Ik heb hem nu sinds 6 maanden en ik ben nog steeds erg tevreden. Bouwkwaliteit vind ik super. Hij is lekker dun, ligt goed in de hand Denk dat dat de grootste selling point is tov de Nord.Beltoni schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:53:
Kijk alweer een tijdje af en toe op de OnePlus website. Loop nog steeds met de OnePlus 3 rond, die eigenlijk wel aan vervanging toe is. Werkt nog steeds oke maar de batterij heeft zijn beste tijd gehad en er zitten inmiddels ook de nodige barsten in het scherm.
Had de Nord al een tijdje op de lijst staan. Interessante prijs en voldoet aan mijn eisen, een competitief geprijsd toestel waarmee ik eenvoudig non-gaming apps kan draaien. Wachtte eigenlijk met bestellen tot de nieuwe Buds Z beschikbaar waren.
Nu zie ik de Black Friday deal voorbij komen. De OnePlus 8 voor 499 euro en begin ik wel te twijfelen. Kwalitatief toch een stuk beter dan de Nord, minder plastic en betere specificaties. Tegelijk is de Pro net gelanceerd en komt in het voorjaar natuurlijk de opvolger, maar zo blijf je in principe bezig.
Daarom even de vraag/stelling aan de experts: voor slechts 100 euro extra t.o.v. de Nord, krijg je met de OnePlus 8 meer waar voor je geld.
Android fanboy
:strip_exif()/f/image/0bNYTdT39uAKctmBi4t0T1Ql.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NRjY9SIJ7YeYlqjc9s1jzjv9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zS65o0Ze1bryWceGHahn4MH6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HfN33HgUUqgs2KnVE0N3RBh9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aWzasl5NMePvwU1sxnfeOkaw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KHyC5tHxI8XgtIdzajHa5mva.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BB8CBNiJOCWpVjQlYCmhD7uO.jpg?f=fotoalbum_large)