[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 - Deel 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste
Acties:
  • 81.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:57

On_E

Housemusic

Vanaf 1 september weer publiek in stadions.
Op 1,5m van elkaar en jawel, spreekkoren zijn verboden....

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 24-06-2020 08:25 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verplicht de sfeer van een tennis wedstrijd? Snap niet dat daarvoor mensen naar een stadion komen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:09
On_E schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:25:
Vanaf 1 september weer publiek in stadions.
Op 1,5m van elkaar en jawel, spreekkoren zijn verboden....
Het is gek dat Nederland straks zo'n beetje als enige land de optie "spelen zonder publiek' negeert. Het blijft onbegrijpelijk, zoals Gudde ook constateert: Gudde haalt uit naar Overmars: "Dan is zo'n lobby in Den Haag vrij kansloos"
Gudde heeft geen idee waarom de clubs op dit scenario aanstuurden. "Die vraag kunnen alleen de clubs zelf beantwoorden. In Bild, The Guardian of Marca heb ik in elk geval geen enkele clubdirecteur uit Duitsland, Engeland of Spanje horen zeggen dat de stekker direct eruit moest. Hier leek een inhoudelijke discussie bijna niet mogelijk. Toen ik in maart en april vertelde dat we het verloop van de pandemie even wilden aanzien alvorens onomkeerbare besluiten te nemen, kreeg ik bakken kritiek over me heen. Hoe kon ik nou nog aan voetballen denken? Er vielen doden!"
Als je ondertussen leest dat Overmars in zn nopjes is dan blijft er toch een vreemde zweem rond het Nederlandse voetbal hangen. Ondanks dat het wellicht in dit topic niet mag is het laatste woord hier nog niet over gesproken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:41:
[...]

Daar kan ik mee akkoord gaan, maar het wel en wee over wel/niet stoppen etc kan naar het andere topic ;)
Wellicht het topic 2019/20 dan sluiten en een 2020/21 topic maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:39
Napo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:04:
[...]

Wellicht het topic 2019/20 dan sluiten en een 2020/21 topic maken?
Het wordt weleens tijd om door te gaan ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Wat voor de één lekker zeuren over voetbalrandzaken is, is voor de ander ... gezeur over de randzaken van het voetbal.

Dat is dan ook naar [Voetbal] Randzaken gebonjourd.

Maar, geen nood, daar leest niemand het. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:39
Toch geen zondagavond voetbal, maar mogelijk wel zaterdagmiddag voetbal:
We hebben nieuws, want de zondagavond met 20.00 uur als speeltijd is van de baan voor volgend seizoen. Supporters bleken in grote meerderheid tegen dat plan en daar is naar geluisterd. Er wordt niet gevoetbald op zondagavond! De zaterdagmiddag als speeloptie wordt wel onderzocht.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:39

gws24

Thinking is hard!

lol, zaterdagmiddag. Lost inderdaad wel het zogenaamde (imo) probleem op dat mensen de volgende dag moeten werken maar als ik om mij heen kijk dan hebben heel veel mensen juist op zaterdag van alles en nog wat te doen dus kunnen ze sowieso niet naar het stadion. Het ene probleem inruilen voor het andere en voor de kijkcijfers lijkt mij zaterdagmiddag nou ook niet erg goed.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Maar toch zijn wij de vreemde eend in de bijt, want andere competities spelen ook gewoon zaterdagmiddag, zondagavond en zelfs maandagavond. Alleen die hebben volgens mij dan weer geen vrijdagavond wedstrijd.

Mij maakt het allemaal niet zoveel uit :P maar ik kan mij voorstellen dat voor stadiongangers die ook alle uitwedstrijden mee pakken het zeker wel uitmaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik begrijp de weerstand tegen zondagavond niet zo, net zoals ik nooit heb begrepen waarom er niet gewoon op zaterdagmiddag gevoetbald kan worden :S

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:31

Vos

AFCA

naitsoezn schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:04:
Ik begrijp de weerstand tegen zondagavond niet zo, net zoals ik nooit heb begrepen waarom er niet gewoon op zaterdagmiddag gevoetbald kan worden :S
Wat degene boven je zegt? Leuk voor uitsupporters... Ik bezoek alleen thuiswedstrijden en ben er ook geen fan van. Je gaat ook niet na de wedstrijd nog wat ondernemen i.t.t. tot een vrijdag- of zaterdagavond wedstrijd.

Zaterdagmiddag vind ik ook dikke prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Vos schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:15:
[...]
Je gaat ook niet na de wedstrijd nog wat ondernemen i.t.t. tot een vrijdag- of zaterdagavond wedstrijd.
So? Je hebt toch geen wedstrijd nodig om iets leuks te gaan doen op een vrijdag- of zaterdagavond? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

naitsoezn schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:25:
[...]

So? Je hebt toch geen wedstrijd nodig om iets leuks te gaan doen op een vrijdag- of zaterdagavond? :?
Klopt. Maar er zijn ook supporters die blijven hangen op of rondom de club na de wedstrijd. Dat is iets lastiger op een zondagavond.

Maar het punt van de uitsupporters is wel valide toch? :) En imo ook de meest belangrijke.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 26-06-2020 12:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
naitsoezn schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:04:
Verandering. Elke keer als een nieuw tijdstip bedacht wordt heb je dezelfde weerstand. Onder de streep kijken mensen toch meer wedstrijden per dag dan vroeger en gaan de supporters gewoon nog naar het stadion. Het is dus gewoon weer een kwestie van wachten tot men er aan gewend is. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
gws24 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:58:
lol, zaterdagmiddag. Lost inderdaad wel het zogenaamde (imo) probleem op dat mensen de volgende dag moeten werken maar als ik om mij heen kijk dan hebben heel veel mensen juist op zaterdag van alles en nog wat te doen dus kunnen ze sowieso niet naar het stadion. Het ene probleem inruilen voor het andere en voor de kijkcijfers lijkt mij zaterdagmiddag nou ook niet erg goed.
Is misschien juist goed dan, hebben andere mensen die het wel waard vinden om hun "andere dingen" te verplaatsen ook een keer kans een wedstrijd te bezoeken. Winkels zijn tegenwoordig van 8:00 tot 22:00 open 7 dagen per week en je huis kun je elke dag poetsen. Laat ze dus maar lekker de wedstrijden zo veel mogelijk verspreiden van vrijdagavond t/m zondagavond (of maandag, dinsdag, etc.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Erapaz schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:32:
[...]

Is misschien juist goed dan, hebben andere mensen die het wel waard vinden om hun "andere dingen" te verplaatsen ook een keer kans een wedstrijd te bezoeken. Winkels zijn tegenwoordig van 8:00 tot 22:00 open 7 dagen per week en je huis kun je elke dag poetsen. Laat ze dus maar lekker de wedstrijden zo veel mogelijk verspreiden van vrijdagavond t/m zondagavond (of maandag, dinsdag, etc.).
En die zaterdagmiddag is dan ook lang niet alle thuiswedstrijden, laat het 25% zijn. Prima toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Vos schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:29:
[...]
Maar het punt van de uitsupporters is wel valide toch? :) En imo ook de meest belangrijke.
Semi-valide; het aantal uitsupporters is doorgaans bijzonder laag, en de incidentele zondag-avond-wedstrijd (34 van dergelijke wedstrijden, betekent dat elke club gemiddeld slechts 2x op zondagavond speelt) kun je prima 'in de regio' plannen. En dan hou je nog slechts een klein restje over, en je kunt je afvragen of je voor dat restje een goed idee moet afschieten.
Gonadan schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:31:
[...]

Verandering. Elke keer als een nieuw tijdstip bedacht wordt heb je dezelfde weerstand. Onder de streep kijken mensen toch meer wedstrijden per dag dan vroeger en gaan de supporters gewoon nog naar het stadion. Het is dus gewoon weer een kwestie van wachten tot men er aan gewend is. ;)
En bovendien trek je juist wel ander publiek aan: Mensen die nooit op zondag-middag konden, maar wel op zondag-avond bijvoorbeeld. :)

[ Voor 31% gewijzigd door naitsoezn op 26-06-2020 12:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
naitsoezn schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:37:
[...]

Semi-valide; het aantal uitsupporters is doorgaans bijzonder laag, en de incidentele zondag-avond-wedstrijd (34 van dergelijke wedstrijden, betekent dat elke club gemiddeld slechts 2x op zondagavond speelt) kun je prima 'in de regio' plannen. En dan hou je nog slechts een klein restje over, en je kunt je afvragen of je voor dat restje een goed idee moet afschieten.
Lijkt me niet. Uitsupporters zijn meestal toch al van het die-hard-type, dus melden zich wel ziek op maandagochtend als dat nodig is. ;)

Plus veroorzaken de meeste rotzooi, misschien willen ze wel gewoon geen uitpubliek meer. :+
En bovendien trek je juist wel ander publiek aan: Mensen die nooit op zondag-middag konden, maar wel op zondag-avond bijvoorbeeld. :)
Yup, beetje spreiden zodat meer mensen die kans hebben. Zelfde geldt voor zaterdagmiddag, kunnen sommige ouders wellicht met kinderen heen die normaal op zondag niet kunnen. Maar dat kan natuurlijk niet, in een stadion mag alleen de Echte SupporterTM komen.

[ Voor 192% gewijzigd door Gonadan op 26-06-2020 12:45 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ph4ge schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:46:
[...]

Het is gek dat Nederland straks zo'n beetje als enige land de optie "spelen zonder publiek' negeert. .
Bizar idd. Maar weinig niks meer aan te doen nu, behalve evalueren achteraf :P Nee, we kunnen nu niet meer alsnog die competitie uitspelen. Maar ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom spelen zonder publiek door bepaalde partijen zonder meer aan de kant geschoven werd. :? Desalniettemin, zitten we nu in de situatie waar we in zitten. Focus op volgend seizoen, en op een protocol voor dit soort situaties. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 23:45
Zondag avond zou voor mij alleen vervelend zijn vanwege het tijdstip. Als ik naar Ajax ging bij een avond wedstrijd dan was ik meestal vrij laat tijd, tegen 12en iig. Dat is niet voor iedereen zijn, ik ben een nachtbraker dus zo erg is het niet, maar er zijn ook mensen die er wel vroeg uit moeten. Dus imho is dat een van de weinige valide redenen om het er tegen te zijn op zondag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Ik denk dat een aantal mensen mijn post misschien verkeerd lezen :P . Ik ben in ieder geval voor spelen op zondagavond en zaterdagmiddag omdat ik het een non-issue vind zeker gezien het lage aantal wedstrijden per club waar het om gaat, het in buitenlandse competities wel kan en geen probleem is, mensen ook bij europacup en beker wedstrijden door de week gaan en het blijkbaar in de kkd kan op maandagavond.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:59
Laat ik nou net zelf op zaterdagmiddag voetballen en met mij vele anderen! Het is echt niet dat we tegen verandering zijn, maar als we zaterdag 16.30 gaan voetballen kan 1400 misschien ook wel en donderdagavond en maandag of dinsdag.

Ik snap die (verdere) spreiding echt niet, ik heb Fox en Ziggo, als ik voetbal wil kijken kan dat al 24/7.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

bregweb schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:26:
Laat ik nou net zelf op zaterdagmiddag voetballen en met mij vele anderen! Het is echt niet dat we tegen verandering zijn, maar als we zaterdag 16.30 gaan voetballen kan 1400 misschien ook wel en donderdagavond en maandag of dinsdag.
En ik voetbal meestal op zondag. Anderen voetballen helemaal niet, maar moeten op zaterdagavond bv de kroeg draaiende houden of de EHBO bemannen, of hebben op zondag-middag andere dingen te doen. Allemaal potentiële bezoekers van een voetbalwedstrijd, maar krijgen nu de kans niet om een wedstrijd te bezoeken. Solidariteit much?
Ik snap die (verdere) spreiding echt niet, ik heb Fox en Ziggo, als ik voetbal wil kijken kan dat al 24/7.
Als je toch al overal en altijd voetbal kan kijken, waarom dan tegen spreiding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Het gaat er meer om dat seizoenskaarthouders weten waar ze aan toe zijn. Ik voetbal zelf opp zaterdagmiddag, dus geen belemmering om naar wedstrijden te gaan. Nu heb ik mijn seizoenkaart al gekocht en opeens moet er ook op zaterdagmiddag gevoetbald worden, dus die wedstrijden moet ik missen.

Jij weet al jaren dat er op zondagmiddag gevoetbald wordt.

Maar los van onze problemen, wat is het voordeel van zaterdagmiddag voetballen in de eredivisie? Een extra kijkmoment? Niet echt, want dan kan ik al naar Duits/Engels voetbal kijken. Meer toeschouwers? Ook niet want we moeten werken/zelf sporten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

bregweb schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:20:
Het gaat er meer om dat seizoenskaarthouders weten waar ze aan toe zijn. Ik voetbal zelf opp zaterdagmiddag, dus geen belemmering om naar wedstrijden te gaan. Nu heb ik mijn seizoenkaart al gekocht en opeens moet er ook op zaterdagmiddag gevoetbald worden, dus die wedstrijden moet ik missen.
Buiten het feit dat dit een zeer egoïstisch argument is, is het ook nog eens besides the point. De hele kalender is nog niet bekend, dus er kunnen altijd wedstrijden gepland worden op momenten die jou niet uitkomt. Bovendien kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze discussie niet anders gelopen was wanneer het over het seizoen 2021/2022 ging en er dus het argument seizoenkaart niet relevant zou zijn...
Maar los van onze problemen, wat is het voordeel van zaterdagmiddag voetballen in de eredivisie? Een extra kijkmoment? Niet echt, want dan kan ik al naar Duits/Engels voetbal kijken. Meer toeschouwers? Ook niet want we moeten werken/zelf sporten.
Je kunt het hele weekend sowieso naar Duits, Engels, Spaans en Italiaans voetbal kijken. Dus laten we het gewoon bij Nederland houden, da's wel zo overzichtelijk. Voordeel? Je biedt mensen nu opeens een mogelijkheid om het stadion te bezoeken die zie eerste nooit hadden, mensen hoeven niet meer te kiezen welke wedstrijd ze willen kijken op tv, en je biedt een extra optie om te differentiëren in je aanbod qua kaartverkoop [small\(toegegeven, daar wordt nog bizar weinig gebruik van gemaakt, maar ik zou serieus een kandidaat zijn voor een 'seizoenkaart-op-zaterdagmiddag' of 'seizoenkaart-op-zondagavond'; mogelijkheden genoeg!)[/]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:57

Typhone

Who Dares Wins

@Leon Zwiers
Volgend jaar elke maandag en vrijdag VI kijken met de nieuwe presentatrice mevrouw Hendriks. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
naitsoezn schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:33:
[...]

Buiten het feit dat dit een zeer egoïstisch argument is, is het ook nog eens besides the point. De hele kalender is nog niet bekend, dus er kunnen altijd wedstrijden gepland worden op momenten die jou niet uitkomt. Bovendien kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze discussie niet anders gelopen was wanneer het over het seizoen 2021/2022 ging en er dus het argument seizoenkaart niet relevant zou zijn...

[...]

Je kunt het hele weekend sowieso naar Duits, Engels, Spaans en Italiaans voetbal kijken. Dus laten we het gewoon bij Nederland houden, da's wel zo overzichtelijk. Voordeel? Je biedt mensen nu opeens een mogelijkheid om het stadion te bezoeken die zie eerste nooit hadden, mensen hoeven niet meer te kiezen welke wedstrijd ze willen kijken op tv, en je biedt een extra optie om te differentiëren in je aanbod qua kaartverkoop [small\(toegegeven, daar wordt nog bizar weinig gebruik van gemaakt, maar ik zou serieus een kandidaat zijn voor een 'seizoenkaart-op-zaterdagmiddag' of 'seizoenkaart-op-zondagavond'; mogelijkheden genoeg!)[/]
Dat is niet egoïstisch, ik gebruik een voorbeeld waar ikzelf bekend mee ben, maar toepasbaar is op vele mensen/situaties.
Er zijn al talloze mogelijkheden een stadion te bezoeken, lege plekken zat. En een seizoenkaart voor de 2 wedstrijden in een seizoen die een club op zaterdagmiddag speelt? De penningmeester staat al te juichen.

Je kunt mij helaas niet overtuigen van een toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 19:44:
@Leon Zwiers
Volgend jaar elke maandag en vrijdag VI kijken met de nieuwe presentatrice mevrouw Hendriks. O+
Derksen eruit flikkeren lijkt me een veel betere oplossing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Zonder Derksen lijkt het me maar een saaie bedoening.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
bregweb schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:20:

En de mensen die op zondag werken/sporten dan ? Die kunnen eindelijk op op zaterdag naar het stadion. Omdat jij toevallig voetballen op zaterdagmiddag belangrijker vindt dan naar het stadion gaan mogen andere mensen niet naar het stadion op die tijd?
Zeer goed idee om halve seizoenkaarten aan te bieden, op zaterdag/zondag naar gelang wat men uitkomt. Zorgt ook weer voor meer diversiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
dvdkiwi schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:14:
Zonder Derksen lijkt het me maar een saaie bedoening.
Zonder Derksen geen VI. En zodra die nieuwe presentator ABN leert spreken mag ze van mij die show presenteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36
Ee ETH comedyshow begint weer. Nu geeft ie aan dat hij Martinez linksback gaat proberen. Ik irriteer me nu alweer. Een van de weinigen die het goed deed op het middenveld :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik vind het juist wel logisch om hem als opvolger van Nico te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Daar was hij oorspronkelijk toch ook voor gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
gws24 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 15:00:
Daar was hij oorspronkelijk toch ook voor gehaald?
En Alvarez centraal verdediging. Die stond daarna week in week uit te schutteren op het middenveld. ETH is gered door de Corona crisis, anders had hij zijn haggie (:+) kunnen inpakken.

XXXVI

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Robben mits fit weer actief in Groningen shirt. Leuk!

https://www.nu.nl/voetbal...ler-bij-fc-groningen.html

[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 27-06-2020 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Arjen Robben maakt comeback bij Fc Groningen!

Arjen Robben wil zijn comeback maken op de voetbalvelden. De 36-jarige topspeler is al wekenlang in training om bij de start van het seizoen 2020/2021 onderdeel te kunnen uitmaken van de eerste selectie van FC Groningen. De Trots van het Noorden is opgetogen en verguld dat Robben nog één keer wil proberen om ‘uit clubliefde’ een rentree te maken in het profvoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:49
Jaaaaa!!!!!
Blij om hem weer op de Nederlandse velden te zien.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Wow, zeker niet verwacht dit. Nou maar hopen dat hij fit wordt en blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

^^ + https://www.rtvnoord.nl/n...s-speler-bij-FC-Groningen

Als Groningen-fan kan ik dit alleen maar toejuichen. Ik weet dat er nul garantie is dat ie ook daadwerkelijk iets gaat toevoegen, maar ik vind een top-actie! Respect! Zelfs als ie uiteindelijk nul minuten maakt. :)

Plaatst https://www.rtvnoord.nl/n...-Natuurlijk-help-ik-de-FC misschien ook wel in een ander daglicht O-) :P

[ Voor 21% gewijzigd door naitsoezn op 27-06-2020 17:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Hopen dat ie Tagliafico niet tegenkomt, die breekt 'm doormidden met een van zijn onhandige slidings :+
Leuk om Robben weer op de Nederlandse velden te mogen bewonderen!

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 27-06-2020 17:33 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kan http://isarjenrobben.geblesseerd.com/ weer aan? :+

[ Voor 21% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-06-2020 18:29 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoop hem te zien op de Oude Meerdijk! Is wat jaartjes geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Aan ervaring overbrengen kan Robben zeker wat betekenen. Hopelijk raakt hij niet (snel) geblesseerd dan is hij vast een mooie aanvulling op het veld :)

Persoonlijk had ik gedacht dat hij zou stoppen. Laatste seizoen bij Bayern München nog geblesseerd, het lichaam heeft een keer genoeg blessures gehad. Maar we gaan het zien :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

https://www.vi.nl/nieuws/...rten-zorgt-voor-problemen

Bij deze: Nu al een succes :) Meer hoef je niet te verwachten. Alles wat nu nog volgt, is extra :P

[ Voor 22% gewijzigd door naitsoezn op 27-06-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

naitsoezn schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 19:37:
https://www.vi.nl/nieuws/...rten-zorgt-voor-problemen

Bij deze: Nu al een succes :) Meer hoef je niet te verwachten. Alles wat nu nog volgt, is extra :P
Haha slim gedaan van Grunn. Hij gaat gewoon helemaal niet spelen, alles voor de kaarten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ach al speelt hij maar enkele wedstrijden, dit is toch fantastisch en dan niet bij PSV maar bij zijn eerste prof club, mooi voor het Nederlands voetbal en mooi voor FC Groningen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
Goed voorbeeld: Oud prof kiest niet voor de centen in de zandbak, maar voor zijn oude clubbie! Kan een hoop ervaring op de jeugd overbrengen, hoop dat meer oud internationals zijn voorbeeld volgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
bregweb schreef op zondag 28 juni 2020 @ 12:47:
Goed voorbeeld: Oud prof kiest niet voor de centen in de zandbak, maar voor zijn oude clubbie! Kan een hoop ervaring op de jeugd overbrengen, hoop dat meer oud internationals zijn voorbeeld volgen!
Ik hoop voor hem vooral (naast fit blijven) dat ie zich niet enorm gaat storen aan de vergeleken met hem minder professionele houding van z'n teamgenoten, of beter nog, dat ie ze daarin mee kan trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
En dat zijn medespelers niet zo goed zijn als bij Bayern :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Mwah, ik denk dat veel medespelers zich het snot uit de oren zullen rennen voor hem. Althans, dat zou ik in ieder geval doen. Denk dat Robben voor mij toch wel één van de, zo niet meest favoriete speler in Oranje ooit is.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Maarten_E schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:02:
Mwah, ik denk dat veel medespelers zich het snot uit de oren zullen rennen voor hem. Althans, dat zou ik in ieder geval doen. Denk dat Robben voor mij toch wel één van de, zo niet meest favoriete speler in Oranje ooit is.
Heel hard je best doen is niet altijd genoeg ;) niets frustrerender dan medespelers die je niet begrijpen.
Zal in dit geval wel mee vallen denk ik, het is eigenlijk gewoon bal inleveren bij Robben en kijken wat ie ermee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:09
Ik ben bang dat Robben voornamelijk geblesseerd zal zijn. Elke verdediger in Nederland calculeert nu gewoon een gele kaart in als ze tegen Groningen spelen en hij was altijd al gevoelig voor blessures. Ik hoop dat ik er naast zit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:19
Robben zegt zelf dat dat jaar vrijaf hem heeft afgeholpen van zijn kwaaltjes en pijntjes. Volgens mij is hij tijden niet zo fysiek zo goed geweest. Maar ja kan natuurlijk altijd anders lopen.
We zullen het gaan meemaken.

Ik als Groningen supporter kan er alleen maar naar uit kijken. Primeur van je welste!
Laatste tijd is Groningen niet verwend geweest qua aanval. Al zou hij 50% zijn, dan moet elke tegenstander al ernstig rekening met hem houden.

Mooiste is toch zijn clubliefde. Dat is toch mooi dat hij dat wil doen. Net nu de club in de problemen zit. Hoe sympathiek is dat?
De Robben shirts zullen niet aan te slepen zijn

Nachricht bei unserem Nachbarn:
https://www.spiegel.de/sp...e5-421d-a9cb-1589694aff54

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 29-06-2020 07:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:32
Ik hoop alleen echt voor hem dat er niet van die ego's rondlopen die zich effe willen bewijzen (of pure onkunde!) door hem te hard aanpakken puur omdat het Robben is. Leuk om hem weer op de Nederlandse velden te zien!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rikoos schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:04:
Ik hoop alleen echt voor hem dat er niet van die ego's rondlopen die zich effe willen bewijzen (of pure onkunde!) door hem te hard aanpakken puur omdat het Robben is. Leuk om hem weer op de Nederlandse velden te zien!!
Van de andere kant hoef je ook niet extra voorzichtig te zijn omdat het Robben is

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Het heeft niet lang mogen duren;
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ebn8cpVXgAAfwdq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Van Leer van Ajax naar Sparta, mooie club voor hem denk ik :)
Leek mij altijd wel een talentvolle keeper, maar is er niet echt uitgekomen, ook niet bij zijn verhuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:57

On_E

Housemusic

FC Utrecht 50 jaar!

Vandaag in ieder geval een nieuwe hoofdsponsor en de nieuwe thuistenues. En hopelijk ook nog een nieuwe speler. ;)

T-Mobile staat de komende 3 jaar op het shirt. Een grote vis, mooi!

[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 01-07-2020 12:41 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:19
On_E schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:18:
FC Utrecht 50 jaar!

Vandaag in ieder geval een nieuwe hoofdsponsor en de nieuwe thuistenues. En hopelijk ook nog een nieuwe speler. ;)

De vraag is of ze ook betalen als een grote vis.

CL voetbal gaat van Veronica naar SBS 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Deadsy schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:00:
CL voetbal gaat van Veronica naar SBS 6.
De reden is echt zulke bullshit, alsof kijkers van SBS6 niet naar Veronica konden zappen. Ik denk dus niet dat er meer kijkers gaan komen zoals ze hopen, maar gelukkig is er dan wel minder "troep" op SBS6 te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Harribo schreef op maandag 29 juni 2020 @ 07:13:
Mooiste is toch zijn clubliefde. Dat is toch mooi dat hij dat wil doen. Net nu de club in de problemen zit. Hoe sympathiek is dat?
De Robben shirts zullen niet aan te slepen zijn
In principe ben ik het wel met je eens. Wel vraag ik me af of echte clubliefde niet is om op je 32e/33e terug te keren. Het is niet dat die laatste miljoenen nou echt nodig waren.

Afijn, ik kijk erg uit naar Robben op de Nederlandse velden. Wel denk ik bij Robben altijd aan zijn misser... misschien onterecht gezien alles dat raak was.

Unieke kans voor T-Mobile. Wanneer die bekerfinale op pluto wel doorgaat dan zijn zij vol in beeld :+

[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 01-07-2020 15:11 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Pompi schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:03:
[...]

De reden is echt zulke bullshit, alsof kijkers van SBS6 niet naar Veronica konden zappen. Ik denk dus niet dat er meer kijkers gaan komen zoals ze hopen, maar gelukkig is er dan wel minder "troep" op SBS6 te zien.
De reden is ook BS. Op SBS was al zelden iets goeds te zien op CL avonden. Nu zal het zo zijn dat Veronica troep heeft op CL avonden.

Hoop niet dat we nu naar Mario been en Co moeten kijken als analist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 13:00
FC Utrecht 50 jaar!

Mahi wordt deze of volgende week gepresenteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Joostje123 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:17:
[...]

Mahi wordt deze of volgende week gepresenteerd...
Heeft ook niet echt veel goals gemaakt, maar het is tenminste iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 13:00
Deadsy schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:00:
[...]

Heeft ook niet echt veel goals gemaakt, maar het is tenminste iets.
Voor een linksbuiten toch een redelijk gemiddelde, twee jaar terug ook 15 goals ofzo voor Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Joostje123 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:18:
[...]

Voor een linksbuiten toch een redelijk gemiddelde, twee jaar terug ook 15 goals ofzo voor Groningen
Heb het over dit jaar bij zijn huidige club, 3 goals in 19 westrijden.
Vind ik nou niet veel, heb je toch het risico dat zijn 2 goede jaren bij Groningen uitschieters waren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:52

Baseman77

We move

Heel leuk dat Robben nog een jaartje doorgaat *O*
Goed voor Groningen en mooi voor de competitie.
ephymerous schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:10:
Wel vraag ik me af of echte clubliefde niet is om op je 32e/33e terug te keren. Het is niet dat die laatste miljoenen nou echt nodig waren.
Robben verdiende 9 miljoen (!) per jaar bij Bayern, bij Groningen verdienen ze maximaal een 5% daarvan.
Niemand levert zo'n enorm bedrag in, ook niet in het geval van echte clubliefde. Daarbij had hij bij Bayern 'gewoon' een basisplaats en was zijn niveau nog geweldig hoog, mits fit.

[ Voor 8% gewijzigd door Baseman77 op 02-07-2020 08:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:48
ephymerous schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:10:
[...]

In principe ben ik het wel met je eens. Wel vraag ik me af of echte clubliefde niet is om op je 32e/33e terug te keren. Het is niet dat die laatste miljoenen nou echt nodig waren.

Afijn, ik kijk erg uit naar Robben op de Nederlandse velden. Wel denk ik bij Robben altijd aan zijn misser... misschien onterecht gezien alles dat raak was.

[...]
Baseman77 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 08:17:

[...]

Robben verdiende 9 miljoen (!) per jaar bij Bayern, bij Groningen verdienen ze maximaal een 5% daarvan.
Niemand levert zo'n enorm bedrag in, ook niet in het geval van echte clubliefde. Daarbij had hij bij Bayern 'gewoon' een basisplaats en was zijn niveau nog geweldig hoog, mits fit.
Wie zegt dat clubliefde en trouw altijd maar aan één club gebonden is? Daarbij speelde Robben in Bayern natuurlijk ook op het hoogste podium en wilde de groep met Bayern graag nog eens de Champions League winnen.
Robben heeft in mijn ogen juist aangetoond wel clubliefde en trouw te hebben bij Bayern, waar hij zolang het enigszins kon op het hoogste niveau mee balde. Voor Robben is Groningen natuurlijk een stukje 'afbouwen' en zal hij dat echt uit clubliefde doen, ipv uit trouw en vanuit de wil om alles te winnen wat er te winnen valt.

Als Robben had gewild had hij ergens anders nog wel kunnen cashen, zijn laatste Bayern jaren,maar de groep waarmee ze speelde was elkaar en de club trouw en wilde graag nog eens iets moois bereiken (Champions League winnen).

Wel een voorbeeld voor velen denk ik deze man, altijd blijven vechten / knokken om weer fit te raken, ondanks alle blessures. Technisch vaardig, erg behendig en ook altijd redelijk gewoon gebleven.

Unieke kans voor T-Mobile. Wanneer die bekerfinale op pluto wel doorgaat dan zijn zij vol in beeld :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona

[...]

Ik betaal gewoon contributie om te mogen sporten.
Robben was al gestopt met prof voetbal, heeft zijn schaapjes op het droge. Ik denk dat hij bij Groningen enkel meedoet omdat hij het zelf leuk vindt, het salaris dat hij daar krijgt/zou kunnen krijgen is een fooi tov wat hij gewend is en zal hij niet nodig hebben. Lijkt mij dan ook niet dat dat iets is wat voor hem erg zwaar weegt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous

[...]

Ik begrijp het allemaal wel hoor. Maar het is niet dat hij in die jaren daarvoor weinig heeft verdiend. Hij hoeftals hij een beetje grip op z'n financiën heeft nooit meer een euro binnen te krijgen. Anyway, ik vind het ook tof om 'm weer in de Eredivisie te zien :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:19
Hier in Groningen zijn ze wel blij met Robben
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xG09XDD/IMG-20200701-140538.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/kgYCd8y/IMG-20200701-140636.jpg

Al zou Robben maar 50% van zijn niveau halen en een 20 wedstrijden spelen, dan is hij wrs al beter dan de matige aanvallers van afgelopen seizoen bij Groningen .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Ik moet zeggen dat ik de selectie van Groningen eigenlijk totaal niet ken. (Club heeft bij mij een redelijke gun factor maar erg weinig interesse) Maar ik kan me voorstellen dat Robben vooral ook van waarde is als inspirator voor de huidige selectie en met name de jongere spelers.

Het is gewoon mooi voor die club dat een speler met zo'n staat van dienst terug komt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:47

snmght

imho dan he

Robben is gewoon nu al geslaagd; shirt- en seizoenkaarten verkoop zit ongelofelijk in de lift. Zelfs al is hij straks toch niet fit en speelt hij nul minuten heeft hij een fantastische impact gehad. Supermooi!

Ik hoop dat hij wel veel kan spelen en 16 andere clubs aan gort speelt. :D

@ephymerous zijn stap getuigt toch wel degelijk van liefde richting Groningen imho, ook op deze leeftijd en na eigenlijk zijn schoenen aan de wilgen te hebben gehangen. Hij had vermoedelijk nog steeds meer kunnen verdienen als hij elders had getekend: PSV, middenmoot Bundesliga, China, zandbak.. Maar in plaats daarvan lekker naar de FC waar het allemaal begon. Ik vind het mooi!

[ Voor 40% gewijzigd door snmght op 02-07-2020 09:46 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:11:
[...]

De reden is ook BS. Op SBS was al zelden iets goeds te zien op CL avonden. Nu zal het zo zijn dat Veronica troep heeft op CL avonden.

Hoop niet dat we nu naar Mario been en Co moeten kijken als analist.
Zal wel voorsorteren zijn op avonden CL voetbal zonder Derksen etc *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mooi uitshirt van Feyenoord moet ik zeggen. Vraag me alleen af of het qua kleurstelling wel afwijkend genoeg is tov het thuisshirt, in beide gevallen zit er toch wel veel rood in.
Stel je speelt tegen PSV, dan kan ik me niet voorstellen dat de scheids dit shirt afwijkend genoeg vindt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:26:
Mooi uitshirt van Feyenoord moet ik zeggen. Vraag me alleen af of het qua kleurstelling wel afwijkend genoeg is tov het thuisshirt, in beide gevallen zit er toch wel veel rood in.
Stel je speelt tegen PSV, dan kan ik me niet voorstellen dat de scheids dit shirt afwijkend genoeg vindt?
Ik zie niks :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
https://www.vi.nl/nieuws/...trijden-in-krachtig-zwart

Snap alleen niet zo wat er "krachtig" is aan een zwart shirt. Vind het patroon wel goed staan, maar zoals @toolkist al zegt kan het zijn dat het niet echt genoeg afwijkt omdat er ook rood en wit in zit. Als ze alleen voor witte accenten waren gegaan was dat minder geweest, of misschien krijgen ze net als Ajax ook een 3de tenue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mwa, niet onaardig, alleen die rode driehoeken net iets to much denk ik.
Maar ook hier ff heel het tenue zien, ziet er altijd weer anders uit.
(zwarte/rode/witte broek/sokken)

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 02-07-2020 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 09:43:
Ik hoop dat hij wel veel kan spelen en 16 andere clubs aan gort speelt. :D
Met alle repect voor Robben, maar een jaar niet gespeeld. En zijn speelwijze. Moet nog maar zien of het wat gaat worden. Belangrijkste is dat hij zichzelf opnieuw weet uit te vinden denk ik. Want zoals hij speelde en in zijn kracht was, dat kunnen de rest van de spelers van Groningen niet bieden.

Als je het vergelijkt met een Klaas Jan Huntelaar die het liefst in de 16 wordt aangespeeld en in kleine ruimtes voetbalt. Dat is makkelijker op latere leeftijd vol te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Als een Robben een beetje rondloopt houdt hij zo een verdedigende middenvelder, een back en een cv bezig nog voordat hij de bal heeft. Dat geeft de rest van zijn team best ruimte om lekkerder aan te vallen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik durf best te gokken dat hij de teamarts meer bezig gaat houden dan de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ankona schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:53:
Als een Robben een beetje rondloopt houdt hij zo een verdedigende middenvelder, een back en een cv bezig nog voordat hij de bal heeft. Dat geeft de rest van zijn team best ruimte om lekkerder aan te vallen.
Alleen is de rest zo matig... :o

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
ephymerous schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 16:42:
[...]

Alleen is de rest zo matig... :o
Toch nog goed genoeg om van Ajax te winnen :+

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Ankona schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 16:46:
[...]

Ik kop hem niet in, ik kop hem niet in.... :+

(Tsjonge, één negatieve opmerking over Ajax en er verschijnt een PSV'er ten tonele. Wat toevallig :+ ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door Maarten_E op 02-07-2020 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Sorry, hij lag zo voor open doel.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:53:
5, 10 jaar geleden misschien maar ik denk niet dat dit zijn niveau meer is. Na een jaar niet gevoetbald te hebben en zijn huidige leeftijd is het typische Robben er langs rennen, naar binnen trekken en schieten denk ik niet zo dreigend als het ooit was.

Vind het super gaaf dat hij terug naar Groningen is gegaan, en ik hoop dat hij een hoog niveau gaat halen maar er is een goede kans dat het wat minder gaat worden dan iedereen hoopt.

Zou het dan toch een keer er van komen? Ik weet dat niet iedereen fan is van hem, maar het is toch een vaste waarde in Ajax (geweest). Sinds 2012 bij het eerste, 3 kampioenschappen, 1 beker en 2 cruijffschalen is het als 28 jarige ook wel het moment om een buitenlands avontuur aan te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door PolarBear op 02-07-2020 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

PolarBear schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:40:

Zou het dan toch een keer er van komen? Ik weet dat niet iedereen fan is van hem, maar het is toch een vaste waarde in Ajax (geweest). Sinds 2012 bij het eerste, 3 kampioenschappen, 1 beker en 2 cruijffschalen is het als 28 jarige ook wel het moment om een buitenlands avontuur aan te gaan.
4 kampioenschappen O-)

Ik zou het een leuke stap voor Veltman vinden. Zoals ik wel eens eerder heb verkondigd houd ik van mensen die zich altijd weten terug te knokken. Dat zijn immers mensen die de juiste motivatie hebben. Dat gevoel heb/had ik ook bijv bij Schone.

Ik ben benieuwd of het dan deze keer echt zo zou zijn. De vorige keer bleef ie ook gewoon bij Ajax :P

Als het door zou gaan zou Ajax voor Hans Hateboer kunnen gaan. Die heeft zich goed ontwikkeld in Italië.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 02-07-2020 18:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 18:18:
[...]

4 kampioenschappen O-)

Ik zou het een leuke stap voor Veltman vinden. Zoals ik wel eens eerder heb verkondigd houd ik van mensen die zich altijd weten terug te knokken. Dat zijn immers mensen die de juiste motivatie hebben. Dat gevoel heb/had ik ook bijv bij Schone.

Ik ben benieuwd of het dan deze keer echt zo zou zijn. De vorige keer bleef ie ook gewoon bij Ajax :P

Als het door zou gaan zou Ajax voor Hans Hateboer kunnen gaan. Die heeft zich goed ontwikkeld in Italië.
Hateboer? Die speelt in een systeem wat totaal niet past bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
PolarBear schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:40:
[Twitter]

Wat ik wel opvallend vind is de diversiteit van clubs. Dus een Italiaanse topclub, OM (dat dit jaar het goed deed maar hiervoor beetje middenmoot was) en dan Engelse clubs die volgens het artikel op VI voornamelijk clubs zijn die nu nog proberen om te degraderen.

De topclub zal wel als backup zijn, maar dat zou je toch sowieso boven degradatie kandidaten in Engeland kiezen? OM is ook leuke club, maar de laatste tijd veel problemen met geld en andere dingen waardoor het niet heel rustig was en uiteraard is Ligue 1 ook niet als sterk als de andere competities. Lastige keuze dus met zulke diverse keuze mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Pompi schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:16:
[...]

Wat ik wel opvallend vind is de diversiteit van clubs. Dus een Italiaanse topclub, OM (dat dit jaar het goed deed maar hiervoor beetje middenmoot was) en dan Engelse clubs die volgens het artikel op VI voornamelijk clubs zijn die nu nog proberen om te degraderen.

De topclub zal wel als backup zijn, maar dat zou je toch sowieso boven degradatie kandidaten in Engeland kiezen? OM is ook leuke club, maar de laatste tijd veel problemen met geld en andere dingen waardoor het niet heel rustig was en uiteraard is Ligue 1 ook niet als sterk als de andere competities. Lastige keuze dus met zulke diverse keuze mogelijkheden.
Dit is allemaal sportief waar maar financieel is er natuurlijk ook nog een afweging te maken voor Veltman ;)

Sowieso snap ik de haat op Veltman niet. Ja, hij pakt af en toe geel maar dat is vooral te danken aan het systeem dat Ajax speelt waar door hij veel te vaak één op één op zelfs in ondertal moet verdedigen omdat de aanval niet mee verdedigd. Ik ben er van overtuigd dat hij in een iets meer defensief systeem nog beter tot zijn recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Tja, een Engelse degradatiekandidaat (grofweg Brighton/West Ham/Watford/Aston Villa/Bournemouth, Norwich is denk ik wel een zekerheid qua degraderen) is misschien sportief een stap opzij ipv omhoog maar voor Veltman waarschijnlijk wel een winstpakker qua salaris. En je speelt wel in de Premier League, wat denk ik voor Veltman wel past.

Bij een Italiaanse topclub (Juve/Lazio/Napoli/Atalanta/inter/Roma) zie ik hem inderdaad niet als basisspeler direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
gws24 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:21:
[...]
Dit is allemaal sportief waar maar financieel is er natuurlijk ook nog een afweging te maken voor Veltman ;)

Sowieso snap ik de haat op Veltman niet. Ja, hij pakt af en toe geel maar dat is vooral te danken aan het systeem dat Ajax speelt waar door hij veel te vaak één op één op zelfs in ondertal moet verdedigen omdat de aanval niet mee verdedigd. Ik ben er van overtuigd dat hij in een iets meer defensief systeem nog beter tot zijn recht komt.
Denk meer dat de haat gericht is door zijn slippertjes, zoals bijvoorbeeld tegen Valencia waarbij hij even 3 meter achter de rest van de verdediging gaat staan om buitenspel op te heffen. En hij is vaak de enigste die de te snel een gele kaart pakt waardoor hij bijna de hele wedstrijd op zijn tenen loopt en daardoor geregeld ook rood pakt. Lijkt beetje alsof hij soms te druistig is of niet helemaal 100% aan het op letten is, dan kunnen zulke problemen gebeuren.

Uiteraard is financieel ook belangrijk maar denk jij dat een Engelse degradant meer betaald dan een Italiaanse topclub? En als ze dat al doen kan dat dus ook na een jaar alweer over zijn als ze degraderen, niet echt veel zekerheid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:23:
Tja, een Engelse degradatiekandidaat (grofweg Brighton/West Ham/Watford/Aston Villa/Bournemouth, Norwich is denk ik wel een zekerheid qua degraderen) is misschien sportief een stap opzij ipv omhoog maar voor Veltman waarschijnlijk wel een winstpakker qua salaris. En je speelt wel in de Premier League, wat denk ik voor Veltman wel past.

Bij een Italiaanse topclub (Juve/Lazio/Napoli/Atalanta/inter/Roma) zie ik hem inderdaad niet als basisspeler direct.
West Ham wilde hem vorig jaar al hebben volgens de geruchten destijds, dus zou me niks verbazen als die nu weer geïnteresseerd zouden zijn. En dat lijkt me best een mooie club voor Veltman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Pompi schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:26:
[...]

Denk meer dat de haat gericht is door zijn slippertjes, zoals bijvoorbeeld tegen Valencia waarbij hij even 3 meter achter de rest van de verdediging gaat staan om buitenspel op te heffen. En hij is vaak de enigste die de te snel een gele kaart pakt waardoor hij bijna de hele wedstrijd op zijn tenen loopt en daardoor geregeld ook rood pakt. Lijkt beetje alsof hij soms te druistig is of niet helemaal 100% aan het op letten is, dan kunnen zulke problemen gebeuren.
Ach, dat hebben wel meer zogenaamde top verdedigers maar ik heb het gevoel dat het bij hem wel heel erg uitvergroot wordt. Maar goed, dat kan perceptie zijn.
Uiteraard is financieel ook belangrijk maar denk jij dat een Engelse degradant meer betaald dan een Italiaanse topclub? En als ze dat al doen kan dat dus ook na een jaar alweer over zijn als ze degraderen, niet echt veel zekerheid dus.
Nee, een topclub uit Italie betaald meer maar het ging mij vooral om het verschil met de eredivisie. Volgens mij betalen ze zelfs in de championship gemiddeld meer dan in de eredivisie dus het zou mij verbazen als hij er financieel niet op vooruit zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
gws24 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:06:
[...]
Nee, een topclub uit Italie betaald meer maar het ging mij vooral om het verschil met de eredivisie. Volgens mij betalen ze zelfs in de championship gemiddeld meer dan in de eredivisie dus het zou mij verbazen als hij er financieel niet op vooruit zou gaan.
Oh zo, uiteraard zal hij er niet op achteruit gaan qua salaris al zou Ajax vast ook niet slecht betalen sinds ze het salarisplafond er uit hebben gegooid. Maar persoonlijk zou ik liever op de bank zitten bij Italiaanse topclub of spelen bij OM dan meer verdienen bij een degradant uit Engeland waar het spel voornamelijk lange ballen en elke keer billenknijpen gaat worden. Top van Italie en top 5 van Frankrijk zijn denk ik toch stukken leuker dan onderste 5 van de Premier League, ook al is die competitie misschien sterker en krijg je er misschien meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• period!
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-06 19:12
Een interview van Henk Spaan met Robin van Persie, waarin duidelijk naar voren komt wat voor invloed het samenspelen met een wereldtopper kan hebben op een jonge tallentvolle voetballer (Of zelfs een training zien,
zoals in dit geval)

YouTube: vanpersie over bergkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ankona schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 16:46:
[...]

Te makkelijk :+

Was dat niet die wedstrijd dat el professor ETH Siem op 10 opstelde? :o

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken