Lekker!
@birdibird:birdibird schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:23:
De travel card heeft wel degelijk een IBAN zoals ik hierboven al vermeldde. Wij storten al maandenlang daar geld op.
Weet je ook of overschrijvingen vanuit een bank met compatibele instant payments ook daadwerkelijk binnen seconden arriveren?
Kan je met een bunq Travel Card lidmaatschap vanuit de bunq app betaalverzoeken sturen? Zo ja, kunnen die ook betaald worden met zowel iDEAL als credit of debit pas en Sofort?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HEM2sTaZoKQMae6g0SYz5GS2.jpg?f=user_large)
@birdibird:birdibird schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:23:
Ook kan je dus ook kostenloos geld overmaken vanuit je travel card naar een willekeurige IBAN. Je kan echter alleen maar het hele saldo overmaken. Ik heb het gister nog gedaan.
Goed om te lezen. Ik had eerder begrepen dat je alleen het hele saldo naar een IBAN op je eigen naam kan overmaken.
Kan je met het bunq Travel lidmaatschap nog wel 'Geld Toevoegen' met de verschillende methodes?
Gelukt.dirk_mec schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:25:
[...]
Ik heb het geprobeerd via de KS maar ik wens jou veel succes.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Iemand hier al iets over Vivid Money gehoord? Is deze week in Duitsland gelanceerd en later willen ze verder in Europa gaan uitbreiden.
Het is een startup gefinancierd door de Russische Tinkoff Bank in samenwerking met SolarisBank voor de banklicentie en VISA.
Naar mijn mening de meest interessante features:
- Vivid Standard is gratis, Vivid Prime kost €9,90 per maand
- Meerdere 'pockets' met elk een eigen (Duitse) IBAN en in verschillende valuta mogelijk
- Gratis geldopname wereldwijd tot €200,- per maand (Vivid Standard) / €1000,- per maand (Vivid Prime), hierna 3% kosten
- Fee-free betalingen in meer dan 150 valuta
- Virtuele kaarten €1,- per kaart
- Gratis metalen VISA debit card mogelijk wanneer je met 3 maanden gratis Vivid Prime start zonder automatische verlenging (kaart blijft dan werken onder Vivid Standard)
- Contactloos betalen met Google Pay, Apple Pay volgt binnenkort
- Verschillende cashback mogelijkheden op aankopen en betalingen tot een maximum van €20,- per maand
- Depositogarantiestelsel tot €100000,-
Helaas kunnen we er in Nederland nog niets mee, maar voor de liefhebbers van bijvoorbeeld meerdere IBANs zal dit in de toekomst interessant kunnen zijn
Ik ga hem in ieder geval in de gaten houden!
Waarschijnlijk ben ik nog wat dingen vergeten te vermelden en voor de meest recente info kun je het beste even op de compare pagina van Vivid kijken.
Het is een startup gefinancierd door de Russische Tinkoff Bank in samenwerking met SolarisBank voor de banklicentie en VISA.
Naar mijn mening de meest interessante features:
- Vivid Standard is gratis, Vivid Prime kost €9,90 per maand
- Meerdere 'pockets' met elk een eigen (Duitse) IBAN en in verschillende valuta mogelijk
- Gratis geldopname wereldwijd tot €200,- per maand (Vivid Standard) / €1000,- per maand (Vivid Prime), hierna 3% kosten
- Fee-free betalingen in meer dan 150 valuta
- Virtuele kaarten €1,- per kaart
- Gratis metalen VISA debit card mogelijk wanneer je met 3 maanden gratis Vivid Prime start zonder automatische verlenging (kaart blijft dan werken onder Vivid Standard)
- Contactloos betalen met Google Pay, Apple Pay volgt binnenkort
- Verschillende cashback mogelijkheden op aankopen en betalingen tot een maximum van €20,- per maand
- Depositogarantiestelsel tot €100000,-
Helaas kunnen we er in Nederland nog niets mee, maar voor de liefhebbers van bijvoorbeeld meerdere IBANs zal dit in de toekomst interessant kunnen zijn
Waarschijnlijk ben ik nog wat dingen vergeten te vermelden en voor de meest recente info kun je het beste even op de compare pagina van Vivid kijken.
Niet alles is gratis (ik betaal voor ABN en ING) maar hier is mijn verzameling 🙂Datisraar schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:31:
Zijn er nog meer mensen die ondertussen verslaafd zijn aan de gratis fintechs? Misschien moet ik wel in therapie 🤔. Naast gratis Monese, TransferWise, Revolut, N26, Vivid, Openbank komt er hopenlijk wat rust in de tent. Je krijgt geen overzicht meer als je daar allemaal rekeningen hebt. Menig Nederlander heeft nog steeds 1 bankrekening. Ik ga al naar de 10. Euh....hellup? 😉
Vond je de opmerking van mij of iemand relevant of heeft het je geholpen? Laat een duimpje achter als teken van waardering.
Allebei. Het is inmiddels een foutje in de tabel. Wat je mist is dat de TS al oud is, en dat het op het moment van schrijven en bijhouden nog niet fout was. Hier is bijvoorbeeld de Holvi pricing page van vorig jaar:Glup schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:16:
Ik zie dat in de tabel van dit topic op pagina 1 Holvi gratis staan (€0), maar als ik op hun website kijk dan begint het bij €6: https://www.holvi.com/pricing/
Mis ik iets of is het toch een foutje in de tabel?
/f/image/vic0ESzeCIfz7Te5qO3czzk1.png?f=fotoalbum_large)
Blijkbaar is Holvi aan het experimenteren. In sommige gevallen hebben we gezien dat een verdwenen gratis versie later weer terug komt.
Daarnaast verwijs ik even naar de pinned post.
Sando schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:57:
[Ik] heb 95% van de edits gedaan en sinds mijn grote ontdekkingstocht heb ik iets minder motivatie om het uptodate te houden. We moeten eigenlijk nog iemand mede-auteur maken die daar wel zin in heeft, niet om even een paar edits te doen, maar om het ook bij te houden.
De meeste mensen die de ubb-code-brei zien die nodig is om zo'n TS te maken hebben direct geen zin meer om het bij te houden, maar dit zijn helaas de gedateerde (1998!) GoT-tools die we hebben.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ja en als er geen geld op staat (zoals bij mij), dan wordt de rekening van Knab Basis per 13 September gesloten.Devaqto schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:14:
Kreeg zojuist een mail van Knab, dat Basis ook de nek omgedraaid is. Vanaf 15 september worden die gratis accounts omgezet naar Knab Plus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Heb je relevante informatie? Geef dan altijd een bronvermelding en een quote.
Heb je relevante informatie? Geef dan altijd een bronvermelding en een quote.
:strip_exif()/f/image/w58I9NBcaIraCmG8U1jWXEe0.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/anhKqSbziU6XPjbFxwvjXCVW.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/pk6IHZQM1C4sH4eDFfV8l960.jpg?f=fotoalbum_tile)