Qua innovatie vind ik Revolut nu voorlopen op de rest van wat in NL beschikbaar is. Echter er zijn mij net iets te veel klachten over de helpdesk etc. bij Revolut en N26 om daar volledig op te vertrouwen.Freakster86 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:17:
[...]
Je hebt gelijk. Heb even verder gezocht en wat je zegt wordt hier herhaald: https://solarisbank.pr.co...sbank-and-visa-in-germany
[...]
Ja, ik hoop dat ze snel naar NL komen. Dan ga ik het gelijk proberen. Na Moneyou heb ik al veel zitten vergelijken, maar geen enkele bank of combinatie van banken is eigenlijk perfect. Dit is de eerste keer dat ik enthousiast wordt
Vivid ziet er erg goed uit dus wie weet dat ik deze wel meer toevertrouw. Voorlopig gebruik ik veel Openbank (Sparen en alle pinbetalingen) en nog de oude NL grrootbank ivm Instant payments, Ideal en joint account. Openbank is echter qua innovatie niet te vergelijken met de ander fintechs.
In NL is Ideal toch wel een must. Eea wordt behoorlijk lastig wanneer je dat niet meer zou hebben. Jammer dat NL voor zo'n lokale oplossing is gegaan, echter wel begrijpelijk. Ideal is goedkoop en ons hollanders zijn daar gevoelig voor