en stort bij als ik kansen zie. Soms maak ik een mooie winst, een week later wordt mijn positie geliquideerd, shit happens.

Cryptocurrency is voor mij een hobby die geld mag kosten. Ik neem risico's en accepteer de gevolgen. Maar voor mij is het een bijkomstigheid in verhouding tot het huishoudboekje en dus prima te verantwoorden. Soms neem ik onverantwoorde risico's zoals nu met LTO en TFUEL, volg mij daar vooral niet in. Ik heb soms -200% meegepakt en soms +200%, maar ik ben ook bereid die -200% te accepteren en dat geldt niet voor iedereen. Sommigen zitten met een té groot bedrag in cryptocurrency en dat is goed om je regelmatig te beseffen en je keuzes te heroverwegen.

Met andere woorden: Maak je eigen keuzes, vraag mij niet om advies, want dat ga ik niet geven. Volg mij niet in mijn besluiten, ik deel ze alleen omdat ik transparant wil zijn. En natuurlijk deel ik niet iedere trade, ik kan soms wel 20x per dag in iets handelen, daar zitten ook verliezen tussen die ik niet deel.

Kortom: Maak je eigen keuzes en je bent verantwoordelijk voor de trades die je zelf maakt. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:54:
Goed om weer eens te vermelden: Ik krijg regelmatig PM's van mensen die hier meelezen. En ik hoor ook regelmatig dat mensen mij volgen in mijn keuzes. Dat waardeer ik, maar, ik wil natuurlijk voorkomen dat men mij volgt in mijn keuzes en daardoor mogelijk verlies maakt. Uiteindelijk ben ik ook geen waarzegger en meestervoorspeller, maar gewoon een simpele ziel die een keuze maakt tussen een Buy en een Sell knop.

Ik deel mijn trades om transparant te zijn en omdat men in het verleden heeft aangegeven dat interessant te vinden, het zijn zeker geen adviezen. Handelen doe ik op basis van gevoel en dat betekent niet dat dat altijd goed uitpakt. En ik handel met een bedrag dat ik prima kan missen. Zoals hier wel vaker gezegd: Ik heb mijn inleg er al ruimschoots uit en speel met een stukje van de winst. Ik room af als het goed gaat en stort bij als ik kansen zie. Soms maak ik een mooie winst, een week later wordt mijn positie geliquideerd, shit happens.

Cryptocurrency is voor mij een hobby die geld mag kosten. Ik neem risico's en accepteer de gevolgen. Maar voor mij is het een bijkomstigheid in verhouding tot het huishoudboekje en dus prima te verantwoorden. Soms neem ik onverantwoorde risico's zoals nu met LTO en TFUEL, volg mij daar vooral niet in. Ik heb soms -200% meegepakt en soms +200%, maar ik ben ook bereid die -200% te accepteren en dat geldt niet voor iedereen. Sommigen zitten met een té groot bedrag in cryptocurrency en dat is goed om je regelmatig te beseffen en je keuzes te heroverwegen.

Met andere woorden: Maak je eigen keuzes, vraag mij niet om advies, want dat ga ik niet geven. Volg mij niet in mijn besluiten, ik deel ze alleen omdat ik transparant wil zijn. En natuurlijk deel ik niet iedere trade, ik kan soms wel 20x per dag in iets handelen, daar zitten ook verliezen tussen die ik niet deel.

Kortom: Maak je eigen keuzes en je bent verantwoordelijk voor de trades die je zelf maakt. Veel succes!
Maar moet ik nu TFUEL kopen of niet :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@Taro Die 20x per dag is ook wel een dingetje. Stel iemand geeft hier aan ingestapt te zijn en iemand anders leest dat, dan kan het best zijn dat je alweer uitgestapt bent en dat hier niet gaat melden. Traden is toch bezig zijn met ervaring en gevoel. Vaak genoeg stap je in om 15 minuten laten iets te zien waardoor je denkt: Ik stap nu uit met micro winst. Wordt dat hier niet aangeveven dan kan iemand mogelijk instappen nadat de poster van het bericht er al lang weer uit is. Dit blijft een link iets van doen wat andere mensen doen zonder zelf een goed genoeg inzicht te hebben in waar uit te stappen of wanneer verlies te nemen.

Wat betreft TFUEL, laten we eerlijk zijn, nu nog instappen is complete waanzin, ook al gaat ie nog een keer 100%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:58:
[...]

Maar moet ik nu TFUEL kopen of niet :+
Als ik jou was zou ik nu zeker inkopen, de koers staat erg hoog en kan alleen maar dalen. Dus conform je eigen buy high, sell low strategie vooral doen want anders maak je geen verlies :)

Ik ben op 205 ingestapt, koers is nu >250, dus de stop loss gaat erop in profit. Trusten :z

@PilatuS Klopt, dat is best wel lastig. Heb ik zelf in het verleden ook weleens iemand op aangesproken die 1.000 of 10.000 NEO had gekocht en het niet had aangegeven toen hij was uitgestapt en de koers daalde. Dat is ook het lastige, het is geen persoonlijk dagboek. Moet je iedere actie vermelden, daar zit ook niet iedereen op te wachten. Ik update in ieder geval doorgaans mijn laatste post als ik uitstap of andere keuzes maak. Meer kan ik niet doen en ik probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden.

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 25-05-2020 00:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:54:

Mooi gesproken! _/-\o_

In 2017 door een aantal ‘tips’ hier ook in crypto gesprongen met een relatief klein bedrag dat ‘toevallig’ 27 keer over de kop ging met wat handige trades. Gelukkig daar leuk potje uit kunnen trekken en sindsdien maak ik mijn moves om meer van mijn geliefde muntje te verzamelen maar als dat mis gaat helemaal niets aan de hand.. (ik type dit terwijl TFUEL +27% staat sinds vanavond :+ :+ :+ :+ )

Begin 2018 ook via een mede Tweaker instapt in een ICO (Legolas Exchange).. Die investering is compleet maar dan ook compleet mislukt maar ik kijk hem er niet op aan (ook via DM afgehandeld allemaal).. De vrienden die ik ‘erin mee’ heb genomen kijken mij er ook niet op aan omdat ik ze dezelfde disclaimer als jij hierboven heb gegeven..

Ik ga mijn crypto hondje ff uitlaten en wens jullie een goede nachtrust *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:59:
@Taro Die 20x per dag is ook wel een dingetje. Stel iemand geeft hier aan ingestapt te zijn en iemand anders leest dat, dan kan het best zijn dat je alweer uitgestapt bent en dat hier niet gaat melden. Traden is toch bezig zijn met ervaring en gevoel. Vaak genoeg stap je in om 15 minuten laten iets te zien waardoor je denkt: Ik stap nu uit met micro winst. Wordt dat hier niet aangeveven dan kan iemand mogelijk instappen nadat de poster van het bericht er al lang weer uit is. Dit blijft een link iets van doen wat andere mensen doen zonder zelf een goed genoeg inzicht te hebben in waar uit te stappen of wanneer verlies te nemen.

Wat betreft TFUEL, laten we eerlijk zijn, nu nog instappen is complete waanzin, ook al gaat ie nog een keer 100%.
Volgens mij gaan we nu een flinke leegloop zien. Wel een spektakel hoor, zit hier in de nachtdienst gewoon wat naar binance te kijken. Van 202 sats naar 269 in een uurtje ofzo. Gaat echt helemaal nergens meer over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Taro zegt SL erop en trusten. Op bijna hetzelfde moment komt er een mega dump. Dat is juist de reden dat wij jou volgen @Taro
:+
Nice move.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:08:
Taro zegt SL erop en trusten. Op bijna hetzelfde moment komt er een mega dump. Dat is juist de reden dat wij jou volgen @Taro

Nice move.
Taro's stoploss heeft de hel unleashed :+

Dikke whale jonge. Vermomd als groene stier :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bartvandelaar schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:08:
:+
Nice move.
Ik zou vanaf hier 100% zeker niet meer instappen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wKYXw6jKBLGjQERDlxehIwM7bY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1vlDV4vi8H3TXbqtSsdWtXpC.png?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• The_Goat
Mensen die instappen omdat ze op een random forum een post lezen hebben sowieso een grote kans om te verliezen, dan heb je geen idee wat je aan het doen bent en kan je beter naar een casino gaan 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
The_Goat schreef op maandag 25 mei 2020 @ 01:02:
Mensen die instappen omdat ze op een random forum een post lezen hebben sowieso een grote kans om te verliezen, dan heb je geen idee wat je aan het doen bent en kan je beter naar een casino gaan 😜
Nouja in een casino kan je immers op rood of op zwart inzetten. Wel met je eens dat iets kopen dat al 10-150% in de plus staat, grote risico's met zich meebrengt. Maar geduldig afwachten en dan een genoemde altcoin op een support kopen is geen slecht idee, dan heb je meer kans om niet de top te kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 25 mei 2020 @ 01:15:
[...]

Nouja in een casino kan je immers op rood of op zwart inzetten. Wel met je eens dat iets kopen dat al 10-150% in de plus staat, grote risico's met zich meebrengt. Maar geduldig afwachten en dan een genoemde altcoin op een support kopen is geen slecht idee, dan heb je meer kans om niet de top te kopen.
Iets op support kopen is vergelijkbaar met zwart of rood. Nu kopen is meer op een getal inzetten met roulette dan op zwart of rood qua kans :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

The_Goat schreef op maandag 25 mei 2020 @ 01:02:
Mijn mening is dat op het moment dat je overgaat tot het verrichten van een handeling n.a.v. welke vergaarde info dan ook, alle verantwoording bij jezelf ligt. Neem je een tip aan of volg je iemand in een trade dan kies je daar zelf voor, of het nu een 'pro' of succesvol amateur trader is.

Je kunt natuurlijk best iemand volgen of een tip aannemen zolang je maar je eigen verantwoording neemt zoals Taro en Pilatus ook aangeven. Je krijgt nooit iedere handeling 1 op 1. Mislukt dat en mensen worden boos dan is dat gewoon misplaatst en vervelend.

Natuurlijk is het soms wel leuk om iemand te volgen in een trade zoals we nu doen bij Thommie met LTO. De 1 een betere instap als de ander, wellicht iemand die de meeste winst eruit trekt, of het verlies het meest weet te beperken natuurlijk.

Pakt dat leuk uit kunnen we er samen om lachen, mislukt het gruwelijk dan kunnen we er alsnog samen om lachen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:25
PilatuS schreef op maandag 25 mei 2020 @ 01:19:
[...]

Iets op support kopen is vergelijkbaar met zwart of rood. Nu kopen is meer op een getal inzetten met roulette dan op zwart of rood qua kans :P
Niet mee eens.

De kans dat je wint in het casino is 18/37=48.6% en de uitbetaling staat vast (+100% of -100%) in notime.

Een shitcoin die support raakt... Er is geen eenduidige definitie van support. De kans dat iets beweegt in de gewenste richting is niet zinvol benaderbaar. De potentiële winst is onbekend. De termijn waarop het "target" bereikt wordt (if ever) is onbekend.

M.a.w. beter naar een casino, dan in shitcoins :) want eerlijk, die zijn illiquide, niet triviaal en hebben geen toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The Redman schreef op maandag 25 mei 2020 @ 01:57:
[...]

Niet mee eens.

De kans dat je wint in het casino is 18/37=48.6% en de uitbetaling staat vast (+100% of -100%) in notime.

Een shitcoin die support raakt... Er is geen eenduidige definitie van support. De kans dat iets beweegt in de gewenste richting is niet zinvol benaderbaar. De potentiële winst is onbekend. De termijn waarop het "target" bereikt wordt (if ever) is onbekend.

M.a.w. beter naar een casino, dan in shitcoins :) want eerlijk, die zijn illiquide, niet triviaal en hebben geen toekomst.
Helaas zijn de casino's dicht momenteel. :+ Tenminste, hier wel.

Ondertussen heeft Bitcoin het lastig... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The Redman schreef op maandag 25 mei 2020 @ 01:57:
[...]
M.a.w. beter naar een casino, dan in shitcoins :)
Het ligt er aan hoe je er mee omgaat. Op de korte termijn met genoeg aandacht betekend niet dat je er een dikke winst mee maakt, maar wel dat je een entry hebt zonder hoog risico.

Je kan support kopen en dan direct kijken wat er gebeurt en of die support het blijft houden. Zo niet, stap je uit met micro verlies of micro winst. Of het 50% is of niet, sowieso veel meer kans dan zomaar ergens kopen in een run omhoog waarbij een coin al 852% is gegaan. Zie bijvoorbeeld TFUEL op 18:35 op de 5 min 99MA en waar ie nu weer mee bezig is en perfect is gebounced. Het kan zijn die ie er doorheen zakt, maar wel een prachtige bounce van meerdere procenten waar je prima kan kopen en dus met iets verlies of iets winst kan verkopen mocht ie het niet houden.

En nee, die 50% tegenover een getal op roulette zal vast niet kloppen, maar support kopen op de juiste manier is voor mij altijd de beste plek voor een entry, of je dit dan sluit na 5 minuten of 2 uur maakt niet uit.

Edit: Het verschil met het casino en traden is dat je met de juiste kennis en risicomanagement het hele geluk of pech er vrijwel compleet uit kan halen. Het is prima mogelijk om met traden bij 7 van de 10 trades verlies te pakken en toch geld te verdienen, dat lukt je met roulette niet.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2020 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:25
[...]
Wel met je eens dat iets kopen dat al 10-150% in de plus staat, grote risico's met zich meebrengt.
Het kopen van een illiquide shitcoin is altijd behoorlijk risicovol. Neemt natuurlijk niet weg dat je er leuke ritjes op kan maken.
Maar geduldig afwachten en dan een genoemde altcoin op een support kopen is geen slecht idee,
Want? Dat is zeker geen algemene regel.
dan heb je meer kans om niet de top te kopen.
Het maakt voor je investering nauwelijks uit of het omlaag gaat vanaf "de top" of vanaf een ander punt. Beide kunnen naar 0.

[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 25-05-2020 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The Redman schreef op maandag 25 mei 2020 @ 02:05:
[...]

Het kopen van een illiquide shitcoin is altijd behoorlijk risicovol. Neemt natuurlijk niet weg dat je er leuke ritjes op kan maken.

[...]

Want? Dat is zeker geen algemene regel.

[...]

Het maakt voor je investering nauwelijks uit of het omlaag gaat vanaf "de top" of vanaf een ander punt. Beide kunnen naar 0.
Korte termijn versus lange termijn.

Als ik iets koop weet ik voordat ik koop al waar ik verlies pak met een bepaald risico. Een investering is iets compleet anders dan een trade. Een investering koop je voor lange termijn waarbij de entry veel minder zal uitmaken dan bij een trade.

Ik kan prima ergens support kopen en 38 seconden laten weer verkopen als wat ik zie mij niet bevalt. Gaat het wel goed kan die trade 2 minuten tot 2 weken open blijven staan. Traden of een investering werken compleet anders.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de LTO traders onder ons!

Er is op de 1h een zogenaamde bullish udder pattern ontstaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-eLqTvVu-4nOic1cr093Zb8ELY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bamz9nR6DIMu9sBPi49Lxj8Z.jpg?f=user_large

Een bullish udder pattern is zeldzaam maar extreem bullish, meestal is een soortgelijk patroon onweerstaanbaar voor de bulls omdat het eigenlijk garant staat voor dikke mooh gains.

Hier wat info over het patroon:

Bullish udder pattern:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NkRKKvGniDvyURlqAMqZf8liZxQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eqFgqkBVpMKT178hSaAr3O8j.jpg?f=user_large

When dairy animals have mastitis, their udders show heat and swelling in specific patterns. EIO identifies these signals 2-4 days before physical symptoms in the udder or milk.

EIO Diagnostics’ FirstLook Mastitis system uses a multispectral sensor installed at the entrance of the milk parlor to capture an image of the udder as the animal enters. Data from those images is processed through machine learning to identify early indicators of infection.

The sensitivity of the sensors, and ability of the algorithms to identify patterns means the FirstLook Mastitis system can identify subclinical and early-stage mastitis 2-4 days before a person would see physical signs in the udder or the milk. Finding infected animals earlier means they can be pulled from production and treated sooner.

Moon soon.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:03:
[...]

Ik ga mijn crypto hondje ff uitlaten en wens jullie een goede nachtrust *O*
Je bedoeld crypto die geen crypto mocht heten. :X

Meet the real crypto ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxVc3AAFBvQBZh_ke22gSXQJx8k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jbqXVUNAPPWzMvLHM6fe5cF8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wvw2ACu9heTLLbLm47ERevOATuU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZ48LzBxjdEeEJ79BhVX3Ly6.jpg?f=user_large

Bij Moon Soon moet ik steeds hieraan denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2020 @ 06:08:
Goed nieuws voor de LTO traders onder ons!

Er is op de 1h een zogenaamde bullish udder pattern ontstaan:

[Afbeelding]

Een bullish udder pattern is zeldzaam maar extreem bullish, meestal is een soortgelijk patroon onweerstaanbaar voor de bulls omdat het eigenlijk garant staat voor dikke mooh gains.

Hier wat info over het patroon:

Bullish udder pattern:
[Afbeelding]

When dairy animals have mastitis, their udders show heat and swelling in specific patterns. EIO identifies these signals 2-4 days before physical symptoms in the udder or milk.

EIO Diagnostics’ FirstLook Mastitis system uses a multispectral sensor installed at the entrance of the milk parlor to capture an image of the udder as the animal enters. Data from those images is processed through machine learning to identify early indicators of infection.

The sensitivity of the sensors, and ability of the algorithms to identify patterns means the FirstLook Mastitis system can identify subclinical and early-stage mastitis 2-4 days before a person would see physical signs in the udder or the milk. Finding infected animals earlier means they can be pulled from production and treated sooner.

Moon soon.
Hahaha, met een glimlach uit bed, dank daarvoor.

Maar alle gekheid op een stokje, je hebt natuurlijk wel een punt. BTC zit tegen de 500 USD lager tov gister en LTO zoekt steady maar rustig de weg omhoog, Alle uiers zijn rustig opgekocht, and as we speak staan er mooie volle buyorders klaar om een volgende dip op te vangen. Accumulatie fase zit tussen de 460 en 430 klaarblijkelijk nu.

Mooie is dat we daar al uit geraakt zijn, en met een beetje mazzel zoekt hij straks de 500 al op, om daar de nieuwe bodem neer te gaan leggen. Daarnaast zie ik een toename in berichten op Twitter van Crypto mensen met best veel volgers, die kopen natuurlijk en die shillen weer ect.... Het begin is aan het ontstaan.

@Taro hoe klinkt deze TA:)? van Noobcoin investor,

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 25-05-2020 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op maandag 25 mei 2020 @ 07:38:
[...]

Je bedoeld crypto die geen crypto mocht heten. :X

Meet the real crypto ;)

[Afbeelding]
Yep _O-

Al met al een heerlijk beestje maar reeds meer zorgkosten aan gehad dan dat we af moesten tikken bij de fokker }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:23:
[...]

Yep _O-

Al met al een heerlijk beestje maar reeds meer zorgkosten aan gehad dan dat we af moesten tikken bij de fokker }:|
Dat is jammer, huid/allergie problemen zeker ? zijn redelijk doorgeslagen met die zorgkosten voor dieren, ik was bijna 4k kwijt toen mijn vorige hond ziek werd, en nog konden ze geen duidelijk diagnose geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:58:
[...]

Dat is jammer, huid/allergie problemen zeker ? zijn redelijk doorgeslagen met die zorgkosten voor dieren, ik was bijna 4k kwijt toen mijn vorige hond ziek werd, en nog konden ze geen duidelijk diagnose geven.
Nee daar is niets mis mee... In een gat gestapt met rennen en pootje gebroken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:01:
[...]

Nee daar is niets mis mee... In een gat gestapt met rennen en pootje gebroken...
Auw best gat geweest dan, klinkt bijna als een bodemloos crypto gat.
Sterkte ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq

raq

Top logo en top call die LTO @Thommie.nl , al pompt elke shitcoin die nog geen +20% gedaan heeft op dit moment.
En ik ga ook nog met een profit (in sats) van m'n WRX bag afkomen *O* .

Ik had zo bedacht dat BTC het moeilijk blijft houden deze week, vrijdag verlopen die CME dinges, het is me vaker opgevallen dat ongeveer 10dgn voor het verlopen van die dinges de verkoopdruk op BTC enorm toeneemt.
Hopelijk blijft men tot vrijdag de focus op de alts houden, en dan duiken we daarna weer allemaal in BTC om deze naar 12k te pompen.

Tot zover deze beschouwingen van een (tot nu toe) weinig succesvolle trader.

Edit: WRX nu echt vertrokken <3, heeft een wit kroontje als logo met een blauwe achtergrond, moon confirmed

[ Voor 7% gewijzigd door raq op 25-05-2020 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

QKC ook zon wilde pump, wat een onnozele markt :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:23:
Niet zo gek met zo blauw logo, zit zelfs een verloop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
dit gaat allemaal veel ste hard met de <100 SAT coins. Straks zit iedereen weer met die veel ste dure coins omdat we gewoon weer terug naar af gaan. Als ik zo even kijk hebben de meest van die coins in paar dagen +100% gedaan. Dat kan toch niet zo door gaan, we zijn toch nog niet in een bullish markt.
Ik durf het niet aan om nu nog bij die coins in te stappen. Ik wacht wel tot we de enorm dump gaan krijgen en weer op het lage niveau zitten.

zo TFUEL gaat echt extreem......stel je voor als je echt ballen had en rond de 20 SAT gekocht had en durfde te wachten tot boven de 200 SAT @Thommie.nl . In de mooie glazen bol had je nu financieel onafhankelijk kunnen zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
cursquidHome schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:32:
dit gaat allemaal veel ste hard met de <100 SAT coins. Straks zit iedereen weer met die veel ste dure coins omdat we gewoon weer terug naar af gaan. Als ik zo even kijk hebben de meest van die coins in paar dagen +100% gedaan. Dat kan toch niet zo door gaan, we zijn toch nog niet in een bullish markt.
Ik durf het niet aan om nu nog bij die coins in te stappen. Ik wacht wel tot we de enorm dump gaan krijgen en weer op het lage niveau zitten.

zo TFUEL gaat echt extreem......stel je voor als je echt ballen had en rond de 20 SAT gekocht had en durfde te wachten tot boven de 200 SAT @Thommie.nl . In de mooie glazen bol had je nu financieel onafhankelijk kunnen zijn :+
Ik meen mij te herinneren dat @Thommie.nl al een paar grote klappers heeft gemaakt, begon als ik het goed herinner met ICX (meer dan een paar keer over de kop), daarna een paar kleinere stapjes met BTC en vervolgens weer een paar grote vissen aan de haak met TFUEL. Petje af Thommie!

Het moraal van het crypto verhaal is toch wel dat je je angst om te verliezen ff opzij moet zetten en daar we al een bear market hebben meegemaakt die al 2+ jaar duurde, je nu praktisch als je er tijd en lef in steekt, met veel coins gewoon goed kan boeren.. maar het is dan wel pakken en wegwezen.. voordat het kaartenhuis instort.

Edit: Maar het is wel bijzonder nu dat veel alts gewoon overeind blijven terwijl BTC aan het dumpen is.. hoelang nog.. zelfs de community coin LTO stijgt gewoon in sats / blijft min of meer gelijk in USDT.. vage shit.

[ Voor 7% gewijzigd door Sahara op 25-05-2020 11:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
cursquidHome schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:32:
dit gaat allemaal veel ste hard met de <100 SAT coins. Straks zit iedereen weer met die veel ste dure coins omdat we gewoon weer terug naar af gaan.
Ontzettend veel bagholders in de maak momenteel, zo werkt een market cylce blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bever! schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:23:
Ik heb HOT en Pundi X als wildcards in mijn pf ... allebei op verkoop van 1 euri staan.
Als dat ook gebeurd.... LAMBOOOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Riesj74 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 12:17:
[...]

Ik heb HOT en Pundi X als wildcards in mijn pf ... allebei op verkoop van 1 euri staan.
Als dat ook gebeurd.... LAMBOOOO
Pundi X... Pff wat heb ik daar een geld aan verloren... Als je die nog snel met winst kan verkopen zou ik dat zeker doen...
Die munt is door de ontwikkelaars overbodig verklaart omdat ze zelf een opvolger hebben gemaakt. (of iets in die richting).

Die gaat alleen nog omhoog vanwege pump and dump.. Niet vanwege ontwikkeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ik spring zo denk ik even mee op een bounce fan Tfuel, leip als de neten, maar ach no guts no glory.

OK ingekocht op 175! wish me luck.

[ Voor 59% gewijzigd door Thommie.nl op 25-05-2020 13:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Had zelf echt verwacht dat we boven de 10K gingen testen en dat rond 9K consolidatie was. De whales geven ons nog meer tijd om te accumuleren? Ik zie dat het geld op Kraken is bijgeschreven dus dat wordt mooi ff wat BTC halen. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Jongens, ik hoor teveel details over de dingen die goed gaan.

Wat is jullie domste/pijnlijkste actie geweest waar je left holding the bags was (die je durft te vertellen)?

Ik had ooit eens €2000 aan TRIG-tokens gekocht voor $0.045 each oid. Ik geloofde niet zo zeer in dat project, maar ik dacht dat ik slim was en rekende erop dat Amerikanen er op sprongen als muggen op dunne huid.

Daarna kelderde dat spul. $0.006. Waardeloos. Volgens mij heb ik ze nog een eeuw vastgehouden en daarna voor een schijntje verkocht. Maar omdat ik ze nog in Blockfolio had staan, moest ik aanschouwen hoe ze een paar maand later opeens gepumpt werden tot $2.25.

Sindsdien geloof ik weer in god. Anders heb ik geen verklaring voor de precisie waarmee deze persoonlijk aangemeten teleurstelling is uitgevoerd.

edit:
Die $2.25 is trouwens een jaar vóór de 2018-bubbel. Toen werd de token zelfs even bijna $9 waard. Maar dat zie ik nu pas; had de token al uit Blockfolio verwijderd.

[ Voor 10% gewijzigd door Sando op 25-05-2020 13:29 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 13:56
700Nano toen nog raiblocks kopen voor 30cent stuk.
Private key verliezen door dom gekloot met wallet.
Weer 700 kopen voor inmiddels 40 cent stuk.
Helemaal gepompt zien worden tot 30 dollar ofzo
En weer helemaal terug naar minder dan een dollar. Uiteindelijk voor 90ct verkocht, geen slechte trade maar die doet nog wel ernstig pijn achteraf

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• raq

raq

Sando schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:24:

Wat is jullie domste/pijnlijkste actie geweest waar je left holding the bags was (die je durft te vertellen)?

Ik had ooit eens €2000 aan TRIG-tokens gekocht voor $0.045 each oid. Ik geloofde niet zo zeer in dat project, maar ik dacht dat ik slim was en rekende erop dat Amerikanen er op sprongen als muggen op dunne huid.

Daarna kelderde dat spul. $0.006. Waardeloos. Volgens mij heb ik ze nog een eeuw vastgehouden en daarna voor een schijntje verkocht. Maar omdat ik ze nog in Blockfolio had staan, moest ik aanschouwen hoe ze een paar maand later opeens gepumpt werden tot $2.25.

Sindsdien geloof ik weer in god. Anders heb ik geen verklaring voor de precisie waarmee deze persoonlijk aangemeten teleurstelling is uitgevoerd.

edit:
Die $2.25 is trouwens een jaar vóór de 2018-bubbel. Toen werd de token zelfs even bijna $9 waard. Maar dat zie ik nu pas; had de token al uit Blockfolio verwijderd.
Talloze, een paar die te binnen schieten:
  • Denken dat je geld kan verdienen door de dips van alt-coins te kopen in een bearmarket
  • Geen winst pakken
  • Geen verlies pakken
  • De bodem verkopen van Nano
  • Investeren in coins die geen blauw logo hebben
Als ik al mijn investeringen gewoon in BTC had gehouden na aanschaf, dan had ik zonder te handelen nu 40% meer BTC.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara

edit:
Mijn enigszins pijnlijke ervaring was ca. een jaar terug dat ik een short positie van ca. 1000 dollar (eigen geld) met +/- 10x leverage had lopen, short geopend op iets van 10200, BTC steeg maar door en door naar 10967 ofzo en ik besloot om die 200 dollar dat er nog over was te pakken.. liquidatie prijs was ongeveer 11150, heb die shit gesloten om een uur of 3 's nachts en ben gaan slapen... Paar uur later zag ik dat BTC nog ff 10 dollar was gestegen en daarna alleen maar gedaald. Om uiteindelijk een maand later op ca. 7.7k te staan. Dat was wel kut |:(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Tominatie schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:20:
Had zelf echt verwacht dat we boven de 10K gingen testen en dat rond 9K consolidatie was. De whales geven ons nog meer tijd om te accumuleren? Ik zie dat het geld op Kraken is bijgeschreven dus dat wordt mooi ff wat BTC halen. :)
Same here. Iedereen dacht dat we nog wel eventjes 1x terug naar 7k zouden gaan voor een laatste sale. Blijkbaar komt dat nu dus, een paar weken later :+
Op de 1w gekeken is het niet zo gek dat we eens wat rode kaarsjes krijgen..

Ik ga niet verkopen ivm fomo, maar wie weet smijt ik er wel wat extra euro's tegenaan als we serieus zakken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
In de tijden van de McAfee pomp 1 keer vooraf goed gegokt welk hij zal callen (Reddcoin), daarna gelijk 100% omhoog. De volgende dag ging ik er weer voor zitten en kocht ik onmiddelijk na zijn call de betreffende coin. Ik ging gelijk meer dan -50%. Gelukkig ging het maar om een klein bedragje: €400 -> €800 -> €365. Zoiets was het. Daarna niet meer meegedaan aan die waanzin.

Oh en ik wou ook bijna in Bitconnect investeren, ware het niet dat ik toch teveel twijfels had. Dus geen faal, maar het had er 1 kunnen worden: ik twijfelde nog en toen kwam de collapse en ging het naar 0. Het stond toen ook nog op Binance. Zij faciliteerde een enorme scam en dat terwijl CZ toch redelijk slim lijkt te zijn. Al.. is zijn platform nog steeds big supporter van scams. :+

Daarnaast heb ik nog heel lang vastgehouden aan een soort yolo altcoin hodl shitcoin strategie. Had een paar duizend in Matrix network, Origintrail, Dragonchain en nog 1 andere gepleurd en uiteindelijk allemaal verkocht tussen de -30% en -50%, want gelukkig zag ik op tijd in dat het allemaal nergens op sloeg. Anders stond ik nu sowieso -90% op ze allemaal.

Wat nog meer.. moet ff diep graven. Ohja, heb ooit 2K in Oyster Pearl gepleurd toen het -75% was gegaan op ń dag, uurtje later werd trading gestopt en zat ik met een waardeloze zak PRL. Bleek om een exit scam te gaan van de eigenaar :+
Gelukkig voor mij deden zij nog een restart in de vorm van OPQ (Opacity) en heb toen nog kunnen verkopen op een redelijke prijs, nadat ik ook nog een buy the dip had toegepast bij het openen van de trading. _O- :+ :+ (bizar). Dus na een paar weken kon ik er toch nog vanaf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:41
Zeau, weer een alt verkocht, mooi mijn laatste bag ZIL weg voor een mooi BTC prijs ^^
Nu ADA en XRP nog dan heb ik geen enkele alt coin meer en dat vind ik prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Ik heb braaf wat ETH gekocht vandaag. Heeft ook een leuk logo. Paar tientjes op Bybit om mee te klooien. Ga waarschijnlijk toch Rekt op Bybit. Dan maar beter een paar tientjes dan wat serieuzer geld. Dat stopt ik dan liever in ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Cool ik zie dat ik nog ongeveer 500 zils heb van het minen, helemaal vergeten.
GOUDMIJN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Schuey schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:01:
Zeau, weer een alt verkocht, mooi mijn laatste bag ZIL weg voor een mooi BTC prijs ^^
Nu ADA en XRP nog dan heb ik geen enkele alt coin meer en dat vind ik prima.
Tja ADA, het eeuwig veelbelovende project. Heeft ooit 1$ gehaald, maar erna niks meer waargemaakt. Door de betrouwbaarheid die ome Charles uitstraald en de mooie website van IOHK, blijf ik er somehow toch vertrouwen in houden en lukt het mij nog niet mijn bag te verkopen 8)7

In deze coin ligt eveneens mijn grootste fout: 7k winst laten liggen toen ADA 1$ werd, niet uitgecasht. Want wat als ADA 3$ zou worden? |:( O-)

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:41
Och datzelfde had ik met XRP, toen was mijn €75 inleg €600 waard :X
Hoezo, kan dat ook zo hard zakken dan? :X

Nu sta ik op -40% :{

Maar weer leuk om er mee bezig te zijn. Met een gemiddelde aankoop prijs van €6700 sta ik nog steeds fijn in de plus wat betreft BTC. Ook met de verkoop van mijn alts op Binance lekker rommelen in de marge.

[ Voor 52% gewijzigd door Schuey op 25-05-2020 14:15 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Whaahaha

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19
Ah you beat me to it :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Is dat waarom de prijs nog eens 5% dropt?

Daar zitten naast die 50 van vorige week dus nog eens 10k bitcoins achter waarvan iedereen stiekem hoopte dat ze stale waren.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Had nog wat BTC staan op Bitvavo en dacht pleur 't ff in mijn eigen wallet. Toch doet het wel pijn hoor: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IvLPn0D.png

Wat een belachelijke fee. Bitvavo hoeft van mij niet het bedrag in € erachter te zetten, te pijnlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Idd belachelijk, 5 sat/byte is momenteel voldoende. 3 sat/byte cleart binnen een dag.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
"Craig Steven Wright is a liar and a fraud. He doesn't have the keys used to sign this message.

The Lightning Network is a significant achievement. However, we need to continue work on improving on-chain capacity.

Unfortunately, the solution is not to just change a constant in the code or to allow powerful participants to force out others.

We are all Satoshi"

nice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:07:
Idd belachelijk, 5 sat/byte is momenteel voldoende. 3 sat/byte cleart binnen een dag.
Jammer dat je 't niet kan aanpassen op Bitvavo. Wel snap ik 't, want anders krijg je elke dag al die plebs in helpchat: "mijn btc is na 3 uur nog steeds niet aangekomen????? helppppppp"

maar goed. Worden weer transactiefee's van $100 deze bullrun. Drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tominatie schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:11:
[...]

Jammer dat je 't niet kan aanpassen op Bitvavo. Wel snap ik 't, want anders krijg je elke dag al die plebs in helpchat: "mijn btc is na 3 uur nog steeds niet aangekomen????? helppppppp"
Nou ja, er zitten natuurlijk wat haken en ogen aan. Een exchange batcht zijn transacties. Je wil niet dat jouw transactie waar je bewust meer voor betaalt omdat je niet wil wachten langer duurt vanwege allemaal plebs die dat niet willen doen :P. Maar ze zouden je wel een gelimiteerde keuze kunnen geven (langzaam, normaal en snel oid). Maar door het batchen wordt je transactie ook niet meteen opgenomen. De schatting die ze nu geven hoeft over een half uur oid als die transactie er daadwerkelijk uit gaat niet meer actueel te zijn. Dus ze maken de kosten ook wat hoger om zichzelf in te dekken tegen een scherpe plotselinge stijging in de fees.
maar goed. Worden weer transactiefee's van $100 deze bullrun. Drama.
We staan er nu wel veel beter voor dan in 2017. Wallet management is veel beter geworden, zowel van particuliere wallets als van exchanges, en de fee estimation is ook preciezer. En veel meer segwit, dus effectief grotere blocks en dus meer transacties per block mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 00:49
LTO gaat. Welke sell orders hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:24:
LTO gaat. Welke sell orders hebben jullie?
Nog geen sellorders. Wel een stoploss die nu rond break even staat.

Wil wel eens zien of deze ook in de top 3 BTC/alts stijgers kan komen op Binance deze week.

Let wel: dit is geen advies en heb een kleine positie.

Gewoon kijken wat jij een mooie winst vindt voor jezelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

edit:
30x Dash op precies ATH kopen en holden, uiteindelijk viel die nog mee wat ik verloren heb op bitmex waar ik zelfs nog even in de top leaderboards heb gestaan, om terug te vallen naar 0 noppes zero.
Pagina: 1 ... 23 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!