Ah top, splitscreen fixessuperiscch schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:01:
Nieuwe beta voor de 8 is uit 👍👍
Vanavond eens met een complete wipe installeren want heb met OB3 toch wat haperingen en lag soms.
Na het installeren van de nieuwe Beta build vraagt mijn telefoon voor een wachtwoord met een QWERTY toetsenbord. Ik heb geen idee welk wachtwoord hiervoor geldt en de 'Forgot Password' functie wiped mijn telefoon. Iemand hier enig idee?
Waarschijnlijk de toegangscode van je telefoon.Rudemir schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:16:
Na het installeren van de nieuwe Beta build vraagt mijn telefoon voor een wachtwoord met een QWERTY toetsenbord. Ik heb geen idee welk wachtwoord hiervoor geldt en de 'Forgot Password' functie wiped mijn telefoon. Iemand hier enig idee?
Zojuist de open beta 4 geïnstalleerd. Ik heb de indruk dat de minimale brightness lager is, zijn er meer die dat opvalt?
Ja, is inderdaad lager. Ook lijkt Max brightness wel feller (als in pijn aan je ogen fel)SnoopBok schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:44:
Zojuist de open beta 4 geïnstalleerd. Ik heb de indruk dat de minimale brightness lager is, zijn er meer die dat opvalt?
Gisteren via de OTA de Android 11 (non-beta) binnen gekregen, maar ik heb inderdaad snachts meer batterij gebruik. In 8 uur tijd ben ik 11% verloren terwijl dat met android 10 de helft was. Iemand nog meer dit issue of een idee voor een fix?
Ik heb maar mijn telefoon gewiped en dit lijkt positieve invloed te hebben gehad op alles. Heb ik afgelopen jaren nooit hoeven doen maar er was wel heel wat bij mij dat gewoon niet op de juiste manier werkte.ZFLaSH schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:21:
Gisteren via de OTA de Android 11 (non-beta) binnen gekregen, maar ik heb inderdaad snachts meer batterij gebruik. In 8 uur tijd ben ik 11% verloren terwijl dat met android 10 de helft was. Iemand nog meer dit issue of een idee voor een fix?
Dat is wel heel drastisch voor een OTA stable.Phntm schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:04:
[...]
Ik heb maar mijn telefoon gewiped en dit lijkt positieve invloed te hebben gehad op alles. Heb ik afgelopen jaren nooit hoeven doen maar er was wel heel wat bij mij dat gewoon niet op de juiste manier werkte.
Batterij leven was dramatisch na de overgang van 10 naar 11. Software werkte prima maar iets klopte voor geen hout aan batterij leven. Dit leek onveranderd bij de eerste OTA, dus maar uiteindelijk een wipe gedaan.ZFLaSH schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:12:
[...]
Dat is wel heel drastisch voor een OTA stable.
Ik heb hiervoor een OP3 gehad, en eigenlijk na elke versie upgrade werd die aanmerkelijk beter na het doen van een wipe van de cache, maar als ik daarna toch nog issues had ergens deed ik een volledige fabriek reset. Ergens was dan toch een instelling achter gebleven van de oude OS versie.Phntm schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:04:
[...]
Ik heb maar mijn telefoon gewiped en dit lijkt positieve invloed te hebben gehad op alles. Heb ik afgelopen jaren nooit hoeven doen maar er was wel heel wat bij mij dat gewoon niet op de juiste manier werkte.
Overigens komt dit ook op andere plekken voor, ik heb dit ook meegemaakt bij een upgrade van Windows als je van XP naar 7, of van 7 naar 10 ging dat er zaken achterbleven die problemen konden geven..
Dat is niet exact wat er gebeurt als je een OS upgrade doet. Tijdens een OS upgrade voert het systeem zelf achteraf een (dalvik bestaat niet meer) cache wipe uit. Maar de issue ligt meer in de persoonlijke settings van een gebruiker (en dus niet van de OS zelf) die ergens achteraf niet meer lekker stroken met de nieuwe OS, en dat verschilt natuurlijk weer van gebruiker. Daarom heb je gebruikers die nergens last van hebben, en anderen die wel problemen ondervinden. De use cases verschillen. Om dit algeheel op te lossen, is een factory reset een fijne oplossing. Bijvoorbeeld met windows 8.1 naar 10 heb ik nooit een factory reset uitgevoerd, tot ik mijn hardware heb gewijzigd. Factory reset tegenwoordig is meer voor als het gewoon niet op te lossen valt.swhnld schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:32:
[...]
Ik heb hiervoor een OP3 gehad, en eigenlijk na elke versie upgrade werd die aanmerkelijk beter na het doen van een wipe van de cache, maar als ik daarna toch nog issues had ergens deed ik een volledige fabriek reset. Ergens was dan toch een instelling achter gebleven van de oude OS versie.
Overigens komt dit ook op andere plekken voor, ik heb dit ook meegemaakt bij een upgrade van Windows als je van XP naar 7, of van 7 naar 10 ging dat er zaken achterbleven die problemen konden geven..
Software is a very fickle thing...
Weet iemand hoe de klok style op het logo screen is aan te passen? Alle google huis lijken over oxygen 10 te gaan.
Klok staat nu linksboven wat al lelijk is een dan ook nog die rode 1.
In v10 had ik het aan eten te passen, maar in v11 kan ik de settings niet vinden.
Onder customizations zie Iik alleen nog de klok voor het ambient display, maar die gebruik ik niet en die setting lijkt geen effect te hebben.
In v10 had ik het aan eten te passen, maar in v11 kan ik de settings niet vinden.
Onder customizations zie Iik alleen nog de klok voor het ambient display, maar die gebruik ik niet en die setting lijkt geen effect te hebben.
Deze kun je niet aanpassen voor zover ik heb gezien.Opperpanter2 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:07:
Weet iemand hoe de klok style op het logo screen is aan te passen? Alle google huis lijken over oxygen 10 te gaan.
Op beta 4 werkt de rotatie anders in bijvoorbeeld YouTube, meer mensen die hier last van hebben?
Als ik een video full screen kijk en dan op een Whatsapp notificatie klik opent Whatsapp ook in landscape mode. En als ik de video minimaliseer in YouTube dan blijft de YouTube app ook in landscape.
Auto-rotate staat altijd uit.
