Hi, is hier iemand die mij de goede richting op kan sturen voor een draadloze (op batterij oid werkende) dubbele pulsdrukker waar ik mijn ingebouwde shelly dimmers mee kan besturen.. Ik zit al 3 dagen te googlen maar kom geen steek verder. Alles gaat ofwel over inbouw (bedrade) dubbele pulsdrukkers, of je komt simpelweg weer bij shelly uit (die niets heeft in die richting, dus props voor hun SEO guy)...
Alvast bedankt!
Dit is overigens omdat mijn huidige wandschakelaars een kansloze locatie hebben in huis. (alles ingericht op via de voordeur binnenkomen, maar je komt altijd via achter binnen in verband met parkeren.)
Het enige wat ik tot nog toe heb kunnen bedenken is zo'n lelijke button 1 aan de muur hangen, of een deurmagneet aan de muur hangen die je er even afhaalt om het licht aan te doen, maar beide klinkt te dom voor woorden.
Alvast bedankt!
Dit is overigens omdat mijn huidige wandschakelaars een kansloze locatie hebben in huis. (alles ingericht op via de voordeur binnenkomen, maar je komt altijd via achter binnen in verband met parkeren.)
Het enige wat ik tot nog toe heb kunnen bedenken is zo'n lelijke button 1 aan de muur hangen, of een deurmagneet aan de muur hangen die je er even afhaalt om het licht aan te doen, maar beide klinkt te dom voor woorden.