Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ascent schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:16:
Hmm, nu ik hun eigen dialer (https://www.apkmirror.com...oid-apk-download/download) er overheen zet, heb ik ook weer call recording. Nice!
Krijg dit niet voor elkaar, hoe heb je dat gedaan? Telkens als ik die variant installeer, verandert er niets.

Overigens mooie visuele upgrade, Android 13. Heb het idee dat het net allemaal wat vloeiender loopt, animaties zijn beter. Ik ben er blij mee tot dus ver!

[ Voor 14% gewijzigd door Majesty op 20-11-2022 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
Ik had eigenlijk gehoopt dat de grid van de app drawer aangepast kan worden, maar helaas. Of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Petert87 schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:48:
Ik had eigenlijk gehoopt dat de grid van de app drawer aangepast kan worden, maar helaas. Of zie ik wat over het hoofd?
Nee klopt, kon ik ook niet vinden. Heb Nova maar weer gewoon geactiveerd, echt een verademing wat dat betreft (zie screenshots). Heb alles qua resolutie en sizes altijd zo klein mogelijk staan, maar heb nu het idee dat alles toch weer een fractie groter oogt dan in Android 12. Vooral geopende apps lijken ruimer opgezet dan ik voorheen had.

Ervaren meer mensen dit? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zK85uIJrfGd4CNyB2aez5lkeNoQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oYCooASUO35zuxyl0pDi1Sh9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GiIAKVtUYlfHMXvsIgHkYory9M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wHiG38YQEiLycU8oEi03kvxz.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Zijn oude roms (die voorheen te downloaden waren in de updater) ook ergens te downloaden? Voor Pixel Experience moet zou ik weer terug moeten naar 12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:18
Majesty schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:44:
[...]

Krijg dit niet voor elkaar, hoe heb je dat gedaan? Telkens als ik die variant installeer, verandert er niets.
Ging hier eigenlijk automatisch. 't Enige waardoor ik eerst dacht dat 't niet lukte is omdat er geen settings van zijn. Maar, als ik bel of gebeld wordt, wordt 't wel weer automatisch opgenomen. Ik had wel jOnePlus tools hiervoor met alle adb-settings die erbij hoorden. Geen idee of dat nog invloed heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Petert87 schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:57:
Zijn oude roms (die voorheen te downloaden waren in de updater) ook ergens te downloaden? Voor Pixel Experience moet zou ik weer terug moeten naar 12.
https://onepluscommunityserver.com/list/Unbrick_Tools/ :)

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Hier heb ik inmiddels de laatste al fan. Maar met de reguliere software update, kun je dan nog naar 12? Of gaat dat direct naar 13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
Majesty schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:44:
[...]

Overigens mooie visuele upgrade, Android 13. Heb het idee dat het net allemaal wat vloeiender loopt, animaties zijn beter. Ik ben er blij mee tot dus ver!
Ik heb F.13 gisterochtend ook geïnstalleerd en mee eens! Notificatieoverzicht vind ik er ook stuk duidelijker op geworden (zoals eigenlijk met A12 al had moeten zijn). Kreeg er niet helemaal de 'wow' van die de OOS13 preview op de website beloofde, maar kan me tot zover vinden in de conclusie van een reviewer: it looks like Oneplus got their act together.
De toevoeging van de Super battery saver: pure telefoonmodus met toegang tot een paar apps, zal voor de vakantieganger ook welkom zijn. Ook al was (en tot zover ook is) het batterijverbruik al zeer goed.
UPDATE: Lawnchair raakte er wel de accessibility permissie door kwijt, maar was kwestie van uit- en weer inschakelen.
Ook WhatsApp moest ik opnieuw de storage permissie geven voordat de Camera in de gallerij te zien was en aangepaste notificaties weer werkten.
Majesty schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:56:
[...]

Nee klopt, kon ik ook niet vinden. Heb Nova maar weer gewoon geactiveerd, echt een verademing wat dat betreft (zie screenshots). Heb alles qua resolutie en sizes altijd zo klein mogelijk staan, maar heb nu het idee dat alles toch weer een fractie groter oogt dan in Android 12. Vooral geopende apps lijken ruimer opgezet dan ik voorheen had.

Ervaren meer mensen dit? :)
Ja, dat klopt! Al bekijk ik heb vanuit een andere hoek: volgens mij is het nu weer terug naar hoe het was in OOS10 en 11 (default display + small font). In mijn ervaring was OOS12 de afwijker waarbij alles kleiner was geworden en m'n oplossing was uiteindelijk om de smallest width in de developer option op 384dpi te zetten als middenweg voor small (423) en default (360). Ik zie geen verandering in de dpi tov OOS12, desondanks is alles inderdaad een slagje groter. De icon size in Lawnchair heb ik hierdoor ook weer aangepast naar 90 ipv 100%.
Petert87 schreef op maandag 21 november 2022 @ 06:33:
[...]

Hier heb ik inmiddels de laatste al fan. Maar met de reguliere software update, kun je dan nog naar 12? Of gaat dat direct naar 13?
Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, maar gebaseerd op mij upgrade naar C.35 destijds, doorloop je gewoon 1 voor 1 de incrementele updates tot je up to date bent of wilt stoppen ;) . Zou het ook logischer vinden voor de software leverancier om het zo te doen, anders heb je met veel meer incrementele upgrade paden rekening te houden...

[ Voor 6% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 21-11-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 21:48
Sinds de update staat m'n locatie symbool in de statusbar als locatie aanstaat. Bij Android 12 was dit enkel als een app de locatie gebruikt maar ik zie geen app die er gebruik van maakt...

Ook kan ik het symbool niet verbergen zoals de rest in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
superiscch schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:39:
Sinds de update staat m'n locatie symbool in de statusbar als locatie aanstaat. Bij Android 12 was dit enkel als een app de locatie gebruikt maar ik zie geen app die er gebruik van maakt...

Ook kan ik het symbool niet verbergen zoals de rest in de instellingen.
Ik ervaar dit niet. Het verschijnt en verdwijnt naar verwachting met locatie Apps zoals Maps. Toch een app die in de achtergrond open blijft?
superiscch schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:35:
Ik ga toch door de zure appel moeten bijten en reset uitvoeren. Batterij lijkt wel sneller leeg te lopen naar m'n gevoel. Voor de rest hebben ze prima werkt geleverd 👌
Ik kreeg overigens een melding na de update dat het aan te raden was het toestel 1-3uur met scherm uit op de lader te laten. Heb dat +/- 1 uur maar braaf gedaan.
Petert87 schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:48:
Helaas niet :N en het is stom, want voor het Home Screen kan je het wel instellen 8)7 . De reden dat ik blij ben dat Lawnchair gewoon nog werkt op OOS13.

[ Voor 44% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 21-11-2022 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Zelfs als ik alle apps afsluit blijft het icoontje er staan 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Petert87 schreef op maandag 21 november 2022 @ 06:33:
[...]

Nee, dan moet je een specifieke Android 12 incrementele update flashen. Als jij teruggaat naar 11 kan ik je een update link naar 12 geven. :)
-Sir_Killalot- schreef op maandag 21 november 2022 @ 07:58:
Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, maar gebaseerd op mij upgrade naar C.35 destijds, doorloop je gewoon 1 voor 1 de incrementele updates tot je up to date bent of wilt stoppen ;) . Zou het ook logischer vinden voor de software leverancier om het zo te doen, anders heb je met veel meer incrementele upgrade paden rekening te houden...
Nope, als je op 11 zit ontvang je direct een update naar 13. Die incrementele updates zijn altijd updates naar de laatste versie. Vandaar dat ik hierboven hem aanbood voor een linkje naar een specifieke versie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:31:
[...]

Nee, dan moet je een specifieke Android 12 incrementele update flashen. Als jij teruggaat naar 11 kan ik je een update link naar 12 geven. :)

[...]

Nope, als je op 11 zit ontvang je direct een update naar 13. Die incrementele updates zijn altijd updates naar de laatste versie. Vandaar dat ik hierboven hem aanbood voor een linkje naar een specifieke versie. ;)
Ik heb dit wel gevonden: https://forum.xda-develop...oxygen-os-builds.4084233/
De downloads hier kan ik ook gewoon installeren als locale update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Enige vreemde wat ik nog vond is met een extra profiel (guest/work profile en/of cloned apps) is bij 't afrekenen dat 'ie de wallet van je clone-user wil gebruiken en daar hangen nou net geen kaarten aan.

Wel fixbaar;
https://community.oneplus...ntCid=1175932156674310152

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Petert87 schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:58:
[...]

Ik heb dit wel gevonden: https://forum.xda-develop...oxygen-os-builds.4084233/
De downloads hier kan ik ook gewoon installeren als locale update?
Yes, dat kan zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
Dank je! Werkt dus in principe hetzelfde als met de Oxygen updater?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Petert87 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:39:
[...]

Dank je! Werkt dus in principe hetzelfde als met de Oxygen updater?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:19
Voor het eerst dat een grote update niet met het formaat van de letters kloot 🤣 had al mijn zaterdag vrijgehouden om het te corrigeren. Maar het ziet er allemaal netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

Meer mensen hier last van dat Google Pay niet meer werkt na update:

IN2023_11.F.13_2130_202211180013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Convoy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:07:
Meer mensen hier last van dat Google Pay niet meer werkt na update:

IN2023_11.F.13_2130_202211180013
Ja. Heb je meerdere users en krijg je google pay popup van je andere user?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ascent schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:17:
[...]

Ja. Heb je meerdere users en krijg je google pay popup van je andere user?
Nee single user ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Wat gebeurde er dan toen je probeerde te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ascent schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:43:
Wat gebeurde er dan toen je probeerde te betalen?
Helemaal niks :X Voor de update geen enkel probleem met Gpay

[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 26-11-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Staat nfc wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Ik pak regelmatig (gedeeltelijke) screenshots en zo merk ik dat het gebaar met 3 vingers steeds weer op 'uit' gezet wordt en dan bedoel niet na een reboot ofzo 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
superiscch schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:55:
Ik pak regelmatig (gedeeltelijke) screenshots en zo merk ik dat het gebaar met 3 vingers steeds weer op 'uit' gezet wordt en dan bedoel niet na een reboot ofzo 🙈
Ja! Herkenbaar! Ik doe het ook weer met de power en volume knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:34
Ik heb dat ook gelezen bij anderen via Reddit, heb er zelf geen last van hier. Misschien oude cache dat voor problemen zorgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
Verrek! Ik vond het al zo apart dat het uit stond na de F.13 upgrade. Aangezet (om screenshots te maken voor onderstaande ;) ), maar nu is het idd weer uit. Heb recent wel een reboot gedaan. Zal het in de gaten houden.

Heb wel een oplossing gevonden voor iets anders. Had er hier nog niemand over gehoord, maar het is al sinds OOS12 dat de Bedtime notificatie (met de 30min pauze optie) niet meer toont.
Om dat te corrigeren, moet je eerst het icon van Digital Wellbeing in de app laten tonen, alvorens je de uitzondering handig kan toevoegen. Hierna kan je desgewenst 'show icon' weer uitzetten (er zit dan een onzichtbare app in de exception list).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/heaVVgNIyhyFff9U3OS_vlEwsUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eQnrr7o9tuD82f1ibW1p6fQW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kKNPOf_FVXVshy0zScg7wUIOmmc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E20l5DeTwN9iJ8yUvF4wkT5s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gY1btNew3bXJJrgspA7YjYQKBnk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jrVrQf7elMP04lrMoln9rszC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 29-11-2022 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 13:43
Ik zie dat er nu een stable build van Android 13 uit is.
Werkt deze prima? Toen android 12 uit kwam, vond ik dat het niet goed werkte en ben terug gegaan naar Android 11.

Nu wil ik echter wellicht upgraden naar 13 indien het "gewoon" werkt zonder rare bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

znight schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:34:
Werkt deze prima? Toen android 12 uit kwam, vond ik dat het niet goed werkte en ben terug gegaan naar Android 11.

Nu wil ik echter wellicht upgraden naar 13 indien het "gewoon" werkt zonder rare bugs
Nee wireless pay werkt hier niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Convoy schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:29:
[...]

Nee wireless pay werkt hier niet meer :'(
Alleen als je meerdere users hebt vziw. Dwz, heb bij anderen gezien die multi-user uitzette dat 't probleem weg was. Ik baal idd ook dat 't niet werkt momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ascent schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:31:
[...]

Alleen als je meerdere users hebt vziw. Dwz, heb bij anderen gezien die multi-user uitzette dat 't probleem weg was. Ik baal idd ook dat 't niet werkt momenteel.
Single user / 1 profiel hier 8)

Convoy in "[OnePlus 8-serie] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 11% gewijzigd door Convoy op 30-11-2022 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
ascent schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:31:
[...]

Thnx voor het doorgeven. Maak er op dit moment geen gebruik dan, dus dat scheelt.

Verder nog aandachtspunten?

Indien overstappen, wil ik even een reset doen. Kun je dit het beste voor of na de update doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
znight schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:23:
[...]

Thnx voor het doorgeven. Maak er op dit moment geen gebruik dan, dus dat scheelt.

Verder nog aandachtspunten?

Indien overstappen, wil ik even een reset doen. Kun je dit het beste voor of na de update doen?
Heb NFC betaling niet gebruikt sinds OOS13, maar de rest werkt perfect hier. Eigenlijk hoe OOS12 hoort te zijn, degelijke OS zonder bugs (op NFC betaling na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:20
NeverSettle schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:25:
[...]

Heb NFC betaling niet gebruikt sinds OOS13, maar de rest werkt perfect hier. Eigenlijk hoe OOS12 hoort te zijn, degelijke OS zonder bugs (op NFC betaling na dan).
Hier werkt alles prima en soepel, ook betalen met de telefoon... ik zou de uopdate gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:24
znight schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:34:

DND is weer volledig op de schop gegaan en het wordt met iedere update uitgebreider en daarmee ook onduidelijker.

Ik kan het in ieder geval niet meer aan de praat krijgen zoals ik het onder Android 12 had. Ik wil alleen notificaties in de statusbalk maar geen geluidjes of getril. Als ik gebeld word wil ik wel dat m'n telefoon geluid maakt. Daarvoor had ik DND 24/7 aanstaan maar doet het nu niet meer en ik begrijp eigenlijk ook niet zo goed meer hoe het nu precies werkt. Ben al een week aan het klooien.

Ook heb ik een audio app die de Bluetooth verbindingen niet meer ziet, deze startte onder Android 12 automatisch als ik in de auto stapte. Moet waarschijnlijk een update voor die app uitgebracht worden maar volgens mij wordt die al heel lang niet meer geupdate.

Voor de rest is OOS 13 wat mij betreft een prima upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
Dankjewel allemaal voor de informatie.
Ik ga hem van het weekend toch maar eens update :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
NeverSettle schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:25:
[...]

Gebruik nfc betaling vrijwel dagelijks en dat werkt nog perfect voor mij, met Regiobank.

Enige bug die ik ben tegen gekomen is dat de rewind en forward knoppen van de Spotify widget op het locksceeen omgewisseld zijn. Dat betekent dat de rechtse knop terugspoelen is en de linkse knop vooruit spoelen, gek genoeg. Ben ik hier alleen in of hebben jullie dit ook?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LooWqdj3y-iIJKkMKmJEKF_RIu4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xh58uMgZXfXEoFiOxniO6uif.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Het dubbelbetalen lijkt gefixt in een nieuwe update voor Op9/OP10 (https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3) dus 't zal ook wel naar de Op8 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:27
Build is best stabiel, geen gekke dingen tegen gekomen. Android auto werkt bv nog steeds prima.

Wel de volgende bug gevonden. Mijn home screen iconen zijn 'kiezelsteen', echter als ik naar een app zoek heb ik vierkante iconen. Komt denk ik door ColorOS: Global search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
Ik kan op dit moment niet updaten naar 13. zegt dat het systeem up to date is. Hebben jullie het ergens anders vandaan, of moet ik gewoon wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
znight schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:08:
Ik kan op dit moment niet updaten naar 13. zegt dat het systeem up to date is. Hebben jullie het ergens anders vandaan, of moet ik gewoon wachten?
Via Oxygen Updater app, bij Google Play Store te downloaden. Je downloadt OxygenOS 13 via dat app en installeert het lokaal. AnonymousWP hier op Tweakers hoort bij de developers van dat app begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorritCraw
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-04 19:36
Majesty schreef op donderdag 1 december 2022 @ 07:30:
[...]

Gebruik nfc betaling vrijwel dagelijks en dat werkt nog perfect voor mij, met Regiobank.

Enige bug die ik ben tegen gekomen is dat de rewind en forward knoppen van de Spotify widget op het locksceeen omgewisseld zijn. Dat betekent dat de rechtse knop terugspoelen is en de linkse knop vooruit spoelen, gek genoeg. Ben ik hier alleen in of hebben jullie dit ook?
[Afbeelding]
Dat viel mij gisteren ook op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:35
M'n vriendin merkte dat het swipen van de notificaties anders is, rechts is weg, links is een optie menutje. Is dat laatste uit te schakelen?

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
JorritCraw schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:13:
[...]

Dat viel mij gisteren ook op
Het is overkomelijk maar toch vergis ik me nog steeds regelmatig haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Lees op Reddit en andere forums dat sommige mensen last hebben van haperingen bij de camera app tijdens videos opnemen. Zelf heb ik dit tijdelijk kunnen oplossen door HDR uit te zetten, dan loopt het voorlopig wel soepel. Zal wel weer een camera bug zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
NeverSettle schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:57:
Lees op Reddit en andere forums dat sommige mensen last hebben van haperingen bij de camera app tijdens videos opnemen. Zelf heb ik dit tijdelijk kunnen oplossen door HDR uit te zetten, dan loopt het voorlopig wel soepel. Zal wel weer een camera bug zijn.
Goeie. Ga ik dat ook doen!

Hopelijk snel de 2e release zodat pay ook weer werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:29
Afgelopen 2 dagen in de nacht last van een behoorlijke drain. Zorgde ervoor dat maandagochtend vroeg (0545) de wekker niet af ging.. Gelukkig dat een bewoner over de gallerij liep waardoor ik wakker schrok en ik op tijd de deur nog uit kom.
Afgelopen nacht (ma-di) van 54 naar 10% gedaald, dus net maar een herstart gegeven want de batterij statistieken gaven niet een duidelijk beeld wat hier nou de oorzaak van is.
Hoop dat het een tijdelijk iets is, want dit is niet heel prettig; OOS13 heb ik nog niet geinstalleerd overigens.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Sjowhan schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:48:
Afgelopen 2 dagen in de nacht last van een behoorlijke drain. Zorgde ervoor dat maandagochtend vroeg (0545) de wekker niet af ging.. Gelukkig dat een bewoner over de gallerij liep waardoor ik wakker schrok en ik op tijd de deur nog uit kom.
Afgelopen nacht (ma-di) van 54 naar 10% gedaald, dus net maar een herstart gegeven want de batterij statistieken gaven niet een duidelijk beeld wat hier nou de oorzaak van is.
Hoop dat het een tijdelijk iets is, want dit is niet heel prettig; OOS13 heb ik nog niet geinstalleerd overigens.
Hm, dat had ik eergister tijdens 't fietsen. in een half uur met scherm uit (wel bluetooth voor muziek) van 40% naar 1%. Wel op A13 overigens, maar ook in de grafiek geen duidelijke aanleiding.

Maar, wellicht is dit ook de blaren waar ik op zit door een major upgrade zonder full wipe te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
ascent schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:54:
[...]

Hm, dat had ik eergister tijdens 't fietsen. in een half uur met scherm uit (wel bluetooth voor muziek) van 40% naar 1%. Wel op A13 overigens, maar ook in de grafiek geen duidelijke aanleiding.

Maar, wellicht is dit ook de blaren waar ik op zit door een major upgrade zonder full wipe te doen.
Hier ook geen full wipe (of cache geleegd) voordat ik overging op OOS13. Had het wel gedaan voor Android 12, dus waarschijnlijk was het al deels "schoon". Geen random batterij drain gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:29
NeverSettle schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:04:
[...]

Hier ook geen full wipe (of cache geleegd) voordat ik overging op OOS13. Had het wel gedaan voor Android 12, dus waarschijnlijk was het al deels "schoon". Geen random batterij drain gehad tot nu toe.
Ik heb tijd terug, toen ik naar OO12 ging, een full wipe/reset gedaan. Dus daarom vind ik het zo bijzonder dat het opeens optreed, want normaliter was het 5-10% oid (let er weinig op eigenlijk) wat ik normaal vind voor de nacht. Meende dat zo op maandag iets van 30% batterij was toen de telefoon weggelegd was.
Maar in de gaten houden, wellicht is de herstart de oplossing geweest..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Sjowhan schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:15:
[...]

Ik heb tijd terug, toen ik naar OO12 ging, een full wipe/reset gedaan. Dus daarom vind ik het zo bijzonder dat het opeens optreed, want normaliter was het 5-10% oid (let er weinig op eigenlijk) wat ik normaal vind voor de nacht. Meende dat zo op maandag iets van 30% batterij was toen de telefoon weggelegd was.
Maar in de gaten houden, wellicht is de herstart de oplossing geweest..
Je kan eventueel onbelangrijke apps laten optimaliseren via de batterij management. Of toestel uitzetten als je slaapt, wekker zou als het goed is gewoon aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
NeverSettle schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:57:
Had dit ook al in OOS12. Er zou toen een fix voor zijn gekomen maar die loste het probleem niet op uiteindelijk. Maar goede tip wat HDR betreft, zal ik ook eens uitzetten. Vind het toch wel storend ook, dat haperen in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Ik vind het wel verbazend hoe vlot en goed Android 13 werkt bij de eerste update in vergelijking met 11 en 12 😅

Ze hebben toch iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
superiscch schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:32:
Ik vind het wel verbazend hoe vlot en goed Android 13 werkt bij de eerste update in vergelijking met 11 en 12 😅

Ze hebben toch iets geleerd
OxygenOS 11 was inderdaad niet goed. Android 12 was drama, ook bij andere merken. Denk dat het deels kwam door covid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterremos
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 10:28
Bij Android 12 was het als je bv links Swipe je een shortcut menu had. Met oa notes.
Bij 13 is de mogelijkheid er niet meer? Of moet je dit opnieuw in stellen?

Hoor het graag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
devilkin schreef op maandag 12 december 2022 @ 20:56:
M'n vriendin merkte dat het swipen van de notificaties anders is, rechts is weg, links is een optie menutje. Is dat laatste uit te schakelen?
Niet dat ik weet (vind de snooze optie erg handig), maar wellicht weet @sterremos meer?
Een oplossing is harder/verder naar links swipen. De default actie is dan verwijderen (de prullenbak wordt ook rood).
sterremos schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:20:
Bij Android 12 was het als je bv links Swipe je een shortcut menu had. Met oa notes.

Hoor het graag
:Y Zie de opmerking van @devilkin en m'n aanvulling, al weet ik niet wat je met notes bedoeld? De opties zijn: snooze/delete/settings
Ben intussen A13 gewend, maar m'n gevoel zegt wel dat het in A13 iets opvallender is dan hoe het in A12 was (niet dat dat slechter is ;) ).

Dat is niet wat je bedoelde... Zie hieronder :p , maar :Y

[ Voor 3% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 16-12-2022 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
sterremos schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:20:

Hoor het graag
Bedoel je de "Smart Sidebar"? Die staat bij Special Features in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterremos
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 10:28
NeverSettle schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 13:48:
[...]

Bedoel je de "Smart Sidebar"? Die staat bij Special Features in de settings.
Thanks je heb me op weg geholpen, was op zoek naar de Shelf, deze nu weer ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Kan iemand bevestigen (of niet) dat 5g een serieuze extra battery drain met zich meebrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje9999
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:09
Hallo,

Aangezien veel gebruikers problemen leken te hebben met A12, heb ik voorlopig de update van A11 naar A12 voor mijn 8pro over geslagen.

Ik ben geen poweruser, maar ik ben benieuwd of het nu wel nuttig is om over te stappen naar A13. Uiteraard m.b.t. security updates wel, maar zijn er nog problemen/irritaties die ik kan verwachten?

B.v.d. voor de moeite om te reageren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
devilkin schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:27:
Kan iemand bevestigen (of niet) dat 5g een serieuze extra battery drain met zich meebrengt?
De low band 5G die wij nu in Nederland gebruiken is niet perse sneller dan 4G, wel snellere upload heb ik gemerkt bij T-Mobile. Daarnaast gebruikt het volgens mij ietsje meer batterij, maar ik kan er alsnog een dag mee vol brengen. Tenzij ik uren lang actief op mijn mobiel zit.
Bertje9999 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:50:
Hallo,

Aangezien veel gebruikers problemen leken te hebben met A12, heb ik voorlopig de update van A11 naar A12 voor mijn 8pro over geslagen.

Ik ben geen poweruser, maar ik ben benieuwd of het nu wel nuttig is om over te stappen naar A13. Uiteraard m.b.t. security updates wel, maar zijn er nog problemen/irritaties die ik kan verwachten?

Android 12 was voor alle merken drama, OxygenOS 13 van OnePlus is wel beter. Geen grote bugs gehad tot nu toe, veel stabieler ook. Het is voor sommigen wel even wennen aan het design van de UI (desnoods een 3rd party launcher gebruiken).

• NeverSettle
Tip: ben er achter gekomen dat de oude OnePlus Shelf die men gewend was van OxygenOS 12 via Google Play Store kan downloaden als "early access".

Je kan dan weer vanaf rechts bovenin naar beneden swipen en de OxygenOS 13 "shelf" uitzetten bij de settings. Heb liever de early access versie, omdat je widgets aan kan toevoegen, de standaard versie van OxygenOS 13 kan dat dus niet. Heel vervelend gezien ik geen Spotify gebruik, maar Deezer :P

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

devilkin schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:27:
Niets van kunnen merken. Enige keer dat de accu sneller leeg leek te raken was kort na een update. Dat trok na een paar keer laden/dagen weer naar normaal.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• devilkin
Mss te maken met roaming. Dag dat we in het buitenland waren was m'n vriendin haar op8pro zeer snel plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
rockhopper schreef op donderdag 22 december 2022 @ 00:30:
[...]

Niets van kunnen merken. Enige keer dat de accu sneller leeg leek te raken was kort na een update. Dat trok na een paar keer laden/dagen weer naar normaal.
Al merk ik na ruim 2 weken gebruik dat mijn batterij er wel op achteruit is gegaan. Normaal haalde ik makkelijk een dag met 20 tot 30% over en nu moet ik elke dag bijladen aan het einde van de dag.... Misschien toch maar eens een hard reset doen. Sinds ik de telefoon heb, heb ik dat nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

HaTe

haat niet

Heeft iemand Magisk al op Android 13 draaien?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• znight
Bertje9999 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:50:
Hallo,

Ik ben zelf ook van 11 naar 13 gegaan en moet zeggen dat het prima werkt. Heb zelf geen grote bugs gevonden. Merk wel dat tijdens het spelen van spellen, het minder vloeibaar loopt (stottert meer). Heb hier nog geen oplossing voor gevonden. Voor de rest werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
znight schreef op zondag 25 december 2022 @ 14:36:
[...]

Ik ben zelf ook van 11 naar 13 gegaan en moet zeggen dat het prima werkt. Heb zelf geen grote bugs gevonden. Merk wel dat tijdens het spelen van spellen, het minder vloeibaar loopt (stottert meer). Heb hier nog geen oplossing voor gevonden. Voor de rest werkt het prima.
Geen idee of de hapering komt doordat je toestel je games niet op 120Hz toont. Je kan SetEdit app gebruiken om 120Hz altijd aan te laten staan voor vloeiende beelden. Na het installeren van de app zoek je "peak_refresh_rate" op en verander je de value in 59.99.
Let wel op, na elke restart van je toetsel moet je he topnieuw invoeren, tenzij je de premium versie van de app koopt. Dan kan je naar "Jobs" gaan en "Foreground Guardian" aanzetten zodat de setting blijft.

Ik gebruik het nu een half jaar zonder problemen, merkbaar batterij verbruik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
NeverSettle schreef op zondag 25 december 2022 @ 15:06:
[...]

Geen idee of de hapering komt doordat je toestel je games niet op 120Hz toont. Je kan SetEdit app gebruiken om 120Hz altijd aan te laten staan voor vloeiende beelden. Na het installeren van de app zoek je "peak_refresh_rate" op en verander je de value in 59.99.
Yes, dit werkt goed! Ik zet m zelf altijd op "0" maar effect is vziw gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
NeverSettle schreef op zondag 25 december 2022 @ 15:06:
[...]

Let wel op, na elke restart van je toetsel moet je he topnieuw invoeren, tenzij je de premium versie van de app koopt. Dan kan je naar "Jobs" gaan en "Foreground Guardian" aanzetten zodat de setting blijft.

Ik gebruik het nu een half jaar zonder problemen, merkbaar batterij verbruik :)
Thnx. Ga het direct proberen.
Even wel 2 vraagjes, in de app staat het op refresh 90. Nu is de 8 ook 90hz en geen 120, dus lijkt hij maximaal te zijn?
Waarom moet hij dan op 59,99 staan? Hoger is beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
znight schreef op zondag 25 december 2022 @ 16:26:
[...]

Thnx. Ga het direct proberen.
Even wel 2 vraagjes, in de app staat het op refresh 90. Nu is de 8 ook 90hz en geen 120, dus lijkt hij maximaal te zijn?
Waarom moet hij dan op 59,99 staan? Hoger is beter?
Ah mijn excuses, dacht even dat het om een OnePlus 8 Pro gaat. Refresh rate op op 0Hz of 59.99Hz zetten werkt omdat alle OnePlus 8 series niet lager dan 60Hz gaan en dus standaard 90Hz of 120hz aanhouden. Mijn uitleg zal wel niet 100% kloppen, maar het werkt wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Hee, da's toch leuk afsluiten van 't jaar:

https://community.oneplus.com/thread/1227745564574613512
OP8 EU: IN2013_11.F.15

OP8 Pro EU: IN2023_11.F.15

Changelog:

System
• Improves system stability.
• Integrates the December 2022 Android security patch to enhance system security.
fingers crossed dat we met werkende gpay 't nieuwe jaar in kunnen :)

[ Voor 10% gewijzigd door ascent op 27-12-2022 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
ascent schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 09:26:
Hee, da's toch leuk afsluiten van 't jaar:

https://community.oneplus.com/thread/1227745564574613512

[...]

fingers crossed dat we met werkende gpay 't nieuwe jaar in kunnen :)
Oxygen Updater app is een keer te laat? :+

Ben benieuwd hoe stabiel het is, Europa als eerst dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
NeverSettle schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:03:
[...]

Oxygen Updater app is een keer te laat? :+

Ben benieuwd hoe stabiel het is, Europa als eerst dit keer.
Daar lijkt 't op ja! Ik zit nog op de generic rom en heb 'm idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
ascent schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:05:
[...]

Daar lijkt 't op ja! Ik zit nog op de generic rom en heb 'm idd niet.
Zit op de Europese versie, maar nog niks ontvangen via OTA of via Oxygen Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hmm, voorzichtig goed nieuws; sinds de update heb ik maar 1x google pay als banking app staan. Binnenkort eens wat afrekenen en zien of gpay weer werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
Net ontvangen via de gewone update methode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BT_KF-1ZcOmSBSD8Itseg1GOyLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h0XloPVgImDvdtwdOjHSmRl6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door superiscch op 29-12-2022 11:42 . Reden: Verkeerde screenshot ]

• ascent
superiscch schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:41:
Net ontvangen via de gewone update methode.

[Afbeelding]
wauw, das een oudje :)

• superiscch
Net te laat kunnen aanpassen 😂😂 nu met correcte screenshot 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Hier nog niks ontvangen via Oxygen Updater app of via mijn toestel zelf. Lees wel dat sommige last hebben van een halve digitale clock widget bij lock screen. Tijdelijke oplossing is scherm resolutie in FHD zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
NeverSettle schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:23:
Hier nog niks ontvangen via Oxygen Updater app of via mijn toestel zelf. Lees wel dat sommige last hebben van een halve digitale clock widget bij lock screen. Tijdelijke oplossing is scherm resolutie in FHD zetten.
Yep. Dat had ik hier ook en die fix werkt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Één van de belangrijkste fixes: Google Pay werkt hier terug 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
superiscch schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:45:
Één van de belangrijkste fixes: Google Pay werkt hier terug 😁
Yeps, hier ook, ben ik wel weer happy mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Rox92 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 08:20:
[...]

Al merk ik na ruim 2 weken gebruik dat mijn batterij er wel op achteruit is gegaan. Normaal haalde ik makkelijk een dag met 20 tot 30% over en nu moet ik elke dag bijladen aan het einde van de dag.... Misschien toch maar eens een hard reset doen. Sinds ik de telefoon heb, heb ik dat nog niet gedaan.
Om mezelf even te quoten. Sinds een week gaat de batterij beter, terwijl ik qua gebruik niks heb veranderd. Ik heb alleen de optie slimme 5g aangezet. Dan schakelt hij automatisch tussen 4 en 5g om energie te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje9999
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:09
Allereerst iedereen bedankt om mijn vorige vraag te beantwoorden!

Ik ben van plan om dus de stap te wagen en als noob de upgrade van A11 naar A13 te gaan. Wat is de beste manier om te updaten? Eerst alle updates uitvoeren en dan een wipe, of per update een wipe en daarna de backup pas terugzetten?

En ook nu weer dank voor de te nemen moeite!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petert87
Bertje9999 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:44:
Allereerst iedereen bedankt om mijn vorige vraag te beantwoorden!

Ik ben van plan om dus de stap te wagen en als noob de upgrade van A11 naar A13 te gaan. Wat is de beste manier om te updaten? Eerst alle updates uitvoeren en dan een wipe, of per update een wipe en daarna de backup pas terugzetten?

En ook nu weer dank voor de te nemen moeite!
Ik zou hem gewoon helemaal updaten en dan een wipe en alles terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Waarschijnlijk moet ik meer geduld hebben, maar na 10 dagen nog niks ontvangen voor de F.15 update van de Europese versie. Ook niet via Oxygen Updater app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:16
Sinds de laatste update gaat mijn wekker niet meer af om 7u am. Iemand die die ervaring deelt?

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
bjvdven schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:06:
Sinds de laatste update gaat mijn wekker niet meer af om 7u am. Iemand die die ervaring deelt?
Gelukkig gaat die van mij wat later! :+

Grapjes aside, mn wekker gaat met de update nog steeds op het juiste moment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rox92
NeverSettle schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 19:24:
Waarschijnlijk moet ik meer geduld hebben, maar na 10 dagen nog niks ontvangen voor de F.15 update van de Europese versie. Ook niet via Oxygen Updater app.
Heb hem net via oxygen updater binnen gekregen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rayfano
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-12-2024
Rox92 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:36:
[...]

Same

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Hier ook net binnen gekregen via Oxygen! Eens kijken of de Spotify widget bug is opgelost :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Rox92 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:36:
[...]

Majesty schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:51:
Hier ook net binnen gekregen via Oxygen! Eens kijken of de Spotify widget bug is opgelost :).
Hier ook. Wel jammer dat de OnePlus widget bij lockscreen nu dus half afgesneden is bij QHD+ resolutie, maar dat was dus al bekend. Bluetooth werkt en nergens last van met Deezer.

Ook even wezen spelen Lawnchair 2 launcher, werkt prima en app icoontjes zijn individueel aanpasbaar zoals bij OOS12 _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door NeverSettle op 06-01-2023 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
NeverSettle schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:25:
[...]

[...]

[...]

Hier ook :) Wel jammer dat de OnePlus widget bij lockscreen nu dus half afgesneden is bij QHD+ resolutie, maar dat was dus al bekend. Bluetooth werkt en nergens last van met Deezer.
Spotify bug niet opgelost in ieder geval. En dat afgesneden widget is ook een lekkere. Die widget met vervelende rode één is al niet aan te passen en nu is 'ie nog lelijker gemaakt. |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Majesty schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:52:
[...]

Spotify bug niet opgelost in ieder geval. En dat afgesneden widget is ook een lekkere. Die widget met vervelende rode één is al niet aan te passen en nu is 'ie nog lelijker gemaakt. |:( :P
Ik dacht met een launcher te kunnen oplossen, maar helaas :P Gelukkig is het geen ernstige bug waardoor ik mijn smartphone niet kan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
NeverSettle schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 16:19:
[...]

Ik dacht met een launcher te kunnen oplossen, maar helaas :P Gelukkig is het geen ernstige bug waardoor ik mijn smartphone niet kan gebruiken.
Haha ja ik gebruik ook al een tijdje Nova, stuk prettiger voor het app overzicht (ik kan echt niet zonder minimaal 7x7 icons layout). Maar inderdaad helaas, dat lost het niet op.
Niet onwerkbaar nee, wel echt lelijk. Dit is toch letterlijk het eerste wat je ziet bij het testen zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krador
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:02
Ik heb sinds de laatste update het probleem dat men mobiele verbinding soms wegvalt en heb nog geen oplossing gevonden. Slimme 5g aan of uit zetten al geprobeerd maakt geen verschil. Telefoon rebooten ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperpanter2
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:55
Iemand al gevonden hoe je de status bar icons/font groter kan maken in OS13? Bijna niet te zien als je geen super ogen hebt.

https://community.oneplus.com/wap/thread/1559585
Pagina: 1 ... 48 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 8-serie] Accessoires
- Discussie over de Crackable game hoort hier: Crackables 2
- Vragen en opmerkingen over Oxygen Updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie