Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:46
X2X2X schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:03:
Vraagje over de gratis wireless charger.
Ik heb 'm destijds aangevraagd en een bevestiging ontvangen dat ie verstuurd is maar heb inmiddels mijn toestel retour gedaan. Moet Ik 'm dan verplicht terugsturen of mag ik 'm houden?

[mbr]Schopje naar accessoires.[/]
Verkopen op V&A, eenmaal binnen is ie van jou toch? Ik zie er daar inmiddels al meerdere staan :P

Vraagje, iemand ervaring met dit soort lens covers? Ik ben niet zo van de hoesjes en meer van de dbrand/slickwraps mocht het blauwe van mijn oneplus verdwijnen maar hou hem wel graag krasvrij :)

[ Voor 41% gewijzigd door lubbertkramer op 12-05-2020 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 23:57
Warp Charger zou vandaag aankomen, geleverd door DPD. Echter is de afleverdatum verdwenen en staat 'ie nu op 'verwerken'. Bummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:09

WCA

Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging gekregen :/

Meer mensen die dat nog niet hebben gehad? Niet dat ik straks naar die ActivationBoxx moet gaan mailen ofzo

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:23
WCA schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:15:

Meer mensen die dat nog niet hebben gehad? Niet dat ik straks naar die ActivationBoxx moet gaan mailen ofzo
Hier ook nog niks gehad.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 19:22
Golf2vr6 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 20:39:
[...]

Hier ook nog niks gehad.
Vanavond door dpd geïnformeerd dat die draadloze lader morgen afgeleverd wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
hansbkp schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:43:
[...]

Vanavond door dpd geïnformeerd dat die draadloze lader morgen afgeleverd wordt ...
Ik bedoelde eigenlijk de verzend bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Golf2vr6 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:46:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk de verzend bevestiging.
gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik gaf antwoord op iemand anders die nog geen bevestiging had gehad, en ik dus ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

WCA schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:15:

Krijg je überhaupt een update dat deze verzonden is?

Bevestiging gehad dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Daarna niks meer gehoord tot nu toe.

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 14-05-2020 13:29 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:25
Mijn wireless charger is gisteravond afgeleverd. Had hem even kort aangesloten en de tel erop gezet. Hij werkte en ik hoorde de ventilator zachtjes blazen. Om die reden maar niet in de slaapkamer aangesloten. Later even op een rustig moment kijken hoeveel herrie hij maakt en of het te horen is in de slaapkamer. Dan kan ik hem daarop leggen als ik ga slapen.

21 april bevestiging aanvraag
22 april goedkeuring registratie
10 mei bericht dat toestel klaar was voor verzenden (van activationboxx)
11 mei bericht van DPD pakket is onderweg
13 mei bezorgd

pakket was best lang "onderweg" met de huidige standaard van vandaag besteld morgen in huis.

[ Voor 29% gewijzigd door BooYooToo op 14-05-2020 13:39 . Reden: Ik zie ook wat vragen over tijden/dagen. deze van mijn situatie toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-08 19:59
BooYooToo schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:34:
Mijn wireless charger is gisteravond afgeleverd. Had hem even kort aangesloten en de tel erop gezet. Hij werkte en ik hoorde de ventilator zachtjes blazen. Om die reden maar niet in de slaapkamer aangesloten. Later even op een rustig moment kijken hoeveel herrie hij maakt en of het te horen is in de slaapkamer. Dan kan ik hem daarop leggen als ik ga slapen.

13 mei bezorgd

pakket was best lang "onderweg" met de huidige standaard van vandaag besteld morgen in huis.
Je hebt een nachtmode die je kan vinden in de instellingen van de OP. Dan gaat de fan 's nachts niet aan, en gaat het opladen langzaam als het goed is. :)

Ik heb overigens ook nog geen verzend bevestiging gehad, zal nog wel komen binnenkort dan! Had jij via Belsimpel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BooYooToo
Nee, ik had besteld bij Tele2. Ik had helemaal geen imei gekregen bij bestellen, dus pas toen het toestel geleverd was kon ik de registratie doen.

Ik ga ff zoeken naar die instelling. Nu je het zegt, ik had em ook al gezien, was het vergeten.

[ Voor 25% gewijzigd door BooYooToo op 14-05-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb de wireless charger ook binnen gekregen..
Geen idee of ik hem ga gebruiken, aangezien ik nu weer een IPhone 11 pro Max heb en die de snelheid hiervan niet ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6

13 mei bezorgd

Er is geen huidige standaard ivm corona. Ik bestel regelmatig en diverse leveringen duren langer op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:01
Ik heb beslimpel. Registratie direct gedaan met imei uit factuur de 20 ste en goedkeuring een dagje later.

Nog niks vernomen.
Heb wel mijn toestel 3 keer geruild. Hoop niet dat ze de geruilde toestellen niet meer verzenden.

Ik had voor dat in het toestel had 5 uv screen protectors besteld op AliExpress. Man wat een gepruts. Als perfectionist met screenprotector ocd was het altijd al een uitdaging met die full glue protectors. Maar dit is toch echt een standje extra moeilijk.

De eerste heb ik compleet verprutst. De 2e zit er nu toch redelijk mooi op. (Op een klein bubbeltje na waar ik dan gek van wordt)

Als tip voor andere beginners van deze beginner in uv protectors plakken:
- dat uv glue is echt zo dun als water. Telefoon waterpas en testen met een druppel water op de telefoon.
- heb geduld met het vloeien van de lijm niet drukken ook niet in de hoekjes.
- het gaat overal zitten op tafel en je telefoon. Oor speaker dus goed afdekken.
- zorg dat je wat brillen doekjes ofzo hebt voor de extra lijm die onder de randen vandaan komt.

Deze heb ik trouwens:
https://a.aliexpress.com/_BTapvU
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nNf0FDxoqQSCB8hjK9raA-MlWFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y0Vru6l8LXDHGcpk0AGQWUIo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:31
Net een mailtje en sms gekregen van UPS dat er morgen iets komt en niet van DPD zoals hier al eerder is gemeld. Wel vreemd dat ze meerdere pakketdiensten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

13 mei bezorgd

20 april goedkeuring hier.

Nog niks vernomen, geen verzending of wat dan ook.. is er een manier waarop ik activationboxx kan bereiken?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
spartacusNLD schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:05:
[...]

20 april goedkeuring hier.

Nog niks vernomen, geen verzending of wat dan ook.. is er een manier waarop ik activationboxx kan bereiken?
Euh oneplus@activationboxx.com misschien...?

Hier ook 20 april en nog niks vernomen. Zal vast wel goed komen aankomende dagen.

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-05-2020 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Vreemd ...
Kreeg gistermiddag een bericht dat die lader verzonden zou worden via dpd. Afzender was in Zuidbroek en het pakket lag inmiddels in Tynaarlo (beiden in groningen of drente).
Gisteravond het bericht dat dpd het vandaag zou bezorgen. T&T gaf vanmiddag nog steeds aan dat het vandaag bezorgd zou worden.
Als ik nu naar t&t info kijk, zie ik opeens de melding dat het pakket 'in verwerking' is en in Oirschot ligt.

Nu begrijp ik best dat ze het druk hebben en dat er wat vertraging kan optreden. Maar een 'verwerkingspunt' in brabant als iets van groningen naar noordholland gebracht moet worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:47
1993jjohan schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 14:38:
De eerste heb ik compleet verprutst. De 2e zit er nu toch redelijk mooi op. (Op een klein bubbeltje na waar ik dan gek van wordt)
Bedankt voor de tips, heb ook naar de UV lijm protectors zitten kijken maar ben alleen bang voor lijmresten als je de protector een keer moet vervangen. Zeker met de goedkope china meuk.
(Ik heb niks tegen china meuk, ben er dol op verder :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
mytheory schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:17:
Net een mailtje en sms gekregen van UPS dat er morgen iets komt en niet van DPD zoals hier al eerder is gemeld. Wel vreemd dat ze meerdere pakketdiensten hebben.
Het gaat dus niet om de lader maar om de screenprotectors die oneplus mij nastuurt. Dus ook nog niets gezien aangezien ik op 20 april al goedkeuring kreeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
hansbkp schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:48:
Vreemd ...
Kreeg gistermiddag een bericht dat die lader verzonden zou worden via dpd. Afzender was in Zuidbroek en het pakket lag inmiddels in Tynaarlo (beiden in groningen of drente).
Gisteravond het bericht dat dpd het vandaag zou bezorgen. T&T gaf vanmiddag nog steeds aan dat het vandaag bezorgd zou worden.
Als ik nu naar t&t info kijk, zie ik opeens de melding dat het pakket 'in verwerking' is en in Oirschot ligt.

Nu begrijp ik best dat ze het druk hebben en dat er wat vertraging kan optreden. Maar een 'verwerkingspunt' in brabant als iets van groningen naar noordholland gebracht moet worden ...
De lader is inmiddels afgeleverd.
Aangemeld 21-4
Bevestigd 23-4
Verzonden 13-5
Afgeleverd 15-5
Keurig binnen de beloofde 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Ik heb overigens net ff getest met de nachtmodus voor opladen met de wireless charger en je hoort helemaal niets daarmee. Wel geeft de tel dan aan dat hij niet aan het snelladen is. Zonder die nachtmodus hoor je wel duidelijk de ventilator.

Ik heb in die paar minuten testen alleen de screensaver niet aangekregen tijdens het draadloos laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

DarkSide

theres no place like ::1

Hier ook de Wireless charger ontvangen. Kreeg mail dat hij was afgeleverd.
kom ik thuis. Ligt het gewoon buiten op de deurmat. En bedankt he DPD.
Het is gratis (voor mij) maar er ligt toch zo'n 80,- gewoon op straat.

Gisteravond heel even getest. En ik hoor de charger idd snachts niet.
En hij laadt idd snel op. Wel jammer van de korte kabel. Maar hij heeft zijn weg naar nachtkastje gevonden.
@BooYooToo screensaver nog niet getest. Zal eens kijken.

edit. Heb de opties screensaver aangepast naar tijdens opladen of docken en zie nu netjes de tijd als screensaver als hij op de wireless charger ligt.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkSide op 16-05-2020 08:48 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 11:51

Garrett

Watercooler

vassago schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:00:
[...]

Bedankt voor de tips, heb ook naar de UV lijm protectors zitten kijken maar ben alleen bang voor lijmresten als je de protector een keer moet vervangen. Zeker met de goedkope china meuk.
(Ik heb niks tegen china meuk, ben er dol op verder :P )
Blijft allemaal netjes aan de protector zelf zitten, en mocht er toch iets achterblijven is dat prima met alcohol te verwijderen. Het verwijderen van de protector gaat wat langzamer dan een tempered glass protector die zichzelf vastzuigt, maar met een halve minuut moet het wel gedaan zijn :)
(eigen ervaring)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafets88
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:33
Ik heb de clearplex op de 8Pro, voelt zo veel beter aan als de originele protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:46
Trekhond schreef op maandag 18 mei 2020 @ 18:06:
Ik heb de clearplex op de 8Pro, voelt zo veel beter aan als de originele protector
Waar heb je die van jou laten doen / gekocht? Heb je alleen voor of ook achter?

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 18-05-2020 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafets88
lubbertkramer schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:09:
[...]

Waar heb je die van jou laten doen / gekocht? Heb je alleen voor of ook achter?
In België via Ifixit in Aalst, maar Mediamarkt + veel exellent-stores plaatsen ze ook.
Enkel voorzijde laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafets88
Heeft er iemand al degelijke covers te pakken gekregen?

Ik gebruik momenteel de bijgeleverde cover, maar toch wat ontgoocheld.
Zit niet straks langs de zijkanten (moeilijk in de autohouder) + de onderzijde zit in de weg bij het "up-swipen".

Ik ben voornamelijk op zoek naar een cover die strak zit langs de zijkanten, niet te dik en onderkant open.
Bij voorkeur ook doorzichtig voor het mooie blauwe kleur te blijven zien.

Op het eerste zicht bevalt de Ringke Fusion X me wel, maar nog niet beschikbaar voor de Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Mijn standaard geïnstalleerde screenprotector begint aan de gebogen randen toch een beetje los te zitten. Je ziet een klein beetje lucht er tussenkomen, wat er soms ook niet echt meer goed uit gaat.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is dit door de gebogen randen eigenlijk met alle plastic screenprotectors? Ik wil eigenlijk liever geen glazen, die geven zo veel extra dikte en gewicht..

En hoe is het installeren van een screenprotector op zo'n scherm, goed zelf te doen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Ik vond die standaard ook. Niet fijn. Heb nu wel glas maar kan me voorstellen dat je dat te dik zou vinden. Ik erger me zelf juist aan het fijt dat de plastic protectors zo snel krassen. Glas blijft er juist nieuw uit zien.

De randen kan denk ik met elke plastic protector gebeuren maar misschien hebben anderen wel betere lijm ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:05

Ravefiend

Carpe diem!

Op mijn vorige OP3 was ik erg tevreden van de standaard screen protector, die kwam zelfs na maanden gebruik niet eens los. Dat was wel anders nu met mijn OP8 Pro, na 2 weken begon ie toch ook los te komen ad randen dus nee, die lijkt met niet echt geschikt voor langdurig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Die van mij liet in het begin ietsje los, na een paar keer goed wrijven blijft ie nu perfect zitten. zowel in de richting van de zijkant vegen als langs de lange kant zeg maar.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Heeft iedereen al de gratis draadloze oplader ontvangen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Huigie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:35:
Ik (gekocht via Belsimpel) nog niet. Wel gelijk goedgekeurd 20 april.

Maar volgens mij is er nog niemand via Belsimpel die hem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014

JanAd

Wind’s howling

floristevito schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:56:
Mijn standaard geïnstalleerde screenprotector begint aan de gebogen randen toch een beetje los te zitten. Je ziet een klein beetje lucht er tussenkomen, wat er soms ook niet echt meer goed uit gaat.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is dit door de gebogen randen eigenlijk met alle plastic screenprotectors? Ik wil eigenlijk liever geen glazen, die geven zo veel extra dikte en gewicht..
Die van mij kwam al op de eerste dag los. Maar ik verwijder de plastic protectors toch altijd. Ik gebruik niks aan de voorkant.
Ik zit wel nog steeds te wachten op de Karbon-case (via Coolblue BE)... : :O Maar dat ding is nergens leverbaar precies, ruim een maand na de release... :|
Huigie schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:35:
Maandag geleverd hier. De OP8pro besteld via Coolblue en de aanvraag op 23/4 doorgegeven, bevestigd op 24/4.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend

Ravefiend

Carpe diem!

JanAd schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:18:
[...]
Ik zit wel nog steeds te wachten op de Karbon-case (via Coolblue BE)... : :O Maar dat ding is nergens leverbaar precies, ruim een maand na de release... :|
[...]
Die Karbon case voor de OP8 Pro had ik in de eerste dagen al pre-ordered bij BelSimpel en heb ik ondertussen al wel binnen. Over zowel de looks als de feel dervan ben ik erg te spreken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Ravefiend schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:40:
[...]

Die Karbon case voor de OP8 Pro had ik in de eerste dagen al pre-ordered bij BelSimpel en heb ik ondertussen al wel binnen. Over zowel de looks als de feel dervan ben ik erg te spreken. :)
Ik kreeg hem erbij in de pop-up bundel, erg fijn hoesje qua vormgeving en materiaal. Wel laat de buitenste laag van het hoesje makkelijk los, zoals ik vaak heb met OnePlus hoesjes. Je ziet dan op sommige kleine plekjes dat de coating los van het hoesje komt (als je erg goed kijkt). Maar naast dat zou ik geen betere cases weten dan die van OnePlus zelf! :) Gelukkig kreeg ik hem erbij, want wat zijn ze duur als ik zo naar de prijzen kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mytheory
Deze heb ik vandaag binnen gekregen en ik moet zeggen ie er mooi uitziet met mijn green 8 pro.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.5eba4c4djZQhGz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje9999
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-09 16:01
Heeft iemand een goede tip voor een fiets houder voor een 8pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Er zat een mail in mijn spam dat de oplader verstuurd wordt. Via Belsimpel geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Ik heb de bevestiging ook ja. Via Belsimpel gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
1993jjohan schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 17:33:
Ik heb de bevestiging ook ja. Via Belsimpel gekocht
Hier ook! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafets88
Bertje9999 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 23:49:
Heeft iemand een goede tip voor een fiets houder voor een 8pro?
Ik heb 1 met een gesloten hoesje besteld van SP-connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Iemand nog suggesties wat betreft screenprotectors?

Ik heb net twee normale plastics screenprotectors geprobeerd, maar buiten dat de installatie erg lastig was bleven ze niet goed zitten over de gebogen randen..

Is een tempered screenprotector het waard, het installeren is vast nog een stuk lastiger? En passen hoesje dan nog goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Golf2vr6 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 17:28:
Er zat een mail in mijn spam dat de oplader verstuurd wordt. Via Belsimpel geregistreerd.
Same here :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Iemand van Belsimpel al de draadloze lader ontvangen? Ik kreeg een verzend bevestiging, zou zaterdag afgeleverd worden. Niks gekomen, vandaag ook niet. Staat nu ook niet meer een dag bij de DPD tracking.. gek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
floristevito schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:21:
Iemand van Belsimpel al de draadloze lader ontvangen? Ik kreeg een verzend bevestiging, zou zaterdag afgeleverd worden. Niks gekomen, vandaag ook niet. Staat nu ook niet meer een dag bij de DPD tracking.. gek
Ik heb hetzelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Als ik de Wireless Bullets Z gebruik en er muziek mee luister, valt me op dat de bass maar minimaal is.
Gek genoeg kwam ik er bij toeval achter dat als ik mijn vingers (tijdens het luisteren dus) op de magneetpunten houd, de bass opeens wel lekker aanwezig is. Het klinkt dan bijna alsof het geluid zó eigenlijk had moeten zijn.

Meer mensen die begrijpen wat ik bedoel en dit erkennen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hier ook, ligt aan DPD verwacht ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4CvZC9EqTLS0wVhC2-zQ-udlSzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8WEOaxDvS79JQKEhZ1BN9Mmb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-05-2020 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mytheory
Jasikevicius3 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:48:
Als ik de Wireless Bullets Z gebruik en er muziek mee luister, valt me op dat de bass maar minimaal is.
Gek genoeg kwam ik er bij toeval achter dat als ik mijn vingers (tijdens het luisteren dus) op de magneetpunten houd, de bass opeens wel lekker aanwezig is. Het klinkt dan bijna alsof het geluid zó eigenlijk had moeten zijn.

Meer mensen die begrijpen wat ik bedoel en dit erkennen?
Ja dat herken ik wel, had het gisteren precies hetzelfde met mijn Sennheiser. Een groter dopje er op gedaan toen was het opgelost.
Heb ook de wireless Z en daar heb ik dat probleem niet.
Dus even grotere dopjes proberen, je oren moeten goed afgesloten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Draadloze lader ontvangen, mooi ding hoor. Laadt lekker snel en ziet er echt degelijk uit. Als ze een zwarte uitbrengen dan koop ik er nog 1.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Huigie schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:21:
Draadloze lader ontvangen, mooi ding hoor. Laadt lekker snel en ziet er echt degelijk uit. Als ze een zwarte uitbrengen dan koop ik er nog 1.
Ja geweldig ding, die fan is helemaal niet zo hard en ik hoef toch niet 's nachts op te laden. Op deze wijze kan je je telefoon zo makkelijk telkens in korte tijd weer even bij laden :)

Wel blij dat hij gratis was. Weet niet of ik 70 euro er gelijk voor over had gehad.. maar zeker mooi ding!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Die fan hoor ik toch niet boven m'n LectroFan uit als ik slaap. De meer herrie, de lekkerder ik slaap. 😂

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hier ook binnen en er heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasHa
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-06-2023
Vandaag niet één maar twee draadloze lader in ontvangst mogen nemen. Waarschijnlijk een foutje van ze aangezien ik een mailtje had gestuurd met een adreswijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
ThomasHa schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:21:
Vandaag niet één maar twee draadloze lader in ontvangst mogen nemen. Waarschijnlijk een foutje van ze aangezien ik een mailtje had gestuurd met een adreswijziging.
Vreemd. Ik heb ook zojuist een 2e binnen gehad. Ik heb echter niks meer gewijzigd. Gisteren de eerste binnen gekregen.

Alleen maar mooi meegenomen. Maakt alle problemen en gezeur met het scherm enzo weer een beetje goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:54
Ik wil die extra van 1 van jullie wel voor een zacht prijsje overnemen 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:12

SebasFM

BOFH

Golf2vr6 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:57:
[...]

Hier ook, ligt aan DPD verwacht ik.

[Afbeelding]
Hoe moet ik dit netjes zeggen. Lastig. Laat ik het er bij houden dat het een zooitje ongeregeld lijkt bij DPD. Afgelopen dagen meerdere malen bericht gehad van we zijn langs geweest en er was niemand thuis. Onzin natuurlijk, er heeft gewoon niemand voor de deur gestaan. Zou vorige week zaterdag worden geleverd maar dat werd dus gisteren.

Denk dat ik hem maar op V&A ga zetten. Draadloos laden ga ik toch niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Heeft iemand zelf al succesvol een screenprotector geïnstalleerd?

Ik ben wanhopig opzoek naar een goede haha.. Maakt me niet meer uit of het glas of plastic is, zo lang hij maar blijft zitten op de hoeken (en touch screen responsive blijft) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
floristevito schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:52:

Ik ben wanhopig opzoek naar een goede haha.. Maakt me niet meer uit of het glas of plastic is, zo lang hij maar blijft zitten op de hoeken (en touch screen responsive blijft) :)
Ik heb zelf een IV glas van AliExpress. Werkt prima en ben er tevreden mee. Zit er al 2 weken stevig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend

Ravefiend

Carpe diem!

1993jjohan schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:33:
[...]

Ik heb zelf een IV glas van AliExpress. Werkt prima en ben er tevreden mee. Zit er al 2 weken stevig op.
Heb je daar misschien nog een link van? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
1993jjohan schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:33:
[...]

Thanks! Ik was nog helemaal niet bekend met UV glas, maar lees er goede dingen over! Proberen waard dus.

Vond je het installeren nog lastig? En komt het er wel nog goed af later?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Voor mij was het de eerste keer ook.

Had er gelukkig meer besteld. De eerste compleet verprutst. De lijm is zo dun als water en telefoon moet echt waterpas staan. Ook je luidspreker afplakken. Kijk eens filmpjes hoe anderen het doen zou ik zeggen.

De 2e kreeg ik er toen goed op met een klein bubbeltje onder het scherm.

Zit goed na 2 weken en laat niet los. Wel buigt die niet zo ver mee over de randen en daarom voel je hem wel met terug swipen. Hij is natuurlijk dikker als plastic variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:46
Ik zoek een minimalistisch 100% clear case voor 8 Pro. Ik hoef geen extra bescherming voor vallen ed, het gaat me puur om het vasthouden en voorkomen van krasjes op de achterkant.

Nu heb ik er opzitten de meegeleverde uit de doos, maar ik vind de bumper niet helder genoeg, zie amper de mooie blauwe kleur. En er zit te veel reclame op de case.

Op het web heb ik er twee gevonden: OPPRO en Olixar . Heeft iemand ervaring met deze merken?

Edit: of een clear case van een ander merk?

[ Voor 3% gewijzigd door Wenzel op 01-06-2020 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Wenzel schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:39:
Ik zoek een minimalistisch 100% clear case voor 8 Pro. Ik hoef geen extra bescherming voor vallen ed, het gaat me puur om het vasthouden en voorkomen van krasjes op de achterkant.

Nu heb ik er opzitten de meegeleverde uit de doos, maar ik vind de bumper niet helder genoeg, zie amper de mooie blauwe kleur. En er zit te veel reclame op de case.

Op het web heb ik er twee gevonden: OPPRO en Olixar . Heeft iemand ervaring met deze merken?

Edit: of een clear case van een ander merk?
Ik heb deze nu al een tijdje en ziet er echt mooi uit. De kleur van de phone zie je erg goed. Ligt ook lekker in de hand.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.5eba4c4djZQhGz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Wil je me aub vertellen wat de lengte van de snoer is? Ik meen gelezen te hebben dat het geen losse kabeltje is maar vaste snoer.

[ Voor 18% gewijzigd door Wenzel op 02-06-2020 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Laatst online: 24-08 00:19
Ja, ik heb hem vorige week ontvangen, ook via DPD. vanaf het eerste moment van mail tot daadwerkelijk krijgen zaten ook nog eens 4-5 dagen

als ie verdwenen lijkt, dan zou ik even bellen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
floristevito schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:52:

ik heb deze geinstalleerd (had er 4 gekocht, just to make sure)
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.497c4c4dKgA0Ls

erop zetten voor de eerste keer ging wel goed. jammer dat het witte labeltje waarmee je de 2e laag eraf trekt net over het camera gat zit. maar voor de rest ging dat prima.

trekt veel minder stof aan dan die protector die erop zit. ik ben er tevreden over.
ook nog een UV besteld maar is nog niet binnen. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lovly_1
Wenzel schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:54:
[...]

Wil je me aub vertellen wat de lengte van de snoer is? Ik meen gelezen te hebben dat het geen losse kabeltje is maar vaste snoer.
de lengte is 100cm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floristevito
lovly_1 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:03:
[...]

ik heb deze geinstalleerd (had er 4 gekocht, just to make sure)
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.497c4c4dKgA0Ls

erop zetten voor de eerste keer ging wel goed. jammer dat het witte labeltje waarmee je de 2e laag eraf trekt net over het camera gat zit. maar voor de rest ging dat prima.

trekt veel minder stof aan dan die protector die erop zit. ik ben er tevreden over.
ook nog een UV besteld maar is nog niet binnen. :?
Thanks! Blijft deze ook zitten over de gebogen randen? Ik merk dat juist hier de protector snel los laat. Je kan hem dan wel aandrukken, maar er komt snel stof en vuil tussen..

Ik heb ook een UV besteld, een wat duurdere (dacht als ik er zo een neem dan gelijk voor goede kwaliteit glas gaan). Deze : https://www.oneplus-shop....zen-screen-protector.html

Draadloze oplader inmiddels binnen trouwens, geweldig ding! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mytheory
Ik heb deze er al een paar dagen opzitten. Super simpel er op te doen en lekker glad. De gebogen randen zitten prima en met een case zie je de randen niet eens.
https://a.aliexpress.com/_dXXQ5gx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Zojuist de UV Mocolo screenprotector besteld bij https://www.oneplus-shop.nl/nl/ lees er goede berichten over . Ben benieuwd. Ben wel klaar met die zachte plak velletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
codegro schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:23:
Zojuist de UV Mocolo screenprotector besteld bij https://www.oneplus-shop.nl/nl/ lees er goede berichten over . Ben benieuwd. Ben wel klaar met die zachte plak velletjes.
Ik heb deze net binnen gekregen en geïnstalleerd, zit er erg fijn op, en voelt ook veel beter dan plastic. Eindelijk blijven de randen zitten :)

Ik heb wel een klein belletje in de hoek zitten, ondanks het lange wachten na de lijm bleef deze helaas zitten. Denk dat hij niet meer weg zal gaan? Maar valt goed mee te leven (ik heb zelden een perfecte screenprotector gezien of zelf geïnstalleerd), veel beter dan een plastic in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Nog geen tijd gehad om te installeren. Heb wel al de instructie video bekeken, scherm moet exact waterpas liggen. Wel een duidelijke instructie video overigens. Ik zal het hier wel laten weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
codegro schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 23:39:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Nog geen tijd gehad om te installeren. Heb wel al de instructie video bekeken, scherm moet exact waterpas liggen. Wel een duidelijke instructie video overigens. Ik zal het hier wel laten weten of het gelukt is.
Ja klopt! En goed speaker etc afplakken! Bij mij bleef dus na lang wachten dat kleine bubbeltje, durfde hem er ook niet af te halen dus dacht laat maar zitten. Al lang blij dat hij lukte en er eindelijk iets op zit wat goed blijft zitten. Toch wel erg fijn dat glas vs plastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
floristevito schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:35:
[...]

Ja klopt! En goed speaker etc afplakken! Bij mij bleef dus na lang wachten dat kleine bubbeltje, durfde hem er ook niet af te halen dus dacht laat maar zitten. Al lang blij dat hij lukte en er eindelijk iets op zit wat goed blijft zitten. Toch wel erg fijn dat glas vs plastic
Vraagje nog, heb je al het vloeistof gebruikt of een deel ervan? En komt er veel vloeistof onder uit aan de zijkanten?

Ja, ga inderdaad alles goed afplakken. Met name de bovenste speaker even goed aandacht aan besteden omdat die precies aan de rand van de Protector zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
codegro schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:49:
[...]

Vraagje nog, heb je al het vloeistof gebruikt of een deel ervan? En komt er veel vloeistof onder uit aan de zijkanten?

Ja, ga inderdaad alles goed afplakken. Met name de bovenste speaker even goed aandacht aan besteden omdat die precies aan de rand van de Protector zit.
Ja ik heb alles gebruikt, omdat dat ook in de video stond. Het is wat teveel, dus er loopt wel iets uit. Maar als je doekje/papier/keukenrol hebt kan je dat gemakkelijk weghalen. Op de speaker kan je de meegeleverde stickers plakken. Ik was nog bang dat er wellicht onder de sticker zou komen, maar er is nergens iets echt ingelopen gelukkig. Het is ook lang vloeibaar, dus makkelijk weg te halen. Na het drogen met de lamp zat er nog wat om de randen, dat krijg je met een doekje ook gemakkelijk weg als je even goed probeert.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Iemand toevallig al de dbrand grip teardown edition binnen voor de 8 pro? Deze zou in mei verzonden worden maar ik heb nog niks van een bevestiging gehad. Ik vind 'm toch wel heel erg tof.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/raUZy77nvNSRT033z-pS6tB0Qhc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DH3XMFR6DykrrAyiAo8AAc1W.png?f=user_large

[ Voor 42% gewijzigd door WCA op 05-06-2020 10:11 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
En gelukt, gelukkig in 1 keer goed zonder belletjes. Je moet er even rustig voor gaan zitten en de tijd nemen. Maar wat is dit zoveel beter dan die folies zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
codegro schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:20:
[...]

En gelukt, gelukkig in 1 keer goed zonder belletjes. Je moet er even rustig voor gaan zitten en de tijd nemen. Maar wat is dit zoveel beter dan die folies zeg.
Mooi! Ja het duurt even, maar dan heb je zeker wat :)

Duurde het bij jou lang tot de lijm naar alle plekken was verspreid? Dat duurde bij mij wel even namelijk.. maar is denk ik normaal

[ Voor 16% gewijzigd door floristevito op 05-06-2020 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
floristevito schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:23:
[...]

Duurde het bij jou lang tot de lijm naar alle plekken was verspreid? Dat duurde bij mij wel even namelijk.. maar is denk ik normaal
Nee ging best wel snel eigenlijk, denk 20-30 seconden. Je moet wel het hele flesje leeg laten lopen en midden op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Nu de twijfel of ik een nieuwe zal bestellen, of de bubbel maar accepteer. Wel duidelijk dat dit soort screenprotectors echt de fijnste zijn..!

Alternatief is natuurlijk via Ali een goedkope UV halen, maar of de kwaliteit van het glas en lijm gelijk zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
floristevito schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 18:30:
Alternatief is natuurlijk via Ali een goedkope UV halen, maar of de kwaliteit van het glas en lijm gelijk zal zijn..
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat die van Ali ook perfect zijn. Op mijn vorige phone had ik die ook zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
mytheory schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 18:51:
[...]

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat die van Ali ook perfect zijn. Op mijn vorige phone had ik die ook zitten.
Ja de andere kant is natuurlijk dat het ook bijna exact hetzelfde product kan zijn.. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Kan ik op de OnePlus Warp Wireless Charger een Pixel 4 leggen? Hoe wordt dan geladen? Met 10W? Toevallig al iemand uitgeprobeerd een ander merk smartphone op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:21
Wenzel schreef op maandag 8 juni 2020 @ 20:44:
Kan ik op de OnePlus Warp Wireless Charger een Pixel 4 leggen? Hoe wordt dan geladen? Met 10W? Toevallig al iemand uitgeprobeerd een ander merk smartphone op te laden?
Met Qi/EPP compatibiliteit* kan de Warp Charge 30 draadloze oplader ook gebruikt worden voor uw niet-OnePlus-apparaten.
Qi/EPP compatibiliteit ondersteunt opladen tot 10watt.
Dit zegt oneplus zelf erover dus ik denk met 10 watt maximaal als de telefoon epp ondersteunt.

Ik heb vandaag m'n orginele draadloze lader binnengekregen, nu vraag ik me af die bedtijdmodus laadt die de accu wel helemaal op naar 100% maar dan alleen langzamer?
Of gaat hij tot 80% laden en dan het laatste beetje aan het eind van de nacht?
Ik laadt nu met een oude Samsung pad en heb er een tijd stekker tussen gezet zodat hij pas om 4.00 uur begint dan is hij vol tegen de tijd dat ik opsta.
(Ligt hij niet de hele nacht aan de lader op 100%).

[ Voor 0% gewijzigd door ComTech op 09-06-2020 19:31 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
Gisteren de eerste poging gedaan een UV screenprotecter te installeren, niet gelukt en het ding ligt in de vuilbak. (helaas maar 1 exemplaar besteld)
Dus uit nood via Amazon Prime een setje "gewoon" tempered glass besteld zodat ik niet lang zonder zit.

De screenprotecters zijn van het merk Bewahly 9,99 per 2, aan de randen gebogen.
Aanbrengen was kinderachter simpel, nog veel makkelijker dan de Nillkin temperd glass die is voorheen gebruikte.
Uiteraard voel je de screenprotector zitten als je aan de zijkant van de telefoon voelt, tijdens gebruik merk je er echter niets van.

Wat mij betreft een top oplossing en als hij blijft zitten blijf ik deze gebruiken.

Ik ben toch een beetje huiverig voor de lijm van de UV varianten, zeker de goedkope chinese versies.
(Zoek op Youtube en er zijn genoeg filmpjes waarbij het verwijderen toch niet zo simpel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm,ik heb een besteld, maar als ik dit zie wordt ik er wel een beetje huiverig voor

YouTube: LOCA 1000 vs 2500 Strength Comparison I Destroyed my Samsung Galaxy ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
vassago schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:23:
Gisteren de eerste poging gedaan een UV screenprotecter te installeren, niet gelukt en het ding ligt in de vuilbak. (helaas maar 1 exemplaar besteld)
Dus uit nood via Amazon Prime een setje "gewoon" tempered glass besteld zodat ik niet lang zonder zit.

De screenprotecters zijn van het merk Bewahly 9,99 per 2, aan de randen gebogen.
Aanbrengen was kinderachter simpel, nog veel makkelijker dan de Nillkin temperd glass die is voorheen gebruikte.
Uiteraard voel je de screenprotector zitten als je aan de zijkant van de telefoon voelt, tijdens gebruik merk je er echter niets van.

Wat mij betreft een top oplossing en als hij blijft zitten blijf ik deze gebruiken.

Ik ben toch een beetje huiverig voor de lijm van de UV varianten, zeker de goedkope chinese versies.
(Zoek op Youtube en er zijn genoeg filmpjes waarbij het verwijderen toch niet zo simpel is)
Hoe zit het met de touch sensitiviteit en de zichtbaarheid? Volgens mij gebruiken ze bij dat soort de "dot matrix" techniek, met allemaal kleine puntjes die je ziet zitten. Dit kan ook voor regenboog effect zorgen, en minder goede responsiviteit van het scherm. Of valt dat allemaal wel mee?

Ik denk dat de varianten van Ali vrijwel identiek aan de wat duurdere op Nederlandse sites (Whitestone dome wel uitgezonderd, maar die is wel erg duur). Maar zou natuurlijk kunnen dat er bij sommige versies wat variatie tussen zit. Eigen ervaring met verwijdering heb ik echter nog niet, heb nu een duurdere van mocolo erop zitten. Ben van plan hem te verwijderen als een nieuwe UV van Ali binnen is (zitten paar bubbels in deze). Maar volgens mij moet het verwijderen wel meevallen! Ervaring zal het leren haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:23:
Mmmm,ik heb een besteld, maar als ik dit zie wordt ik er wel een beetje huiverig voor

YouTube: LOCA 1000 vs 2500 Strength Comparison I Destroyed my Samsung Galaxy ...
Dit ziet er inderdaad wel vervelend uit. Is inmiddels wel 2 jaar oud. Ik hoop dat het gaat om een versie die niet meer gebruikt wordt / verkeerd was |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
Zichtbaarheid is me niet direct opgevallen, de aanrakings gevoeligheid is iets minder aan de randen maar dat is simpel op te lossen in de settings. (Pointer speed)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
floristevito schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:07:
[...]
Maar volgens mij moet het verwijderen wel meevallen! Ervaring zal het leren haha :)
Gebruik alcohol of spiritus voor het oplossen van de lijm, gezien op YouTube.

Hier zit de Mocolo protector nog steeds perfect na een week. Merk ook geen verschil met de FPS. Veel beter dan zo'n plastic velletje. Heb ook een aantal van Ali besteld. Voor als ik deze ooit een keer ga vervangen.

[ Voor 27% gewijzigd door codegro op 12-06-2020 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Bij mijn vorige telefoon had ik hem er meer dan een half jaar opzitten en ging er gemakkelijk vanaf.
Mijn protector zit er goed op dus dat zal nog wel even duren.
Ik vind het fijner zelfs dan scrollen over het originele scherm zelf. Lekker glad.
Het enige probleem dat ik heb is dat als de telefoon plat op de tafel ligt en ik wil even kijken of er een bericht is door er 1x op te tikken dat ie vaak niet aan gaat.
Ik verwacht een combinatie van de laatste update en dat er een protector op zit.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Omdat ik een cover gebruik heb ik een screenprotector van glass op mijn oneplus 8 pro gedaan. Nu doet mijn vinger afdruk het niet meer en moet nu vaker nog eens drukken als ik ergens Wil kijken. Wel irritant. Welke screenprotector gebruiken jullie die het wel goed doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullemah
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:50

hullemah

hullie

Heb op mijn oneplus 8 ook eerst een glasprotectie erop gehad,werkt echt niet,ben naar de Phonehouse gegaan en hebben ze er 1 op gesmolten,werkt echt als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
wilke77 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:41:
Omdat ik een cover gebruik heb ik een screenprotector van glass op mijn oneplus 8 pro gedaan. Nu doet mijn vinger afdruk het niet meer en moet nu vaker nog eens drukken als ik ergens Wil kijken. Wel irritant. Welke screenprotector gebruiken jullie die het wel goed doen?
Ik heb er 1 van Bewahly (via Amazon.nl) op zitten en die bevalt mij prima.
Je kan ook eens proberen de gevoeligheid van het touchscreen aan te passen. (Pointer speed in settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
wilke77 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:41:
Heb je de pre-installed screen protector er wel eerst afgehaald? En heb je je vinger afdruk al opnieuw ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Bij UV screen protectors heb je het probleem met touch sensitiviteit niet, zie ook het accessoires topic :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste