Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:02
Nou... Hoesje van oneplus zelf stelt niet heel veel voor..

Net op mijn fiets (stond stil) geprobeerd de alert slider op stil te zetten omdat ik door een verkoper werd gebeld (aantal keer).

Blijkbaar zat de alert slider zo vast dat de telefoon uit mijn hand viel op 1 meter hoogte. Had een case om, maar het viel toch vies tegen. Op de hoek van de speaker een schaafplek waar dus een steentje door het hoesje is gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 23:30
Update m.b.t. de niet ontvangen wireless charger. Dit maal van Belsimpel:

Bedankt voor het doorsturen van de mailwisseling met Activationboxx.

We sturen de goedkeuring van de claim door naar onze afdeling Marketing. Wij gaan kijken of we iets voor je kunnen regelen wat betreft de Wireless Charger, al dan niet via OnePlus.

We houden je op de hoogte per mail zodra we een update hebben!

Vandaag maar weer een mail naar alle drie (Oneplus, Activationboxx en Belsimpel) gestuurd. We zijn weer een week verder (inmiddels 3 maanden totaal) en nog steeds geen wireless charger... Het kan mij niet zoveel schelen waar dat ding vandaan moet komen en hoe ze dat qua kosten regelen onderling. Verzoek gedaan om nu eens met een concrete datum te komen, want dit is wel beschamend inmiddels... to be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-08 18:49
https://www.oneplus.com/nl/product/oneplus-type-c-adapter
Compatibiliteit
OnePlus 6T, OnePlus 7, OnePlus 7 Pro, OnePlus 7T, OnePlus 7T Pro

Zijn ze hier vergeten de 8 serie toe te voegen .... of werkt USB C to 3.5mm jack echt niet op een 8?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:25
Het Vosje schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:09:
https://www.oneplus.com/nl/product/oneplus-type-c-adapter
Compatibiliteit
OnePlus 6T, OnePlus 7, OnePlus 7 Pro, OnePlus 7T, OnePlus 7T Pro

Zijn ze hier vergeten de 8 serie toe te voegen .... of werkt USB C to 3.5mm jack echt niet op een 8?
Ik heb het even geprobeerd met een verloopje en een oude koptelefoon en het werkt gewoon.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08 20:19
Die lader werkt uitstekend oneplus warp 30
Ik heb hem nu gekocht , prima oplader!
Had hiervoor een Samsung en Zens Wireless Charger Stand 10W Aluminium White etc.. beviel niet.
Maar deze werkt top voor de Oneplus.
Alleen kabel is wel kort vind ik, is ook niet verwisselbaar.
Al met al zeer tevreden nu met me oplader en OnePlus 8 Pro 👍

[ Voor 4% gewijzigd door digiben op 21-07-2020 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
Heb nu 2 dagen de OP8 pro, en ben er zeer tevrede mee , de screenprotector die er standaard op zit is wel een stofnest 😏 dat was bij de OP 6 niet zo erg. Ben aan het twijffelen of ik een nieuwe screenprotector er op zal doen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
petrusk schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:04:
Heb nu 2 dagen de OP8 pro, en ben er zeer tevrede mee , de screenprotector die er standaard op zit is wel een stofnest 😏 dat was bij de OP 6 niet zo erg. Ben aan het twijffelen of ik een nieuwe screenprotector er op zal doen…
Deze heb ik er ook nog op zitten 🥳
Dacht nou eerst het toestel goed uit proberen of alles bevalt voor ik alles verwijderd.
Maar toestel bevalt me nu zo goed dat ik niks anders meer wil.
Zit nu te denken om de screenProtector er af te halen en of laten zitten tot het vanzelf er af moet.
Al we zien wel.,zal ook niet weten of ik zoiets er zelf zo mooi op krijg.
Dus laat hem nog maar even zitten 😅
Kijken later wel 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:19
digiben schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:42:
[...]

Deze heb ik er ook nog op zitten 🥳
Dacht nou eerst het toestel goed uit proberen of alles bevalt voor ik alles verwijderd.
Maar toestel bevalt me nu zo goed dat ik niks anders meer wil.
Zit nu te denken om de screenProtector er af te halen en of laten zitten tot het vanzelf er af moet.
Al we zien wel.,zal ook niet weten of ik zoiets er zelf zo mooi op krijg.
Dus laat hem nog maar even zitten 😅
Kijken later wel 👍
Ik ben geen Mediamarkt fan, maar heb wel erg goede ervaringen met de op maat gemaakte screen protectors die de Mediamarkt aanbrengt. Dat verloopt via de service balie. Het kost wat, maar dan krijg je een screenprotector die terplekke op maat gemaakt wordt. Deze zijn iets rubberiger dan standaard screenprotectors. Hij omsluit je scherm zonder los te komen. En ook alle aanrakingen komen met deze screenprotectors goed door. Binnenkort ga ik er denk ik maar eens een voor de OP8 op laten zetten. Na aanbrengen zie je soms nog kleine bubbeltjes. Die trekken voor mij onverwacht na 2 tot 4 dagen toch opeens nog weg.

Als de screenprotector na een week niet goed zit of nog bubbelt, kan je terug komen en krijg je een nieuwe net zo lang tot hij perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:03

Phntm

Tlingelingeling

ucsdcom schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:03:
[...]

Ik ben geen Mediamarkt fan, maar heb wel erg goede ervaringen met de op maat gemaakte screen protectors die de Mediamarkt aanbrengt. Dat verloopt via de service balie. Het kost wat, maar dan krijg je een screenprotector die terplekke op maat gemaakt wordt. Deze zijn iets rubberiger dan standaard screenprotectors. Hij omsluit je scherm zonder los te komen. En ook alle aanrakingen komen met deze screenprotectors goed door. Binnenkort ga ik er denk ik maar eens een voor de OP8 op laten zetten. Na aanbrengen zie je soms nog kleine bubbeltjes. Die trekken voor mij onverwacht na 2 tot 4 dagen toch opeens nog weg.

Als de screenprotector na een week niet goed zit of nog bubbelt, kan je terug komen en krijg je een nieuwe net zo lang tot hij perfect is.
Ik ben benieuwd hiernaar. ik hoor wel graag of ze wat doen voor de 8 (pro). :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 09:57
Aangezien m'n originele screenprotector voor de 8 non pro beschadigd was, was ik hard op zoek naar een nieuwe. Heel lastig een goede te vinden maar uiteindelijk bij deze terecht gekomen: https://www.amazon.de/dp/...w_r_cp_apap_cCscoXIvMZ8iG

Als je eenmaal doorhebt hoe hij geplaatst moet worden werkt het perfect en zit hij uitstekend. Lifetime garantie mocht hij toch beachadigen/het plaatsen niet lukken. Aanradertje.

Android fanboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivo NL
Phntm schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:22:
[...]

Even linkje naar accesoires topic, daar mijn ervaringen gepost: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/63234734

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ivo NL schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:34:
Aangezien m'n originele screenprotector voor de 8 non pro beschadigd was, was ik hard op zoek naar een nieuwe. Heel lastig een goede te vinden maar uiteindelijk bij deze terecht gekomen: https://www.amazon.de/dp/...w_r_cp_apap_cCscoXIvMZ8iG

Als je eenmaal doorhebt hoe hij geplaatst moet worden werkt het perfect en zit hij uitstekend. Lifetime garantie mocht hij toch beachadigen/het plaatsen niet lukken. Aanradertje.
dekt het ook de rand of is het hetzelfde als de standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Phntm schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:05:
[...]

dekt het ook de rand of is het hetzelfde als de standaard?
Praktisch hetzelfde als de originele.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ivo NL schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:29:
[...]

Praktisch hetzelfde als de originele.
Nou daar is niks mis mee eigenlijk. Ik ga dat denk ik wel ook laten doen later. De originele screenprotector was al een beetje aan de zijkant los en door stof is dat nooit meer goedgekomen. Voor de rest functioneel. Over een paar maandjes wanneer dat ding slecht aan toe is lekker laten plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:14
Ik heb nu nog de standaard screen protector er op zitten, maar vind de hoeveelheid stof aan de randen erg irritant. Is dit bij zo'n UV-protector minder erg? Of blijft het een stof hoop als het toestel uit de broekzak komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:11
Phntm schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:22:
[...]

Ik heb de clearplex van MM er op gehad en vond hem maar stroef aanvoelen. OP8pro. Ook stof aan de randen. Na 2 weken er maar weer af getrokken. Nu ruim anderhalve maand een UV glazen screenprotector er op zitten en bevalt erg goed. Aanbrengen moet je goed de YouTube video's bekijken en vooral goed waterpas plaatsen. Daarna heb je een perfect aanvoelende protector er op zitten.

Deze heb ik er nu op:

https://www.oneplus-shop....zen-screen-protector.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
codegro schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 17:30:
[...]

Ik heb de clearplex van MM er op gehad en vond hem maar stroef aanvoelen. OP8pro. Ook stof aan de randen. Na 2 weken er maar weer af getrokken. Nu ruim anderhalve maand een UV glazen screenprotector er op zitten en bevalt erg goed. Aanbrengen moet je goed de YouTube video's bekijken en vooral goed waterpas plaatsen. Daarna heb je een perfect aanvoelende protector er op zitten.

Deze heb ik er nu op:

https://www.oneplus-shop....zen-screen-protector.html
Die ga ik ook maar bestellen nu er al luchtbellen onder de standaard protector komen, zal me benieuwen of het gaat lukken in 1 keer. Clearplex vond ik ook helemaal niet fijn aanvoelen omdat het zo stroef was. Ben wel benieuwd of zo'n UV lijm protector na langere tijd er af kan zonder problemen voor je toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 01-08-2020 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
Southern Sun schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:27:
[...]

Die ga ik ook maar bestellen nu er al luchtbellen onder de standaard protector komen, zal me benieuwen of het gaat lukken in 1 keer. Clearplex vond ik ook helemaal niet fijn aanvoelen omdat het zo stroef was. Ben wel benieuwd of zo'n UV lijm protector na langere tijd er af kan zonder problemen voor je toestel.
Je moet wel alle openingen zoals speaker grill goed afplakken. Bekijk eerst de YouTube video goed en neem rustig de tijd. Voor het verwijderen van eventuele lijmresten kan je alcohol of brandspiritus gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Heeft iemand tips voor een goede (glazen) screenprotector? Bij de 7t had ik een officiële glazen screen protector bij Oneplus gekocht, maar omdat de 8 Pro een curved display heeft heb ik nog geen goede kunnen vinden.

De pre installed screen protector laat helaas al los..

Die van de mediamarkt blijf ik liever van af (heel snel vettig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Knamix schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:24:
Heeft iemand tips voor een goede (glazen) screenprotector? Bij de 7t had ik een officiële glazen screen protector bij Oneplus gekocht, maar omdat de 8 Pro een curved display heeft heb ik nog geen goede kunnen vinden.

Ik kan hydrogel van harte aanraden. Gebruik het al een tijd op m'n 7 Pro. Ideaal in alle opzichten (tegen krassen, stoten, goede prijs, smooth feeling, makkelijk aan te brengen ivm curves).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Anonymoussaurus schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:08:
[...]

Ik kan hydrogel van harte aanraden. Gebruik het al een tijd op m'n 7 Pro. Ideaal in alle opzichten (tegen krassen, stoten, goede prijs, smooth feeling, makkelijk aan te brengen ivm curves).
Dat zal dan deze zijn? :)

https://www.oneplus-shop....ear-screen-protector.html

[ Voor 10% gewijzigd door Knamix op 03-08-2020 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar haal ze zelf van AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Knamix schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:24:

Of je doet een beetje moeite om dit topic te doorzoeken. Staan genoeg tips in betreffende screenprotectors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
codegro schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 19:56:
[...]

Of je doet een beetje moeite om dit topic te doorzoeken. Staan genoeg tips in betreffende screenprotectors.
Veel tips inderdaad, maar ik zoek naar ervaringen :). Had het anders moeten verwoorden.

Heb de protector van AnonymousWP besteld en ook gelijk de 9H UV protector van de Oneplus shop.

Ben alleen bang dat ik het ga verpesten met de lijm. Laatste keer dat ik dit deed was een kliederboel geworden.

Ik zag dat jij de UV protector er op heb zitten? Bevalt het en is de installatie makkelijk? Lees verschillende verhalen op de website zelf (reviews).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Daar ben ik ook wel benieuwd naar die met die soort lijm.
Kan dat wel goed zijn voor je telefoon 🥳
Ik heb nog steeds de originele er op zitten.
Laat deze zitten en ga daarna zonder denk verder.
Of nog eens goed lezen wat dat mocolo OnePlus 8 Pro 9H UV Glazen Screen Protector doet na een poosje op je toestel.
Lees er zoveel verschillende dingen over 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mocolo OnePlus 8 Pro 9H UV thuis liggen.
Elke keer denk ik... Ik ga het er op zetten, maar ben er behoorlijk huiverig voor ivm de lijm.

Maar er zijn niet echt veel andere goede screen Protectors.

Dit houdt me een beetje tegen.

YouTube: Liquid Screen Protector Removal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ikzelf heb de Qitoya screen protector gekocht van amazon die hier eerder is gestuurd. Je krijgt er zo een tempered glass plaatje voor je camera erbij. Handig dacht ik, maar achteraf niet zo nuttig; Zo een plaatje veroorzaakt een vermindering in de kwaliteit van de foto's die je neemt. Heb maar een Dbrand skin besteld voor de achterkant en camera lens. Voorkant ga ik vervangen zodra het loslaten van de screenprotector verergerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
Knamix schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 20:17:
[...]

Veel tips inderdaad, maar ik zoek naar ervaringen :). Had het anders moeten verwoorden.

Heb de protector van AnonymousWP besteld en ook gelijk de 9H UV protector van de Oneplus shop.

Ben alleen bang dat ik het ga verpesten met de lijm. Laatste keer dat ik dit deed was een kliederboel geworden.

Ik zag dat jij de UV protector er op heb zitten? Bevalt het en is de installatie makkelijk? Lees verschillende verhalen op de website zelf (reviews).
Nu ruim anderhalve maand er op zitten en bevalt nog steeds goed. Installatie is niet moeilijk maar je moet er even voor gaan zitten, al met al duurt het 10-15 minuten. Er zijn diverse youtube videos mbt UV protectors. Ga er 1 of meer bekijken. Een aantal zaken om rekening mee te houden zijn:

Zorg dat de openingen zoals speaker grill, microfoon en knoppen etc worden afgeplakt met een plakbandje. bij sommige protectors worden die er bij geleverd.

Zorg dat het scherm goed schoon en vetvrij is

Zorg dat het scherm stabiel en zuiver waterpas is. Zo niet dan loopt de vloeistof naar 1 zijkant.

Zorg dat wanneer je de vloeistof aanbrengt, dit midden op het scherm is. Breng al het vloeistof aan (1 buisje) en in 1 bubbel.

Daarna breng je de protector aan. Leg de protector op de telefoon en je ziet dat de vloeistof naar alle kanten egaal wegvloeit. DRUK DE PROTECTOR NIET AAN, het wegvloeien kan een aantal minuten duren. Geef het de tijd. Je kunt de protector nog wel een beetje verschuiven als deze niet exact in het midden ligt. Vloeistof dat onder het scherm uitloopt kun je met keuken doek of toiletpapier verwijderen.

Daarna ga je met de UV lamp ongeveer 5 minuten over het scherm langzaam heen en weer. Let op dat je geen druk uitoefend.

Eventuele lijmresten kun je met alcohol of brandspiritus verwijderen.

Zorg dat voordat je begint, alle benodigdheden gereed heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
codegro schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:31:
[...]

Nu ruim anderhalve maand er op zitten en bevalt nog steeds goed. Installatie is niet moeilijk maar je moet er even voor gaan zitten, al met al duurt het 10-15 minuten. Er zijn diverse youtube videos mbt UV protectors. Ga er 1 of meer bekijken. Een aantal zaken om rekening mee te houden zijn:

Zorg dat de openingen zoals speaker grill, microfoon en knoppen etc worden afgeplakt met een plakbandje. bij sommige protectors worden die er bij geleverd.

Zorg dat het scherm goed schoon en vetvrij is

Zorg dat het scherm stabiel en zuiver waterpas is. Zo niet dan loopt de vloeistof naar 1 zijkant.

Zorg dat wanneer je de vloeistof aanbrengt, dit midden op het scherm is. Breng al het vloeistof aan (1 buisje) en in 1 bubbel.

Daarna breng je de protector aan. Leg de protector op de telefoon en je ziet dat de vloeistof naar alle kanten egaal wegvloeit. DRUK DE PROTECTOR NIET AAN, het wegvloeien kan een aantal minuten duren. Geef het de tijd. Je kunt de protector nog wel een beetje verschuiven als deze niet exact in het midden ligt. Vloeistof dat onder het scherm uitloopt kun je met keuken doek of toiletpapier verwijderen.

Daarna ga je met de UV lamp ongeveer 5 minuten over het scherm langzaam heen en weer. Let op dat je geen druk uitoefend.

Eventuele lijmresten kun je met alcohol of brandspiritus verwijderen.

Zorg dat voordat je begint, alle benodigdheden gereed heb staan.
Bedankt voor de uitleg! Begin avond de protector aangebracht en op wat mini bubbeltjes na zit het perfect.

Had de tube denk ik wat lager moeten houden want zodra er vloeistof uitkwam (druppels), werd de bestaande bubbel op mijn scherm een soort van trampoline waardoor er mini bubbeltjes overal op het scherm kwam. Al met al toch blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-08 09:46

Qon

Jullie hebben deze vast al gezien, en wellicht mag ik het niet zo aanbieden, maar ik heb die case en screenprotector nou al meer dan een maand liggen en wil ervan af:

V&A aangeboden: OnePlus (8 Pro) Fabric case + Screen protector
Ik bied ze gewoon gratis aan, wie het eerst komt...

Ik heb m'n oneplus 8 pro terug gestuurd vanwege green screen issues en geen nieuwe genomen. Hoesje en screenprotector zijn nu geruime tijd binnen, maar ik heb er niks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:51
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Xiaomi wireless 20w car charger en de OPO8 Pro?
- Laadt hij snel genoeg om tegelijk navigatie, Spotify en Bluetooth te gebruiken?
- Hoe degelijk is het open/sluit mechanisme? Past het goed met een OPO8 Pro met sandstone case?
- Zijn er problemen met warmte afgifte/temperatuur?
- Is de houder zelf een beetje robuust?

Lijkt mij wel een mooie oplossing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• olafzwaan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-08 09:48
DRAFTER86 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 08:36:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Xiaomi wireless 20w car charger en de OPO8 Pro?
- Laadt hij snel genoeg om tegelijk navigatie, Spotify en Bluetooth te gebruiken?
- Hoe degelijk is het open/sluit mechanisme? Past het goed met een OPO8 Pro met sandstone case?
- Zijn er problemen met warmte afgifte/temperatuur?
- Is de houder zelf een beetje robuust?

Lijkt mij wel een mooie oplossing!
Net even getest en bij mij gaat het prima. Het zijn geen Warp Charge snelheden maar in 15 minuten van 87 naar 92% vind ik prima met scherm aan.

De warmte gaat bij mij goed omdat de ventilatieopening die er achter zit open staat met de airco aan. Wel een keer gedaan zonder en toen kreeg ik een melding na 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Wil iemand nog een pitaka case voor de 8 pro voor half geld? Ze hebben me perongeluk 2 gestuurd. Zit nog in de verpakking. Via PM graag

https://www.ipitaka.com/products/magez-case-for-oneplus-8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sterremos
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:12
ik heb deze case in gebruik, zeer goed en bescherm de oneplus goed.
Heb nog de standaard protector erop, hierdoor werkt de vingerdruk niet goed soms.

maar een aanrader

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.27424c4dFyCdNb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:58

WCA

sterremos schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:20:
Heb nog de standaard protector erop, hierdoor werkt de vingerdruk niet goed soms.

maar een aanrader

Ik heb deze op mijn OP8 Pro gehad, maar icm deze case werken navigatiegestures niet.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:47
sterremos schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:20:

maar een aanrader

Werken nog alle navigatiegestures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterremos
heb soms een issue met de vingerlock, maar denk dat het komt door de extra protector die er opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

sterremos schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:53:
heb soms een issue met de vingerlock, maar denk dat het komt door de extra protector die er opzit.
Heb je nu twee protectors erop zitten dan? Dat is niet bevorderlijk. Wel kan het helpen om de vinger opnieuw in te leren met de protector er op

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freeze-Oh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 09:58
Knamix schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 20:17:
[...]

Ik ben er niet helemaal gelukkig mee.
het aanbrengen vond ik niet zo superspannend, het enige waar ik me zorgen over maakte was dat je de speaker-opening moet afplakken (wil je geen lijm in hebben).
het aanbrengen was makkelijjk, maar niet zo perfect als ze over laten komen.
ik heb een paar plekjes waar de lijm gewoon niet naartoe is gevloeid, en dat zie je terug als een naar kleine zwarte streepjes en spikkeltjes.

ik vond het ook tegenvallen dat de lijm niet zo heel goed vastzit. toen ik mijn bumpercase van mijn telefoon verwijderde laat de lijm op de gebogen delen en de hoekjes alweer los. het is allemaal niet enorm vervelend, maar ik denk niet dat ik volgende keer hetzelfde systeem nog eens aan zal schaffen. vind ik het net te duur voor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Phntm schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:08:
Ikzelf heb de Qitoya screen protector gekocht van amazon die hier eerder is gestuurd. Je krijgt er zo een tempered glass plaatje voor je camera erbij. Handig dacht ik, maar achteraf niet zo nuttig; Zo een plaatje veroorzaakt een vermindering in de kwaliteit van de foto's die je neemt. Heb maar een Dbrand skin besteld voor de achterkant en camera lens. Voorkant ga ik vervangen zodra het loslaten van de screenprotector verergerd.
Even mijzelf quoten. Ik wil hierop terugkomen. De dbrand skin is helaas nooit aangekomen dus besloot ik maar om de screenprotector van qitayo vandaag te plakken. Na het filmpje 2x te hebben bekeken stond ik versteld dat ik voor het eerst in mijn leven, een toestel met curved edges, binnen mij eerste poging de protector goed te plakken. Normaal laten de randen direct los vanwege de curve, echter is het bij deze in 1x goed gegaan. Helaas ergens een klein stofje gespot maar ach... Liever klein stofje dan een zijkant die helemaal los laat zoals in het verleden of met de standaard screenprotector van OP zelf.

Kortom: qitayo screenprotector is een dikke aanrader.

• sterremos
hi, wat is jullie ervaringen met de wireless earbuds van Oneplus.
Ze zijn weer aanwezig en ik weet niet het ze geld waard zijn.
Gebruikt nu MPOW dopjes. en zijn ook aardig.

Hoor graag wat jullie ervan vinden

Ron

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-08 17:05
Ik heb nog 3x de wireless Charger van oneplus. Heeft hier iemand interesse in? Anders zet ik ze vanavond op marktplaats.

Achteraf gebruik ik het toch niet echt. Meestal laad ik in de auto van het werk met kabel van android auto en kom ik de dag wel weer door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

sterremos schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:15:

Ron
Het is dat ze mij niet passen (te groot voor mijn oorschelp), maar technisch werken ze echt top, koppeling gaat compleet naadloos en gemakkelijk, en elk oortje heeft een eigen verbinding naar de telefoon wat ideaal is. Klinken ook dikke prima.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:30
Zie tientallen vragen rondom dit onderwerp maar nog niet de mijne:

Wie heeft er de gouden tip voor een screenprotector inclusief plaatsing?

- Op de OP7t had ik er 1 van de Mediamarkt. Werkt inderdaad erg goed en mooi maar heel gevoelig voor vetvlekken

- Op de iPhone liet ik ze plaatsen door Amac, werkte prima.

Iemand een tip voor een winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-08 19:59
sterremos schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:15:

Ron
Ik heb nu sinds een paar dagen eindelijk de zwarte variant binnengekregen. Werken echt geweldig. Voor deze prijs is het echt verassend hoe goed product je krijgt. Geluid is echt heel goed (voor het type oortje natuurlijk).Verbindingen naadloos, en ik ben echt verrast door de bel kwaliteit.

Ze moeten wel in je oor passen natuurlijk, dat zal per persoon wellicht wat wisselen. Ook koop je natuurlijk oortjes die niet helemaal je oor in gaan, waardoor omgevingsgeluid niet echt geblokt wordt. Dit is echter juist een van de redenen dat ik ze graag wilde. Juist het horen van mijn omgeving kan soms heel erg gewenst zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 10:43
Niet echt het juiste topic maar aangezien er nog geen accessoires topic voor de 8T is vraag ik het hier.
De originele Sandcase & Karbon case van One Plus zelf, zijn dat de betere (premium) cases of is het eigenlijk overpriced rommel?

Zelfde vraag eigenlijk over de 3D Tempered Glass Screen Protector.

Eerste One Plus hier dus beetje nieuw op gebied van accessoires bij One Plus... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:15
KaiseRRuby schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:37:
Zie tientallen vragen rondom dit onderwerp maar nog niet de mijne:

Wie heeft er de gouden tip voor een screenprotector inclusief plaatsing?

- Op de OP7t had ik er 1 van de Mediamarkt. Werkt inderdaad erg goed en mooi maar heel gevoelig voor vetvlekken

- Op de iPhone liet ik ze plaatsen door Amac, werkte prima.

Iemand een tip voor een winkel?
Ja zeker, ik heb deze van AliExpress en bevalt heel goed. Past perfect in combinatie met sandstone case. Sluit precies aan op de sandstone case waardoor je niet voelt dat er een screenprotector op zit.

€ 2,61 20%OFF | Gehard Glas Voor Oneplus 8 7 7 T Pro Glas Screen Protector Beschermende Camera Een Plus 8 Pro Glas Voor oneplus 7 T 6T 5T 7 T 5 6
https://a.aliexpress.com/_BPxjfj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
€ 2,61 20%OFF | Gehard Glas Voor Oneplus 8 7 7 T Pro Glas Screen Protector Beschermende Camera Een Plus 8 Pro Glas Voor oneplus 7 T 6T 5T 7 T 5 6
Makkelijk aan te brengen?

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:15
Ik vond hem erg makkelijk aan te brengen. Door de gebogen zijkanten valt hij er daar al gelijk goed op. Boven en onder vergt altijd een vaste hand. Verder helemaal geen luchtbelletjes eronder gehad, zat gelijk goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Laatst online: 28-01-2021
Heeft iemand nog tips voor een hoesje voor mijn 8 Pro?

In het verleden had ik altijd de Sandstone case van OnePlus zelf. Die vond ik altijd ideaal. Vooral omdat de onderkant ''open'' was, kreeg ik nooit last van mijn vingers als ik de telefoon lang op mijn vingers liet rusten tijden gebruikt.

Tegenwoordig heeft de Sandstone case een dichte onderkant, die gewoon irriteert als ik het toestel te lang vast heb. Ik zoek dus een goed hoesje met open onderkant? Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:51
Ricardo_1994 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:22:
Heeft iemand nog tips voor een hoesje voor mijn 8 Pro?

Tegenwoordig heeft de Sandstone case een dichte onderkant, die gewoon irriteert als ik het toestel te lang vast heb. Ik zoek dus een goed hoesje met open onderkant? Iemand suggesties?
Exact 'tzelfde hier, ik wil ook de onderkant (en ook de zijkanten bij de knopen) open hebben. Bovenkant maakt me minder uit. Was ook altijd blij met de sandstone bij de OP7 en die is voor de Op8p wel echt minder fijn. Hoeft ook niet superdun te zijn (kevlar) want dan hobbelt je camera als je telefoon plat op 't buro ligt. Wil 'm ook niet zo glad hebben, sandstone was wat dat betreft echt fijn. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
ascent schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:11:
[...]

Exact 'tzelfde hier, ik wil ook de onderkant (en ook de zijkanten bij de knopen) open hebben. Bovenkant maakt me minder uit. Was ook altijd blij met de sandstone bij de OP7 en die is voor de Op8p wel echt minder fijn. Hoeft ook niet superdun te zijn (kevlar) want dan hobbelt je camera als je telefoon plat op 't buro ligt. Wil 'm ook niet zo glad hebben, sandstone was wat dat betreft echt fijn. Tips?
Pitaka heeft hoesjes met een open onderkant. Echter is dat hoesje vrij dun, waarbij ik me afvraag of die bescherm als je de telefoon laat vallen. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd trouwens :P

De Karbon case van OnePlus heeft een dichte onderkant, maar is wat zachter, waardoor die minder irriteert op je pink. Die gebruik ik nu maar, nog niks beters kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ricardo_1994 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:00:
[...]

Pitaka heeft hoesjes met een open onderkant. Echter is dat hoesje vrij dun, waarbij ik me afvraag of die bescherm als je de telefoon laat vallen. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd trouwens :P
Wat vind je van nepleer? Ik heb deze nu: https://www.bol.com/nl/p/...us-8-pro/9300000002327537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Ziet er goed uit! Maar helaas niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ricardo_1994 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:08:
[...]

Ziet er goed uit! Maar helaas niet leverbaar.
Oh shit, dat had ik niet gezien. https://www.hoesjesdirect...-zwart-oneplus-8-pro.html heeft 'm momenteel ook niet op voorraad maar geeft wel een indicatie, wellicht kun je 'm daar bestellen.

Het alternatief is https://www.oneplus-shop....er-card-holder-black.html; die heb ik ook thuis liggen, maar doordat 'r pasjes inkunnen is 'ie ook weer iets dikker en dat vind ik toch minder prettig dus die mag je zo van me overkopen voor een leuk prijsje ;-)

[ Voor 26% gewijzigd door ascent op 30-11-2020 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Rox92 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:57:
[...]

Ja zeker, ik heb deze van AliExpress en bevalt heel goed. Past perfect in combinatie met sandstone case. Sluit precies aan op de sandstone case waardoor je niet voelt dat er een screenprotector op zit.

Zou je eens een foto kunnen plaatsen/sturen van de zijkant van je telefoon zonder hoesje? Ik ben benieuwd hoe ver deze protector over het gebogen scherm heen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:28
Heeft iemand de screenprotector van Mediamarkt op een OP8 laten plaatsen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codegro
superiscch schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:07:
Ja, ik, maar dan wel op m'n 8pro. Binnen een maand er al weer afgehaald, kwam stof onder de randen en liet op de curved edges Los. Weet niet hoe dit op een gewone OP8 is. Ik gebruik nu al een paar maanden een glazen UV protector van Alie express. Bevalt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
superiscch schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:07:
Als je clearplex bedoeld dan ja, alleen niet op de OP8 maar wel op de OP7T Pro.
Zit er nu ongeveer een jaar op en zit nog net zo strak als in het begin. In tegenstelling tot hierboven geen last van loslatende of stof onder de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
mb1234 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:56:
[...]

Als je clearplex bedoeld dan ja, alleen niet op de OP8 maar wel op de OP7T Pro.
Zit er nu ongeveer een jaar op en zit nog net zo strak als in het begin. In tegenstelling tot hierboven geen last van loslatende of stof onder de randen.
Ik heb de clearplex op mijn OP6 geprobeerd, maar vond het materiaal niet fijn. Veel te plastic en stroef, moet voor mij glad aanvoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
FistFull95 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:23:
[...]

Ik heb nu een Ibywind TPU screenprotector op mijn 8 Pro na misschien wel tien verschillende glazen of andere plastic protectors gebruikt te hebben, allemaal lieten ze los of er zat direct al stof onder. Sinds ik de Ibywind protector heb geen enkel probleem meer, behalve dat deze niet bepaald krasvast is, het is echt TPU plastic. Heb ze bij Amazon.nl gekocht voor een tientje voor twee stuks.
Bedankt, dit ga ik ook proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
codegro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:37:
[...]

Ja, ik, maar dan wel op m'n 8pro. Binnen een maand er al weer afgehaald, kwam stof onder de randen en liet op de curved edges Los. Weet niet hoe dit op een gewone OP8 is. Ik gebruik nu al een paar maanden een glazen UV protector van Alie express. Bevalt prima.
Deze ervaring heb ik precies hetzelfde. Heb het op de 7T gehad, zat echt heel goed. Had ook geen gebogen scherm natuurlijk.

Op de 8Pro, drama. Overigens is dat Clearplex wel enorm gevoelig voor vette vingers vind ik.

-----

Heb trouwens met de standaard versie nu eindelijk de optie om die stomme balk te verwijderen onderin beeld. Fantastisch! Ziet er zoveel beter uit.

Enige wat me nog stoort is dat het minutenlang duurt voordat Android Auto verbind met mijn auto. Met een custom rom is dat instant.

[ Voor 25% gewijzigd door KaiseRRuby op 16-12-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-08 11:14
Ik ben al even aan het zoeken, maar misschien dat hier iemand een idee heeft. Ik heb een OnePlus 8 Pro met standaard meegeleverde case momenteel. Ik zou graag iets willen waar ik ook pasjes in kan doen (2 stuks is oke)...echter heb ik in de auto een houder waar ik de telefoon in zet voor bijvoorbeeld navigatie (zitten zeg maar klemmetjes aan de zijkant waar de telefoon onder schuift).

Hoe doen jullie dat, of hoe hebben jullie dat opgelost? Ik wil niet elke keer de telefoon uit het hoesje halen, dat schiet ook z'n doel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Bij mij is de pre-geinstalleerde nu (na ongeveer 7 maand) onderaan in het midden los gekomen (en een stukje afgescheurd op een of andere manier...) - dus dan maar een nieuwe besteld.

[ Voor 12% gewijzigd door devilkin op 02-01-2021 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Amargedon schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:17:
Ik ben al even aan het zoeken, maar misschien dat hier iemand een idee heeft. Ik heb een OnePlus 8 Pro met standaard meegeleverde case momenteel. Ik zou graag iets willen waar ik ook pasjes in kan doen (2 stuks is oke)...echter heb ik in de auto een houder waar ik de telefoon in zet voor bijvoorbeeld navigatie (zitten zeg maar klemmetjes aan de zijkant waar de telefoon onder schuift).

Hoe doen jullie dat, of hoe hebben jullie dat opgelost? Ik wil niet elke keer de telefoon uit het hoesje halen, dat schiet ook z'n doel voorbij.
how about https://www.oneplus-shop....r-kaarthou-108839922.html

Daar zit geen flap bij (neem aan dat dat je tegenhoudt?)

Ik heb m liggen maar gebruik m niet meer. Pm me ff als je m will overnemen

[ Voor 3% gewijzigd door ascent op 02-01-2021 16:24 . Reden: Ik was nog niet wakker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-08 11:14
ascent schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:40:
[...]

how about https://www.oneplus-shop....r-kaarthou-108839922.html

Daar zit geen flap bij (neem aan dat dat je tegenhoudt?)

Ik heb m liggen maar gebruik m niet meer. Pm me ff als je m will overnemen
Hi thanks voor je reactie!

Eigenlijk denk ik juist wel aan een hoesje met flap, ik zie het niet zo zitten om de pasjes 'aan de buitenkant' te hebben zeg maar. Echter, juist door die flap vraag ik me af hoe je je telefoon nog 'goed' kunt gebruiken voor bijvoorbeeld navigatie. Ik kan toch niet de enige zijn die daarover nadenkt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:27
Amargedon schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:36:
[...]
Echter, juist door die flap vraag ik me af hoe je je telefoon nog 'goed' kunt gebruiken voor bijvoorbeeld navigatie. Ik kan toch niet de enige zijn die daarover nadenkt? |:(
Ik vind zo'n flap inderdaad behoorlijk vervelend omdat hij vaak in de weg zit. Inderdaad als je hem bijvoorbeeld in een houder wilt stoppen in de auto, maar vooral als je foto's wilt maken. Dan kan je niet de flap helemaal omvouwen omdat hij dan voor de camera zit.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Iemand ervaring met de oneplus wireless charger in combinatie met de carbon case van oneplus zelf? Werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

devilkin schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:54:
Iemand ervaring met de oneplus wireless charger in combinatie met de carbon case van oneplus zelf? Werkt dit?
Ik had een dbrand grip, en warp charging werkte niet maar "bedtime mode" charging ging prima. Maar mijn oneplus 8 is verkocht en de warp charger staat te koop, dus ik kan niet voor je testen met de carbon case

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Laatst online: 18:58

Ravefiend

Carpe diem!

devilkin schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:54:
Die combo heb ik hier in gebruik, zijnde Oneplus 8 Pro + OnePlus carbon case + OnePlus wireless charge. Dat werkt zonder problemen. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Ravefiend op 09-02-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 94RD
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-04-2021
Knip, hiervoor hebben we V&A. Het forum is hiervoor niet bedoeld.

[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 09-02-2021 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 09:12
Edit: ik denk verkeerde topic?

[ Voor 78% gewijzigd door Petert87 op 11-04-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Is er iemand die ervaring heeft met de Oneplus buds? Is het nog steeds niet mogelijk te luisteren met 1 oortje in, of is dit verholpen met een update?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:44

Convoy

g44p

Petert87 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:32:
Is er iemand die ervaring heeft met de Oneplus buds? Is het nog steeds niet mogelijk te luisteren met 1 oortje in?

Werkt hier anders prima met 1 oortje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Convoy schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:34:
[...]

Werkt hier anders prima met 1 oortje O-)
En welke variant heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:44
Petert87 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:32:
Is er iemand die ervaring heeft met de Oneplus buds? Is het nog steeds niet mogelijk te luisteren met 1 oortje in?

Werkt prima hier met OnePlus Buds (niet de Buds Z). Haal een oortje uit je oor en druk op play. De andere blijft geluid produceren, terwijl die uit je oor niet meer (zit sensor in).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

NeverSettle schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:06:
[...]

Werkt prima hier met OnePlus Buds (niet de Buds Z). Haal een oortje uit je oor en druk op play. De andere blijft geluid produceren, terwijl die uit je oor niet meer (zit sensor in).
Zodra je er één uit je oor haalt stopt die gene ook met audio afspelen en gaat de andere vrolijk door. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
@NeverSettle @Convoy

Bedankt beide! Ik was in de veronderstelling dat beide dan stoppen met spelen, maar dat was een aanname. Ik weet alleen niet of ik voor de Buds of Buds Z moet gaan. Ik ben bang dat de Buds uit m'n oor gaan glijden tijdens fietsen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Petert87 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 20:28:
@NeverSettle @Convoy

Bedankt beide! Ik was in de veronderstelling dat beide dan stoppen met spelen, maar dat was een aanname. Ik weet alleen niet of ik voor de Buds of Buds Z moet gaan. Ik ben bang dat de Buds uit m'n oor gaan glijden tijdens fietsen ofzo.
Buds hebben iets grotere drivers, AAC codec, langere accu en betere microfoons. Hoe ze in je oor zitten is wel een ding, ik stop ze in mijn oor en draai ze een kwartslag. Verschilt per persoon hoe ze zitten, bij mij werken ze ook prima tijdens het fietsen. Wil je toch voor de zekerheid gaan, kies dan Buds Z. Maar persoonlijk zou ik dan voor een andere merk kiezen met betere codec en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
NeverSettle schreef op zondag 11 april 2021 @ 00:26:
[...]

Buds hebben iets grotere drivers, AAC codec, langere accu en betere microfoons. Hoe ze in je oor zitten is wel een ding, ik stop ze in mijn oor en draai ze een kwartslag. Verschilt per persoon hoe ze zitten, bij mij werken ze ook prima tijdens het fietsen. Wil je toch voor de zekerheid gaan, kies dan Buds Z. Maar persoonlijk zou ik dan voor een andere merk kiezen met betere codec en geluid.
Ik had juist begrepen dat de OnePlus Buds prijs/kwaliteit juist heel erg goed zouden zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Petert87 schreef op zondag 11 april 2021 @ 00:56:
[...]

Ik had juist begrepen dat de OnePlus Buds prijs/kwaliteit juist heel erg goed zouden zijn?
Zeker, ik ben er ook tevreden mee. Maar ze kunnen beter klinken als ze siliconen tips hadden (betere isolatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
NeverSettle schreef op zondag 11 april 2021 @ 19:46:
[...]

Zeker, ik ben er ook tevreden mee. Maar ze kunnen beter klinken als ze siliconen tips hadden (betere isolatie).
Ik heb zelf tevreden over de Bullets z. Zou de Buds Z dan een goed alternatief zijn? Of zou je sowieso de Buds adviseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Petert87 schreef op maandag 12 april 2021 @ 23:22:
[...]

Ik heb zelf tevreden over de Bullets z. Zou de Buds Z dan een goed alternatief zijn? Of zou je sowieso de Buds adviseren?
Lastig, Buds Z klinken iets minder als ik de reviews mag geloven. Echter wel betere isolatie dankzij de rubberen tips. De duurdere Buds klinken beter, maar zonder isolatie. Dus je kan de wind en de omgeving horen. Ook passen ze niet goed bij iedereen, kunnen eruit vallen. Voor goede isolaties heb ik een draadloze koptelefoon van Audio-Technica (ATH-SR50BT).

Wil je zowel goede isolatie en geluid? Dan kan je beter voor een andere merk gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petert87
NeverSettle schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:44:
[...]

Lastig, Buds Z klinken iets minder als ik de reviews mag geloven. Echter wel betere isolatie dankzij de rubberen tips. De duurdere Buds klinken beter, maar zonder isolatie. Dus je kan de wind en de omgeving horen. Ook passen ze niet goed bij iedereen, kunnen eruit vallen. Voor goede isolaties heb ik een draadloze koptelefoon van Audio-Technica (ATH-SR50BT).

Wil je zowel goede isolatie en geluid? Dan kan je beter voor een andere merk gaan.
Bedankt! Ik zal me eens verder oriënteren. Ik zou toch graag voor een OnePlus setje gaan, maar welke.. haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Twee originele hoesjes bij oneplus zelf.
Download nu hun oneplus store app.
Activeer de gratis verzendkosten voor accessoires en betaald maar 6.24 voor twee hoesjes!

https://www.oneplus.com/n...plus-8-careful-bundle-opd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Leijenman schreef op maandag 3 mei 2021 @ 20:22:
Twee originele hoesjes bij oneplus zelf.
Download nu hun oneplus store app.
Activeer de gratis verzendkosten voor accessoires en betaald maar 6.24 voor twee hoesjes!

https://www.oneplus.com/n...plus-8-careful-bundle-opd
Verdorie, niet voor de pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerke
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:54
Vanwege een foute bestelling heb ik nog een nieuw, origineel en ongebruikt OnePlus 8 Sandstone Bumer Case (Cyan) liggen. Mag weg tegen verzendkosten. Mocht iemand interesse hebben dan graag even een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy123
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-03-2023
Tips voor screen protector voor de oneplus 8? Mijn originele komt los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-08 17:05
Crazy123 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:20:
Tips voor screen protector voor de oneplus 8? Mijn originele komt los.
Ik gebruik die UV lijm screenprotectors, gewoon van Ali. Is even handigeid krijgen in het zetten maar zitten dan wel bijna altijd top en zonder bubbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ik heb een gewone gekocht op https://www.oneplus-shop.nl/ (matte screenplex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Iemand nog een idee waar ik een Nillkin OnePlus 8 Pro Case Super Frosted Shield Mint Green vandaan haal? oneplus-shop.nl heeft ze in de backorder (https://www.oneplus-shop....t-green.html?id=220363420), oneplus.com verkoopt ze zo te zien sowieso niet. Ook op diverse ali-sellers staat specifiek die groene op sold out. Ik wil graag de groene (want m'n oneplus8pro is ook groen en dan is een ander kleur hoesje echt niet mooi).

[ Voor 7% gewijzigd door ascent op 22-12-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boymen35
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-08 23:19
Voor de OnePlus 8 Pro gebruik ik nu al een tijdje de screenprotector op https://nl.aliexpress.com/item/4001187106264.html?. Had al een paar keer de screenprotector van Ibywind gekocht, echter lieten deze al vrij vlot los met de Spigen hoesje. De huidige screenprotector die ik nu heb zit nog steeds goed en laat ook niet los door het hoesje. Wel was het aanbrengen weer net wat anders dan dat ik gewend was en hierdoor ging het niet goed waardoor er bubbels onder kwamen (En ik zo dom was om maar 1 te kopen), echter was dit na een nacht slapen zelf weg getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Iemand enig idee waar ik de 8 Pro carbon/karbon case kan vinden? Lijkt overal uitverkocht en zelfs op de originele OnePlus site is het niet zichtbaar.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:32
Zucht123 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:27:
Iemand enig idee waar ik de 8 Pro carbon/karbon case kan vinden? Lijkt overal uitverkocht en zelfs op de originele OnePlus site is het niet zichtbaar.

Bedankt!
Bij Ali
https://nl.aliexpress.com...3BEUR%3Bsearch-mainSearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:13
Weet niet zeker of dit het juiste forum is om te vragen, maat de accessoire aan mijn O+ 8 zijn de OnePlus buds Pro waarvan ik zo'n siliconen dopje ben verloren die je in je oor stopt.
Heeft iemand enig idee waar je dit los kan kopen ?(alleen die siliconen dopjes dus)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimmetje651 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:09:
Weet niet zeker of dit het juiste forum is om te vragen, maat de accessoire aan mijn O+ 8 zijn de OnePlus buds Pro waarvan ik zo'n siliconen dopje ben verloren die je in je oor stopt.
Heeft iemand enig idee waar je dit los kan kopen ?(alleen die siliconen dopjes dus)
Op AliExpress heb je vaak van die siliconen oordopjes. Hele zakjes zelfs voor een paar euro. Denk dat je daar het beste kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:13
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:13:
[...]

Op AliExpress heb je vaak van die siliconen oordopjes. Hele zakjes zelfs voor een paar euro. Denk dat je daar het beste kan kijken.
Bedoel je deze : https://a.aliexpress.com/_v6OlKr
Of
https://a.aliexpress.com/_uR8R6n
Of toch ;)
https://a.aliexpress.com/_uY0lBh

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik ook niet, ik ben geen verkoper of koper van die dingen. Even productpagina bekijken en bekijken welke maat je nodig hebt voor die oortjes. Anders verkoper contacteren.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste