Ik heb vandaag ook m'n OP8 binnen gekregen, hier dan even mijn ervaring op een lijstje (overstap van een OP6):
- de haptic vibration tijdens typen en return knop van de navigatie gesture maakt een raar geluidje?
dit gebeurt dus alleen met hele korte vibratie zoals typen en terug gesture. Hoort dit zo en ligt het gewoon aan mij, of is er wat raars met mn telefoon?
- ik vind de gestures van OP6 toch wel een stuk fijner werken dan dit, maar zover ik het heb gelezen in de forum is dit wel te veranderen.
- soms registreert de zijkant van het scherm niet, bijv. fast scroll van contacten.
- het scherm is net iets langer en smaller dan de OP6, wat net iets moeilijker maakt om bovenkant het
scherm aan te raken met 1 hand, maar wel een stuk fijner vasthoud nu het wat smaller is.
- 90Hz is duidelijk wel te merken en is ook echt een stuk fijner voor de ogen
- Misschien ligt het aan mij, maar qua helderheid op max. verschilt het niet echt met de OP6?
- Ze hebben de achterkant van het toestel wel een stuk minder mooi gemaakt door teveel tekst erop neer te zetten, terwijl het bij OP6 echt een stuk subtieler was.
- Oeffff, wat een geluid zeg vergeleken met de OP6, zo luid en een stuk helder
- notificatie lampje is er niet meer

wel een beetje jammer
Al en al, lijkt het alsof ik het toestel helemaal niks vind met de ervaring die ik heb neergezet, maar ben juist integendeel hartstikke blij met het toestel.
Met wat dingen aanpassen en wennen zal het zeker wel goedkomen
Ps: Ik las dat best veel mensen last van scherm problemen hebben, ik ga het zometeen ook even checken.
Edit: een extra puntje bij ervaring gezet
[
Voor 3% gewijzigd door
BehindStory op 22-04-2020 21:45
]