@rens-br Vanavond in de meterkast gehangen. Het is even een beetje klooien om hem op een automaat te krijgen. De ruimte wordt allemaal wel wat krap.
Ik heb hem op een ABB alamat geplaatst. Kwam het mooiste uit met de Shelly in de voorste kooi en dan de draad in de achterste. En dan toch nog een keer de automaat van de rail gehaald om te kunnen checken of de draad goed in de kooi zit. Al met al wel meer dan een uurtje zoet mee geweest.
Daarnaast lijkt de Shelly zijn eigen verbruik ofzo te meten. In rust geeft hij 13mA / 3VA aan per kanaal. Wel 0W dus kan er verder wel mee leven.
Ik krijg wel absolute kriebels dat Shelly bij grafieken Wh heeft staan ipv W... Wh kan je niet plotten zonder een periode
Ik heb hem op een ABB alamat geplaatst. Kwam het mooiste uit met de Shelly in de voorste kooi en dan de draad in de achterste. En dan toch nog een keer de automaat van de rail gehaald om te kunnen checken of de draad goed in de kooi zit. Al met al wel meer dan een uurtje zoet mee geweest.
Daarnaast lijkt de Shelly zijn eigen verbruik ofzo te meten. In rust geeft hij 13mA / 3VA aan per kanaal. Wel 0W dus kan er verder wel mee leven.
Ik krijg wel absolute kriebels dat Shelly bij grafieken Wh heeft staan ipv W... Wh kan je niet plotten zonder een periode
:strip_exif()/f/image/58ca60QyhtIJyHjHh2U3P6E7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h2j5gMIgUzeD7Oy0QPldABFe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3mKybFmMZRD6xj9YdaYCNIjW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/luPtvdAeeYDwrC4om8ki0NVE.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ogaIpbDWEdoJNdiU9WzWmCbi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PjaX8XdXjiEiXsCqihSepMqF.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/6I4oKJgWHybe5ijlpG6PESg9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BPr9MZVZz03wlVqmdnwEBI9k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n6mPdnZg8r6xpnbQaLrihQPS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mh4m86M2172qhhfFheyqNkwm.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Tm2xHlLMurH6UHJjJlOE84QZ.jpg?f=user_large)
/f/image/elUzAlIyqoPi1YUWPzzgslvo.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/ebPMkHf36BIsjrsRNSYEvo7g.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eEMQms9VTF5J3gc2hLJyck32.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/l7u3TpaimGue7FBqwkir4Dpr.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sAOB89r1gLnFTHGuThNjrtrp.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/eGmFG2HPceS6no2anvi1ui4W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I9LHh23fUBK0kFJ8id8EyW6f.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/1pYTTUqgd1aiWo4aGWH6yZCE.png?f=fotoalbum_large)