Zonder Derksen geen VI. En zodra die nieuwe presentator ABN leert spreken mag ze van mij die show presenteren.dvdkiwi schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:14:
Zonder Derksen lijkt het me maar een saaie bedoening.
Ee ETH comedyshow begint weer. Nu geeft ie aan dat hij Martinez linksback gaat proberen. Ik irriteer me nu alweer. Een van de weinigen die het goed deed op het middenveld

XXXVI
Daar was hij oorspronkelijk toch ook voor gehaald?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En Alvarez centraal verdediging. Die stond daarna week in week uit te schutteren op het middenveld. ETH is gered door de Corona crisis, anders had hij zijn haggie (gws24 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 15:00:
Daar was hij oorspronkelijk toch ook voor gehaald?
XXXVI
Robben mits fit weer actief in Groningen shirt. Leuk!
https://www.nu.nl/voetbal...ler-bij-fc-groningen.html
https://www.nu.nl/voetbal...ler-bij-fc-groningen.html
[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 27-06-2020 17:11 ]
Arjen Robben maakt comeback bij Fc Groningen!
Arjen Robben wil zijn comeback maken op de voetbalvelden. De 36-jarige topspeler is al wekenlang in training om bij de start van het seizoen 2020/2021 onderdeel te kunnen uitmaken van de eerste selectie van FC Groningen. De Trots van het Noorden is opgetogen en verguld dat Robben nog één keer wil proberen om ‘uit clubliefde’ een rentree te maken in het profvoetbal.
Arjen Robben wil zijn comeback maken op de voetbalvelden. De 36-jarige topspeler is al wekenlang in training om bij de start van het seizoen 2020/2021 onderdeel te kunnen uitmaken van de eerste selectie van FC Groningen. De Trots van het Noorden is opgetogen en verguld dat Robben nog één keer wil proberen om ‘uit clubliefde’ een rentree te maken in het profvoetbal.
Jaaaaa!!!!!
Blij om hem weer op de Nederlandse velden te zien.
Blij om hem weer op de Nederlandse velden te zien.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wow, zeker niet verwacht dit. Nou maar hopen dat hij fit wordt en blijft.
^^ + https://www.rtvnoord.nl/n...s-speler-bij-FC-Groningen
Als Groningen-fan kan ik dit alleen maar toejuichen. Ik weet dat er nul garantie is dat ie ook daadwerkelijk iets gaat toevoegen, maar ik vind een top-actie! Respect! Zelfs als ie uiteindelijk nul minuten maakt.
Plaatst https://www.rtvnoord.nl/n...-Natuurlijk-help-ik-de-FC misschien ook wel in een ander daglicht
Als Groningen-fan kan ik dit alleen maar toejuichen. Ik weet dat er nul garantie is dat ie ook daadwerkelijk iets gaat toevoegen, maar ik vind een top-actie! Respect! Zelfs als ie uiteindelijk nul minuten maakt.
Plaatst https://www.rtvnoord.nl/n...-Natuurlijk-help-ik-de-FC misschien ook wel in een ander daglicht

[ Voor 21% gewijzigd door naitsoezn op 27-06-2020 17:55 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hopen dat ie Tagliafico niet tegenkomt, die breekt 'm doormidden met een van zijn onhandige slidings 
Leuk om Robben weer op de Nederlandse velden te mogen bewonderen!
Leuk om Robben weer op de Nederlandse velden te mogen bewonderen!
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 27-06-2020 17:33 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kan http://isarjenrobben.geblesseerd.com/ weer aan?
[ Voor 21% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-06-2020 18:29 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Aan ervaring overbrengen kan Robben zeker wat betekenen. Hopelijk raakt hij niet (snel) geblesseerd dan is hij vast een mooie aanvulling op het veld 
Persoonlijk had ik gedacht dat hij zou stoppen. Laatste seizoen bij Bayern München nog geblesseerd, het lichaam heeft een keer genoeg blessures gehad. Maar we gaan het zien
Persoonlijk had ik gedacht dat hij zou stoppen. Laatste seizoen bij Bayern München nog geblesseerd, het lichaam heeft een keer genoeg blessures gehad. Maar we gaan het zien
https://www.vi.nl/nieuws/...rten-zorgt-voor-problemen
Bij deze: Nu al een succes
Meer hoef je niet te verwachten. Alles wat nu nog volgt, is extra
Bij deze: Nu al een succes
[ Voor 22% gewijzigd door naitsoezn op 27-06-2020 19:37 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Haha slim gedaan van Grunn. Hij gaat gewoon helemaal niet spelen, alles voor de kaartennaitsoezn schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 19:37:
https://www.vi.nl/nieuws/...rten-zorgt-voor-problemen
Bij deze: Nu al een succesMeer hoef je niet te verwachten. Alles wat nu nog volgt, is extra
Ach al speelt hij maar enkele wedstrijden, dit is toch fantastisch en dan niet bij PSV maar bij zijn eerste prof club, mooi voor het Nederlands voetbal en mooi voor FC Groningen!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Goed voorbeeld: Oud prof kiest niet voor de centen in de zandbak, maar voor zijn oude clubbie! Kan een hoop ervaring op de jeugd overbrengen, hoop dat meer oud internationals zijn voorbeeld volgen!
Hattrick: Thorgal Eagles
Ik hoop voor hem vooral (naast fit blijven) dat ie zich niet enorm gaat storen aan de vergeleken met hem minder professionele houding van z'n teamgenoten, of beter nog, dat ie ze daarin mee kan trekken.bregweb schreef op zondag 28 juni 2020 @ 12:47:
Goed voorbeeld: Oud prof kiest niet voor de centen in de zandbak, maar voor zijn oude clubbie! Kan een hoop ervaring op de jeugd overbrengen, hoop dat meer oud internationals zijn voorbeeld volgen!
En dat zijn medespelers niet zo goed zijn als bij Bayern
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mwah, ik denk dat veel medespelers zich het snot uit de oren zullen rennen voor hem. Althans, dat zou ik in ieder geval doen. Denk dat Robben voor mij toch wel één van de, zo niet meest favoriete speler in Oranje ooit is.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heel hard je best doen is niet altijd genoegMaarten_E schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:02:
Mwah, ik denk dat veel medespelers zich het snot uit de oren zullen rennen voor hem. Althans, dat zou ik in ieder geval doen. Denk dat Robben voor mij toch wel één van de, zo niet meest favoriete speler in Oranje ooit is.
Zal in dit geval wel mee vallen denk ik, het is eigenlijk gewoon bal inleveren bij Robben en kijken wat ie ermee gaat doen.
Ik ben bang dat Robben voornamelijk geblesseerd zal zijn. Elke verdediger in Nederland calculeert nu gewoon een gele kaart in als ze tegen Groningen spelen en hij was altijd al gevoelig voor blessures. Ik hoop dat ik er naast zit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Robben zegt zelf dat dat jaar vrijaf hem heeft afgeholpen van zijn kwaaltjes en pijntjes. Volgens mij is hij tijden niet zo fysiek zo goed geweest. Maar ja kan natuurlijk altijd anders lopen.
We zullen het gaan meemaken.
Ik als Groningen supporter kan er alleen maar naar uit kijken. Primeur van je welste!
Laatste tijd is Groningen niet verwend geweest qua aanval. Al zou hij 50% zijn, dan moet elke tegenstander al ernstig rekening met hem houden.
Mooiste is toch zijn clubliefde. Dat is toch mooi dat hij dat wil doen. Net nu de club in de problemen zit. Hoe sympathiek is dat?
De Robben shirts zullen niet aan te slepen zijn
Nachricht bei unserem Nachbarn:
https://www.spiegel.de/sp...e5-421d-a9cb-1589694aff54
We zullen het gaan meemaken.
Ik als Groningen supporter kan er alleen maar naar uit kijken. Primeur van je welste!
Laatste tijd is Groningen niet verwend geweest qua aanval. Al zou hij 50% zijn, dan moet elke tegenstander al ernstig rekening met hem houden.
Mooiste is toch zijn clubliefde. Dat is toch mooi dat hij dat wil doen. Net nu de club in de problemen zit. Hoe sympathiek is dat?
Nachricht bei unserem Nachbarn:
https://www.spiegel.de/sp...e5-421d-a9cb-1589694aff54
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 29-06-2020 07:20 ]
Ik hoop alleen echt voor hem dat er niet van die ego's rondlopen die zich effe willen bewijzen (of pure onkunde!) door hem te hard aanpakken puur omdat het Robben is. Leuk om hem weer op de Nederlandse velden te zien!!
Van de andere kant hoef je ook niet extra voorzichtig te zijn omdat het Robben isrikoos schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:04:
Ik hoop alleen echt voor hem dat er niet van die ego's rondlopen die zich effe willen bewijzen (of pure onkunde!) door hem te hard aanpakken puur omdat het Robben is. Leuk om hem weer op de Nederlandse velden te zien!!
Het heeft niet lang mogen duren;

Van Leer van Ajax naar Sparta, mooie club voor hem denk ik
Leek mij altijd wel een talentvolle keeper, maar is er niet echt uitgekomen, ook niet bij zijn verhuur.
Leek mij altijd wel een talentvolle keeper, maar is er niet echt uitgekomen, ook niet bij zijn verhuur.
FC Utrecht 50 jaar!
Vandaag in ieder geval een nieuwe hoofdsponsor en de nieuwe thuistenues. En hopelijk ook nog een nieuwe speler.
T-Mobile staat de komende 3 jaar op het shirt. Een grote vis, mooi!
Vandaag in ieder geval een nieuwe hoofdsponsor en de nieuwe thuistenues. En hopelijk ook nog een nieuwe speler.
[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 01-07-2020 12:41 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
De vraag is of ze ook betalen als een grote vis.On_E schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:18:
FC Utrecht 50 jaar!
CL voetbal gaat van Veronica naar SBS 6.
De reden is echt zulke bullshit, alsof kijkers van SBS6 niet naar Veronica konden zappen. Ik denk dus niet dat er meer kijkers gaan komen zoals ze hopen, maar gelukkig is er dan wel minder "troep" op SBS6 te zien.Deadsy schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:00:
CL voetbal gaat van Veronica naar SBS 6.
In principe ben ik het wel met je eens. Wel vraag ik me af of echte clubliefde niet is om op je 32e/33e terug te keren. Het is niet dat die laatste miljoenen nou echt nodig waren.Harribo schreef op maandag 29 juni 2020 @ 07:13:
Afijn, ik kijk erg uit naar Robben op de Nederlandse velden. Wel denk ik bij Robben altijd aan zijn misser... misschien onterecht gezien alles dat raak was.
Unieke kans voor T-Mobile. Wanneer die bekerfinale op pluto wel doorgaat dan zijn zij vol in beeldOn_E schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:18:
[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 01-07-2020 15:11 ]
XXXVI
De reden is ook BS. Op SBS was al zelden iets goeds te zien op CL avonden. Nu zal het zo zijn dat Veronica troep heeft op CL avonden.Pompi schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:03:
[...]
De reden is echt zulke bullshit, alsof kijkers van SBS6 niet naar Veronica konden zappen. Ik denk dus niet dat er meer kijkers gaan komen zoals ze hopen, maar gelukkig is er dan wel minder "troep" op SBS6 te zien.
Hoop niet dat we nu naar Mario been en Co moeten kijken als analist.
Mahi wordt deze of volgende week gepresenteerd...On_E schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:18:
FC Utrecht 50 jaar!
Heeft ook niet echt veel goals gemaakt, maar het is tenminste iets.Joostje123 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:17:
[...]
Mahi wordt deze of volgende week gepresenteerd...
Voor een linksbuiten toch een redelijk gemiddelde, twee jaar terug ook 15 goals ofzo voor GroningenDeadsy schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:00:
[...]
Heeft ook niet echt veel goals gemaakt, maar het is tenminste iets.
Heb het over dit jaar bij zijn huidige club, 3 goals in 19 westrijden.Joostje123 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:18:
[...]
Voor een linksbuiten toch een redelijk gemiddelde, twee jaar terug ook 15 goals ofzo voor Groningen
Vind ik nou niet veel, heb je toch het risico dat zijn 2 goede jaren bij Groningen uitschieters waren.
Heel leuk dat Robben nog een jaartje doorgaat
Goed voor Groningen en mooi voor de competitie.
Niemand levert zo'n enorm bedrag in, ook niet in het geval van echte clubliefde. Daarbij had hij bij Bayern 'gewoon' een basisplaats en was zijn niveau nog geweldig hoog, mits fit.

Robben verdiende 9 miljoen (!) per jaar bij Bayern, bij Groningen verdienen ze maximaal een 5% daarvan.ephymerous schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:10:
Wel vraag ik me af of echte clubliefde niet is om op je 32e/33e terug te keren. Het is niet dat die laatste miljoenen nou echt nodig waren.
Niemand levert zo'n enorm bedrag in, ook niet in het geval van echte clubliefde. Daarbij had hij bij Bayern 'gewoon' een basisplaats en was zijn niveau nog geweldig hoog, mits fit.
[ Voor 8% gewijzigd door Baseman77 op 02-07-2020 08:18 ]
ephymerous schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:10:
[...]
In principe ben ik het wel met je eens. Wel vraag ik me af of echte clubliefde niet is om op je 32e/33e terug te keren. Het is niet dat die laatste miljoenen nou echt nodig waren.
Afijn, ik kijk erg uit naar Robben op de Nederlandse velden. Wel denk ik bij Robben altijd aan zijn misser... misschien onterecht gezien alles dat raak was.
[...]
Wie zegt dat clubliefde en trouw altijd maar aan één club gebonden is? Daarbij speelde Robben in Bayern natuurlijk ook op het hoogste podium en wilde de groep met Bayern graag nog eens de Champions League winnen.Baseman77 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:17:
Heel leuk dat Robben nog een jaartje doorgaat![]()
[...]
Robben verdiende 9 miljoen (!) per jaar bij Bayern, bij Groningen verdienen ze maximaal een 5% daarvan.
Robben heeft in mijn ogen juist aangetoond wel clubliefde en trouw te hebben bij Bayern, waar hij zolang het enigszins kon op het hoogste niveau mee balde. Voor Robben is Groningen natuurlijk een stukje 'afbouwen' en zal hij dat echt uit clubliefde doen, ipv uit trouw en vanuit de wil om alles te winnen wat er te winnen valt.
Als Robben had gewild had hij ergens anders nog wel kunnen cashen, zijn laatste Bayern jaren,maar de groep waarmee ze speelde was elkaar en de club trouw en wilde graag nog eens iets moois bereiken (Champions League winnen).
Wel een voorbeeld voor velen denk ik deze man, altijd blijven vechten / knokken om weer fit te raken, ondanks alle blessures. Technisch vaardig, erg behendig en ook altijd redelijk gewoon gebleven.
Unieke kans voor T-Mobile. Wanneer die bekerfinale op pluto wel doorgaat dan zijn zij vol in beeld
Ik betaal gewoon contributie om te mogen sporten.Baseman77 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:17:
[...]
Robben verdiende 9 miljoen (!) per jaar bij Bayern, bij Groningen verdienen ze maximaal een 5% daarvan.
Robben was al gestopt met prof voetbal, heeft zijn schaapjes op het droge. Ik denk dat hij bij Groningen enkel meedoet omdat hij het zelf leuk vindt, het salaris dat hij daar krijgt/zou kunnen krijgen is een fooi tov wat hij gewend is en zal hij niet nodig hebben. Lijkt mij dan ook niet dat dat iets is wat voor hem erg zwaar weegt.
alles kan off-topic
Ik begrijp het allemaal wel hoor. Maar het is niet dat hij in die jaren daarvoor weinig heeft verdiend. Hij hoeftals hij een beetje grip op z'n financiën heeft nooit meer een euro binnen te krijgen. Anyway, ik vind het ook tof om 'm weer in de Eredivisie te zienBaseman77 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:17:
[...]
XXXVI
Ik moet zeggen dat ik de selectie van Groningen eigenlijk totaal niet ken. (Club heeft bij mij een redelijke gun factor maar erg weinig interesse) Maar ik kan me voorstellen dat Robben vooral ook van waarde is als inspirator voor de huidige selectie en met name de jongere spelers.
Het is gewoon mooi voor die club dat een speler met zo'n staat van dienst terug komt.
Het is gewoon mooi voor die club dat een speler met zo'n staat van dienst terug komt.
alles kan off-topic
Robben is gewoon nu al geslaagd; shirt- en seizoenkaarten verkoop zit ongelofelijk in de lift. Zelfs al is hij straks toch niet fit en speelt hij nul minuten heeft hij een fantastische impact gehad. Supermooi!
Ik hoop dat hij wel veel kan spelen en 16 andere clubs aan gort speelt.
@ephymerous zijn stap getuigt toch wel degelijk van liefde richting Groningen imho, ook op deze leeftijd en na eigenlijk zijn schoenen aan de wilgen te hebben gehangen. Hij had vermoedelijk nog steeds meer kunnen verdienen als hij elders had getekend: PSV, middenmoot Bundesliga, China, zandbak.. Maar in plaats daarvan lekker naar de FC waar het allemaal begon. Ik vind het mooi!
@ephymerous zijn stap getuigt toch wel degelijk van liefde richting Groningen imho, ook op deze leeftijd en na eigenlijk zijn schoenen aan de wilgen te hebben gehangen. Hij had vermoedelijk nog steeds meer kunnen verdienen als hij elders had getekend: PSV, middenmoot Bundesliga, China, zandbak.. Maar in plaats daarvan lekker naar de FC waar het allemaal begon. Ik vind het mooi!
[ Voor 40% gewijzigd door snmght op 02-07-2020 09:46 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zal wel voorsorteren zijn op avonden CL voetbal zonder Derksen etcDeadsy schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:11:
[...]
De reden is ook BS. Op SBS was al zelden iets goeds te zien op CL avonden. Nu zal het zo zijn dat Veronica troep heeft op CL avonden.
Hoop niet dat we nu naar Mario been en Co moeten kijken als analist.

Ik zie nikstoolkist schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:26:
Mooi uitshirt van Feyenoord moet ik zeggen. Vraag me alleen af of het qua kleurstelling wel afwijkend genoeg is tov het thuisshirt, in beide gevallen zit er toch wel veel rood in.
Stel je speelt tegen PSV, dan kan ik me niet voorstellen dat de scheids dit shirt afwijkend genoeg vindt?
https://www.vi.nl/nieuws/...trijden-in-krachtig-zwart
Snap alleen niet zo wat er "krachtig" is aan een zwart shirt. Vind het patroon wel goed staan, maar zoals @toolkist al zegt kan het zijn dat het niet echt genoeg afwijkt omdat er ook rood en wit in zit. Als ze alleen voor witte accenten waren gegaan was dat minder geweest, of misschien krijgen ze net als Ajax ook een 3de tenue.
ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ ᴡᴇ ɢᴏ. 🔴⚪⚫#ReadyForSport • #FeyenoordLife pic.twitter.com/TfTPRXpxuw
— Orkun Kökcü (@OrkunKokcu) 2 juli 2020
Mwa, niet onaardig, alleen die rode driehoeken net iets to much denk ik.
Maar ook hier ff heel het tenue zien, ziet er altijd weer anders uit.
(zwarte/rode/witte broek/sokken)
Maar ook hier ff heel het tenue zien, ziet er altijd weer anders uit.
(zwarte/rode/witte broek/sokken)
[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 02-07-2020 12:11 ]
Met alle repect voor Robben, maar een jaar niet gespeeld. En zijn speelwijze. Moet nog maar zien of het wat gaat worden. Belangrijkste is dat hij zichzelf opnieuw weet uit te vinden denk ik. Want zoals hij speelde en in zijn kracht was, dat kunnen de rest van de spelers van Groningen niet bieden.snmght schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 09:43:
Als je het vergelijkt met een Klaas Jan Huntelaar die het liefst in de 16 wordt aangespeeld en in kleine ruimtes voetbalt. Dat is makkelijker op latere leeftijd vol te houden.
Als een Robben een beetje rondloopt houdt hij zo een verdedigende middenvelder, een back en een cv bezig nog voordat hij de bal heeft. Dat geeft de rest van zijn team best ruimte om lekkerder aan te vallen.
alles kan off-topic
Ik durf best te gokken dat hij de teamarts meer bezig gaat houden dan de tegenstander.
Alleen is de rest zo matig...Ankona schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:53:
Als een Robben een beetje rondloopt houdt hij zo een verdedigende middenvelder, een back en een cv bezig nog voordat hij de bal heeft. Dat geeft de rest van zijn team best ruimte om lekkerder aan te vallen.
XXXVI
Toch nog goed genoeg om van Ajax te winnen
alles kan off-topic
Ik kop hem niet in, ik kop hem niet in....
(Tsjonge, één negatieve opmerking over Ajax en er verschijnt een PSV'er ten tonele. Wat toevallig
[ Voor 20% gewijzigd door Maarten_E op 02-07-2020 16:49 ]
Sorry, hij lag zo voor open doel.
alles kan off-topic
5, 10 jaar geleden misschien maar ik denk niet dat dit zijn niveau meer is. Na een jaar niet gevoetbald te hebben en zijn huidige leeftijd is het typische Robben er langs rennen, naar binnen trekken en schieten denk ik niet zo dreigend als het ooit was.Ankona schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:53:
Vind het super gaaf dat hij terug naar Groningen is gegaan, en ik hoop dat hij een hoog niveau gaat halen maar er is een goede kans dat het wat minder gaat worden dan iedereen hoopt.
Joël Veltman heeft mogelijk zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld. De verdediger staat in de concrete belangstelling van Olympique Marseille, een Italiaanse topclub en meerdere Engelse clubs. Meer zo op https://t.co/6JwB8mSaSP #Ajax
— Freek Jansen (@Freek_JansenVI) 2 juli 2020
Zou het dan toch een keer er van komen? Ik weet dat niet iedereen fan is van hem, maar het is toch een vaste waarde in Ajax (geweest). Sinds 2012 bij het eerste, 3 kampioenschappen, 1 beker en 2 cruijffschalen is het als 28 jarige ook wel het moment om een buitenlands avontuur aan te gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door PolarBear op 02-07-2020 17:44 ]
4 kampioenschappenPolarBear schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:40:
Zou het dan toch een keer er van komen? Ik weet dat niet iedereen fan is van hem, maar het is toch een vaste waarde in Ajax (geweest). Sinds 2012 bij het eerste, 3 kampioenschappen, 1 beker en 2 cruijffschalen is het als 28 jarige ook wel het moment om een buitenlands avontuur aan te gaan.

Ik zou het een leuke stap voor Veltman vinden. Zoals ik wel eens eerder heb verkondigd houd ik van mensen die zich altijd weten terug te knokken. Dat zijn immers mensen die de juiste motivatie hebben. Dat gevoel heb/had ik ook bijv bij Schone.
Ik ben benieuwd of het dan deze keer echt zo zou zijn. De vorige keer bleef ie ook gewoon bij Ajax
Als het door zou gaan zou Ajax voor Hans Hateboer kunnen gaan. Die heeft zich goed ontwikkeld in Italië.
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 02-07-2020 18:21 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Hateboer? Die speelt in een systeem wat totaal niet past bij Ajax.Outerspace schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 18:18:
[...]
4 kampioenschappen![]()
Ik zou het een leuke stap voor Veltman vinden. Zoals ik wel eens eerder heb verkondigd houd ik van mensen die zich altijd weten terug te knokken. Dat zijn immers mensen die de juiste motivatie hebben. Dat gevoel heb/had ik ook bijv bij Schone.
Ik ben benieuwd of het dan deze keer echt zo zou zijn. De vorige keer bleef ie ook gewoon bij Ajax
Als het door zou gaan zou Ajax voor Hans Hateboer kunnen gaan. Die heeft zich goed ontwikkeld in Italië.
Wat ik wel opvallend vind is de diversiteit van clubs. Dus een Italiaanse topclub, OM (dat dit jaar het goed deed maar hiervoor beetje middenmoot was) en dan Engelse clubs die volgens het artikel op VI voornamelijk clubs zijn die nu nog proberen om te degraderen.PolarBear schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:40:
[Twitter]
De topclub zal wel als backup zijn, maar dat zou je toch sowieso boven degradatie kandidaten in Engeland kiezen? OM is ook leuke club, maar de laatste tijd veel problemen met geld en andere dingen waardoor het niet heel rustig was en uiteraard is Ligue 1 ook niet als sterk als de andere competities. Lastige keuze dus met zulke diverse keuze mogelijkheden.
Dit is allemaal sportief waar maar financieel is er natuurlijk ook nog een afweging te maken voor VeltmanPompi schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:16:
[...]
Wat ik wel opvallend vind is de diversiteit van clubs. Dus een Italiaanse topclub, OM (dat dit jaar het goed deed maar hiervoor beetje middenmoot was) en dan Engelse clubs die volgens het artikel op VI voornamelijk clubs zijn die nu nog proberen om te degraderen.
De topclub zal wel als backup zijn, maar dat zou je toch sowieso boven degradatie kandidaten in Engeland kiezen? OM is ook leuke club, maar de laatste tijd veel problemen met geld en andere dingen waardoor het niet heel rustig was en uiteraard is Ligue 1 ook niet als sterk als de andere competities. Lastige keuze dus met zulke diverse keuze mogelijkheden.
Sowieso snap ik de haat op Veltman niet. Ja, hij pakt af en toe geel maar dat is vooral te danken aan het systeem dat Ajax speelt waar door hij veel te vaak één op één op zelfs in ondertal moet verdedigen omdat de aanval niet mee verdedigd. Ik ben er van overtuigd dat hij in een iets meer defensief systeem nog beter tot zijn recht komt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tja, een Engelse degradatiekandidaat (grofweg Brighton/West Ham/Watford/Aston Villa/Bournemouth, Norwich is denk ik wel een zekerheid qua degraderen) is misschien sportief een stap opzij ipv omhoog maar voor Veltman waarschijnlijk wel een winstpakker qua salaris. En je speelt wel in de Premier League, wat denk ik voor Veltman wel past.
Bij een Italiaanse topclub (Juve/Lazio/Napoli/Atalanta/inter/Roma) zie ik hem inderdaad niet als basisspeler direct.
Bij een Italiaanse topclub (Juve/Lazio/Napoli/Atalanta/inter/Roma) zie ik hem inderdaad niet als basisspeler direct.
Denk meer dat de haat gericht is door zijn slippertjes, zoals bijvoorbeeld tegen Valencia waarbij hij even 3 meter achter de rest van de verdediging gaat staan om buitenspel op te heffen. En hij is vaak de enigste die de te snel een gele kaart pakt waardoor hij bijna de hele wedstrijd op zijn tenen loopt en daardoor geregeld ook rood pakt. Lijkt beetje alsof hij soms te druistig is of niet helemaal 100% aan het op letten is, dan kunnen zulke problemen gebeuren.gws24 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:21:
[...]
Dit is allemaal sportief waar maar financieel is er natuurlijk ook nog een afweging te maken voor Veltman![]()
Sowieso snap ik de haat op Veltman niet. Ja, hij pakt af en toe geel maar dat is vooral te danken aan het systeem dat Ajax speelt waar door hij veel te vaak één op één op zelfs in ondertal moet verdedigen omdat de aanval niet mee verdedigd. Ik ben er van overtuigd dat hij in een iets meer defensief systeem nog beter tot zijn recht komt.
Uiteraard is financieel ook belangrijk maar denk jij dat een Engelse degradant meer betaald dan een Italiaanse topclub? En als ze dat al doen kan dat dus ook na een jaar alweer over zijn als ze degraderen, niet echt veel zekerheid dus.
West Ham wilde hem vorig jaar al hebben volgens de geruchten destijds, dus zou me niks verbazen als die nu weer geïnteresseerd zouden zijn. En dat lijkt me best een mooie club voor Veltman.PolarBear schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:23:
Tja, een Engelse degradatiekandidaat (grofweg Brighton/West Ham/Watford/Aston Villa/Bournemouth, Norwich is denk ik wel een zekerheid qua degraderen) is misschien sportief een stap opzij ipv omhoog maar voor Veltman waarschijnlijk wel een winstpakker qua salaris. En je speelt wel in de Premier League, wat denk ik voor Veltman wel past.
Ach, dat hebben wel meer zogenaamde top verdedigers maar ik heb het gevoel dat het bij hem wel heel erg uitvergroot wordt. Maar goed, dat kan perceptie zijn.Pompi schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:26:
[...]
Denk meer dat de haat gericht is door zijn slippertjes, zoals bijvoorbeeld tegen Valencia waarbij hij even 3 meter achter de rest van de verdediging gaat staan om buitenspel op te heffen. En hij is vaak de enigste die de te snel een gele kaart pakt waardoor hij bijna de hele wedstrijd op zijn tenen loopt en daardoor geregeld ook rood pakt. Lijkt beetje alsof hij soms te druistig is of niet helemaal 100% aan het op letten is, dan kunnen zulke problemen gebeuren.
Nee, een topclub uit Italie betaald meer maar het ging mij vooral om het verschil met de eredivisie. Volgens mij betalen ze zelfs in de championship gemiddeld meer dan in de eredivisie dus het zou mij verbazen als hij er financieel niet op vooruit zou gaan.Uiteraard is financieel ook belangrijk maar denk jij dat een Engelse degradant meer betaald dan een Italiaanse topclub? En als ze dat al doen kan dat dus ook na een jaar alweer over zijn als ze degraderen, niet echt veel zekerheid dus.
Oh zo, uiteraard zal hij er niet op achteruit gaan qua salaris al zou Ajax vast ook niet slecht betalen sinds ze het salarisplafond er uit hebben gegooid. Maar persoonlijk zou ik liever op de bank zitten bij Italiaanse topclub of spelen bij OM dan meer verdienen bij een degradant uit Engeland waar het spel voornamelijk lange ballen en elke keer billenknijpen gaat worden. Top van Italie en top 5 van Frankrijk zijn denk ik toch stukken leuker dan onderste 5 van de Premier League, ook al is die competitie misschien sterker en krijg je er misschien meer geld.gws24 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:06:
[...]
Nee, een topclub uit Italie betaald meer maar het ging mij vooral om het verschil met de eredivisie. Volgens mij betalen ze zelfs in de championship gemiddeld meer dan in de eredivisie dus het zou mij verbazen als hij er financieel niet op vooruit zou gaan.
Een interview van Henk Spaan met Robin van Persie, waarin duidelijk naar voren komt wat voor invloed het samenspelen met een wereldtopper kan hebben op een jonge tallentvolle voetballer (Of zelfs een training zien,
zoals in dit geval)
YouTube: vanpersie over bergkamp
zoals in dit geval)
YouTube: vanpersie over bergkamp
Te makkelijk
Was dat niet die wedstrijd dat el professor ETH Siem op 10 opstelde?
XXXVI
We gaan verder in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken