Prepare for the next ATH
Daaaaar gaan we!!!!!Ballie2210 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:11:
Rode kaars. Knallen!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Er komt echt nog wel een dip. Kan bijna niet missen.
Ik koop sowieso niets bij boven de 6k.
En anders, ik zit er toch al in, dus mij om het even

Van 50k naar 35k is ook een dip

Niet zo bijzonder toch. Er zitten hier genoeg mensen die hele bitcoins kochten (en hodlen) voor minder.
Gewoon dikke market sell lijkt me.Phyla schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:22:
Is zo'n grote kaars naar precies €8100 nu het gevolg van een whale die zijn BTC voor een lage limit order verkocht en dus de prijs razendsnel naar beneden trok? Of is het simpelweg een dump en stop loss orders die elkaar triggeren? Ik krijg deze grafiek niet gereproduceerd bij USD.
[...]
/f/image/VsmyaFeFYdWjLz3xWb6CHAL7.png?f=fotoalbum_large)
Allemaal Millionairs hier jonguh!Luuk schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:16:
[...]
Niet zo bijzonder toch. Er zitten hier genoeg mensen die hele bitcoins kochten (en hodlen) voor minder.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja, toen met geleend geld van DUO, in een emotionele vlaag van ontevredenheid over de stand van zaken destijds. In eerste instantie halveerde mijn inleg dus nu heb ik het beter aangepakt, meer geld klaarzetten voor een eventuele dip. Dit keer geen DUO geld, al raad ik studenten nog steeds aan om de beste lening die je ooit krijgt niet te verwaarlozen
You will understand energy and you will be happy.
Die geeft vast aan waar we langzaam weer naartoe druipen voor de echte dump plaats vindt.Phyla schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:22:
Is zo'n grote kaars naar precies €8100 nu het gevolg van een whale die zijn BTC voor een lage limit order verkocht en dus de prijs razendsnel naar beneden trok? Of is het simpelweg een dump en stop loss orders die elkaar triggeren? Ik krijg deze grafiek niet gereproduceerd bij USD.
[...]
XRP = trash
Euromarkten zijn niet zo liquide en kun je dus met relatief weinig btc beïnvloeden. Interessanter is de dollarmarkt.Phyla schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:22:
[...]
Geen idee. Wat zie jij als winst? 5 euro? Wat als BTC morgen op 200k staat, of op 0,-. Maak je eigen keuzes.jaspervdbroeke schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:45:
Is het nu een moment om winst te pakken?
Misschien een idee om via scaling out winst te nemen, als je er nog in zit. Bijv. verkoop nu 50% ofzo, en later de rest.. krijg je immers een gemiddelde exit prijs.jaspervdbroeke schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:45:
Dat is een goeie bedankt. Sorry voor de domme vraag, ik ben nog nieuw met crypto traden. Ik heb het nu eindelijk goed door en zie niet al m'n geld meer weg vliegen.Sahara schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:50:
[...]
Misschien een idee om via scaling out winst te nemen, als je er nog in zit. Bijv. verkoop nu 50% ofzo, en later de rest.. krijg je immers een gemiddelde exit prijs.
niet allemaal het heeft mijn alleen maar armer gemaakt

Te weinig liquiditeit.Phyla schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:22:
[...]
Gap is gevuld en nu weer naar beneden?
[ Voor 4% gewijzigd door Bever! op 14-05-2020 12:56 ]
Wat vinden jullie? Moet je een wallet hebben die niet gekoppeld is aan een Exchange?
JA!Maatjewieker schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:01:
Ik ben een nieuweling en leer hier een hoop, bedankt!
Wat vinden jullie? Moet je een wallet hebben die niet gekoppeld is aan een Exchange?
Niet jouw keys niet jouw coins.
Bij grotere bedragen is een hardware wallet ook niet mis.
Daar dacht ik vorige week al aan en deze week ook, maar niet gedaan. Als iedereen dat doet komen we nooit rond de 10k. Scheelt ook wanneer je in kocht. Mijn gemiddelde inkoopprijs ligt rond de $7200 dus ik vond het nog niet lonen om te doen.jaspervdbroeke schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:45:
Wil je gaan daytraden, dan nee.Maatjewieker schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:01:
Ik ben een nieuweling en leer hier een hoop, bedankt!
Wil je gewoon crypto's voor lange tijd bijhouden, dan zeker ja!
[ Voor 4% gewijzigd door shovelhead1340 op 14-05-2020 13:46 ]
Ik lul ook zomaar wat
Wordt je dan affiliate van jezelf? En verdien je fees op je originele account...door te traden met je nieuwe account? Is dat het idee?The_Goat schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:05:
Mijn beste trade van de dag wordt een nieuwe bitmex account openen via de ref link van mn oude, dat ik deze high iq play nog niet eerder heb bedacht is een schande
Dat is in principe het plan ja, moet toch wat opleveren op termijnSahara schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:14:
[...]
Wordt je dan affiliate van jezelf? En verdien je fees op je originele account...door te traden met je nieuwe account? Is dat het idee?
Het wordt pas echt weer leuk als het weer in het nieuws komt en de ooms en tantes gaan investeren.
en aans löpt wa vast
Nog 200 miljoen en de milestone van 9 Miljard USDT is bereikt
Wat een moonings mensen ben blij dat ik weer had ingekocht en nu maar gewoon hodl tot 50K per stuk ofzo
Tominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:29:
weer 200 miljoen tether erbij! BRRRRRRRRRR
Nog 200 miljoen en de milestone van 9 Miljard USDT is bereikt
Wat een moonings mensen ben blij dat ik weer had ingekocht en nu maar gewoon hodl tot 50K per stuk ofzo
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/b9LOa9TAAXU9tFZy3JFi1Mfa.gif?f=user_large)
The Redman schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:30:
[...]
Euromarkten zijn niet zo liquide en kun je dus met relatief weinig btc beïnvloeden. Interessanter is de dollarmarkt.
Ik was in de veronderstelling dat er één bitcoinmarkt was, en het verschil in valuta's simpelweg een andere weergave is dat Kraken biedt.Bever! schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:54:
[...]
Te weinig liquiditeit.
Gap is gevuld en nu weer naar beneden?
Als er een grotere liquiditeit is op de Dollarmarkt, deze minder gevoelig is voor manipulatie door whales en dus (iets?) minder volatile is, kies je dan enkel uit gemak voor de BTCEUR-markt?
Kijk je wel uit en lees je ff in in de regels van de betreffende exchange voordat je accounts zometeen bevroren zijn omdat het bij sommige exchanges fraude is. Bij sommige niet.. Ik weet ff niet welke exchange maar lees zeker even de kleine lettertjes!The_Goat schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:17:
[...]
Dat is in principe het plan ja, moet toch wat opleveren op termijn
Thnx, dat is idd niet de bedoeling, al zal het bij bitmex allemaal wel meevallen, die controleren niet zoveel gok ikAcidrain schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:01:
[...]
Kijk je wel uit en lees je ff in in de regels van de betreffende exchange voordat je accounts zometeen bevroren zijn omdat het bij sommige exchanges fraude is. Bij sommige niet.. Ik weet ff niet welke exchange maar lees zeker even de kleine lettertjes!
Ik kan even niet snappen wat je er niet aan kan snappen als je even goed kijkt.DaCoTa schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 09:18:
[...]
Ja, leg eens uit? Ik zie het verband niet tussen de rode circeltjes. Wat wil je nu zeggen?
M.a.w. ... het zijn wat random rode rondjes en streepjes onder random cijfers en percentages?PilatuS schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:28:
[...]
Ik kan even niet snappen wat je er niet aan kan snappen als je even goed kijkt.
check
Als er 100 diamanten op de planeet zijn en er komen er ieder jaar 5 bij, Of ieder jaar komen er 20 bij of gaan er 3 verloren. Wat denk je dat dit dan met de prijs kan doen wanneer de vraag gelijk blijft ? Snappie ?Riesj74 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:31:
[...]
M.a.w. ... het zijn wat random rode rondjes en streepjes onder random cijfers en percentages?
check
De vraag aan anderen stellen is misschien vrij nutteloos, de vraag aan jezelf stellen is volgens mij juist goed. Stel vooraf een doel voor jezelf en ben tevreden als je wat winst hebt gemaakt (en dus verkocht hebt).jaspervdbroeke schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 12:52:
[...]
Dat is een goeie bedankt. Sorry voor de domme vraag, ik ben nog nieuw met crypto traden. Ik heb het nu eindelijk goed door en zie niet al m'n geld meer weg vliegen.
Je hoeft trouwens ook niet alles te verkopen. Ikzelf verkoop vaak 50%. Mocht het dan toch lager gaan dan kan ik goedkoper weer kopen en als het hoger gaat heb ik toch nog extra winst.
De tijd leert of het tij keert
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
In deze consolidatie gaan de altcoins wellicht wat mooie acties omhoog maken. Of ik zit er compleet naast he, dat kan ook.
Ik trade niet op kraken, maar bijvoorbeeld op coinbase pro heb je de keuze niet eens om usd te tradenPhyla schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:58:
[...]
[...]
Ik was in de veronderstelling dat er één bitcoinmarkt was, en het verschil in valuta's simpelweg een andere weergave is dat Kraken biedt.
Als er een grotere liquiditeit is op de Dollarmarkt, deze minder gevoelig is voor manipulatie door whales en dus (iets?) minder volatile is, kies je dan enkel uit gemak voor de BTCEUR-markt?
gewoon 1 /2 keksTominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:15:
rond de $9600 consolidatie voor een tijdje ouwe, daarna gaan we de liquiditeit boven de 10.5K pakken met een behoorlijke pampert, daarna ga ik weer is kijken naar een exit/short positie.
In deze consolidatie gaan de altcoins wellicht wat mooie acties omhoog maken. Of ik zit er compleet naast he, dat kan ook.
Kwestie van tijd tot de boomers hun pensioen zien verdampen en erachter komen dat huizen ook niet oneindig euro's waard zijn als de jonge generatie 't niet kan betalenfilthy rich schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:17:
[...]
Het wordt pas echt weer leuk als het weer in het nieuws komt en de ooms en tantes gaan investeren.
Die euro's moeten het oppompen
Nee, nee, nee, BTC is here to stay.raq schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:45:
Zo BTC pumpje klaar, nu alle vers aangeschafte btc-tje in de kansloze alts pompen svpiedereen blij
Lambo, moon, en zo door.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Lijkt op het laatste stuk resistance voor de echte euforie hier uitbarst
Heb net bij 9000 Euri verkocht
Het kan nog altijd 2 kanten opRiesj74 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:27:
Ik hoop toch echt nog op een kleine crash hoor...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
#MeTooRiesj74 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:27:
Ik hoop toch echt nog op een kleine crash hoor...
Na wat pumps tussen 21:30 en 23:15 zijn er vrijwel geen spannende dingen gebeurd. Om 08:00u vanmorgen werd er weer wat ingepompt.
Vanwaar deze flatline? Het is dan overdag in Azië, zou daar vandaan toch wat meer verwachten...
Iemand die dit kan verklaren? Just curious...
Dat gaat gegarandeerd gebeuren en zal ook de 15k gaan aantikken.Tominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:40:
die 10K komt er echt aan straks. Sorry boys ik pleur hier gewoon wat #fomo.
Dat denk ik ook, pas dan komt er een kortstondige correctie.Matadores schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:14:
[...]
Dat gaat gegarandeerd gebeuren en zal ook de 15k gaan aantikken.
Verwijderd
Chinees nieuwjaar denk ik.Ebbie73 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:47:
Als ik de grafiek van de afgelopen nacht bekijk @ coinmarketcap, is het gewoon een flatline...
Na wat pumps tussen 21:30 en 23:15 zijn er vrijwel geen spannende dingen gebeurd. Om 08:00u vanmorgen werd er weer wat ingepompt.
Vanwaar deze flatline? Het is dan overdag in Azië, zou daar vandaan toch wat meer verwachten...
Iemand die dit kan verklaren? Just curious...
je bedoelt een 4 maanden late reactie daarop?
De arrogantie en zelfverzekerdheid van de bulls druipen er vanaf..Matadores schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:14:
[...]
Dat gaat gegarandeerd gebeuren en zal ook de 15k gaan aantikken.
als je positief bent gaat de koers omlaagTominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:17:
geen idee wat je met keks bedoeld maar bitcoin is op weg naar 10 keks
moon lambo @A87
Als je een goede trade hebt moet je alsnog 500 euro betalen aan fees en dergelijkeThe_Goat schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:05:
Mijn beste trade van de dag wordt een nieuwe bitmex account openen via de ref link van mn oude, dat ik deze high iq play nog niet eerder heb bedacht is een schande

Aan funding bedoel je? Ik herinner nog wel hoe jij ooit met je enorme positie.. meer dan 200 dollar aan funding mocht betalen, dat is wel de keerzijde van leverage tradingA87 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:57:
[...]
Als je een goede trade hebt moet je alsnog 500 euro betalen aan fees en dergelijke![]()
![]()

Het kan alleen maar omhoog, daarom heb ik maar verkochtSahara schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:45:
[...]
De arrogantie en zelfverzekerdheid van de bulls druipen er vanaf..
Als we boven de 10.5 uitbreken koop ik wel weer in.
[ Voor 64% gewijzigd door .oisyn op 14-05-2020 19:16 ]
Op reddit /rBitcoinNL worden ze nog wel eens online gezet of via dm verstuurd.boanneke schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:16:
Is er nog iemand met een Bl3p invite code? Of ideeën hoe ik hier aan zou kunnen komen. Alvast bedankt
Wacht maar tot de mensen van wallstreet hun vakantiegeld krijgenSoeski schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:24:
[...]
je bedoelt een 4 maanden late reactie daarop?
ETH gaat naar de maan straks na 2.0Tominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:41:
Denken jullie dat ETH weer gaat bouncen op het 0.02 sat level of is het klaar met de pret?
Zit net boven de 200 dollar, mooi om flink naar boven uit te breken. Maar ik ben biased.Tominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:41:
Denken jullie dat ETH weer gaat bouncen op het 0.02 sat level of is het klaar met de pret?
Edit: ohhh wacht. Niet meer dus

[ Voor 6% gewijzigd door T-mo-T op 14-05-2020 19:54 ]
daar geloof ik opzich ook wel in maar dan moet 2.0 weleens gaan komen.

Volgens mij is het uitgesteld naar begin 2021?Tominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:57:
[...]
daar geloof ik opzich ook wel in maar dan moet 2.0 weleens gaan komen.
een neverending delayBallie2210 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:01:
[...]
Volgens mij is het uitgesteld naar begin 2021?
tis echt een meme. Ik dacht laatst gelezen te hebben ergens in Juni??
Hangt volledig van BTC af.Tominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:41:
Als BTC snel gaat moonen, is er grote kans dat ETH dat level niet kan houden. Is het level gebroken, dan zal veel ETH naar BTC vloeien en krijg je een flinke dump in prijs.
Ik geloof wel in de hype van ETH op korte en middellange termijn, dus ik verkoop niets. Op ETH wordt momenteel het meeste ontwikkeld. Veel is zooi en we zijn nog in de experimentele fase, maar feit is wel dat de ontwikkelaars op ETH zitten. Dat buig je niet zo snel om.
Ben heel benieuwd naar de strijd tussen ETH en XTZ de komende maanden/jaren. ETH is veel decentraler, maar XTZ heeft een flink technisch voordeel en grote steun van Coinbase, de portal naar crypto voor vrijwel de meeste Amerikanen en Europeanen.
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 14-05-2020 20:20 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Het enige wat boeit is toepassing van dat soort smart contract platforms, xtz is prima platform an sich maar het gebeurt op eth. XTZ is gewoon nieuw en als het nieuwe er af is staat het weer ergens top 50. IMO heb zowel geen eth en xtzMooooody schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:15:
[...]
Hangt volledig van BTC af.
Als BTC snel gaat moonen, is er grote kans dat ETH dat level niet kan houden. Is het level gebroken, dan zal veel ETH naar BTC vloeien en krijg je een flinke dump in prijs.
Ik geloof wel in de hype van ETH op korte en middellange termijn, dus ik verkoop niets. Op ETH wordt momenteel het meeste ontwikkeld. Veel is zooi en we zijn nog in de experimentele fase, maar feit is wel dat de ontwikkelaars op ETH zitten. Dat buig je niet zo snel om.
Ben heel benieuwd naar de strijd tussen ETH en XTZ de komende maanden/jaren. ETH is veel decentraler, maar XTZ heeft een flink technisch voordeel en grote steun van Coinbase, de portal naar crypto voor vrijwel de meeste Amerikanen en Europeanen.
Hoe lang zal het duren voordat de normale consumenten geintereseerd worden in ETH en crypto en ARKBever! schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:36:
[...]
Het enige wat boeit is toepassing van dat soort smart contract platforms, xtz is prima platform an sich maar het gebeurt op eth. XTZ is gewoon nieuw en als het nieuwe er af is staat het weer ergens top 50. IMO heb zowel geen eth en xtz

eth weer boven de $200!
/f/image/8qshYpeQrDZyZeiwT6qDOcCK.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zat andere tools waar je veel meer aan hebt.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Heet jij nou Bart of Tom.. ik haal het telkens door elkaarTominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:28:
Zooo $9800 alweer. Nu begint t wel spannend te worden..
stophunt/liquiditie grab.
Direct ook dikke sellwalls die tevoorschijn komen bij bitmex/okex
Niet toevallig iemand een referral linkje gegeven?68616c6c6f schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:42:
Hebben jullie ook dat je uit het niets zeer kleine hoeveelheden shitcoins krijgt in je portfolio op Binance?
Nope68616c6c6f schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:42:
Hebben jullie ook dat je uit het niets zeer kleine hoeveelheden shitcoins krijgt in je portfolio op Binance?
Zero.
Ik heb laatst 9 stuks VTHO gekregen waarvan ik geen idee heb hoe ik er aan kom.68616c6c6f schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:42:
Soms zijn er acties waarbij je BNB of andere coins kan verdienen, maar daar komt die VTHO niet vandaan. De hoeveelheden die je via acties krijgt door te traden zijn ook altijd minimaal een paar dollar.
Zolang de 9200/9300 er vandaag niet aangaat is er voor de bulls op zich niks aan de hand toch, en dat is nog wel een eindje wegTominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:51:
laatste keer $9600 dan instant naar $10000 kom maar door!!!!!! $9800 cant hold much longer, i bullieve
Taro schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:51:
[...]
Niet toevallig iemand een referral linkje gegeven?
/f/image/n22LdEcD0UQhyFNaO8iqG27S.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk niet dat deze van een referral komen. Als dat wel zo zal zijn zou er bij m'n referrals niet '0' staan.
Eens. Op https://www.binance.com/e...ange/distribution-history kan je de bron vinden.68616c6c6f schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:57:
[...]
[Afbeelding]
Ik denk niet dat deze van een referral komen. Als dat wel zo zal zijn zou er bij m'n referrals niet '0' staan.
Doorgaans is het alleen dividend, is het anders dan zie je bijv:
2020-03-03 10:05:01 Distribution BNB 0.76918639 Trade on Spot or Margin Reward
2019-09-23 09:17:05 Distribution ONT 6.74229489 ONT Airdrop to New Margin Accounts
2019-05-21 09:25:32 Distribution BNB 0.68888552 50,000 BNB Community Giveaway
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 14-05-2020 23:00 ]
Ja ik zie dat ik zowel WINK, BTT en TRON op een maandelijkse basis krijg, interessant.Tominatie schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:00:
BTT heb je waarschijnlijk gekregen omdat je Tron hodl zoals je eerder zei. Voor wink geen verklaring want ken het niet. @68616c6c6f
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:07:
Tron hodlen...
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die maar wat doet.

Jaap, jij doet het uitstekend. Nano is een top project. Gaat de $10 hitten dit jaar. Super snelle transacties, muh use case. Adoptie is aan.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!