Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Mede-auteurs:
  • CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:59

rens-br

OnePlus heeft de OnePlus 8 en 8 Pro officieel aangekondigd. De toestellen komen over een week uit voor prijzen vanaf 699 en 899 euro. Het Pro-model kan draadloos snelladen met 30W. De daarvoor benodigde draadloze lader kost 70 euro.

Beide smartphones krijgen een Snapdragon 865-soc en een X55-modem voor 5g. Het OnePlus 8 Pro-topmodel heeft lpddr5-geheugen, terwijl de reguliere OnePlus 8 voorzien is van lpddr4x. Verder heeft de Pro-versie een 6,8"-scherm met een verversingssnelheid van 120Hz en een resolutie van 3168x1440 pixels. Volgens de fabrikant haalt het scherm een maximale helderheid van 1300cd/m2. In de goedkopere OnePlus 8 zit een 90Hz-paneel met een resolutie van 2400x1080 pixels.

Het Pro-model heeft als primaire camera de Sony IMX689, die 48-megapixelsensor van het grote 1/1,4"-formaat zit vooralsnog alleen in de Oppo Find X2 Pro. De telelens heeft volgens OnePlus '3x hybride zoom'. Verder zit er een 48-megapixelcamera met ultragroothoeklens op het toestel en de vierde camera noemt OnePlus de Color Filter Camera. Die is bedoeld om effecten te geven aan foto's.

De reguliere OnePlus 8 heeft een kleinere 48-megapixelsensor als primaire camera. Het gaat om de Sony IMX586, die ook in veel andere smartphones zit die dit en vorig jaar zijn uitgebracht. Het toestel heeft verder een macrocamera en een ultragroothoekcamera.

De OnePlus 8 Pro kan draadloos laden met 30W. Daarvoor is de Warp Charge 30 Wireless-lader nodig, die kost 70 euro. De reguliere OnePlus 8 kan niet draadloos laden, maar beide toestellen kunnen met de meegeleverde lader snelladen met 30W. De Pro-uitvoering heeft een iets hogere accucapaciteit van 4510mAh, dat is 4300mAh bij het ander model.

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/awq_tthHNHRSDmoV4AbmKlW5YRM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UOC4adZaab86UGBBeAHFDLr4.png?f=user_large

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br, CLB of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.014-04-2019, 17:00Topic aangemaaktAnonymousWP
V1.1.017-04-2020, 03:08Afbeeldingen, specificaties, nieuws en introductie toegevoegd.AnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 55% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-04-2020 03:08 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:09

13art

Moderator Mobile
Dit is trouwens wel nasty, beloven ze 30W laden, maar dan kan dat alleen met de bijhorende draadloze lader. Elke andere lader laadt de telefoon op met maar 5W.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat vind ik niet echt nasty, de onderliggende techniek is wel wat anders dan 'simpel' Qi.
Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat er blijkbaar geen nylon cover voor de 8 Pro is, zonde.

EDIT @ hieronder: Ja dat is niet echt slim geweest

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 24-04-2020 07:46 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lmao, wat een meme zeg:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:09

13art

Moderator Mobile
Dat is wel een beetje een vreemde designkeuze geweest ja....
CLB schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:19:
Dat vind ik niet echt nasty, de onderliggende techniek is wel wat anders dan 'simpel' Qi.
Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat er blijkbaar geen nylcon cover voor de 8 Pro is, zonde.

EDIT @ hieronder: Ja dat is niet echt slim geweest
Misschien heb ik te weinig kennis van draadloos laden (ik zit in het kamp van 'het voegt weinig toe en ik zie er bar weinig voordelen van) en vind ik het daardoor nasty (het is niet gemeld bij de presentatie dat het alleen werkt met de specifieke Oneplus lader) maar telefoons van andere merken die snel draadloos kunnen laden, is dat ook allemaal proprietary?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59

Laguna

Connaisseur

@13art enigszins wel ja. Bij Samsung is het 15W en met 3rd party max 10W geloof ik. Vooral bij extreme (voor wireless) snelheden ontkom je niet aan proprietary techniek, zoals in het geval van OnePlus.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-08 09:46

Qon

13art schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:17:
Dit is trouwens wel nasty, beloven ze 30W laden, maar dan kan dat alleen met de bijhorende draadloze lader. Elke andere lader laadt de telefoon op met maar 5W.
Ik zag dit ook in de review van MKBHD, maar volgens andere bronnen laad de oneplus 8 pro gewoon volgens de 10W qi standaard op. Das volgens mij de universele 'fast wireless' standaard at this moment (correct me if i'm wrong).

Op de site van oneplus zelf:
* De OnePlus 8 Pro en Warp Charge 30 draadloze oplader levert Qi/BPP/EPP-compatibiliteit voor laadsnelheden tot 10 W.

Ik weet vrij zeker dat je daarvoor wel een power adapter nodig heb met qualcomm quickcharge support, dus third party wireless chargers lijken voor alsnog gewoon prima te werken.

Alle overige wireless chargers die sneller gaan gebruiken hun eigen technology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St3F4n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-08 19:54
Doen ze geen officiële flipcover hoesjes meer? Of kijk ik er enorm hard overheen op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Laatst online: 31-08 00:53
St3F4n schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:10:
Doen ze geen officiële flipcover hoesjes meer? Of kijk ik er enorm hard overheen op de website?
Daar zat ik ook al naar te kijken. Ik heb die bij mijn OP6 gekocht en ik ben er erg blij mee. Helaas niets op hun site en ook weinig third party flip-covers, zeker die er degelijk uit zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 09:12
Hoesje inmiddels gekomen. Nu de telefoon nog 😂

https://www.smartphonehoe...ransparant-105432701.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Petert87 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:49:
Hoesje inmiddels gekomen. Nu de telefoon nog 😂
Zo'n soortgelijke case wordt ook meegeleverd O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
CLB schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:51:
[...]

Zo'n soortgelijke case wordt ook meegeleverd O-)
Ja, dat weet in inmiddels haha. Ik las op OnePlus community dat hij niet bij de normale wordt geleverd. Maar wellicht geld dat voor de VS. ik zag een unboxing van de Europese variant en daar zag er 1 in.

Bedankt in ieder geval 😁. Het is niet erg om een reserve te hebben. Ze verkleuren best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
St3F4n schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:10:
Hier ben ik dus ook naar op zoek. Klinkt misschien stom, maar kom van een S8 en twijfelde tussen de s20plus en de 8pro. Nu besloten om voor de 8pro te gaan ivm snapdragon chip, maar zou de flipcover niet willen missen..

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:23
Voor wie de 8 Pro al binnen hebben, hoe bevalt jet bijgeleverde hoesje qua grip en bescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X2X2X schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:27:
Voor wie de 8 Pro al binnen hebben, hoe bevalt jet bijgeleverde hoesje qua grip en bescherming?
Simpele TPU-cover, zoals je ze kent voor een euro uit China.
Prima voor het begin, voelt goed aan, glad als elk hoesje van dit type.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8GD84pr-vJh83IYg0Sh_PoTHnU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RKXVmj8FFZp4GX9Br2Gz3yLU.jpg?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Y8S1GAWHEUSgM_EDGG0EO6yI7s=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zGFh3LffyvbsO2zycYlDhqYi.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03
Weet iemand eigenlijk of er officieel onderscheid is tussen een USB c kabel van Dash charge VS Warp charge?

Ik heb nu een OP6 (Dash charge) USB kabel.
Maar krijg spoedig de OP8 met Warp.

Zit het verschil in opladen vooral in die oplader zelf (die je dus in stopcontact steekt)? Zijn die roodgekleurde kabels hetzelfde? Of zou er ook daarin doorvoorsnelheid verschil in zitten?

Als ik dus een extra oplader zou willen bestellen voor de OP8, kan ik dan die USB kabel van mijn OP6 gebruiken en alleen Warp charge stekker hoeven kopen om toch van de volledige snelheid gebruik te maken?

Schopje naar accessories.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 19-04-2020 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
Dat is niet veel soeps nee.
Bedankt voor de foto's.

Zat eens op de Oneplus website te kijken wat ze qua aanbod hebben.
Kwam twee interessante kandidaten tegen:

- Karbon kevlar bumper case van 40 euro.
https://www.oneplus.com/n...-8-pro-karbon-bumper-case

- Sandstone bumper case van 25 euro.
https://www.oneplus.com/nl/product/oneplus-8-pro-bumper-case

Mijn voorkeur gaat uit naar een case met veel grip en enigzins opstaande randen om ongewenste aanrakingen van de gebogen schermrand te minimaliseren.
Welke van bovenstaande cases is hier het beste voor? Sta ook open voor andere suggesties uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08 16:15

NMe

Quia Ego Sic Dico.

13art schreef op woensdag 15 april 2020 @ 10:17:
Wat pas echt nasty is, is dat ze die wireless charger niet eens bijleveren. Voor een telefoon van 999 euro vind ik dat erg mager. Of als dat ze te duur was...op zijn minst de 3.5mm converter of een setje USB-C Bullets. 8)7
OnePlus is inderdaad heel erg gehecht aan die enorm korte kabels. Die vervolgens ook nog eens aan je wireless charger vastmaken zodat je nóg meer beperkt bent in het plaatsen van je charger is wel heel karig.

Ik heb geen idee of de lengte van de kabel effect heeft op de oplaadsnelheid maar geef ons dan eens gewoon de optie. Als een kabel van 150cm in plaats van 100cm betekent dat we 30% minder snel op kunnen laden (ik noem maar wat) dan zou dat best een optie zijn die ik alsnog zou overwegen. Da's nog steeds sneller dan via elke andere USB-kabel.

Maar goed, niks van dit heeft me tegengehouden om een 8 Pro te bestellen. Mijn OP3 was onderhand wel aan vervanging toe.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
X2X2X schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:48:
Mijn voorkeur gaat uit naar een case met veel grip en enigzins opstaande randen om ongewenste aanrakingen van de gebogen schermrand te minimaliseren. Welke van bovenstaande cases is hier het beste voor? Sta ook open voor andere suggesties uiteraard.
U vraagt, wij draaien!

OnePlus 8 Pro - Carbon vs Sandstone-bumpers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJNLtWaV7SAGzdBWXrm4MzeBXIQ=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9mDLNWwmJmC7s1gzDtNsNE4R.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYeTxCcn_8R80GHWKrVZwroFkys=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XkbEqrXQcAcsk5g2bSySQPTB.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0N-W0JjRqqLE2ub-Q1qLRVA8eic=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HWKOgI6HuSvh6jXLLIr55i93.jpg?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMRzJf2szGneH_ELo-zvptEkdCU=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AZswcsXNgm2dI05lg36y5Rl3.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ojlt6npcG1Bp4wsoZZ6ngNilP2Y=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QDHn9jcvPTxioBD83zNezIEc.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-CpZTtryhjFDaVKZrxJzAvOjgk=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SOQvL4CbM6nuyf8LeR7D7ggu.jpg?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-pkuDhoeH5cdzFEvb3xt5SzlzCY=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQyrDOvcsVFrC8aQd5V1p9ta.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thnjCsBySv382Ls25fp4CAjhuj4=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sQ2rENjzdSnverlMnzFlP06a.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/un6omLbbHhRN4kxNoENYIDaYus4=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hkvSFUFopO2lA3o29Cr482ik.jpg?f=fotoalbum_small

De Sandstone-bumper heeft iets hogere opstaande randjes dan de Carbon-variant. Daarbij is die laatste ook erg glad, terwijl de sandstone een stuk stroever is, logischerwijs. Dat is al jaren zo bij deze cases en nu ook weer het geval. Persoonlijke noot: wel erg jammer, dat er geen blauwe Sandstone-cover is voor m'n blauwe OnePlus 8 Pro.

[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 19-04-2020 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 21:21:
[...]

U vraagt, wij draaien! (ik maak morgen even betere foto's, even quick, sloppy en irritant licht)
[Afbeelding: OnePlus 8 Pro Carbon vs Sandstone-bumper]

De Sandstone-bumper heeft iets hogere opstaande randjes dan de Carbon-variant. Daarbij is die laatste ook erg glad, terwijl de sandstone een stuk stroever is, logischerwijs. Dat is al jaren zo bij deze cases en nu ook weer het geval. Persoonlijke noot: wel erg jammer, dat er geen blauwe Sandstone-cover is voor m'n blauwe OnePlus 8 Pro.
Topservice, bedankt!

Lijkt erop dat de Sandstone de variant is die ik moet hebben.

Belsimpel heeft de sandstone in het blauw overigens:
https://www.belsimpel.nl/...HSIOIaArnuEALw_wcB&cntd=1

[ Voor 7% gewijzigd door X2X2X op 18-04-2020 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Is de sandstone bumper voor de 8 pro, ook in een andere kleur als grijs of zwart?
Heb net een oneplus 8 pro besteld een groene, maar wil geen groene case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:18
X2X2X schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:03:
[...]

Topservice, bedankt!

Lijkt erop dat de Sandstone de variant is die ik moet hebben.

Belsimpel heeft de sandstone in het blauw overigens:
https://www.belsimpel.nl/...HSIOIaArnuEALw_wcB&cntd=1
Die hoesjes zaten in de pop up box. Misschien dat er straks wel een paar voor weinig op Marktplaats terecht komen. Of misschien is er hier wel een Tweaker die hem niet mooi/fijn vindt en jouw er een plezier mee wil/kan doen.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:54:
OnePlus is inderdaad heel erg gehecht aan die enorm korte kabels. Die vervolgens ook nog eens aan je wireless charger vastmaken zodat je nóg meer beperkt bent in het plaatsen van je charger is wel heel karig.

Ik heb geen idee of de lengte van de kabel effect heeft op de oplaadsnelheid maar geef ons dan eens gewoon de optie. Als een kabel van 150cm in plaats van 100cm betekent dat we 30% minder snel op kunnen laden (ik noem maar wat) dan zou dat best een optie zijn die ik alsnog zou overwegen. Da's nog steeds sneller dan via elke andere USB-kabel.

Maar goed, niks van dit heeft me tegengehouden om een 8 Pro te bestellen. Mijn OP3 was onderhand wel aan vervanging toe.
Meh, die lengte heeft ermee te maken dat het snelladen is. Dat kan niet met lange kabels volgens mij. Sowieso absoluut geen voorstander van een IP-rating en dat draadloze laden. Veel meer nadelen dan voordelen. Scheelt 1 seconde per opladen. Nou nou, wat een voordeel... |:(

Maar inderdaad, volgens mij heeft dat dus inderdaad effect op de oplaadsnelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anonymoussaurus schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 23:06:
[...]

Maar inderdaad, volgens mij heeft dat dus inderdaad effect op de oplaadsnelheid.
Ja, precies. Er moet toch ergens een gulden middenweg te vinden zijn tussen daadwerkelijk praktisch bruikbare kabellengtes en oplaadsnelheid zou je denken. Ik heb hier thuis maar héél weinig plekken waar ik op 1 meter van het stopcontact comfortabel kan opladen. Eigenlijk is het gewoon stom... Ik ben heel blij met mijn hudige OP3 en de OP8 Pro die nu onderweg is zal ik vast ook heel fijn vinden maar de oplaadsituatie is belachelijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 23:09:
[...]

Ja, precies. Er moet toch ergens een gulden middenweg te vinden zijn tussen daadwerkelijk praktisch bruikbare kabellengtes en oplaadsnelheid zou je denken. Ik heb hier thuis maar héél weinig plekken waar ik op 1 meter van het stopcontact comfortabel kan opladen. Eigenlijk is het gewoon stom... Ik ben heel blij met mijn hudige OP3 en de OP8 Pro die nu onderweg is zal ik vast ook heel fijn vinden maar de oplaadsituatie is belachelijk. 8)7
Ik vind het tbh kwalijker dat je 3 #@!$% kabels nodig hebt om "draadloos" op te kunnen laden, en dan al helemaal dat dat ding niet eens door zo'n gat heen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anonymoussaurus schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 23:13:
[...]

Ik vind het tbh kwalijker dat je 3 #@!$% kabels nodig hebt om "draadloos" op te kunnen laden, en dan al helemaal dat dat ding niet eens door zo'n gat heen gaat.
Wat, drie kabels? Hoe dan? :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 23:21:
[...]

Wat, drie kabels? Hoe dan? :D :')
Kijk die tweets maar. Is 30W natuurlijk, maar OPPO is al gekomen met een 40W voor minder geld. Mja, ik hoef die overrated rommel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik had niet gezien dat er plaatjes bij zaten. Maar volgens mij is die witte kabel de enige kabel die nodig is voor de draadloze charger. Die rooie is gewoon een standaard Warp Charge-label. Ik denk dat die user gewoon beide oplaadmethodes door hetzelfde gat in z'n bureau wilde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
Anonymoussaurus schreef op zondag 19 april 2020 @ 00:45:
[...]

Kijk die tweets maar. Is 30W natuurlijk, maar OPPO is al gekomen met een 40W voor minder geld. Mja, ik hoef die overrated rommel niet.
Het is maar 1 kabel. Zie bijvoorbeeld https://www.thurrott.com/...harge-30-wireless-charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 31-08 07:54

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Jasikevicius3 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 19:33:
Weet iemand eigenlijk of er officieel onderscheid is tussen een USB c kabel van Dash charge VS Warp charge?

Ik heb nu een OP6 (Dash charge) USB kabel.
Maar krijg spoedig de OP8 met Warp.

Zit het verschil in opladen vooral in die oplader zelf (die je dus in stopcontact steekt)? Zijn die roodgekleurde kabels hetzelfde? Of zou er ook daarin doorvoorsnelheid verschil in zitten?

Als ik dus een extra oplader zou willen bestellen voor de OP8, kan ik dan die USB kabel van mijn OP6 gebruiken en alleen Warp charge stekker hoeven kopen om toch van de volledige snelheid gebruik te maken?
Er is een verschil tussen de oudere OP kabels en de nieuwe (Dash vs Warp), welke te vinden is in de dikte. Laatstgenoemde zal dus alleen gebruik maken van de hogere oplaadsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
NMe schreef op zondag 19 april 2020 @ 00:49:
[...]

Ik had niet gezien dat er plaatjes bij zaten. Maar volgens mij is die witte kabel de enige kabel die nodig is voor de draadloze charger. Die rooie is gewoon een standaard Warp Charge-label. Ik denk dat die user gewoon beide oplaadmethodes door hetzelfde gat in z'n bureau wilde doen.
Klopt, het probleem is dat de stekker er vast aan zit. En omdat dit nogal een dik blok is kan het niet overal (lees bijna nergens) doorheen. Dit hadden ze makkelijk kunnen oplossen met een usb-usb-c kabel tussen stekker en lader zeg ik als leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 21:21:
[...]

En de sandstone bumper werkt veel prettiger met de camera bump. Bij de carbon versie wiebelt het toestel plat op de tafel alle kanten op, de sandstone is wat dikker en beter verdeeld (mijn levensstijl in feite :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Weet iemand of de Oneplus 8 pro geleverd word met een voorgeïnstalleerde screen protector?

Anders moet ik er snel maar 1 kopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

038Robijno schreef op zondag 19 april 2020 @ 09:07:
Weet iemand of de Oneplus 8 pro geleverd word met een voorgeïnstalleerde screen protector?

Anders moet ik er snel maar 1 kopen..
Wordt met een screenprotector geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 20:49

DarkSide

theres no place like ::1

Iemand al ervaring met de Wireless Bullet Z?
ik heb sinds mijn OP6 de Originele Wireless Bullets. Die prima zijn op 1 ding na.
De microfoon pakt te veel achtergrond geluid op. Ik kan deze niet op kantoor gebruiken in meetings e.d.
Omdat de achtergrond te veel doorkomt. Gebruik nu dus voornamelijk het setje AKG wat bij de S10+ zat.

Wil best weer terug naar Wireless bullets 2 of Z. Maar dan wil ik niet negatief verrast worden door klachten van mijn mede conf call gebruikers ;)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
WhateverSuitsU schreef op zondag 19 april 2020 @ 09:31:
[...]

Wordt met een screenprotector geleverd.
Neem aan dat ie al wel geplakt is dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

038Robijno schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:12:
[...]

Neem aan dat ie al wel geplakt is dan?
Zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-08 17:05
NMe schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:54:

Ik heb op AliExpress warp kabels kunnen kopen van 1,5m, 2m en 3m. Zullen inderdaad wel namaak kabels zijn maar heb met Dash kabels van AliExpress voor mijn 5t nog geen slechte ervaringen. Maar dat waren wel gewoon de 1m kabels. Als ik ze heb zal ik mijn ervaring delen. Ik verwacht echt niet met een 3m kabel dezelfde snelheid te halen als 1m. Maar zoals je zegt. Als het iets minder is dan neem ik dat wel voor lief. Er zijn niet heel gek veel momenten dat ik echt de 50 procent laden in 23 minuten nodig heb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1XdsWgWlQ9y5o4YUthLJna6xu4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rqMgGWA3uM9NOniLuot528Ve.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

1993jjohan schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:31:
[...]

Ik heb op AliExpress warp kabels kunnen kopen van 1,5m, 2m en 3m. Zullen inderdaad wel namaak kabels zijn maar heb met Dash kabels van AliExpress voor mijn 5t nog geen slechte ervaringen.
Hmmm, een beetje oppassen is dat wel volgens mij. Er gaat nogal wat stroom door zo'n Warp-kabel dus als die niet goed gefabriceerd is (wat zomaar kan met producten op AliExpress) heb je kans op brand. Ik zou dus wel in het begin even opletten of de kabel geen brandgevaar is. Maar 't is zeker de moeite van het proberen waard volgens mij. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Ben op zoek naar een USB C naar 3.5 mm female adapter voor de Oneplus 8 pro om de aux kabel in mijn auto te kunnen blijven gebruiken?
Kan ik hiervoor iedere random adapter voor nemen of zijn er nog compatiblity aspecten waar ik rekening mee moet houden?
Zie dat ze nogal verschillen in prijs namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

X2X2X schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:08:
Ben op zoek naar een USB C naar 3.5 mm female adapter voor de Oneplus 8 pro om de aux kabel in mijn auto te kunnen blijven gebruiken?
Kan ik hiervoor iedere random adapter voor nemen of zijn er nog compatiblity aspecten waar ik rekening mee moet houden?
Zie dat ze nogal verschillen in prijs namelijk.
Volgens mij kun je je daar niet echt een buil aan vallen. Ik zag deze op AliExpress in elk geval, voor die paar euro kan het denk ik weinig kwaad als 'ie niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08 16:35
Ik heb dus ook zo'n AliExpress Dash kabel die geeft wel aan warp laden maar het gaat toch een stuk langzamer als een orginele.
Heb ook nog een 150cm orginele kabel zo'n rare platte kabel die laad gewoon met dezelfde snelheid als de normale kabel die hij de telefoon zit.

Net de OnePlus Bullets Wireless Z voor m'n vrouw besteld (voor d'r verjaardag) en voor mezelf ook maar even 2 cases voor de 8 pro besteld.
De sandstone en de carbon bumper case.
Mooi wat korting erop (3 accessoires) en gratis verzending :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
ComTech schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:48:
Ik heb dus ook zo'n AliExpress Dash kabel die geeft wel aan warp laden maar het gaat toch een stuk langzamer als een orginele.
Heb ook nog een 150cm orginele kabel zo'n rare platte kabel die laad gewoon met dezelfde snelheid als de normale kabel die hij de telefoon zit.

Net de OnePlus Bullets Wireless Z voor m'n vrouw besteld (voor d'r verjaardag) en voor mezelf ook maar even 2 cases voor de 8 pro besteld.
De sandstone en de carbon bumper case.
Mooi wat korting erop (3 accessoires) en gratis verzending :)
Dan heb je de pop-up box inhoud gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
NMe schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:42:
[...]

Volgens mij kun je je daar niet echt een buil aan vallen. Ik zag deze op AliExpress in elk geval, voor die paar euro kan het denk ik weinig kwaad als 'ie niet werkt.
Goeie suggestie! Heb er 2 besteld. Voor dat geld kan je inderdaad niets gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComTech
Golf2vr6 schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:44:
[...]

Dan heb je de pop-up box inhoud gekocht.
Klopt maar heb helaas te laat besteld voor de pop-up box :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:35:
[...]

Simpele TPU-cover, zoals je ze kent voor een euro uit China.
Prima voor het begin, voelt goed aan, glad als elk hoesje van dit type.

[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik vind deze wel erg fijn. Sluit goed aan om de behuizing. Het hoesje wat ik besteld had, gaat weer retour. Deze sluit niet mooi aan om de behuizing bij de knoppen. Is de meegeleverde case ook na te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Niet specifiek voor dit toestel, maar iemand ervaring met deze oortjes?
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petert87 schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:49:
Niet specifiek voor dit toestel, maar iemand ervaring met deze oortjes?
Jazeker, prima dopjes voor het geld. Verwacht geen wonderen, maar zijn al met al gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
CLB schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:03:
[...]

Jazeker, prima dopjes voor het geld. Verwacht geen wonderen, maar zijn al met al gewoon goed.
Dank je. Dan zal ik deze bestellen. Ik vind €25 wel meevallen. Alleen best schandalig dat OnePlus deze niet standaard meelevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

@Petert87 vooral benieuwd naar de microfoon.
Hoewel nu lastig te testen. Maar de wireless bullets hebben een microfoon die beter mijn collega;s laat horen dan mijzelf ;-)

Daarom gebruik ik ze niet meer op kantoor voor meetings e.d.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
DarkSide schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:25:
Hoewel nu lastig te testen. Maar de wireless bullets hebben een microfoon die beter mijn collega;s laat horen dan mijzelf ;-)

Ik heb net de Wireless Z getest, ze zijn inderdaad gevoelig voor omgevingsgeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

@MoonRaven tnx.
Misschien toch even kijken naar andere (true) wireless headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Dit wordt mijn eerste OP toestel dat ik brand new koop. Ik heb hem besteld via Tele2 waar groot op de site stond 'Nu met gratis ONEPLUS wireless charger t.w.v etc.'.

Tijdens mijn telefonische bestelling te horen gekregen dat ik via oneplus hierover bericht ga krijgen.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Qon schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:09:
Tijdens mijn telefonische bestelling te horen gekregen dat ik via oneplus hierover bericht ga krijgen.
Er is gewoon een algemene actiepagina, waar je je IMEI invoert en klaar, ook voor Tele2-orders volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 16:02

spartacusNLD

This is Sparta!!

Qon schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:09:
Dit wordt mijn eerste OP toestel dat ik brand new koop. Ik heb hem besteld via Tele2 waar groot op de site stond 'Nu met gratis ONEPLUS wireless charger t.w.v etc.'.
In [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen is er al veel over gesproken. :)

Is een speciale actiepagina voor. Dit is de tele2 versie:

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/tele2

[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 20-04-2020 15:52 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Ik zit vast te kijken naar een redelijke draadloze oplader.

https://www.bol.com/nl/p/...lH8A.1_43.44.ProductTitle

Ik neem aan dat deze gewoon werkt? Het hoeft niet snel te laden maar 10 watt is ook genoeg.
Zou moeten werken neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ComTech schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:21:
Elke Qi-lader werkt prima, wil je met 10 Watt laden, dan moet je even letten op de 'EPP-ondersteuning'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
ComTech schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:21:
Ik zit vast te kijken naar een redelijke draadloze oplader.

https://www.bol.com/nl/p/...lH8A.1_43.44.ProductTitle

Ik neem aan dat deze gewoon werkt? Het hoeft niet snel te laden maar 10 watt is ook genoeg.
Ik heb zelf 2 Xiaomi 20w laders. Zowel het platte als de auto houder model. Die ondersteun QI 10W EPP-laadprotocol. De 8 pro moet daar dus ook mee weken en de 10w halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
CLB schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:03:
[...]

Vandaag binnengekregen en het ziet er allemaal netjes uit. Een mooi doosje en extra buds. Qua geluid is het beter dan de headset die zat hij de HTC U11. Het kan natuurlijk zijn dat die van de U11 meer geoptimaliseerd zijn voor dat toestel.
DarkSide schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:25:

Mocht ik er aan toe komen, zal ik het deze week proberen te testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Petert87 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:47:
Vandaag binnengekregen en het ziet er allemaal netjes uit.
Goed om te horen, veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
CLB schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:48:
[...]

Goed om te horen, veel plezier ermee :)
Gaat vast goedkomen.

Heb jij enig idee of de meegeleverde case na te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petert87 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:49:
Heb jij enig idee of de meegeleverde case na te bestellen is?
Vooralsnog niet nee, en zie dat ook niet zo snel gebeuren met deze officiële tpu-case. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
CLB schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:50:
[...]

Vooralsnog niet nee, en zie dat ook niet zo snel gebeuren met deze officiële tpu-case. Helaas.
Deze zal ongeveer hetzelfde zijn, maar zonder "Never Settle": https://www.oneplus.com/n...eplus-8-clear-bumper-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Bullets Z uit de pop-up box geven bij mij best veel vertraging. Als ik bijvoorbeeld een clip van een talkshow kijk dan loopt het geluid niet synchroon met het bewegen van de monden. Bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zijn er al 8pro gebruikers met een flip case?
Ben eigenlijk op zoek naar een wat strakkere afwerking zoals de flip-case van Samsung zie afbeelding, maar kom voor de 8pro enkel van die lederen met sluitbandje tegen.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wgcFStqUh0x2UPUklR7EZ6THNGc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NyPfGNS2QmhaNkO0J4KwSbOO.png?f=user_large

LED-display is niet nodig.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 19:29

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Zit aan deze https://latercase.com/products/oneplus-8-pro-thin-case te denken als OnePlus niet met een case komt (ipv de bumper).

Schopje naar accessoires.

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 23-04-2020 15:25 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Huigie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:59:
Zit aan deze https://latercase.com/products/oneplus-8-pro-thin-case te denken als OnePlus niet met een case komt (ipv de bumper).
Ik zie geen foto van de voorkant. Misschien wel hetzelfde als je nu hebt. Achterkant is wel mooier zo zonder groot camera gat.

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 23-04-2020 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 19:29

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Golf2vr6 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:11:
[...]

Ik zie geen foto van de voorkant. Misschien wel hetzelfde als je nu hebt. Achterkant is wel mooier zo zonder groot camera gat.
Heb ze gemailed hierover. TBC

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:41
#Aliexpress € 55,28 51%OFF | Qi/Epp Luchtkoeling Oneplus Draadloze Oplader 30W Warp Lading Smart Bedtime Modus Pc V0 300G Voor oneplus 8 Pro
https://a.aliexpress.com/_BP5hdm

Stuk goedkoper dan 79euro

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
SuperVeloce schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:17:
#Aliexpress € 55,28 51%OFF | Qi/Epp Luchtkoeling Oneplus Draadloze Oplader 30W Warp Lading Smart Bedtime Modus Pc V0 300G Voor oneplus 8 Pro

[OnePlus 8-serie] Accessoires

Lader op Ali alleen met US stekker.

En de lader kost €69.95.

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-04-2020 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-08 23:12
SuperVeloce schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:17:

Ondertussen €62,05 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
De originele sandstone case is aan de binnenkant vrij hard plastic.. krijg je daar geen krassen van op den duur op de achterkant van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:41
https://nl.aliexpress.com/item/4000934032985.html

52euro wireless 30w lader.. al heeft het waarschijnlijk wel US aansluiting

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Robijno schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 00:30:
De originele sandstone case is aan de binnenkant vrij hard plastic.. krijg je daar geen krassen van op den duur op de achterkant van het toestel?
Van plastic op glas niet, maar er zou maar een zandkorrel tussen zitten :-(
Daarom vind ik het jammer dat de Nylon er niet meer is voor de Pro, met zachte binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
Kan het kloppen dat er voor de 8 en 8 Pro geen sandstone case meer is met een ''open'' onderkant?
Zeer jammer, want die open onderkant vond ik ideaal bij mijn 7T Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Ik ben op zoek naar een degelijke draadloze lader (aangezien die van oneplus nog wel even duurt voordat hij te bestellen/leveren is) .

Ik heb deze nu gekocht ligt naast m'n bed en kan de hele nacht erover doen dat maakt me niet uit.
(hij laadt ook maar met 5 watt)
Afbeeldingslocatie: https://home.smidtsweb.nl/images/IMG_20200425_161602.jpg
Afbeeldingslocatie: https://home.smidtsweb.nl/images/IMG_20200425_161616.jpg

Toch zoek ik eentje die wat sneller laadt, ik weet dat als ze EPP standaard ondersteunen ze max 10 watt kunnen laden. (dat is prima is toch een keer zo snel als 5 watt).

Nu zit ik te twijfelen tussen deze 2:
https://www.xiaomiproduct...ast-charging-pad-20w.html
https://www.xiaomiproduct...ireless-charging-pad.html

Ik vermoed dat de 10 watt niet met 10 watt laadt omdat ie geen EPP ondersteund, dus zal ik de 20 watt moeten hebben.
Iemand nog andere tips voor draadloze laders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Ik heb zelf die 20w variant. Werkt prima met 10 watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Iemand toevallig ervaring met het volgende:
'S Middags telefoon uitgepakt en helemaal happy de peppi de wireless charger besteld (van de actie). Diezelfde avond tot de vervelende conclusie gekomen dat ik last had van groene tinten in het scherm. Heb daarom het toestel geretourneerd. Echter had ik al wel bevestiging dat ik de dash charger ga krijgen...
Jouw wireless charger wordt binnen 60 dagen verstuurd!
Wat gaat er nu gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de zwarte sandstone-case binnen gekregen voor de OnePlus 8 Pro, toch wat chiquer met een blauw toestel dan die groene. Ook de carboncase is in huis, dus als iemand nog wat vergelijkingsfoto's wil of info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
CLB schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 16:37:
Zojuist de zwarte sandstone-case binnen gekregen voor de OnePlus 8 Pro, toch wat chiquer met een blauw toestel dan die groene. Ook de carboncase is in huis, dus als iemand nog wat vergelijkingsfoto's wil of info?
Ja hoe vind je beide cases? Welke heeft jou voorkeur van die 2?

Hoe is de bescherming? Ook van de camera?
Ik denk toch dat ik zelf iets robuuster zou moeten hebben. Anders gaat die het niet lang overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1993jjohan schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:57:
Ja hoe vind je beide cases? Welke heeft jou voorkeur van die 2?

Hoe is de bescherming? Ook van de camera?
Ik denk toch dat ik zelf iets robuuster zou moeten hebben. Anders gaat die het niet lang overleven.
Als je carbon vs sandstone bedoelt, dan kun je hier eens kijken voor eerdere ervaringen:
CLB in "[OnePlus 8-serie] Accessoires" Ik had liever de Nylon-cover gehad, helaas is die er niet voor de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
-delete-

[ Voor 100% gewijzigd door Ricardo_1994 op 30-04-2020 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:07

Gregory76

Sony PlayStation freak

Zijn er in NL leveranciers van de draadloze laders (voorradig), of moet ik uitwijken naar bijv.:
https://a.aliexpress.com/_BTbNqE ?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Gregory76 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 02:13:
Zijn er in NL leveranciers van de draadloze laders (voorradig), of moet ik uitwijken naar bijv.:
https://a.aliexpress.com/_BTbNqE ?
Staat nergens of er wel een EU stekker aan zit. Of kijk ik er over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:07

Gregory76

Sony PlayStation freak

Daar zeg je zowat Golf2vr6. Ik zie het inderdaad ook niet. Laat dan maar zitten...

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:11
Iemand nog tips voor een goede screenprotector? Liefst een glazen, wel eentje die nog enigszins redelijk aan te brengen is. Er is zoveel keus, maar weet uit ervaring dat er een hoop troep tussen zit. Dus iemand ervaring met goede protectors voor curved edges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 22:38
Ik heb deze twee besteld:
https://a.aliexpress.com/_BOOq7i
https://a.aliexpress.com/_BTYnxe
Twee verschillende soorten protectors.
Zal wel even duren voordat ik ze ontvang. Ben eigenlijk geen fan van screenprotectors maar gebruik ze wel op vakantie en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:50
Ik zoek eigenlijk een flip-case (met mogelijkheden tot pasje(s) met een transparante achterkant. Normaliter worden ze gemaakt met een zwarte, maar dat vind ik echt zonde van mijn blauwe 8Pro...
Als iemand deze weet te vinden, graag!

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evai
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-01-2024
Iemand een idee of de originele screenprotectors nog te koop komen? Of al ervaring met een alternatief? Mijn screenprotector is gisteren gescheurd. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Evai schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 08:11:
Iemand een idee of de originele screenprotectors nog te koop komen? Of al ervaring met een alternatief? Mijn screenprotector is gisteren gescheurd. 😅
In het doosje van je simtool gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Evai schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 08:11:
De find x2 pro heeft bijna hetzelfde scherm en formaat. Je zou een screenprotector van dat toestel kunnen proberen. Denk dat de plastic varianten wel passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evai
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-01-2024
Golf2vr6 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:56:
[...]

In het doosje van je simtool gekeken?
Ja, helaas geen screenprotectors meegeleverd gekregen maar nu contact met oneplus. Hebben nagestuurd, maar helaas per ongeluk voor de oneplus 8 pro ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:57
Voor de mensen die gepreordered hadden: Op 22 april mail gehad dat mijn registratie voor de wireless charger was goedgekeurd. Vanochtend een track en trace gekregen ervoor.
Wordt verzonden met DPD.

Ik kan nog niet zien van waar het pakketje komt..

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 11-05-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Vraagje over de gratis wireless charger.
Ik heb 'm destijds aangevraagd en een bevestiging ontvangen dat ie verstuurd is maar heb inmiddels mijn toestel retour gedaan. Moet Ik 'm dan verplicht terugsturen of mag ik 'm houden?

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 11-05-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.and.r
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-08 20:46
Iemand toevallig al ervaring opgedaan met 'pouch' hoesjes? Zouden die van de iPhone 11 Pro Max passen?
https://www.coverhoesjes....teekhoes-antic-coffe.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 22:38
BooYooToo schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:46:
Voor de mensen die gepreordered hadden: Op 22 april mail gehad dat mijn registratie voor de wireless charger was goedgekeurd. Vanochtend een track en trace gekregen ervoor.
Wordt verzonden met DPD.

Ik kan nog niet zien van waar het pakketje komt..

[mbr]Schopje naar accessoires.[/]
Ok ben benieuwd, heb op 21 april goedkeuring gekregen en nog niets gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:58

WCA

mytheory schreef op maandag 11 mei 2020 @ 18:14:
[...]

Ok ben benieuwd, heb op 21 april goedkeuring gekregen en nog niets gezien
De bedrijven die dit soort acties afhandelen zijn notoir om hun niet-tijdige afhandeling en slechte klantenservice. Ik heb weinig hoop dat het op tijd geleverd gaat worden. Maar hé, 't is gratis :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Vandaag is de Warp charger verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
038Robijno schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:19:
Vandaag is de Warp charger verstuurd!
Kan je zien waar die vandaan moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
1993jjohan schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:28:
[...]

Kan je zien waar die vandaan moet komen?
Nee, DPD is overbeladen geeft de site aan bij het openen er van via de mail.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste