Hodl for life68616c6c6f schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:09:
Ik ga die shit niet verkopen totdat ik er weer winst op heb
Ach, open voor de gein eens weekly goed ver uitgezoomde eos/btc, ltc/btc of xrp/btc. Grafieken zo slecht, heb het echt niet vaak gezien.. Wie koopt dat nouVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:07:
Tron hodlen...
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die maar wat doet.
Verwijderd
Ah. We hebben dezelfde tactiek.68616c6c6f schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:09:
Ik ga die shit niet verkopen totdat ik er weer winst op heb
Veel geluk dude. Zo heb ik nog wel wat bagjes her en der die ik waarschijnlijk meeneem mijn graf in.
Tenzij er natuurlijk een wonder gebeurd.
Ik ga de kinderen er gewoon mee opzadelen in de erfenis.
0.0003 euro aan HTMLcoins bijvoorbeeld.
En dat dan zelfs terwijl je waarschijnlijk €1569,95 per uur verdient met burgers flippen bij de McDonalds tegen die tijd, en een halve ton betaald voor een nieuwe binnenband op je fiets.
Wat ben ik ook een goede vader.
Ooit komt het goed hoor, dan pumpen Henk en Ingrid de boel tot ongekende hoogtesBever! schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:10:
[...]
Ach, open voor de gein eens weekly goed ver uitgezoomde eos/btc, ltc/btc of xrp/btc. Grafieken zo slecht, heb het echt niet vaak gezien.. Wie koopt dat nou
Heb vandaag een ander nieuw speeltje gekocht: coinmarketman.com
Kan je een beetje makkelijk je voortgang checken, nadeel: je kan geen charts met notes plaatsen zoals bij bv. edgewonk, voordeel: API met bitmex/binance etc. die al je trades volgt.
Verwijderd
Doe je voorzichtig?
Niet fake ook nog REKT gaan maatje. Dat zijn geestelijk de hardste klappen.
sindse Corona ging iedereen rektVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:44:
[...]
Doe je voorzichtig?
Niet fake ook nog REKT gaan maatje. Dat zijn geestelijk de hardste klappen.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
🚨 🚨 20,000,000 #USDT (20,049,308 USD) transferred from Tether Treasury to #Binance
— Whale Alert (@whale_alert) 14 mei 2020
Tx: https://t.co/q636WsRWMK
10k soon?
En waar wil je dat kopen dan? Is nergens te krijgen. Enorme vraag en nauwelijks aanbod. Mijnen zijn of gesloten vanwege corona of wachten op hogere prijs ( die er zeker gaat komen) totdat ze gaan verkopen.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:48:
Ik was van plan om wat fysiek goud en zilver te gaan kopen maar met de prijzen momenteel ga ik er niet aan beginnen.
Verwijderd
Zover was ik nog niet, het was alleen een plan.Viep schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 00:38:
[...]
En waar wil je dat kopen dan? Is nergens te krijgen. Enorme vraag en nauwelijks aanbod. Mijnen zijn of gesloten vanwege corona of wachten op hogere prijs ( die er zeker gaat komen) totdat ze gaan verkopen.
Maargoed nu ga ik dus helemaal niet meer.
Ik dacht dat ze bij de provinciale handelaar die cash accepteert misschien nog wel een 50 gram baartje hadden liggen.
Voor ooit.
Ik wacht wel tot ze weer een mega ader vinden of een asteroïde gaan delven.
Misschien kan je zodra je weer naar Australië mag vliegen.. ff afspreken met die lekkere Tyler Mahoney (Google haar maarVerwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 00:44:
[...]
Zover was ik nog niet, het was alleen een plan.
Ik dacht dat ze bij de provinciale handelaar die cash accepteert misschien nog wel een 50 gram baartje hadden liggen.
Voor ooit.
Dat zijn ook niet de minste bedragen
Als je goud of zilver wilt kopen kan ik bullionvault aanraden.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 00:44:
[...]
Zover was ik nog niet, het was alleen een plan.
Voor ooit.
Niet overdrijven, ik zie nog genoeg 'op voorraad' bij de verschillende online shops.Viep schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 00:38:
[...]
En waar wil je dat kopen dan? Is nergens te krijgen. Enorme vraag en nauwelijks aanbod. Mijnen zijn of gesloten vanwege corona of wachten op hogere prijs ( die er zeker gaat komen) totdat ze gaan verkopen.
Dus ik zat vanochtend ff De Bitcoin Show Podcast te luisteren en toen gingen Boris en de zijne even compleet uit hun naad over "Shitcoins" en dat er naast BTC geen enkele andere coin / idee het licht in hun ogen waard is en dat iedereen die zich ermee bezig houdt een scammer of complete idioot is.
Nou vond ik dat nogal vrij kort door de bocht van meneer Boris, die deze rant toch zeker 10 minuten vol hield voordat er een bloedvat sprong en er een ander onderwerp aangetikt werd.
Hoe is jullie insteek hierin.
Zitten we alleen in de Altcoins voor de quick cash en geloven we niet in de ideeen die erachter zitten?
Of hebben we wel degelijk interesse in een goede uitkomst van deze ideeen?, hopen we dat deze wel grond vinden om voet aan de aarde te krijgen... (grond, aarde... EARTHCOIN!!) ...
Ik zelf zit er wel degelijk in met de hoop dat de altcoins waarin ik investeer (meer dan 10 euro
) het goed gaan doen tzt.
Ik doe wel degelijk wat research naar de betreffende coin en stap ook uit als ik merk dat het nergens heen gaat (XRP, TRX bijv.)
Hoe zitten jullie hierin?
Nou vond ik dat nogal vrij kort door de bocht van meneer Boris, die deze rant toch zeker 10 minuten vol hield voordat er een bloedvat sprong en er een ander onderwerp aangetikt werd.
Hoe is jullie insteek hierin.
Zitten we alleen in de Altcoins voor de quick cash en geloven we niet in de ideeen die erachter zitten?
Of hebben we wel degelijk interesse in een goede uitkomst van deze ideeen?, hopen we dat deze wel grond vinden om voet aan de aarde te krijgen... (grond, aarde... EARTHCOIN!!) ...
Ik zelf zit er wel degelijk in met de hoop dat de altcoins waarin ik investeer (meer dan 10 euro
Ik doe wel degelijk wat research naar de betreffende coin en stap ook uit als ik merk dat het nergens heen gaat (XRP, TRX bijv.)
Hoe zitten jullie hierin?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Persoonlijk is het andersom. Ik zit in BTC omdat dat korte termijn Hot is. Op de lange termijn denk ik dat sommige alts, die veeeel beter schaalbaar zijn, meer potentie hebben... Maar ja, go with the flow....
Hmm, knallen we nu eens door de 10k of maken we een dubbele top en knallen we omlaag...
De tijd leert of het tij keert
gjtokkel schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:04:
Persoonlijk is het andersom. Ik zit in BTC omdat dat korte termijn Hot is. Op de lange termijn denk ik dat sommige alts, die veeeel beter schaalbaar zijn, meer potentie hebben... Maar ja, go with the flow....
Waarom hebben zilver, goud en Bitcoin waarde? Het collectief heeft kennelijk besloten dat deze dingen interessant zijn om als waardeopslag te gebruiken. Hoe langer Bitcoin bestaat en hoe groter het wordt, hoe meer mensen er belang bij hebben dat het blijft bestaan en dat het blijft dienen als waardeopslag. Daar ligt de kracht.
Ja maar precies dat.... BTC wordt gezien door velen als het digitale Goud.Ezekielll schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:20:
[...]
![]()
![]()
Waarom hebben zilver, goud en Bitcoin waarde? Het collectief heeft kennelijk besloten dat deze dingen interessant zijn om als waardeopslag te gebruiken. Hoe langer Bitcoin bestaat en hoe groter het wordt, hoe meer mensen er belang bij hebben dat het blijft bestaan en dat het blijft dienen als waardeopslag. Daar ligt de kracht.
Dus het doet uiteindelijk niks.
Je koopt er niks voor, er zit geen andere usecase in dan fungeren als graadmeter voor andere crypto.
Hetzelfde wat Goud is voor regulier fiat currency.
Dus waarom zouden er geen diverse Altcoins, met goede usecases voor bedrijven en de reguliere burger, kunnen zijn die straks gewoon een goed bestaansrecht hebben.
Ik vind het zo vreselijk kortzichtig en naar fanboi-gedrag ruiken om te zeggen dat er alleen maar Bitcoin is en de rest zijn scams en zullen het nooit halen.
Ik snap die agressie niet zo.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
@Riesj74
Van al die duizenden alts zullen er maar een paar misschien echt succesvol worden, superspeculatief allemaal.
Kijk maar eens op CMC wat er in de top 50 van 5 jaar terug stond, en welke daar nu nog van over zijn.
Daarnaast kan je over de afgelopen 2 jaar concluderen dat de meeste (een paar kleine hypecoins achterwege laten) alts het vele malen slechter gedaan hebben dan BTC tov. de dollar. Zo lang dat zo is, neem je als holder een veel groter risico (exitscams/hacks/CEO's die hun coins op je dumpen/weet ik veel) met een tot nu toe minder resultaat.
En ja, de 2017 gekte heeft een selecte groep mensen heel veel geld opgeleverd, daar wordt altijd aan gerefereerd, maar dat zijn er in een bubble altijd maar een paar en ik zie dat nu niet zo snel nog een keer gebeuren
Van al die duizenden alts zullen er maar een paar misschien echt succesvol worden, superspeculatief allemaal.
Kijk maar eens op CMC wat er in de top 50 van 5 jaar terug stond, en welke daar nu nog van over zijn.
Daarnaast kan je over de afgelopen 2 jaar concluderen dat de meeste (een paar kleine hypecoins achterwege laten) alts het vele malen slechter gedaan hebben dan BTC tov. de dollar. Zo lang dat zo is, neem je als holder een veel groter risico (exitscams/hacks/CEO's die hun coins op je dumpen/weet ik veel) met een tot nu toe minder resultaat.
En ja, de 2017 gekte heeft een selecte groep mensen heel veel geld opgeleverd, daar wordt altijd aan gerefereerd, maar dat zijn er in een bubble altijd maar een paar en ik zie dat nu niet zo snel nog een keer gebeuren
Ik snap dat er uiteraard maar een paar goede tussen zitten. Dat is met normale business ook zo.The_Goat schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:49:
@Riesj74
Ik heb het dan uiteraard over de top 20-30 max.
In De Bitcoin Show podcast hadden ze het erover dat er echt GEEN ENKELE Altcoin is die ook maar enige vorm van usecase heeft of iets gepresteerd heeft. Geen ETH, geen NEO, geen Stellar, geen .. niks...
Ik denk dan, als dat zo is, dan heeft BTC ook geen nut verder... behalve dan als safeheaven voor je vermogen... en dat is nou ook nog steeds geen verzekering.
Dus BTC zal dan ook een langzame dood sterven, als er geen ecosysteem omheen wordt gebouwd door andere crypto.
mijn paar centen.
I did. Gratis geld. Inmiddels toch een paar honderd dollar waardBallie2210 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:09:
[...]
Eind november is hier kort over gesproken. Ik was benieuw of iemand zijn Hex heeft geclaimd of nog gaat doen?
Lees er eens een boek over, of luister een podcast, doe onderzoek. Je komt er dan vanzelf achter dat de rest shit is.Riesj74 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:46:
[...]
Ja maar precies dat.... BTC wordt gezien door velen als het digitale Goud.
Dus het doet uiteindelijk niks.
Je koopt er niks voor, er zit geen andere usecase in dan fungeren als graadmeter voor andere crypto.
Hetzelfde wat Goud is voor regulier fiat currency.
Dus waarom zouden er geen diverse Altcoins, met goede usecases voor bedrijven en de reguliere burger, kunnen zijn die straks gewoon een goed bestaansrecht hebben.
Ik vind het zo vreselijk kortzichtig en naar fanboi-gedrag ruiken om te zeggen dat er alleen maar Bitcoin is en de rest zijn scams en zullen het nooit halen.
Ik snap die agressie niet zo.
Kijk bijvoorbeeld eens op https://21lessons.com/, gratis te lezen of te luisteren.
Ik heb zelf ook kleine porties ETH, ADA en LTC. (10 %)Riesj74 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:59:
[...]
Ik snap dat er uiteraard maar een paar goede tussen zitten. Dat is met normale business ook zo.
Ik heb het dan uiteraard over de top 20-30 max.
In De Bitcoin Show podcast hadden ze het erover dat er echt GEEN ENKELE Altcoin is die ook maar enige vorm van usecase heeft of iets gepresteerd heeft. Geen ETH, geen NEO, geen Stellar, geen .. niks...
Ik denk dan, als dat zo is, dan heeft BTC ook geen nut verder... behalve dan als safeheaven voor je vermogen... en dat is nou ook nog steeds geen verzekering.
Dus BTC zal dan ook een langzame dood sterven, als er geen ecosysteem omheen wordt gebouwd door andere crypto.
mijn paar centen.
En wat coins met minder dan 0,5 % aandeel, welke begin 2018 nog een flink hoger aandeel hadden tov. totale % portfolio .. Daar is niets van over gebleven terwijl het betere "usercases" had dan BTC
Ja, BTC is veel minder snel als regulier betalingsmiddel etc. ten opzichte van andere digitale munten, daar zit ook niet de kracht. Door BTC te bezitten heb je een stukje Wiskunde in bezit of gekocht van de som die uiteindelijk eindig is, als gedolven bron. Deze bron zal alleen gebruikt worden voor settlement en opslag van heel grote bedragen. Traag, duur maar extreem veilig. Het boeit eigenlijk niet dat je er minder mee kan, met goud an sich kan je ook niks behalve je vrouw ten huwelijk vragen.
Daarover heen zullen diverse lagen zitten of uitrollen die echt wel wat meer functionaliteit brengen.
Maar het blijft een grote zolang de "grote massa waarde aan de bron hecht" en inmiddels al weer heel wat jaren, iedereen heeft het over Bitcoin terwijl ze eigenlijk soms cryptovaluta in het algemeen bedoelen, de kracht zit tevens in de eenvoud en niet in abracadabra programmering. In mijn opinie is de grote massa nog steeds heel klein, maar inmiddels zo groot dat verdere adoptie aan het uitrollen is. Zeker als inflatie zo groot is en economie onzeker.
Vanacht een flinke knal naar beneden gehad zie ik.. Is de algemene concensus nog steeds + 10.5k?
Vind het er aardig bearish uitziet op moment.
Je moet iets uitzoomen, ik zie namelijk geen knal. Dezelde koers was er gister om 10 uur 's ochtends.Nopheros schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:01:
Vanacht een flinke knal naar beneden gehad zie ik.. Is de algemene concensus nog steeds + 10.5k?
En de consensus is 56
ik zie het ja, maar de bounce die volgde op $9200 is wel erg sterk. Een duidelijke S/R flip. Heb nu nog geen reden om bearish te zijn maar die $9800 heeft wel fikse afwijzingen gegeven.Nopheros schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:01:
Verwijderd
Toevallig kwam ik hier op dit topic op Tweakers.
Wat een onzin dat er buiten BTC geen usecases zijn. We hebben zelfs een aantal Nederlandse altcoins die erg goed bezig zijn, maar nog onder de radar zijn juist omdat ze niet gehyped worden maar bezig zijn met hun product en het uitbreiden van hun business. En dan heb ik het over een bedrijf met een werkend product met een mega real usecase en ook al gebruikt door grote bedrijven als Amspec, Airbus etc...en samenwerken met IBM.
Zij valideren en verifiëren documenten en data via de blockchain om fraude tegen te gaan en fouten in data te voorkomen.
Wat een onzin dat er buiten BTC geen usecases zijn. We hebben zelfs een aantal Nederlandse altcoins die erg goed bezig zijn, maar nog onder de radar zijn juist omdat ze niet gehyped worden maar bezig zijn met hun product en het uitbreiden van hun business. En dan heb ik het over een bedrijf met een werkend product met een mega real usecase en ook al gebruikt door grote bedrijven als Amspec, Airbus etc...en samenwerken met IBM.
Zij valideren en verifiëren documenten en data via de blockchain om fraude tegen te gaan en fouten in data te voorkomen.
Na die bounce heb ik de sell button afgeplakt en het woord short even uit mn vocabulair heb geschrapt 😅Tominatie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:18:
[...]
ik zie het ja, maar de bounce die volgde op $9200 is wel erg sterk. Een duidelijke S/R flip. Heb nu nog geen reden om bearish te zijn maar die $9800 heeft wel fikse afwijzingen gegeven.
Dan hoop ik dat ze niet op CMC staan want je kan geen enkel bedrijf serieus nemen als ze op CMC staan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:24:
Ik kom er even niet op maar er zijn idd meerdere bedrijven die gebruik maken van een blockchain maar dat zijn voornamelijk private blockchiains op basis van bijvoorbeeld een ETH, XLM
Ik hoorde op één van de Youtube kanalen dat er sinds enkele weken, dagelijks bijna 1000 bitcoins worden gekocht vanuit het continent Afrika. Altijd leuk fomo vanuit een onverwachte hoek!
Eens, ben toevallig ook op dit project gestuit en het sprak mij erg aan!Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:24:
Daarnaast denk ik dat een groot deel van Bitcoin zijn populariteit berust op het feit dat het de coin is met de meeste pairings met andere coins. Je moet haast wel BTC aanschaffen om Alts te kopen. Vermoed wel dat dit steeds minder het geval zal zijn nu er steeds meer alternatieven komen om rechtstreeks Alts te kopen met $,€ of ETH.
Ik denk dat je "usecases" van de blockchain en "digitaal goud" losstaand moet zien.
Dat blockchain wordt gebruikt om data te valideren en te verifiëren is een hele mooie ontwikkeling. Ook bij kleinere Nederlandse bedrijven. Maar daarom hoef je er nog geen direct cryptovaluta van te maken... Dat zet een andere toon en "koers" …
Ik zit in BTC en aantal alts voor de koers en vind het mooi om te zien dat de technologie ervan toepasbaar is. Heel veel ALTS zitten er in voor de koers en proberen dat te backen met "usecase".
Slechts mijn 2 centen
Dat blockchain wordt gebruikt om data te valideren en te verifiëren is een hele mooie ontwikkeling. Ook bij kleinere Nederlandse bedrijven. Maar daarom hoef je er nog geen direct cryptovaluta van te maken... Dat zet een andere toon en "koers" …
Ik zit in BTC en aantal alts voor de koers en vind het mooi om te zien dat de technologie ervan toepasbaar is. Heel veel ALTS zitten er in voor de koers en proberen dat te backen met "usecase".
Slechts mijn 2 centen
Verwijderd
Het bedrijf staat wel op CMC. Ze maken gebruik van meerdere blockchains om hun documenten en data te valideren en te verifiëren. Persoonlijk denk ik zelfs het meest serieuze bedrijf in crypto en ook met de grootste toekomst omdat het tegengaan van fraude zoveel kosten bespaart op jaarbasis en ook er ook steeds meer data verzonden zal worden. De tokenomics zijn ook fantastisch, elke maand 10% burn supply van de tokens die door de bedrijven gebruikt worden.Slux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:37:
[...]
Dan hoop ik dat ze niet op CMC staan want je kan geen enkel bedrijf serieus nemen als ze op CMC staan.
Ik kom er even niet op maar er zijn idd meerdere bedrijven die gebruik maken van een blockchain maar dat zijn voornamelijk private blockchiains op basis van bijvoorbeeld een ETH, XLM
Verwijderd
Juist bij hun wordt de technologie van de blockchain voor het juiste gebruikt. De blockchain wordt gebruikt om elk document te beveiligen met een vingerprint (hash) waardoor fraude voorkomen wordt en ook data betrouwbaarder wordt. Bedrijven kopen hun tokens om dit te doen (als kosten).Ezekielll schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:47:
Ik denk dat je "usecases" van de blockchain en "digitaal goud" losstaand moet zien.
Slechts mijn 2 centen
Verwijderd
Mij dus ook. Toen ik er op stuitte dacht ik direct;"Hier is de blockchain voor bedoeld". En dan dat het al een werkend product is, ze grote bedrijven als cliëntele hebben, er nog grotere bijkomen (deal is al geseald) en een aantal government projects in de planning hebben. Beter vind je ze niet in mijn ogen. Wat ik zei, hier is blockchain voor uitgevonden.Egeau schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:39:
[...]
Eens, ben toevallig ook op dit project gestuit en het sprak mij erg aan!
Daarnaast denk ik dat een groot deel van Bitcoin zijn populariteit berust op het feit dat het de coin is met de meeste pairings met andere coins. Je moet haast wel BTC aanschaffen om Alts te kopen. Vermoed wel dat dit steeds minder het geval zal zijn nu er steeds meer alternatieven komen om rechtstreeks Alts te kopen met $,€ of ETH.
Dat maakt het dan 1 in klap compleet waardeloos voor bedrijven, want als ze op CMC staan dan kan het vandaag 1 euro kosten en morgen 100 euro.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:58:
[...]
Bedrijven kopen hun tokens om dit te doen (als kosten).
Je moet dan echt dom zijn als bedrijf om van zo dienst gebruik te maken.
Ik word stront nerveus van BTC nu....
Zal ik nu inkopen nu het nog "laag" staat voordat het zo gaat MOONen?, of wacht ik op "de crash" ?
AAAAAH....
mammie
*update*
Gekocht.....
HODL TO THE MOON!
Zal ik nu inkopen nu het nog "laag" staat voordat het zo gaat MOONen?, of wacht ik op "de crash" ?
AAAAAH....
mammie
*update*
Gekocht.....
HODL TO THE MOON!
Voor ieder ander ding dan een digitale token die decentraal, permissieloos en censuur-resistent getransact moet kunnen worden is blockchain bullshit.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:24:
En waarom kan dat niet met een veel efficientere centrale database?Zij valideren en verifiëren documenten en data via de blockchain om fraude tegen te gaan en fouten in data te voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 15-05-2020 12:08 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Nee. De prijs voor bedrijven om te valideren zal verhoudingsgewijs altijd tegen $1,24 per document staan, ongeacht de prijs van het token zelf.Slux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:02:
[...]
Dat maakt het dan 1 in klap compleet waardeloos voor bedrijven, want als ze op CMC staan dan kan het vandaag 1 euro kosten en morgen 100 euro.
Je moet dan echt dom zijn als bedrijf om van zo dienst gebruik te maken.
Verwijderd
Omdat daar ruimte is voor fouten. Dat is er met V-ID niet. Als data wordt aangemaakt dan wordt hier een vingerprint in de blockchain vastgelegd. Op het moment dat deze verzonden wordt kan de data normaal gesproken worden veranderd. Met dit systeem kun je als de data is aangekomen op de juiste plek, deze data binnen 5 seconden verifiëren met de data die eerder is aangemaakt, door de fingerprint te checken. Als data ook maar iets veranderd is dan wordt dat aangegeven en weet je dus dat er iets mis is gegaan..oisyn schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:07:
[...]
Voor ieder ander ding dan een digitale token die decentraal, permissieloos en censuur-resistent getransact moet kunnen worden is blockchain bullshit.
Ben ik het niet mee eens.
[...]
En waarom kan dat niet met een veel efficientere centrale database?
Bij elke menselijke handeling is er ruimte voor fouten, ook als er data de blockchain in moet. En voor het uitsluiten van fouten buiten menselijk handelen om heb je niet per se een blokchain nodig om de integriteit te kunnen waarborgen. Dus nee, dit is geen argument, en daarmee wankelt de rest van je post.
Bovendien, wie bewaakt de integriteit van de blockchain? Voor custom (private) blockchains is dat altijd een of meerdere centrale partijen, waardoor de hele toevoeging van een blockchain nutteloos wordt. Je kunt hooguit meeliften op een bestaande chain die wel goed beveiligd is, maar daaruit volgt dat er dus niet ruimte is voor veel verschillende chains.
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 15-05-2020 12:25 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar dan klopt je verhaal nog niet want als ik als bedrijf hun tokens zou kopen die gekoppeld is aan exchanges/cmc dan blijf ik met extreem volatiele/variabele kosten zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:12:
[...]
Nee. De prijs voor bedrijven om te valideren zal verhoudingsgewijs altijd tegen $1,24 per document staan, ongeacht de prijs van het token zelf.
En $1.24 om een document te laten valideren op een blockchain is wel heel erg duur.
Duur is relatief. Voor deze bedrijven een schijntje om manipulatie van hun documenten te voorkomen.Slux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:21:
[...]
Maar dan klopt je verhaal nog niet want als ik als bedrijf hun tokens zou kopen die gekoppeld is aan exchanges/cmc dan blijf ik met extreem volatiele/variabele kosten zitten.
En $1.24 om een document te laten valideren op een blockchain is wel heel erg duur.
Verwijderd
Sorry, de bedrijven kopen ook zelf niet van de exchanges.Slux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:21:
[...]
Maar dan klopt je verhaal nog niet want als ik als bedrijf hun tokens zou kopen die gekoppeld is aan exchanges/cmc dan blijf ik met extreem volatiele/variabele kosten zitten.
En $1,24 is helemaal niet duur als je na gaat wat er bijvoorbeeld in fraude rond gaat.
Verwijderd
Misschien ben ik te onduidelijk of leg ik het niet goed uit. Kijk zelf maar even naar V-ID/VIDT en wie weet wordt het dan duidelijker..oisyn schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:21:
[...]
Bij elke menselijke handeling is er ruimte voor fouten, ook als er data de blockchain in moet. En voor het uitsluiten van fouten buiten menselijk handelen om heb je niet per se een blokchain nodig om de integriteit te kunnen waarborgen. Dus nee, dit is geen argument, en daarmee wankelt de rest van je post.
Bovendien, wie bewaakt de integriteit van de blockchain? Voor custom (private) blockchains is dat altijd een of meerdere centrale partijen, waardoor de hele toevoeging van een blockchain nutteloos wordt. Je kunt hooguit meeliften op een bestaande chain die wel goed beveiligd is, maar daaruit volgt dat er dus niet ruimte is voor veel verschillende chains.
Je bent prima duidelijk, je hebt het licht alleen nog niet gezienVerwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:34:
Misschien ben ik te onduidelijk of leg ik het niet goed uit. Kijk zelf maar even naar V-ID/VIDT en wie weet wordt het dan duidelijker.
Waarom denk je dat Microsoft, een van de grootste tech-reuzen, voor Bitcoin heeft gekozen voor hun decentrialized identity network? Omdat ze snappen dat private, centrale blockchains nergens op slaan. Een private chain is niet decentraal en is gebaseerd op vertrouwen. Op het moment dat vertrouwen in een partij acceptabel is, dan heb je geen blockchain meer nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 15-05-2020 12:46 ]
Dat lijkt me juist een verwachtte hoek. Dat is nou net een groep die Bitcoin goed kan gebruiken. Groot gedeelte heeft geen bank maar wel een telefoon (mijn aanname tenminste dat dat zo is)Ballie2210 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:39:
Ik hoorde op één van de Youtube kanalen dat er sinds enkele weken, dagelijks bijna 1000 bitcoins worden gekocht vanuit het continent Afrika. Altijd leuk fomo vanuit een onverwachte hoek!
Tevens heeft een heel groot gedeelte van Afrika te maken met een inflatie zo hoog dat de koers van Bitcoin voor hen maar saai is
Verwijderd
Ik snap je helemaal, maar ik denk dat je iets te generaliserend bent voor wat betreft de blockchain. In dit geval was het probleem er al en kan er wel degelijk via de blockchain wat aan het probleem gedaan worden. Tevens gebruiken ze geen eigen chain, maar bijvoorbeeld o.a. die van ETH..oisyn schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:44:
[...]
Je bent prima duidelijk, je hebt het licht alleen nog niet gezien. Blockchain was een oplossing op zoek naar een probleem, en toen zijn er heel veel problemen verzonnen die door blockchain opgelost zouden moeten kunnen worden. Blockchain is een hype, en door iets daarmee te doen kun je rekenen op een hoop investeerders. Maar er zijn heel veel details en nuances die bij een blockchain komen kijken die genegeerd worden door mensen met te weinig ervaring, en ook is men blind voor de al bestaande alternatieven.
Waarom denk je dat Microsoft, een van de grootste tech-reuzen, voor Bitcoin heeft gekozen voor hun decentrialized identity network? Omdat ze snappen dat private, centrale blockchains nergens op slaan. Een private chain is niet decentraal en is gebaseerd op vertrouwen. Op het moment dat vertrouwen in een partij acceptabel is, dan heb je geen blockchain meer nodig.
Je brengt Microsoft in, maar bij grote bedrijven als Amspec, Airbus en IBM (waar VI-D zelfs in hun cloud catalogus komt en de sensor data van IBM/Watson verifieert) zitten ook geen dompies natuurlijk.
VET kwam ook met zo oplossing en nog 1000 andere, de meeste kan je terug vinden op deadcoins.comBerenburg schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:27:
[...]
Duur is relatief. Voor deze bedrijven een schijntje om manipulatie van hun documenten te voorkomen.
Wat is dan het nut dat ze op CMC staan met hun eigen coin ?Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:32:
[...]
Sorry, de bedrijven kopen ook zelf niet van de exchanges.
En $1,24 is helemaal niet duur als je na gaat wat er bijvoorbeeld in fraude rond gaat.
Wel als je honderdduizend documenten hebt, en dan zijn er nog betere oplossingen, PDF met certs doet al een hoop.
gewoon een DB is sneller en goedkoper.
[ Voor 19% gewijzigd door Slux op 15-05-2020 13:28 ]
Omdat ze natuurlijk geld nodig hadden als start-upSlux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:19:
[...]
Wat is dan het nu dat ze op CMC staan met hun eigen coin ?
Wel als je honderdduizend documenten hebt, en dan zijn er nog betere oplossingen, PDF doet al een hoop.
gewoon een DB is sneller en goedkoper.
Lijkt wel verdomd veel op VET (of was het VEN)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ok dus ze hadden geld nodig voor een ico, hebben een coin maar die kan de klant niet kopen om gebruik te maken van hun dienst.gws24 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:23:
[...]
Omdat ze natuurlijk geld nodig hadden als start-up. Na even googlen blijkt dat ze een ico hebben gedaan: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4918204
Lijkt wel verdomd veel op VET (of was het VEN)
Yep klinkt betrouwbaar
Inderdaad, als je naar hun producten kijkt op de site dan is alles een abonnements model plus een bedrag per document (in euro alles) dus wat kan ik als koper van hun token op een exchange er in godsnaam meeSlux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:32:
[...]
Ok dus ze hadden geld nodig voor een ico, hebben een coin maar die kan de klant niet kopen om gebruik te maken van hun dienst.
Yep klinkt betrouwbaar
Even de whitepaper bekeken en de tokens die ze issuen aan bedrijven burnen ze een gedeelte (20%) van als die bedrijven ze spenderen bij het valideren en ze kopen 10% terug op exchanges. Dus de hoop voor investeerders in de ico is dat het groot groeit met veel buyback en dat daarom de prijs omhoog gaat.
(https://medium.com/@pim_v...s-tokenomics-9ae760f6c7df)
Na ja, misschien gaat het werken maar zoals jij zegt waarom is hier een token voor nodig met investeerders? Kan makkelijk zonder.
[ Voor 29% gewijzigd door gws24 op 15-05-2020 13:51 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Doen ze niet token buy backs met het geld wat ze binnenhalen? Heb er niet naar gekeken maar ik weet dat GET protocol dat principe hanteert.
Edit: ja dus had de edit hierboven niet gezien...
Edit: ja dus had de edit hierboven niet gezien...
[ Voor 16% gewijzigd door T-mo-T op 15-05-2020 13:52 ]
Ja dat is met al die dingen zelfde met dat GET die zaten ze hier ook altijd te shillen.gws24 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:42:
[...]
Inderdaad, als je naar hun producten kijkt op de site dan is alles een abonnements model plus een bedrag per document (in euro alles) dus wat kan ik als koper van hun token op een exchange er in godsnaam mee. Helemaal niks als ik het zo zie dus de toegevoegde waarde van die token is 0,0 en totaal niet interessant voor ons om te kopen.
Pas als het van CMC verdwijnt kan je het pas serieus gaan nemen als een bedrijf.
Tokens/valuta hoe je het ook wilt noemen die op CMC staan voegen niks toe aan een bedrijf, het is daar veelte risicovol voor vanwege de hoge koers schommelingen.
Als ze burnen dan moet de prijs omhoog gaan, er is er geen 1 waarbij dat het geval is neem als voorbeeld een BNB.gws24 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:42:
[...]
Inderdaad, als je naar hun producten kijkt op de site dan is alles een abonnements model plus een bedrag per document (in euro alles) dus wat kan ik als koper van hun token op een exchange er in godsnaam mee. Helemaal niks als ik het zo zie dus de toegevoegde waarde van die token is 0,0 en totaal niet interessant voor ons om te kopen.
Even de whitepaper bekeken en de tokens die ze issuen aan bedrijven burnen ze een gedeelte (20%) van als die bedrijven ze spenderen bij het valideren en ze kopen 10% terug op exchanges. Dus de hoop voor investeerders in de ico is dat het groot groeit met veel buyback en dat daarom de prijs omhoog gaat.
(https://medium.com/@pim_v...s-tokenomics-9ae760f6c7df)
Na ja, misschien gaat het werken maar zoals jij zegt waarom is hier een token voor nodig met investeerders? Kan makkelijk zonder.
Als dat het idee is dat moeten ze een notering op een reguliere beurs nemen en niet op een hobbybob crypto markt, wat een amateurs.
Voor veel bedrijven is een stap naar de beurs wat te hoog gegrepen in de startperiode. Ik zie het uitgeven van tokens meer iets als het ophalen van seed capital. Iets wat je voorheen op de kapitaalmarkt deed wat nu dus via tokens kan.Slux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:01:
[...]
Als ze burnen dan moet de prijs omhoog gaan, er is er geen 1 waarbij dat het geval is neem als voorbeeld een BNB.
Als dat het idee is dat moeten ze een notering op een reguliere beurs nemen en niet op een hobbybob crypto markt, wat een amateurs.
Ik zou ook wel voor het uitgeven van tokens gaan! De kopers hebben 0% beslissingsbevoegdheid in je bedrijf terwijl dit met normale kapitaalinjecties wel vaak het geval is. Ook als je project mislukt heb je minder gezeik met Tokens. Ik kan het zo'n bedrijf niet kwalijk nemen.... of je er in moet 'investeren' is de vraag.
Verwijderd
Wie heeft waar gezegd dat de klant de tokens niet kan kopen dan?Slux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:32:
[...]
Ok dus ze hadden geld nodig voor een ico, hebben een coin maar die kan de klant niet kopen om gebruik te maken van hun dienst.
Yep klinkt betrouwbaar
En juist daarom zal het geen serieuze investeerders aantrekken, als je die weg op gaat dan geef je dus ook een stuk van je bedrijf en zeggenschap weg.Egeau schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:16:
[...]
Voor veel bedrijven is een stap naar de beurs wat te hoog gegrepen in de startperiode. Ik zie het uitgeven van tokens meer iets als het ophalen van seed capital. Iets wat je voorheen op de kapitaalmarkt deed wat nu dus via tokens kan.
Ik zou ook wel voor het uitgeven van tokens gaan! De kopers hebben 0% beslissingsbevoegdheid in je bedrijf terwijl dit met normale kapitaalinjecties wel vaak het geval is. Ook als je project mislukt heb je minder gezeik met Tokens. Ik kan het zo'n bedrijf niet kwalijk nemen.... of je er in moet 'investeren' is de vraag.
Ik zou het zelf ook never nooit niet doen, alleen al vanwege de kosten van een notering.
En ik zou al helemaal niet als bedrijf op een cryptomarkt wat alleen maar negatief in het nieuws is, tokens gaan uitgeven.
Je zegt dat klanten geen tokens kunnen kopen om gebruik te maken van hun dienst.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:18:
[...]
Wie heeft waar gezegd dat de klant de tokens niet kan kopen dan?
En als ze dat wel doen dan zit je weer met het verhaal dat vandaag 1 token 1 euro kan zijn en morgen 100. niemand doet dat.
Verwijderd
Dan zou ik nog even teruglezen wat er precies staat. Heb niet gezegd dat ze dat niet kunnen en al helemaal niet dat klanten ze helemaal nergens zouden kunnen kopen. Dat zou wel heel vreemd zijn inderdaad, maar denk dat je dat zelf ook wel snapt toch?Slux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:24:
[...]
Je zegt dat klanten geen tokens kunnen kopen om gebruik te maken van hun dienst.
En als ze dat wel doen dan zit je weer met het verhaal dat vandaag 1 token 1 euro kan zijn en morgen 100. niemand doet dat.
En daarbij heb ik aangegeven dat de kosten voor het valideren hetzelfde blijft, ongeacht de prijs van het token.
En waar baseer je dat op dat niemand dit doet? Heb toch al een aantal klanten van V_ID genoemd geloof ik en dat zijn ook niet de minsten. Dus niemand....?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2020 14:33 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:30:
[...]
Dan zou ik nog even teruglezen wat er precies staat. Heb niet gezegd dat ze dat niet kunnen en al helemaal niet dat klanten ze helemaal nergens zouden kunnen kopen. Dat zou wel heel vreemd zijn inderdaad, maar denk dat je dat zelf ook wel snapt toch?
Je zegt dat bedrijven hun tokens moeten kopen om gebruik te maken van hun dienst, en dat de dienst 1,24 kost.Schapie12 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:58:
[...]
Bedrijven kopen hun tokens om dit te doen (als kosten).
dus als ik nu 1000 tokens koop voor 1.24 en die zelfde token staat morgen op 10 cent dan kan ik toch nooit meer die dienst afnemen van die 1000 tokens ? of zie ik het nou verkeerd ?
[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 15-05-2020 14:36 ]
Verwijderd
Denk dat je de verkeerde quote hebt, want het tweede in deze post sluit namelijk gewoon aan bij de eerst.
Verwijderd
Ik geef toe, misschien verkeerd uitgelegd door mij. De bedrijven ontvangen een batch tokens. Zodra een document gevalideerd wordt dan kost dat een equivalent (aan tokens) van $1,24.Slux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:32:
[...]
[...]
Je zegt dat bedrijven hun tokens moeten kopen om gebruik te maken van hun dienst, en dat de dienst 1,24 kost.
dus als ik nu 1000 tokens koop voor 1.24 en die zelfde token staat morgen op 10 cent dan kan ik toch nooit meer die dienst afnemen van die 1000 tokens ? of zie ik het nou verkeerd ?
Wat is dat met Nederlandse startups en exit scams.. Nu kapt Nocks ermee, je kan wel raden wat er met je NCKS utility tokens gebeurt.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zou het komen door de nieuwe wet die is ingegaan?Stokstaart schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:10:
Wat is dat met Nederlandse startups en exit scams.. Nu kapt Nocks ermee, je kan wel raden wat er met je NCKS utility tokens gebeurt.
Ja, zie website.
Weer een platform minder voor de $Gulden
Ja dit roep ik nu constant … Blockchain en een werkende usercase is wat anders dan investeringen en cryptovalutaSlux schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:18:
[...]
VET kwam ook met zo oplossing en nog 1000 andere, de meeste kan je terug vinden op deadcoins.com
Ieder bedrijf die iets maakt of een dienst aanbied hoeft toch niet z'n eigen coin te hebben..
Zeker niet als in dit geval een dienst wordt aangeboden tegen een vast tarief van 1 dollar 24
De coin heeft 0 toegevoegde waarde
Dat zal gerust, al verwacht ik niet dat zij degenen zijn die er slechter van zijn geworden. Je creëert een token, suggereert een toepassing, gooit ze in de presale voor een kwartje en een paar maanden later trek je de stekker uit de enige kostenpost die je hebt. Snel verdiend.Jeaust schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:15:
[...]
Zou het komen door de nieuwe wet die is ingegaan?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Owja, die shitcoin heb ik nog ergens. Kijken of ik die zooi kan verkopen nogEindhovenfinest schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:18:
Ja, zie website.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Echt een no trade zone nu. De BTC koers is rustig en meestal gaan grote alts als ETH dan een soort inhaalslag maken dus dat hou ik in de gaten (alleen ligt dat ook helemaal stil momenteel). Al met al erg saai.The_Goat schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:36:
[...]
Na die bounce heb ik de sell button afgeplakt en het woord short even uit mn vocabulair heb geschrapt 😅
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Of de alts beginnen als eerste met dalen, met daarna Bitcoin die volgt, OF geld uit de alts vloeit naar Bitcoin, maar die stijgt niet. Dus ik vermoed (net als gisteren), dat Bitcoin verder zal gaan dalen. Die zit nu overigens weer in de triangle en tikt tegen de bovenkant aan. Ik blijf nog even in fiat zitten.Tominatie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:22:
[...]
Echt een no trade zone nu. De BTC koers is rustig en meestal gaan grote alts als ETH dan een soort inhaalslag maken dus dat hou ik in de gaten (alleen ligt dat ook helemaal stil momenteel). Al met al erg saai.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik vermoed dat Bitcoin gaat stijgen en de Altcoins op een iets rustiger tempo erachteraan.
Ik sta nog steeds met 10% aan de zijlijn sinds de halving omdat toen naar mijn bescheiden mening alle seinen op rood stonden. Helaas dus deze stijging niet meegepakt, even wachten maar
@Jeaust @Eindhovenfinest @Stokstaart bedankt voor de tip.
Toegevoegd aan AMLD5 en de WwftJeaust schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:15:
[...]
Zou het komen door de nieuwe wet die is ingegaan?
Sando schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:50:
30 mei 2018: 🤝 AMLD5 aangenomen; lidstaten moeten registratieplicht implementeren 10 dec 2019: 🤝 2e kamer heeft implementatiewet met extra vergunningseisen aangenomen 3 juni 2019: ❌ Raad van state ontraad implementatiewet 4 nov 2019: ❌ Onafhankelijk rechtskantoor ontraad implementatiewet 1 jan 2020: 💨 General Bytes vertrekt naar Panama 9 jan 2020: 💨 Deribit vertrekt naar Panama 10 jan 2020: ⌛ AMLD5-deadline; Nederland moet haast maken met implementatiewet 21 apr 2020: 🤝 1e kamer heeft implementatiewet aangenomen 5 mei 2020: 💨 Bitkassa stopt ermee 15 mei 2020: 💨 Nocks Exchange stopt ermee
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
- Taro
- Niet online
Halving is geweest, triangle eindigt deze week (of binnen enkele weken, een millimeter afwijking in een lijntje betekent enkele weken verschil), MA 200 is al even geleden getest, wick boven de triangle, vrijdagavond, zaterdag pump, zegt u het maar.
Ik gok op een daling, maar hou ook rekening met het tegenovergestelde conform de voorspelling. Ik plaats waarschijnlijk voor 50% van de pf een stop limit buy order rond de 10.150 en ook een aantal buy orders tussen de 6250 en 7000. Dan zien we morgenochtend wel of er al een besluit is genomen.
Ik gok op een daling, maar hou ook rekening met het tegenovergestelde conform de voorspelling. Ik plaats waarschijnlijk voor 50% van de pf een stop limit buy order rond de 10.150 en ook een aantal buy orders tussen de 6250 en 7000. Dan zien we morgenochtend wel of er al een besluit is genomen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Ik had nog een zakje ETN die ik ooit fake gemined had.
Enkele maanden geleden heb ik die maar omgezet in KCS, want ik zag in ETN geen heil meer.
Raad eens welke van de 2 afgelopen 30 dagen bijna 300% heeft gedaan?
Enkele maanden geleden heb ik die maar omgezet in KCS, want ik zag in ETN geen heil meer.
spoiler:
fml
Kleine troost, check NANOVerwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 19:46:
Ik had nog een zakje ETN die ik ooit fake gemined had.
spoiler:fml
Spannende tijden
alle driehoekjes komen bij elkaar.
Ik ben redelijk bullish maargoed ik ben geen whale
Ik ben redelijk bullish maargoed ik ben geen whale
ik vind m spannend man! Ik ben bullish, lijkt op consolidatie/prijsacceptatie en dan soon de volgende leg up. ACCUMULEREN BOI
Haha de bull in jou is weer herboren zie ikTominatie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:07:
ik vind m spannend man! Ik ben bullish, lijkt op consolidatie/prijsacceptatie en dan soon de volgende leg up. ACCUMULEREN BOI
Ps: Bull flag op de 1h?
ETH ziet er trouwens wel erg zwak uit maar kan ook consolidatie zijn, idk. Feit dat de reactie steeds minder is kan zomaar duiden op een break out naar beneden
Kan ik ook in komen, maar ik denk dat er nog wel wat pumpjuice inzit en je dan een dikke stoprun kan gaan zien
Hopelijk gaan we ff flink naar beneden, lang op gewacht.
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 15-05-2020 21:47 ]
Zijn hier mensen die een ETH validator gaan runnen einde vd zomer?
We zitten nu toch echt in het rode vakjeThe_Goat schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:26:
[...]
Kan ik ook in komen, maar ik denk dat er nog wel wat pumpjuice inzit en je dan een dikke stoprun kan gaan zien
- Taro
- Niet online
En weer onder de triangle... Nog steeds een no trade zone. 1-2 jaar geleden zou ik gisteren ook zijn ingestapt vanuit fomo, goed dat ik dat tegenwoordig los kan laten. Hopelijk hebben de instappers van gisteren al snel hun verlies genomen ipv nu nog steeds in Bitcoin te zitten.
Ik verwacht rond 8960-8970 pas een eerste degelijke bounce.Tominatie schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 22:39:
Hier moet ie wel echt bouncen. $9000-9200.
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 15-05-2020 22:43 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cGXU72EEeswsFMnshhQ4XMVC.jpg?f=fotoalbum_large)