Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • +8Henk 'm!
De 4u is neutraal tot bullish. Extreem bullish gaat nergens over.

Blijkbaar zit je long en wil je dat het omhoog gaat, maar extreem bullish is echt onzin. Dit kan alle kanten op als je verder kijkt en het objectief bekijkt. Als je succesvol wil zijn met traden moet je echt stoppen met niet objectief zijn en denken dat iets zo is omdat je dat wil. We zitten al meer dan een week in een zone waar het zowel dik omhoog als dik omlaag kan, daar veranderd deze 4u candle niets aan. Boven de 11k is bullish en onder de 8k is bearish. Meer dan neutraal kan ik hier niet van maken. Zodra je met termen als extreem bullish komt in een zone waar het beide kanten op kan vraag je om problemen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 05:24
Ik zie eigenlijk niks bullish momenteel behalve funding (minimaal), heb even geen charts bij de hand maar uit mn hoofd waren de meeste alt pops zoals je die nu ziet het eind van een (mini) cycle.

Leuk dat een aantal mensen daar 50% op kan pakken/heeft gepakt. Het gros van de retail zal gewoon met verlies eindigen

Edit: niet allemaal boos worden als ik aan het azijnpissen ben, maar om 1 uur s nachts met zieke kinderen hou ik niet van nuance 😜

[Voor 17% gewijzigd door The_Goat op 23-05-2020 00:50]

Acties:
  • +6Henk 'm!
Ach, dan ben ik ook wel extreem bullish. Zijn er al 3.

- Een rekte trader met 200 euro op bitmex
- Een fabrieksarbeider die onder de plak zit
- Een sarcastische student (veruit ook nog de beste van de drie, echt met mijlen gewoon.)

We hebben denk ik nog een paar man meer nodig om door die 100k te rammen.

The Run of the Golden Bull: https://youtu.be/nJeddv1QbeQ

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 01:20
Jaapio schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 00:48:
Ach, dan ben ik ook wel extreem bullish. Zijn er al 3.

- Een rekte trader met 200 euro op bitmex
- Een fabrieksarbeider die onder de plak zit
- Een sarcastische student (veruit ook nog de beste van de drie, echt met mijlen gewoon.)

We hebben denk ik nog een paar man meer nodig om door die 100k te rammen.
Count me in, wel voor de langere termijn. Dat geneuzel over de dagkoersen heb ik niks mee. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 29-05 10:44
Don't feed the trolls.
The_Goat schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 00:47:
de meeste alt pops zoals je die nu ziet het eind van een (mini) cycle.
Zoals al 10x eerder inderdaad. Eerst highcaps, dan midcaps en als laatste lowcaps. De laatste dagen waren inderdaad dikke lowcaps dagen wat vaak genoeg het einde van een cyclus betekend. BTC zit weer eens op een plek waar het do or die is voor de komende weken. De komende tijd omhoog en naar 11k en verder gaan, het zou kunnen, maar het blijft een feit dat we weer tegen weerstand aanzitten en alle coins hun run hebben gehad. Wie weet breken we omhoog uit en gaan we verder, maar tot nu toe zien we wat we al eerder hebben gezien qua cyclus.

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 03:49
@A87 m'n BitMEX instinct zegt mij dat je nu al op meer dan de 3x leverage zit, waar je mee zou beginnen zoals je een paar uur geleden zei.. Je zit met zulke 4H btc extreem bullish uitspraken op tenminste al 25x leverage als het niet meer is. Pas op kerel, voor je het weet is je 200 dollar foetsie.

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 02:35

Richh

HODL

PilatuS schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 00:59:
BTC zit weer eens op een plek waar het do or die is voor de komende weken.
Daar zitten we nu al een dikke week :+ Het wil niet ver genoeg zakken, maar stijgen zit er ook niet in :+

• A87
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 01:16:
@A87 m'n BitMEX instinct zegt mij dat je nu al op meer dan de 3x leverage zit, waar je mee zou beginnen zoals je een paar uur geleden zei.. Je zit met zulke 4H btc extreem bullish uitspraken op tenminste al 25x leverage als het niet meer is. Pas op kerel, voor je het weet is je 200 dollar foetsie.
Zit nog op 3x met 1 euro in de min. EXTREEM bullish nog steeds

1Day bullflag 5-11 2019 zelfde soort.. Nu 20% omhoog dan weer 15% omlaag gok ik. Dan uitstappen of blijven zitten. Ik denk niet dat onder 8100 nog mogelijk is. Als het daar heen gaat op slechte manier maar sluiten met 100 euroverlies. the risk. rekt level 6900.
mah, ik heb geeneens zin meer in winst eerlijk gezegd en de stress die je krijgt van high leverage is debiel. Die rust aan je kop is veel meer waard dan winst.

[Voor 31% gewijzigd door A87 op 23-05-2020 13:18]

• Thommie.nl
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 29-05 07:47
Tfuel lijkt toch echt uit te gaan breken.
Noem me gek maar ja ik denk dat dat ritje nog wel een keer gemaakt kan gaan worden.

Maar ja alles staat op uitbreken, dat zegt natuurlijk niets:)

Edit prijs krijgt ineens grote sellwalls, zodra er ook maar een stijging aan lijkt te komen..... elke keer weer....
Accumulatie fase van een Dikke whale???

[Voor 49% gewijzigd door Thommie.nl op 23-05-2020 14:22]

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:13:
Tfuel lijkt toch echt uit te gaan breken.
Noem me gek maar ja ik denk dat dat ritje nog wel een keer gemaakt kan gaan worden.

Maar ja alles staat op uitbreken, dat zegt natuurlijk niets:)

Edit prijs krijgt ineens grote sellwalls, zodra er ook maar een stijging aan lijkt te komen..... elke keer weer....
Accumulatie fase van een Dikke whale???
Zou er ver vandaan blijven, misschien doet ie een paar % en daarna zal de dump komen.

Al weet je het nooit met crypto, maar als iets zo hard is gestegen komt er ook een flinke correctie op.
De big whales proberen nog wat zieltjes te winnen voordat ze hem dumpen en een shitload of bagholders achterlaten.

• Thommie.nl
Slux schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:32:
[...]

Zou er ver vandaan blijven, misschien doet ie een paar % en daarna zal de dump komen.

Al weet je het nooit met crypto maar als iets zo hard is gestegen komt er ook een flinke correctie op.
De big whales proberen nog wat zieltjes te winnen voordat ze hem dumpen en een shitload of bagholders achterlaten.
tja ik snap heel goed wat je zegt hoor, aan de andere kant is er 27 de uitrol van Mainnet, en de bekendmaking van schijnbaar een grote partner. Ze hebben het al voor elkaar om standaard bij Samsung op de Mobiels te komen, vanuit de fabriek...

En elke keer als hij uit gaat breken, komt er echt een huge sellwall om de boel vakkundig naar beneden te drukken.....

Ik heb dat destijds ook gezien met een aantal andere munten, want ze willen vergaren en daar hoog dumpen....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:35:
[...]

tja ik snap heel goed wat je zegt hoor, aan de andere kant is er 27 de uitrol van Mainnet, en de bekendmaking van schijnbaar een grote partner. Ze hebben het al voor elkaar om standaard bij Samsung op de Mobiels te komen, vanuit de fabriek...

En elke keer als hij uit gaat breken, komt er echt een huge sellwall om de boel vakkundig naar beneden te drukken.....

Ik heb dat destijds ook gezien met een aantal andere munten, want ze willen vergaren en daar hoog dumpen....
De ideale FOMO marketing truc, mainnetje hier partnertje daar, zogenoemde real usecase.
Is dat verhaal bevestigd door Samsung zelf ?

in het verleden zo vaak dit soort verhalen gezien, is met geen enkele iets geworden alleen maar bagholders
XRP
XVG
TRX
VET
enz enz enz

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thommie.nl
Ik zeg niets..... maar wrijf in mijn handjes met een dikke vette portomonnee.

[Voor 155% gewijzigd door Thommie.nl op 23-05-2020 17:34]

Thommie.nl schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:35:
[...]

Buy the rumor, sell the news. Altijd immers.

Tis verslavend om zo'n bizarre pump te pakken maar die bizarre pump heb je al perfect gepakt :+

Dus zou me niet blindstaren op die TFUEL. We weten allemaal dat wat skere software die je door de strot wordt gedrukt als je een mobiel koopt echt niet ineens gaat leiden tot massale adoptie :+

Zelfs al flikker je gratis 10.000 van die shitcoins op iedere KYC.

Aan de andere kant moet ik gewoon m'n bek houden en jou je ding laten doen want het gaat je heel wat beter af dan mij _O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thommie.nl
Jaapio schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 17:32:
[...]

Tis verslavend om zo'n bizarre pump te pakken maar die bizarre pump heb je al perfect gepakt :+

Dus zou me niet blindstaren op die TFUEL. We weten allemaal dat wat skere software die je door de strot wordt gedrukt als je een mobiel koopt echt niet ineens gaat leiden tot massale adoptie :+

Zelfs al flikker je gratis 10.000 van die shitcoins op iedere KYC.

Aan de andere kant moet ik gewoon m'n bek houden en jou je ding laten doen want het gaat je heel wat beter af dan mij _O-
Er is één iemand buiten Taro en uhm Nominatie en sluxie ook ja dies ook lief, > waar ik hier respect voor heb en dat is Jaapie!
Maar op dit moment pompt hij als een malle.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Thommie.nl schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 17:34:
[...]

Er is één iemand buiten Tara en uhm Nominatie> waar ik heir respect voor heb en dat is Jaapie!
Maar op dit moment pompt hij als een malle.
Ik moet dus gewoon mn bek houden, zie je wel _O-

Ik waag me er niet aan, wil het je niet aandoen om op 80 sats in te stappen en meteen een 75 sats drop te zien :+

It's all yours man. I won't fuck up your flow 8)

• A87
  • Niet online
Jaapio schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 17:32:
[...]

Tis verslavend

Acties:
  • +1Henk 'm!
Lekker bezig @Thommie.nl! Pas wel op, want ik heb ook behoorlijke pumps meegepakt om daarna te gokken op een 3e of 4e keer, maar die kwam niet en dan lever je weer xx% in. Je hebt het slim gespeeld door een deel gelijk terug te storten, maar op een gegeven moment is de voorspellende gave of het geluk weg en daar moet je altijd rekening mee houden.

Blijf in ieder geval delen wat je doet, erg leuk om te volgen :)

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 17:57:
Lekker bezig @Thommie.nl! Pas wel op, want ik heb ook behoorlijke pumps meegepakt om daarna te gokken op een 3e of 4e keer, maar die kwam niet en dan lever je weer xx% in. Je hebt het slim gespeeld door een deel gelijk terug te storten, maar op een gegeven moment is de voorspellende gave of het geluk weg en daar moet je altijd rekening mee houden.

Blijf in ieder geval delen wat je doet, erg leuk om te volgen :)
Heb ook verkocht op 90, als het lukt koop ik terug rond de 80. wellicht 82.
en dan hou ik het tot minimaal 150. Ik schat een dag of 4 tot 6.

Wederom zal iedereen me voor gek verklaren, maar ja dat is dan maar zo toch:)
10 procent nu is 80 procent straks:).

Ride the waves!!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Over waves gesproken: Als Bitcoin de komende maanden niet los gaat, dan denk ik dat ik de komende winter all-in ga in zwembadpompen. Die sla ik dan op totdat de zomer losbarst, alles is uitverkocht en dan doe ik ze voor woekerprijzen weg. >200% gegarandeerd :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mooooody
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:15

Mooooody

el moody

Deze week het downsizen afgerond. Posities MKR en BAT volledig verkocht en positie REN en UBT vergroot.
BAT als project sta ik nog volledig achter, maar als investering zie ik de token minder hard stijgen dan sommige andere.

UBT gekocht via https://kyberswap.com/swap/eth-ubt
Meteen nog een reden om ook bullish te zijn over KNC, want het werkt perfect. ETH in Ledger <--swap--> UBT in Ledger.

Voor wie UBT (Unibright) nog niet kent; Project in handen van 2 Duitsers die een "dummy bridge" bouwen tussen offchain en onchain, zodat het voor bedrijven (groot en klein) heel eenvoudig wordt om een toepassing op de blockchain (met name Ethereum) te ontwikkelen. Bedrijven hebben geen verstand van blockchain of zelf programeren nodig, elke systeembeheerder zou het moeten kunnen realiseren. Oftewel: Een zinvol project met een gigantisch bereik. Vandaar dat de prijs in 5 maand tijd heel steady van $0.02 naar $0.58 is gegaan.

Had het al een tijd op de radar, maar durfte het nog niet aan. Mede omdat het alleen op kleine exchanges verkrijgbaar was. Nadat het op Kyber kwam, ben ik ingestapt. Rond $0.40 bijgekocht en deze week weer rond $0.48. Ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen, kan zomaar een top-20/30 coin worden op korte termijn.

Je merkt overigens nu al dat utility tokens (bruikbare, unieke usecases) het veel beter doen dan al dat spul dat dezelfde usecase heeft.
Dus liever: UBT, REN, KNC, ENJ, GNT, SC, CRO, THETA e.d.
Dan: XRP, TRX, NEO, BCH, LTC, DGB, NANO, ETC, EOS, XLM e.d.

Wellicht een goede indicator voor wanneer de pleuris echt uitbreekt 8)

[Voor 61% gewijzigd door Mooooody op 23-05-2020 20:27]

Zo gaat de molen, de molen, de molen. Zo gaan de wieken, de wieken, de wieken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 25-05 09:04
Ik heb gister een aantal coins (ETC,TRX, BNB) verkocht voor BTC, godsamme wat was dat een opgave!!
Ik ben niet onhandig in deze materie, maar ik heb youtube instructies moeten opzoeken haha en ben 1,5 uur bezig geweest! Gedeeltelijk ook omdat ik mijn ICX was het zoeken, maar die had ik eerder al verkocht haha, maar stond nog in mijn portfolio :9

Vooral de toegang tot MEW en het vinden van de ETC was een ramp, ik zie niet hoe de "normale" mens dit zou moeten doen en hoe adoption gaat plaatsvinden op deze manier... :X
De TRX verzenden was ook een opgave, eerst weer een app verwijderen op de Ledger, want ohjee er staan er al 4 op van enkele tientallen KB, dus de ruimte is op... dan via de online Wallet inloggen met de Ledger en naar Binance versturen, krijg ik een melding dat het adres (gekopieerd vanuit Binance) nog niet actief is en dat dit 0,1 TRX kost, klopt dat ja? Nee? Dus eerst maar eens 100 TRX versturen, oh ja ok dat ging goed, minus die 0,1 inderdaad... de rest kan ook veilig over nu.

Ik heb de eerste 2 jaar ofzo al mijn coins op Binance gehad staan, dat was risicovol, maar potverdomme wat was dat makkelijk om te beheren! Nu staan ze op de Ledger, elke coin heeft een andere manier van benaderen, als je een HODLer bent zoals ik en soms een jaar niet ernaar omkijkt, is de hele cryptowereld weer veranderd en ben je het zweten of je wel of niet nog aan je coins komt :o

• Riesj74
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 30-05 07:51
Ik ben blij dat we zulke oracles hebben als Thommie :)

ik HODL gewoon door he ;)

• Mooooody

Mooooody

el moody

Taro schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 18:45:
Over waves gesproken: Als Bitcoin de komende maanden niet los gaat, dan denk ik dat ik de komende winter all-in ga in zwembadpompen. Die sla ik dan op totdat de zomer losbarst, alles is uitverkocht en dan doe ik ze voor woekerprijzen weg. >200% gegarandeerd :)
BTC kopen is al lang geen garantie meer om snel bakken met geld te verdienen. De komende cycle zal dat gaan uitwijzen. Namate de prijs hoger wordt, gaat de stijging steeds geleidelijker. Hoe groter de adoptie, hoe constanter de prijs zal zijn. De volabiliteit wordt minder, dus de stijgingen (up/down) ook minder heftig. MInder pump/dump kan nog jaren duren, maar dan moet er wel veel meer adoptie komen. Het percentage dat de whales bezitten moet afnemen, maar voor alsnog neemt dat alleen maar toe. (de rijken worden rijken...hm)

Eind 2020 stabiel op $10k teken ik voor. Alles wat meer is, is mooi meegenomen.

[Voor 20% gewijzigd door Mooooody op 23-05-2020 20:57]

• Riesj74
Mooooody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:53:
[...]

Eind 2020 stabiel op $10k teken ik voor. Alles wat meer is, is mooi meegenomen.
10k zou me zwaar tegenvallen....

• Richh

Richh

HODL

Riesj74 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:00:
[...]

Exponentiële groei begint langzaam ;)

• Riesj74
Richh schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:00:
[...]

Exponentiële groei begint langzaam ;)
Niet de vorige halvenings.
Ik verwacht echt dat BTC in december toc minimaal naar de 20-30K gaat, en andere top Altcoins hun hoogste koerzen halen in januari/februari 2021.
Ik zie niet in waarom dat niet weer zo zou gaan als de vorige halvenings.
Sterker nog, het zou juist meer een sure thing moeten zijn nu de crypto markt meer volwassen is geworden.

• A87
  • Niet online
Riesj74 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:00:
[...]

Kan van alles 10k tot 100k aan toe

• Riesj74
A87 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:18:
[...]

Kan alles van 10k tot 100k aan toe
?

• Richh

Richh

HODL

Riesj74 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:16:
[...]

Ik verwacht echt dat BTC in december toc minimaal naar de 20-30K gaat, en andere top Altcoins hun hoogste koerzen halen in januari/februari 2021.
Sterker nog, het zou juist meer een sure thing moeten zijn nu de crypto markt meer volwassen is geworden.
De vorige run duurde juist langer dan die daarvoor, toch? Als het al gebeurd (het is geen garantie) kan het prima > 1 jaar duren geloof ik.

Al hoop ik dat je gelijk hebt :+

• Mooooody

Mooooody

el moody

Riesj74 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:16:
[...]

Als dat gebeurt, kan ik een 2e huis kopen. Omdat ik me dat niet kan voorstellen, gaat het waarschijnlijk ook niet gebeuren. Maar ik laat me verrassen :P
Het is een sure thing dat we groei gaan zien, maar het is ook gebleken dat de procentuele groei na elke halving exponentioneel lager wordt. Logisch; Hogere prijs, hogere drempel. Meer adoptie, meer invloed van buitenaf. Nivelering.

Daarbij het sterk stijgende aantal professionele traders, groeiende aantal whales, exchanges die te machtig worden, mining die voor 60+% in handen van China is.

Zo vanzelfsprekend is het niet dat we de stock-to-flow lijn op perfecte wijze doorzetten. Veel hangt af van hoe de media met Bitcoin om zal gaan de komende tijd en de daarbij stijgende interesse van Sjonnie en Anita. We hebben miljoenen mensen nodig die 0,1 BTC willen kopen om de prijs op te drijven, geen hedge funds of ETF's.

[Voor 7% gewijzigd door Mooooody op 23-05-2020 22:28]

• Riesj74
Richh schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:19:
[...]

De vorige run duurde juist langer dan die daarvoor, toch? Als het al gebeurd (het is geen garantie) kan het prima > 1 jaar duren geloof ik.

Al hoop ik dat je gelijk hebt :+
Ik kijk naar de hoogste koersen van de coins. Die waren merendeel rond december en januari na de halvening.

• Mooooody

Mooooody

el moody

Een zeer belangrijk ding nog. De "digital Yen" is live en de "digital dollar" schijnt in 2020 live te gaan.

Onderschat vooral niet dat zowel China als Amerika bezig zijn om hun currency digitaal te maken. Via China is dat schimmig, dus vooral afblijven. In het geval van Amerika is bekend dat een ex-stafflid van Coinbase nu teamleader is van de "Digital Dollar project".

Coinbase heeft een erg sterke troef in handen, wat kan resulteren in een gigantische groei in projecten die Coinbase ondersteunt. Tel uit je winst. (Hint: XTZ)

[Voor 23% gewijzigd door Mooooody op 23-05-2020 23:07]

• RaptorXS
Mooooody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 22:56:
Een zeer belangrijk ding nog. De "digital Yen" is live en de "digital dollar" schijnt in 2020 live te gaan.

Onderschat vooral niet dat zowel China als Amerika bezig zijn om hun currency digitaal te maken. Via China is dat schimmig, dus vooral afblijven. In het geval van Amerika is bekend dat een ex-stafflid van Coinbase nu teamleader is van de "Digital Dollar project".

Coinbase heeft een erg sterke troef in handen, wat kan resulteren in een gigantische groei in projecten die Coinbase ondersteunt. Tel uit je winst.
Mwha, geloof je dat echt? Het huidige geldsysteem heeft niks met de bestaande crypto's omdat ze toch wel graag het alleen-zeggenschap hebben in het monetaire systeem. ;)

• Mooooody

Mooooody

el moody

RaptorXS schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 23:07:
[...]

Mwha, geloof je dat echt? Het huidige geldsysteem heeft niks met de bestaande crypto's omdat ze toch wel graag het alleen-zeggenschap hebben in het monetaire systeem. ;)
China draait nu toch echt pilots met een digital Yen in een aantal grote steden. Even inlezen dus :)

En de US gaat het dit jaar ook starten op kleine schaal.

Alles vreselijk eng gecentraliseerd, maar toch kleine baby-stapjes richting "zwevend geld".

Wat ik wil zeggen: De digitale currency gaat aandacht brengen. Mensen met macht gaan mensen naar plekken brengen waar ze nog nooit van gehoord hebben. Dat is vrij bullish. Vooral niet perse alleen voor Bitcoin.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Mooooody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 23:15:
[...]
Wat ik wil zeggen: De digitale currency gaat aandacht brengen. Mensen met macht gaan mensen naar plekken brengen waar ze nog nooit van gehoord hebben. Dat is vrij bullish. Vooral niet perse alleen voor Bitcoin.
Ja, maar digitale currency is niet per se cryptocurrency of blockchain of smart contracts. En voor veel mensen is een bankrekening met een app al voldoende, dat is immers ook digitaal, een stuk meer ingeburgerd en ook toegankelijker.

Wat mij betreft dus mogelijk neutraal of zelfs bearish voor Bitcoin ipv bullish.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mooooody

Mooooody

el moody

Taro schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 23:43:
[...]

Ja, maar digitale currency is niet per se cryptocurrency of blockchain of smart contracts. En voor veel mensen is een bankrekening met een app al voldoende, dat is immers ook digitaal, een stuk meer ingeburgerd en ook toegankelijker.

Wat mij betreft dus mogelijk neutraal of zelfs bearish voor Bitcoin ipv bullish.
Niet helemaal. Want de media (sleutelwoord) gaat wel die vergelijking met Bitcoin maken.

Ik ken vrijwel niemand in mijn omgeving die Bitcoin bezit. Zelfs onze accountant van 45 jaar durft er nog niet aan. Eng en onbekend allemaal. Ik denk dat elke kleine zet een eye opener gaat worden voor veel mensen.

[Voor 3% gewijzigd door Mooooody op 24-05-2020 00:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!
@Mooooody Dat jij enthousiast bent betekent niet dat anderen dat ook zijn of worden, daar hebben ze inmiddels voldoende tijd voor gehad.

Blijf vooral zo positief en een goede cryptocurrency ambassadeur, dat is altijd welkom, maar je ziet het volgens mij wel teveel door een roze bril. Ik zie je graag gelijk krijgen hoor en dat zien we dan wel terug in de Bitcoin koers :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaptorXS
Mooooody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 23:15:
[...]

China draait nu toch echt pilots met een digital Yen in een aantal grote steden. Even inlezen dus :)

En de US gaat het dit jaar ook starten op kleine schaal.

Alles vreselijk eng gecentraliseerd, maar toch kleine baby-stapjes richting "zwevend geld".

Hoef me er niet over in te lezen.
Central bank digital currency.

Implementation
A central bank digital currency would likely be implemented using a database run by the central bank, government, or approved private-sector entities.[16][17]The database would keep a record (with appropriate privacy protections) of the amount of money held by every entity (e.g. people or corporations).

In contrast to cryptocurrencies, a central bank digital currency would be centralized, and so a blockchain or other distributed ledger would not be required (or useful)
Bron: Wikipedia: Central bank digital currency

[Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 24-05-2020 00:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mooooody

Mooooody

el moody

Taro schreef op zondag 24 mei 2020 @ 00:20:
@Mooooody Dat jij enthousiast bent betekent niet dat anderen dat ook zijn of worden, daar hebben ze inmiddels voldoende tijd voor gehad.

Blijf vooral zo positief en een goede cryptocurrency ambassadeur, dat is altijd welkom, maar je ziet het volgens mij wel teveel door een roze bril. Ik zie je graag gelijk krijgen hoor en dat zien we dan wel terug in de Bitcoin koers :)
Begrijp me niet verkeerd.
Ik ben allesbehalve overtuigd over de stock-to-flow model van BTC. Ik kan me niet voorstellen dat BTC de 20k binnen 2 jaar gaat vasthouden. Dus gematigd postief over Bitcoin.

Wel positief over de ontwikkelaars die de laatste jaren dit nieuwe wereldje gaat gebruiken om innovatieve projecten te lanceren. Pak het juiste projectje (In mijn geval Link in 2018 en UBT recent), dan kan het als investering heel leuk uitpakken. De roze bril blijft op, maar je moet wel steeds meer moeite om de pareltjes te pakken te krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mooooody

Mooooody

el moody

Allemaal bekend. Zoals ik zei: De media gaat het op 1 hoop gooien en Bitcoin zal vaker genoemd worden toch? Elk woord over Bitcoin in mainstream media is goud waard.
Stel je voor dat Jimmy Fallon een pleidooi over Bitcoin houdt. Dat zou hij op dit moment alleen doen als hij zelf een bag holder was. Over 6 maand moet hij wel.

[Voor 15% gewijzigd door Mooooody op 24-05-2020 00:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaptorXS
@Mooooody
Als je het grotere geheel niet ziet met je oorspronkelijke Coinbase en XTZ posting en daarna de digitale
yen en dollar, prima. ;)

[Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 24-05-2020 01:53]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 21:56
Taro schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 18:45:
Welke dwazen dat kopen voor dergelijk geld ontgaat mij volledig, pak dan gewoon een samsung monoblock die kan in de winter je huis ook nog (deels) verwarmen en je krijgt een leuke subsidie.. iets van een warmtewisselaar er tussen en gaan met die banaan. maargoed ik snapte mensen met van de plastic meuk in de tuin toch al niet, dus dit gegeven kan er ook nogwel bij.
Opzich wel een goed verdien model :9 rendement ligt vast hoger dan van de shitcoins

It ain't exactly a pool, man. It's like a big-ass puddle wrapped in blue plastic. aldus mike lowery (will smith)

[Voor 8% gewijzigd door twain4me op 24-05-2020 02:20]

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Thommie.nl
*O* *O* *O*
Verkooporder gehit op 142 vannacht = 100 procentje

Ik begin me bijna te schamen....

[Voor 21% gewijzigd door Thommie.nl op 24-05-2020 07:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sahara
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 06:55:
*O* *O* *O*

Deze TFUEL doet mij aan XVG denken, het is insane hoe hard ‘t stijgt. Je moet je niet schamen, maar feit is wel dat jij na talloze keren inmiddels over de kop gegaan te zijn het je kan permitteren om met je restje deze ritjes te maken. Dat is nu voor jou makkelijker dan erin te stappen met “eigen geld” dat anderzijds voor de meesten hier geldt.

Acties:
  • +1Henk 'm!
*O* *O* *O*

_O- heerlijk dit. Ook nog 149 sats, bizar dichtbij die 150 die je voorspelde.

_/-\o_

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thommie.nl
Jaapio schreef op zondag 24 mei 2020 @ 07:47:
[...]

_O- heerlijk dit. Ook nog 149 sats, bizar dichtbij die 150 die je voorspelde.

_/-\o_
Ja ik zit in de Zone...... Riding the waves Yeehaw....
Ik blijf voor nu even ver, heel ver weg bij dit muntje. Het heeft me genoeg gebracht en als hij nu parabolic gaat prima, dan gun ik het een andere echte gokker, want voor mijn gevoel was het al die tijd geen gok van mij maar berekenend >:) Ook omdat het logo mooi was natuurlijk.

Volgende mogelijke 100% alweer gespot! Ga me daar in in kopen. Eerst even het logo nog bekijken en dan druk ik op Buy, wacht ik een dag of 10, en als btc een beetje mee werkt Kassa!

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Thommie.nl

Logo zit er co0l uit met V tjes erin en mooi met dat paarse en blauwe een beetje:
Ok ingekocht 10 minuten terug!
Let the games begin.

[Voor 13% gewijzigd door Thommie.nl op 24-05-2020 08:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
*O* *O* *O*

Netjes d:)b

Nergens voor nodig, van mij krijg je een schouderklopje ;)

[Voor 12% gewijzigd door Slux op 24-05-2020 08:40]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:10:
[Afbeelding]

Logo zit er co0l uit met V tjes erin en mooi met dat paarse en blauwe een beetje:
Ok ingekocht 10 minuten terug!
Let the games begin.
_O- dit moet wel goedkomen. Blauw, paars, verlooptint...

Moon! :Y

Acties:
  • +2Henk 'm!
Gefeliciteerd @Thommie.nl! Gewoon lekker schaamteloos meedoen, dat zou ieder ander hier ook hebben gedaan.

Mooie chart overings van TFUEL:
Jaapio schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:45:
[...]

_O- dit moet wel goedkomen. Blauw, paars, verlooptint...
En een vorm van perspectief en vogels, een ware vorm van kunst.
twain4me schreef op zondag 24 mei 2020 @ 02:17:
[...]

Welke dwazen dat kopen voor dergelijk geld ontgaat mij volledig, pak dan gewoon een samsung monoblock die kan in de winter je huis ook nog (deels) verwarmen en je krijgt een leuke subsidie.. iets van een warmtewisselaar er tussen en gaan met die banaan. maargoed ik snapte mensen met van de plastic meuk in de tuin toch al niet, dus dit gegeven kan er ook nogwel bij.
Opzich wel een goed verdien model :9 rendement ligt vast hoger dan van de shitcoins
Nou ben ik wel benieuwd wat jij in de tuin (of op je balkon) hebt, geen zwembad of een mooie ingebouwde? Maar inderdaad een warmtepomp is een goede oplossing, maar heeft nog steeds een pomp nodig vanuit het zwembad zelf, dus ook in dat geval moet je overgaan tot de aanschaf van zo'n ding.

[Voor 84% gewijzigd door Taro op 24-05-2020 09:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 30-05 09:43
Jaapio schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 11:26:
[...]

Pas wel op, zulke pumps kunnen snel omslaan in een dikke crash.
Maar ook weer in een stijging :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
technoaddict schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:37:
[...]

Maar ook weer in een stijging :)
Haha inderdaad. Je zat er hopelijk nog in?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thommie.nl
Mijn hele speelpot zit in LTO.
Sell the news.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:01:
Mijn hele speelpot zit in LTO.
Sell the news.
Wat is de rumor die je gekocht hebt dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:58
De NEN webinar van 29-05?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 05:24

Kies een ongepompte lowcap, duw er wat muntjes in en bidden maar :P
Wel leuk voor de spelerij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thommie.nl
Jaapio schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:11:
[...]

Wat is de rumor die je gekocht hebt dan?
Paar redenen;
- Tís bijna de enige die nog geen grote groene candle heeft gehad
- Op de 1D ziet het er perfect uit
- Volume is prima en loopt afgelopen weken op (whale die aan het accumuleren is)
- 29e een event die genoemd wordt op de crypto calander; "More information [on biggest use case] will be revealed at an official webinar by NEN on May 29."

genoeg voor mij om dit gokje te nemen en het positief in te zien.

Acties:
  • +4Henk 'm!
The_Goat schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:23:
[Afbeelding]

Kies een ongepompte lowcap, duw er wat muntjes in en bidden maar :P
Wel leuk voor de spelerij
Ho ho, en een mooi logo he.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:23:
[...]

Paar redenen;
- Tís bijna de enige die nog geen grote groene candle heeft gehad
- Op de 1D ziet het er perfect uit
- Volume is prima en loopt afgelopen weken op (whale die aan het accumuleren is)
- 29e een event die genoemd wordt op de crypto calander; "More information [on biggest use case] will be revealed at an official webinar by NEN on May 29."

genoeg voor mij om dit gokje te nemen en het positief in te zien.
I see. Ik wens je wederom een dikke klapper toe, zou me kapot lachen als deze ook weer mega hard pumpt.

Heb hem ff onder mn faforieten gezet zodat ik het wat kan volgen.

Succes _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20:48

Bever!

Ondertitel

Ieder zijn kick he, ik 100x liever een klein bedrag op btc op de zaterdagavonden :)

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 21:56
Taro schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:34:
Gefeliciteerd @Thommie.nl! Gewoon lekker schaamteloos meedoen, dat zou ieder ander hier ook hebben gedaan.

Mooie chart overings van TFUEL:
[Afbeelding]

[...]

En een vorm van perspectief en vogels, een ware vorm van kunst.

[...]

Nou ben ik wel benieuwd wat jij in de tuin (of op je balkon) hebt, geen zwembad of een mooie ingebouwde? Maar inderdaad een warmtepomp is een goede oplossing, maar heeft nog steeds een pomp nodig vanuit het zwembad zelf, dus ook in dat geval moet je overgaan tot de aanschaf van zo'n ding.
Ik las Warmtepomp ipv pomp. |:(
Een zwembad op je balkon, dat is doorgaans niet het beste idee wat je kan hebben >:) Maar ik heb geen zwembad op balkon of in de tuin.
Ik heb trouwens geen zwembad in de tuin.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Die TFUEL knalt ook maar door he. Kiek em gaan.

Ik zit nog steeds in RLC met de helft van m'n Bitcoin, en die klimt toch ook gestaag lekker rustig verder.

Hopen op wat extra Bitcoin. Zit inmiddels een oco order op boven aankoop, dus hoe dan ook wat extra sats. d:)b

Mooi contrast. Al 3 dagen in een trade hopen op iets meer dan 10%, terwijl de ander zijn stack in die tijd even verdrievoudigd _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 00:53
Kunnen we nergens TFUEL shorten?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sahara
Bartvandelaar schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:37:
Kunnen we nergens TFUEL shorten?
Ik heb sterk het idee, dat we momenteel in een sort van mini alt season zitten, waarbij je gewoon bijv. 2k dollar in een willekeurig shitcoin naar keuze kunt steken en er bijna zeker x(xx)% profit op kan pakken. SL er onder... dat brengt meer op dan die kleine dumpjes van de meeste coins (inclusief BTC).

Je kan alleen de dumps van BTC niet timen, maar het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als er in de komende 48 uur toch weer een dumpje komt van BTC, die dan een reset geeft aan alle stijgingen van de afgelopen tijd van de alts. Maar daarna begint het mini alt season weer van vooraf aan. Heb zelf enkel stables.. maar het begint toch wel te jeuken om wat te pakken, helemaal als ik onze beroepsgokker @Thommie.nl bezig zie :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Nog steeds 3x.
Ik heb in het verleden nauwelijks dingen gedaan met krasloten en lotterijen. Fruitmachines nog nooit aangeraakt. Mischien 15 krasloten gekocht en 15 lotterij tickets dat is mijn gok verleden..

[Voor 142% gewijzigd door A87 op 24-05-2020 14:21]

Acties:
  • +4Henk 'm!
Heb in navolging van onze grote unpaid group leader @Thommie.nl ook wat LTO aangeschaft. Ik ben niet vies van een gokje en in fiat zitten is ook zo saai.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Animal
  • Laatst online: 30-05 05:48
Taro schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:35:
Heb in navolging van onze grote unpaid group leader @Thommie.nl ook wat LTO aangeschaft. Ik ben niet vies van een gokje en in fiat zitten is ook zo saai.
Maar hij is nu al 8,5 procent up? Slecht moment dan wellicht?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Animal schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:53:
[...]

Das niks met die 140% TFUEL _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!
[...]

Dat dacht ik ook toen TFUEL 100% had gedaan en op 61 sats stond :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:35:
Meestal doe ik stiekum na wat jij zegt.....
Ik ga dit berichtje voor altijd bewaren _/-\o_ haha.

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

Dat zou je denken he :) Maar om op +100% te komen moet je eerst langs 8,5% up toch? Tenminste, daar ga ik van uit ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thommie.nl
Volgende week staat dit ding hopelijk vol te pompen. Mits btc niet vervelend gaat doen.

Dan zit je er nu mooi vroeg in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 20:11
Als @Thommie.nl en @Taro erin zitten en een blauw logo...
Market buy doen en stoploss zetten op -10%.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Den Berk
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 20:05
Ben hier net nieuw en net begonnen met traden van crypto. Bezit wel al wat langer BTC.
Ik ben even benieuwd met welke bedragen jullie deze korte trades in Alts doen? Of the swingtrades in bijvoorbeeld BTC. Zodat je toch wat overhoudt, maar ook weer niet al te veel risico loopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Mooi de zondag dip is done. Tijd voor moon

[Voor 23% gewijzigd door A87 op 24-05-2020 16:02]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 29-05 10:44
Den Berk schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:01:
Ben hier net nieuw en net begonnen met traden van crypto. Bezit wel al wat langer BTC.
Ik ben even benieuwd met welke bedragen jullie deze korte trades in Alts doen? Of the swingtrades in bijvoorbeeld BTC. Zodat je toch wat overhoudt, maar ook weer niet al te veel risico loopt.
Dat kan niemand voor je beantwoorden, iedereen zijn portomonee en risicobereidheid zijn verschillend.

Speel met wat je bereid bent te verliezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nou jongens omdat ik een vuile smerige opportunist en meeloper ben het gezellig vind om met jullie in een trade te zitten heb ik op 448 sats ook ingekocht.

LTO gang lets go!

Aangezien ik ben ingestapt is de kans groot dat hij morgen -99,4% staat, dus get the fuck out while you can.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Den Berk schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:01:
OPSEC dude.

De 1 speelt met tonnen, de ander met een kontzak vol stuivers.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Je kunt meteen al zien dat ik ben ingestapt :Y

Sorry jongens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sahara
Jaapio schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:12:
Nou jongens omdat ik een vuile smerige opportunist en meeloper ben het gezellig vind om met jullie in een trade te zitten heb ik op 448 sats ook ingekocht.

LTO gang lets go!

Aangezien ik ben ingestapt is de kans groot dat hij morgen -99,4% staat, dus get the fuck out while you can.
Dat is een flinke dump van LTO/BTC naar 436, heeft onze whale @Thommie.nl z'n stukjes gedumpt :+?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thommie.nl
Lucht moet eruit :+

[Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 24-05-2020 16:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ook even gekeken naar LTO, maar met slechts 120k dollar volume in USDT een paar uurtjes terug sla ik die over. Vrijwel onmogelijk om iets van risicomanagement toe te passen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thommie.nl
Tfuel zat op 37 btc per 24h 4 dagen terug

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sahara
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:43:
Tfuel zat op 37 btc per 24h 4 dagen terug
Het is geen verwijt hoor. Het is enkel linke soep als BTC in kakt, het orderboek van LTO is best dun en dan gaat er gewoon veel af voordat ie een steun vindt. Hetzelfde geldt terug naar 457, maar met een volgende dump kan ie zo op 423 staan. Maar ja dat is immers het risico van het spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Riesj74
Geen paniek mensen, gaat nog precies volgens schema... Beter eigenlijk zelfs.

koers 2016 halving:

Je ziet dat toen ook de koers de eerste maand na de halving nog vet omlaag ging.
Dus als het goed is zien we mid Juni de prijs langzaamaan omhoog gaan en dan in september ergens opeens omhoog springen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sahara schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:46:
[...]
Het is geen verwijt hoor.
Precies. Puur even een feit, verder niets. Als dit ding toch nog gaat lopen en fatsoenlijk volume krijgt kan ik altijd nog ergens een dip kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ach gewoon voor de lol toch.

Het is niet zo dat we verstandig bezig zijn hier.

We volgen namelijk Thommie de shitcoin fluisteraar als een stel tamme hyena's omdat hij in een zieke flow zit met mooie logo's.

Als het op niets uitdraait maakt niet uit, hebben we tenminste weer een mooi verhaal voor de kleinkinderen.

Maar dit kan niet misgaan, ze hebben immers iets met een webdinges op de 27e. Toch?

Even googlen, weet iemand de naam van deze ticker?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thommie.nl
Inderdaad voor de goede orde;
@PilatuS > thommie de shitcointrader *;

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sahara
Riesj74 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:47:

koers 2016 halving:
[Afbeelding]

Je ziet dat toen ook de koers de eerste maand na de halving nog vet omlaag ging.
Dus als het goed is zien we mid Juni de prijs langzaamaan omhoog gaan en dan in september ergens opeens omhoog springen.
Ik weet niet hoor, maar als je die grafiek 1 op 1 extrapoleert, dan moet er nog een flinke dump komen waarna die omhoog gaat. Immers BTC staat nu juist hoger dan bij de halving van 11 mei 2020. Verder wel eens met het omhoog springen gedeelte :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:52
Jaapio schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:19:
Je kunt meteen al zien dat ik ben ingestapt :Y

Sorry jongens.
Had al zo'n voorgevoel, om 12:33 een buyorder ingezet op LTO 0,03942(USDT) . Mooi helemaal gevuld.

Bedankt Jaapio 😜

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Het heeft toch wel een heel mooi logo dat LTO <3

Jammer dat ik er niet mee kan traden.

[Voor 29% gewijzigd door Slux op 24-05-2020 17:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thommie.nl
Oh jee slux gaat ook meedoen 😊

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:02:
Oh jee slux gaat ook meedoen 😊
Zou wel willen maar het staat helaas niet op de exchanges waar ik op trade :'(
ik heb eens op dat binance jersey getrade maar daar is het volume te laag

Acties:
  • 0Henk 'm!
Timwap schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:58:
[...]

Had al zo'n voorgevoel, om 12:33 een buyorder ingezet op LTO 0,03942(USDT) . Mooi helemaal gevuld.

Bedankt Jaapio 😜
Graag gedaan d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Riesj74 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:47:

koers 2016 halving:
[Afbeelding]

Mischien een grote scam wick naar 8000, nog 1 keer alle stops er uit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 02:31
We hadden het hier een tijdje geleden gehad over de veiligheid van je gegevens bij het kopen van een hardware wallet.
https://cointelegraph.com...or-and-keepkey-users-info
The hacker that breached the Ethereum.org forum is allegedly selling the databases for the three most-popular crypto hard wallets — Ledger, Trezor, and KeepKey.

The three databases contain the name, address, phone number, and email for more than 80,000 users combined, however, they do not contain passwords for the accounts.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Animal
  • Laatst online: 30-05 05:48
Oké. LTO here we go.

-O-

[Voor 16% gewijzigd door Animal op 24-05-2020 18:50]

Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True