Op X 3 ga ik voor, ik ga eens een keer de rit uitzittenAnimal schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:24:
LTO gaat. Welke sell orders hebben jullie?
Mooi, ik had ook wat LTO ingekocht voor de fun.
Sellorder net niet gehit, twijfels verhogen of niet?
Sellorder net niet gehit, twijfels verhogen of niet?
Verwijderd
Ik sta met mijn buy in op 448 sats al 10% winst in BTC.Thommie.nl schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:31:
[...]
Op X 3 ga ik voor, ik ga eens een keer de rit uitzitten
Dit is ongekend voor mij.
Zo voelt het dus om winst te maken.
Wat een raar gevoel zeg... Alsof je na 6 bier eindelijk kunt pissen.
zo je hebt wel heel veel vertrouwen in MOONThommie.nl schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:31:
[...]
Op X 3 ga ik voor, ik ga eens een keer de rit uitzitten

Heb je dat logo al gezien dan!>cursquidHome schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:39:
[...]
zo je hebt wel heel veel vertrouwen in MOON
[ Voor 33% gewijzigd door Thommie.nl op 25-05-2020 15:51 ]
ik heb niet de luxe zoals jij momenteel hebt, dus ik heb nu sell order op 5% winst staan . Hopelijk raken we die gewoon niet en gaan we inderdaad moon. En ook ik ben vol vertrouwen op jouw signaal ingestapt
Met de disclaimer dat het gokken is.
As always this will turn out to be another fraudulent attack on Craig. I have not asked yet, but I know the private list Craig submitted that was the real list is not public so this is automatically fiction. These addresss were the earlier possible list.
— Calvin Ayre (@CalvinAyre) 25 mei 2020

Hoe kun je met droge ogen dit nog uitkramen?
Verwijderd
Als je gigantische belangen hebt in die BSV poep?DaCoTa schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:23:
[Twitter]![]()
Lol, dit werkt echt altijd bij die scam pumps, alle algo's slaan er op aan (oa. Fib levels) en hij bounced.
16% in 15 min.
Too soonThe_Goat schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:44:
[Afbeelding]
Lol, dit werkt echt altijd bij die scam pumps, alle algo's slaan er op aan (oa. Fib levels) en hij bounced.
16% in 15 min.
Verkocht op 205, durfde het neit meer aan ritje vanaf 175, zal er later wel weer spijt van krijgen, maar tis wat het is.
Groene Dildo zometeen met me fun stack op LTO
Dan laat ik het ook staan maar dit was een buitenkansje:)
Ik de weer LTO, buy order directt weer geraakt, iemand dumpte wat
Groene Dildo zometeen met me fun stack op LTO
Dan laat ik het ook staan maar dit was een buitenkansje:)
Ik de weer LTO, buy order directt weer geraakt, iemand dumpte wat
[ Voor 19% gewijzigd door Thommie.nl op 25-05-2020 17:35 ]
Nee, nee, het was een oude nChain werknemer!DaCoTa schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:23:
[Twitter]![]()
I talked to craig and this scammer who was fired from nChain is suspected to be involved in this:https://t.co/aLg3lBSwpQ
— Calvin Ayre (@CalvinAyre) 25 mei 2020

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die was ik nog vergeten... Pareltje was dat, Oister Pearl. Een van de oprichters had een backdoor ingeprogrammeerd, hiermee kon die gast zelf extra muntjes bij printen ofzo. Na onenigheid met de rest van het team heeft die geflipte gozer een lading vers geprinte muntjes keihard gemarketdumpt op Kucoin, koers -75% in 5min. De hele shitshow die volge in dat team/community was een leuk inkijkje in die wereld.Tominatie schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:53:
...
Wat nog meer.. moet ff diep graven. Ohja, heb ooit 2K in Oyster Pearl gepleurd toen het -75% was gegaan op ń dag, uurtje later werd trading gestopt en zat ik met een waardeloze zak PRL. Bleek om een exit scam te gaan van de eigenaar![]()
Gelukkig voor mij deden zij nog een restart in de vorm van OPQ (Opacity) en heb toen nog kunnen verkopen op een redelijke prijs, nadat ik ook nog een buy the dip had toegepast bij het openen van de trading.![]()
![]()
(bizar). Dus na een paar weken kon ik er toch nog vanaf.
De tijd leert of het tij keert
Klinkt als een fascinerend verhaal, kan je ons meenemen hoe zoiets gebeurt?Slux schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:31:
[...]
30x Dash op precies ATH kopen en holden, uiteindelijk viel die nog mee wat ik verloren heb op bitmex waar ik zelfs nog even in de top leaderboards heb gestaan, om terug te vallen naar 0 noppes zero.
Eerst heel maar dan ook echt heel veel geluk hebben, en toen verloor ik een beetje het besef wat het nou echt allemaal waard was, ik begon daardoor grotere risico's te nemen met de gedachte ahh het is maar zoveel XBT, ik heb er toch nog zat over.Bever! schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:59:
[...]
Klinkt als een fascinerend verhaal, kan je ons meenemen hoe zoiets gebeurt?
ik had mijn initiële inleg er wel uit gehaald maar nooit de winst, ik besef/geloof eigenlijk nog niet dat het zoveel was, als ik op tijd was uitgestapt had ik een hele leuke canta cabrio kunnen kopen.
maar ja... iets met het koe en kont verhaal.
In 2017 had ik ook zo fout gemaakt met traden maar toen heb ik wel op tijd winst gepakt, wat veel meer had kunnen zijn, maar ook toen raakte ik een beetje het besef kwijt hoeveel geld het nou eigenlijk was, +/- 2.5 jaar later maak ik dezelfde fout maar dan x heel veel.
ik verloor toen de lol van het traden en besloot toen ook te stoppen en andere dingen te gaan doen maar na een paar maanden begon het weer te kriebelen, alleen doe ik het nu een stuk ''verstandiger'' en zit nog meer op de reguliere beurs dan in crypto.
Nu heb ik het afgesloten en lig ik er niet meer van wakker, maar dat heb ik toch wel even gedaan toen ik besefte hoe dom ik ben geweest.
Ach ja heel veel zil holden van 20 cent naar <5 is ook niet iets waar ik trots op benSlux schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:45:
[...]
Eerst heel maar dan ook echt heel veel geluk hebben, en toen verloor ik een beetje het besef wat het nou echt allemaal waard was, ik begon daardoor grotere risico's te nemen met de gedachte ahh het is maar zoveel XBT, ik heb er toch nog zat over.
ik had mijn initiële inleg er wel uit gehaald maar nooit de winst, ik besef/geloof eigenlijk nog niet dat het zoveel was, als ik op tijd was uitgestapt had ik een hele leuke canta cabrio kunnen kopen.
maar ja... iets met het koe en kont verhaal.
In 2017 had ik ook zo fout gemaakt met traden maar toen heb ik wel op tijd winst gepakt, wat veel meer had kunnen zijn, maar ook toen raakte ik een beetje het besef kwijt hoeveel geld het nou eigenlijk was, +/- 2.5 jaar later maak ik dezelfde fout maar dan x heel veel.
ik verloor toen de lol van het traden en besloot toen ook te stoppen en andere dingen te gaan doen maar na een paar maanden begon het weer te kriebelen, alleen doe ik het nu een stuk ''verstandiger'' en zit nog meer op de reguliere beurs dan in crypto.
Nu heb ik het afgesloten en lig ik er niet meer van wakker, maar dat heb ik toch wel even gedaan toen ik besefte hoe dom ik ben geweest.
Jup. Eerst spijt dat ik er nog in zat. Paar dagen later toch weer blij. Zo gaat het met traden he.
Ik weet de exacte bedragen niet meer, maar ooit +-5 LTC geïnvesteerd in HTML coin. Laat ik het erop houden dat de transactie fee's nu hoger zijn dan het bedrag dat nog resteert op de betreffende exchange.Sando schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:24:
Wat is jullie domste/pijnlijkste actie geweest waar je left holding the bags was (die je durft te vertellen)?
Daarnaast nog ongeveer hetzelfde gedaan voor 3-4 andere coins op o.a. cryptopia.
En ooit op een DEX een foutje gemaakt, het lukte niet om iets te verkopen, dus tig keer een nieuwe order geplaatst en iedere keer de coins zitten wrappen, maar toen ik uiteindelijk doorhad wat ik verkeerd deed was ik al >25% van de waarde kwijt, dat gecombineerd met market orders en een enorme spread was ook niet slim
En tjah, vele ICO's, ik ben er vast gaandeweg een aantal vergeten te innen. En ergens is ooit mijn e-mailadres aan de oppervlakte gekomen, ik krijg nog iedere dag >40-50 spammails waarin ik weer tig extra Bitcoin schijn te hebben op mijn account. Nog even los van de vele Verkade repen die mij nu ineens dagelijks worden aangesmeerd.
En waar ik het meeste mee heb verloren: Constant in- en uitstappen, wisselen naar coins met groene candles en steeds minder munten overhouden. Met de kennis van nu heb ik in die tijd denk ik toch wel een zeer luxe bolide misgelopen. Maar ik heb nu geen bags meer, alleen USDT en Bitcoin dust verspreid over >20 locaties
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik heb met verschillende coins de fout gemaakt door ze op een lokale wallet te plempen en ze te 'vergeten'.Taro schreef op maandag 25 mei 2020 @ 21:38:
[...]
Ik weet de exacte bedragen niet meer, maar ooit +-5 LTC geïnvesteerd in HTML coin. Laat ik het erop houden dat de transactie fee's nu hoger zijn dan het bedrag dat nog resteert op de betreffende exchange.
Daarnaast nog ongeveer hetzelfde gedaan voor 3-4 andere coins op o.a. cryptopia.
En ooit op een DEX een foutje gemaakt, het lukte niet om iets te verkopen, dus tig keer een nieuwe order geplaatst en iedere keer de coins zitten wrappen, maar toen ik uiteindelijk doorhad wat ik verkeerd deed was ik al >25% van de waarde kwijt, dat gecombineerd met market orders en een enorme spread was ook niet slim
En tjah, vele ICO's, ik ben er vast gaandeweg een aantal vergeten te innen. En ergens is ooit mijn e-mailadres aan de oppervlakte gekomen, ik krijg nog iedere dag >40-50 spammails waarin ik weer tig extra Bitcoin schijn te hebben op mijn account. Nog even los van de vele Verkade repen die mij nu ineens dagelijks worden aangesmeerd.
En waar ik het meeste mee heb verloren: Constant in- en uitstappen, wisselen naar coins met groene candles en steeds minder munten overhouden. Met de kennis van nu heb ik in die tijd denk ik toch wel een zeer luxe bolide misgelopen. Maar ik heb nu geen bags meer, alleen USDT en Bitcoin dust verspreid over >20 locaties
En dan vervolgens afvragen waar m'n centen gebleven zijn en dan de beruchte FOMO to te passen op de eerste de beste groene candle... Je raadt al waar dat naar toe ging...
En met die coins die ik in de lokale wallets had is het niet beter afgelopen. Bijna alles verkocht met verlies.
Met HTML coin heb ik nog wel wat 'klappers' gemaakt. Kopen op 2 sat en verkopen op 3
Seriously? Nope, not a bit...
Kom-kom tie-tie dan-dan he-he
Komt tie, komt tie dan he
THE MEGA PUMP
Komt tie, komt tie dan he
THE MEGA PUMP
[ Voor 88% gewijzigd door A87 op 25-05-2020 21:51 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
zal wel weer een lower high worden
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Ik ben 2 december 2017 in crypto gestapt.Sando schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:24:
Wat is jullie domste/pijnlijkste actie geweest waar je left holding the bags was (die je durft te vertellen)?
Rustig aan, mannetje ongeduld. Op langere termijn komt het goed.Tominatie schreef op maandag 25 mei 2020 @ 21:56:
KOMT IE BROOOERRRRRR. SOON 10K
LTO; Ik ben eruit gestapt, ik val er bijna van in slaap. Keer wellicht over dag of 3 wel weer terug, maar ik ga de actie weer opzoeken.
MBL geentered op 21 Sats, als toch elke shitcoin gaat als een malle, kan deze ook wel een X 5 doen.
dan maar blut. Logo ook nog niet bekeken, dus echt werkelijk helemaal nergens op gebaseerd.
MBL geentered op 21 Sats, als toch elke shitcoin gaat als een malle, kan deze ook wel een X 5 doen.
dan maar blut. Logo ook nog niet bekeken, dus echt werkelijk helemaal nergens op gebaseerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Thommie.nl op 25-05-2020 22:24 ]
Verwijderd
Jaapio left holding the bags in 4... 5... 6...Bever! schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:28:
GOT stapt uit LTO in 3..2...1...
Ik blijf er nog in
Prepare for the next ATH
Ik ook, wel stop-loss ingesteld omdat ik geen bags meer wil.Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:33:
[...]
Ik ook maatje.
Laten we hopen op....
Fuck, dit komt me bekend voor...
Verwijderd
Dit is wel link, straks blijkt het logo geen blauwtinten of kleur verloop te hebben...Thommie.nl schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:22:
LTO; Ik ben eruit gestapt, ik val er bijna van in slaap. Keer wellicht over dag of 3 wel weer terug, maar ik ga de actie weer opzoeken.
Natuurlijk wel veel succes gewenst, maar ik wil je er toch even op wijzen dat het wellicht niet helemaal verantwoordelijk is op deze manier.
Let trouwens op dat wanneer het lowcap pump seizoen aan een einde komt, wanneer dat ook is, de runs steeds linker worden. De eerste coins die gaan zullen altijd het hardste gaan en naar mate er meer gaan zullen ze minder hoog gaan met lager volume en kunnen ze ook heel snel heel hard dumpen. Zie het onderstaande van de vorige lowcap pump run. Daar wil je niet inzitten als ie gaat pumpen en volgens mij is het nog een 1 minuut chart ook. Ik zie nu al wat coins die pogingen doen en die hard falen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/As7xUwF6HqSNLVWeftyZBYfo.jpg?f=user_large)
Kwam trouwens deze nog tegen tijdens het zoeken naar het lowcap pump plaatje. Deze heb ik hier ooit eens gepost. Klopt tot nu toe toch wel goed als je de extreme wicks met lows niet mee pakt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/As7xUwF6HqSNLVWeftyZBYfo.jpg?f=user_large)
Kwam trouwens deze nog tegen tijdens het zoeken naar het lowcap pump plaatje. Deze heb ik hier ooit eens gepost. Klopt tot nu toe toch wel goed als je de extreme wicks met lows niet mee pakt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H1Le6GE22sSOii82ovggmAIv.jpg?f=user_large)
Ik heb vandaag ook nog een sloot IOST gekocht. Alleen heeft die niet zo’n mooi logo. Maar mag uiteraard wel mooi gaan pompen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Nu je het zegt. @Chris.nl al een tijdje weinig gezien. Hoe gaat het met het huisje? en ben je nog steeds actief betrokken bij IOST?Hodl je nu nog wat? want kan mij heugen dat je veel had verkocht iedergeval.Bartvandelaar schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 00:03:
Ik heb vandaag ook nog een sloot IOST gekocht. Alleen heeft die niet zo’n mooi logo. Maar mag uiteraard wel mooi gaan pompen.
Verwijderd
Volgens geruchten is hij nog steeds bezig met zijn deurmatTominatie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 00:29:
[...]
Nu je het zegt. @Chris.nl al een tijdje weinig gezien. Hoe gaat het met het huisje? en ben je nog steeds actief betrokken bij IOST?Hodl je nu nog wat? want kan mij heugen dat je veel had verkocht iedergeval.
Ah dan duurt het niet lang meer voordat we 'm mogen aanschouwen bij een nieuwe aflevering van "help mijn man is klusser".Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 00:38:
[...]
Volgens geruchten is hij nog steeds bezig met zijn deurmat
Destijds voor €10k verkocht ja (dat zou nu zo'n €4k waard zijn geweest, dus geen spijt van dat ik dat in m'n huisje heb gestoken) Heb nog zo'n 210.000 IOST gestaked staan, dat wordt langzaam weer meer.Tominatie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 00:29:
[...]
Nu je het zegt. @Chris.nl al een tijdje weinig gezien. Hoe gaat het met het huisje? en ben je nog steeds actief betrokken bij IOST?Hodl je nu nog wat? want kan mij heugen dat je veel had verkocht iedergeval.
Ik had 30 april nog wat gekocht voor de spielerei, ben nog niet aan verkopen toe. -edit- Inmiddels verkocht op 53sats, gokje dat ie morgen weer wat inlevert.
Nieuwbouw huisje is enorm fijn, moet alleen de trap nog verven, hoewel de buren die um al wel in de lak hadden gezet nu tegen scheuren en kieren aankijken. Hout werkt, ik denk dat ik um nog even z'n gang laat gaan en komend najaar wat ga schuren, kitten en lakken.
De schutting staat half, dus de tuin is nog niet af. Beukenhaagje voor begint lekker te groeien.
Zonnepanelen zijn tof, afgelopen april was m'n gas en electra rekening slechts €6,91 😄
Glasvezel lijntje is leuk en dat soort geneuzel.
Bij IOST ben ik tot "Honorary admin" gebombardeerd, maar ik kom nog zelden in die Telegram groep, te druk met burgerlullen en werken. Dit topic lees ik nog stevig, af en toe een duimpje geven. Praten over crypto (wat ik veel deed) doe ik haast niet meer, 'k heb alles wel een keertje gezegd en ik weet al wat ik denk, dus is het beter om vooral te lezen. Ik ben wel enorm wijs met jullie hoor 😍 lief dat je aan me dacht knul!
Heb na een paar maand verkering met een prachtig wulps exemplaar besloten toch uit te kijken maar een ander modelletje, ze hebben me dus nog niet weten te vangen.... 🤣 Help mijn man is .... zit er nog niet in dus 👌Tominatie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 00:40:
[...]
Ah dan duurt het niet lang meer voordat we 'm mogen aanschouwen bij een nieuwe aflevering van "help mijn man is klusser".
Zo herkenbaar dit...Ik wilde ook wat extra 'investeren' met een deel van het vakantiegeld. Werd me niet in dank afgenomen.
Winst? Wat is dat?Bever! schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:41:
Gewoon van de winst je eega af en toe wat leuks kopen, zijn ze snel on-board

Dit inderdaad hahahahaha....
Ik "ja schat, ik heb net al mijn vakantie geld naar je overgemaakt... echt waar"
Zij "Alles?... weet je het zeker?... is dit alles?... OH WEEE ALS JE MEER BITCOINS GEKOCHT HEBT" (zij zegt nog bitcoin(s) ... ze snapt het leven niet)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Hoeveelste keer is het eigenlijk onderhand dat we de 9K zijn gepasseerd? Godnondeju, ga nou es naar die 10K.
Verdomme ik wou dus NET dat gifje posten.Tominatie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:16:
[Afbeelding]
Hoeveelste keer is het eigenlijk onderhand dat we de 9K zijn gepasseerd? Godnondeju, ga nou es naar die 10K.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Haaaaaaha sorry neef. Gezien het verleden kan jij 'm binnenkort weer posten
Die whales zitten gewoon de koers te manipuleren zodat we zoveel mogelijk vegeta gifjes kunnen posten...Tominatie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:18:
[...]
Haaaaaaha sorry neef. Gezien het verleden kan jij 'm binnenkort weer posten
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Daar gaat LTO
.
Gisteren was mijn 5% winst gehit toen hij even daalden. Had ik nu maar geduld gehad

Gisteren was mijn 5% winst gehit toen hij even daalden. Had ik nu maar geduld gehad

Kijk es, na 3 jaar mogen we toch nog meemaken dat @Verwijderd naar de maan gaat.
BULLRUN IS AAN. Congrats Jaapie

Zoals beloofd, hier een quote van mezelf.Chris.nl schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:07:
'k Heb naast 't reeds bestaande HOLD-potje ook weer €100 ingelegd voor een tijdelijke gok, zal mezelf quoten als ik terug ga naar fiat.
Blijft een leuke hobby, maar meer ga ik er nu niet instoppen, binnenkort nieuwe schuttingen en de tuin doen.
Wat heb ik gedaan?
30 april
€100 naar Litebit -> ETH kopen naar Binance adres laten sturen.
Voor die ETH 28303 IOST gekocht en afwachten
26 mei
Afgelopen nacht 28303 IOST voor 53 sat getrade naar BTC
BTC van Binance naar Bl3p sturen, op Bl3p weer verkopen voor €117,60
€116,60 terug kunnen laten storten naar bankrekening.
TLDR; Transactiekosten betalen, met omweg wat prutsen, toch in 26 dagen 16% daadwerkelijk kunnen maken, flesje zonnebrand en pak cornetto's gaan kopen, lekker in de zon blij zijn met mezelf.
Die doet nog wel een X 2.
Blijven zitten Jaapie:)!
Blijven zitten Jaapie:)!
Had je dat niet even eerder kunnen laten weten Chris? Gisteren net 100k IOST gekocht. Had ik dit geweten had ik dat geld in LTO gestopt.
Dank voor het ijsje, je bent een echte maat!Bartvandelaar schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:49:
Had je dat niet even eerder kunnen laten weten Chris? Gisteren net 100k IOST gekocht. Had ik dit geweten had ik dat geld in LTO gestopt.
Zorgmedewerkers onder elkaar.
Ik ben gister avond uit LTO gestapt, maar gun je het van Harte @Verwijderd.
Zit nu zelf even in MBL te hannussen, waar zich volgens mij een Bullflag aan het vormen i op de 1H
Dus ik ga dus daar even niet uit, want als die een sprint trekt is het direct flink kassa, en dan sla ik mezelf echt voor me hoofdje.
Zit nu zelf even in MBL te hannussen, waar zich volgens mij een Bullflag aan het vormen i op de 1H
Dus ik ga dus daar even niet uit, want als die een sprint trekt is het direct flink kassa, en dan sla ik mezelf echt voor me hoofdje.
:strip_exif()/f/image/ZQHoMN2pwCDVfruUz3SjG1Va.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Thommie.nl op 26-05-2020 10:57 ]
Dat is volgens mij geen Bullflag maat.
Ik lul ook maar wat, ik doe het op gevoel en me gevoel zegt dat MBL gaat ontploffen en daarna LTO.Bartvandelaar schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:10:
Dat is volgens mij geen Bullflag maat.
Je doet het voorlopig in ieder geval beterder dan dat ik het doe.
Edit: en Thommie gaat weer lekker
Edit: en Thommie gaat weer lekker
[ Voor 23% gewijzigd door Bartvandelaar op 26-05-2020 11:15 ]
Ik vind het prachtig hier te lezen over alle crypto experts die beargumenteren waarom hun shitcoin naar de maan gaat
.
VOorlopig op 25 % tov een uur terug;)Sahara schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:15:
Ik vind het prachtig hier te lezen over alle crypto experts die beargumenteren waarom hun shitcoin naar de maan gaat.
Sorry 10 minuten terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 26-05-2020 11:17 ]
Op dit moment gaan diverse altcoins stukken beter dan Bipscoin.Sahara schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:15:
Ik vind het prachtig hier te lezen over alle crypto experts die beargumenteren waarom hun shitcoin naar de maan gaat.
Toch leuk als je 100 euri in OMG had zitten een maand geleden... en nu opeens 200+
Of in LINK .. die het ook al weken lekker doet terwijl Bipscoin de grond in gaat
En als hij straks wel gaat pompen, wat wel gaat gebeuren, dan gaan alle Alts gewoon mee.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
LTO sellorders 499 en 520 gehaald (wel maar 50% ivm overstap naar TFUEL eergisteren). Zit vanaf 22 in MBL, go @Thommie.nl !!
MBL OCO ingesteld, sell <24 en 40
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 26-05-2020 11:29 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Veel alts staan nog steeds -90% tov hun alltime high, terwijl bitcoin nu -50% staat. Voor daytraden kan het leuk zijn, maar holden zou ik niet aanraden met al die vage coins.Riesj74 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:22:
[...]
Op dit moment gaan diverse altcoins stukken beter dan Bipscoin.
Toch leuk als je 100 euri in OMG had zitten een maand geleden... en nu opeens 200+
Of in LINK .. die het ook al weken lekker doet terwijl Bipscoin de grond in gaat
En als hij straks wel gaat pompen, wat wel gaat gebeuren, dan gaan alle Alts gewoon mee.
OMG: ATH: 24 dollar, nu 1,70 dollar (-93%)
[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 26-05-2020 11:31 ]
Na jarenlang bestuderen van alle charts, kom ik tot de conclusie dat we in ieder geval naar rechts gaan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
40, ga je spijt van krijgen HOPELIJKTaro schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:29:
LTO sellorders 499 en 520 gehaald (wel maar 50% ivm overstap naar TFUEL eergisteren). Zit vanaf 22 in MBL, go @Thommie.nl !!
Naja ik ga het wel meemaken, sta iig in de Plus
[ Voor 23% gewijzigd door Thommie.nl op 26-05-2020 11:50 ]
THETA trekt ook weer sprintje
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Precies... dus 100 euri OMG kopen nu en dan een verkoop instellen voor als hij weer 20 wordt (gaat geheid gebeuren 1 deze jaren) en dan BAM... automatisch innen jonguh.Bartske schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:29:
[...]
Veel alts staan nog steeds -90% tov hun alltime high, terwijl bitcoin nu -50% staat. Voor daytraden kan het leuk zijn, maar holden zou ik niet aanraden met al die vage coins.
OMG: ATH: 24 dollar, nu 1,70 dollar (-93%)
En dan elke maand wat euri's in bitcoin voor je oude dag ... komt helemaal goed.
Nu je het zegt....oisyn schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:31:
Na jarenlang bestuderen van alle charts, kom ik tot de conclusie dat we in ieder geval naar rechts gaan.
Lekker dagje weekje zo, LTO/WRX/MBL/FTT plussen prima. Dit keer wordt ik geen bagholder, komende vrijdag veel strakkere stoplosses op alle alts en wachten tot BTC gaat vlammen komende maand.
Zo de tuin maar eens in, heb dorst, technisch weer vandaag.
Zo de tuin maar eens in, heb dorst, technisch weer vandaag.
Verwijderd
Haha ik heb een sell op LTO op 548, die is niet gehit en lag te pitten uit de nachtdienst.
Anders had ik hem echt wel gedumpt boven de 510 sats.
@Thommie.nl vergeet je ons niet als je straks in die villawijk woont bij al de andere rijke mensen?
wat een flow man, lekker hoor.
Anders had ik hem echt wel gedumpt boven de 510 sats.
@Thommie.nl vergeet je ons niet als je straks in die villawijk woont bij al de andere rijke mensen?
Verwijderd
Ik zal niet teveel in details treden maar wij hebben (voor ons doen) echt een shitload aan geld gekregen van de belastingdienst omdat we onze hypotheek hebben overgesloten.Kruitdamp schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:07:
[...]
Zo herkenbaar dit...Ik wilde ook wat extra 'investeren' met een deel van het vakantiegeld. Werd me niet in dank afgenomen.
Ook nog beide vakantiegeld en toen besloten mijn ouders ook nog een donatie te doen, waarschijnlijk omdat mijn zus en haar man net met veel moeite een hypotheek op een boerderij rond hebben gekregen.
Dus ik denk daar kan vast wel een paar procentjes van in crypto, mis. Maar wel meteen beginnen over een weekend in het Efteling hotel. Alsof dat geen geld over de balk gooien is. Echt jonge die vrouwen... Wat een logica
Maar zin wel doorgedrukt, kom nou. Wat moet je met al dat geld... Beetje laten verstoffen op de spaarrekening?
Geld moet rollen immers.
Wacht wel op een mooi moment om in te ladderen, gaan we van hieruit naar boven is het prima, gaan we een diep dal in ook.
Trouwen blijkbaarVerwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:02:
[...]
Maar zin wel doorgedrukt, kom nou. Wat moet je met al dat geld... Beetje laten verstoffen op de spaarrekening?

Onze planning is om eind januari 2021 met de 2 kleine bazen, en de opperbaas, 3 maanden naar Indonesië en Maleisië te gaan. Ik zou het nooit aan een bruiloft uitgeven. Maar eerst nog maar eens zien of het allemaal nog gaat lukken met de Corona.
Edit: gaat de reis niet door wordt het geld besteed aan andere dingen. Hopelijk ook aan wat crypto
Edit 2: ik vertrouw BTC voor geen ene meter. Ik duik even veilig in fiat met mijn handelspot.
Edit: gaat de reis niet door wordt het geld besteed aan andere dingen. Hopelijk ook aan wat crypto
Edit 2: ik vertrouw BTC voor geen ene meter. Ik duik even veilig in fiat met mijn handelspot.
[ Voor 29% gewijzigd door Bartvandelaar op 26-05-2020 14:35 ]
Life goals!
:fill(white):strip_exif()/f/image/w2pcGyL3Xrf8FOEQD57wiFxU.png?f=user_large)
Verwijderd
Het gaat met de alts veel te mooi zo. Al mijn shitcoins zijn flink aan het plussen.Bartvandelaar schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:23:
Dat kan maar 1 ding betekenen: zeer spoedig een rode mega candle die alles weer diep de afrond in trekt.
Weet je wanneer je pas shitcoins hebt? Als er veel coins flink in het groen staan, maar al de jouwe niet. NEBL, CMT, MTL, ONE, GO, GXS, RVN...Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:38:
[...]
Het gaat met de alts veel te mooi zo. Al mijn shitcoins zijn flink aan het plussen.
Dat kan maar 1 ding betekenen: zeer spoedig een rode mega candle die alles weer diep de afrond in trekt.
Zeldzaam mooie PF heb jij, echte pareltjes zijn datSoeski schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:50:
[...]
Weet je wanneer je pas shitcoins hebt? Als er veel coins flink in het groen staan, maar al de jouwe niet. NEBL, CMT, MTL, ONE, GO, GXS, RVN...
Thnx en gaat goed komen ... ik zit daar al langer in dan in bitcoin
Als de waarde dan ook zover naar achteren loopt ....Riesj74 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:41:
[...]
Thnx en gaat goed komen ... ik zit daar al langer in dan in bitcoin![]()
Verwijderd
Een vrouw hodlen is eigenlijk nooit echt een goed plan...
Het fysieke rendement wordt aanzienlijk minder wanneer je lang hodlt, helemaal als er een paar forks uit voortkomen. Van 5x per dag naar 5x per week, naar maand en uiteindelijk naar jaar.
Tevens verouderd zo'n project ook langzaam met de tijd, die jeugdige hype pluspunten beginnen langzaam wat downtrend te vertonen, etc.
Je bent er helemaal mooi klaar mee als de betreffende investering de overhand dreigt te krijgen en zelf richting wil gaan bepalen...
Maar ach, alles went, behalve een vent.
Het fysieke rendement wordt aanzienlijk minder wanneer je lang hodlt, helemaal als er een paar forks uit voortkomen. Van 5x per dag naar 5x per week, naar maand en uiteindelijk naar jaar.
Tevens verouderd zo'n project ook langzaam met de tijd, die jeugdige hype pluspunten beginnen langzaam wat downtrend te vertonen, etc.
Je bent er helemaal mooi klaar mee als de betreffende investering de overhand dreigt te krijgen en zelf richting wil gaan bepalen...
Crypto zo saai en dood als een pier. Kunnen discussieren zoveel we willen maar realiteit is dat er gewoon geen reet nieuw geld in de markt komt. Wat er vandaag inkomt is er morgen opnieuw uit verdwenen. Hetzelfde geld klotst van de ene coin wat in de andere en weer terug
Ik heb ooit al eens een vrouw geshort, maar dit liep ook uit op verlies.Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:59:
Een vrouw hodlen is eigenlijk nooit echt een goed plan...
Het fysieke rendement wordt aanzienlijk minder wanneer je lang hodlt, helemaal als er een paar forks uit voorkomen. Van 5x per dag naar 5x per week, naar maand en uiteindelijk naar jaar.
Toen weer tijd en geld in een nieuw project gestoken en dat staat nu nog steeds goed in het groen.
Hopelijk crasht de boel niet na het trouwen... want dan ga ik rekt
Ik weet niet hoor maar de afgelopen dagen was het eerder regel dan uitzondering dat er tenminste 2 coins plus 50% in 24 uur deden. Is +50% tegenwoordig saai geworden? Ik vind het wel bijzonder. BTC gaat een beetje heen en weer, maar wat zijn dan de verwachtingen? Dat BTC nu al op 20k moet staan? Vragen vragen.. En over nieuw geld.. we zitten in een fucking recessie.. Henk en Ingrid hebben nu nog een baan, maar wellicht binnenkort niet meer en dan zeuren dat er geen nieuw geld crypto in komt. Zucht..Rebbelx schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:11:
Crypto zo saai en dood als een pier. Kunnen discussieren zoveel we willen maar realiteit is dat er gewoon geen reet nieuw geld in de markt komt. Wat er vandaag inkomt is er morgen opnieuw uit verdwenen. Hetzelfde geld klotst van de ene coin wat in de andere en weer terug
Ik wil ook meedoen ... wie zijn Henk en Ingrid?... random namen voor de generieke crypto investeerders?Sahara schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:34:
[...]
Ik weet niet hoor maar de afgelopen dagen was het eerder regel dan uitzondering dat er tenminste 2 coins plus 50% in 24 uur deden. Is +50% tegenwoordig saai geworden? Ik vind het wel bijzonder. BTC gaat een beetje heen en weer, maar wat zijn dan de verwachtingen? Dat BTC nu al op 20k moet staan? Vragen vragen.. En over nieuw geld.. we zitten in een fucking recessie.. Henk en Ingrid hebben nu nog een baan, maar wellicht binnenkort niet meer en dan zeuren dat er geen nieuw geld crypto in komt. Zucht..
Wikipedia: Henk en IngridRiesj74 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:36:
[...]
Ik wil ook meedoen ... wie zijn Henk en Ingrid?... random namen voor de generieke crypto investeerders?
En natuurlijk @Verwijderd
Heeelemaal langs mij heen gegaanTaro schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:39:
[...]
Wikipedia: Henk en Ingrid
En natuurlijk @Verwijderd
Maarja... PVV ...

Henk en Ingrid bij crypto wordt mee bedoelt de mensen die gaan kopen omdat er een bullrun bezig is. Dus het nieuwe geld wanneer BTC bijvoorbeeld over de 20k heen zou gaan in de hoop dat ie naar 100k gaat. Henk en Ingrid zijn de mensen die de vorige bullrun op 17k hebben gekocht en hebben verkocht op 6k.
Maakt niet uit of het crasht, trouwen of vrienden worden met A87 is zo ie zo 100% garantie om rekt te gaan.Riesj74 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:24:
[...]
Verwijderd
Ach ja ik maak er graag domme grappen over maar heel stiekem ben ik toch wel erg wijs met al die druktemakers hier.
Dan maar rekt
Dan maar rekt
Ja wat een wereld, een vrouw shorten/longen voor een kort ritje, hooguit met 2x tot 5x hefboom. Eerst heel vaak in fictieve trades gedaan op testnet, later voor het eggie zonder stop-loss of ander vangnet. Ging de eerste paar keer goed, werd daarna overmoedig en uiteindelijk volledig (gest) rekt bij de huisarts.Riesj74 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:24:
[...]
Ik heb ooit al eens een vrouw geshort, maar dit liep ook uit op verlies.
Toen weer tijd en geld in een nieuw project gestoken en dat staat nu nog steeds goed in het groen.
Toch uiteindelijk maar een vrouw gaan hodlen, geeft meer nachtrust want je zit niet altijd meer in een spannende trade.
Het geeft ook automatisch recht op forks. Met die forks ben je dan weer druk om de ontwikkelingen te volgen, bij te springen als moderator of honorable representative op de telegams. Daarnaast natuurlijk iedereen lastig vallen over je geweldige, unieke forks en je ze overal schaamteloos de hemel in chillen.
Uiteindelijk blijkt het vrijwel altijd een geval van "Escalation of commitment" te zijn en had je beter rondom de ATH de winst moeten pakken, niet meer omkijken en over moeten stappen naar jongere techniek. Maar goed, al doende leert me, er is altijd een volgende ronde met nieuwe kansen.

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!