Nee clean flash. Eerst Lineage OS geprobeerd, maar teveel buggs. Daarna volledige wipe en clean flash van Oxygen OS.
Verwijderd
Ik heb nu ruim een week een Samsung Galaxy s20 plus, en ben er eigenlijk niet zo heel blij mee. Ik kom van een Huawei P20 pro en die camera was echt fantastisch. Bij de S20+ krijg ik het maar niet fatsoenlijk. Teveel contrast waardoor je soort grijze schaduw krijgt bij portretten bijvoorbeeld. Snel niet scherp. Mijn Huawei was eigenlijk altijd ok. Verder vind ik de vingerscanner heel matig.
In denk er dus over deze terug te sturen en denk na over een oneplus 8 pro. Iemand ervaring met beide telefoons die mij kan vertellen dit juist wel of niet te doen?
In denk er dus over deze terug te sturen en denk na over een oneplus 8 pro. Iemand ervaring met beide telefoons die mij kan vertellen dit juist wel of niet te doen?
Grappig, ik heb een oneplus 8 en twijfel echt over de camera kwaliteit. Is de s20 beter qua kwaliteit? Zijn op dit moment 100 euro goedkoper dan normaal.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:39:
Ik heb nu ruim een week een Samsung Galaxy s20 plus, en ben er eigenlijk niet zo heel blij mee. Ik kom van een Huawei P20 pro en die camera was echt fantastisch. Bij de S20+ krijg ik het maar niet fatsoenlijk. Teveel contrast waardoor je soort grijze schaduw krijgt bij portretten bijvoorbeeld. Snel niet scherp. Mijn Huawei was eigenlijk altijd ok. Verder vind ik de vingerscanner heel matig.
Verwijderd
Heb je de gewone 8, of de pro? Waar ben je niet tevreden over?UltraInstinct schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:23:
[...]
Grappig, ik heb een oneplus 8 en twijfel echt over de camera kwaliteit. Is de s20 beter qua kwaliteit? Zijn op dit moment 100 euro goedkoper dan normaal.
Ik heb de de S20+, en ben dus niet blij met de camera om de redenen die ik hierboven noemde. Voor de camera zou ik liever weer terug gaan naar mijn Huawei P20 pro (maar die is overleden helaas)
De oneplus 8. Op zich heel erg tevreden met mijn telefoon. Zat net met een vriend een videogesprek te houden en zijn s8 camera leek vele malen beter. Vandaar dat ik nu twijfel of ik toch een andere telefoon moet aanschaffen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:40:
[...]
Heb je de gewone 8, of de pro? Waar ben je niet tevreden over?
Ik heb de de S20+, en ben dus niet blij met de camera om de redenen die ik hierboven noemde. Voor de camera zou ik liever weer terug gaan naar mijn Huawei P20 pro (maar die is overleden helaas)
Ik ben benieuwd wat de andere zal worden 😁UltraInstinct schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:42:
[...]
De oneplus 8. Op zich heel erg tevreden met mijn telefoon. Zat net met een vriend een videogesprek te houden en zijn s8 camera leek vele malen beter. Vandaar dat ik nu twijfel of ik toch een andere telefoon moet aanschaffen.
Dacht aan de s20, maar weet niet hoeverre de camera exact beter is. Andere kant lever je best veel in met de s20. Minder effectievere processor, bloatware, minder snellere charger meegeleverd etc.
Lees elders nog het e.e.a. over lens flare problemen bij foto's. Hoe is de ervaring hier de laatst tijd wat dat betreft?
De 10.5.10 EU versie is de gehele foto doorkijk functie eruit gesloopt.
Maakt mij dat niet veel uit maar een beetje meer info hierover had oneplus gesierd.
Maakt mij dat niet veel uit maar een beetje meer info hierover had oneplus gesierd.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ugh. Ik heb ook wel een paar rariteiten, dus misschien ook wel geen slecht idee... maar dan terug alles instellen qua appsRicardo_1994 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:30:
[...]
Nee clean flash. Eerst Lineage OS geprobeerd, maar teveel buggs. Daarna volledige wipe en clean flash van Oxygen OS.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
F*cking fortnite. heb mijn OP6 te koop staan en zowel hier als op marktplaats wordt de laatste dagen alles geprobeerd om maar achter mijn imei en pcba te komen om één of ander raar dansje te krijgen [/rant]
Ik vind dat nooit zo'n probleem. Wel weer leuk om alles weer te installeren en het rooten met allerlei tooltjes.devilkin schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:19:
[...]
Ugh. Ik heb ook wel een paar rariteiten, dus misschien ook wel geen slecht idee... maar dan terug alles instellen qua apps
Mjaaa, ik doe dat ook wel semi graagRicardo_1994 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 18:47:
[...]
Ik vind dat nooit zo'n probleem. Wel weer leuk om alles weer te installeren en het rooten met allerlei tooltjes.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ok, zeer irritant:
Wanneer ik in de auto podcasts luister via de bluetooth radio, gebeurt het regelmatig dat uit het niets ineens het volume naar 60% schiet. Om m dan weer op 100% te krijgen moet ik per se het volume aanpassen op mijn telefoon, en een melding wegklikken. Natuurlijk levensgevaarlijk om dat tijdens het rijden te moeten doen, kan dat uit? Met m'n oneplus 6 en met de 3T had ik hier geen last van...
Wanneer ik in de auto podcasts luister via de bluetooth radio, gebeurt het regelmatig dat uit het niets ineens het volume naar 60% schiet. Om m dan weer op 100% te krijgen moet ik per se het volume aanpassen op mijn telefoon, en een melding wegklikken. Natuurlijk levensgevaarlijk om dat tijdens het rijden te moeten doen, kan dat uit? Met m'n oneplus 6 en met de 3T had ik hier geen last van...
Share and Enjoy!
Klinkt alsof er een notificatie binnen komt.WCA schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:16:
Ok, zeer irritant:
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Nee, het gaat om de 'high volume warning'.Golf2vr6 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:51:
[...]
Klinkt alsof er een notificatie binnen komt.
Staat iets op het scherm van "to protect you from hearing loss" blablabla, vet irritant. Het is geen koptelefoon, maar een speaker met eigen volumeregeling dus het is nog nutteloos ook.
Share and Enjoy!
Heb hetzelfde probleem. Voor mijn in-ears vind ik het zeer fijn dat ik mezelf niet doof kan maken. Echter voor in de auto is de volume gewoon te zacht, totdat je die notificatie accepteert. Dat gaat dus helaas niet voor mij tijdens het rijden. Ik gooi de volume van de auto stereo zelf hoger want ja ik ga niet friemelen aan mijn toestel tijdens het rijden.WCA schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:53:
[...]
Nee, het gaat om de 'high volume warning'.
Staat iets op het scherm van "to protect you from hearing loss" blablabla, vet irritant. Het is geen koptelefoon, maar een speaker met eigen volumeregeling dus het is nog nutteloos ook.
En dan loop ik tegen het feit aan dat mn autoradio niet zo gek hard kan, en dat mn podcasts vaak vrij zacht gemasterd zijn. Gewoon bloedirritant. Is het nog steeds zo dat de global rom dit niet heeft, en de EU rom wel? Zo ja, kan je zonder dataverlies wisselen?Phntm schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:42:
[...]
Heb hetzelfde probleem. Voor mijn in-ears vind ik het zeer fijn dat ik mezelf niet doof kan maken. Echter voor in de auto is de volume gewoon te zacht, totdat je die notificatie accepteert. Dat gaat dus helaas niet voor mij tijdens het rijden. Ik gooi de volume van de auto stereo zelf hoger want ja ik ga niet friemelen aan mijn toestel tijdens het rijden.
Share and Enjoy!
Ja ditzelfde heb ik ook gemerkt, maar dan gewoon op het homescreen op mijn OP8Pro.devilkin schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:44:
Ik merk dat soms het scherm niet uit gaat - lockscreen blijft gewoon op staan, of een bepaalde app in foreground, terwijl ik toch m'n sleep timeout op 1m heb staan. Nog mensen die dit gezien hebben?
Als ik het scherm niet meer aanraak gaat deze niet uit na de ingestelde periode in settings.
Zit op versie 10.5.8.
Heb wel geen geroot systeem met wat tweaks, maar deze zouden dit gedrag niet moeten veroorzaken.
Een restart van de telefoon kan dit wel tijdelijk oplossen.
Nog meer mensen dit gezien?
Die instelling staat aan, maar dat is wat anders. Dat is de instelling om je telefoonvolume te kunnen regelen met de volumeknoppen op je koptelefoon/bt speakerMajesty schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:52:
@WCA @Phntm
Hebben jullie deze instelling niet toevallig aan staan die ervoor zorgt dat je bluetooh audio geleveld wordt?
[Afbeelding]
Daarnaast krijg je die melding over te hoog volume alleen wanneer je telefoon herstart is.
Ik krijg die melding ook regelmatig zonder gerestart te hebben overigens.
Share and Enjoy!
Hmm, bij mijn bluetooth oortjes moet ik alsnog onafhankelijk van mijn telefoon het volume omhoog zetten. Je zou eens kunnen experimenteren met het uitzetten van de setting.WCA schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:54:
[...]
Die instelling staat aan, maar dat is wat anders. Dat is de instelling om je telefoonvolume te kunnen regelen met de volumeknoppen op je koptelefoon/bt speaker
Ik krijg die melding ook regelmatig zonder gerestart te hebben overigens.
En die melding van te hoog volume krijg ik toch echt alleen als mijn toestel herstart is, vreemd dat dat bij jou herhaaldelijk gebeurt.
Als ik die setting uitzet kan ik geen volume meer regelen op mijn JBL charge 3 en mijn Sony WH1000xm3Majesty schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:58:
[...]
Hmm, bij mijn bluetooth oortjes moet ik alsnog onafhankelijk van mijn telefoon het volume omhoog zetten. Je zou eens kunnen experimenteren met het uitzetten van de setting.
En die melding van te hoog volume krijg ik toch echt alleen als mijn toestel herstart is, vreemd dat dat bij jou herhaaldelijk gebeurt.

Share and Enjoy!
Dit probleem heb ik ook op de 7t, soms ben ik al meer dan 100km onderweg en continu muziek geluisterd vanaf de telefoon als dit ineens gebeurt. Vreselijk irritant.WCA schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:53:
[...]
Nee, het gaat om de 'high volume warning'.
Vraagje, als je de knop van volume indruk krijg je volume en de linker kant een figuurtje van een poppetje. Wat kun je daarmee harder en zachter zetten? Sorry weet het niet
Wat krijg jij? Een poppetje?wilke77 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:30:
Vraagje, als je de knop van volume indruk krijg je volume en de linker kant een figuurtje van een poppetje. Wat kun je daarmee harder en zachter zetten? Sorry weet het niet
Of een pop upje?
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
ondertiteling optie wanneer spraak wordt gedetecteerd, klik er maar op...
ohhh je hebt daarboven nog een icoontje, dat heb ik geeneens
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2020 20:46 ]
Het gaat om het poppetje figuurtjeVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:45:
ondertiteling optie wanneer spraak wordt gedetecteerd, klik er maar op...
Ik denk dat je uitvoer niet e telefoon is maar iets anders. Dus waar draaide je op dat moment je muziek of beeld op?
totale offtopic vraag, maar kan je de iccoontjes ook groter maken? Er zit zoveel nuttigeloze ruimte tussen. (ik ben al een tijd aan het meelezen, altijd iOS gehad en wil de overstap maken naar OP in oktober / november).wilke77 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:24:
[...]
[Afbeelding] het gaat om het linker figuurtje
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Dat poppetje is het icoon voor toegankelijkheid (accessibility), waarschijnlijk heb je een van de spraak opties aanstaan.wilke77 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:24:
[...]
[Afbeelding] het gaat om het linker figuurtje
Deze kun je vinden in Instellingen > Systeem > Toegankelijkheid
[ Voor 1% gewijzigd door Block_Counter op 14-07-2020 08:34 . Reden: toegankelijkheid ipv accessibility ]
Verwijderd
Hebben meer mensen last ervan dat wanneer de telefoon op Vowifi staat je niet kan bellen?
Als ik iemand probeer te bellen gaat er geen kiestoon over, er gebeurd niets
Als ik iemand probeer te bellen gaat er geen kiestoon over, er gebeurd niets
Andere launcher installeren, bijvoorbeeld Lawnchair(gratis) of Nova uit de Play store.Flipm0de schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:14:
[...]
totale offtopic vraag, maar kan je de iccoontjes ook groter maken? Er zit zoveel nuttigeloze ruimte tussen. (ik ben al een tijd aan het meelezen, altijd iOS gehad en wil de overstap maken naar OP in oktober / november).
Kan ik zonder dataverlies de Global ROM OTA'en over een toestel waar nu een EU rom op staat? Ik wil graag kijken of die 'hearing protection' feature wellicht niet aanwezig is op de global rom.
Share and Enjoy!
Volgens mij moet je daarmee oppassen, de kans bestaat dat je unlockvingersensor dan niet meer werkt. Ik zou ff op XDA snuffelen want er was geloof ik wel een fix.
https://www.xda-developer...-partition-oneplus-8-pro/
https://www.xda-developer...-partition-oneplus-8-pro/
[ Voor 26% gewijzigd door Huigie op 14-07-2020 15:27 ]
Heb je dus wel root voor nodig, en om te rooten moet je je bootloader unlocken, en bootloader unlocken vergt een wipe van je data.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Gevonden, dank je welBlock_Counter schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:33:
[...]
Dat poppetje is het icoon voor toegankelijkheid (accessibility), waarschijnlijk heb je een van de spraak opties aanstaan.
Deze kun je vinden in Instellingen > Systeem > Toegankelijkheid
Ja in indeling homescherm kun je de apps groter maken.Flipm0de schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:14:
[...]
totale offtopic vraag, maar kan je de iccoontjes ook groter maken? Er zit zoveel nuttigeloze ruimte tussen. (ik ben al een tijd aan het meelezen, altijd iOS gehad en wil de overstap maken naar OP in oktober / november).
Helaas, dan laat ik het nog even voor wat het is. Jammer danAnonymoussaurus schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:35:
Heb je dus wel root voor nodig, en om te rooten moet je je bootloader unlocken, en bootloader unlocken vergt een wipe van je data.
Share and Enjoy!
Iemand met een 8 pro die toevallig auto focus problemen heeft sinds de laatste update (10.5.10)?
Als ik de camera app open springt die meteen naar macro modus en als ik die uitzet komt die in een soort scherpstel loop. Dus ben aan het proberen oorzaken weg te strepen, met en zonder hoesje, en ook alle camera's + sensoren aan de achterkant een keer goed schoongemaakt, maar het mocht niet baten
Vreemd genoeg lijkt de GCam app het wel correct te doen
Als ik de camera app open springt die meteen naar macro modus en als ik die uitzet komt die in een soort scherpstel loop. Dus ben aan het proberen oorzaken weg te strepen, met en zonder hoesje, en ook alle camera's + sensoren aan de achterkant een keer goed schoongemaakt, maar het mocht niet baten
Vreemd genoeg lijkt de GCam app het wel correct te doen
[ Voor 6% gewijzigd door job115 op 14-07-2020 21:11 ]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Kan je ergens zien wat de refresh rate is van je scherm op het moment zelf? Of een app die het kan?
Weet iemand hoe je bij de app iconen kunt instellen hoeveel meldingen er zijn? Staat nu bij mij een puntje, maar heb liever een getal. Ik kan het nergens vinden in de telefoon.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
@Paul01 daarvoor zal je een andere launcher moeten gebruiken, zoals Nova.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Er is een app (wel een betaalde) AutoHZ die het mogelijk maakt om per app in te stellen welke refresh rate je kan gebruiken.devilkin schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:50:
Kan je ergens zien wat de refresh rate is van je scherm op het moment zelf? Of een app die het kan?
Zijn er momenteel bij nieuwe toestellen nog problemen met het scherm? Ik heb er veel over gelezen, maar kan niet terugvinden of deze problemen nog spelen.
Voor mij persoonlijk is het belangrijk dat de camera ook zeer goed is.
Nu lees ik bij verschillende reviews dat er niet heel veel verschillen zijn met de one plus 8 en bv. samsung S20+/Ultra.
Hoe zijn de ervaringen van de camera?
Nu lees ik bij verschillende reviews dat er niet heel veel verschillen zijn met de one plus 8 en bv. samsung S20+/Ultra.
Ik heb hier niks gemerkt met scherm wat ik gezien heb op het forum... en of vast lopen.
Wel met Chrome en toch ook brave gehad, alleen niet hinderlijk met home knop drukken.
In edge heb ik het helemaal niet meer gehad.
Zoals camera kan ik niet veel over zeggen..ben niet zo'n foto freak 😅
Enige is wat ik hoor als ik iemand foto stuur, wauw ben mooie foto?
Dus ze zien toch wel verschil van de Nokia 7 plus naar de Oneplus 8 pro 📸
Vind het het een plaatje en zou nu niet meer terug willen.
Enige wat ik vind prijs kan wel 200 af, en of de draadloze oplader en of oor buds er bij leveren dan maak je denk ik meer mensen blij!
En dan zoals nu elke maand de beveiligings update keurig op tijd voor deze prijs mag ook wel 👍
Wel met Chrome en toch ook brave gehad, alleen niet hinderlijk met home knop drukken.
In edge heb ik het helemaal niet meer gehad.
Zoals camera kan ik niet veel over zeggen..ben niet zo'n foto freak 😅
Enige is wat ik hoor als ik iemand foto stuur, wauw ben mooie foto?
Dus ze zien toch wel verschil van de Nokia 7 plus naar de Oneplus 8 pro 📸
Vind het het een plaatje en zou nu niet meer terug willen.
Enige wat ik vind prijs kan wel 200 af, en of de draadloze oplader en of oor buds er bij leveren dan maak je denk ik meer mensen blij!
En dan zoals nu elke maand de beveiligings update keurig op tijd voor deze prijs mag ook wel 👍
Ik heb afgelopen 2 dagen het toestel met 120hz en fhd+ gedraaid en zwaar het toestel gebruikt... moet wel zeggen dat ik zeer te spreken ben over het resultaat...
Ik begin wel beter te snappen waarom mensen vaak fhd+ draaien i.p.v. qhd+. QHD+ is fijn als je videos gaat bekijken, voor de rest mis ik het eigenlijk niet zo.
:strip_exif()/f/image/aZh0lQ3MfrbbpP9JPZO7Aws6.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik begin wel beter te snappen waarom mensen vaak fhd+ draaien i.p.v. qhd+. QHD+ is fijn als je videos gaat bekijken, voor de rest mis ik het eigenlijk niet zo.
Ik heb het toestel sinds afgelopen maandag en geen groene waas oid te zien. Mijn toestel is geproduceerd op 21 mei 2020.Freeman schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 18:09:
Zijn er momenteel bij nieuwe toestellen nog problemen met het scherm? Ik heb er veel over gelezen, maar kan niet terugvinden of deze problemen nog spelen.
Ik ben zeer te spreken over de camera. Ik kom van de Huawei P20 die ook prima plaatjes maakt, maar dit is toch wel een stap beter.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Hoeveel scheelt het met QHD bij jou? (zo ongeveer dan).Phntm schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 21:05:
Ik heb afgelopen 2 dagen het toestel met 120hz en fhd+ gedraaid en zwaar het toestel gebruikt... moet wel zeggen dat ik zeer te spreken ben over het resultaat...[Afbeelding]
Sinds kort raak ik regelmatig m'n mobiele data kwijt. Vaak na een periode van geen gebruik is mijn 4G icoon verdwenen en heb ik geen data. Na een reboot is alles weer normaal. Vliegtuigmodus aan/uit heeft geen effect. Iemand die dit ook ervaart?
8Pro met T-mobile overigens
[ Voor 5% gewijzigd door bjvdven op 17-07-2020 08:45 ]
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Ahhh....dan is het toch een T-moble dingetje. Ik gebruik de 8 pro dual sim (T-mobile en Youfone). Had laatst ook dat 4G van T-mobile volledig verdwenen was. Omschakelen naar Youfone data loste dat op (en terugschakelen naar T-mobile ook weer....). Oorzaak? geen idee. Denk een handshake dingetje.bjvdven schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 08:38:
Sinds kort raak ik regelmatig m'n mobiele data kwijt. Vaak na een periode van geen gebruik is mijn 4G icoon verdwenen en heb ik geen data. Na een reboot is alles weer normaal. Vliegtuigmodus aan/uit heeft geen effect. Iemand die dit ook ervaart?
Met mijn reguliere gebruik als ik niet zware dingen zou draaien als games dan is er toch wel een verschil van enkele uren er tussen. Het meeste SoT wat ik heb gehaald met QHD+ is ong. 4,5 uur. Met FHD+ als ik tot het absolute max zou gaan en ik zou het extrapoleren... 8-9 uur? Dat is bijna het dubbele. Dat is heel merkbaar. Ter verduidelijking draai ik op beide resolutie altijd op 120hz, dat is echt super chill.Southern Sun schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 08:23:
[...]
Hoeveel scheelt het met QHD bij jou? (zo ongeveer dan).
Ik heb iets soortgelijks. Bij mij valt zo af en toe voor 10 seconden het volledige netwerk weg, om direct terug te komen. Dit heb ik op meerdere plekken gezien. Ik zit bij Vodafonebjvdven schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 08:38:
Sinds kort raak ik regelmatig m'n mobiele data kwijt. Iemand die dit ook ervaart?
Ik heb altijd het scherm op 120Hz draaien. Ik heb een tijd met QHD+ gedraaid, dit gaf met gemiddeld 6 uur SoT. Ik draai nu een tijdje FHD+, maar ook dan zit ik rond 6 uur gemiddeld SoT (soms een 6,5 uur), weinig verschil merk ik tussen FHD+ en QHD+. Batterijduur van de telefoon bevalt me primaPhntm schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:18:
[...]
Met mijn reguliere gebruik als ik niet zware dingen zou draaien als games dan is er toch wel een verschil van enkele uren er tussen. Het meeste SoT wat ik heb gehaald met QHD+ is ong. 4,5 uur. Met FHD+ als ik tot het absolute max zou gaan en ik zou het extrapoleren... 8-9 uur? Dat is bijna het dubbele. Dat is heel merkbaar. Ter verduidelijking draai ik op beide resolutie altijd op 120hz, dat is echt super chill.
Er zijn nog steeds display issues, ook met nieuwe toestellen (zie o.a. OnePlus forum, daar komen nog voorbeelden van units die eind juni/begin juli zijn geproduceerd met display issues). Ook mijn unit heeft er last van (groene waas en black bar), maar door de update van juni is het een stuk minder visueel. Het valt vooral op als het donker is en je het donkere thema hebt aanstaan, vooral bij grijs van Google apps. Zoals Youtube, Agenda en Chrome.Freeman schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 18:09:
Zie dit filmpje voor een vergelijking tussen verschillende toestellen met verschillende build dates: YouTube: OnePlus 8 Pro: Ultimate Display Issue Comparison - WATCH BEFORE YOU ...
Ik vind het vooral vervelend dat OnePlus nog niet met een officieel statement hierover is gekomen, ze blijven maar aangeven dat er nog een OTA update komt die de problemen gaat fixen (maar dan via support), zie bijv.: https://forums.oneplus.co...402/page-32#post-21818765
Ik vergelijk de foto's wel eens met de S10+ van mijn vrouw. De foto's van de 8 pro vind ik veel fijner, niet van die overdreven kleuren zoals de Samsung heeft. Vooral in low-light situaties is de 8 pro superieur.
Het is echt een heel fijn toestel
PS: weet iemand een app waarmee je de minimale brightness van je telefoon kan limiteren? Ik zie veel apps die onder de minimale brightness van je telefoon kunnen, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil niet dat de telefoon lager gaat dan een brightness van zeg 30%. Verder moet de auto-brightness gewoon blijven werken.
[ Voor 57% gewijzigd door SnoopBok op 17-07-2020 10:05 . Reden: Extra quote toegevoegd mbt vraag over display en camera ]
Ik denk dat je gebruik tussen FHD+ en QHD+ niet echt vergelijkbaar is dan, want dat enorme verschil wordt in ieder geval niet verklaard door FHD+ te gebruiken in plaats van QHD+. Verschil tussen FHD+ en QHD+ op accu gebruik is echt minimaal. Het is 60 of 120 hz waar het verschil in zit. Zie ook de tests van Anandtech.Phntm schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:18:
[...]
Met mijn reguliere gebruik als ik niet zware dingen zou draaien als games dan is er toch wel een verschil van enkele uren er tussen. Het meeste SoT wat ik heb gehaald met QHD+ is ong. 4,5 uur. Met FHD+ als ik tot het absolute max zou gaan en ik zou het extrapoleren... 8-9 uur? Dat is bijna het dubbele. Dat is heel merkbaar. Ter verduidelijking draai ik op beide resolutie altijd op 120hz, dat is echt super chill.
Een voorbeeld van mijn batterij gebruik op 120hz en QHD+. Daarnaast gebruik ik zelfs nog de app AutoHZ om apps die niet standaard gebruik maken van 120hz toch naar 120hz te zetten.
:strip_exif()/f/image/3P50z3pNb3JzoTPitWzLnW0M.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik merk bij mij in ieder geval echt een giga verschil, zelfs wanneer ik op FHD+ besluit dus om zwaarder om te gaan met het toestel. Het verschil is wellicht klein, maar vergeet ook niet dat dat net genoeg kan zijn om op een langere termijn toch wel het verschil te maken wat betreft batterij verbruik. En inderdaad, ging ik 60hz gebruiken dan had ik waarschijnlijk een veel beter batterijleven eruit geperst.Majesty schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:34:
[...]
Ik denk dat je gebruik tussen FHD+ en QHD+ niet echt vergelijkbaar is dan, want dat enorme verschil wordt in ieder geval niet verklaard door FHD+ te gebruiken in plaats van QHD+. Verschil tussen FHD+ en QHD+ op accu gebruik is echt minimaal. Het is 60 of 120 hz waar het verschil in zit. Zie ook de tests van Anandtech.
Een voorbeeld van mijn batterij gebruik op 120hz en QHD+. Daarnaast gebruik ik zelfs nog de app AutoHZ om apps die niet standaard gebruik maken van 120hz toch naar 120hz te zetten.
[Afbeelding]
Daarnaast zal batterijverbruik altijd verschillen per persoon. Ik heb het niet getest als een reviewer maar gebaseerd op mijn gebruik. Als ik met 1080p/120hz na wat zwaardere belasting maar 1 uur verschil heb aan SoT dan bv bij jou met qhd+ op 22%, dan denk ik dat het al duidelijk is dat er profijt is bij een lagere resolutie draaien.
Ik zelf gebruik trouwens geen AutoHz, maar wel goeie dingen over gehoord. Ik hoop nog steeds dat OP een 90Hz modus introduceert. Maar de panelen van de 8 en 8 pro zijn technisch heel anders (naast het grootte verschil) en is het dus maar de vraag of ze het naar beneden kunnen schalen wat betreft refresh rate.
Voor iemand die de fotochroom filter terug wilt zoals het was:
https://www.xda-developer...l-accessible-adb-command/
https://www.xda-developer...l-accessible-adb-command/
Jullie ook last van een vastlopende Chrome App (of freezed)? Sinds de aanschaf van de Oneplus 8 heb ik hier al last van. Geen idee of dit een Oneplus probleem of een Chrome probleem is
Is een probleem in Chrome (+ Android 10?) - al gemerkt op andere toestellen.
Zelfde hier, ben overgestapt op de DuckDuck browser.Knamix schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:24:
Jullie ook last van een vastlopende Chrome App (of freezed)? Sinds de aanschaf van de Oneplus 8 heb ik hier al last van. Geen idee of dit een Oneplus probleem of een Chrome probleem is
Al heel lang bekend, Google doet er alleen geen fuck mee.Knamix schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:24:
https://support.google.com/chrome/thread/11038064
https://support.google.com/chrome/thread/37320105
[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 18-07-2020 16:40 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Haat mezelf. Riep een maand terug nog dat ik wel de 8T af wacht en deze week al een paar keer boven de bestelknop gehangen
eerst nog even op vakantie, maar denk dat het toch de 8pro gaat worden. Blijft een van de mooiste toestellen van het moment m.i.
:strip_exif()/f/image/bXIfEdnGbw9i9h0LhdldQX38.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier een 8 Pro, gemaakt in mei. Erg blij met de batterij tot nu toe
[ Voor 14% gewijzigd door Michelka op 19-07-2020 03:13 ]
Verwijderd
Nieuwe update voor de oneplus 8 pro
https://www.xda-developer...ecurity-patches-more/amp/
Vraagje, oneplus komt geregeld met een update voor de oneplus 8, tot nu toe 1 keer een systeem update op de telefoon gekregen, de rest binnen gehaald via Oxygen updater.
Nu staan die updates ook gewoon bij XDA, maar nog niet bij Oneplus zelf.
Zit daar enig verschil tussen als het zo ook bij Oneplus zelf staat?
Wanneer installeer je een incremental update en wanneer een nieuwe?
Kan je dit gewoon downloaden en vanaf de interne opslag installeren?
Hoe komt het dat XDA dit eerder heeft als dat het bij Oneplus zelf staat?
Ik kom hiervoor van een Nokia, dat kon je echt nooit een update installeren voordat het door Nokia werd aangeboden, vind het gewoon heel interessant
https://www.xda-developer...ecurity-patches-more/amp/
Vraagje, oneplus komt geregeld met een update voor de oneplus 8, tot nu toe 1 keer een systeem update op de telefoon gekregen, de rest binnen gehaald via Oxygen updater.
Nu staan die updates ook gewoon bij XDA, maar nog niet bij Oneplus zelf.
Zit daar enig verschil tussen als het zo ook bij Oneplus zelf staat?
Wanneer installeer je een incremental update en wanneer een nieuwe?
Kan je dit gewoon downloaden en vanaf de interne opslag installeren?
Hoe komt het dat XDA dit eerder heeft als dat het bij Oneplus zelf staat?
Ik kom hiervoor van een Nokia, dat kon je echt nooit een update installeren voordat het door Nokia werd aangeboden, vind het gewoon heel interessant
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2020 16:34 ]
De updates komen gewoon van OnePlus, en worden door in eerste instantie naar een beperkt publiek uitgestuurd. Die capteren van waar de update komt en die link wordt dan toegevoegd in OnePlus updater, en zo kan je die zelf binnentrekken. Als je genoeg wacht krijg je die gewoon van OP binnen, de link is dezelfde uiteindelijk
Nog steeds geen 5G op Vodafone NL. Niet dat het (nog) erg belangrijk is maar waarom is dat zo lastig te realiseren voor OP?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:07:
Nieuwe update voor de oneplus 8 pro
Geen enkele provider in NL biedt nog echte 5G aan. Je mist dus niks. De veilingen zijn reeds geweest, en pas daarna wordt alles omgezet. Het zal wel duidelijk worden hoe en wanneer. Dit ligt dus niet aan Vodafone. T-Mobile heb ik ook meermaals 5g gekregen op m'n signaal sterkte dit terwijl T-Mobile niks heeft aangezet nog...iestyn99 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 19:32:
[...]
Nog steeds geen 5G op Vodafone NL. Niet dat het (nog) erg belangrijk is maar waarom is dat zo lastig te realiseren voor OP?
Oxygen Updater*devilkin schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:26:
De updates komen gewoon van OnePlus, en worden door in eerste instantie naar een beperkt publiek uitgestuurd. Die capteren van waar de update komt en die link wordt dan toegevoegd in OnePlus updater, en zo kan je die zelf binnentrekken. Als je genoeg wacht krijg je die gewoon van OP binnen, de link is dezelfde uiteindelijk
Toch wel fijn zo'n update.. en gelijk met security naar juli enzo.
Al is het via de Oxygen updater app.
Wat een lekker toestel is het toch... na begin even te moeten wennen OxygenOS 👍
Nu zou ik hem niet meer kwijt willen mijn 8 pro🥳
Ik vond je verloop van begin tot nu toe eigenlijk wel interessant. Waar je eerst heel kritish was, ben je nu blijkbaar om. Zoals de laatste keer, wens ik je nogmaals veel plezier met het toestel.digiben schreef op maandag 20 juli 2020 @ 01:06:
Toch wel fijn zo'n update.. en gelijk met security naar juli enzo.
Nu moet Google gewoon eens die klote Chrome problemen oplossen waar het telkens vast loopt. Dat is af en toe een ergernis met kijken van video content op pagina's.
Verwijderd
Super fijn, dit is echt een enorm verschil met andere merken, daar moest is soms weken tot maanden wachten.Anonymoussaurus schreef op maandag 20 juli 2020 @ 00:43:
[...]
Oxygen Updater*. Maar inderdaad; staat bij het begin van de (beperkte) roll-out al in de app
.
Met mijn Nokia 8.1 heb ik aantal paar maanden moeten wachten totdat ik Android 10 aangeleverd kreeg.
Je kon dat op hem enkele manier zelf binnenhalen.
Ben zeer tevreden over Oneplus tot nu toe
Eigenaardig,
Als ik oxygen updater op advanced mode heb, geeft ie aan dat er een update is met een nieuw versienummer, maar de changelog van de vorige update. Ik download m vervolgens, en dan werkt zowel de full als de incremental zip niet (de incremental verschijnt niet bij local upgrade, en de full zip is volgens de local upgrade een oude versie)
Als ik m op normale modus zet zegt ie dat mn telefoon up to date is.
Ik heb nu OxygenOS 10.5.10.IN11BA
Nieuwe versie die aangegeven wordt is 10.5.11.IN11BA
@Anonymoussaurus enig idee wellicht?
Als ik oxygen updater op advanced mode heb, geeft ie aan dat er een update is met een nieuw versienummer, maar de changelog van de vorige update. Ik download m vervolgens, en dan werkt zowel de full als de incremental zip niet (de incremental verschijnt niet bij local upgrade, en de full zip is volgens de local upgrade een oude versie)
Share and Enjoy!
Voor wie er een glazen bol heeft, zou er nog een 8t komen dit jaar. Normaal komen er nu wel wat geruchten altijd. Maar het is nu erg stil. Alle aandacht naar de Nord. Zou dat de nieuwe cycle worden, een premium model aan t begin van het jaar en een midrange midden het jaar?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Waar baseer je dat op? De eerste geruchten voor de 7T verschenen pas rond de 2de week van augustus. Ik verwacht gewoon weer een T model, maar voorlopig ligt de focus inderdaad op de Nord.Flipm0de schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:06:
Normaal komen er nu wel wat geruchten altijd. Maar het is nu erg stil.
OnePlus 8 Pro dus? Kan je hier een screenshot sturen van "mijn apparaat" in Oxygen Updater en je instellingen van de app?WCA schreef op maandag 20 juli 2020 @ 14:19:
Eigenaardig,
Anonymoussaurus schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:43:
[...]
OnePlus 8 Pro dus? Kan je hier een screenshot sturen van "mijn apparaat" in Oxygen Updater en je instellingen van de app?
![]() | ![]() | ![]() |
Links met advanced mode aan, rechts advanced mode uit. En inderdaad, 8 pro
Share and Enjoy!
Thanks, maar wil ook even de instellingen van de app.WCA schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:45:
[...]
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Links met advanced mode aan, rechts advanced mode uit. En inderdaad, 8 pro
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-07-2020 15:50 ]
Ik heb zojuist naast de cache, ook de storage van de app gecleard en nu gaat ie wel goed.
Raar, maar hij doet t dus weer
Share and Enjoy!
Mooi, maar blijft toch raar. Zou je ons reproductiestappen willen sturen? Kan naar: support@oxygenupdater.com.WCA schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:48:
[...]
Ik heb zojuist naast de cache, ook de storage van de app gecleard en nu gaat ie wel goed.
Raar, maar hij doet t dus weer
GestuurdAnonymoussaurus schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:02:
[...]
Mooi, maar blijft toch raar. Zou je ons reproductiestappen willen sturen? Kan naar: support@oxygenupdater.com.
Share and Enjoy!
Probleem ook aanwezig in Chrome Dev en/of Chrome canary?Laguna schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:35:
[...]
Al heel lang bekend, Google doet er alleen geen fuck mee.
https://support.google.com/chrome/thread/11038064
https://support.google.com/chrome/thread/37320105
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Zit nog steeds op 10.5.8.IN11BA, en deze zou nog steeds uptodate zijn ...
Als ik naar de instellingen van het update scherm kijk, zegt het 'lokale upgrade'. Vermoed dat daarom niet naar een oneplus server gekeken wordt, maar naar een gedownloaded bestand.
Iemand enig idee hoe ik die instelling kan veranderen ?
Als ik naar de instellingen van het update scherm kijk, zegt het 'lokale upgrade'. Vermoed dat daarom niet naar een oneplus server gekeken wordt, maar naar een gedownloaded bestand.
Dat is een optie om een update te installeren dmv een zipje in je root te zetten, en heeft niets te maken met de updateserver.hansbkp schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:30:
Zit nog steeds op 10.5.8.IN11BA, en deze zou nog steeds uptodate zijn ...
Als je nú de update wil, kan je oxygen updater downloaden. Dan kun je middels de local upgrade optie de zip selecteren en updaten.
Share and Enjoy!
OK, zou iemand dan kunnen vertellen waarom mijn toestel versie 10.5.8.IN11BA nog steeds als de meest uptodate versie aanduidt ?WCA schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:56:
[...]
Dat is een optie om een update te installeren dmv een zipje in je root te zetten, en heeft niets te maken met de updateserver.
Als je nú de update wil, kan je oxygen updater downloaden. Dan kun je middels de local upgrade optie de zip selecteren en updaten.
En voor wat betreft de oxygen updater: lijkt mij een prima initiatief. Maar zolang ik de keus heb pak ik software updates toch het liefst vanaf de source.
Omdat updates niet voor iedereen tegelijk aankomen. Oxygen updater downloadt de update direct bij de bronhansbkp schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 13:27:
[...]
OK, zou iemand dan kunnen vertellen waarom mijn toestel versie 10.5.8.IN11BA nog steeds als de meest uptodate versie aanduidt ?
En voor wat betreft de oxygen updater: lijkt mij een prima initiatief. Maar zolang ik de keus heb pak ik software updates toch het liefst vanaf de source.
Share and Enjoy!
Begrijp dat er een paar dagen of zelfs weken verschil in kan zitten. Maar zit nog steeds op 10.5.8.IN11BA en vermoed dat de xxx.9.xxx al heel lang uit is.WCA schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 13:29:
[...]
Omdat updates niet voor iedereen tegelijk aankomen. Oxygen updater downloadt de update direct bij de bron
Daarom denk ik dat er wat meer aan de hand is dat de normale spreiding.
Voor de mensen met de oneplus 8 onxy black, hoe houdt de achterkant zich? Krast het niet snel?
Hier ook hoor, so be it toch? Als je echt wilt updaten (waarbij kleine aanpassingen zijn doorgevoerd en niks groots, maar dat is mijn mening) kun je inderdaad altijd makkelijk gebruikmaken van Oxygen Updater.hansbkp schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 13:33:
Maar zit nog steeds op 10.5.8.IN11BA
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb het via de tip gedaan om de vpn op Spanje te zetten. De update kwam toen gelijk binnen.CLB schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:24:
[...]
Hier ook hoor, so be it toch? Als je echt wilt updaten (waarbij kleine aanpassingen zijn doorgevoerd en niks groots, maar dat is mijn mening) kun je inderdaad altijd makkelijk gebruikmaken van Oxygen Updater.
Verwijderd
Wat is daar het voordeel van t.o.v Oxygen updater?Paul01 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:27:
[...]
Ik heb het via de tip gedaan om de vpn op Spanje te zetten. De update kwam toen gelijk binnen.
De vpn draait niet door op de achtergrond als je het uit zet na gebruik. Verder 0,0 verschil.
Het gaat mij meer om regelmatige security updates.CLB schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:24:
[...]
Hier ook hoor, so be it toch? Als je echt wilt updaten (waarbij kleine aanpassingen zijn doorgevoerd en niks groots, maar dat is mijn mening) kun je inderdaad altijd makkelijk gebruikmaken van Oxygen Updater.
Blijkbaar ben ik dus gedwongen om een niet officiele app van een onbekende ontwikkelaar te installeren om m'n apparaat een beetje veilig te houden.
Je kan ook even een VPN op je telefoon installeren, even switchen naar Spanje en je krijgt hem gelijk binnen. Zo heb ik het tot nu toe gedaan, werkt primahansbkp schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:34:
[...]
Het gaat mij meer om regelmatige security updates.
Blijkbaar ben ik dus gedwongen om een niet officiele app van een onbekende ontwikkelaar te installeren om m'n apparaat een beetje veilig te houden.

Natuurlijk, Ik kan ook even naar China (?) vliegen naar het 1+ headoffice en ze daar de update laten installeren.SnoopBok schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:35:
[...]
Je kan ook even een VPN op je telefoon installeren, even switchen naar Spanje en je krijgt hem gelijk binnen. Zo heb ik het tot nu toe gedaan, werkt prima
Mijn vraag is waarom er niet op de normale manier (security) updates aangeboden worden.
Heb dit toestel bij de launch aangeschaft en zit nu op versie 10.5.8.IN11BA met security patch van 1 april !!!
Heb dus wel 1 of 2 updates gehad, maar daarna niets meer.
Die worden wel degelijk via de normale manier aangeboden. Het is alleen wachten tot hij overal wordt uitgerold. Of je moet je telefoon hebben geroot, dan krijg je inderdaad geen ota updates.hansbkp schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:38:
[...]
Natuurlijk, Ik kan ook even naar China (?) vliegen naar het 1+ headoffice en ze daar de update laten installeren.
Mijn vraag is waarom er niet op de normale manier (security) updates aangeboden worden.
Heb dit toestel bij de launch aangeschaft en zit nu op versie 10.5.8.IN11BA met security patch van 1 april !!!
ALs je het een probleem vindt, dan los je het op. Je mede-tweakers hebben met je mee gedacht en mogelijkheden voorgesteld. Erover nu nog klagen moet je doen bij de fabrikant zelf, in dit geval Oneplus. Mocht dit bot over komen, alvast mijn excuses. Maar het zit toch echt wel zo, je kan het nu oplossen en het zal je niet eens meer moeite kosten.hansbkp schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:38:
[...]
Natuurlijk, Ik kan ook even naar China (?) vliegen naar het 1+ headoffice en ze daar de update laten installeren.
Komt niet bot over .Phntm schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:54:
[...]
ALs je het een probleem vindt, dan los je het op. Je mede-tweakers hebben met je mee gedacht en mogelijkheden voorgesteld. Erover nu nog klagen moet je doen bij de fabrikant zelf, in dit geval Oneplus. Mocht dit bot over komen, alvast mijn excuses. Maar het zit toch echt wel zo, je kan het nu oplossen en het zal je niet eens meer moeite kosten.
En misschien kom ik wat drammerig over, maar vraag me domweg af waarom ik geen updates meer krijg terwijl ik ze een paar maanden geleden wel kreeg.
Toch niet zo gek om die vraag in de groep te gooien ?
En voor wat betreft de alternatieven: goed om te weten dat ze bestaan. En misschien installeer ik die app wel of ga in die vpn via spanje gebruiken, of ...
Maar mijn eerste optie is proberen te achterhalen waarom het update proces bij mij blijkbaar gestopt is.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 8-serie] Accessoires
- Discussie over de Crackable game hoort hier: Crackables 2
- Vragen en opmerkingen over Oxygen Updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 8-serie] Accessoires
- Discussie over de Crackable game hoort hier: Crackables 2
- Vragen en opmerkingen over Oxygen Updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie