Recent twee keer de Plug S in gebruik genomen om gewoon simpel te gebruiken met Shelly Cloud. Nu valt het signaal van één van de twee pluggen vaak weg in de App terwijl deze wel met de router verbonden lijkt te blijven (vanuit de router gezien). Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen/voorkomen? Het gekke is dat de stekkers bijna naast elkaar hangen in dezelfde ruimte. De andere stekker lijk ik wel altijd te zien in de App.
Of heeft dit te maken met het offline zijn van de apparaten? Dus dat er geen stroom doorheen loopt verder en het verbruik 0 is.
Ik heb de stekker al gereset en ook al even geprobeerd om de andere stekker als hotspot te gebruiken als tweede wifi optie voor de wegvallende stekker. Helaas lijkt niks een definitieve oplossing en ben ik soms de stekker gewoon kwijt in de App
Of heeft dit te maken met het offline zijn van de apparaten? Dus dat er geen stroom doorheen loopt verder en het verbruik 0 is.
Ik heb de stekker al gereset en ook al even geprobeerd om de andere stekker als hotspot te gebruiken als tweede wifi optie voor de wegvallende stekker. Helaas lijkt niks een definitieve oplossing en ben ik soms de stekker gewoon kwijt in de App
[ Voor 18% gewijzigd door SL65 op 22-03-2025 18:04 ]