Als ik een video full screen kijk en dan op een Whatsapp notificatie klik opent Whatsapp ook in landscape mode. En als ik de video minimaliseer in YouTube dan blijft de YouTube app ook in landscape.
[ Voor 20% gewijzigd door Block_Counter op 22-11-2020 12:18 ]
Hebben jullie al door hoe je de apps in je gamespace kunt aanpassen als je in landscape vanaf de linker- of rechterbovenhoek naar beneden veegt? Ik heb daar whatsapp en instagram staan, maar zou ipv instagram veel liever discord zien. Zie op sommige screenshots bij anderen ook wel telegram (mogelijk gewijzigd bij de laatste beta (4?)). anyhow, in stable kom 'k 'r nog niet uit
Dit is eindelijk opgelost in beta 4SnoopBok schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Ik heb precies hetzelfde met OB2, Rabo Wallet geeft aan dat ik geen internetverbinding heb, terwijl ik wel verbinding heb. Erg vervelend, ik gebruik het best vaak.
Ik heb liever dat ze zulke zooi niet op me telefoon zetten gamespace etc.. teminste en of gewoon simpel mogelijk dat je het kan verwijderen en of instaleren.Block_Counter schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:17:
Op beta 4 werkt de rotatie anders in bijvoorbeeld YouTube, meer mensen die hier last van hebben?
Heb je ook wel met Google apps digitaal welzijn enzo.
Dit is dat ik na mijn eerste aankoop 8pro niet meer een OnePlus koop.
Ga terug naar pixel en of Nokia en of Apple.
Word altijd ziek van die Bloatware op mijn telefoon 🥳
Op zich is met adb bloatware redelijk goed weg te halen. Daarnaast heb je dat denk ik op alle telefoons wel wat, welk merk/ecosysteem je ook kiest. Had op de OnePlus7 gamespace er ook helemaal afgesloopt, net als alle iconpacks etc
Nu ik android 11 op mijn 8 pro geïnstalleerd heb heb ik problemen met apps die lang doen over openen. Of ze sluiten weer. Zo irritant. Het rare is dat ik met 4g wel de apps kan openen en niet met wifi. Behalve mijn klok, die sluit steeds af. Ik kon eerst de hele dag op een batterij doen en nu moet ik wel bij laden om de dag door te komen. Zou een reset helpen?
Dat met de Batterij heb ik ook vanaf 11.
Is snel leeg en doe er eigenlijk weinig mee als beetje browsen en mail.
Heb hem al twee keer gereset en nog steeds hetzelfde... Al op de beta 4 lijkt het wat beter👍
Alleen in de app brave heb ik een groene waas zo af en toe.🥳
Is snel leeg en doe er eigenlijk weinig mee als beetje browsen en mail.
Heb hem al twee keer gereset en nog steeds hetzelfde... Al op de beta 4 lijkt het wat beter👍
Alleen in de app brave heb ik een groene waas zo af en toe.🥳
Heb de laatste tijd telkens dat als ik een foto van een document oid will maken, dat camera overspringt op super macro. Echter maakt dat ding super wazige foto's. Is dat ding uit te zetten?
Ben een beetje klaar met m'n OnePlus 8 pro, vertrouwen in het merk is een beetje ingekakt.
Al sinds android 11 heeft m'n telefoon irritante bugs en gedoe met bluetooth. Maakt het gewoon een vervelend ding.
Updates laten ook op zich wachten en de laatste update is geen enkele bug echt gefikst.
Ik heb dus eigenlijk geen zin meer om bij elke nieuwe update maanden te gaan lopen betatesten, dan maar wat later de update. Heb al mijn derde OnePlus toestel en dit is de eerste die echt tegenvalt. Navigatie in de auto zorgt ook voor oververhitting melding en de accu gaat bizar snel leeg. Reset helpt geen hol.
Lijstje van dingen die ik tegenkom:
Mijn batterij gaat sneller leeg dan de voerbak van een hongerige labrador.
Apps met endless scrolling worden na een paar minuten traag
De camera schutter lag is groot geworden en een scherpe foto maken is een uitdaging geworden
Telefoon wordt heet en oververhit regelmatig
Het kompas slaat regelmatig op hol
Dash charging is langzamer geworden (langzamer dan vóór de update), warp charging is nog steeds net zo snel
Random reboots
Vingerafdrukscanner is ineens veel trager en registreert vaak mis
Extended screenshots mislukken vaak
Apps worden ongelooflijk aggresief afgesloten. Flitsmeister op de achtergrond wordt al afgesloten als je maps opstart en Spotify aanzet
Hoe kan in godsnaam een telefoon van bijna 900 euro zo slecht werken vraag ik mij af...
Al sinds android 11 heeft m'n telefoon irritante bugs en gedoe met bluetooth. Maakt het gewoon een vervelend ding.
Updates laten ook op zich wachten en de laatste update is geen enkele bug echt gefikst.
Ik heb dus eigenlijk geen zin meer om bij elke nieuwe update maanden te gaan lopen betatesten, dan maar wat later de update. Heb al mijn derde OnePlus toestel en dit is de eerste die echt tegenvalt. Navigatie in de auto zorgt ook voor oververhitting melding en de accu gaat bizar snel leeg. Reset helpt geen hol.
De camera schutter lag is groot geworden en een scherpe foto maken is een uitdaging geworden
Dash charging is langzamer geworden (langzamer dan vóór de update), warp charging is nog steeds net zo snel
Random reboots
Apps worden ongelooflijk aggresief afgesloten. Flitsmeister op de achtergrond wordt al afgesloten als je maps opstart en Spotify aanzet
Hoe kan in godsnaam een telefoon van bijna 900 euro zo slecht werken vraag ik mij af...
Share and Enjoy!
Ik heb net update binnen van android 11 wn bij instellingen is alles zwart met rode iconen en spuug lelijk
kijken of ik dan kan aanpassen
welke versie beta of final . ik heb build 11.0.1.1 IN11BAWCA schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:56:
Ben een beetje klaar met m'n OnePlus 8 pro, vertrouwen in het merk is een beetje ingekakt.
Random reboots
Gewoon de final.Noresponse schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:06:
[...]
welke versie beta of final . ik heb build 11.0.1.1 IN11BA
Share and Enjoy!
zo te lezen (en natuurlijk! niet iedereen heeft problemen) ben ik blij dat ik nog op 10 zit, en de laatste update nog niet geinstalleerd heb. Ik wacht rustig af, heb geen haast met installeren van een nieuwe versie namelijk. De pro doet het prima hier en dat wil ik zou houden, zeker omdat het mijn main telefoon is.
http://specs.tweak.to/5253
Ik draai al een hele tijd Android 11 en herken me in geen van bovengenoemde problemen. Als het zo mis is zou ik eens kijken of je er mee terug kan gaan.
Je zou ook nog kunnen proberen te wisselen naar de Global firmware oid, misschien zit je nu op de EU.
Je zou ook nog kunnen proberen te wisselen naar de Global firmware oid, misschien zit je nu op de EU.
Hier nergens last vanSjowhan schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:46:
zo te lezen (en natuurlijk! niet iedereen heeft problemen) ben ik blij dat ik nog op 10 zit, en de laatste update nog niet geinstalleerd heb. Ik wacht rustig af, heb geen haast met installeren van een nieuwe versie namelijk. De pro doet het prima hier en dat wil ik zou houden, zeker omdat het mijn main telefoon is.
Ik zal even wachten met een factory reset of iets dergelijks: er komt een update aan met veel fixes.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Update niet veel later binnen gekregen via Oxygen Updater:Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:52:
Ik zal even wachten met een factory reset of iets dergelijks: er komt een update aan met veel fixes.
Yes, is nu ook aangekondigd: OxygenOS 11.0.2.2 for the OnePlus 8 and OnePlus 8 Pro
Hey everyone,
We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 8 and OnePlus 8 Pro:
OP8
IN: 11.0.2.2.IN21DA
EU: 11.0.2.2.IN21BA
NA: 11.0.2.2.IN21AA
OP8 Pro
IN: 11.0.2.2.IN11DA
EU: 11.0.2.2.IN11BA
NA: 11.0.2.2.IN11AA
Changelog
SystemNetwork
- Optimized the experience with a split-screen of apps
- Further optimized system power consumption and increase battery life
- Fixed the small probability issue that expanded screenshot may stop working
- Fixed the issue that cache is not deleted after uninstalling apps
- Fixed the issue that the screen may flash when using fingerprint unlock
- Fixed the issue that Horizon light is not activated normally
- Fixed the small probability issue that NFC can not be turned on
- Fixed the small probability issue that Parallel Apps can not be turned on
- Fixed the small probability issue that the fan of the Warp Charge 30 Wireless Charger may not work
- Fixed the issue that Play Store could not install the app
- Updated Android security patch to 2020.11
- Fixed the small probability issue that network interruption issue in some apps
- Improve the stability of communication functions
Nog niks te zien in Oxygen Updater hier
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Heb 'm ook opgehaald via de oxygen updater, beste lijst met fixes. De eerste die ik nog open had staan, splitscreenissues (https://forums.oneplus.co...-menu-misbehaves.1347120/), is nog niet gefixt in elk geval.
[ Voor 18% gewijzigd door ascent op 26-11-2020 16:26 ]
Voor de Pro wel, maar nog niet voor de 8.
Ik heb de Pro. Weliswaar geroot, dus mss is de full image nog niet beschikbaar?Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:26:
[...]
Voor de Pro wel, maar nog niet voor de 8.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Splitscreen werkt hier, wel vertraging wanneer ik de balk in het midden van het scherm verschuif.ascent schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:25:
Heb 'm ook opgehaald via de oxygen updater, beste lijst met fixes. De eerste die ik nog open had staan, splitscreenissues (https://forums.oneplus.co...-menu-misbehaves.1347120/), is nog niet gefixt in elk geval.
Het werkt hier ook wel, maar moet soms 3x / 4x proberen, zie ook de video bij de bugreport.NeverSettle schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:29:
[...]
Splitscreen werkt hier, wel vertraging wanneer ik de balk in het midden van het scherm verschuif.
Dat klopt; alleen de incrementele updates zijn vooralsnog beschikbaar.devilkin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:26:
[...]
Ik heb de Pro. Weliswaar geroot, dus mss is de full image nog niet beschikbaar?
Ik draai nog steeds de bèta, zojuist Netflix disabled & alle data gecleared en nu weer widevine L1. Benieuwd hoe lang ik dat al had kunnen doenBlock_Counter schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:50:
Draai sinds hij uit is de open beta van oxygenOS 11, vandaag opeens widevine naar L3. Opende de Netflix app en toen liep m'n hele telefoon vast, na forced reboot widevine op L3. (niet zeker of het pas na die reboot was, maar wel vorige week gekeken dat ik met de beta nog L1 had).
Helaas.. ga misschien toch maar een rollback naar stable doen.
Wel nog steeds de zeer irritante bug met auto-rotate in YouTube
Huh, van 11.0.1.1 naar 11.0.2.2Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:58:
Yes, is nu ook aangekondigd: OxygenOS 11.0.2.2 for the OnePlus 8 and OnePlus 8 Pro
[...]
Bedankt voor de tip. Hier nu ook eindelijk weer L1. Dit truukje al eerder geprobeerd maar werkte toen niet. Nu gelukkig wel.Block_Counter schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:23:
[...]
Ik draai nog steeds de bèta, zojuist Netflix disabled & alle data gecleared en nu weer widevine L1. Benieuwd hoe lang ik dat al had kunnen doen![]()
Ja hier heb ik ook altijd last van.. hopelijk fixen ze dit snelBlock_Counter schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:23:
[...]
Normaal zijn updates voor mij altijd verbeteringen gebleken. De overstap naar "11" zorgt voor mij ook voor een snel leeg lopende batterij.wilke77 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:26:
Ik kon eerst de hele dag op een batterij doen en nu moet ik wel bij laden om de dag door te komen.
Ik nijg er dus naar om een factory reset te doen. Nog nooit uitgevoerd omdat het nooit nodig was. Ik ben dus benieuwd welke stappen ik moet ondernemen om zsm weer "up&running" te zijn? Klopt het dat ik eerst de boel moet back-uppen en deze weer 1-op-1 kan herstellen?
Alvast dank voor de antwoorden!
Ik heb de laatste dagen smorgens de melding in m'n telefoon staan
'de temperatuur van de telefoon is hersteld en de telefoon kan normaal worden gebruikt'
Ik laadt hem snacht op met de orginele draadloze lader.
Ik ga dacht misschien een valse melding maar ik had hem gisteren avond na een half uurtje van de lader gehaald en ding was heel erg warm.
Wel vreemd wie herkent dit ?
'de temperatuur van de telefoon is hersteld en de telefoon kan normaal worden gebruikt'
Ik laadt hem snacht op met de orginele draadloze lader.
Ik ga dacht misschien een valse melding maar ik had hem gisteren avond na een half uurtje van de lader gehaald en ding was heel erg warm.
Wel vreemd wie herkent dit ?
Dit heb ik ook al paar keer gehad hoor.
Ook met bedraad opladen.
Begin was ik niet te spreken over mijn eerste aankoop oneplus pro 8.... daarna werd ik toch wel even happy!
Maar toch vind ik het een bagger telefoon worden, voor het geld 🥳
Vergelijk ik hem met mijn oude Nokia 7 plus van bijna drie jaar... dan is dit toch wel mijn eerste en laatse aankoop oneplus.
Ook met bedraad opladen.
Begin was ik niet te spreken over mijn eerste aankoop oneplus pro 8.... daarna werd ik toch wel even happy!
Vergelijk ik hem met mijn oude Nokia 7 plus van bijna drie jaar... dan is dit toch wel mijn eerste en laatse aankoop oneplus.
Wat is er precies 'bagger' aan de telefoon?digiben schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:49:
Dit heb ik ook al paar keer gehad hoor.
Ook met bedraad opladen.
Als je der OnePlus 8 pro ontgrendel dan zie je allemaal apps. Swipe je van links naar rechts dan kom je op nieuws van Google. Hoe zet ik dat ook al weer uit? Ik heb mijn telefoon en factory reset gedaan.
Long press op het startscherm>instellingen>Google (3e optie van boven)wilke77 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:38:
Als je der OnePlus 8 pro ontgrendel dan zie je allemaal apps. Swipe je van links naar rechts dan kom je op nieuws van Google. Hoe zet ik dat ook al weer uit? Ik heb mijn telefoon en factory reset gedaan.
Hoi!
Hoe "scherp" is jullie main camera? de middelste camera van 't eiland is als 't goed is de camera met de grootste sensor, de wide/macrocamera (bovenin 't eiland) daarna. Allebei 48mpix. Wat me opvalt is dat als ik met de mainsensor een foto van een document wil maken, dat 'ie redelijk smudgy is. De afstand tot de folder is 10cm. Pas zodra 'ie overschakelt naar de "supermacro" stand (de wide angle lens), is ie scherper. Herkennen jullie dit? op8p op android 11.
YouTube: Blurry main camera oneplus8pro
Hoe "scherp" is jullie main camera? de middelste camera van 't eiland is als 't goed is de camera met de grootste sensor, de wide/macrocamera (bovenin 't eiland) daarna. Allebei 48mpix. Wat me opvalt is dat als ik met de mainsensor een foto van een document wil maken, dat 'ie redelijk smudgy is. De afstand tot de folder is 10cm. Pas zodra 'ie overschakelt naar de "supermacro" stand (de wide angle lens), is ie scherper. Herkennen jullie dit? op8p op android 11.
YouTube: Blurry main camera oneplus8pro
Dank je, gedaanPierre_nr1 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:07:
[...]
Long press op het startscherm>instellingen>Google (3e optie van boven)
De batterij 🔋de software,, veel bloatware.stin00 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:21:
[...]
Wat is er precies 'bagger' aan de telefoon?
Als ik hem naast me Nokia 7 plus hou van 3 jaar dan denk ik Jezus wat een fijn toestel dat ouwe kreng.
Maar we kijken over een jaartje weer verder hoe mijn Oneplus dan is... en of heb hem al weggedaan 🥳
veel bloatware.digiben schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:10:
[...]
De batterij 🔋de software,, veel bloatware.
Als ik hem naast me Nokia 7 plus hou van 3 jaar dan denk ik Jezus wat een fijn toestel dat ouwe kreng.
Maar we kijken over een jaartje weer verder hoe mijn Oneplus dan is... en of heb hem al weggedaan 🥳
kun je eens op een rijtje zetten waar je hier dan tegen aan loopt?
enige wat ik tegen kwam was die facebok koppeling maar die was snel weg.
de software:
wat bedoel je precies? is deze zo anders dan die in android 10? de looks vielen mij ook wat tegen maar dat is meet ethetiek.
de Batterij:
ook hier wat bedoel je? ik haal makkelijk een dag. en dat zie ik als mijn gebruik als prima. ik heb er 2 sim kaarten in zitten, een zakelijk en een privé. ik werk bij een partner van de grote telecom vrienden. je raad nooit wat ik belachelijk veel doe. BELLEN, daarnaast gebruik ik dagelijks wel een keer de hotspot en is app iets wat de gehele dag aan staat. en zo zijn er nog een aantal zaken, alles gaat de gehele dag met wifi aan en bluetooth. hier bel ik ook het meeste mee.
is dat slecht? geen idee, ik kan wel met een gerust hart de hele dag doorkomen.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Was tot nu toe behoorlijk tevreden over het toestel (herken de punten hierboven bijv. totaal niet), maar toch een minpunt gevonden. Maak net wat foto's bij wat gedimde verlichting (paar schemerlampen) en beweging (kinderen) en er komen me toch een aantal bagger foto's uit, alsof ik 10 jaar terug in de tijd ga. Hele blauwe waas en beweging komt er niet meer scherp op, dat ging voorheen toch beter. hopelijk wordt dit met een volgende update weer verbeterd.
[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 05-12-2020 17:28 ]
Probeer eens GCam, Bijvoorbeeld deze: https://www.celsoazevedo....e-camera/f/changelog1460/Southern Sun schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:27:
Was tot nu toe behoorlijk tevreden over het toestel (herken de punten hierboven bijv. totaal niet), maar toch een minpunt gevonden. Maak net wat foto's bij wat gedimde verlichting (paar schemerlampen) en beweging (kinderen) en er komen me toch een aantal bagger foto's uit, alsof ik 10 jaar terug in de tijd ga. Hele blauwe waas en beweging komt er niet meer scherp op, dat ging voorheen toch beter. hopelijk wordt dit met een volgende update weer verbeterd.
Bedankt voor de tip, zal er eens in duikenWenzel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:53:
[...]
Probeer eens GCam, Bijvoorbeeld deze: https://www.celsoazevedo....e-camera/f/changelog1460/
Maar ik ga geen discussie meer aan over verkoop praatjes!rhos schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:42:
[...]
veel bloatware.
kun je eens op een rijtje zetten waar je hier dan tegen aan loopt?
enige wat ik tegen kwam was die facebok koppeling maar die was snel weg.
de software:
wat bedoel je precies? is deze zo anders dan die in android 10? de looks vielen mij ook wat tegen maar dat is meet ethetiek.
de Batterij:
ook hier wat bedoel je? ik haal makkelijk een dag. en dat zie ik als mijn gebruik als prima. ik heb er 2 sim kaarten in zitten, een zakelijk en een privé. ik werk bij een partner van de grote telecom vrienden. je raad nooit wat ik belachelijk veel doe. BELLEN, daar
naast gebruik ik dagelijks wel een keer de hotspot en is app iets wat de gehele dag aan staat. en zo zijn er nog een aantal zaken, alles gaat de gehele dag met wifi aan en bluetooth. hier bel ik ook het meeste mee.
is dat slecht? geen idee, ik kan wel met een gerust hart de hele dag doorkomen.
Batterij haal je echt geen dag mee met de Oneplus 8 pro 😂
Bloatware is de sofware van oneplus wat ze door je strot douwen.
Al... ik laat het hierbij.
Doe zelf je ervaring op met het verschil wat ik bedoel..... 🥳
Koop een ander toestel en ervaar het verschil 👍
ok dat is niet echt fair.digiben schreef op zondag 6 december 2020 @ 01:54:
[...]
Maar ik ga geen discussie meer aan over verkoop praatjes!
ik heb voldoende andere toestellen onder ogen in mijn dagelijkse leven.
en ik ben ook niets aan het verkopen. ik durf oprecht te zeggen dat ik een dag haal en om een uur of 23 doe ik hm aan de lader want staat hij op 22% ofzo. dan is hij er sinds 6.45 van de lader af geweest.
maar misschien heb een maandag model. want zie niemand echt die hier deze problemen heeft.
wat betreft bloatware. elk toestel heeft dat op zijn manier. staat je dus vrij om daar gebruik van te maken.
heb je wel eens een samsung of een huawei gehad? dat is pas erg. dan is een oneplus een heerlijk toestel.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ik denk dat menig tweakers een verscheidene aanbod aan telefoons in zijn/haar handen heeft gehad. OnePlus heeft zeker, de minste clutter en bloat op hun skin binnen de huidige markt. Pixels hebben eigenlijk geen bloatware. Maar als je bijvoorbeeld google photos al een irritant stuk software vindt, dan is dat per definitie bloatware.digiben schreef op zondag 6 december 2020 @ 01:54:
[...]
OnePlus biedt een vrij kale ervaring aan met wat tweaks en extra features die voor velen missen bij stock Android, en dan later bij major updates ingebakken worden als een standaard Android feature. Een feature is geen bloatware, Facebook en netflix daarentegen zijn dat wel, maar daar kun je over het algemeen zo vanaf komen door ze te disablen vanuit de App overzicht. Want ik wil ook benadrukken dat via adb de package "uninstallen" het alleen uninstalled voor de huidige gebruiker, het verschil tussen ADB uninstall en zelf disablen via settings is dat bij het eerste het "verdwijnt" maar bij het tweede blijft het zichtbaar als uitgeschakeld staan in je lijst van Apps in instellingen. De package blijft hoe dan ook bestaan in de ROM.
Betreffende de 8 pro batterij: Eens, daar is/was zeker iets niet goed mee afgelopen maanden sinds de release van Android 11, maar het is wel weer de goeie kant op aan het gaan. Ik heb weer een hele uur SoT erbij (met mijn gebruik), waar ik voorheen na 3 a 4 uur wel mijn telefoon had leeggetrokken.
Persoonlijk ben ik niet merk trouw, ik kies gewoon een toestel op basis van ervaring en wat het aanbied. Hiervoor had ik de 6T en nu de 8 pro. Met beide tevreden, echter met de 6T was ik wel iets meer tevreden. Wie weet wat mijn volgend toestel wordt, mijn requirements zijn in ieder geval fatsoenlijk scherm, batterij, prima camera en een consistente OS ervaring. En dat laatste kan ik alleen vinden bij: OnePlus telefoons, Google pixels en iPhones. Bij de rest zie ik dat nooit terug. Als iPhone nou eens de apps aanbood die ik nu gebruik...
Ik haal met Android 11 makkelijk 1 dag accu. 's Avonds staat de batterij rond de 55% als ik hem 's ochtends van de lader heb gehaald. Scherm heb ik op het maximale staan qua details. Als je meer dan 4 uur scherm tijd op je telefoon hebt op een dag, dan vind ik dat persoonlijk ook niet heel gezond. Maar dat is een andere discussie
.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Volgens mij zitten er af en toe gewoon slechte exemplaren tussen. Met mijn vorige telefoon, een S9, haalde ik nooit een hele dag. Ding werd ook snel warm etc. Haalde nooit hetzelfde als in de reviews e.d. Met de op8p haal ik makkelijk 1 dag. Grootste nadeel van de oneplus toestellen vind ik de camera's. Die van de 8 Pro zou mee moeten kunnen met die toppers, maar dat blijkt dus tegen te vallen.
EDIT: Moest net even de S9 opstarten voor iets en valt meteen op hoe langzaam die is en hoe snel deze warm wordt. Qua snelheid/soepelheid is de OP echt een verademing.
EDIT: Moest net even de S9 opstarten voor iets en valt meteen op hoe langzaam die is en hoe snel deze warm wordt. Qua snelheid/soepelheid is de OP echt een verademing.
[ Voor 17% gewijzigd door Opperpanter2 op 07-12-2020 13:32 ]
Van alles roepen en niets willen onderbouwen, daar heeft echt niemand wat aan. Dit topic is voor ervaringen en discussies, niet voor losse flodders.digiben schreef op zondag 6 december 2020 @ 01:54:
[...]
Over de Pro kan ik weinig vertellen, maar met de normale 8 houd ik elke dag zo'n 50% tot 60% batterij over terwijl ik vrijwel niets doe aan batterijbesparende opties. Maar goed ik zit ook niet de hele dag gekluisterd aan m'n mobiel. De enige bloatware die ik ondervind is de Netflix app etc die voorgeinstalleerd zijn.
Hoi!
Ik heb sinds een aantal dagen de oneplus 8 pro (kom van de 7 pro) en liep al gelijk tegen 2 dingen aan:
- Op de 7 pro kon ik vanaf het midden van het scherm naar beneden vegen en dan kwam de balk met wifi, bluetooth etc naar beneden. Als ik dat nu doe komt er een scherm naar beneden met het weer en mijn agenda etc, is er een manier om dat scherm te verwijderen en gewoon weer in te stellen zoals op mijn 7 pro?
- Op bepaalde apps (rabobank, de giro) kan ik niet meer inloggen met mijn fingerprint terwijl ik dat wel heb ingesteld. Is dat een bug of kan moet doe ik iets verkeerd?
Ik heb sinds een aantal dagen de oneplus 8 pro (kom van de 7 pro) en liep al gelijk tegen 2 dingen aan:
- Op de 7 pro kon ik vanaf het midden van het scherm naar beneden vegen en dan kwam de balk met wifi, bluetooth etc naar beneden. Als ik dat nu doe komt er een scherm naar beneden met het weer en mijn agenda etc, is er een manier om dat scherm te verwijderen en gewoon weer in te stellen zoals op mijn 7 pro?
- Op bepaalde apps (rabobank, de giro) kan ik niet meer inloggen met mijn fingerprint terwijl ik dat wel heb ingesteld. Is dat een bug of kan moet doe ik iets verkeerd?
OnePlus had de OnePlus Shelf terug in de OnePlus 8 series gezet. I.p.v. van links naar rechts swipen, waar Google Feed zit, is het nu van midden het scherm naar beneden swipen. Je kan dat aanpassen door: lang op je achtergrond te drukken > home settings > swipe down to access.KeesDG72 schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:37:
Hoi!
Over je bank apps, geen idee. Bij mij werkt ABN AMRO wel. Je kan proberen om de caches te legen van die apps.
Maar ik roep niks, is mijn eigen ervaring en hoe ik er over denk.stin00 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:08:
[...]
Van alles roepen en niets willen onderbouwen, daar heeft echt niemand wat aan. Dit topic is voor ervaringen en discussies, niet voor losse flodders.
Over de Pro kan ik weinig vertellen, maar met de normale 8 houd ik elke dag zo'n 50% tot 60% batterij over terwijl ik vrijwel niets doe aan batterijbesparende opties. Maar goed ik zit ook niet de hele dag gekluisterd aan m'n mobiel. De enige bloatware die ik ondervind is de Netflix app etc die voorgeinstalleerd zijn.
Heb toch heel wat toestellen gehad,
bloatware zit er genoeg op.
Kijk maar eens bij de Oneplus apps die er op worden gegooid. 🥳
Volgende is bij mij geen oneplus meer 😅
Maar je hebt gelijk 👍
Dit vind ik zeer kwalijk...
https://security.oneplus.com/mend.html
De hele 2020 lineup krijgt nu security updates elke kwartaal in plaats van elke maand. Een wtf moment.
De hele 2020 lineup krijgt nu security updates elke kwartaal in plaats van elke maand. Een wtf moment.
Gelukt thanks!NeverSettle schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:49:
[...]
OnePlus had de OnePlus Shelf terug in de OnePlus 8 series gezet. I.p.v. van links naar rechts swipen, waar Google Feed zit, is het nu van midden het scherm naar beneden swipen. Je kan dat aanpassen door: lang op je achtergrond te drukken > home settings > swipe down to access.
Over je bank apps, geen idee. Bij mij werkt ABN AMRO wel. Je kan proberen om de caches te legen van die apps.
wauw, niet tofPhntm schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:04:
De hele 2020 lineup is krijgt nu security updates ell kwartaal in plaats van elke maand. Een wtf moment.
waar lees je dat? ik zie alleen : Devices receiving regular security updates:Phntm schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:04:
Het is kennelijk nu gewijzigd...golden1988 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:56:
[...]
waar lees je dat? ik zie alleen : Devices receiving regular security updates:
Voortaan maar een screenshotje maken.......maar ik heb het ook gelezen hoor. OnePlus heeft de tekst gewijzigd.
Het ontging mij inderdaad om een screenshot te maken, laten we vanuit gaan dat het ging om een fout.Pierre_nr1 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:53:
[...]
Voortaan maar een screenshotje maken.......maar ik heb het ook gelezen hoor. OnePlus heeft de tekst gewijzigd.
Phntm schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:05:
[...]
Het ontging mij inderdaad om een screenshot te maken, laten we vanuit gaan dat het ging om een fout.
Even een andere vraag, bestaat er een manier om Bluetooth verbindingen op te slaan als je gaan resetten? Ik wil van beta terug naar stable maar haat het om telkens alle BT apparaten opnieuw te moeten koppelen 😁 ik vermoed van niet, maar niet vragen is altijd verliezen
Ik kan er zelf totaal niet tegen dat ik er niet in slaag een fatsoenlijke screenprotector te krijgen. Allemaal laten ze los bij de randen, wat je ook probeert.
Alle soort glasplaatjes passen totaal niet om het gebogen scherm heen. Dan heb je nog alle hydrogel films. Die passen goed maar laten in mijn geval bijna allemaal rechtsboven los.
Enige wat ik nog niet heb geprobeerd is dat opplakbare plaatje. Dus met die soort lijm. Hoe zijn de ervaringen daar mee?
Of heeft iemand een gouden tip?
Alle soort glasplaatjes passen totaal niet om het gebogen scherm heen. Dan heb je nog alle hydrogel films. Die passen goed maar laten in mijn geval bijna allemaal rechtsboven los.
Enige wat ik nog niet heb geprobeerd is dat opplakbare plaatje. Dus met die soort lijm. Hoe zijn de ervaringen daar mee?
De meeste glasplaatjes hebben alleen aan de rand een plaklaag waardoor die snel loslaat. De hydrogel films is gewoon een beter alternatief daarvoor.KaiseRRuby schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:46:
Ik kan er zelf totaal niet tegen dat ik er niet in slaag een fatsoenlijke screenprotector te krijgen. Allemaal laten ze los bij de randen, wat je ook probeert.
Als je echt een glasplaatje wilt, kan je diegene met lijm proberen. Had ik ook gedaan met mijn 7 Pro, 7T Pro en mijn 8 Pro. Koop je gewoon bij ali (goedkoper) of amazon voor een paar euro. Dit moet je wel goed aanbrengen en even goed laten uitharden (12/24 uur) nadat je hem met UV licht heb behandeld.
Enige nadeel is dat ook bij dit soort screenprotectors het lijm afbreekt, waardoor je dit dan te zien krijgt. Mijn oude 7T Pro
Hierbij maakt het niet uit of je een van de duurdere protectors neemt van Whitedome of gewoon van Ali, want ik heb ze beide gehad.
hi!
Zie het accessoires topic. Daar heb ik er eentje geplaatst van Ali die ik goed vind werken.KaiseRRuby schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:46:
Iemand ook dat soms in Chrome bij sommige websites en op het moment dat ik dit typ af en toe de kleur temperatuur van het scherm ineens veranderd.
Van koud wit ineens naar wat warmer wit en spontaan weer terug.
Erg vaag.
Reboot helpt niet, had het net voor het updaten en na het updaten. (Versie Oxygen OS 11.0.2.2.IN11BA).
Erg vaag.
Reboot helpt niet, had het net voor het updaten en na het updaten. (Versie Oxygen OS 11.0.2.2.IN11BA).
Ga naar Chrome://flags > typ in de zoekbalk "color" > schakel "Dynamic color gamut" uit.ComTech schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:12:
Iemand ook dat soms in Chrome bij sommige websites en op het moment dat ik dit typ af en toe de kleur temperatuur van het scherm ineens veranderd.
Erg vaag.
Batterij lijkt wel weer beter met de laatste update. Nou ben ik ivm werk doordeweeks niet bepaald grootverbruiker, maar nu 45u van de lader en 4u sot en 30%over is voor mijn doen wel een duidelijke verbetering
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 09-12-2020 19:09 ]
Heb trouwens maar weer eens een custom rom geflashed. Geen idee waarom eigenlijk, vond het ook gewoon leuk. Pixel Experience heeft een Android 11 beta versie en die draai ik nu.
Wat zijn je ervaringen hier mee? En zou je wat screenshots kunnen plaatsen?KaiseRRuby schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:09:
Heb trouwens maar weer eens een custom rom geflashed. Geen idee waarom eigenlijk, vond het ook gewoon leuk. Pixel Experience heeft een Android 11 beta versie en die draai ik nu.
Binnenkort krijg ik glasvezel internet via KPN. Nu krijg ik dan de KPN Experiabox v12 en die ondersteund Wifi-6.
Moet ik op de OP8Pro nog iets instellen om via wifi-6 te connecten of gaat dit automatisch? Ik kan hier niets over vinden.
Moet ik op de OP8Pro nog iets instellen om via wifi-6 te connecten of gaat dit automatisch? Ik kan hier niets over vinden.
Werkt allemaal goed, zeker gezien het feit dat het nog een alpha Android 11 versie is. Er komen snel updates, dev is aan te spreken op Telegram en lijkt behoorlijk bekwaam. Reden voor mij was vooral dat Android Auto bij mij soms minutenlang duurde voordat het schermpje kwam. Nu plug ik hem in en hij doet het. Verder is het super snappy, snel en goed. De camera is ook niet slecht vind ik, het is een versie van GCam.Petert87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:30:
[...]
Wat zijn je ervaringen hier mee? En zou je wat screenshots kunnen plaatsen?
Wat niet werkt is face unlock (komt in januari begreep ik, zit wel in de alpha versie van Paranoid Android) en FOD werkt niet als nachtmodus aan staat van je scherm. Ik vind de lees/nachtmodus van het scherm ook errrrg geel, dus dat gebruik ik niet. Maar he, het is een alpha he.
/f/image/2V4JRhdkIshKsQtlbfuE6WHS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PqaQOC8avIsvIIwBmZOVtEqe.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door KaiseRRuby op 11-12-2020 14:45 ]
Top, dank je! Hoe is de batterij verder?KaiseRRuby schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:43:
[...]
Werkt allemaal goed, zeker gezien het feit dat het nog een alpha Android 11 versie is. Er komen snel updates, dev is aan te spreken op Telegram en lijkt behoorlijk bekwaam. Reden voor mij was vooral dat Android Auto bij mij soms minutenlang duurde voordat het schermpje kwam. Nu plug ik hem in en hij doet het. Verder is het super snappy, snel en goed. De camera is ook niet slecht vind ik, het is een versie van GCam.
Wat niet werkt is face unlock (komt in januari begreep ik, zit wel in de alpha versie van Paranoid Android) en FOD werkt niet als nachtmodus aan staat van je scherm. Ik vind de lees/nachtmodus van het scherm ook errrrg geel, dus dat gebruik ik niet. Maar he, het is een alpha he.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb altijd LineageOS en Cyanogenmod gebruikt, beviel altijd goed. Zit te denken nu voor PE te gaan.
Jij held!! Lost het probleem op haha.Pierre_nr1 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:45:
[...]
Ga naar Chrome://flags > typ in de zoekbalk "color" > schakel "Dynamic color gamut" uit.
Geen informatie beschikbaar
Batterij was best wel prima.Petert87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:52:
[...]
Top, dank je! Hoe is de batterij verder?
Ik heb altijd LineageOS en Cyanogenmod gebruikt, beviel altijd goed. Zit te denken nu voor PE te gaan.
Ben wel weer terug naar OOS. Wilde na PE even CRdroid flashen, die is ook uit gebaseerd op android 11. Dat ging niet helemaal goed dus via die MSM tool weer terug naar stock. Over een weekje ofzo misschien nog eens proberen om Crdroid te flashen, nu even weinig zin.
Er zit hier toch iemand in het software team van oxygen? Of vergis ik me nou.
Heb het probleem met de OP Pro met YouTube dat op de laagste helderheid je letterlijk de schermtint ziet verspringen van normaal naar groene waas in een fractie van een seconde. Dit komt alleen voor bij de YouTube applicatie.
Ook verspringt de schermtint van helder wit naar een iets doffere crème tint op google Chrome.
Heb eerder een OP Pro gehad en die had het ook op google Discovery en Gmail. ( Goed zichtbaar in dark mode op lage helderheid van 0 tot 30 procent. ) Dus in dit geval is het minimaal echt alleen bij 0 procent en al bij 10 procent zie je dat het mooi egaal grijs word. Dus verbetering echter nog net niet helemaal.
Kan dit met software updates opgelost worden in de toekomst? Of is het iets ( kleins ) waar ik dan tevreden mee moet zijn..
Voor de rest een toptoestel.
Heb het probleem met de OP Pro met YouTube dat op de laagste helderheid je letterlijk de schermtint ziet verspringen van normaal naar groene waas in een fractie van een seconde. Dit komt alleen voor bij de YouTube applicatie.
Ook verspringt de schermtint van helder wit naar een iets doffere crème tint op google Chrome.
Heb eerder een OP Pro gehad en die had het ook op google Discovery en Gmail. ( Goed zichtbaar in dark mode op lage helderheid van 0 tot 30 procent. ) Dus in dit geval is het minimaal echt alleen bij 0 procent en al bij 10 procent zie je dat het mooi egaal grijs word. Dus verbetering echter nog net niet helemaal.
Kan dit met software updates opgelost worden in de toekomst? Of is het iets ( kleins ) waar ik dan tevreden mee moet zijn..
Het antwoord op je tweede vraag staat letterlijk 2 posts boven je. Maar met de zoekfunctie was je er ook prima gekomenMichelka schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 00:17:
Er zit hier toch iemand in het software team van oxygen? Of vergis ik me nou.
Ik heb nu een Ibywind TPU screenprotector op mijn 8 Pro na misschien wel tien verschillende glazen of andere plastic protectors gebruikt te hebben, allemaal lieten ze los of er zat direct al stof onder. Sinds ik de Ibywind protector heb geen enkel probleem meer, behalve dat deze niet bepaald krasvast is, het is echt TPU plastic. Heb ze bij Amazon.nl gekocht voor een tientje voor twee stuks.KaiseRRuby schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:46:
Posts over screenprotectors horen hier niet thuis, maar in [OnePlus 8-serie] Accessoires. Heb die posts dus die kan top verhuisd.
Ik vraag me af of meer mensen het probleem hebben met Android auto met de 8 pro:
Ik heb een Volkswagen caddy 2017 en een MG zs ev 2020.
Beide gebruik ik Android auto dagelijks in. Met oxygenos 10 geen problemen. Altijd direct verbinding.
Nu heb ik al een paar maanden de oxygen is 11 beta er op staan. Waarvan beta 4 dus als laatste.
Ik ben deze week teruggegaan naar stabiel met een schone installatie in de hoop dat het de problemen zou oplossen. Maar helaas.
Het probleem wat ik ondervind is dat bij het verbinden met de auto het soms wel een paar minuten duurt voor hij verbinding probeert te maken. Soms krijg ik dan ook nog eens een wart scherm of geeft die radio een foutmelding. Telefoon herstarten helpt dan. Ik zie wel dat die zodra de USB er in zit die direct begint met laden. Maar de verbinding met Android auto duurt altijd erg lang voor die begint.
Hebben meer mensen dit? En zo ja is hier een oplossing voor. Of kan ik nog proberen eens een andere rom zoals pixel experience er op te zetten?
Beide gebruik ik Android auto dagelijks in. Met oxygenos 10 geen problemen. Altijd direct verbinding.
Nu heb ik al een paar maanden de oxygen is 11 beta er op staan. Waarvan beta 4 dus als laatste.
Ik ben deze week teruggegaan naar stabiel met een schone installatie in de hoop dat het de problemen zou oplossen. Maar helaas.
Het probleem wat ik ondervind is dat bij het verbinden met de auto het soms wel een paar minuten duurt voor hij verbinding probeert te maken. Soms krijg ik dan ook nog eens een wart scherm of geeft die radio een foutmelding. Telefoon herstarten helpt dan. Ik zie wel dat die zodra de USB er in zit die direct begint met laden. Maar de verbinding met Android auto duurt altijd erg lang voor die begint.
Hebben meer mensen dit? En zo ja is hier een oplossing voor. Of kan ik nog proberen eens een andere rom zoals pixel experience er op te zetten?
Toevallig is er vandaag een survey verschenen van OnePlus over Bluetooth problemen: https://forms.office.com/...LNUxORkVSVVI3NFFDWVpRWS4u
Hmmm...hier geen problemen met AA op Android 11, OP8pro op m'n Renault R-link systeem. Instant connect.....ligt dan toch aan je car unit? Heb je die misschien kunnen updaten?1993jjohan schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:24:
Ik vraag me af of meer mensen het probleem hebben met Android auto met de 8 pro:
Idem met de Hyundai i20 uit 2019, herkent mijn toestel en vanaf daar werkt het gewoon zoals je verwacht.codegro schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:29:
[...]
Hmmm...hier geen problemen met AA op Android 11, OP8pro op m'n Renault R-link systeem. Instant connect.....ligt dan toch aan je car unit? Heb je die misschien kunnen updaten?
Al een paar keer eerder gezegd, ik heb precies hetzelfde. VW Polo uit 2020.1993jjohan schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:24:
PE werkt inderdaad als rom. Maar daar zijn wel wat andere problemen nog.
Een vraag. Heb een OnePlus 8 pro 128 GB. Nog geen probleem met het scherm gehad. Opeens constateer ik op sommige witte vlakken een licht gele waas. Wat te doen? Ik hoor het graag
Night light aan of is het alleen in Chrome?zuukie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:04:
Een vraag. Heb een OnePlus 8 pro 128 GB. Nog geen probleem met het scherm gehad. Opeens constateer ik op sommige witte vlakken een licht gele waas. Wat te doen? Ik hoor het graag
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 8-serie] Accessoires
- Discussie over de Crackable game hoort hier: Crackables 2
- Vragen en opmerkingen over Oxygen Updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 8-serie] Accessoires
- Discussie over de Crackable game hoort hier: Crackables 2
- Vragen en opmerkingen over Oxygen Updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie