Ja hakjes.. Tadic drol....
Zo veel falende hakjes en overstapjes al weken. Tenenkrommend.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hij hoeft bijna niks te doen vanavondMaarten_E schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:20:
Ben wel blij voor Zoet dat hij weer "gewoon" belangrijk is voor een club.
Snap nog altijd niet dat hij op een tweede plan is geraakt bij PSV, maar mooi om te zien dat hij gewoon netjes speelt bij FC Utrecht.
Gaat ie lekker Doe eens niet ?Hupske schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:19:
Misschien moet ETH eerst eens terug naar de basis. Pot dicht gooien achterin en de tegenstander lekker t initiatief geven. Oftewel t compleet tegenovergestelde van nu waarin iedere de opdracht lijkt te hebben om zoveel mogelijk aan te vallen.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 04-03-2020 22:27 ]
Volgens mij loopt hij juist regelmatig te schutteren en heeft hij vanavond mazzel dat Ajax niet op doel kan schieten.Maarten_E schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:20:
Snap nog altijd niet dat hij op een tweede plan is geraakt bij PSV, maar mooi om te zien dat hij gewoon netjes speelt bij FC Utrecht.
Het is toch bijzonder dat profvoetballers het zomaar kunnen verleren om elkaar knap een bal aan te spelen.
Dat moet dan haast wel mentaal zijn, maar dat vind ik moeilijk voor te stellen dat het zo'n groot verschil maakt.
Dat moet dan haast wel mentaal zijn, maar dat vind ik moeilijk voor te stellen dat het zo'n groot verschil maakt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat betekent nog steeds geen geel/rood. Er worden zoveel overtredingen gemaakt zonder enig doel de bal te spelen.
Dat is alleen de basis niet bij Ajax, kunnen ze niet, geen spelers voor, en wordt nog veel minder gepruimd door de supporters.Hupske schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:19:
Misschien moet ETH eerst eens terug naar de basis. Pot dicht gooien achterin en de tegenstander lekker t initiatief geven. Oftewel t compleet tegenovergestelde van nu waarin iedere de opdracht lijkt te hebben om zoveel mogelijk aan te vallen.
Ik snap wel dat hij z'n plek kwijt raakte bij PSV, maar als persoon gun je het hem wel. Op en top prof.Maarten_E schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:20:
Leg eens uit welk doel een aanval op een op de grond liggende keeper rechtvaardigt?toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:22:
Dat betekent nog steeds geen geel/rood. Er worden zoveel overtredingen gemaakt zonder enig doel de bal te spelen.
[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 04-03-2020 22:23 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gelukkig blijft de ellende beperkt tot 90 minuten.
Bijna 3-0
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
tegen ajax spelen is tegenwoordig heel makkelijk. je hoeft niets te doen, zij moeten het spel maken en de gratis ruimte komt vanzelf. net als bij az. er werd net gedaan of az zo goed speelde,maar ajax faciliteert gewoon.
Dat ook inderdaad. Heb altijd al wel een sympathie gehad voor zulke spelers, bij PSV bijvoorbeeld ook nog een Schwaab en bij Ajax bijvoorbeeld Schöne. Nicht lüllen maar fussballen!ph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:22:
[...]
Ik snap wel dat hij z'n plek kwijt raakte bij PSV, maar als persoon gun je het hem wel. Op en top prof.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het is pas klaar als ze in de bus zitten. Ik zit te lachen, maar nog niet te juichen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar Schöne is niet het beste voorbeeld. Hij heeft nogal wat ongelukkige uitspraken gedaan.Maarten_E schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:24:
[...]
Dat ook inderdaad. Heb altijd al wel een sympathie gehad voor zulke spelers, bij PSV bijvoorbeeld ook nog een Schwaab en bij Ajax bijvoorbeeld Schöne. Nicht lüllen maar fussballen!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
AFC Ajax, Amsterdam Facilitating Club AjaxP.O. Box schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:24:
tegen ajax spelen is tegenwoordig heel makkelijk. je hoeft niets te doen, zij moeten het spel maken en de gratis ruimte komt vanzelf. net als bij az. er werd net gedaan of az zo goed speelde,maar ajax faciliteert gewoon.
moet je wel eerst tussen de palen mikken.Gonadan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:06:
Schiet nou toch gewoon eens vaker uit die tweede lijn, al dat gepiel. Je weet wat voor grabbelaar met deuk in z'n vertrouwen daar op doel staat. Ga op zoek naar die fout.
Er is toch wel een verschil tussen een Ziyech die een transfer in zijn zak heeft en een Ziyech die zich wil bewijzen.
alles kan off-topic
Bij het fluitsignaal is het al klaar hoorLekkerboeie86 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:26:
Het is pas klaar als ze in de bus zitten. Ik zit te lachen, maar nog niet te juichen.
te makkelijk en niet terecht.Ankona schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:27:
Er is toch wel een verschil tussen een Ziyech die een transfer in zijn zak heeft en een Ziyech die zich wil bewijzen.
Dat is waar, bedoelde ook meer als speler.ph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:26:
[...]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar Schöne is niet het beste voorbeeld. Hij heeft nogal wat ongelukkige uitspraken gedaan.
Bij Feyenoord bijvoorbeeld een Kuyt en Van Bronckhorst.
Van De Beek heeft dat ook wel een beetje, dat gedoe tegen Getafe was echt totaal niet Van Der Beeks, jammer.
En Marin het veld in, 4-0 dus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij lag nog niet en de bal was nog vrij toen de actie ingezet werd. Toegegeven, de kans van slagen was zeer klein, maar je moet geen dingen gaan verzinnen.ph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:22:
Leg eens uit welk doel een aanval op een op de grond liggende keeper rechtvaardigt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inderdaad.. Hij was in vorm, nu niet.Ankona schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:27:
Promes er uit? Waarom niet Blind, Ziyech, Tadic, Donny? Vond Promes niet minder dan hen.
Meer een ziyech in vorm en een ziyech uit vorm.Ankona schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:27:
Lekker laten banken, is toch al verkocht. Laat de opvolgers maar vast minuten maken.Ankona schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:27:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eens. Geel is voldoende, zoiets is nooit rood. Zou nergens op slaan.Gonadan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:28:
[...]
Hij lag nog niet en de bal was nog vrij toen de actie ingezet werd. Toegegeven, de kans van slagen was zeer klein, maar je moet geen dingen gaan verzinnen.
Zijn hier nog Tweakers die vertrouwen hebben in ten Hag? Sinds Feyenoord uit wist ik het zeker, daarvoor was ik kritisch en ik ga mijn gelijk krijgen, deze coach is niets voor Ajax.
XXXVI
In de 20e minuut had ook best gemogen...PWM schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:29:
En weer wachten tot minuut 80
Je mag ook in minuut 70 een tweede wissel maken.
Elke niet Ajax fan...ephymerous schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:30:
Zijn hier nog Tweakers die vertrouwen hebben in ten Hag? Sinds Feyenoord uit wist ik het zeker, daarvoor was ik kritisch en ik ga mijn gelijk krijgen, deze coach is niets voor Ajax.
[ Voor 40% gewijzigd door toolkist op 04-03-2020 22:31 ]
Ik zou de hele verdediging eruit halen en de aanval inbrengen... oh wacht, andere sportsnmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:28:
Promes er uit? Waarom niet Blind, Ziyech, Tadic, Donny? Vond Promes niet minder dan hen.
Wat mij betreft mag Ajax deze vorm nog een wedstrijd of 4 aanhouden...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Was iemand voldoende vandaag? Of meer dan een 4?
Die van der Marel speelt ook al 100 jaar bij Utrecht niet?
Float like a butterfly, sting like a bee.
AZ!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het blijft naargeestig om te zien, dat vrijwel geen enkele supporter meer in de clubkleuren op de tribune zit.
Het is allemaal zwart, zwart en nog eens zwart. Het liefst ook nog met capuchon of zwart petje op.
Het is allemaal zwart, zwart en nog eens zwart. Het liefst ook nog met capuchon of zwart petje op.
[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 04-03-2020 22:33 ]
Onana wellicht.snmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:32:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee... zelfs ik niet. De reeks die Ajax nu heeft neergezet is gewoon reden voor ontslag van de trainer. Het is Ajax onwaardig dit en Ten Hag krijgt het niet meer aan de praat. Het is over en uit voor Ten Hag, hoe spijtig het ook is.ephymerous schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:30:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
KNVB Reglement, Hoofdstuk 34, lemma 0.20, sublemma 4.20:PWM schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:29:
En weer wachten tot minuut 80
Je mag ook in minuut 70 een tweede wissel maken.
- Een Ajax-coach zal niet wisselen voor de tachtigste minuut.
Alvarez.snmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:32:
Ontslag zou nu wel op zijn plek zijn. Dit kun je als instituut Ajax niet accepteren.
Ik heb vertrouwen in ten hag! Gewoon nog een even laten zitten. Vraag dat toon maar van psv!
[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 04-03-2020 22:34 ]
Hahahaha, wrijf het er maar mooi in Nico!! Wat een sukkel!!!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hmm, voor Feyenoord is dit eigenlijk helemaal niet gunstig. Als Ajax de bekerfinale haalt dan is de route naar Europees voetbal korter. Als Feyenoord de finale zou winnen van Ajax is Feyenoord geplaatst, als Feyenoord zou verliezen is plek 4 voldoende voor Europees voetbal. Met Utrecht als tegenstander als Feyenoord van NAC wint bestaat er een kans dat je de finale verliest en ook nog de play offs in moet.
Haha, Klaiber wordt nog ff de finale door de neus geboord.
Haha, Klaiber wordt nog ff de finale door de neus geboord.
Keizer werd om minder ontslagensnmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:34:
Ontslag zou nu wel op zijn plek zijn. Dit kun je als instituut Ajax niet accepteren.
Zal aan mij liggen, maar ik zag hier niks negatiefs in.OPSLAGHOND schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:34:
Wel tamelijk onsportief van Tagliafico. Hopen dat Klaiber niet voor "rood" gaat ten koste van iemand (niks meer te verliezen)OPSLAGHOND schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:34:
Precies. En heel veel coaches ook. Dit is een abominabele reeks en bovendien weer een prijs minder te winnen. Hij krijgt het dus zelfs voor een halve finale niet aan de praat. Zorgelijk.
Dat... en niks anders. Als Ajax de trainer na dit niet ontslaat dan kan je nooit meer een trainer ontslaan.Qu3st schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:35:
Keizer werd om minder ontslagen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja ik. Toegegeven, zijn wisselbeleid zuigt aan alle kanten, maar de hopeloze vorm die de spelers hebben maakt het voor hem wel heel moeilijk. en dan noodgedwongen met sommige spelers moeten spelen (Dest, Alvarez, Schuurs) terwijl die (nog) niet geschikt zijn. Ik zeg Reiziger out, Ten Hag met Schreuder was gouden combi. Met Reiziger not so.ephymerous schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:30:
Doet ie toch allemaal zelf, waarom daar zo op de bal storten?krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:35:
Ik heb oprecht medelijden met Klaiber...
Dit was geen penalty.... Hij heeft in mijn ogen dus geen fout gemaakt deze wedstrijd.Vos schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:35:
[...]
Mwa, die penalty? Zo oerdom en niet zijn eerste keer.
Eigen fout, je weet dat je op scherp staat en bij 2-0 voor op die plek...krissie100 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:35:
Ik heb oprecht medelijden met Klaiber...
Gewoon dom.
Mooiste moment van de wedstrijd is die onterechte gele kaart en de emotie die er bij komt kijken. Verder een erg matige pot.
Hoe krijg je het ook voor elkaar dat het gehele team compleet uit vorm is? Geen idee of dat ten Hag valt aan te rekenen, maar spelers die elkaar tot voor kort blind konden vinden kunnen nu ineens niks meer..
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Dat klopt, blijft heel erg sneu voor em, man barste meteen in tranen uit...Qu3st schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:36:
[...]
Doet ie toch allemaal zelf, waarom daar zo op de bal storten?
Domme actie, maar ook wel flink geacteerd.dr.lowtune schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:36:
[...]
Wel tamelijk onsportief van Tagliafico. Hopen dat Klaiber niet voor "rood" gaat ten koste van iemand (niks meer te verliezen)
Hij struikelt vooral.
Kuipers is weer dezelfde pietlut als altijd.
Lekker Klaiber. Niet zo handig..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ok dat kan. Ik heb het moment niet goed gezien. De sliding was wel compleet onnodig. En het risico dus ook.toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:36:
[...]
Dit was geen penalty.... Hij heeft in mijn ogen dus geen fout gemaakt deze wedstrijd.
Ik word wel altijd heel zenuwachtig als ik hem aan de bal zie
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 04-03-2020 22:38 ]
Mee eens, zwaar overgewaardeerd als scheids.FreakNL schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:37:
Hij struikelt vooral.
Ik vind heg echt kul! Er lopen minimaal 5 spelers diep onder hun niveau te spelen. Ligt dat aan de trainer? Misschien als hij ze niet weet te motiveren, of ze kapot traint. Maar die spelers hebben nie heel veel veerkracht meer.snmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:34:
Ziyech vindt het wel prima.
Ja, dat ligt aan de trainer.OMX2000 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:38:
[...]
Ik vind heg echt kul! Er lopen minimaal 5 spelers diep onder hun niveau te spelen. Ligt dat aan de trainer? Misschien als hij ze niet weet te motiveren, of ze kapot traint. Maar die spelers hebben nie heel veel veerkracht meer.
Ik ben het onderhand ook kwijt. Niet dat ik wil beweren dat het allemaal aan hem ligt, te veel spelers geven gewoon niet thuis.Han schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:33:
Nee... zelfs ik niet. De reeks die Ajax nu heeft neergezet is gewoon reden voor ontslag van de trainer. Het is Ajax onwaardig dit en Ten Hag krijgt het niet meer aan de praat. Het is over en uit voor Ten Hag, hoe spijtig het ook is.
Het is wel overduidelijk dat het totaalplaatje niet meer werkt en het lijkt er ook niet op dat hij maar enige invloed op verbetering zal uitoefenen. In mijn ogen was hij al gediskwalificeerd toen hij zich maar bleef verschuilen achter blessures en dat het vanzelf goed komt. Die luxe heb je bij een middenmoter, niet bij een topclub met een ruime selectie aan goede spelers.
De koek is op.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk ook niet dat dit aan Ten Hag ligt. Zoveel blessures gehad en nog steeds een paar. Dat hakt erin en je ziet dat ze hun vorm van voor de blessure nog niet terug hebben. Dus tja, nogal makkelijk om het in de schoenen van een trainer te schuiven.
Dan moet je ze wel weten te motiveren of niet opstellen. De trainer is eindverantwoordelijk.OMX2000 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:38:
[...]
Ik vind heg echt kul! Er lopen minimaal 5 spelers diep onder hun niveau te spelen. Ligt dat aan de trainer? Misschien als hij ze niet weet te motiveren, of ze kapot traint. Maar die spelers hebben nie heel veel veerkracht meer.
Blind is duidelijk niet klaar om zoveel te spelen, dat kost je drie wedstrijden op rij een doelpunt.
Dat moet je zien.
Houd op met die blessures. Dat heeft elke club.Shutdown schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:40:
Denk ook niet dat dit aan Ten Hag ligt. Zoveel blessures gehad en nog steeds een paar. Dat hakt erin en je ziet dat ze hun vorm van voor de blessure nog niet terug hebben. Dus tja, nogal makkelijk om het in de schoenen van een trainer te schuiven.
@PWM al een datum voor de Grote Voetbal Topic BBQ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat klopt en ondanks dat staat Ajax nog steeds bovenaan en zijn er ook geen andere coaches ontslagen. Je snapt het dus niet helemaal!ph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:40:
[...]
Houd op met die blessures. Dat heeft elke club.
Van Bommel is beschikbaar! Krijg je van de supporters Toon Gerbrands en de Jong erbij.
@Shutdown zou een goede trainer zijn. Of politicus.
Tuurlijk ligt dit wel aan Ten Hag. Je kunt je team niet zoveel wedstrijden achter elkaar door laten kloten. Je kunt niet elke keer zo lang wachten met ingrijpen. Je kunt niet elke keer weer verkeerd ingrijpen. Je kunt niet elke keer met een of andere achterlijke tactiek spelen die totaal niet werkt.Shutdown schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:40:
Etc etc etc
De Boer, van Gaal of een Duitse trainer krijgen morgenochtend een telefoontje
Dan moet ie als trainer ook de ballen hebben om Tadic of Blind naast het veld neer te zetten, maar hij blijft maar hopen op dat de vorm er komt. De wisselingen die hij inbrengt brengen niet wat ze moeten doen. Hij krijgt de boel niet aan de praat, dat is toch echt zijn werk.OMX2000 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:38:
[...]
Vorig seizoen toen we ver achter stonden was ik ook 1 van de mensen die hem maar drama vonden. Toen kwamen de resultaten, dus dan kun je als criticaster beter je bek houden. Maar nu de resultaten uitblijven kan het niet anders dat Ajax hem moet ontslaan!
Het viel allemaal best mee wat hij deed en had prima met een waarschuwing afgekund...snmght schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:41:
Man hou op over die Klaiber, doet het zelf, verman je dan ook.
ETH zal ook deels wel het probleem zijn. In het begin kon je het verwijten op de blessures en de vervangers daarvoor die het niveau nog niet hebben.
Echter tegen AZ en vandaag tegen Utrecht vind ik wel dat je daar ETH op aan kan spreken. Waarom moet het zo gigantisch aanvallend en waarom kan het niet een stuk meer vanuit een gesloten organisatie en met meer geduld opgebouwd worden?
Dat moet toch aan de instructie liggen die ze mee krijgen, anders kan ik mij niet bedenken waarom men maar naar voren blijft rennen.
Echter tegen AZ en vandaag tegen Utrecht vind ik wel dat je daar ETH op aan kan spreken. Waarom moet het zo gigantisch aanvallend en waarom kan het niet een stuk meer vanuit een gesloten organisatie en met meer geduld opgebouwd worden?
Dat moet toch aan de instructie liggen die ze mee krijgen, anders kan ik mij niet bedenken waarom men maar naar voren blijft rennen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik gok Mitchell van der Gaag.OMX2000 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:43:
De Boer, van Gaal of een Duitse trainer krijgen morgenochtend een telefoontje
Het wordt hoog tijd dat Ten Hag zijn geluk elders gaat zoeken. De magie is totaal verdwenen, en dat komt dit seizoen niet meer terug.
Wat was dit slecht.
Wat was dit slecht.
Hij neemt onnodig het risico terwijl hij op scherp staat en kennelijk heel graag die finale speelt. Tsja.FreakNL schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:43:
[...]
Het viel allemaal best mee wat hij deed en had prima met een waarschuwing afgekund...
Leuknweetje: 365 dagen geleden speelden we 1-4 in Madrid. Auwa!
Ten Hag gaat gewoon het seizoen afmaken denk ik. Hoewel ergens terecht zou me het echt verbazen als hij ontslag krijgt.
Deze wedstrijd was gewoon een kopie van de wedstrijd tegen AZ. Hoe kun je zo stom zijn om weer op dezelfde manier te spelen.
En nieuw record wellicht in niet scoren in opeenvolgende wedstrijden voor Ajax?
Ik zou inzetten
Float like a butterfly, sting like a bee.
Yep... en dankzij Ten Hag zijn wisselspelers niet klaar voor een basisplaats. Spelers zoals Huntelaar en Siem de Jong in de basis zetten, altijd de zelfde onbegrijpelijke wissels. Sowieso het risico wat Ajax telkens neemt met spelers met een lichte blessure of net terug zijn van een blessure, vragen om moeilijkheden. Blind had never nooit niet moeten spelen de afgelopen wedstrijden, mist ritme, mist vertrouwen, maakt fouten terwijl hij op een cruciale plek speelt. Die had rustig gebracht moeten worden. Een Ziyech heeft om de week pijntjes, Tadic die gewoon opph4ge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:40:
Houd op met die blessures. Dat heeft elke club.
Is, ga zo maar door. Al met al zaken waar Ten Hag verantwoordelijk voor is.
De vorige keer was de trainer doorschuiven ook geen langdurig succes.
Zeker nu heb je een meer ervaren trainer nodig om het op de rit te krijgen, niet die van Jong Ajax.
2 wedstrijden?Exocet schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:45:
Deze wedstrijd was gewoon een kopie van de wedstrijd tegen AZ. Hoe kun je zo stom zijn om weer op dezelfde manier te spelen.
'elke keer' is hier nu de sleutel, ik zie geen lerend vermogen. Ben oprecht bang dat hem ontslaan de enige manier is om kampioen te worden. Doe je dat niet dan verandert er niets, want Ten Hag geeft aan dat het vanzelf wel goed komt.toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:42:
Tuurlijk ligt dit wel aan Ten Hag. Je kunt je team niet zoveel wedstrijden achter elkaar door laten kloten. Je kunt niet elke keer zo lang wachten met ingrijpen. Je kunt niet elke keer weer verkeerd ingrijpen. Je kunt niet elke keer met een of andere achterlijke tactiek spelen die totaal niet werkt.
Etc etc etc
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We moeten het morgen nog maar zien. Als NAC het op z'n heupen krijgt en wij net zo spelen als dit Ajax gaat het voor ons ook vervelend worden.....met als verschil dat wij Dickie natuurlijk nu nog niet kwijt willen!
Nou, als ETH blijft haak ik af voor de rest van het seizoen.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:45:
Ten Hag gaat gewoon het seizoen afmaken denk ik. Hoewel ergens terecht zou me het echt verbazen als hij ontslag krijgt.
Geloof me, ik ben er ook helemaal niet zeker van morgen.Martinusz schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 22:46:
[...]
Ik zou inzettenNAC heeft het vaker geflikt tegen Feyenoord
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken