[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 - Deel 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 38 Laatste
Acties:
  • 81.251 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:15
Kampioen Eredivisie
In een titelrace die op de één-na-laatste speeldag werd beslist, was het dit seizoen Ajax dat aan het langste eind trok. Na vier seizoenen zonder prijs mag Ajax zich dit jaar dus kampioen van Nederland noemen. PSV werd tweede en Feyenoord eindigde op flinke afstand op de derde plaats. Fortuna Sittard en FC Emmen verdienen ook complimenten met het knappe lijfsbehoud.

Kampioen Keuken Kampioen Divisie
Dit jaar was het lange tijd spannend in de strijd om het kampioenschap. Sparta streed met FC Twente om de schaal en directe promotie. Waar Sparta punten ging laten liggen, bleef FC Twente ze wel pakken, met het kampioenschap als resultaat. Sparta en RKC promoveren ook. De Graafschap en Excelsior zijn gedegradeerd.

KNVB Beker Winnaar
De KNVB Beker was dit jaar een finale tussen Willem II en Ajax. Op papier zou dat voor de Amsterdammers geen lastige laatste horde moeten zijn. Dat was het inderdaad ook niet. Een wedstrijd is het niet geweest, Ajax won met 4-0 en daarmee de eerste prijs van dit seizoen.

Champions League Winnaar
De hegemonie van Real Madrid is doorbroken. Liverpool stond voor het tweede jaar op rij in de finale, waarin het Tottenham Hotspur trof. Een slechte wedstrijd, heb ik van horen zeggen. Een benutte penalty in de eerste minuut van Salah en een bekeken schot van Origi na een afgeslagen corner waren de doelpunten. Liverpool wint met 2-0 en de zesde Champions League in de historie. Ook een mooi moment voor Van Dijk en Wijnaldum natuurlijk.

Europa League Winnaar
Een finale in Baku, daar is al genoeg over gezegd. Chelsea tegen Arsenal. De eerste helft ging nog gelijk op. De tweede helft was Chelsea de bovenliggende partij. Giroud, Hazard twee maal en Pedro waren de doelpuntenmakers. Voor Arsenal deed Iwobi nog wat terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ok, een finale topic voor de eindsprint van dit seizoen.

Maar kunnen deze ietwat achterhaalde foto's niet vervangen worden door meer actuele successen? Van deze foto's kan de liefhebber niet echt genieten.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ankona schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:37:

Maar kunnen deze ietwat achterhaalde foto's niet vervangen worden door meer actuele successen? Van deze foto's kan de liefhebber niet echt genieten.
Ik zou ze vooral laten staan. Het zijn de laatste kampioenschappen. In Mei kunnen we de meesten vervangen.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

alweer deel 3, gaat hard op deze manier

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ankona schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:37:

Goed punt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
Geen zin in en geen tijd voor.

Zodra we op pagina twee zitten van dit topic zal de TS door bijna niemand meer worden gezien. Als iemand anders zich geroepen voelt, stuur me een DM, dan maak ik je mede-auteur van de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:41

Shabbaman

Got love?

3x3 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:47:
[...]

Ik zou ze vooral laten staan. Het zijn de laatste kampioenschappen. In Mei kunnen we de meesten vervangen.
WK voor clubs in Qatar?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:26
Benieuwd of het AZ tegen ADO ook gewoon lukt om goed te spelen ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

krissie100 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:13:
dat is een thuiswedstrijd, waarom zou dat mislopen ?

Maak me meer druk om onze TopCoach (E. Ten Hag) voor morgen tegen Utrecht uit.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Hackus schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:16:
[...]

dat is een thuiswedstrijd, waarom zou dat mislopen ?
Precies deze reden maakt het gevaarlijk, AZ heeft net zoals Ajax enorme moeite momenteel met clubs die heel compact spelen, en ADO speelt niet bepaald aanvallend, en tuurlijk mag je in zo'n pot tegen zo'n ADO geen punten verliezen Maja. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

krissie100 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:18:
[...]

Precies deze reden maakt het gevaarlijk, AZ heeft net zoals Ajax enorme moeite momenteel met clubs die heel compact spelen, en ADO speelt niet bepaald aanvallend, en tuurlijk mag je in zo'n pot tegen zo'n ADO geen punten verliezen Maja. .
Gelijk pressie en scoren in korte tijd. Dit ADO zakt ook verder weg in 1e straks. Daar moet echt wat gebeuren om dat tegen te gaan. ADO is normaal Ere kandidaat wat buiten degradatie hoort te staan. (15-10)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:27
* Martinusz kijkt naar eerste foto *O* *O* denkt aan laatste weken -O- -O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
Zo onderhand lijkt het erop dat Overmars en co nog een extra zeperd nodig hebben om verandering in gang te zetten. Hopelijk wint FCU de bekerwedstrijd afgetekend.

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
Hopelijk wint Ajax gewoon van Utrecht en blijft Ten Hag aan. Paniekvoetbal win je helemaal niks mee en ik zie ook geen geschikte vervanger voor Ten Hag rond lopen. Sowieso, hopen dat je team verliest :F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:31:
* Martinusz kijkt naar eerste foto *O* *O* denkt aan laatste weken -O- -O-
* Napo kijkt naar eerste foto -O- -O- denkt aan laatste weken *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
JanW schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:11:
Hopelijk wint Ajax gewoon van Utrecht en blijft Ten Hag aan. Paniekvoetbal win je helemaal niks mee en ik zie ook geen geschikte vervanger voor Ten Hag rond lopen. Sowieso, hopen dat je team verliest :F
Bekerwedstrijden zijn voor mij oefenwedstrijden. De reden dat ik dat hoop is dat ik al tijden overtuigd ben dat verandering nodig is. Laat ten Cate of van Gaal het seizoen maar afmaken. Die kijken naar het materiaal en stemmen de tactiek daar op af. Dan hebben we nog een kleine kans op het kampioenschap.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Yogibeer schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 08:09:
[...]

Kenneth Perez zegt sowieso wel heel vaak zinnige dingen vind ik.
Daar kan ik me nou echt niet in vinden. De enige met zinvolle bijdrages is wat mij betreft Kwakman.
Napo schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:11:
[...]

* Napo kijkt naar eerste foto -O- -O- denkt aan laatste weken *O* *O*
*zoekt PSV tussen de plaatjes* _O-

[ Voor 29% gewijzigd door toolkist op 03-03-2020 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:23:
[...]

Het zit hem vooral op het feit dat het weer een spannende titelrace is geworden. Liever dat het net zoals vorig jaar tot het einde spannend is dan dat het gaat om wie specifiek kampioen wordt. Laatste weken helpen daar zeker bij!

Niet altijd zo naar de clubvoorkeur kijken ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:03

Koppensneller

winterrrrrr

Mooi moment in de Youth League net (mag wel toch?). Kwartfinale Ajax - Atletico draait uit op penalties, daarvoor wordt keeper Reiziger het veld in gestuurd. Die stopt penalty nummer 7 van Atletico, stuurt vervolgens zijn teamgenoot die nummer 7 voor Ajax zou gaan nemen terug naar de middencirkel en rost zelf de bal in de rechterbovenhoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 15:02
ephymerous schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:17:
[...]

Bekerwedstrijden zijn voor mij oefenwedstrijden. De reden dat ik dat hoop is dat ik al tijden overtuigd ben dat verandering nodig is. Laat ten Cate of van Gaal het seizoen maar afmaken. Die kijken naar het materiaal en stemmen de tactiek daar op af. Dan hebben we nog een kleine kans op het kampioenschap.
Kleine kans _O-
Ajax staat gewoon nog bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
'Gewoon'. :X

Overigens heeft Heerenveen de huisregels aangepast;
Heerenveen staat clubuitingen van tegenstander niet langer toe in thuisvak https://www.nu.nl/voetbal...nger-toe-in-thuisvak.html

[ Voor 98% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-03-2020 18:43 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Leon Zwiers schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:04:
[...]

Kleine kans _O-
Ajax staat gewoon nog bovenaan
Ik kijk naar de laatste 10 eredivisie wedstrijden en die geven qua resultaat en belangrijker qua spel geen enkele aanleiding om een ommekeer te verwachten. Of zie jij wel aanknopingspunten?
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:38:
'Gewoon'. :X

Overigens heeft Heerenveen de huisregels aangepast;
Heerenveen staat clubuitingen van tegenstander niet langer toe in thuisvak https://www.nu.nl/voetbal...nger-toe-in-thuisvak.html
Dat vind ik terecht. Prima om in de thuisvakken te zitten. Maar je weet dat er gekken zijn die daar aanstoot aan nemen, hoe treurig dat ook is.

[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 03-03-2020 18:58 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:06
Typhone schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:14:@DoeEensGek Had de uitslagen van de topwedstrijden wel goed maar niet met de juiste uitslagen helaas. Mijn scherpe oog zag wel een 1:2 bij Ajax-AZ dus die tekst en uitleg mag je mij nog komen geven in het voetbaltopic ;).
Tja wat moet ik je uitleggen... Ik had er gewoon een zeer slecht voor gevoel over. Het voetbal is al niet echt om aan te gluren sinds de 4-4 in Londen. Ja zo afentoe werd er zeker nog gejuicht maar het leek wel of het Ajax niet meer Ajax was. Tuurlijk Frenkie en De ligt weg in de zomer maar er zat nog steeds veel in dit team. Maar toen onderrand elke basisspeler ziek zwak of geblesseerd raakte was het team geen team meer. Het zijn weer 11 individuele spelers waar zelfs de tandem Ziyech Promes geen indruk meer maakt. Ze kunnen zeker nog wel voetballen hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen de schakels zitten niet elke aanval meer aan elkaar. Blind is ook gewoon in een groot gat gevallen, hij staat er maar is zeker niet de oude Blind. Of het nog goed komt. Nah geen van de clubs moet zich rijk rekenen op de titel! Ik hoop alleen niet dat de wedstrijd AZ-Feyenoord en Utrecht-Ajax om de titel gaat. Laat die gewoon maar eerder plaatsvinden. Maar goed ik verwacht dat elke club nog wel punten laat liggen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Poll: Wie wint er FC Utrecht of Ajax?
FC Utrecht
AFC Ajax
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402501&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

--

Poll: Wie wint er Feyenoord of NAC Breda
Feyenoord
NAC Breda
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402502&layout=2&sort=org

--

Poll: Wie wint de beker?
FC Utrecht
AFC Ajax
Feyenoord
NAC Breda
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402503&layout=2&sort=org

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo. Nieuw deeltje zie ik, nu hopen op minder ingrepen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Outerspace schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:38:
Zo. Nieuw deeltje zie ik, nu hopen op minder ingrepen ;)
Jij hebt zeker niet naar de competitie stand gekeken. })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
leeft wel he, die Nations League :+

Nederland zit in de poule met Italie, Bosnie-Herzegovina en Polen. Dat noemen ze een gunstige loting, maar aangezien de Nations League wedstrijden eigenlijk een soort opgewaardeerde oefenpotjes zijn had ik zelf liever een een wat aantrekkelijkere poule gezeten. Bij België had me sowieso wel leuk geleken bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-03 15:19
Super veel zin in vanavond! Ben echt reuze benieuwd hoe het gaat lopen.
Zal in ieder geval een enorm gevecht gaan worden.

Lekker zakkie Doritos erbij en lekker languit voor de buis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:41
krissie100 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:13:
Tegen Den Haag niet maar verwacht tegen VVV meer problemen. Als de ruimtes klein zijn, AZ het spel moet maken is het een stuk moeilijker voetballen.

Heel benieuwd naar Ajax vanavond. De media hebben het vaak over een reactie geven maar heb Ajax eigenlijk zelden een reactie zien geven na een slechte periode. Jullie wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-03 15:19
Wackmack schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:18:
[...]

Tegen Den Haag niet maar verwacht tegen VVV meer problemen. Als de ruimtes klein zijn, AZ het spel moet maken is het een stuk moeilijker voetballen.

Heel benieuwd naar Ajax vanavond. De media hebben het vaak over een reactie geven maar heb Ajax eigenlijk zelden een reactie zien geven na een slechte periode. Jullie wel?
Normaal gesproken staat Ajax in brand na 2 of 3 nederlagen op rij. Nu is het verdacht rustig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
He jammer, is pagina 1 alweer vol?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2HpHFZCtNbTaxhKx8xFHBCyH/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 21:52
Paniekvoetbal heb je inderdaad niets aan, maar ik zou toch proberen als club iets duidelijk te maken. Voor mijn part (niet goed voor het Ego van Ten Hag, maar toch) zet je er iemand bij die tactisch wat sterker is en spelers in hun kracht weet te krijgen. Blijven volharden in iets wat niet lukt/ loopt levert op dit moment gewoon te veel risico's op. Zou Ajax 20 punten los staan, dan maakt dat niet zoveel uit en heb je de tijd om iets te proberen te bereikenn. Zoals (algemeen) bekend moet Ajax eigenlijk kampioen worden (ook van zichzelf). Nu blijven aanmodderen kan dat doel in gevaar brengen en dan zul je wel eens iets (niet leuks) moeten doen.
toolkist schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:23:
[...]

Daar kan ik me nou echt niet in vinden. De enige met zinvolle bijdrages is wat mij betreft Kwakman.
[...]

Kan het zijn dat dit met (*club)voorkeur te maken heeft? :+ Ik vindt beiden regelmatig wat zinnigs zeggen, maar ook zijn beiden (vind ik bij Perez wat vaker dan Kwakman) wel redelijk eigenwijs / eigenzinnig in hun mening, waarbij ik soms vindt dat als iemand met goede argumenten een andere mening heeft ze te veel aan hun eigen idee blijven vasthouden.
Napo schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:43:
[...]

Het zit hem vooral op het feit dat het weer een spannende titelrace is geworden. Liever dat het net zoals vorig jaar tot het einde spannend is dan dat het gaat om wie specifiek kampioen wordt. Laatste weken helpen daar zeker bij!

Niet altijd zo naar de clubvoorkeur kijken ;)
Hier kan ik het niet méér mee eens zijn, ik zit totaal niet te wachten op een (valt nogal mee dit seizoen) Bayern in Nederland die afgetekend altijd kampioe3n wordt, want dan is er maar weinig echte spanning en moet je het alleen van Europees voetbal hebben met de Nederlandse clubs.
ephymerous schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:56:
[...]

Ik kijk naar de laatste 10 eredivisie wedstrijden en die geven qua resultaat en belangrijker qua spel geen enkele aanleiding om een ommekeer te verwachten. Of zie jij wel aanknopingspunten?
Ik mis inderdaad de aanknopingspunten, maar ik mis ook het gevoel dat Ten Hag in staat is hier nog wat van te maken. De chemie lijkt wel op, en dat is (zeker) ook een groot deel de spelers aan te rekenen, want die zijn meer met zichzelf dan met elkaar bezig, en lijken momenteel individueel in niets op de spelers die ze tot de uitschakeling tegen Chelsea waren, maar er lijkt ook geen echte teamspirit (meer) te zijn. Spelers gingen voor elkaar door het vuur, maakten (bijna) allemaal 'vieze meters' wanneer dat nodig was, nu lijkt het alsof ze (naast dat het voetballend niet lukt) ook niet echt voor elkaar willen werken.
Wackmack schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:18:
[...]

Ik kan me een echte reactie ook niet echt herinneren vanuit Ajax' kant, na een slechte periode. (ook niet echt tijdens die periode overigens). Wat ik momenteel schrijnend vind is dat Ten Hag allerlei redenen aanwijst, maar het nooit in de gekozen speelwijze zoekt. Je kan wel afspraken maken met spelers, maar als spelers niet het juiste type speler zijn voor dat spel dan kunnen ze dat gewoon niet en moet je het anders oplossen.
Ik had (en wordt daarin steeds meer bevestigd) het gevoel dat Ten Hag een one trick pony was, omdat hij altijd hetzelfde speelt, maar dat blijkt ook steeds meer. Het spelletje zoals hij het wil is heilig en spelers moeten er (ook al kunnen ze niet) in mee. Als je de spelers er niet voor hebt los je het toch anders op, en ga je uit van de mogelijkheden die je hebt?
toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:35:
He jammer, is pagina 1 alweer vol?
We gaan dergelijke foto's niet op elke pagina herhalen hoop ik? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:37

snmght

imho dan he

Arne Slot zou kunnen. Maar hoewel ik het niet altijd eens ben met Ten Hag moet je hem zeker niet mid-season de deur wijzen. Daar schieten we niets mee op. Laat hem lekker in de zomer maar een mooie transfer maken. Ik hoop wel dat als het dat scenario wordt we de vervanger tijdig aan kunnen trekken gezien we ook de leegloop in de spelersgroep hebben. Zou fijn zijn als nieuwe trainer + spelersgroep zo veel mogelijk samen de voorbereiding kunnen doorlopen.

(In dat licht bezien is een voortijdig ontslag wel weer gunstig. >:) )

Maar nu eerst nog maar zorgen dat die voorbereiding zo laat mogelijk begint (dus rechtstreeks CL in).

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:03

Qu3st

AZ tegen Feyenoord wordt op 8 april ingehaald
FC Utrecht tegen Ajax een dagje later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Voegt toch helemaal niets toe dit. Als we nou door waren naar de volgende CL ronde en met afstand op plek 1 stonden zou een dergelijke feeststemming van toepassing zijn. Lekker belangrijk dat we vorig jaar kampioen waren, koop je nu helemaal niets voor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
snmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:03:
[...]

Arne Slot zou kunnen. Maar hoewel ik het niet altijd eens ben met Ten Hag moet je hem zeker niet mid-season de deur wijzen. Daar schieten we niets mee op. Laat hem lekker in de zomer maar een mooie transfer maken. Ik hoop wel dat als het dat scenario wordt we de vervanger tijdig aan kunnen trekken gezien we ook de leegloop in de spelersgroep hebben. Zou fijn zijn als nieuwe trainer + spelersgroep zo veel mogelijk samen de voorbereiding kunnen doorlopen.

(In dat licht bezien is een voortijdig ontslag wel weer gunstig. >:) )

Maar nu eerst nog maar zorgen dat die voorbereiding zo laat mogelijk begint (dus rechtstreeks CL in).
Dat is wel een goede, zet de (beoogd) opvolger maar vast naast Ten Hag, dan kan hij dingen leren van hem (zowel hoe het wel als hoe het niet moet :P) en bekend raken met de club/ cultuur, een aantal van de spelers waar hij het mee moet gaan doen. Dat zou wel een win-win situatie kunnen zijn. Ten Hag de laan uitsturen en het seizoen met een Van Gaal (bijv.) afmaken daar heeft niemand wat aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Arne Slot? Talentvol lijkt het maar de traditionele top 3 komt wel te snel als hij deze zomer al over zou stappen.
Heb het al eerder gezegd, maar doe mij Roger Schmidt maar.
Trouwens, 5x inzet op winst Utrecht vanavond. Tis dat ik 'principieel' niet tegen Ajax inzet maar anders... Wellicht wat voor jou @PWM ? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben bang dat ik het dan jinx :+

EDIT

Ah, fuck it

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GTucz1gHmjPTOoMdFdik7WC8At4=/f/image/xLEqSYKX9ceuxk7EU88qqIVk.jpg

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 04-03-2020 10:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
PWM schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:29:

EDIT

Ah, fuck it

[Afbeelding]
Jinxed :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:01
@PWM Thx :)

Maar geef toe Feyenoord - Ajax in de finale is veel leuker dan Feyenoord - FC Utrecht.

Of heb ik het nu gejinxed naar NAC - FC Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:30

Typhone

Who Dares Wins

Ik zet in op Utrecht. What can possibly go wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:26:
Arne Slot? Talentvol lijkt het maar de traditionele top 3 komt wel te snel als hij deze zomer al over zou stappen.
Heb het al eerder gezegd, maar doe mij Roger Schmidt maar.
Trouwens, 5x inzet op winst Utrecht vanavond. Tis dat ik 'principieel' niet tegen Ajax inzet maar anders... Wellicht wat voor jou @PWM ? ;)
Die overrompelde ons echt compleet met Salzburg destijds. We hadden niets in te brengen tegen Soriano, Mané en consorten. Als dat Schmidts stijl is ben ik op zijn minst geïnteresseerd. Waarom is hij bij Leverkussen weggestuurd (aldus zijn Wikipedia), weet je dat?

[ Voor 6% gewijzigd door snmght op 04-03-2020 11:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Qu3st schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:07:
AZ tegen Feyenoord wordt op 8 april ingehaald
FC Utrecht tegen Ajax een dagje later.

[Twitter]
Ajax - FC Twente ook vervroegd van 20.00 naar 14.30. Dat is wel lekker, 20.00 is namelijk echt geen tijd..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ajax heeft de komst van Giovanni afgerond. De achttienjarige Braziliaan komt transfervrij over van Santos, nu de FIFA zijn goedkeuring heeft verleend voor de overstap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
snmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:00:
[...]

Die overrompelde ons echt compleet met Salzburg destijds. We hadden niets in te brengen tegen Soriano, Mané en consorten. Als dat Schmidts stijl is ben ik op zijn minst geïnteresseerd. Waarom is hij bij Leverkussen weggestuurd (aldus zijn Wikipedia), weet je dat?
Dus op basis van 2 wedstrijden bevalt je zijn stijl wel :P

Geinige statistieken op Wikipedia, zijn winstpercentage was bij RB wel goed:

Delbrücker SC 40.40%
Germany Preußen Münster 47.31%
Germany SC Paderborn 50.00%
Austria Red Bull Salzburg 68.69%
Germany Bayer Leverkusen 48.44%
China Beijing Guoan 55.42%

Erik bij Ajax op 72,81% inclusief daling van de laatste tijd -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Aanvallende middenvelder, vanavond maar meteen in de basis? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:20:
[...]

Aanvallende middenvelder, vanavond maar meteen in de basis? :+
Zal een flinke jetlag hebben vrees ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:22:
[...]

Hij is al een tijdje in Nederland volgens mij. Maar goed gaat eerst aansluiten bij Jong Ajax.
toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:26:
Laat hem eerst maar van ADO winnen van het weekend. Ajax verloor van Willem II in december, Willem II had daarna bij Groningen uit een lastige wedstrijd, Groningen won van Ajax en verloor de volgende wedstrijd van Zwolle, Ajax verloor van Heracles en de volgende wedstrijd speelde Heracles gelijk tegen ADO.

Naast dat Ajax belabberd speelt weten teams zich altijd extra op te laden voor een wedstrijd tegen Ajax. Het is niet gezegd dat AZ nu wel weer draait, Boadu en Stengs waren wedstrijden lang onzichtbaar totdat ze zondag in de Arena speelde, het kan maar zomaar zijn dat ze weer onzichtbaar worden.

[ Voor 61% gewijzigd door PolarBear op 04-03-2020 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Martinusz schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:20:
[...]

Delbrücker SC 40.40%

Tjah, maar als je dan de clubs ziet waar het bij Slot om gaat en de concurrentie die RB Salzburg bijvoorbeeld heeft is het eigenlijjk veel knapper dan (afgerond) 73% bij Ajax. Overigens wat hij nu met AZ doet is ze ook laten voetballen, ik vind ze over het geheel genomen mooi/ verzorgd spelen. Wat ik Arne al wel meer heb zien doen bij AZ dan Ten Hag bij Ajax is wat aanpassingen doen ivm de tegenstander, net andere accenten waardoor het soms wat beter loopt/ valt.
Nou kun je natuurlijk stellen, ja maar het is Ajax die moet gewoon hun eigen filosifie vasthouden en ook dan kunnen winnen en dat is ergens ook wel zo, alleen vind ik er niet zoveel mis mee om je (iets) aan te passen op bepaalde accenten zodat je naast zelf voetballen beter in staat bent de tegenstander te ontregelen.

Dat deed AZ tegen Ajax super goed vond ik, de ruimtes klein houden in verdedigende zin, maar wel voetballen waar mogelijk en snel naar voren. Juist door het verre inzakken gaan de backs/ middenvelders ook zelf actiever deelnemen aan het aanvalsspelletje en schuiven verder op naar voren, daardoor ontstaat er ook meer ruimte voor AZ in aanvallend opzicht en met de snelheid die ze voorin hebben.
Ondanks dat vond ik niet dat AZ erg verdedigend speelde, maar ze deden het verdedigen wanneer dat nodig was met passie en met zijn allen (behalve Boadu dan), de momenten dat het kon voetbalden ze prima. Of Slot bij Ajax past weet ik niet, ik vind hem eerlijk gezegd te bescheiden en qua persoon niet helemaal passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Gynnad schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:02:
FC Utrecht
AFC Ajax
Tussenstand:
[Afbeelding]

--

Feyenoord
NAC Breda
Tussenstand:
[Afbeelding]

--

FC Utrecht
AFC Ajax
Feyenoord
NAC Breda
[Afbeelding]
60% denkt dat Utrecht vanavond zal winnen, echter als je de stemmen kijkt voor de eindwinnaar is Ajax (net) de favoriet.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

Delbrücker SC 40.40%

Mind the 'als'. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
jbdeiman schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:39:
[...]

Tjah, maar als je dan de clubs ziet waar het bij Slot om gaat en de concurrentie die RB Salzburg bijvoorbeeld heeft is het eigenlijjk veel knapper dan (afgerond) 73% bij Ajax. Overigens wat hij nu met AZ doet is ze ook laten voetballen, ik vind ze over het geheel genomen mooi/ verzorgd spelen. Wat ik Arne al wel meer heb zien doen bij AZ dan Ten Hag bij Ajax is wat aanpassingen doen ivm de tegenstander, net andere accenten waardoor het soms wat beter loopt/ valt.
Nou kun je natuurlijk stellen, ja maar het is Ajax die moet gewoon hun eigen filosifie vasthouden en ook dan kunnen winnen en dat is ergens ook wel zo, alleen vind ik er niet zoveel mis mee om je (iets) aan te passen op bepaalde accenten zodat je naast zelf voetballen beter in staat bent de tegenstander te ontregelen.

Dat deed AZ tegen Ajax super goed vond ik, de ruimtes klein houden in verdedigende zin, maar wel voetballen waar mogelijk en snel naar voren. Juist door het verre inzakken gaan de backs/ middenvelders ook zelf actiever deelnemen aan het aanvalsspelletje en schuiven verder op naar voren, daardoor ontstaat er ook meer ruimte voor AZ in aanvallend opzicht en met de snelheid die ze voorin hebben.
Ondanks dat vond ik niet dat AZ erg verdedigend speelde, maar ze deden het verdedigen wanneer dat nodig was met passie en met zijn allen (behalve Boadu dan), de momenten dat het kon voetbalden ze prima. Of Slot bij Ajax past weet ik niet, ik vind hem eerlijk gezegd te bescheiden en qua persoon niet helemaal passen.
Op zich wel grappig dat bij Slot dan wordt gezegd dat hij dan wel kan aanpassen aan omstandigheden, maar om even het geheugen op te frissen, hij had onlangs geen antwoord op:

Sparta: 3-0
Willem II: 1-3
NAC: 1-3
Twente: 2-0
LASK: 1-1
LASK: 2-0

Ja tegen Ajax lukte het, maar blijkbaar tegen verdedigende ploegen gaat het ook niet zo jovel :)
Veel is afhankelijk of je team draait of niet, zijn maar heel weinig trainers die echt iets kunnen omkantelen gedurende een wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Martinusz schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:48:
[...]

Op zich wel grappig dat bij Slot dan wordt gezegd dat hij dan wel kan aanpassen aan omstandigheden, maar om even het geheugen op te frissen, hij had onlangs geen antwoord op:

Sparta: 3-0
Willem II: 1-3
NAC: 1-3
Twente: 2-0
LASK: 1-1
LASK: 2-0

Ja tegen Ajax lukte het, maar blijkbaar tegen verdedigende ploegen gaat het ook niet zo jovel :)
Veel is afhankelijk of je team draait of niet, zijn maar heel weinig trainers die echt iets kunnen omkantelen gedurende een wedstrijd.
Tegen verdedigende ploegen is het lastiger een goede oplossing te vinden als je de spelers er niet voor hebt (bijv. omdat die niet in vorm zijn) of geen oplossing ervoor, ik zeg niet dat het altijd goed uitpakt, maar zie wel meer speelwijzen, wel met de focus op (aanvallend) het eigen spelletje proberen te spelen.
Het standaard spel van AZ is veel aanvallender dan wat ze tegen Ajax deden, en ze speelden bij vlagen ook wel het eigen spelletje, maar zakten meer in (bij balbezit Ajax) dan ze doorgaans doen. Dat pakte goed uit en enige wat ik daarmee aan wil geven is dat Slot mij meer een coach lijkt die een bepaald spelletje verwacht, maar nuances hier en daar anders legt omdat dat beter past bij de tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Wat we vooral ook nodig hebben is een trainer die kan vormen/bouwen. De helft van je basiselftal verdwijnt op zijn minst. Je komt dus niet voor een geoliede machine te staan. Dat hele 'met Ajax wordt elke trainer wel kampioen' zie ik dus zeker niet op gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:04
Typhone schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:22:
[...]

Nah trainde al een weekje of 2 in Amsterdam ergens op een veldje :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Zeker nooit Duits voetbal gekeken toen hij bij Leverkursen trainer was?
Aanvallend, pressing naar voren, past prima bij Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:15:
[...]

Zeker nooit Duits voetbal gekeken toen hij bij Leverkursen trainer was?
Aanvallend, pressing naar voren, past prima bij Ajax.
Ik heb eens zitten zoeken en als ik het zo lees is zijn ontslag nou niet omdat hij het extreem slecht deed (imho). Eerste seizoenen 4e en 3e geworden en daarna kennelijk na te hebben verloren van Atletico Madrid in de CL, tussendoor van Mainz en vervolgens met ruime cijfers van Borussia Dortmund is hij weggestuurd. Van een ploeg als Mainz zou je toch wel een overwinning kunnen verwachten maar van Atletico en Dortmund kun je gewoon verliezen?

https://www.vi.nl/nieuws/...-op-straat-na-afstraffing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:56:
Wat we vooral ook nodig hebben is een trainer die kan vormen/bouwen. De helft van je basiselftal verdwijnt op zijn minst. Je komt dus niet voor een geoliede machine te staan. Dat hele 'met Ajax wordt elke trainer wel kampioen' zie ik dus zeker niet op gaan.
Dat zou Ten Hag prima kunnen. Vergis je ook niet dat tot nu/volgende week er amper tijd is om echt te trainen. Bijna elke week 2 wedstrijden (zeker vanaf het echte blessureleed) en wat interland periodes en je hebt geen tijd om een radicaal andere tactiek te trainen. Je moet immer ook gewoon de 'normale' zaken trainen. De winterstop is natuurlijk met zo'n Qatar reis ook waardeloos, je hebt jetlag heen en weer, amper serieuze oefenpartners en warmte.

Zeker als Ajax kampioen wordt en Champions League gaat spelen dan heb je nog wel wat tijd om een team te vormen in de zomer na het EK.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

PolarBear schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:20:
[...]

Dat zou Ten Hag prima kunnen. Vergis je ook niet dat tot nu/volgende week er amper tijd is om echt te trainen. Bijna elke week 2 wedstrijden (zeker vanaf het echte blessureleed) en wat interland periodes en je hebt geen tijd om een radicaal andere tactiek te trainen. Je moet immer ook gewoon de 'normale' zaken trainen. De winterstop is natuurlijk met zo'n Qatar reis ook waardeloos, je hebt jetlag heen en weer, amper serieuze oefenpartners en warmte.

Zeker als Ajax kampioen wordt en Champions League gaat spelen dan heb je nog wel wat tijd om een team te vormen in de zomer na het EK.
Ik vind het scenario ETH blijft nog wel het beste. Ik ben zeker kritisch op hem maar hij kan zichzelf ook alleen nog maar verbeteren. De goede beschikbare andere kandidaten liggen niet voor het oprapen. Denk dat het wellicht de beste transfer van de zomer zou zijn als ETH overblijft. Oh en Marc ook graag. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17

EDIT

Ah, fuck it

[Afbeelding]
Dit is gewoon gratis geld. Soms lijken de book makers er flink naast te zitten, net als tegen Valencia thuis vorig jaar. Wat zijn de odds voor Ajax?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Erapaz schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:46:
[...]

Dit is gewoon gratis geld. Soms lijken de book makers er flink naast te zitten, net als tegen Valencia thuis vorig jaar. Wat zijn de odds voor Ajax?
Mwah, ik denk dat @PWM zojuist 100 euro lichter is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
jorgensen nog weken buiten de lijnen door die teenblessure. Onzeker of ie dit seizoen uberhaupt nog gaat spelen.

Die gast moet je bij elk bod verkopen in de zomer. Je hebt echt al 2/3 jaar helemaal niets aan m. Is alleen maar geblesseerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 09:07

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

EDIT

Ah, fuck it

[Afbeelding]
Bij winst dus De Grote Voetbal Topic BBQ @PWM 's place ? :p :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:01
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:14:
[...]

Dan worden een heleboel lurkers vast ineens actief O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:14:
[...]

Hebben we wel eens een meet gehad? Of zijn we bang voor rellen? :+

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ephymerous schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:38:
[...]

Hebben we wel eens een meet gehad? Of zijn we bang voor rellen? :+
Mini-meet op de MoaM vorig jaar. :+

@Outerspace, @Gonadan en ik hebben daar flink bijgepraat.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:30
Zin in vanavond! Als Blind weer in de basis staat moet het toch goed komen voor Utrecht. Uiteindelijk is Ajax natuurlijk favoriet. Als ze deze wedstrijd gewoon hun niveau van de laatste weken halen moet het geen probleem zijn. :+

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
De berichten zijn dat Traoré weer start vanavond. Die zal wel blaken van het zelfvertrouwen na zijn tribuneplaats na Getafe.
Ramzzz schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:18:
[...]

Mini-meet op de MoaM vorig jaar. :+

@Outerspace, @Gonadan en ik hebben daar flink bijgepraat.
Tof! Best leuk om eens te meeten aanstaande zomer centraal in het land :)

Waar staat moam overigens voor?

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 04-03-2020 18:03 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

ephymerous schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 18:02:
De berichten zijn dat Traoré weer start vanavond. Die zal wel blaken van het zelfvertrouwen na zijn tribuneplaats na Getafe.

[...]

Tof! Best leuk om eens te meeten aanstaande zomer centraal in het land :)

Waar staat moam overigens voor?
Master of all Meets, kortom een bedrijfsfeest(je) voor (vrijwillig) personeel van Tweakers en HWI. Zie ook https://tweakers.net/zoeken/?keyword=Moam

@Gonadan en Ik kwamen er toch wel achter dat @Ramzzz geen verstand heeft van voetbal :+ Waarschijnlijk was dat andersom ook zo :P

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 04-03-2020 18:07 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Outerspace schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 18:06:
[...]

Master of all Meets, kortom een bedrijfsfeest(je) voor (vrijwillig) personeel van Tweakers en HWI. Zie ook https://tweakers.net/zoeken/?keyword=Moam

@Gonadan en Ik kwamen er toch wel achter dat @Ramzzz geen verstand heeft van voetbal :+ Waarschijnlijk was dat andersom ook zo :P
Nee, je legt het verkeerd uit. Jullie hebben alle 3 geen verstand van voetbal. Als jullie het licht zien en Feyenoord supporter worden horen we het wel >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De voetbalmeet! Wanneer komt ie? Ik ben erbij!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Coolsingel eind mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik denk dat er op het Museumplein op 3 mei 2020 een groter feest is ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:31
Typhone schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 18:54:
Ik denk dat er op het Museumplein op 3 mei 2020 een groter feest is ;).
Kaasmarkt in Alkmaar? :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Platte kar eind april! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@hoevenpe Waagplein. Al vraag ik mij af of ze dat nog durven. Die zogenaamde brave Alkmaarders kunnen er ook best een aardig zooitje van maken. :+
;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Gonadan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 18:59:
@hoevenpe Waagplein. Al vraag ik mij af of ze dat nog durven. Die zogenaamde brave Alkmaarders kunnen er ook best een aardig zooitje van maken. :+

[...]

;)
Ssssst, ik doe de mannelijke benaming :+

Ik hoop dat Ajax vanavond wint met 1-2, maar verwacht 2-1. Ik heb het gevoel dat FC Utrecht vol gas gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Outerspace schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:03:
Ik hoop dat Ajax vanavond wint met 1-2, maar verwacht 2-1. Ik heb het gevoel dat FC Utrecht vol gas gaat geven.
Dat hoop ik juist. Lekker de naïeve Van den Brom faalhazerij tegen de top3. Ik kan niet wachten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:07
Gonadan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:06:
[...]

Dat hoop ik juist. Lekker de naïeve Van den Brom faalhazerij tegen de top3. Ik kan niet wachten.
Nu je het zegt.
Van Den Brom krijgt het voor elkaar zijn ploegen (redelijk) consequent te laten spelen tegen kleinere ploegen, maar loopt altijd in de val van de traditionele top 3.
Grappig dat het bij Slot precies tegenovergesteld is.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ekkelenkamp en Alvarez in de basis. Goede beslissingen wat mij betreft. Ekkelenkamp is misschien niet zo technisch begaafd als Eiting maar oneindig veel sneller. Alvarez oogde zekerder dan Schuurs in de laatste wedstrijden die hij heeft gespeeld. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PolarBear schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:32:
Ekkelenkamp en Alvarez in de basis. Goede beslissingen wat mij betreft. Ekkelenkamp is misschien niet zo technisch begaafd als Eiting maar oneindig veel sneller. Alvarez oogde zekerder dan Schuurs in de laatste wedstrijden die hij heeft gespeeld. Ben benieuwd.
mee eens... alleen heeft Ekkelenkamp net als VdBeek ook veel diepgang, dus er gaan weer ruimtes ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
PolarBear schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:32:
Conclusie... ETH weet het eigenlijk ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:12
Ik zeg nu met een heel teneergeslagen piepstemmetje, dat Ajax vanavond gaat verliezen.

Wat een kloteweek is het tot nu toe, terwijl ze daarzo in Rotterdam al aan het proefdraaien zijn om de Coolsingel te overspoelen over een maand of twee. Zelfs in Eindhoven zijn ze de platte kar al aan het oppoetsen.

Hup Ajax -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 19:57:
[...]

Conclusie... ETH weet het eigenlijk ook niet meer?
Hele logische wissels, twee zwakste punten uit het elftal gehaald van de afgelopen wedstrijden. Perr Schuurs is met zijn verantwoordelijkheid voor het 2e doelpunt in Getafe direct medeverantwoordelijk voor de uitschakeling in Europa. Eiting laat al wedstrijden zien dat hij te traag is. Idealiter zou je Tadic ook nog wisselen maar ik snap ook wel dat je dat niet doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Gezellig ontvangst comité.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 12:08
Onbegrijpelijk dat de beveiliging/politie niet ingrijpt op het moment dat het liedje met het gas weer eens wordt geschreeuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:04
Ekkelenkamp...echt waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:05:
[...]

Onbegrijpelijk dat de beveiliging/politie niet ingrijpt op het moment dat het liedje met het gas weer eens wordt geschreeuwd.
Tja PSV supporters deden in de Arena ook dergelijke teksten. Hoor je niets van.

Sowieso die obsessie van Utrecht vs Ajax snap ik nooit zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
PolarBear schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:13:
[...]

Sowieso die obsessie van Utrecht vs Ajax snap ik nooit zo.
Ze mogen alles verliezen, zolang ze maar van Ajax winnen. :? :X Het is een verschrikkelijke obsessie.

FC Utrecht: Zoet; Klaiber, Van der Maarel, Hoogma, Guwara; Van Overeem, Gustafson, Maher, Van de Streek; Kerk, Bahebeck

Ajax: Onana; Dest, Álvarez, Blind, Tagliafico; Van de Beek, Martínez; Ziyech, Ekkelenkamp, Promes; Tadic

[ Voor 30% gewijzigd door DoeEensGek op 04-03-2020 20:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:22:
[...]

Ze mogen alles verliezen, zolang ze maar van Ajax winnen. :? :X Het is een verschrikkelijke obsessie.
Is toch alleen maar schattig, dat ze zich zo druk maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

En nu van Ajax winnen is niet echt knap, kan elk willekeurig team wel doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Gynnad schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:02:
FC Utrecht
AFC Ajax
Tussenstand:
[Afbeelding]

--

Feyenoord
NAC Breda
Tussenstand:
[Afbeelding]

--

FC Utrecht
AFC Ajax
Feyenoord
NAC Breda
[Afbeelding]
18 mensen verwachten dat Utrecht door zal bekeren tegenover 12 mensen die verwachten dat Ajax aan het langste eind zal trekken. We gaan het zien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Oh ja Zoet staat op doel bij Utrecht, kansen voor Ajax stijgen weer :)

/edit
Kuijpers als scheids, dat wordt waarschijnlijk een VAR momentje die weggewuifd wordt.

[ Voor 40% gewijzigd door PolarBear op 04-03-2020 20:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ajax Ajax!
Fijne wedstrijd heren :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Blind middenvelder vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Is er een reden dat Utrecht in wit speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ja, vind ik eigenlijk wel een slimme keuze. Blind is te traag tegen die snelle spelers.
PolarBear schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:49:
Is er een reden dat Utrecht in wit speelt?
Speciale beker shirts.

[ Voor 28% gewijzigd door Qu3st op 04-03-2020 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
1ste grote kans voor Utrecht is alvast genoteerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:50:
1ste grote kans voor Utrecht is alvast genoteerd
Die hebben een makkie vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, als Utrecht kon passen stond het al wel 2-0.
Pagina: 1 2 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken