Share and Enjoy!
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Ik gebruik nu op de 8-pro GCam 7.3.018 (Urnyx 05 v 2.0)codegro schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:39:
[...]
Hier geen last van crashes met Gcam. Zonder root.
Ik heb deze: GCam_7.3.018_Urnyx05-v1.9.apk (Urnyx05, 2020-06-02)
https://www.celsoazevedo....oogle-camera/dev-urnyx05/
Heb nog niet geüpgraded naar de 2.0 versie.
Geen crashes, met telelens en groothoeklens ingeschakeld. Je moet Camera ID4 niet gebruiken, dan crasht ie.
Per ongeluk toch een niet ondersteunde modus gepakt? Dan moet je alle settings en data van die app whipen.
Ik had al signalen gelezen dat je niet de "officiële" kabel moest gebruiken, dus heb een goedkope van de vomar meegenomen. De connectie wordt gemaakt, ik zie gelijk de Google Maps erop staan met een linkje zelfs naar Spotify onderin (Ha! Dacht ik, dat gaat goed), dus via de GM de route uitgestippeld waar wij heen wilden rijden.
Blijkt na 5-15 minuten de Android Auto app (vermoed ik!) afgesloten te worden, en gaat het scherm weer naar de navigatie van de Ford. Ik dus balen, vriendin snel deze navigatie ingesteld en gaan..
Is er iets waar ik rekening mee moet houden als ik de AA hiervoor gebruik om dit soort dingen niet te krijgen? Bv OP's scherm niet uit schakelen oid? USB op een andere modus zetten (stond volgens mij nu op opladen)? Hebben jullie tips?
http://specs.tweak.to/5253
Connectie modus op midi of ptp of welke dan ook maar niet alleen laden.Sjowhan schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:01:
Gisteren voor het eerst met de Oneplus 8 Pro, met Android Auto, de Google maps navigatie wezen uitproberen in mijn Ford Focus (late 2018). Laat ik voorop stellen dat ik hier (gebruik van AA) compleet nieuw in ben, dus wellicht doe ik zelf wat verkeerd.
Ik had al signalen gelezen dat je niet de "officiële" kabel moest gebruiken, dus heb een goedkope van de vomar meegenomen. De connectie wordt gemaakt, ik zie gelijk de Google Maps erop staan met een linkje zelfs naar Spotify onderin (Ha! Dacht ik, dat gaat goed), dus via de GM de route uitgestippeld waar wij heen wilden rijden.
Blijkt na 5-15 minuten de Android Auto app (vermoed ik!) afgesloten te worden, en gaat het scherm weer naar de navigatie van de Ford. Ik dus balen, vriendin snel deze navigatie ingesteld en gaan..
Is er iets waar ik rekening mee moet houden als ik de AA hiervoor gebruik om dit soort dingen niet te krijgen? Bv OP's scherm niet uit schakelen oid? USB op een andere modus zetten (stond volgens mij nu op opladen)? Hebben jullie tips?
Je moet alles op je scherm kunnen doen van de Ford. Je kan ook waze installeren dat werkt ook.
Als je op je telefoon iets opzoekt en instelt dan pakt ie deze ook over.
Ik heb iets gekkers. Ik krijg AA niet aan als ik niet eerst Android auto voor telefoons installeer van apkmirror.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Anderen die dit ervaren of wellicht een oplossing hiervoor hebben? Heb wat gezocht maar alleen 1 thread gevonden met geen oplossingen.
Heb je misschien een app draaien die gebruik maakt van "scherm overlay"? Zoiets als "aodNotify" of zo? Ik had namelijk het zelfde probleem met dit soort apps. Na verwijderen er van heb ik geen last meer van het probleem.Phntm schreef op maandag 6 juli 2020 @ 01:01:
Ik merk afgelopen dagen tijdens het bellen dat het schermpje verdwijnt en over springt naar mijn home screen of app wat ik open had alvorens het bellen. Hierdoor blijft mijn scherm aanrakingen registreren door mijn gezicht. Ik kan na afloop ook niet ophangen, want het bel scherm is natuurlijk verdwenen.
Anderen die dit ervaren of wellicht een oplossing hiervoor hebben? Heb wat gezocht maar alleen 1 thread gevonden met geen oplossingen.
EDIT: net weer voorgehad. Incoming phone call, gemist, scherm blijft actief op lockscreen staan.
[ Voor 20% gewijzigd door devilkin op 06-07-2020 11:50 ]
Ik heb voor zo ver ik weet geen apps gedownload recent die dit deden. Het is een gek voorval.Bertje9999 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:48:
[...]
Heb je misschien een app draaien die gebruik maakt van "scherm overlay"? Zoiets als "aodNotify" of zo? Ik had namelijk het zelfde probleem met dit soort apps. Na verwijderen er van heb ik geen last meer van het probleem.
Dit omdat ik niet tevreden ben met de Samsung a71
Wist het eigenlijk al ,maar wou het nog een keer proberen ,maar net ingeruild na drie weken bij Coolblue
Heb zelf 26 maanden een Nokia 7+ en deze bevalt me tot nu toe zo goed , één van beste toestellen die ik gehad heb en nog heb 😄
Lekker schoon...geen zooi er extra op .
Ben nu met dit oneplus bezig...bevalt maar ....ook weer troep er op en volgens mij geen beveiliging update maandelijks 😇
Ga er nog even mee spelen anders ben ik bang dat die ook terug gaat 🥳
Ziet er allemaal leuk uit, maar voor dat geld verwacht je toch wel wat !
Maar we spelen nog even .
Nee, OP geeft maar elke 2 maanden 'in principe' een security update, soms krijg je die vaker binnen.digiben schreef op maandag 6 juli 2020 @ 12:59:
Ben nu met dit oneplus bezig...bevalt maar ....ook weer troep er op en volgens mij geen beveiliging update maandelijks
Welke extra troep bedoel je? Ik vind deze toch redelijk zuiver...
Facebook, Messenger, Netflix. Vind ik persoonlijk allemaal troep die ik niet gebruik.devilkin schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:47:
Welke extra troep bedoel je? Ik vind deze toch redelijk zuiver...
[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-07-2020 13:49 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Dank!rhos schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:57:
[...]
Connectie modus op midi of ptp of welke dan ook maar niet alleen laden.
Je moet alles op je scherm kunnen doen van de Ford. Je kan ook waze installeren dat werkt ook.
Als je op je telefoon iets opzoekt en instelt dan pakt ie deze ook over.
Ik heb iets gekkers. Ik krijg AA niet aan als ik niet eerst Android auto voor telefoons installeer van apkmirror.
Dat was mij al bekend; ik had de telefoon ook gewoon neergelegd en geprobeerd dus (via het Ford scherm) alles te regelen.
Ik zal eens kijken of inderdaad het wijzigen van de modus helpt; wellicht is er een stroomdipje (?) in de usb kabel zodat AA denkt dat-ie verbroken is oid...
Ik hoef (gelukkig!) geen update te draaien voordat het geactiveerd wordt.. dit gaat bij mij dus wel goed
http://specs.tweak.to/5253
Je hebt gelijk even zoeken en spelen ,👍devilkin schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:57:
Messenger/FB kan je verwijderen, Netflix blijkbaar niet.
Bevalt me al beter als de Samsung zooi .
Al zo noem ik het maar voor wat ze er tegenwoordig op zetten .
Maar begin al wat vrolijker te worden van de oneplus pro..al mag dat ook wel voor de prijs vergeleken de Nokia.
Heb er gelukkig wel een hoop uit kunnen gooien en of uit kunnen zetten.
Enige is de beveiliging, staat die bij jou ook op maart 😇
Ben wel gewend dat ze een maandje over slaan ,alleen voor zo'n nieuw toestel 🥳
Is toch 886€ voor wat die mij nog moet zien te bewijzen😄
Tot nu toe begint ik vrolijk te worden .. lekker toestel en alleen kijken of dat over een week nog meer is!
Kun je eens iets specifieker zijn bij wat je bevalt en niet bevalt? Zo maar wat roepen en als enige het updatebeleid en de bloatware noemen, kan ik nog niet zo veel mee. Wat werkt goed en niet zo goed in jouw ogen?digiben schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:33:
[...]
Je hebt gelijk even zoeken en spelen ,👍
Maar begin al wat vrolijker te worden van de oneplus pro..al mag dat ook wel voor de prijs vergeleken de Nokia.
Tot nu toe begint ik vrolijk te worden .. lekker toestel en alleen kijken of dat over een week nog meer is!
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Bij mij staat de Android beveiliging op Mei.digiben schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:33:
[...]
Je hebt gelijk even zoeken en spelen ,👍
Oxygen Updater installeren en kijken of er een update is voor je toestel.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik roep niet zo maar wat 😉Paul01 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:53:
[...]
Kun je eens iets specifieker zijn bij wat je bevalt en niet bevalt? Zo maar wat roepen en als enige het updatebeleid en de bloatware noemen, kan ik nog niet zo veel mee. Wat werkt goed en niet zo goed in jouw ogen?
Al die zooi van wat oneplus er op en of over gooit etc .
Ik kan wel wat roepen maar dan moet je eerst een Nokia gehad hebben 😕
Dan zie je wat er over heen gezet word nu en of hoe lekker het werkt zo'n kale versie 😄
Dan heb je je nog die apps van Facebook enzovoort waar ik niks mee heb .
Maar nu heeft Google er ook een handje van...erger ik me ook aan die apps die je bijna niet kan verwijderen en of uur moet zoeken om hem te blokkeren.
Ik wil gewoon zelf bepalen wat ik installeer en of wat er verwijderd word 👍
Dan staat hier nog de android beveiligings update op 1 maart .
Dat had toch minimaal op 1 mei en of met zo'n kostbaar nieuw toestel op 1 juni moeten staan .
Voor de rest werkt het toestel lekker en niks op aan te merken nog!
Batterij super oplaad ,scherm goed , en alleen die ronde vorm is nog wennen .🥳
Bedankt ga ik even bekijken .👍Golf2vr6 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:30:
[...]
Bij mij staat de Android beveiliging op Mei.
Oxygen Updater installeren en kijken of er een update is voor je toestel.
Alleen nu zie ik weer zo'n app ...is dat te vertrouwen 😄
PS,Leuke app gelijk maar gekocht voor geen reclame .
Dat maakt me weer wat vrolijker 😉
[ Voor 20% gewijzigd door digiben op 06-07-2020 18:20 ]
Digiben, ik heb geen idee wat er door je hoofd gaat maar je bent wel op tweakers waar het gros gedeelte wel degelijk heel goed weet waar je het over hebt. Echter kun je Android one toestellen niet vergelijken met de rest van de markt. OxygenOS is inderdaad een skin, en er zitten wat extra's ingebakken buiten de 3 bloatware apps om (FB, messenger, netflix). Echter als je 3 maanden lang een Samsung toestel hebt gebruikt, kan ik mij niet voorstellen hoe je zo negatief kunt zijn over OxygenOS gezien het feit ONe UI, samsung's eigen skin, echt bomvol bloat zit. Verder is het je goed recht. Jammer dat je zelf niet beseft dat je je toestel moet updaten. Het is niks meer dan logisch om dat ook te gaan doen, maar dan vervolgens klagen dat je toestel niet up-to-date is, is tot een bepaalde hoogte geheel aan jezelf te verwijten. En volgens mij heb je behoorlijk wat al aangemerkt ondanks dat je aangeeft niets te hebben om aan te merken aan het toestel.digiben schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:31:
[...]
Ik roep niet zo maar wat 😉
Al die zooi van wat oneplus er op en of over gooit etc .
Ik kan wel wat roepen maar dan moet je eerst een Nokia gehad hebben 😕
Dan zie je wat er over heen gezet word nu en of hoe lekker het werkt zo'n kale versie 😄
Dan heb je je nog die apps van Facebook enzovoort waar ik niks mee heb .
Maar nu heeft Google er ook een handje van...erger ik me ook aan die apps die je bijna niet kan verwijderen en of uur moet zoeken om hem te blokkeren.
Ik wil gewoon zelf bepalen wat ik installeer en of wat er verwijderd word 👍
Dan staat hier nog de android beveiligings update op 1 maart .
Dat had toch minimaal op 1 mei en of met zo'n kostbaar nieuw toestel op 1 juni moeten staan .
Voor de rest werkt het toestel lekker en niks op aan te merken nog .
Batterij super oplaad ,scherm goed , en alleen die ronde vorm is nog wennen .🥳
Je wilt klinken als een Android power user, maar je geeft ook direct aan dat je tegen bepaalde basis zaken aanloopt. Probeer zelf zaken goed uit te zoeken waarom ze zo zijn, alvorens lege negatieve argumenten te plaatsen die achteraf niet allemaal waar zijn.
Ik wens je verder wel veel plezier met de 8 Pro. IN vergelijking met je vorige android toestellen zal deze je niet teleurstellen (hoop ik).

Maar ik hou er ook mee op .😉Phntm schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:37:
[...]
Digiben, ik heb geen idee wat er door je hoofd gaat maar je bent wel op tweakers waar het gros gedeelte wel degelijk heel goed weet waar je het over hebt. Echter kun je Android one toestellen niet vergelijken met de rest van de markt. OxygenOS is inderdaad een skin, en er zitten wat extra's ingebakken buiten de 3 bloatware apps om (FB, messenger, netflix). Echter als je 3 maanden lang een Samsung toestel hebt gebruikt, kan ik mij niet voorstellen hoe je zo negatief kunt zijn over OxygenOS gezien het feit ONe UI, samsung's eigen skin, echt bomvol bloat zit. Verder is het je goed recht. Jammer dat je zelf niet beseft dat je je toestel moet updaten. Het is niks meer dan logisch om dat ook te gaan doen, maar dan vervolgens klagen dat je toestel niet up-to-date is, is tot een bepaalde hoogte geheel aan jezelf te verwijten. En volgens mij heb je behoorlijk wat al aangemerkt ondanks dat je aangeeft dat nog niet gedaan te hebben.
Je wilt klinken als een Android power user, maar je geeft ook direct aan dat je tegen bepaalde basis zaken aanloopt. Probeer zelf zaken goed uit te zoeken waarom ze zo zijn, alvorens lege negatieve argumenten te plaatsen die achteraf niet allemaal waar zijn.
Ik wens je verder wel veel plezier met de 8 Pro. IN vergelijking met je vorige android toestellen zal deze je niet teleurstellen (hoop ik).
Mag toch me eigen mening geven wat ik er van vind.
Samsung enzo heb je gelijk in dat is pure bagger .
Alleen is het me net niet naar me zin oxygen .
Maar wat niet is kan nog komen.,😄👍
Verwijderd
Oxygen OS is een meerwaarde vind ik, veel meer instellingen mogelijk TOV Android one.
Heb je het scherm al op 120hz gezet?
Hou het eens naast de Nokia, een wereld van verschil.
En de camera is van de oneplus echt veel beter
Gewoon even de laatste update installeren, een dan weer rustig uitproberen
En bloadware... Ach eigenlijk gaat het om 1app, Netflix, de andere 2 zijn gewoon te verwijderen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2020 17:50 ]
Bedankt voor je reactie .Verwijderd schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:46:
Ik heb ook een Nokia 7 plus gehad, kan uit ervaring spreken dat die telefoon toch een stuk trager was, ook als ik een Factory reset had gedaan.
Oxygen OS is een meerwaarde vind ik, veel meer instellingen mogelijk TOV Android one.
Heb je het scherm al op 120hz gezet?
Hou het eens naast de Nokia, een wereld van verschil.
En de camera is van de oneplus echt veel beter
Gewoon even de laatste update installeren, een dan weer rustig uitproberen
En bloadware... Ach eigenlijk gaat het om 1app, Netflix, de andere 2 zijn gewoon te verwijderen.
Ik heb het scherm op 120h staan .
Natuurlijk is het een verschil naar de 7 plus,maar het oude beestje werkt nog verassend goed.
Camera en scherm ,maar daar is de prijs ook weer naar vind ik persoonlijk ,om een wereld van verschil .
Zoals Bloadware heb je gelijk in ,maar ik heb dat ook met Google apps 👍
Maar we gaan er mee spelen een weekje 😉
PS, na de update weer wat relaxer, top dat Appie,ook maar betaald voor zonder reclame .
[ Voor 4% gewijzigd door digiben op 06-07-2020 18:22 ]
Hoe moet dit ingesteld worden?
Updaten kan je ook gewoon via het telefoon menu. Menu/systeem/software updatedigiben schreef op maandag 6 juli 2020 @ 18:02:
[...]
Bedankt voor je reactie .
Ik heb het scherm op 120h staan .
Natuurlijk is het een verschil naar de 7 plus,maar het oude beestje werkt nog verassend goed.
Camera en scherm ,maar daar is de prijs ook weer naar vind ik persoonlijk ,om een wereld van verschil .
Zoals Bloadware heb je gelijk in ,maar ik heb dat ook met Google apps 👍
Maar we gaan er mee spelen een weekje 😉
PS, na de update weer wat relaxer, top dat Appie,ook maar betaald voor zonder reclame .
Daar heb je geen extra apps voor nodig.
Tip: begin eens vooraan dit topic om je in te lezen. Echt leuk wat er allemaal te ontdekken en te bediscussieren is over de 8 en de 8 pro. Wat ik persoonlijk super goed vind bij OnePlus is de slider voor je bel en trilstand etc. Kijk ook zeker eens bij Oneplus op de Nederlandse en buitenlandse forums. Als je je wat meer hebt ingelezen hier: Welkom bij de Oneplus club! Wist je al dat de 8 pro is uitgeroepen tot beste toestel van dit moment?
Nee hoor. Volgens het internet is dit 10.5.7, dus dat klopt gewoonKnamix schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:42:
Welke oxygen versie is de laatste voor oneplus 8? Volgens internet is het 10.5.8, maar met Oxygen Updater blijf ik op 10.5.7 hangen.
Tenzij je natuurlijk een Indiase of Amerikaanse telefoon hebt en daar ook woont.
Dat ga ik zeker doen .ucsdcom schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:21:
[...]
Updaten kan je ook gewoon via het telefoon menu. Menu/systeem/software update
Daar heb je geen extra apps voor nodig.
Tip: begin eens vooraan dit topic om je in te lezen. Echt leuk wat er allemaal te ontdekken en te bediscussieren is over de 8 en de 8 pro. Wat ik persoonlijk super goed vind bij OnePlus is de slider voor je bel en trilstand etc. Kijk ook zeker eens bij Oneplus op de Nederlandse en buitenlandse forums. Als je je wat meer hebt ingelezen hier: Welkom bij de Oneplus club! Wist je al dat de 8 pro is uitgeroepen tot beste toestel van dit moment?
Maar over de update kwam ik echt niet verder mee als maart security android.
Na installeren van die app staat die keurig op 1 mei met system android en zag dat android 11 er ook voor was,leuk daar hou ik wel van beetje beta testen.
Al ik ga er niet te veel mee in discussie over wat de beste is😄
Want dat verhaal ken ik uit de audio en tv's,kabels , en ga zo maar door .
Dan komt het nog op persoonlijke smaak aan en wat je zelf hoort en ziet .
Leuk en fijn toestel en bevalt me nu beter .
Beste laat ik achterwege 😉
Ik ben benieuwd wanneer we een nieuwe update krijgen en wat die update zal brengen. Op de OnePlus forums lees je vaak dat support medewerkers zeggen dat de aankomende update de scherm issues zal verbeteren. De vorige update was voor mijn scherm een grote verbetering.Anonymoussaurus schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:47:
[...]
Nee hoor. Volgens het internet is dit 10.5.7, dus dat klopt gewoon. OxygenOS 10.5.8 [IN], 10.5.7 [EU] and 10.5.9 [NA] for the OnePlus 8
Tenzij je natuurlijk een Indiase of Amerikaanse telefoon hebt en daar ook woont.
Tot nu toe erg tevreden met mijn OnePlus 8 pro, een flinke stap tov mijn vorige, de OnePlus 5T.
Volgende update zal over uiterlijk 1 maand zijn.SnoopBok schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:57:
[...]
Ik ben benieuwd wanneer we een nieuwe update krijgen en wat die update zal brengen. Op de OnePlus forums lees je vaak dat support medewerkers zeggen dat de aankomende update de scherm issues zal verbeteren. De vorige update was voor mijn scherm een grote verbetering.
Tot nu toe erg tevreden met mijn OnePlus 8 pro, een flinke stap tov mijn vorige, de OnePlus 5T.
Ik hoop echt dat de vrijschakeling voor 5g voor Nederlandse providers er dan in zit. Ik had echt vooraf het idee dat 5g out of the box al zou werken. Juist de uitrol fase van nieuwe netwerken is het meest interessant.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 00:06:
[...]
Volgende update zal over uiterlijk 1 maand zijn.
He weet dat we in NL nu alleen nog maar marketing 5G hebben en nog geen echte 5G?ucsdcom schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:09:
[...]
Ik hoop echt dat de vrijschakeling voor 5g voor Nederlandse providers er dan in zit. Ik had echt vooraf het idee dat 5g out of the box al zou werken. Juist de uitrol fase van nieuwe netwerken is het meest interessant.
Maar wat ik echt bedoel: ik wil graag bij het einde van de frequentieveiling ook gebruik kunnen maken van het 700mHz spectrum.Golf2vr6 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:43:
[...]
He weet dat we in NL nu alleen nog maar marketing 5G hebben en nog geen echte 5G?
En waarom wil je dat graag? Wat biedt de 700 MHz band wat de huidige banden niet bieden?ucsdcom schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:48:
[...]
Maar wat ik echt bedoel: ik wil graag bij het einde van de frequentieveiling ook gebruik kunnen maken van het 700mHz spectrum.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
ik heb hier de 10.5.9.IN11BA draaien.Anonymoussaurus schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:47:
[...]
Nee hoor. Volgens het internet is dit 10.5.7, dus dat klopt gewoon. OxygenOS 10.5.8 [IN], 10.5.7 [EU] and 10.5.9 [NA] for the OnePlus 8
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
700Mhz is 5G-exclusief en is geen 4G frequentie voor zover ik weet. 700MHz biedt iets meer bereik, maar tegen een lage snelheid. Deze frequentie kan je dan weer combineren met andere frequenties volgens mij (voor een hogere snelheid).Laguna schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:26:
[...]
En waarom wil je dat graag? Wat biedt de 700 MHz band wat de huidige banden niet bieden?
Dat is voor de Pro.
Dat klopt en dat was ook niet mijn vraag. Waar baseer je op dat 700 MHz meer bereik zou hebben? Volgens mij zit er weinig verschil tussen 700 en 800 MHz. Bij 4G zijn de banden ook te combineren en qua snelheid is deze vorm van 5G nauwelijks sneller. @Golf2vr6 vatte het al mooi samen met marketing 5G.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:55:
[...]
700Mhz is 5G-exclusief en is geen 4G frequentie voor zover ik weet. 700MHz biedt iets meer bereik, maar tegen een lage snelheid. Deze frequentie kan je dan weer combineren met andere frequenties volgens mij (voor een hogere snelheid).
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
700 MHz band 28 wordt o.a. in Zuid Amerika voor 4G gebruikt. In de praktijk zal het niet veel verschillen van band 20 (800MHz) omdat de frequentiebanden zo goed als tegen elkaar aan liggen qua frequentiespectrum. Dus in de praktijk zal je qua dekking niet veel gaan merken, denk ik.Laguna schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:16:
[...]
Dat klopt en dat was ook niet mijn vraag. Waar baseer je op dat 700 MHz meer bereik zou hebben? Volgens mij zit er weinig verschil tussen 700 en 800 MHz. Bij 4G zijn de banden ook te combineren en qua snelheid is deze vorm van 5G nauwelijks sneller. @Golf2vr6 vatte het al mooi samen met marketing 5G.
Edit: was als reactie op @Anonymoussaurus
Trouwens, er komt een nieuwe update aan! Updates worden zo snel mogelijk toegevoegd aan Oxygen Updater.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CfWswOHbu9oPwJ4guZvFKR9C.png?f=user_large)
Ik denk dat de screenshot van de reguliere 8 is, niet de pro variant?devilkin schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:55:
Da's toch hetzelfde buildnummer als nu?
Dat is voor de 8. Deze is voor de Pro:devilkin schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:55:
Da's toch hetzelfde buildnummer als nu?
:fill(white):strip_exif()/f/image/Qu4np8iDtAYASgreCZxIqjAc.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/8ZhyQPvPQqBYErboJgx5zbOH.png?f=user_large)
Nee, dat geldt alleen voor de Indiase en Chinese variant volgens mij.devilkin schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:40:
Photochrome was toch tijdelijk uitgeschakeld?
https://www.gsmarena.com/...are_update-news-43280.php
Massaal gaan klagen bij de verkopende partij dat je ergens voor betaald hebt en dat OnePlus bewust een functie heeft 'gesloopt' en dus niet wordt geleverd waar je voor betaald hebt? Ik vraag het mij ook af of dit zomaar mag.Huigie schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:52:
Mag een bedrijf zomaar functionaliteit uitzetten op een product wat reeds verkocht is? Zie me al dat Ford in ene ff 100pk van vermogen afpakt omdat ze in China als mongolen rijden... ( ben een beetje pissed off...)
[ Voor 44% gewijzigd door SebasFM op 07-07-2020 21:13 ]
Wat is je ervaring tot nu toe met de nieuwe update? Merkbare verschillen? Ga het ook straks even downloaden
Dat is voor mij nog even te vroeg. De eerste aanpassingen lijken veelbelovend, zeker de temperatuur verbetering.Phntm schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:19:
[...]
Wat is je ervaring tot nu toe met de nieuwe update? Merkbare verschillen? Ga het ook straks even downloaden
Staat ook gewoon in Oxygen Updater, Dan hoef je ook niet met een VPN te klooien.SnoopBok schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:51:
Ik krijg inmiddels ook de 10.5.10 binnen voor de 8 pro. Even een VPN op Spanje geeft de update via de OTA. Ik ben nieuwsgierig of de update de scherm issues verbeterd.
Staat toch echt in de release notes.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:43:
[...]
Nee, dat geldt alleen voor de Indiase en Chinese variant volgens mij.
Ja, maar is toch maar tijdelijk.Huigie schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:52:
Mag een bedrijf zomaar functionaliteit uitzetten op een product wat reeds verkocht is? Zie me al dat Ford in ene ff 100pk van vermogen afpakt omdat ze in China als mongolen rijden... ( ben een beetje pissed off...)
Opvallend, want dat is niet wat er gezegd is. Op XDA zijn er ook reports hierover: https://forum.xda-develop...post83012427#post83012427WCA schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:49:
Bij mij doet photochrom het ook niet meer.
Lijkt me logisch als het in de release notes staat. Het is dan niet dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet.WCA schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:49:
Bij mij doet photochrom het ook niet meer.
[ Voor 67% gewijzigd door Opa1234 op 07-07-2020 23:06 ]
Je kan kijken naar andere telefoon uit de Chinese markt. En anders is er nog de s20+, maar die is in de EU alleen verkrijgbaar met exynos en die loopt achter op de sd865.Opa1234 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:55:
En helaas, photochrom is er niet meer😒.. Netflix werkt weer (fullHD)..ik heb helaas nog last van green screen and 'black crush'. Ik denk toch maar dat ik de telefoon ga omruilen maar wat gaat het worden dan ??
Ik heb wel de groene tint, echter stoor ik mij er niet zo veel aan. Voor mij is de 8 pro een blijvertje. De hoop is dat ze met betere scherm calibraties komen, ipv het voorkomen dat mensen hun schermen enorm kunnen verlagen in helderheid.
Nog steeds geen 5G voor Vodafone, helaas.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:16:
Bedankt voor de reacties. Denk wel dat het uit gaat maken, maar niet veel inderdaad. Ach ja, boeie. Je koopt denk ik toch geen 8-serie per se voor 5G. Meer voor het totaalpakket.
Trouwens, er komt een nieuwe update aan! Updates worden zo snel mogelijk toegevoegd aan Oxygen Updater.
[Afbeelding].
Ik heb weer een update gehad via de oxygen updater app ... en ben nog niks tegen gekomen.Paul01 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:22:
Ik heb een heel groot deel van deze topic doorgeakkerd, maar ben benieuwd of er inmiddels een oplossing voor de schermproblemen is? Twijfel of ik er 1 ga kopen,maar als er nog geen oplossing is wacht ik nog even.
Tot nu toe tevreden ☺
Maar dat mag ook wel na 856 €😂
We testen nog door 👍
Verwijderd
Misschien heb je het al eens verteld, maar wat is jouw relatie tot de Oxygen updater app?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:16:
[Afbeelding].
Ik heb de App al gebruikt, maar hoe komt het dat de update wel in de App is te vinden, maar niet direct is te downloaden op de telefoon?
Is deze App een Nederlandse app?
Ik zit in het management team. Doe eigenlijk van alles en nog wat binnen de app (behalve ontwikkelen van de app).Verwijderd schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 01:02:
[...]
Misschien heb je het al eens verteld, maar wat is jouw relatie tot de Oxygen updater app?
Ik heb de App al gebruikt, maar hoe komt het dat de update wel in de App is te vinden, maar niet direct is te downloaden op de telefoon?
Is deze App een Nederlandse app?
De reden dat wij de update al hebben is omdat we "contributors" (bijdragers) hebben. Deze optie staan standaard aan, omdat het een klein beetje meer accu gebruikt en geen invloed heeft op de privacy. Zie onze privacy verklaring voor meer info: https://oxygenupdater.com/legal. Op die manier krijgen wij bij een incrementele roll-out de update snel binnen. Die voegen we dan handmatig toe (URL is van OnePlus servers, wat ik al een keer heb laten zien met een screenshot). Dat is een lang verhaal kort.
Zeker te duur. Als je beseft dat de productiekosten nog geen 380 dollar bedraagt. De fabrikanten vragen steeds bizar hogere prijzen. Alleen wij zelf kunnen hier iets aan doen.digiben schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 00:33:
Al moet ik zeggen ben tevreden, maar voor de prijs zal nog even goed na denken.
Al ben ik dan een zeikerd... Maar wel eerlijk 😂
Voor mijn gevoel te duur.... 😇
Goede vraagOpa1234 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:55:
Ik denk toch maar dat ik de telefoon ga omruilen maar wat gaat het worden dan ??

Ik moet in september verlengen, ga dan wel kijken of ik toch een gok neem met de OP8Pro, als er zoveel gedonder blijft wacht ik wel een jaar tot de volgende ronde.
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 08-07-2020 08:39 ]
En tijdens een non-pop-up 1000 euro neerleggen zonder de telefoon eerst gezien te hebben is ook niet verstandig.
Heb ik ook naar zitten kijken en twijfel er nog aan of dat dan beter moet zijn?Southern Sun schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:38:
[...]
Goede vraagKwam net weer bij de OP8Pro uit als mogelijke opvolger, maar telkens slaat toch de twijfel weer toe als ik reacties hier zie. Oppo Find X2 ook erg mooi toestel, maar ja, zusterbedrijf... Samsung durf ik nog steeds niet voor te kiezen (altijd iets tegen gehad). Misschien wachten op de OP8T?
Ik moet in september verlengen, ga dan wel kijken of ik toch een gok neem met de OP8Pro, als er zoveel gedonder blijft wacht ik wel een jaar tot de volgende ronde.
Vind de OnePlus pro best wel lekker toestel.
Alleen voor dat geld ja het is onze keuze en eigenlijk is er niks anders... 😇
Tot nu toe word steeds vrolijker van de aanschaf hoor.
Geld moet je maar even weg laten.
Enige ik had paar keer scherm vast, maar na de update niet meer gezien.. en moet nog beetje wennen aan die ronde randen.
Maar zo word ik steeds meer happy van de aankoop😅
Liep je scherm vast toevallig met Chrome? Dat is een android wijde probleem en komt dus niet enkel voor bij de 8 pro. Google devs hebben dus nog wat werk te doen met Chrome gezien het iedereen raakt.digiben schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:34:
[...]
Heb ik ook naar zitten kijken en twijfel er nog aan of dat dan beter moet zijn?
Enige ik had paar keer scherm vast, maar na de update niet meer gezien.. en moet nog beetje wennen aan die ronde randen.
Met betrekking tot de ronde randen: ik moest hier ontzettend aan wennen in het begin. In het begin vond ik het zelfs zo vervelend dat ik heb overwogen om het toestel retour te sturen. Maar het rare is, ik zie het nu niet meer en ik vind het niet meer vervelenddigiben schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:34:
[...]
Heb ik ook naar zitten kijken en twijfel er nog aan of dat dan beter moet zijn?

Wat betreft de nieuwste update, 10.5.10: ik heb het idee dat ze verbeteringen hebben doorgevoerd. De groene tint is minimaal zichtbaar, terwijl deze in het begin ontzettend zichtbaar was op mijn toestel. De tint is nu ook egaal over het scherm en niet meer storend. Laatst de S10 plus van mijn vrouw ernaast gehouden, die heeft ook een groene tint en is zelfs nog meer zichtbaarPaul01 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:22:
Ik heb een heel groot deel van deze topic doorgeakkerd, maar ben benieuwd of er inmiddels een oplossing voor de schermproblemen is? Twijfel of ik er 1 ga kopen,maar als er nog geen oplossing is wacht ik nog even.

Wat zijn van anderen tot nu toe de ervaringen met de nieuwe update?
Ik heb gisteren de App gekocht.Anonymoussaurus schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 01:23:
Ik zit in het management team. Doe eigenlijk van alles en nog wat binnen de app (behalve ontwikkelen van de app).
Er is wel iets raars gebeurt. Het bedrag is 2x afgeschreven en meteen een weer een daarvan teruggeboekt.
Het maakt eigenlijk niet uit als het automatisch gecorigeerd is, maar ik wilde het even melden.
:strip_exif()/f/image/wb5ybaKDZPhSRRLXMeWwNUnE.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee ik draai dan met brave.Phntm schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:47:
[...]
Liep je scherm vast toevallig met Chrome? Dat is een android wijde probleem en komt dus niet enkel voor bij de 8 pro. Google devs hebben dus nog wat werk te doen met Chrome gezien het iedereen raakt.
Had het op tweakers en bol zo dat ik niks kon doen als alles sluiten.
Heb het nu na de update niet meer gezien.
Nu hopen dat het weg blijft, dan word ik echt vrolijk van mijn oneplus pro 👍
Klopt die ronde randen zit je eerst even dwars.SnoopBok schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:49:
[...]
Met betrekking tot de ronde randen: ik moest hier ontzettend aan wennen in het begin. In het begin vond ik het zelfs zo vervelend dat ik heb overwogen om het toestel retour te sturen. Maar het rare is, ik zie het nu niet meer en ik vind het niet meer vervelend![]()
[...]
Wat betreft de nieuwste update, 10.5.10: ik heb het idee dat ze verbeteringen hebben doorgevoerd. De groene tint is minimaal zichtbaar, terwijl deze in het begin ontzettend zichtbaar was op mijn toestel. De tint is nu ook egaal over het scherm en niet meer storend. Laatst de S10 plus van mijn vrouw ernaast gehouden, die heeft ook een groene tint en is zelfs nog meer zichtbaar![]()
Maar nu zie ik het ook niet meer.
Begin het nu toch echt een lekker toestel te vinden.
Super aan koop, al mag het wel iets minder. 😅
Al twijfel ik nu.. had ik de 256 gb versie niet mee moeten nemen, Iets meer geheugen en prijs 🥳
Ik merk inderdaad een verandering in contrast en gamma. Ik gebruik DC dimming en de amoled gamut. Merkte inderdaad een enorm verschil met paar nachten ervoor in het donker. Jammer dat DC dimming grijze tinten afslacht (maakt ze erg donker tot zelfs zwart in lage helderheid standen) maar verder is het wel een aangename verandering onder de kap. Hadden ze eigenlijk ook gewoon mogen vermelden in de changelog.SnoopBok schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:49:
Wat betreft de nieuwste update, 10.5.10: ik heb het idee dat ze verbeteringen hebben doorgevoerd. De groene tint is minimaal zichtbaar, terwijl deze in het begin ontzettend zichtbaar was op mijn toestel. De tint is nu ook egaal over het scherm en niet meer storend. Laatst de S10 plus van mijn vrouw ernaast gehouden, die heeft ook een groene tint en is zelfs nog meer zichtbaar![]()
Ik kan hieruit wel beredeneren dat ze echt hun best doen om dit zo veel mogelijk softwarematig recht te trekken en dan dat mag dan ook wel.
Hier dus positief over.
Op welke instelling heb jij de koud-warm slider staan i.c.m. Amoled gamut?Phntm schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:43:
[...]
Ik merk inderdaad een verandering in contrast en gamma. Ik gebruik DC dimming en de amoled gamut. Merkte inderdaad een enorm verschil met paar nachten ervoor in het donker. Jammer dat DC dimming grijze tinten afslacht (maakt ze erg donker tot zelfs zwart in lage helderheid standen) maar verder is het wel een aangename verandering onder de kap. Hadden ze eigenlijk ook gewoon mogen vermelden in de changelog.
Ik kan hieruit wel beredeneren dat ze echt hun best doen om dit zo veel mogelijk softwarematig recht te trekken en dan dat mag dan ook wel.
Hier dus positief over.
Ik heb de volgende instelling staan, deze vind ik persoonlijk wel fijn. Daarnaast heb ik nog Comfortabele toon ook geactiveerd. Vind deze ook wel toegevoegde waarde hebben.SnoopBok schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:51:
[...]
Op welke instelling heb jij de koud-warm slider staan i.c.m. Amoled gamut?
:strip_exif()/f/image/MUBGKtZE2k0EDVR1NC4Yi82j.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo op het blote oog denk ik dat het een 60/40 verhouding is. Kan zijn dat het voor jou minder prettig oogt.
Even kort samen gevat:
* Comfortabele toon aan
* DC Dimming aan
* Amoled Wide Gamut (warm 40/koud 60)
Ik snap het helemaal!Southern Sun schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:38:
[...]
Goede vraagKwam net weer bij de OP8Pro uit als mogelijke opvolger, maar telkens slaat toch de twijfel weer toe als ik reacties hier zie. Oppo Find X2 ook erg mooi toestel, maar ja, zusterbedrijf... Samsung durf ik nog steeds niet voor te kiezen (altijd iets tegen gehad). Misschien wachten op de OP8T?
Ik kom zelf van de Samsung S10 en daarvoor iPhone XS,
Beide prima toestellen ( mag ook wel voor dat geld ). Ik ben juist over gestapt naar oneplus omdat ik overal hoor en lees, als je de perfecte android ervaring wil beleven, Oneplus is the phone!! Ik ben ook echt tevreden over het toestel. alleen dat ze nu ook nog infrarood camera niet correct meer laten werken, ben ik er wel een beetje klaar mee. Ik denk dat ik toch het toestel omruil voor de Oppo en is kijken of me dat bevalt.
Is er eigenlijk een thread op het oneplus forum van deze versie? Kon het niet direct terugvinden.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:09:
[...]
Dat is voor de 8. Deze is voor de Pro:
...
Edit: gevonden. https://forums.oneplus.co...he-oneplus-8-pro.1253402/
[ Voor 18% gewijzigd door devilkin op 08-07-2020 13:19 ]
Jup, voor de non-pro is hij nu ook aangekondigd: OxygenOS 10.5.9 [IN], 10.5.8 [EU] and 10.5.10 [NA] for the OnePlus 8devilkin schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:12:
Is er eigenlijk een thread op het oneplus forum van deze versie? Kon het niet direct terugvinden.
Edit: gevonden. https://forums.oneplus.co...he-oneplus-8-pro.1253402/
Bedankt hiervoor!Wenzel schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:02:
Ik heb gisteren de App gekocht.
Er is wel iets raars gebeurt. Het bedrag is 2x afgeschreven en meteen een weer een daarvan teruggeboekt.
Het maakt eigenlijk niet uit als het automatisch gecorigeerd is, maar ik wilde het even melden.
[Afbeelding]
Het issue kán niet aan onze kant zitten, want zelfs al zou je meerdere keren de versie kopen, dan zou dat niet per se werken omdat de code dit niet toestaat. Als er een refund plaats moet vinden vanuit onze kant, moet dat handmatig gedaan worden en dat was niet het geval (zou wel heel veel gedoe zijn voor elke betaling
https://www.xda-developer...r-see-through-xray-issue/Huigie schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:22:
Nou, Photochrom is met deze update op de EU versie toch zwaar verneukt. 🤮
Zoek de verschillen...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Photochrom doet het nog, maar op een andere manier. Het is alleen de gimmick die er uit is gesloopt. Nu wordt de color filter camera gebruikt samen met de main camera om andere effecten buiten te krijgen. Test het maar eens of check het filmpje in de XDA link die ik hier boven net heb geplaatst. Geen party trick meer om door bepaalde objecten heen te kijken
We would like to share you with the information that, in the new version “Photochrom" filter, the camera will no longer be used for capturing photo directly. The "Photochrom" filter will be captured by the main camera + software filter. The IR camera will be used to detect the infrared intensity in the scene. The program will dynamically adjust the intensity of the "Photochrom" filter according to the infrared intensity in the scene.
1. The new version completely avoids the see-through effect, and no longer need to worry about being taken see-through photos
2. Users can still shoot the tone style of "Photochrom", and the clarity of the photo is higher than the original.
Regards,
Oplossing is als volgt.
Deinstalleer de huidige versie van AA en disable deze. Download dan deze versie van apkmirror version 5.1.500644-release deze werkt out of the box. Doe je dan een update van de app dan gaat het weer mis.
Ik heb hiervoor geprobeerd:
Originele kabel
Andere kabel
USB connectie vast zetten in development settings
Volledige reset van mijn auto
Multi user verwijderen via adb
Bovenstaande heeft niets gedaan. Ik zag af en toe iets gebeuren maar heb het niet werkend gekregen en in mijn ogen is dat ook niet het probleem. Het probleem zit weldegelijk in AA zelf.
Wat een nietszeggend bericht zeg. De enige meerwaarde van die bewuste lens is juist het transparante aspect en dat hebben ze nu dus softwarematig uitgeschakeld.
settings/status bar/icon manager/Ricardo_1994 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 03:04:
Sinds 10.5.10 zie ik geen bluetooth icoon meer in mijn statusbalk, terwijl ik wel verbonden ben met een bluetooth apparaat. Hebben meer mensen hier last van?
klopt, hier ook op Oneplus 8Ricardo_1994 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 03:04:
Sinds 10.5.10 zie ik geen bluetooth icoon meer in mijn statusbalk, terwijl ik wel verbonden ben met een bluetooth apparaat. Hebben meer mensen hier last van?
Oplossing Huigie hieronder werkt niet: icoon bluetooth staat aan, maar geen icoontje zichtbaar in statusbalk
Dat is zeker niet het geval. Er staat net zoveel in als normaal, ruimte zat.Laguna schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:20:
@Ricardo_1994 & @Somgo mogelijk hebben jullie al teveel icoontjes daar staan en wordt ie daardoor niet getoond (oplossing is dan andere iconen die je niet gebruikt uitschakelen).
Als ik bijvoorbeeld NFC of niet storen inschakelen, komt die er wel netjes te staan.
Ook nacht modus is bij mij gebugged kwam ik vanochtend achter. Krijg deze niet uit. Enige workaround was om de sliders van nacht modus helemaal naar links te zetten....
[ Voor 99% gewijzigd door hansbkp op 09-07-2020 13:56 ]
Ik heb de sim1 gebruikt en staat ook niet op bijvoorbeeld niet storen.
Iemand nog tips waar ik naar kan kijken?
Dit kan je goed testen door een aantal keer de letter P achter elkaar te tikken en dan een andere letter een aantal keer te tikken. Heeft een mili seconde vertraging in vergelijking met ander letters.
Ook als ik langs de randen ga scrollen zit er een millimeter vertraging in vergeleken met de rest van het scherm
Iemand die dit kan testen?
Wellicht palm rejection?
[ Voor 15% gewijzigd door Knamix op 09-07-2020 21:40 ]
Geen last van. Gboard in gebruik hier. Langs de randen scrollen wel vertraging.Knamix schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:07:
Ik merk nu (geen idee of dat met de laatste update is geweest) dat als ik type, de letter p wat vertraging heeft. Betreft een Oneplus 8.
Dit kan je goed testen door een aantal keer de letter P achter elkaar te tikken en dan een andere letter een aantal keer te tikken. Heeft een mili seconde vertraging in vergelijking met ander letters.
Ook als ik langs de randen ga scrollen zit er een millimeter vertraging in vergeleken met de rest van het scherm
Iemand die dit kan testen?
Wellicht palm rejection?
Nu gebruik ik SwiftKey weer.
Al heb ik wel bij de randen dat het nog wennen is met me dikke vingers 😅
Voor de rest tevreden met me aankoop,echt blij mee,Super toestel 👍
Hoe alles kan veranderen na een update en app!
Ga toch die draadloze oplader nu maar er bij halen.
Wipe? Of gewoon dirty flash?Ricardo_1994 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:23:
Complete reflash gedaan van 10.5.10, en zijn alle problemen die ik had opgelost.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 8-serie] Accessoires
- Discussie over de Crackable game hoort hier: Crackables 2
- Vragen en opmerkingen over Oxygen Updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie