Pierre_nr1 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:55:
[...]
Je begrijpt er niet veel van helaas, wellicht daarom zo'n stortvloed aan vele onzin en tegenstrijdigheden,. Maar tegen fanboys is en weiger ik tegen te vechten.
Ik ben tevreden met mijn 8 Pro met een perfect scherm. Een scherm dat iedere koper zou behoren te hebben. Zo niet, retourneren en wachten tot dat je de juiste hebt.
Nogmaals vele aannames over mij als persoon. Argumentum Ad hominem uit je ivoren toren laat je niet verstandiger lijken.. Dat je vind dat je recht hebt op iets, prima. Maar ga niet anderen vertellen dat ze niks van begrijpen als je niks opnoemt behalve: "toestel vind ik duur, dus ik vind x, en jij bent het oneens met mijn mening dus jij bent een fanboy". Klinkt een beetje onnozel.
We hebben allemaal betaald voor het toestel, en ieder van ons deelt een andere mening. Je zegt dat ik onzin vertel en tegenstrijdig ben, maar je geeft niet aan waar en hoe. Niks concreet dus. Als je even google gebruikt en dus eigenlijk echt als een Tweaker zou gedragen, dus research doen, zou je beter inzien dat jouw manier van discussiëren behoorlijk kinderachtig is. Wil je geen goed gesprek, dan hoef je niet denigrerend te reageren. Ik ga dus ook geen moeite meer doen om je iets te vertellen als je kennelijk zo koppig wilt gedragen.
Be my guest. Ik heb het netjes geprobeerd te houden.
Betreffende het scherm probleem, ga je dit jaren nog tegenkomen. Een trend die ik verwacht te zien is dat de mid end devices de nieuwe high end gaan worden en dat het premium segment verder maar blijft stijgen (in prijs). Toen de consument de hoge prijzen heeft geaccepteerd van high end toestellen, zijn fabrikanten daar een schepje bovenop gaan doen. Nu heb je een ultra premium high end segment voor bedragen van boven de 1100 euro. Echter wordt de hardware er niet beter op(lees: baanbrekend). Getuige de Note 20 ultra met de amoled green tinting problemen. Het verschil zal worden gemaakt met software en dan met name het ecosysteem. Iets waar Apple en Samsung erg sterk in zijn.