Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
Edit: ik denk verkeerde topic?

[ Voor 78% gewijzigd door Petert87 op 11-04-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Is er iemand die ervaring heeft met de Oneplus buds? Is het nog steeds niet mogelijk te luisteren met 1 oortje in, of is dit verholpen met een update?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

Petert87 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:32:
Is er iemand die ervaring heeft met de Oneplus buds? Is het nog steeds niet mogelijk te luisteren met 1 oortje in?

Werkt hier anders prima met 1 oortje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Convoy schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:34:
[...]

Werkt hier anders prima met 1 oortje O-)
En welke variant heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-09 23:48
Petert87 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:32:
Is er iemand die ervaring heeft met de Oneplus buds? Is het nog steeds niet mogelijk te luisteren met 1 oortje in?

Werkt prima hier met OnePlus Buds (niet de Buds Z). Haal een oortje uit je oor en druk op play. De andere blijft geluid produceren, terwijl die uit je oor niet meer (zit sensor in).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

NeverSettle schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:06:
[...]

Werkt prima hier met OnePlus Buds (niet de Buds Z). Haal een oortje uit je oor en druk op play. De andere blijft geluid produceren, terwijl die uit je oor niet meer (zit sensor in).
Zodra je er één uit je oor haalt stopt die gene ook met audio afspelen en gaat de andere vrolijk door. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
@NeverSettle @Convoy

Bedankt beide! Ik was in de veronderstelling dat beide dan stoppen met spelen, maar dat was een aanname. Ik weet alleen niet of ik voor de Buds of Buds Z moet gaan. Ik ben bang dat de Buds uit m'n oor gaan glijden tijdens fietsen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Petert87 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 20:28:
@NeverSettle @Convoy

Bedankt beide! Ik was in de veronderstelling dat beide dan stoppen met spelen, maar dat was een aanname. Ik weet alleen niet of ik voor de Buds of Buds Z moet gaan. Ik ben bang dat de Buds uit m'n oor gaan glijden tijdens fietsen ofzo.
Buds hebben iets grotere drivers, AAC codec, langere accu en betere microfoons. Hoe ze in je oor zitten is wel een ding, ik stop ze in mijn oor en draai ze een kwartslag. Verschilt per persoon hoe ze zitten, bij mij werken ze ook prima tijdens het fietsen. Wil je toch voor de zekerheid gaan, kies dan Buds Z. Maar persoonlijk zou ik dan voor een andere merk kiezen met betere codec en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
NeverSettle schreef op zondag 11 april 2021 @ 00:26:
[...]

Buds hebben iets grotere drivers, AAC codec, langere accu en betere microfoons. Hoe ze in je oor zitten is wel een ding, ik stop ze in mijn oor en draai ze een kwartslag. Verschilt per persoon hoe ze zitten, bij mij werken ze ook prima tijdens het fietsen. Wil je toch voor de zekerheid gaan, kies dan Buds Z. Maar persoonlijk zou ik dan voor een andere merk kiezen met betere codec en geluid.
Ik had juist begrepen dat de OnePlus Buds prijs/kwaliteit juist heel erg goed zouden zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Petert87 schreef op zondag 11 april 2021 @ 00:56:
[...]

Ik had juist begrepen dat de OnePlus Buds prijs/kwaliteit juist heel erg goed zouden zijn?
Zeker, ik ben er ook tevreden mee. Maar ze kunnen beter klinken als ze siliconen tips hadden (betere isolatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
NeverSettle schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:46:
[...]

Zeker, ik ben er ook tevreden mee. Maar ze kunnen beter klinken als ze siliconen tips hadden (betere isolatie).
Ik heb zelf tevreden over de Bullets z. Zou de Buds Z dan een goed alternatief zijn? Of zou je sowieso de Buds adviseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Petert87 schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:22:
[...]

Ik heb zelf tevreden over de Bullets z. Zou de Buds Z dan een goed alternatief zijn? Of zou je sowieso de Buds adviseren?
Lastig, Buds Z klinken iets minder als ik de reviews mag geloven. Echter wel betere isolatie dankzij de rubberen tips. De duurdere Buds klinken beter, maar zonder isolatie. Dus je kan de wind en de omgeving horen. Ook passen ze niet goed bij iedereen, kunnen eruit vallen. Voor goede isolaties heb ik een draadloze koptelefoon van Audio-Technica (ATH-SR50BT).

Wil je zowel goede isolatie en geluid? Dan kan je beter voor een andere merk gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petert87
NeverSettle schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:44:
[...]

Lastig, Buds Z klinken iets minder als ik de reviews mag geloven. Echter wel betere isolatie dankzij de rubberen tips. De duurdere Buds klinken beter, maar zonder isolatie. Dus je kan de wind en de omgeving horen. Ook passen ze niet goed bij iedereen, kunnen eruit vallen. Voor goede isolaties heb ik een draadloze koptelefoon van Audio-Technica (ATH-SR50BT).

Wil je zowel goede isolatie en geluid? Dan kan je beter voor een andere merk gaan.
Bedankt! Ik zal me eens verder oriënteren. Ik zou toch graag voor een OnePlus setje gaan, maar welke.. haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Twee originele hoesjes bij oneplus zelf.
Download nu hun oneplus store app.
Activeer de gratis verzendkosten voor accessoires en betaald maar 6.24 voor twee hoesjes!

https://www.oneplus.com/n...plus-8-careful-bundle-opd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
Leijenman schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:22:
Twee originele hoesjes bij oneplus zelf.
Download nu hun oneplus store app.
Activeer de gratis verzendkosten voor accessoires en betaald maar 6.24 voor twee hoesjes!

https://www.oneplus.com/n...plus-8-careful-bundle-opd
Verdorie, niet voor de pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerke
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:42
Vanwege een foute bestelling heb ik nog een nieuw, origineel en ongebruikt OnePlus 8 Sandstone Bumer Case (Cyan) liggen. Mag weg tegen verzendkosten. Mocht iemand interesse hebben dan graag even een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy123
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-03-2023
Tips voor screen protector voor de oneplus 8? Mijn originele komt los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Crazy123 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:20:
Tips voor screen protector voor de oneplus 8? Mijn originele komt los.
Ik gebruik die UV lijm screenprotectors, gewoon van Ali. Is even handigeid krijgen in het zetten maar zitten dan wel bijna altijd top en zonder bubbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17
Ik heb een gewone gekocht op https://www.oneplus-shop.nl/ (matte screenplex)

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
Iemand nog een idee waar ik een Nillkin OnePlus 8 Pro Case Super Frosted Shield Mint Green vandaan haal? oneplus-shop.nl heeft ze in de backorder (https://www.oneplus-shop....t-green.html?id=220363420), oneplus.com verkoopt ze zo te zien sowieso niet. Ook op diverse ali-sellers staat specifiek die groene op sold out. Ik wil graag de groene (want m'n oneplus8pro is ook groen en dan is een ander kleur hoesje echt niet mooi).

[ Voor 7% gewijzigd door ascent op 22-12-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boymen35
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-09 00:38
Voor de OnePlus 8 Pro gebruik ik nu al een tijdje de screenprotector op https://nl.aliexpress.com/item/4001187106264.html?. Had al een paar keer de screenprotector van Ibywind gekocht, echter lieten deze al vrij vlot los met de Spigen hoesje. De huidige screenprotector die ik nu heb zit nog steeds goed en laat ook niet los door het hoesje. Wel was het aanbrengen weer net wat anders dan dat ik gewend was en hierdoor ging het niet goed waardoor er bubbels onder kwamen (En ik zo dom was om maar 1 te kopen), echter was dit na een nacht slapen zelf weg getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Iemand enig idee waar ik de 8 Pro carbon/karbon case kan vinden? Lijkt overal uitverkocht en zelfs op de originele OnePlus site is het niet zichtbaar.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-09 15:00
Zucht123 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:27:
Iemand enig idee waar ik de 8 Pro carbon/karbon case kan vinden? Lijkt overal uitverkocht en zelfs op de originele OnePlus site is het niet zichtbaar.

Bedankt!
Bij Ali
https://nl.aliexpress.com...3BEUR%3Bsearch-mainSearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:15
Weet niet zeker of dit het juiste forum is om te vragen, maat de accessoire aan mijn O+ 8 zijn de OnePlus buds Pro waarvan ik zo'n siliconen dopje ben verloren die je in je oor stopt.
Heeft iemand enig idee waar je dit los kan kopen ?(alleen die siliconen dopjes dus)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimmetje651 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:09:
Weet niet zeker of dit het juiste forum is om te vragen, maat de accessoire aan mijn O+ 8 zijn de OnePlus buds Pro waarvan ik zo'n siliconen dopje ben verloren die je in je oor stopt.
Heeft iemand enig idee waar je dit los kan kopen ?(alleen die siliconen dopjes dus)
Op AliExpress heb je vaak van die siliconen oordopjes. Hele zakjes zelfs voor een paar euro. Denk dat je daar het beste kan kijken.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:15
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:13:
[...]

Op AliExpress heb je vaak van die siliconen oordopjes. Hele zakjes zelfs voor een paar euro. Denk dat je daar het beste kan kijken.
Bedoel je deze : https://a.aliexpress.com/_v6OlKr
Of
https://a.aliexpress.com/_uR8R6n
Of toch ;)
https://a.aliexpress.com/_uY0lBh

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik ook niet, ik ben geen verkoper of koper van die dingen. Even productpagina bekijken en bekijken welke maat je nodig hebt voor die oortjes. Anders verkoper contacteren.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Pagina: 1 2 3 4 Laatste