Als Utrecht zo blijft spelen als ze nu doen weet ik niet of dit wel met 22 man uitgespeeld gaat worden.
AZ speelde zondag slimmer in ieder geval.
AZ speelde zondag slimmer in ieder geval.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja lekker op randje eigen 16, zie hem liever op de ander.gws24 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:53:
vd Beek als halve CV?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
En als wij geen Dest hadden 2-1 danPWM schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:52:
Nou, als Utrecht kon passen stond het al wel 2-0.
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 04-03-2020 21:00 ]
redactie van de telegraaf?toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:59:
[...]
[edit] he schandalig gedrag van Ziyech, hij stak z'n duim omhoog....
Dat is in totaal misschien 2x bestraft. En dan heb ik het niet alleen over dit seizoen en ook niet over alleen de EredivisiePWM schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:01:
Ik heb nu al 3 spelers de bal een ros zien geven, ruim na een fluitsignaal. Dat mag tegenwoordig weer
Vorig jaar had ie gezeten
Ach in de omschakeling blijven we nog veel te kwetsbaar. Ze krijgen nog genoeg kansen verwacht ik. En Ajax moet er maar eerst een paar zien te creërenPWM schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:13:
Het Utrechts vuur heeft ook echt 7 minuten geduurdAjqx nu gewoon sterker.
[ Voor 16% gewijzigd door Qu3st op 04-03-2020 21:15 ]
Maar ook 100€ sterker?PWM schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:13:
Het Utrechts vuur heeft ook echt 7 minuten geduurdAjqx nu gewoon sterker.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja, maar de rest faalt ook door niet gewoon te dekken. Echt heel slecht verdedigd. Je kan nog een keer een duel verliezen, maar 2 man helemaal vrij is niet best.krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:20:
Blind verpruts het alweer haha
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik weet niet wat de afspraken zijn bij Ajax... Op buitenspel of meelopen... In ieder geval ging het weer misph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:22:
[...]
Ja, maar de rest faalt ook door niet gewoon te dekken. Echt heel slecht verdedigd. Je kan nog een keer een duel verliezen, maar 2 man helemaal vrij is niet best.
Bij een vrije trap op buitenspel spelen, dat is best bijzonder en riskant.krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:22:
[...]
Ik weet niet wat de afspraken zijn bij Ajax... Op buitenspel of meelopen... In ieder geval ging het weer mis
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja onbegrijpelijk. Het lijken wel jeugdspelers, wat een gepruts.ph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:24:
[...]
Bij een vrije trap op buitenspel spelen, dat is best bijzonder en riskant.
[ Voor 83% gewijzigd door Qu3st op 04-03-2020 21:25 ]
Inderdaad. Altijd meelopen. Of je moet al afspreken om allemaal te stappen, maar dat zie je nog maar zelden.ph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:24:
[...]
Bij een vrije trap op buitenspel spelen, dat is best bijzonder en riskant.
omdat er altijd wel een oetlul is die niet geluisterd heeftVos schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:25:
[...]
Inderdaad. Altijd meelopen. Of je moet al afspreken om allemaal te stappen, maar dat zie je nog maar zelden.
Maar dat buitenspel zetten is in zo'n standaardsituatie toch ook tegen je hele natuur in? Vanaf de jeugd leer je mee te lopen en opeens zou je dit moeten doen? Ja dat is vragen om problemen.Vos schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:25:
[...]
Inderdaad. Altijd meelopen. Of je moet al afspreken om allemaal te stappen, maar dat zie je nog maar zelden.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 4% gewijzigd door krissie100 op 04-03-2020 21:29 ]
Nou dat balletje viel ook wel er echt tussenin, eruit komen was veel riskanterMartinusz schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:28:
Onana zit ook even te slapen
Zo goed hebben win hem zelden gezien.PWM schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:28:
Kijk, dat is de Gustafson die we kennen in Rotterdam.
Gok 5de plek.Exocet schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:29:
Zou Ajax nog een wedstrijd winnen dit seizoen?
Die had gewoon gecoached moeten worden..Pixel Witcher schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:28:
Ziyech kan ook beter nu maar opdonderen naar Chelsea, daar heb je echt geen hol meer aan.
Laten we eerst maar eens zien te scoren! Nou eerst kansen creëren, daarna kun je pas gaan denken aan scoren, en dan pas aan winnen. Dit is echt drama!Exocet schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:29:
Zou Ajax nog een wedstrijd winnen dit seizoen?
Die man (Ziyech) luistert naar niemand meer, staat er maar beetje bij, zonde van zijn plek in de basis.toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:29:
[...]
Die had gewoon gecoached moeten worden..
Net zoals er daarna 3 man op 50% terug wandelt weer... Ingrijpen Ten Hag.. als ze niet willen dan gaan ze maar banken.
Ik denk dat hij alle grip op de spelers kwijt is en ingrijpen heel lastig is. Het is ook lastig voor de spelers om ‘m serieus te nemen na alle dubieuze keuzes en interviews na wedstrijden. Nu in een keer dat Alvarez een kans verdient, die had ie al lang en breed moeten krijgen.toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:29:
[...]
Die had gewoon gecoached moeten worden..
Net zoals er daarna 3 man op 50% terug wandelt weer... Ingrijpen Ten Hag.. als ze niet willen dan gaan ze maar banken.
[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 04-03-2020 21:34 ]
XXXVI
Kansen Ajax tellen niet mee?krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:30:
Ligt het aan mij of kijk ik naar een kopie van Ajax-AZ... Utrecht maakt ook te weinig grote kansen af, maar ook nu had het normaal geweest als het 2-0 was
Mwuah, echte kansen heb ik niet gezien, wel een paar aardige schoten, in ieder geval meer kansjes dan tegen AZ
[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 04-03-2020 21:33 ]
Balletje op de lat gemist?krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:33:
[...]
Mwuah, echte kansen heb ik niet gezien, wel een paar aardige schoten, in ieder geval meer kansjes dan tegen AZ
[ Voor 67% gewijzigd door toolkist op 04-03-2020 21:33 ]
Mwoah hij fluit beide kanten op weinig.ph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:33:
Als je die Blind ziet sjokken, dat kan toch niet op dit niveau?
Over Kuipers heeft Ajax ook weinig te klagen.
Blind heeft sowieso bizar veel passes die zeer slecht uitpakken. Tussen drie spelers van Utrecht door pogen te spelen bijvoorbeeld.toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:33:
Zelfs Blind stopt gewoon maar met lopen.... Weer een wissel...
Een poeier van afstand, sorry hoor maar dat is niet echt een goeie kans, tuurlijk hij kan er in maar...toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:33:
Zelfs Blind stopt gewoon maar met lopen.... Weer een wissel...
[...]
Balletje op de lat gemist?
Wie? De media?Pixel Witcher schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:34:
Bayern Munchen van Nederland, ik hoor het ze nog zeggen lol.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Er was nog een kans, weet niet meer van wiekrissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:34:
[...]
Een poeier van afstand, sorry hoor maar dat is niet echt een goeie kans, tuurlijk hij kan er in maar...
20cm lager en hij zit, dus ja dat schaar ik onder een grote kans.krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:34:
[...]
Een poeier van afstand, sorry hoor maar dat is niet echt een goeie kans, tuurlijk hij kan er in maar...
Wie?Pixel Witcher schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:34:
Bayern Munchen van Nederland, ik hoor het ze nog zeggen lol.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Valt mee? Laat ook beide kanten best vaak genoeg toe.ph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:33:
Als je die Blind ziet sjokken, dat kan toch niet op dit niveau?
Over Kuipers heeft Ajax ook weinig te klagen.
mwoah, het is vooral zijn passing die verkeerd is.Maarten_E schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:36:
Even serieus:
Is het niet beter om Blind tegen zichzelf in bescherming te nemen?
Heb het idee dat hij zijn lichaam nog niet vertrouwt, en daardoor niks durft in duels.
Dat is niet vreemd, maar haal hem er dan even voor een paar weken af en laat hem één op één trainen.
Ga heen. Dat is gewoon een dorpsgek.groggy schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:34:
Er moet meer gif in, van bommel voor de ploeg zetten?
Ja zeker bij het doelpunt.P.O. Box schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:37:
[...]
mwoah, het is vooral zijn passing die verkeerd is.
Boeiend, hij wint zijn duels. Dat is al meer dan de rest achterin doet.gws24 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:36:
Alvarez durft maar erg weinig echt in te spelen of te passen. Kiest er elke keer weer voor om kort opzij over te spelen.
Onze derde cv Donny doet zijn best!toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:37:
[...]
Boeiend, hij wint zijn duels. Dat is al meer dan de rest achterin doet.
Dat dan weer wel maar doordat hij niet durft vooruit te spelen in de opbouw is het zo traag als stroop waardoor Utrecht zich weer kan organiseren.toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:37:
[...]
Boeiend, hij wint zijn duels. Dat is al meer dan de rest achterin doet.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En hoelang nog?
Als Ten Hag nu Tadic en Ziyech wisselt dan lopen ze de rest van het seizoen geen meter meer en mag Ajax blij zijn als ze niet lager dan plek 2 eindigen.groggy schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:39:
Tadic, hakim en blind komen niet meer uit de kleedkamer
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
De Ajax speler helemaal rechts zal Dest wel weer zijn, die staat weer rechtsbuiten. Of nee, nog verder naar voren.Qu3st schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:40:
Hoe makkelijk wil je het FC Utrecht het maken?
[Afbeelding]
Hakim? daar komt tenminste nog iets vanaf. ik zeg ekkelenkamp eruit,ziyech en promes afwisselend op 10 en euh Danilo ofzo erin... Dest achterin houden zodat hij niks kan verprutsen in aanvallend opzicht en je wint deze pot met 1-4groggy schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:39:
Tadic, hakim en blind komen niet meer uit de kleedkamer
Gewoon de Dumfries van Ajax toch?toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:42:
[...]
De Ajax speler helemaal rechts zal Dest wel weer zijn, die staat weer rechtsbuiten. Of nee, nog verder naar voren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dest heeft nog helemaal geen hands gemaakt?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Fijn ook dat het middenveld er ook nog staat, alleen wel in de spits.toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:42:
[...]
De Ajax speler helemaal rechts zal Dest wel weer zijn, die staat weer rechtsbuiten. Of nee, nog verder naar voren.
Bij 2-0 loopt Overmars met een cheque het veld op en wisselt ten Hag voor van den Brom #grilburgerchallenge
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq