Deze week het downsizen afgerond. Posities MKR en BAT volledig verkocht en positie REN en UBT vergroot.
BAT als project sta ik nog volledig achter, maar als investering zie ik de token minder hard stijgen dan sommige andere.
UBT gekocht via
https://kyberswap.com/swap/eth-ubt
Meteen nog een reden om ook bullish te zijn over KNC, want het werkt perfect. ETH in Ledger <--swap--> UBT in Ledger.
Voor wie UBT (Unibright) nog niet kent; Project in handen van 2 Duitsers die een "dummy bridge" bouwen tussen offchain en onchain, zodat het voor bedrijven (groot en klein) heel eenvoudig wordt om een toepassing op de blockchain (met name Ethereum) te ontwikkelen. Bedrijven hebben geen verstand van blockchain of zelf programeren nodig, elke systeembeheerder zou het moeten kunnen realiseren. Oftewel: Een zinvol project met een gigantisch bereik. Vandaar dat de prijs in 5 maand tijd heel steady van $0.02 naar $0.58 is gegaan.
Had het al een tijd op de radar, maar durfte het nog niet aan. Mede omdat het alleen op kleine exchanges verkrijgbaar was. Nadat het op Kyber kwam, ben ik ingestapt. Rond $0.40 bijgekocht en deze week weer rond $0.48. Ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen, kan zomaar een top-20/30 coin worden op korte termijn.
Je merkt overigens nu al dat utility tokens (bruikbare, unieke usecases) het veel beter doen dan al dat spul dat dezelfde usecase heeft.
Dus liever: UBT, REN, KNC, ENJ, GNT, SC, CRO, THETA e.d.
Dan: XRP, TRX, NEO, BCH, LTC, DGB, NANO, ETC, EOS, XLM e.d.
Wellicht een goede indicator voor wanneer de pleuris echt uitbreekt
[
Voor 61% gewijzigd door
Mooody op 23-05-2020 20:27
]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.