@
Koepert Op plek C uit jouw tekening zal je de stroom moeten splitsen naar 3 verschillende aderparen. Dat kan inderdaad met zo'n stekker (even aangenomen dat die past). Je kan ook
deze nemen die ze aanraden bij jouw artikel als verlengkabel. Die kan je dan doormidden knippen en dan heb je zelfs nog net iets meer kabel
Van die 3 verschillende aderparen moet je dus 1 naar de controller doen (met aan de andere kant de juiste aansluiting), de ander naar de Shelly (met schroefjes) en de laatste naar de sensoren (met de juiste aansluiting). Aan de uitgang van de sensoren heb je dan ook weer een juiste stekker nodig en daar moet je de min-draad gebruiken als invoer op de SW ingang. Zie dit plaatje:
Ipv een schakelaar moet jij dus de sensoren hebben zitten. Let ook op de min en plus, die moet je wel goed aansluiten.
Als ik het goed hen dan moet je dus 2 verlengkabels hebben of anders 2 keer man en 2 keer vrouw. Natuurlijk ook nog losse draad, lasdoppen, een doosje (of misschien wel 2) om eea netjes in te stoppen zodat je het netjes weg kan werken etc.
Ik weet verder niet of je het aan durft om hier mee te knutselen, maar je kan dus wel van alles stuk maken als je het verkeerd aansluit en de stroom er op zet.
Als je het liever meer kant-en-klaar hebt dan zou ik zeggen dat je het beste de set zonder de sensoren kan gebruiken en dan een ander sensor zoekt die je kan gebruiken om aan te sturen (via HA) of de leds aan moeten of niet. Wellicht kan je de sensoren nog terugsturen naar de winkel.