[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 - Deel 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 38 Laatste
Acties:
  • 81.692 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 13:39
Ik was niet aan het kijken de eerste helft.
Had dit niet gezien. Tadic beetje boos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
De Hunt mag ook weer 5 minuten meedoen :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:27:
Naast het Corona virus heeft ook het Getafe virus heeft ook toegeslagen bij Ajax... :/
Ach dat valt ook wel weer mee. Tadic werd in ieder geval nog geraakt en Timber werd meteen gewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:04
Ik begin me wel steeds meer af te vragen of van de Beek al goed genoeg is voor Real Madrid. Wat denken jullie? Misschien is een tussenstap (evt verhuur vanaf Real) naar bijv. een Leverkusen, Sevilla etc. niet een verstandigere keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Klasse uitgespeeld door ajax... Dat lek is nog lang niet boven

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Herax10NL schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:30:
Ik begin me wel steeds meer af te vragen of van de Beek al goed genoeg is voor Real Madrid. Wat denken jullie? Misschien is een tussenstap (evt verhuur vanaf Real) naar bijv. een Leverkusen, Sevilla etc. niet een verstandigere keus?
200% nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
staat de RESTverdediging een keer goed bij een hoekschop, schiet Blind hem tegen de tegenstander op

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Krukar
Van de Beek rendeert als het elftal om hem heen goed draait. Zie Ajax vorig seizoen. Het is een buffelaar, harde werker en daarbij behoorlijk technisch. Die gaat het wel redden bij Real is mijn verwachting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:02
PolarBear schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:29:
[...]

Ach dat valt ook wel weer mee. Tadic werd in ieder geval nog geraakt en Timber werd meteen gewisseld.
Die gasten van Getafe werden ook geraakt, maar dan kan het opeens geen pijn meer doen (of waarschijnlijker, in alle situaties was er weinig aan de hand)? Als je dit accepteert van je eigen club, dan moet je het niet gek vinden dat andere clubs dat ook doen, al kan dat soms wel iets extremer zijn. Maakt dat echter zoveel uit? Dit is gewoon een probleem van het hedendaagse voetbal maar het is onmogelijk dat er nog ooit uit te krijgen... Tenzij ze ooit pijnsensoren uitvinden ofzo :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

WZAWZDB!! Hoppakee soeverein aan kop!!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb hem nooit klaar gevonden voor Real. Ook geen Sevilla ofzo, in Spanje denk ik niet dat hij echt op zou vallen. Eerder in Engeland. Spurs, Arsenal, dat soort teams. Ik zou hem wel samen met Ziyech bij Chelsea willen zien.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
echt, dat er uberhaupt vergeleken wordt met Getafe is echt een gotspe. Maarja,lachen om Ajax kan even een weekje niet,dus moet er iets anders gezocht worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:04
Poll: Gaat van de Beek het redden bij Real Madrid?
Ja
Ja, maar niet zonder tussenstap
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402515&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Krukar
Snowdog schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:31:
[...]

Die gasten van Getafe werden ook geraakt, maar dan kan het opeens geen pijn meer doen (of waarschijnlijker, in alle situaties was er weinig aan de hand)? Als je dit accepteert van je eigen club, dan moet je het niet gek vinden dat andere clubs dat ook doen, al kan dat soms wel iets extremer zijn. Maakt dat echter zoveel uit? Dit is gewoon een probleem van het hedendaagse voetbal maar het is onmogelijk dat er nog ooit uit te krijgen... Tenzij ze ooit pijnsensoren uitvinden ofzo :P
Gaan we nu werkelijk de 63 minuten zuivere speeltijd en 27 minuten op de grond rollen van Getafe vergelijken met de 2 korte momenten bij Ajax vandaag?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:31:
[...]

Probeer je dit nou serieus te vergelijken met Getafe? En het dan maar "iets" extremer noemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
P.O. Box schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:33:
echt, dat er uberhaupt vergeleken wordt met Getafe is echt een gotspe. Maarja,lachen om Ajax kan even een weekje niet,dus moet er iets anders gezocht worden
Ik wil geen vergelijking maken met getafe. Maar hoe tadic naar de grond ging lachwekkend genoeg voor een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Krukar schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:34:
[...]

Gaan we nu werkelijk de 63 minuten zuivere speeltijd en 27 minuten op de grond rollen van Getafe vergelijken met de 2 korte momenten bij Ajax vandaag?
4 :+ Troare die over de grond rolt, tot de bal weer in de buurt kwam, plus een fantoom duik niet vergeten :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Herax10NL schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:34:
Poll: Gaat van de Beek het redden bij Real Madrid?
Ja
Ja, maar niet zonder tussenstap
Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ondertussen legt een zeker Deens ijskonijn er twee in tegen Monaco. Verdomme Marc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Hoe zou kik naar deze wedstrijd hebben gekeken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Goede overwinning, komende 2 wedstrijden tegen de kleintjes waar je 6 punten moet pakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Krukar
Overigens wel verfrissend om weer eens een pot te zien die goed gefloten is, zonder gekke dwalingen van de arbitrage. Mag ook worden gezegd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terechte overwinning Ajax. Heerenveen had kansen zat, maar na de 1-0 was de koek gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:34:
[...]

Probeer je dit nou serieus te vergelijken met Getafe? En het dan maar "iets" extremer noemen :D
Nee, niet echt, anderen deden dat voor mij, maar het punt is gewoon dat er in het voetbal gewoon regelmatig wordt "aangesteld" of hoe je het ook wil noemen. Het is gewoon een effectief middel om en wat rust in te krijgen en het tempo uit de wedstrijd te halen. Zoals ook al gesteld, bij Getafe was het uiteraard extremer. Maar het doel is hetzelfde.

Dit gebeurt wekelijks zo vaak, dat het niet echt zo verbazingwekkend is? En of je het spel nou 10 seconde vertraagt of een halve minuut het effect is vrijwel gelijk (nouja, tenzij je ploeg echt over de zeik gaat, zoals in die betreffende wedstrijd, ben er zelf nog niet over uit of dat nu zo slecht was though). Maar goed, helaas gewoon onderdeel van voetbal. Vind het gewoon moeilijk om het gedrag van Getafe te veroordelen als alle clubs in meer of mindere mate hetzelfde doen.

Maar goed, zo gaat dat in het voetbal, zelfde met gezeur op de scheids, ene keer is de scheids prima als alles in het voordeel van je club valt, andere keer is het allemaal prut omdat het net allemaal de andere kant opvalt (uitzonderingen daargelaten). Part of the game I guess.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:37:
Ondertussen legt een zeker Deens ijskonijn er twee in tegen Monaco. Verdomme Marc.
Andere speelstijl, veel meer ruimte op de helft van de tegenstander.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
mooi. nu eindelijk een weekje de tijd om serieus te trainen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:39:
[...]Andere speelstijl, veel meer ruimte op de helft van de tegenstander.
En een andere coach.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 12:57
#Museumplein!

(Jemig wat was het weer stroperig en slecht. Het viel de goede kant op nadat Heerenveen de kluts kwijt was na de 0-1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
groggy schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:38:
Hoe zou kik naar deze wedstrijd hebben gekeken?
Op de bank thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
En op z'n mobiel steeds kijkend naar z'n banksaldo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krukar
Mwah, 8 doelpunten dit seizoen, nog steeds 3 minder dan vorig seizoen bij Ajax. Het is een degelijke spits maar z'n niveau van 2016/2017 gaat ie nooit meer halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Krukar schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:42:
[...]

Mwah, 8 doelpunten dit seizoen, nog steeds 3 minder dan vorig seizoen bij Ajax. Het is een degelijke spits maar z'n niveau van 2016/2017 gaat ie nooit meer halen.
Was 'ie echt zo goed though? Bedoel zelfs dat seizoen, ik vond hem wel aardig, maar had eigenlijk nooit het idee dat het een wereldtopper zou worden ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
Dat is wel heel erg bord-op-schoot scorebord kijken. Dat ijskonijn werd een jaar geleden nog helemaal de knudde in geroepen omdat hij zo slecht was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
Snowdog schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:44:
[...]

Was 'ie echt zo goed though? Bedoel zelfs dat seizoen, ik vond hem wel aardig, maar had eigenlijk nooit het idee dat het een wereldtopper zou worden ofzo.
Nee eens, wereldtop zat er nooit in bij Dolberg, maar in dat seizoen speelde hij nog wel met veel potentie. Na die blessure heeft ie dat niveau helaas nooit meer gehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Holkers schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:45:
[...]

Dat is wel heel erg bord-op-schoot scorebord kijken. Dat ijskonijn werd een jaar geleden nog helemaal de knudde in geroepen omdat hij zo slecht was :)
Niet door mij. Hij was zeker uit vorm maar had hem er graag bij gehad de afgelopen weken. Huntelaar en Traore hebben niet echt iets gebracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Krukar schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:45:
[...]

Nee eens, wereldtop zat er nooit in bij Dolberg, maar in dat seizoen speelde hij nog wel met veel potentie. Na die blessure heeft ie dat niveau helaas nooit meer gehaald.
Ook omdat onder Bosz in de EL heel anders gespeeld werd. Toen kwamen we nogal eens van eigen helft af en kon volop gebruik gemaakt worden van zijn snelheid en de ruimte op de helft van de tegenstander. Daar ligt zijn kracht, niet bij in de 16 op een voorzet wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

snmght schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:46:Huntelaar en Traore hebben niet echt iets gebracht.
Traore moet gewoon 4 a 5 wedstrijden als basisspeler moeten spelen, ritme op doen. Nu vliegt ie van bank naar tribune naar basisplaats en visa versa. Geen oordeel op te trekken op deze manier. Maar overal geldt dat Ajax en centrale spitsen vaak geen goed huwelijk is. Bij Ajax zijn het vaak de vleugelspitsen en aanvallende middenvelders die het doen, inherent aan het systeem.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:47
AS Monaco staat 9e in Frankrijk, die draaien ook niet echt lekker. :)
En met 9 goals in 23 wedstrijden ben je doorgaans niet echt eerste spits waardig.
Dolberg had hier echt geen verschil gemaakt hoor, integendeel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krukar
Nou, een jeugdspeler die van Feyenoord komt (ook al was het maar even) én zich in een interview in fatsoenlijk ABN verstaanbaar kan maken. Dat is ook weer nieuw :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
snmght schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:46:
[...]

Niet door mij. Hij was zeker uit vorm maar had hem er graag bij gehad de afgelopen weken. Huntelaar en Traore hebben niet echt iets gebracht.
Traore nog niks gebracht? :?
Voor de minuten die hij heeft gehad volens mij toch al paar assists en doelpuntjes meegepakt?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 19:25
Snowdog schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:39:
[...]

Nee, niet echt, anderen deden dat voor mij, maar het punt is gewoon dat er in het voetbal gewoon regelmatig wordt "aangesteld" of hoe je het ook wil noemen. Het is gewoon een effectief middel om en wat rust in te krijgen en het tempo uit de wedstrijd te halen. Zoals ook al gesteld, bij Getafe was het uiteraard extremer. Maar het doel is hetzelfde.

Dit gebeurt wekelijks zo vaak, dat het niet echt zo verbazingwekkend is? En of je het spel nou 10 seconde vertraagt of een halve minuut het effect is vrijwel gelijk (nouja, tenzij je ploeg echt over de zeik gaat, zoals in die betreffende wedstrijd, ben er zelf nog niet over uit of dat nu zo slecht was though). Maar goed, helaas gewoon onderdeel van voetbal. Vind het gewoon moeilijk om het gedrag van Getafe te veroordelen als alle clubs in meer of mindere mate hetzelfde doen.

Maar goed, zo gaat dat in het voetbal, zelfde met gezeur op de scheids, ene keer is de scheids prima als alles in het voordeel van je club valt, andere keer is het allemaal prut omdat het net allemaal de andere kant opvalt (uitzonderingen daargelaten). Part of the game I guess.
Ik vind het vakkundig zuigen, trekken, sleuren, schoppen, schoffelen en matennaaien door een voetbalploeg om als winnaar uit de strijd te komen, volledig legitiem. Als het binnen de regeltjes valt, dan heeft huilen geen zin. Het mag namelijk gewoon.

Getafe heeft DAT heel goed uitgespeeld, en daardoor is Ajax uitgevoetbald in Europa. Juventus en Atletico doen niks anders, als het er echt op aan komt. PSV kon het ooit, maar ze zijn het in de loop der jaren verleerd.

Oja, scheidsrechters deugen sowieso al niet. Ajax is al diverse keren keihard genaaid door arbitraire blunders/opdracht van de UEFA in de CL/EL. Daar moet men maar mee leren leven.

Maar effe serieus over scheidsrechters; Onder aan de streep moet het niks uitmaken. Soms heb je mazzel en af en toe heb je pech. Dat is in de Nederlandse competitie volgens mij niet echt een probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24

Qu3st

Het lek is boven!!!.... :X
toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 20:33:
[...]

Toch heb ik Ado, inclusief supporters, liever in de Eredivisie dan Fortuna, Zwolle, Emmen, RKC, VVV of Twente.
Nou ik heb mede door die vreselijke man van een Van Zweden echt helemaal niks met dat ADO, Twente mag van mij ook ja,maar die andere teams mogen lekker blijven hoor. Er is toch wat vulling nodig toch? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 23:06:
Het lek is boven!!!.... :X

[...]

Nou ik heb mede door die vreselijke man van een Van Zweden echt helemaal niks met dat ADO, Twente mag van mij ook ja,maar die andere teams mogen lekker blijven hoor. Er is toch wat vulling nodig toch? :p
Klopt. NEC, NAC, zelfs de Graafschap mogen van mij zo terug ;)

[edit] en per saldo eindigen we dan met 14 ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 07-03-2020 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dat Emmen speelt ook wel leuk zeg :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24

Qu3st

Martinusz schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 23:14:
Dat Emmen speelt ook wel leuk zeg :)
@Vos zal wel genieten. De Oude Meerdijk is een onneembaar fort geworden, knap hoor! Ik vind het leuk voor hen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:37:
Dat... en niks anders. Ook al heeft al het gelijk van de wereld. Zoiets doe je op die manier in de kleedkamer, niet op het veld, met zoveel gebaar.
Absoluut niet. De tijd van politiek correct de mantel der liefde er overheen draperen is voorbij, die luxe hebben ze gewoon niet meer.
Die snotneus loopt continu te kloten, uit positie, halve kracht als het niet uit komt en ook nu weer een zeer groot aandeel in het tegendoelpunt.
Zelfs als Tadic een cornervlag gepakt had en hem daarmee afgerost had was dit gepast geweest.
Kappen met dat gezeik en werken met je kadaver. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:45
https://www.vi.nl/nieuws/...fensie-en-ajax-vol-passie

Oei oei ten Hag. Nu maak je het me wel lastig het voor je op te nemen. De defensie was ouderwets waardeloos. Je komt met veel geluk de eerste 55 minuten door zonder tegengoal, en dan zeer tevreden zijn over de defensie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Rare wedstrijd gezien, in 10 minuten zag ik weer het het oude Ajax.
Kort erop, werken voor elkaar, positiespel en goede combinaties..
Benieuwd hoe dat volgende week uitpakt.

Vandaag behalve de Manchester Derby geen leuke wedstrijden op tv. Ook wel lekker zo een zondag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLuuHO08m9Q0MU8jdVcIFCIELNw=/800x/filters:strip_icc()/f/image/TOqOt7V3fQEEdkEif1mw8ojM.jpg?f=fotoalbum_large

Er even vanuit gaande dat AJAX niet meer dan 7 punten verspeelt en dat Feyenoord dus niet meer dichterbij komt dan evt 4 punten, moet ik zeggen dat Ajax op het oog een wat makkelijker programma heeft dan AZ...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op zondag 8 maart 2020 @ 07:06:
https://www.vi.nl/nieuws/...fensie-en-ajax-vol-passie

Oei oei ten Hag. Nu maak je het me wel lastig het voor je op te nemen. De defensie was ouderwets waardeloos. Je komt met veel geluk de eerste 55 minuten door zonder tegengoal, en dan zeer tevreden zijn over de defensie?
Zoveel geks zegt ie anders niet :? Hij is tevreden over Timber, de inzet en we hebben Onana nog.
Moet ie dan eindelijk na winst nog steeds iedereen affikken?

Weet niet of de samenvatting veel kansen heeft weggelaten, maar voor die kans van Ejuke is er een net zo grote kans van Ajax (kopbal Traore), maar die telt niet mee :? We kijken alleen nog maar naar kansen van de tegenstander want die tellen alleen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 8 maart 2020 @ 07:56:
[Afbeelding]

Er even vanuit gaande dat AJAX niet meer dan 7 punten verspeelt en dat Feyenoord dus niet meer dichterbij komt dan evt 4 punten, moet ik zeggen dat Ajax op het oog een wat makkelijker programma heeft dan AZ...
Ajax mag nog naar Rotterdam en Utrecht. Het is maar wat je makkelijker noemt.

Dit Ajax wint niet 1-2-3 bij Feyenoord.

En Feyenoord moet uit tegen het linkerrijtje alleen nog naar AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond Ajax gisteren weer iets beter spelen. Minimaal, maar je zag wel dat Ziyech weer een paar geweldige ballen had. Timber speelde zeer netjes, zeker voor een debutant. Het verdedigen is af en toe nog billenknijpen, maar ging redelijk goed gezien de snelheid die Heerenveen heeft voorin.

In ieder geval mooi dat ze weer uitgespeelde kansen hadden. Eindstand had ook 3-5 kunnen zijn als alle grote kansen erin gevlogen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 23:32
strafschop schreef op zondag 8 maart 2020 @ 08:16:
[...]

En Feyenoord moet uit tegen het linkerrijtje alleen nog naar AZ.
Vergeet vandaag naar Tilburg niet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Sempy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 08:47:
[...]

Vergeet vandaag naar Tilburg niet. ;)
Feyenoord speelt thuis ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:58

Superkiwi

Hoi doei

Pixel Witcher schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:17:
Zo een gevoel dat het vandaag dan echt weer zo een voetbal avond is dat alles lukt bij Ajax en dat ze dik winnen in Heerenveen.
Voor een periode van 10 minuten had je toch een beetje gelijk ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 08-03-2020 10:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

We hadden geluk dat Tadic er 'weer bij' was. samen met Zyech, maken zij het spel. is er 1 niet helemaal bij, dan loopt het voor geen meter.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Hackus schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:31:
We hadden geluk dat Tadic er 'weer bij' was. samen met Zyech, maken zij het spel. is er 1 niet helemaal bij, dan loopt het voor geen meter.
Tadic? Man die heeft heeft nauwelijks een bal goed geraakt. Hoeveel voorzetten of steekpaasjes heeft hij als rechtsbuiteng gegeven? Hij en ajax komen mooi weg met die lucky goals.

En ja ik ben voor ajax, ik stoor mij er gewoon aan dat tadic onschendbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ondertussen walst Utrecht over Sparta heen.

Die commentator is wel blind, staat er een 5 meter buitenspel, 6-0 terecht afgekeurd en die commentator ziet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9geLvRhNOAeVba_Qnd8Eq9OwHzk=/800x/f/image/tPJ202GOxjIbbOh5rjjTJbtL.png?f=fotoalbum_large

@Leon Zwiers En wat vinden we er vandaag van? :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
DoeEensGek schreef op zondag 8 maart 2020 @ 14:14:
[Afbeelding]

@Leon Zwiers En wat vinden we er vandaag van? :|
Dat hoedje hoeft van mij niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Leon Zwiers schreef op zondag 8 maart 2020 @ 14:38:
[...]

Dat hoedje hoeft van mij niet zo :P
Beetje een oma hoedje als je het mij vraagt. Het maakt haar een stuk ouder.

Rustig hier, kijkt niemand Fey-W2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik wel, maar er is nog niet veel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Waarom steken ze nu vuurwerk af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 19:25
Ik hoop serieus dat RKC een een keertje aan het langste eind trekt.

Hup familie Mandemakers, de suikeroom van RKC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
mavaros schreef op zondag 8 maart 2020 @ 14:48:
Ik hoop serieus dat RKC een een keertje aan het langste eind trekt.

Hup familie Mandemakers, de suikeroom van RKC.
Nee man, fuck Mandemakers. Afzetters van vele mensen. :+
DoeEensGek schreef op zondag 8 maart 2020 @ 14:46:
Waarom steken ze nu vuurwerk af?
Omdat die hersenlozen het idee hebben dat het zonder vuurwerk niet sfeervol kan zijn

Edit: Hoppa 1-0
Nu zal Willem 2 wat meer moeten komen. Smerige counterploeg

[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 08-03-2020 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wel een makkelijk gegeven penalty. Gespeeld al weer ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
Vos schreef op zondag 8 maart 2020 @ 15:05:
Wel een makkelijk gegeven penalty. Gespeeld al weer ;)
Hadden we weer een scheidsrechter met Kuipvrees?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
2e pot op rij dat Feyenoord eigenlijk prima staat te spelen. Knijp me.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Feyenoord speelt gewoon goed voetbal. Verleng dat contract van Dickie!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Nou dit lijkt me ook wel duidelijk. Die punten blijven gewoon in Rotterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Holkers schreef op zondag 8 maart 2020 @ 15:06:
[...]

Hadden we weer een scheidsrechter met Kuipvrees?
Ik weet niet waar de arm heen had gemoeten bij die sliding. Misschien een keer oefenen met iedereen in een dwangbuis? Maakt het wel makkelijker voor de scheids en var.

En Heracles alweer op 2-2.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 08-03-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Willem 2 is helemaal nergens. Nou hopen dat Feyenoord niet weer zo slapend uit de kleedkamer komt en eens een keer scherp aan de 2e helft begint

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vos schreef op zondag 8 maart 2020 @ 15:10:
[...]

Ik weet niet waar de arm heen had gemoeten bij die sliding. Misschien een keer oefenen met iedereen in een dwangbuis? Maakt het wel makkelijker voor de scheids en var.

Volgens de regels gewoon een pingel. Als die was blijven staan was er niks aan de hand geweest. Hij neemt gewoon een risico door er vol in te glijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zoals gewoonlijk begint Feyenoord weer kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ach het is niet alsof Willem 2 enige bedreiging vormt deze middag.. slaat zo wel weer om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 8 maart 2020 @ 15:10:
[...]

Tja dan moet ie maar niet gaan glijden, dan loop je dat risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Hoop dat RKC het nog weet te redden tegen FC kunstgras

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jaaaaaa Narsingh. Twee acties en twee keer helemaal kut. Wat een waardeloze speler.

Wereldbal van Bijlow trouwens. Goed gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:03
CR1691 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:12:
Jaaaaaa Narsingh. Twee acties en twee keer helemaal kut. Wat een waardeloze speler.

Wereldbal van Bijlow trouwens. Goed gezien.
3 acties nu :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wat een hopeloze speler is dat. Gauw wegdoen in de zomer. Feyenoord onwaardig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Ja, 3 keer alleen op de keeper af, en 3 keer geen goal. Narsingh snel maar weer op laten zouten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Meest waardeloze aankoop van de laatste jaren. Niet eens waardevol als wisselspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:03
Leon Zwiers schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:19:
Ja, 3 keer alleen op de keeper af, en 3 keer geen goal. Narsingh snel maar weer op laten zouten
Loopt zijn contract niet af einde seizoen of hebben ze hem 2 jaar gegeven ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hierna nog een jaar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
CR1691 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:19:
[...]

Wat een hopeloze speler is dat. Gauw wegdoen in de zomer. Feyenoord onwaardig.
Welke gek gaat daar geld voor betalen.
Zal ook wel een leuk salaris krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:27:
[...]Welke gek gaat daar geld voor betalen.
De (wan)beleidsbepalers in de top, maar die zitten ondertussen weer veilig omdat de resultaten de door hun ontstane ellende verbloemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Deadsy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:27:
[...]

Welke gek gaat daar geld voor betalen.
Verlies nemen en transfervrij laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
CR1691 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:38:
[...]

Verlies nemen en transfervrij laten gaan.
Aangezien hij kans na kans krijgt zie ik dit niet gebeuren.
Zou al een begin zijn als ze hem op de tribune zetten en iemand de kans geven die wel potentie heeft.

Heeft Troost toch goed gedaan, al die spelers halen die weinig tot niets toevoegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:24
Dumfries is toch ook echt wel aan het groeien he? Vorig jaar nogal wat mensen hier die er om moesten lachen, maar inmiddels staat hij verdedigend ook prima zijn mannetje. Als hij dit doorzet lijkt het me duidleijk wie bij het EK onze rechtsback gaat worden (voor zover dat nog niet was).

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ElPaco schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:08:
Dumfries is toch ook echt wel aan het groeien he? Vorig jaar nogal wat mensen hier die er om moesten lachen, maar inmiddels staat hij verdedigend ook prima zijn mannetje. Als hij dit doorzet lijkt het me duidleijk wie bij het EK onze rechtsback gaat worden (voor zover dat nog niet was).
Nu zeker eerste keuze, maar hij had absoluut een mindere fase. Dan is er altijd kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dumfries is toch ook echt wel aan het groeien he? Vorig jaar nogal wat mensen hier die er om moesten lachen, maar inmiddels staat hij verdedigend ook prima zijn mannetje. Als hij dit doorzet lijkt het me duidelijk wie bij het EK onze rechtsback gaat worden (voor zover dat nog niet was).
Als hij dit niveau vast kan houden lijkt me dat wel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Deadsy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:45:
[...]

Aangezien hij kans na kans krijgt zie ik dit niet gebeuren.
Zou al een begin zijn als ze hem op de tribune zetten en iemand de kans geven die wel potentie heeft.

Heeft Troost toch goed gedaan, al die spelers halen die weinig tot niets toevoegen.
Omdat er nu geen alternatieven zijn. Kan na de zomer veranderen. Misschien wil hij zelf wel weg ivm gebrek aan speeltijd. Zou niemand erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Geen interviews van PSV
Spelers van voetbalclub PSV geven vandaag geen interviews aan de pers, naar aanleiding van het coronavirus. De eredivisieclub uit Eindhoven geeft hiermee invulling aan de adviezen die de Eredivisie CV en het RIVM.

De ECV heeft de clubs opgeroepen om de spelers voorlopig uit publieke ruimtes te houden, waarbij de mixed zone een uitzondering is. Omdat het RIVM echter de inwoners van de provincie Noord-Brabant adviseert om bij verkoudheid, hoesten of koorts hun sociale contacten te beperken, vindt PSV het beter om de spelers ook niet in contact te brengen met journalisten.
Psv heeft alvast een excuus paraat om de pers te omzeilen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
DoeEensGek schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:19:
[...]

Ja het gaat echt om een excuus hebben om de pers te woord te staan. Ze volgen gewoon het advies op van het RIVM, lijkt me weinig mis mee.

Dumfries en Faber geven na de wedstrijd gewoon samen een persco waar men vragen kan stellen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:19:
[...]

Je zou inderdaad beter de adviezen in de wind kunnen slaan. Een club zou boven andere partijen moeten staan en dit soort zaken veel beter kunnen inschatten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:48

gws24

Thinking is hard!

Zo, Psv komt een aantal keer goed weg. Kom op Groningen!!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik lach nog steeds om hem hoor :p Zijn kwaliteiten staan buiten kijf en hij groeit inderdaad

Hij kan alleen af en toe nog zo enorm lomp doen. Of een enorm overduidelijke overtreding (of duik) maken en daarna kijken of iemand zijn puppy Labrador staat te vermoorden.

Maar voetballen kan hij wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:28:
[...]

Ik lach nog steeds om hem hoor :p Zijn kwaliteiten staan buiten kijf en hij groeit inderdaad

Hij kan alleen af en toe nog zo enorm lomp doen. Of een enorm overduidelijke overtreding (of duik) maken en daarna kijken of iemand zijn puppy Labrador staat te vermoorden.

Haha ja, zijn reactie en blikken zijn wel prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
PWM schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:28:
[...]

Theaterschool is zijn backupplan ;)

Bruma laat in een kwartier tijd ook precies zien waarom hij miskoop van het decennium is he? Wat een flapdrol.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Tjonge zeg, PSV komt voor de derde week op rij verdomde goed weg
Pagina: 1 ... 10 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken