Toon posts:

Het grote gratis bankentopic - deel 1 OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 95.839 views

• glatuin
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 20:31
Flipsen schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:59:
Ik kwam nog een nieuwe aanstaande fintech tegen: https://www.bankse.es/

Lijkt een Spaanse start-up te zijn die gebruik maken van, zoals wel meer fintechs, Estlandse rekeningnummers.

Ze gaan in september van start.
Thanks, ziet er veelbelovend uit. Interessant dat ze ook credit cards willen aanbieden (later). In NL kan ICS (ABN) wel wat competitie gebruiken, Daar zit ik nog noodgedwongen bij, alleen debet is niet handig (oa bij autohuur).

Jammer dat ik niet zo gauw kan vinden welke aandeelhouders (andere banken) erachter zitten.

[Voor 7% gewijzigd door glatuin op 22-08-2021 12:08]

• LongBowNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:19
glatuin schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:06:
[...]

Thanks, ziet er veelbelovend uit. Interessant dat ze ook credit cards willen aanbieden (later). In NL kan ICS (ABN) wel wat competitie gebruiken, Daar zit ik nog noodgedwongen bij, alleen debet is niet handig (oa bij autohuur).

Jammer dat ik niet zo gauw kan vinden welke aandeelhouders (andere banken) erachter zitten.
Een beetje zoeken heeft me geleid naar een Crunchbase pagina. Nog steeds niet echt duidelijk waar de investeerders zitten.
https://www.crunchbase.com/organization/bankse-af0b

• glatuin
LongBowNL schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:52:
[...]

Een beetje zoeken heeft me geleid naar een Crunchbase pagina. Nog steeds niet echt duidelijk waar de investeerders zitten.
https://www.crunchbase.com/organization/bankse-af0b
Thanks, lijkt op eenmanszaak van Lucas Salamander. Ook via linkedin profiel lijkt het eenmanszaak. Bankse heeft slechts 3 mensen op Linkedin. Tja ik pas nog even....

• Datisraar
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 20:27
glatuin schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:56:
[...]

Thanks, lijkt op eenmanszaak van Lucas Salamander. Ook via linkedin profiel lijkt het eenmanszaak. Bankse heeft slechts 3 mensen op Linkedin. Tja ik pas nog even....
Het lijkt wel of hij vanuit zijn villa in Marbella, zó Bankse heeft opgericht. Maar met al die andere Fintechs en Neo banken in Europa, kan ik dit er niet bij hebben. Ik zit zo langzamerhand al op 8 verschillende bankrekeningen in de EU, met ABN en Rabo erbij. Hoop dat er niet nog meer bijkomen. Dus ik pas ook even.

• 4myra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 09:31
Datisraar schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:21:
[...]
Ik zit zo langzamerhand al op 8 verschillende bankrekeningen in de EU, met ABN en Rabo erbij. Hoop dat er niet nog meer bijkomen. Dus ik pas ook even.
Interessant die 8 - kun je met ons delen hoe jouw top 5 eruitziet en waarom?

Ik heb er nu slechts 4, die ik actief gebruik:
- voor vaste lasten: N26, behalve fbto [nog steeds IBAN discriminatie]. Zelfs de fiscus accepteert N26
- voor salaris / Ideal betalingen / NL IBAN: ABN niet gratis
- voor online, kaart transacties en omwisselen valuta: N26, Wise personal, Wise op bedrijfsnaam
- gehad, maar afgevallen: Revolut/Fidor Bank - slechte service. Niet meer gratis: Bunq, KNAB basis, Holvi business

Ik zoek nog een paar backups - gratis of goedkoop - eentje die niet ouderwets met sms verificaties of scanners/readers werkt, zoals ING, Openbank of Nuri:

1) backup voor NL IBAN en Ideal - is ASN de enige en goedkoopste?
ASN heb ik gehad, maar veel wijzigingen doen ze toch liever met de post, ipv de app

2) backup Wise [voor omwisselen valuta] - Vivid Bank zou kunnen.
Bankse heeft multi-currency account, maar geeft te weinig prijsinformatie en doet aan clickbaiting met een gratis account op de wachtlijst, waardoor ik het nog niet vertrouw.

3) backup N26 [voor vaste lasten] - zou Vivid Bank kunnen zijn, jammer dat het instant payments niet ondersteunt.

• Datisraar
4myra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 08:41:
[...]

Interessant die 8 - kun je met ons delen hoe jouw top 5 eruitziet en waarom?

Ik heb er nu slechts 4, die ik actief gebruik:
- voor vaste lasten: N26, behalve fbto [nog steeds IBAN discriminatie]. Zelfs de fiscus accepteert N26
- voor salaris / Ideal betalingen / NL IBAN: ABN niet gratis
- voor online, kaart transacties en omwisselen valuta: N26, Wise personal, Wise op bedrijfsnaam
- gehad, maar afgevallen: Revolut/Fidor Bank - slechte service. Niet meer gratis: Bunq, KNAB basis, Holvi business

Ik zoek nog een paar backups - gratis of goedkoop - eentje die niet ouderwets met sms verificaties of scanners/readers werkt, zoals ING, Openbank of Nuri:

1) backup voor NL IBAN en Ideal - is ASN de enige en goedkoopste?
ASN heb ik gehad, maar veel wijzigingen doen ze toch liever met de post, ipv de app

2) backup Wise [voor omwisselen valuta] - Vivid Bank zou kunnen.
Bankse heeft multi-currency account, maar geeft te weinig prijsinformatie en doet aan clickbaiting met een gratis account op de wachtlijst, waardoor ik het nog niet vertrouw.

3) backup N26 [voor vaste lasten] - zou Vivid Bank kunnen zijn, jammer dat het instant payments niet ondersteunt.
Ha, top 5: best nog wel lastig met al die Fin tech en Neo banken. Ondanks een aantal jaren, kies ik voor

1. Rabobank ivm salaris, niet gratis
2. ABN ivm vaste lasten en loopt voorop met Instant Payment binnen Europa, niet gratis
3. Vivid, gratis ivm gratis Metal card. Meerdere IBAN's kunnen openen en kun je mooi potjes bij die IBANs maken. Handig tevens om IBANS voor bijvoorbeeld voor alleen dollars of ponden aan te maken. Verder gratis top up met creditcard, goeie klantenservice en beter dan op:
4. N26, ivm debit MasterCard en N26 mijn 1e fun/fin tech bank was en is. Altijd aangehouden, ondanks dat ik het maar af en toe gebruik. Gebruik ik vooral voor niet euro betalingen tijdens vakanties. Instant Payment fijn, maar kost 0,99€ per keer bij N26. Is ook niet nodig. Dan maar geen IP bij N26 (en Vivid). Overboekingen bij beide banken tijdens werkdagen best wel snel. Een paar uur, tot 1 werkdag.
5. Openbank, gratis bank met gratis pakket die anders 7.99€ kost, als early adopter. Nederlandse telefoon klantenservice. Als boodschappen bank in gebruik.

Wise (als back up vakantie bank), Monese (gratis ponden bankrekening, is normaal gesproken heel lastig in Engeland aan te vragen vanuit NL, Revolut als laatste (hooguit als Instant Payment bank route: ABN Amro - Revolut - Openbank ).

Daarom liever geen banken meer erbij voor mij. Maar ik ken mezelf, en vrees dat ik ongetwijfeld ook wel tzt bij Bankse ook nog een rekening open, om uit te proberen.

[Voor 14% gewijzigd door Datisraar op 03-09-2021 20:22]

• dirk_mec
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17:33
Datisraar schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:03:
[...]

Ha, top 5: best nog wel lastig met al die Fin tech en Neo banken. Ondanks een aantal jaren, kies ik voor

1. Rabobank ivm salaris, niet gratis
Waarom gebruik niet N26 voor salaris?

• Datisraar
dirk_mec schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:21:
[...]

Waarom gebruik niet N26 voor salaris?
Bij N26 kan ik geen contant geld storten, niet rood staan, geen credit card met krediet krijgen, geen Nederlandse telefoonsupport krijgen. Niet met Maestro Apple Pay betalen. Stel dat er problemen zijn met mijn N26 rekening? Dan moet ik daarover in het Engels gaan chatten of e-mailen. En dan op N26 mijn salaris storten? Nee, dank je wel.

[Voor 12% gewijzigd door Datisraar op 03-09-2021 21:44]

• glatuin
Datisraar schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:40:
[...]

Bij N26 kan ik geen contant geld storten, niet rood staan, geen credit card met krediet krijgen, geen Nederlandse telefoonsupport krijgen. Niet met Maestro Apple Pay betalen. Stel dat er problemen zijn met mijn N26 rekening? Dan moet ik daarover in het Engels gaan chatten of e-mailen. En dan op N26 mijn salaris storten? Nee, dank je wel.
En zo heeft iedereen (helaas) zo genoeg redenen om bij een NL grootbank te blijven. Naast Instant Payments en Ideal (bij ABN) vinden wij het prettig dat we als gezin bij elkaars belangrijkste rekeningen kunnen (incl. jongeren rekeningen)

• dirk_mec
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17:33
Datisraar schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:40:
[...]

Bij N26 kan ik geen contant geld storten, niet rood staan, geen credit card met krediet krijgen, geen Nederlandse telefoonsupport krijgen. Niet met Maestro Apple Pay betalen.
Duidelijk.
Stel dat er problemen zijn met mijn N26 rekening? Dan moet ik daarover in het Engels gaan chatten of e-mailen. En dan op N26 mijn salaris storten? Nee, dank je wel.
Engels is redelijk normaal nu.

• J0kerNL
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 17-09 22:45
Datisraar schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:03:
[...]

Daarom liever geen banken meer erbij voor mij. Maar ik ken mezelf, en vrees dat ik ongetwijfeld ook wel tzt bij Bankse ook nog een rekening open, om uit te proberen.
Daarvan heb ik ook een beetje last van :P. Ik heb inmiddels alleen nog N26, Tomorrrow, Revolut, Wise en Openbank. Wel handig als je budgetten voor bepaalde dingen wilt aangeven, mar op een gegeven moment zag ik door het bomen het bos niet meer. Ik had eerst ook nog Bunq en Vivid, maar die heb ik beide opgezegd, omdat Bunq travel card betaald werd, en vivid had ik geen cashback omdat ik geen mensen aan het inviten was.

N26 en Revolut vullen elkaar wat dat betreft wel goed aan, aangezien je bij Revolut een bepaald bedrag per maand niet-EURs nog zonder geld kunt opnemen. Natuurlijk is Openbank dan ook handig voor de gratis reisverzekering als je een early adopter bent.

• Thecola
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
Ik zit op het moment bij SNS en ben daar opzich tevreden over. Nu ontvang ik ongeveer 4 keer per jaar vanuit de US betalingen in dollars. De kosten hiervoor zijn erg ruim - 0.1% + valutawisselkosten. Zo kwam ik voor $22K uit op €18,60 bankkosten en ruim €70 valutawisselkosten.

Bij ABN zie ik dat de kosten 9€ per ontvangst zijn maar misschien zijn er goedkopere banken voorhanden voor dit soort zaken. Helaas vind ik geen bankenvergelijker voor dit soort diensten. Iemand ervaringen of een suggestie?

toettoett

• glatuin
Thecola schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:05:
Ik zit op het moment bij SNS en ben daar opzich tevreden over. Nu ontvang ik ongeveer 4 keer per jaar vanuit de US betalingen in dollars. De kosten hiervoor zijn erg ruim - 0.1% + valutawisselkosten. Zo kwam ik voor $22K uit op €18,60 bankkosten en ruim €70 valutawisselkosten.

Bij ABN zie ik dat de kosten 9€ per ontvangst zijn maar misschien zijn er goedkopere banken voorhanden voor dit soort zaken. Helaas vind ik geen bankenvergelijker voor dit soort diensten. Iemand ervaringen of een suggestie?
Ik gebruik voor deze grote bedragen wise. (wise.com). Ook zij hebben kosten echter veel lager dan onze eigen banken.

Update: ik maak de bedragen over naar mijn Amerikaanse rekening bij wise. Dan sla je dure swift betalingen over. De betalingen zijn dan intern. ACH is gratis, voor wire transfers betaal je $7.50 kosten. Nog steeds stuk goedkoper dan ABN. Geen opslag op de wisselkoers.

[Voor 15% gewijzigd door glatuin op 12-09-2021 10:20]

• Datisraar
J0kerNL schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 19:33:
[...]

Daarvan heb ik ook een beetje last van :P. Ik heb inmiddels alleen nog N26, Tomorrrow, Revolut, Wise en Openbank. Wel handig als je budgetten voor bepaalde dingen wilt aangeven, mar op een gegeven moment zag ik door het bomen het bos niet meer. Ik had eerst ook nog Bunq en Vivid, maar die heb ik beide opgezegd, omdat Bunq travel card betaald werd, en vivid had ik geen cashback omdat ik geen mensen aan het inviten was.

N26 en Revolut vullen elkaar wat dat betreft wel goed aan, aangezien je bij Revolut een bepaald bedrag per maand niet-EURs nog zonder geld kunt opnemen. Natuurlijk is Openbank dan ook handig voor de gratis reisverzekering als je een early adopter bent.
Okay , bedankt......daar gaan we weer; Tomorrow bank? Nog een neo-bank erbij. Ik zie dat de Duitse Solaris bank er achter zit net als Vivid bank. Heeft overeenkomsten naast Vivid, met N26 en Bunq, als ik de site van Tomorrow mag geloven. Wat is het voordeel van deze (gratis) bank tov deze 3 ? Voor de niet gratis variant van 15€ per maand krijg je een houten Visa debitcard. Krijg je bij Tomorrow een Duitse IBAN?

[Voor 4% gewijzigd door Datisraar op 12-09-2021 12:46]

• J0kerNL
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 17-09 22:45
Datisraar schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:18:
[...]

Okay , bedankt......daar gaan we weer; Tomorrow bank? Nog een neo-bank erbij. Ik zie dat de Duitse Solaris bank er achter zit net als Vivid bank. Heeft overeenkomsten naast Vivid, met N26 en Bunq, als ik de site van Tomorrow mag geloven. Wat is het voordeel van deze (gratis) bank tov deze 3 ? Voor de niet gratis variant van 15€ per maand krijg je een houten Visa debitcard. Krijg je bij Tomorrow een Duitse IBAN?
Ja, is inderdaad van Solaris bank (dus DE IBAN). Niet euros uit de muur trekken kost 1.5% t.o.v. 1.7% bij N26. Verder wordt er meer op een sustainable manier gebankierd. Verder een standaard Visa Debit.

• glatuin
J0kerNL schreef op zondag 12 september 2021 @ 18:10:
[...]
Verder wordt er meer op een sustainable manier gebankierd. Verder een standaard Visa Debit.
Ik heb moeite met dat sustainable. Vreemd om zaken met deze bank te doen om deze reden terwijl je weet dat het moederbedrijf dat niet doet. Ik zie liever het geheel sustainable. Meer vertrouwen in Triodos of zo.

• Datisraar
Dus Tomorrow is een soort Duitse Bunq, maar heeft dan meer op het oog dan alleen dat sociaal media achtige bomen gedoe van Bunq. Maar in tegenstelling tot Bunq nog wél gratis. Tot medio oktober kun je nog een gratis rekening openen, en behoud je dat, zolang je niet verandert naar de betalende rekeningen lees ik op de site van Tomorrow. Groot nadeel is dat de klantenservice in de weekenden niet te bereiken is en je de rekening alleen tijdens werkdagen met een bankoverschrijving kan voeden. Wel is er Instant Payment overboekingen mogelijk met Vivid bank (omdat bij beiden de Duitse Solaris bank achter zit). Tomorrow is een soort niche sustainability bank in Europa begrijp ik, en dat is hét verschil met N26 en Vivid die ook inmiddels meer features hebben.

Update: Ik had inmiddels bij Tomorrow een account geopend gisteren, maar vandaag kreeg ik bericht dat mijn accounts zowel bij Tomorrow als Vivid zijn geblokkeerd, en de rekeningen door de Solaris bank per direct opgeheven worden. Ik had vandaag een testboeking gedaan en dat heeft er vast mee te maken.

[Voor 26% gewijzigd door Datisraar op 13-09-2021 20:15]

• Viavia28
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 15-09 20:29
Datisraar schreef op zondag 12 september 2021 @ 21:11:
Dus Tomorrow is een soort Duitse Bunq, maar heeft dan meer op het oog dan alleen dat sociaal media achtige bomen gedoe van Bunq. Maar in tegenstelling tot Bunq nog wél gratis. Tot medio oktober kun je nog een gratis rekening openen, en behoud je dat, zolang je niet verandert naar de betalende rekeningen lees ik op de site van Tomorrow. Groot nadeel is dat de klantenservice in de weekenden niet te bereiken is en je de rekening alleen tijdens werkdagen met een bankoverschrijving kan voeden. Wel is er Instant Payment overboekingen mogelijk met Vivid bank (omdat bij beiden de Duitse Solaris bank achter zit). Tomorrow is een soort niche sustainability bank in Europa begrijp ik, en dat is hét verschil met N26 en Vivid die ook inmiddels meer features hebben.

Update: Ik had inmiddels bij Tomorrow een account geopend gisteren, maar vandaag kreeg ik bericht dat mijn accounts zowel bij Tomorrow als Vivid zijn geblokkeerd, en de rekeningen door de Solaris bank per direct opgeheven worden. Ik had vandaag een testboeking gedaan en dat heeft er vast mee te maken.
Weet iemand hoe het zit met de koersopslag bij buitenlandse betalingen bij Tomorrow?

• Frame164
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 17-09 15:23
glatuin schreef op zondag 12 september 2021 @ 19:47:
[...]

Ik heb moeite met dat sustainable. Vreemd om zaken met deze bank te doen om deze reden terwijl je weet dat het moederbedrijf dat niet doet. Ik zie liever het geheel sustainable. Meer vertrouwen in Triodos of zo.
Het probleem is dat als je echt alles sustainable wilt het heel moeilijk is als je heel groot bent. Voor kleine banken als Triodos en ASN is dat een stuk makkelijker. Maar als alles in Nederland op zo'n manier moet worden gedaan dan wordt het lastig. Er zijn domweg nog niet genoeg sustainable zaken waar het geld ingestopt kan worden. Komt wel, maar nu nog niet.

• budjepaul
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 19:46
Viavia28 schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:15:
[...]

Weet iemand hoe het zit met de koersopslag bij buitenlandse betalingen bij Tomorrow?
Volgens hun site zijn kaartbetalingen zonder toeslagen tegen de Visa-wisselkoers:

“Bei Zahlungen in Fremdwährung (also nicht in Euro) zahlst du gebührenfrei zum offiziellen Visa-Wechselkurs.”

Overschrijvingen zijn momenteel nog niet mogelijk, maar naar eigen zeggen werken ze eraan om dat in de toekomst mogelijk te maken.

• NY_Giant
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

Mooi moment om eens te stoppen met weer een nieuwe fintech-rekening aan te vragen. ;) Ik heb er inmiddels ook ruim voldoende. Maar er zijn inderdaad nog steeds genoeg nieuwe te vinden. Al vind ik die eerlijk gezegd vaak niet enorm veel onderscheidends bieden.

• Helga
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
Hebben ze geen reden opgegeven?

• MK-NL
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 14:08
Bij mij was mijn aanvraag voor Vivid eerst goedgekeurd, zodra de card binnen was kwam er een mail achteraan dat het account ingetrokken werd vanwege 'iets met de voorwaarden van Solaris' waardoor mijn account direct opgeheven werd.
Bij navraag was het antwoord van Vivid dat zij geen invloed hebben op de besluitvorming van Solaris en de onderliggende reden ook niet doorkrijgen.

Het gebeurt dus wel vaker 'out of the blue', het is dan moeilijk te achterhalen waardoor dit is gebeurd. Ik denk niet dat het aan de testboeking van @Datisraar lag.

• Datisraar
MK-NL schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:53:
[...]

Bij mij was mijn aanvraag voor Vivid eerst goedgekeurd, zodra de card binnen was kwam er een mail achteraan dat het account ingetrokken werd vanwege 'iets met de voorwaarden van Solaris' waardoor mijn account direct opgeheven werd.
Bij navraag was het antwoord van Vivid dat zij geen invloed hebben op de besluitvorming van Solaris en de onderliggende reden ook niet doorkrijgen.

Het gebeurt dus wel vaker 'out of the blue', het is dan moeilijk te achterhalen waardoor dit is gebeurd. Ik denk niet dat het aan de testboeking van @Datisraar lag.
Inderdaad, Solaris bank heeft geen reden opgegeven, waarom de Vivid en Tomorrow rekeningen gesloten zijn. Ik woon en werk in Nederland en heb gelukkig alleen maar kleine bedragen opstaan van een paar tientjes. Die moet ik echter nog wel zien terug te krijgen. De ontwikkeling van fin techs en neo banken vind ik op zich goed, maar mijn salaris of grote bedragen zou ik dus nooit doen bij dergelijke banken. Ik bankier al bijna 40 jaar in binnen en buitenland en dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. En misschien sta ik straks geregistreerd bij de Duitse Bafin bijvoorbeeld.

• Viavia28
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 15-09 20:29
budjepaul schreef op maandag 13 september 2021 @ 21:58:
[...]

Volgens hun site zijn kaartbetalingen zonder toeslagen tegen de Visa-wisselkoers:

“Bei Zahlungen in Fremdwährung (also nicht in Euro) zahlst du gebührenfrei zum offiziellen Visa-Wechselkurs.”

Overschrijvingen zijn momenteel nog niet mogelijk, maar naar eigen zeggen werken ze eraan om dat in de toekomst mogelijk te maken.
Ik zie dat alleen staan bij de "Together" optie. Die kost meteen 5 euro per maand.
De gratis lijkt dit niet te hebben.

• budjepaul
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 19:46
Viavia28 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:26:
[...]

Ik zie dat alleen staan bij de "Together" optie. Die kost meteen 5 euro per maand.
De gratis lijkt dit niet te hebben.
Zie ook de prijslijst: https://assets.tomorrow.o...preisliste/preisliste.pdf. Alleen voor geldopnames in vreemde valuta moet je 1,5% betalen bij het Free-account.

• Weicool
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 22:17
Gratis knab basis bestaat dus sinds 15 september 2021 niet meer

• Weicool
Wie wil mij helpen om deel 2 te schrijven?
Ik ben vooral benieuwd naar alle nieuwe opties, en aanpassingen van de tabel in deel 1.

• VHware
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:53
Weicool schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:51:
Wie wil mij helpen om deel 2 te schrijven?
Ik ben vooral benieuwd naar alle nieuwe opties, en aanpassingen van de tabel in deel 1.
Ik wil best helpen

• Weicool
Dus Revolut ondersteunt nu iDeal betalingen. BNC10 en KnabBasis bestaan niet meer.

[Voor 95% gewijzigd door Weicool op 16-09-2021 21:09]

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17:59

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Nu er een deeltje 2 is, gaat deze op slot.

Note to self: being good is often more important than being right.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heb je relevante informatie? Geef dan altijd een bronvermelding en een quote. (y)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee