Majesty schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:44:
[...]
Krijg dit niet voor elkaar, hoe heb je dat gedaan? Telkens als ik die variant installeer, verandert er niets.
Overigens mooie visuele upgrade, Android 13. Heb het idee dat het net allemaal wat vloeiender loopt, animaties zijn beter. Ik ben er blij mee tot dus ver!
Ik heb F.13 gisterochtend ook geïnstalleerd en mee eens! Notificatieoverzicht vind ik er ook stuk duidelijker op geworden (zoals eigenlijk met A12 al had moeten zijn). Kreeg er niet helemaal de 'wow' van die de OOS13 preview op de website beloofde, maar kan me tot zover vinden in de conclusie van een reviewer: it looks like Oneplus got their act together.
De toevoeging van de Super battery saver: pure telefoonmodus met toegang tot een paar apps, zal voor de vakantieganger ook welkom zijn. Ook al was (en tot zover ook is) het batterijverbruik al zeer goed.
UPDATE: Lawnchair raakte er wel de accessibility permissie door kwijt, maar was kwestie van uit- en weer inschakelen.
Ook WhatsApp moest ik opnieuw de storage permissie geven voordat de Camera in de gallerij te zien was en aangepaste notificaties weer werkten.
Majesty schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:56:
[...]
Nee klopt, kon ik ook niet vinden. Heb Nova maar weer gewoon geactiveerd, echt een verademing wat dat betreft (zie screenshots). Heb alles qua resolutie en sizes altijd zo klein mogelijk staan, maar heb nu het idee dat alles toch weer een fractie groter oogt dan in Android 12. Vooral geopende apps lijken ruimer opgezet dan ik voorheen had.
Ervaren meer mensen dit?

Ja, dat klopt! Al bekijk ik heb vanuit een andere hoek: volgens mij is het nu weer terug naar hoe het was in OOS10 en 11 (default display + small font). In mijn ervaring was OOS12 de afwijker waarbij alles kleiner was geworden en m'n oplossing was uiteindelijk om de smallest width in de developer option op 384dpi te zetten als middenweg voor small (423) en default (360). Ik zie geen verandering in de dpi tov OOS12, desondanks is alles inderdaad een slagje groter. De icon size in Lawnchair heb ik hierdoor ook weer aangepast naar 90 ipv 100%.
Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, maar gebaseerd op mij upgrade naar C.35 destijds, doorloop je gewoon 1 voor 1 de incrementele updates tot je up to date bent of wilt stoppen

. Zou het ook logischer vinden voor de software leverancier om het zo te doen, anders heb je met veel meer incrementele upgrade paden rekening te houden...
[
Voor 6% gewijzigd door
-Sir_Killalot- op 21-11-2022 09:19
]