[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 - Deel 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 38 Laatste
Acties:
  • 81.694 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Nou ik zeg finale in Qatar, dan heeft niemand wat te zeuren ohnee :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:22:
[...]

Dan nog maakt ie totaal geen slimme opmerking en zit ie gewoon te zeuren om het zeuren.

Voorbeeld: Halve finalisten: Ajax, PSV, Feyenoord, Twente (of net wie na de top 3 grootste stadion heeft).
Waar gaat de finale gespeeld worden?
In deze situatie is dat in de halve finale nog niet te zeggen, voor een zo neutraal mogelijke wedstrijd heb je drie locaties nodig. Juist deze situatie geeft des te meer aan dat je afspraken met meerdere gemeenten moet maken om tot een neutraal stadion te komen. Is dat lastig? Zeer waarschijnlijk maar het zal mogelijk niet onmogelijk zijn. Dat de kuip als favoriete locatie wordt aangewezen is prima. Speelt Feyenoord dan waar mogelijk uitwijken en met Ajax in de halve finale (zoals in dit seizoen) zou een Philips stadion bijvoorbeeld de meest reële back-up optie zijn. Neem je jouw situatie zou dat mijn inziens nog steeds de Kuip -> Johan Cruijff Arena -> Philips stadion zijn.

Het zonder onderzoek afdoen als onmogelijk zou naar mijn mening als KNVB zijnde zeer onwenselijk zijn.

Het bestempelen als zeuren om het zeuren doet nogal afbreuk aan de discussie die er over te voeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:29:
[...]

In deze situatie is dat in de halve finale nog niet te zeggen, voor een zo neutraal mogelijke wedstrijd heb je drie locaties nodig. Juist deze situatie geeft des te meer aan dat je afspraken met meerdere gemeenten moet maken om tot een neutraal stadion te komen. Is dat lastig? Zeer waarschijnlijk maar het zal mogelijk niet onmogelijk zijn. Dat de kuip als favoriete locatie wordt aangewezen is prima. Speelt Feyenoord dan waar mogelijk uitwijken en met Ajax in de halve finale (zoals in dit seizoen) zou een Philips stadion bijvoorbeeld de meest reële back-up optie zijn. Neem je jouw situatie zou dat mijn inziens nog steeds de Kuip -> Johan Cruijff Arena -> Philips stadion zijn.

Het zonder onderzoek afdoen als onmogelijk zou naar mijn mening als KNVB zijnde zeer onwenselijk zijn.

Het bestempelen als zeuren om het zeuren doet nogal afbreuk aan de discussie die er over te voeren is.
Nu ben je dus allerlei if then else situaties aan het creeeren, die ik weet niet hoeveel mensen aangaan en ongetwijfeld ook meer dan genoeg kosten met zich meebrengen, omdat Feyenoord zogenaamd zo'n enorm thuisvoordeel zou hebben wat helemaal nergens bewezen is. Laat eerst daar maar eens 'onderzoek' naar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:33:
[...]

Nu ben je dus allerlei if then else situaties aan het creeeren, die ik weet niet hoeveel mensen aangaan en ongetwijfeld ook meer dan genoeg kosten met zich meebrengen, omdat Feyenoord zogenaamd zo'n enorm thuisvoordeel zou hebben wat helemaal nergens bewezen is. Laat eerst daar maar eens 'onderzoek' naar doen.
Je moet geen zaken gaan opblazen. Nergens heb ik aangegeven dat Feyenoord een enorm thuisvoordeel heeft. Enkel dat een zo gelijk mogelijk speelveld wenselijk is.

Het enige wat er nogal vaak aangehaald wordt is dat het niet kan, waarom zou het niet kunnen? Lastig wellicht maar onmogelijk? Nee, dat denk ik niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 10-03-2020 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:35:
[...]

Je moet geen zaken gaan opblazen. Nergens heb ik aangegeven dat Feyenoord een enorm thuisvoordeel heeft. Enkel dat een zo gelijk mogelijk speelveld wenselijk is.

Het enige wat er nogal vaak aangehaald wordt is dat het niet kan, waarom zou het niet kunnen? Lastig wellicht maar onmogelijk? Nee, dat denk ik niet.
Ik zeg niet dat jij dat claimt, maar anderen hier en vd Brom wel waarom begint ie er anders over?
Dat iets met 26 mitsen en maren uiteindelijk wel kan zal best, maar of het wenselijk is en welke gevolgen het heeft wordt voor het gemak maar vergeten lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:42:
[...]

Ik zeg niet dat jij dat claimt, maar anderen hier en vd Brom wel waarom begint ie er anders over?
Dat iets met 26 mitsen en maren uiteindelijk wel kan zal best, maar of het wenselijk is en welke gevolgen het heeft wordt voor het gemak maar vergeten lijkt het.
Er wordt enkel geopteerd om er een keer naar te kijken en door sommige worden wat hypothetische situaties aangehaald. Niets wat op enige manier tot in de details is uitgewerkt. Niemand pretendeert dat er een gemakkelijke, goedkope en waterdichte oplossing op dit moment aanwezig is.

Er worden wat-als situaties aangehaald waarop gereageerd wordt en vervolgens doe jij de reactie af als if then else situatie. Iets wat het natuurlijk ook is omdat er op een wat-als situatie gereageerd wordt. Een optie kan zijn om dan maar te zeggen "oh ja, dat maakt het onmogelijk! We blijven bij wat het is en iedereen zal dat maar moeten accepteren". Iets wat mijn inziens met de belangen die er zijn niet ideaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:29:
[...]
Klopt, maar hij werkt wel voor een ontzettende Ajax krant.
Nou alleen het Ajax wat Valentijn Driessen graag ziet. Dit is toch tenenkrommend? Een chef voetbal die heel geforceerd probeert grappig te doen. Kritiek geven mag best maar hoe Driessen dat in de krant en daarbuiten doet is echt treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:23
Nog zo'n zeikerd:
https://voetbalflitsen.nl...-kuip-dit-is-niet-normaal

Dit gaat al jaren zo en nu is het ineens een probleem....

[ Voor 18% gewijzigd door Extigo op 10-03-2020 10:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben zoals gezegd ook geen tegenstander van neutraal terrein, maar waar waren deze gasten de afgelopen 25 jaar :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:13

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De kritiek is echt niet nieuw, maar wordt steevast weggewuifd en weer vergeten. Het is ook niet zo dat Feyenoord elk jaar in de finale staat, dus de discussie is lang niet elk jaar relevant.
toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:42:
Dat wordt nergens vergeten, ik heb meer de indruk dat men überhaupt niet wil kijken en kritiek steevast wegzet als 'gezeur'. Wat is er mis met gewoon eens globaal brainstormen en erover nadenken?
Zolang de KNVB niet hardop zegt: "Klaag wat je wilt, we doen het gewoon de komende 100 jaar in Rotterdam ongeacht wat." zal dit blijven terugkeren. En op zich niet onterecht.

Dat het bij Van den Brom nogal zeurderig over komt kan hij ook niets aan doen, zo zit z'n gezicht gewoon het lekkerst. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Prima, dan beginnen we met erover nadenken.

Vraag 1. Wat is precies het thuisvoordeel wat Feyenoord zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:19:

Gaan we nu de zetten van de afgelopen X aantal posts herhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:21:
[...]

Gaan we nu de zetten van de afgelopen X aantal posts herhalen?
Er is niemand die benoemd heeft wat het thuisvoordeel dan zou zijn... alleen dat het er is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:23:
[...]

Er is niemand die benoemd heeft wat het thuisvoordeel dan zou zijn... alleen dat het er is.
Er zijn zeker wel zaken benoemd door diverse personen:
KingKoning schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:33:
Natuurlijk heeft feyenoord een thuisvoordeel, het is hun eigen stadion!
Maarten_E schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:03:
Niet helemaal mee eens. Het is voor de Feyenoord spelers toch lekkerder om in het eigen stadion te zijn dan op neutraal terrein. Plus het eigen publiek, dat toch wel zal weten hoe het van De Kuip gebruik weet te maken.
strafschop schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:40:
[...]
Ook in een leeg stadion heeft Feyenoord thuisvoordeel.

Verdeling :

Fc Utrecht 37,5 %
Feyenoord 37,5 % + 3% via aandeelhouders stadion
KNVB 12%
Publieksacties 10%
Joostje123 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:46:
[...]

2016 zat ik in de kuip. Toen Feyenoord op voorsprong kwam juichte 100% van de bobos was, 50% ook gewoon echt Feyenoord fan en geen bobo's. Dus onzin dat het eerlijk verdeeld is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:19:

Een psychologisch voordeel van het in je eigen, vertrouwde omgeving spelen. Niet wetenschappelijk gestaafd en het is ook niet gemeten in hoeverre dat nog speelt wanneer je geen 95% thuispubliek hebt zitten.
Dat is echter ook niet relevant, het gaat om het creëren van volledig gelijkwaardige omstandigheden. Dat zijn ze nu simpelweg niet.

Daar hoef je geen voorstander van te zijn, maar zeg dat dan gewoon in plaats van eventuele complexiteit in de oplossing als argument te introduceren. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Komend weekend geen eredivisie voetbal in Brabant waardoor oa Willem 2 v scHeerenveen, PSV v FC Emmen, RKC v FC Groningen uitgesteld zal worden: edit In de Keuken Kampioen Divisie zou TOP Oss thuis spelen tegen FC Den Bosch

[ Voor 29% gewijzigd door Hackus op 10-03-2020 16:45 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:29
Voetbalwedstrijden in Brabant gecancelled :(

Ontzettende overdreven weer. Doe het dan zonder publiek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Dan maar gezellig samen gaan rellen. Je moet toch wat als je er toch bent.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja, want de kroegen blijven open. Lekkere logisch maar niet heus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:20:
Voetbalwedstrijden in Brabant gecancelled :(

Ontzettende overdreven weer. Doe het dan zonder publiek
Zou er zelf voor stemmen om gewoon het hele betaald voetbal voorlopig zonder publiek te laten spelen.
Want, wie zegt dat iemand uit Brabant niet gewoon naar wedstrijden buiten Brabant zal gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Deadsy schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:54:
[...]

Zou er zelf voor stemmen om gewoon het hele betaald voetbal voorlopig zonder publiek te laten spelen.
Want, wie zegt dat iemand uit Brabant niet gewoon naar wedstrijden buiten Brabant zal gaan?
Het slaat helemaal nergens op. Wel die kroegen en een of ander stop paarden evenement doorlaten gaan en een voetbalwedstrijd niet. Nu gaan die lui ipv naar het stadion de stad in. Schiet je lekker niets mee op. En inderdaad wie zegt dat ze niet in een ander stadion zitten straks

Doe dan ook die kroegen dicht en cancel die stomme knollenparade ook, echt weer een Nederlandse halve maatregel na een partij paniek die vooral door de media flink opgehypet is.

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 10-03-2020 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:32
Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:56:
[...]

Het slaat helemaal nergens op. Wel die kroegen en een of ander stop paarden evenement doorlaten gaan en een voetbalwedstrijd niet. Nu gaan die lui ipv naar het stadion de stad in. Schiet je lekker niets mee op. En inderdaad wie zegt dat ze niet in een ander stadion zitten straks

Doe dan ook die kroegen dicht en cancel die stomme knollenparade ook, echt weer een Nederlandse halve maatregel na een partij paniek die vooral door de media flink opgehypet is.
Het paardenevenement is ook afgelast,
Kennelijk gaat het voorlopig nog wel door, maar wel in aangepaste vorm. Daarnaast zijn ook alle dancefestivals en concerten verboden en word bij ieder evenement met meer dan 1000 man bij elkaar opgeroepen tot het gebruik van je boerenverstand (aka, ga aub niet)

Daarnaast word nog geadviseerd om de komende 7 dagen geen (nieuwe) sociale contacten te maken..

[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 10-03-2020 17:06 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24

Qu3st

Morgen gaat KNVB toch met de voetbalclubs om de tafel? Zouden ze niet ervoor kiezen om de hele speelronde zonder publiek te gaan spelen? En anders kan het ook nog dat de burgemeesters ervoor kiezen.

Ik kan vooral niet wachten tot er wordt besloten dat Feyenoord-Ajax zonder publiek gespeeld gaat worden.....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is wel grappig dat 1 evenement met 30.000 wel afgelast worden, maar honderden kroegen en evenementen waarbij 200-800 man aanwezig zijn gewoon doorgaan. Denk dat 1 iemand in een volle kroeg meer kwaad kan dan in een stadion.

Aan de andere kant, het is maar voetbal mensen. Nee, het is niet "maar" een spelletje. Maar het is wel ondergeschikt aan een hoop andere dingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01

Superkiwi

Hoi doei

Ankona schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:24:
Dan maar gezellig samen gaan rellen. Je moet toch wat als je er toch bent.
Alleen maar schoppen en elleboogjes dan ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:12:
Dat is echter ook niet relevant, het gaat om het creëren van volledig gelijkwaardige omstandigheden. Dat zijn ze nu simpelweg niet.

Daar hoef je geen voorstander van te zijn, maar zeg dat dan gewoon in plaats van eventuele complexiteit in de oplossing als argument te introduceren. :)
Dat ik geen voorstander ben heb ik eerder al duidelijk laten merken. Die volledig gelijkwaardig omstandigheden ga je nooit voor elkaar krijgen, ook niet in een ander stadion, daarom zie ik de discussie over een neutrale locatie ook echt als totaal overbodig. En daarom hou ik er nu verder ook over op :P
PWM schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 17:25:
Het is wel grappig dat 1 evenement met 30.000 wel afgelast worden, maar honderden kroegen en evenementen waarbij 200-800 man aanwezig zijn gewoon doorgaan. Denk dat 1 iemand in een volle kroeg meer kwaad kan dan in een stadion.

Aan de andere kant, het is maar voetbal mensen. Nee, het is niet "maar" een spelletje. Maar het is wel ondergeschikt aan een hoop andere dingen.
Er zijn waarschijnlijk ook genoeg evenementen die doorgaan en veel meer toeschouwers trekken dan TOP Oss. Nou trekt de derby tegen Den Bosch wel meer toeschouwers maar dan nog.
Maar goed dit is redelijk behapbaar, bv kroegen sluiten gaat snel zat tot faillissementen leiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Voor de geïnteresseerden hier staat weer een aardige analyse van Heerenveen - Ajax: https://www.ajaxlife.nl/2...-vrolijkheid-rondom-ajax/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:05:
Dat ik geen voorstander ben heb ik eerder al duidelijk laten merken. Die volledig gelijkwaardig omstandigheden ga je nooit voor elkaar krijgen, ook niet in een ander stadion, daarom zie ik de discussie over een neutrale locatie ook echt als totaal overbodig. En daarom hou ik er nu verder ook over op :P
Kunnen we in de competitie dan niet ook gewoon uit/thuis afschaffen en gewoon enkele wedstrijden met 50/50 publiek spelen? Zijn we ook gelijk van dat gezeur over die volle kalender af. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:54:
[...]

oa Feynoord heeft veel Fans uit Brabant eo. Raar is ook dat voor maandag Jong PSV v GAE nog niet is uitgesteld

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Hackus schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:48:
[...]

oa Feynoord heeft veel Fans uit Brabant eo. Raar is ook dat voor maandag Jong PSV v GAE nog niet is uitgesteld
Alle burgemeesters moeten gewoon hetzelfde doen.
Als de KNVB al zo laf is.

Zeggen ze net op Veronica:
Bij Valencia geen publiek in het stadion vanwege Corona. Heeft de aanvoerder opgeroepen massaal buiten het stadion te verzamelen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dat schiet niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Nu online
Hackus schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:48:
[...]

Jong PSV vs GAE is wel uitgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

JustSomeone schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:40:
[...]

Jong PSV vs GAE is wel uitgesteld...
in 1e instantie zou dat morgen worden beslist, na overleg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Roger Schmidt nieuwe trainer van PSV!

https://www.vi.nl/nieuws/...chmidt-als-nieuwe-trainer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Daar ben ik, mocht ten Hag vertrekken, niet zo blij mee :P Die heeft met mindere middelen behoorlijk goed gepresteerd weet ik nog :X :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
PSV heeft het licht gezien en kiest niet voor een oud speler van de club ;)
Ben benieuwd is wel aardige trainer denk ik, nu moeten ze nog zorgen voor goed materiaal in de selectie volgend jaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:46:
[...]

Daar ben ik, mocht ten Hag vertrekken, niet zo blij mee :P Die heeft met mindere middelen behoorlijk goed gepresteerd weet ik nog :X :P
Hier idem, die trainer had ik graag bij Ajax gezien. Goede move van PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
Goede move van PSV.
[...]

Mijn eerste reactie was "kut!", ik vind dat de ideale opvolger van ETH. Louis van Gaal als tussenpaus om het seizoen af te maken... dan moet ie maar blijven :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:03
toolkist schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:53:
[...]

Hier idem, die trainer had ik graag bij Ajax gezien. Goede move van PSV.
Wij krijgen Fred Grim _/-\o_ _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:41
Mooi dat het gelukt is Schmidt te halen. Goede move van PSV en hopelijk gaan we er veel plezier aan beleven. Ook fijn dat het nu al bekend is, kan er in de zomer op de juiste dingen (fatsoenlijke aankopen/Bruma lozen) worden gewerkt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
[...]

Ik vraag me af of dat goed zou gaan bij Ajax. Zijn teams voetballen naar voren maar volgens mij is het toch een heel ander spelletje dan het klassieke Ajax-spel en trainers die daar van afwijken hebben het toch al snel moeilijk met de Telegraaf-colonne. Nu moet een goed bestuur daar schijt aan hebben maar toch.

Ik las bijvoorbeeld een stukje van Cruijff adept De Groot in het Parool en die vond het een probleem dat Ten Hag niet met een zes voor de verdediging speelde. Nu kun je kritiek hebben op de opstelling maar zeuren over punt naar voren of naar achter is belachelijk want juist Cruijff heeft jarenlang met de punt naar voren gespeeld. Zo rigide is het systeem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zou toch eerder hopen op Bruma (en Romero?) aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik lees het ook net!

Spannend! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 18:22

Typhone

Who Dares Wins

Goede move van PSV. Van Bommel schijnt een flinke onruststoker te zijn intern (nog steeds). Zal deze man wel boven staan. Ben benieuwd welke impact het gaat hebben op PSV en vooral ook binnen welke termijn.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:28

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Van de ene Duitser naar de andere :+

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Family Guy schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:19:
Van de ene Duitser naar de andere :+
Ik moest gniffelen :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
https://twitter.com/reonboeringa/status/1237685418973433856
Schmidt wees de voorbije periode onder meer AC Milan en Fenerbahçe af. Ook andere grote clubs waren geïnteresseerd. Uiteindelijk tekende hij gisteren bij PSV, omdat hij enthousiast is over de visie en plannen van de club. PSV levert een huzarenstukje af.
Hé, dat is onze tekst :+

Netjes, deze aanstelling. Ik ben benieuwd of de visie van Schmidt gaat werken bij PSV. PSV zal voetballend meer initiatief moeten gaan tonen dan dat ze deden onder Van Bommel en Cocu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

JanW schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:41:
https://twitter.com/reonboeringa/status/1237685418973433856

[...]

Hé, dat is onze tekst :+

Netjes, deze aanstelling. Ik ben benieuwd of de visie van Schmidt gaat werken bij PSV. PSV zal voetballend meer initiatief moeten gaan tonen dan dat ze deden onder Van Bommel en Cocu.
Ajax heeft natuurlijk dezelfde transitie ondergaan toen er van De Boer naar Bosz gewisseld werd, dus dat zou zoeker moeten kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:46:
[...]

Ajax heeft natuurlijk dezelfde transitie ondergaan toen er van De Boer naar Bosz gewisseld werd, dus dat zou zoeker moeten kunnen.
Tuurlijk is dat mogelijk :) wel belangrijk dat het team dan samengesteld wordt op zijn wensen, dus daar ligt wel belangrijk stukje ook bij de TD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Mooie move van PSV. Stappen ze met Schmidt ook meteen van het countervoetbal af?

Nu moet PSV nog een roerige transferzomer tegemoet om de selectie flink te versterken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Verrassend, had met alle respect een grotere club voor hem in gedachten.

Goed gedaan van PSV!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
wtf, is Koeman blind ofzo? Zie net de voorselectie voor het NL elftal. Met Babel en Blind. Leuk dat Fer zich in de picture heeft gespeeld, doet het goed maar een selectie voor Oranje had ik niet verwacht. Maar zonder Bijlow en Malacia terwijl die m.i. veel nadrukkelijker op de deur kloppen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ankona schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:37:
wtf, is Koeman blind ofzo? Zie net de voorselectie voor het NL elftal. Met Babel en Blind. Leuk dat Fer zich in de picture heeft gespeeld, doet het goed maar een selectie voor Oranje had ik niet verwacht. Maar zonder Bijlow en Malacia terwijl die m.i. veel nadrukkelijker op de deur kloppen.
Ja, het voel te verwachten dat hij Babel en Blind niet zomaar zou overslaan..... beetje raar wel.
Ik snap ook de selectie van Fer niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Fer doet het gewoon erg goed op het moment, maar een wereld topper is het niet, gewoon een nuttige werker met ervaring.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fer snap ik juist wel, die speelt prima en kijk naar wat ie verder selecteert qua middenveld...
Wijndal speelt het hele seizoen al prima en Van Aanholt speelt Premier League (en is best belangrijk bij Crystal Palace), dan snap ik prima dat je niet ook nog Malacia selecteert.
En Bijlow, serieus? 7 wedstrijden spelen en dan meteen geselecteerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wat betreft Bijlow, die doet het toch al een tijdje heel wat beter dan de wel geselecteerde Zoet en Cillessen schijnt ook niet echt op dreef te zijn (volg hem niet zo)

Babel en Blind zijn gewoon onbegrijpelijk Babel laat al jaren in Oranje zien dat hij daar niet thuis hoort en bevestigt dat beeld nu nog eens nadrukkelijk bij Ajax. Blind is na zijn hart issue gewoon niet meer de oude en heeft het niveau niet meer laten zien. Zoet en Kluivert eigenlijk ook, die laten het ook niet meer zien.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Blind en Babel waren belangrijk in de kwalificatie. Die laat Koeman niet zo snel vallen. De multi inzetbaarheid zal ook wel een rol spelen bij Babel.

Wel vind ik dat Blind op dit moment geen basisplaats verdient. Dat is lullig gezien de oorzaak maar het blijft topsport natuurlijk. Geef v Aanholt maar de kans

Ps.
Babel is voor mij ook geen basisspeler alhoewel het als er nog meer spelers uitvallen wel steeds moeilijker wordt hem te negeren ;)

[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 11-03-2020 13:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Voor degene die het even niet voor zich hebben, de namen van de voorselectie:

Keepers: Marco Bizot (AZ), Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City) en Jeroen Zoet (FC Utrecht)

Verdedigers: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Bournemouth), Daley Blind (Ajax), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (PSV), Hans Hateboer (Atalanta Bergamo), Matthijs de Ligt (Juventus), Stefan de Vrij (Inter) en Owen Wijndal (AZ)

Middenvelders: Donny van de Beek (Ajax), Leroy Fer (Feyenoord), Mohamed Ihattaren (PSV), Frenkie de Jong (Barcelona), Teun Koopmeiners (AZ), Davy Pröpper (Brighton & Hove Albion), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Kevin Strootman (Olympique Marseille) en Georginio Wijnaldum (Liverpool)

Aanvallers: Ryan Babel (Ajax), Steven Berghuis (Feyenoord), Myron Boadu (AZ), Luuk de Jong (Sevilla), Justin Kluivert (AS Roma), Quincy Promes (Ajax), Calvin Stengs (AZ), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:56:
Wat betreft Bijlow, die doet het toch al een tijdje heel wat beter dan de wel geselecteerde Zoet en Cillessen schijnt ook niet echt op dreef te zijn (volg hem niet zo)

Babel en Blind zijn gewoon onbegrijpelijk Babel laat al jaren in Oranje zien dat hij daar niet thuis hoort en bevestigt dat beeld nu nog eens nadrukkelijk bij Ajax. Blind is na zijn hart issue gewoon niet meer de oude en heeft het niveau niet meer laten zien. Zoet en Kluivert eigenlijk ook, die laten het ook niet meer zien.
Bijlow speelt nog geen 2 maanden weer... Cilessen is geblesseerd geweest en speelt nu juist weer, Zoet pakt de draad ook weer op bij Utrecht dus wat dat betreft snap ik Koeman prima dat hij hen selecteert.
Babel kan ik alleen maar begrijpen op basis van de blessures van anderen (en dan nog met moeite), Blind is denk ik nog steeds beter dan de niet opgeroepen alternatieven maar het lijkt me dat ie wel de bank warm mag houden gezien z'n huidige vorm.
Kluivert maakt veel minuten in de Serie A de laatste tijd (even los van z'n blessure) dus dan begrijp ik prima dat je die oproept, ook weer rekening houdend met blessures bij veel concurrenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:14
Goede move van PSV om Schmidt aan te stellen als trainer. Hij heeft het bij andere clubs altijd goed gedaan en speelt redelijk leuk voetbal. Ik ben benieuwd wat hij ervan maken kan.

Goed nieuws ook dat Madueke gisteren zijn contract verlengt heeft tot 2025. Hij stond bij genoeg andere clubs in de spotlight, maar kiest toch voor PSV. Met Ledzema, Madueke en Ihataren hebben we toch wel een aantal erg goede spelers klaarstaan. De verdediging blijft wel een enorm zorgenkindje, hoewel Obispo het niet eens heel verkeerd doet bij Vitesse. Wie weet wie weet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
Babel met als argument voor de bewezen diensten begrijp ik soort van, hij hoort natuurlijk niet in Oranje.

Maar de Roon en Strootman begrijp ik niets van. Beiden hebben nog nooit wat toegevoegd in Oranje.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Blind, Zoet, Babel, Strootman en Stengs moeten allen iets van Koeman weten wat wij niet weten. Belachelijk dat zij bij de voorselectie zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
remco112 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:07:
Blind, Zoet, Babel, Strootman en Stengs moeten allen iets van Koeman weten wat wij niet weten. Belachelijk dat zij bij de voorselectie zitten!
Daarbij kan ik Stengs nog wel het voordeel van de twijfel geven. Dat is een jonge speler die duidelijk het talent heeft om erbij te komen. Nog wat te wisselvallig, maar die zou je mee kunnen nemen om ervan te leren en snel klaar te stomen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:22
toolkist schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:45:
Fer snap ik juist wel, die speelt prima en kijk naar wat ie verder selecteert qua middenveld...
Wijndal speelt het hele seizoen al prima en Van Aanholt speelt Premier League (en is best belangrijk bij Crystal Palace), dan snap ik prima dat je niet ook nog Malacia selecteert.
En Bijlow, serieus? 7 wedstrijden spelen en dan meteen geselecteerd worden?
Nouja, het is een voorselectie en Bijlow heeft natuurlijk wel meer gekeept voor zijn blessure (>30 wedstrijden op het hoogste niveau). Als we 3 topkeepers hadden dan heb je een punt dat Bijlow nog maar net komt kijken, maar zijn concurrenten overtuigen geen van allen en zijn ook allemaal een heel stuk ouder.

Het zou zomaar kunnen dat je over 3 maanden niet om hem heen kan (als derde keeper) en dan is het fijn als je hem al een keer hebt gezien en hij al kennis heeft kunnen maken. Geef dan een talent een kans om in ieder geval te ruiken, daar is het een oefeninterland voor.

[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 11-03-2020 13:28 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:39:
Ja, het voel te verwachten dat hij Babel en Blind niet zomaar zou overslaan..... beetje raar wel.
Ik snap ook de selectie van Fer niet echt
Blind snap ik wel, die heeft nu een 'blessure' gehad maar als hij weer op niveau komt hoort hij er echt wel bij. Het is alleen de vraag of en wanneer dat gebeurt.
Babel snap ik zelf ook niet zo. Ja hij is relatief makkelijk en je kan hem gewoon gebruiken, maar het is geen uitblinker en met het oog op bouwen voor de toekomst zou ik daar liever spelers met wat meer toekomst neer zetten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
Ik zou nog eerder een Klaassen meenemen dan Babel, of dan maar gewoon een aanvaller minder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Probleem is dat de spoeling voorin steeds dunner wordt natuurlijk. En zeker voor de manier zoals Depay de positie centraal voorin heeft ingevuld is er geen andere optie. Dan snap ik wel dat hij Babel wil houden om op terug te kunnen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
D-e-n schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:28:
Probleem is dat de spoeling voorin steeds dunner wordt natuurlijk. En zeker voor de manier zoals Depay de positie centraal voorin heeft ingevuld is er geen andere optie. Dan snap ik wel dat hij Babel wil houden om op terug te kunnen vallen.
Zirkzee en El Ghazi?!

Koeman is veel te eigenwijs. Die heeft gewoon z'n lievelingetjes. Het feit dat Babel er überhaupt nog bij zit, is echt schandalig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Babel bij Oranje? Serieus? Gelukkig zijn het maar vriendschappelijke partijtjes, maar met hem gaan we echt niet de 'oorlog' winnen.

Fer, Babel, Strootman, Krul bij Oranje, het wordt bijna tijd om Bruno Martins Indi af te gaan stoffen.

[ Voor 28% gewijzigd door Qu3st op 11-03-2020 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
remco112 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:32:
[...]

Zirkzee en El Ghazi?!

Koeman is veel te eigenwijs. Die heeft gewoon z'n lievelingetjes. Het feit dat Babel er überhaupt nog bij zit, is echt schandalig.
El Ghazi kan niet centraal voorin spelen. En zo exceptioneel is die nu ook weer niet. En het is niet raar dat Koeman voor de vleugels de voorkeur geeft aan Berghuis, Stengs, Promes en Kluivert. Zirkzee komt net kijken.

Kijk, ik snap de selectie van bijvoorbeeld Strootman ook niet maar Oranje is geen duiventil waar je iedere keer weer een ander selecteert. Ene van Basten probeerde ooit enkel naar "vorm" te kijken en dat was geen groot succes. Uiteindelijk wil je een vaste groep van een man of 35 waar je per selectie uit pikt. En dat is deze groep. Er gaan er nog een boel af natuurlijk.

Je gekat op De Roon gaat overigens nergens over. Natuurlijk mogen we kritiek hebben op het feit dat hij tegen bepaalde tegenstanders opgesteld stond maar het is een type speler dat je absoluut nodig hebt in je groep, een breker. En die gast is gewoon superbelangrijk voor een CL-ploeg als Atalanta die gewoon Valencia kansloos liet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Krul snap ik best. Pas 31 dus die kan nog makkelijk een jaar of 6 mee. Fer zie eerdere opmerking.
Bijlow en Zirkzee hadden inderdaad beiden wel eens een "snuffelstage" kunnen krijgen maar daar is Koeman totaal het type trainer niet voor.
El Ghazi had op zich wel gekunnen ipv Babel, hij doet het goed bij Aston Villa, maar ik kan me wel voorstellen dat Koeman de spelers die de kwalificatie mogelijk gemaakt hebben niet zomaar laat vallen.

Qua linksback zou ik die Gosens van Atalanta toch eens uitgenodigd hebben.

@D-e-n toch heeft el Ghazi de laatste wedstrijden schijnbaar best wat in de spits gespeeld bij Villa ;)

[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 11-03-2020 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
D-e-n schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:39:
[...]

El Ghazi kan niet centraal voorin spelen. En zo exceptioneel is die nu ook weer niet. En het is niet raar dat Koeman voor de vleugels de voorkeur geeft aan Berghuis, Stengs, Promes en Kluivert. Zirkzee komt net kijken.

Kijk, ik snap de selectie van bijvoorbeeld Strootman ook niet maar Oranje is geen duiventil waar je iedere keer weer een ander selecteert. Ene van Basten probeerde ooit enkel naar "vorm" te kijken en dat was geen groot succes. Uiteindelijk wil je een vaste groep van een man of 35 waar je per selectie uit pikt. En dat is deze groep. Er gaan er nog een boel af natuurlijk.

Je gekat op De Roon gaat overigens nergens over. Natuurlijk mogen we kritiek hebben op het feit dat hij tegen bepaalde tegenstanders opgesteld stond maar het is een type speler dat je absoluut nodig hebt in je groep, een breker. En die gast is gewoon superbelangrijk voor een CL-ploeg als Atalanta die gewoon Valencia kansloos liet.
Stengs speelt al maanden dramatisch. El Ghazi laat veel meer zien tegen veel sterkere tegenstanders.

En waar kat ik op de Roon? haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:39:
Qua linksback zou ik die Gosens van Atalanta toch eens uitgenodigd hebben.
Dat was een goede optie geweest. Maar daar heeft hij nu Wijndal voor genomen denk ik. Waaruit ik dan concludeer dat 532 niet het eerste is waar Koeman aan denkt. Want dan was Gosens ideaal geweest, alhoewel van Aanholt dat ook wel kan.

Iedere coach heeft verder wel van die spelers waarmee hij kan lezen en schrijven, van die manusjes van alles die er meestal bij zitten. Als ze niet spelen niet zo'n issue ;)
remco112 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:43:
[...]
Stengs speelt al maanden dramatisch. El Ghazi laat veel meer zien tegen veel sterkere tegenstanders.
Stengs is een heel groot talent. Talenten hebben nu eenmaal dipjes. Als dat dipje aanhoudt gaat hij gewoon niet mee. Daar is het een voorselectie voor. El Ghazi is een leuke voetballer maar net als Babel niet de toekomst van Oranje.
En waar kat ik op de Roon? haha.
Sorry, dat was de persoon boven je :)

[ Voor 31% gewijzigd door D-e-n op 11-03-2020 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door D-e-n op 11-03-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:07:
Welke spelers zou je dan in plaats van deze 4 selecteren?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Napo schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:59:
[...]

Je hoeft niet per se iemand in plaats te selecteren. Babel mag je gewoon thuis laten!

Verder zijn met El Ghazi en Klaassen al een paar mogelijkheden genoemd en die jongen van Bayern kun je ook meenemen. Echt superleuk dat Babel wel eens scoorde in de kwalificatie maar daar koop je nu niets voor. Mag een keer over zijn met die vriendendiensten en mooie gebaren in Oranje.

[ Voor 35% gewijzigd door snmght op 11-03-2020 14:18 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
[...]

Ik tel er toch echt 5 ;)

Bijlow, Zirkzee, El Ghazi en Gosens had ik sowieso opgeroepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Wat een schandalig interview bij DWDD met Koeman net. Ze kruipen allemaal in z'n reet, terwijl er genoeg redenen zijn om kritisch te zijn. Koeman is zelf ook gaan geloven dat hij dé man is die Nederland moet gaan redden.

Om af te sluiten de ideale opstelling van van Nieuwkerk: Cilissen, Dumfries, van Dijk, de Ligt, Blind, de Jong, Wijnaldum, de Roon, Babel, Depay en Promes......

Zou Matthijs voor Ajax zijn??!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:38
Dat lijkt me uitgesloten, Ajax-supporters hebben Babel immers de afgelopen weken in actie (of gebrek daaraan) gezien. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bij DWDD hadden ze wel een kritische voetbalanalist aan mogen laten schuiven. Van van Nieuwkerk kun je dat niet verwachten.

Koeman bouwt voort op wat hij heeft neergezet in de kwalificatie. Ik vermoed dat de chemie tussen deze spelers goed is en dat hij daarom deze spelers weer oproept.
Blind mag je vraagtekens bij zetten, maar van hem verwacht ik dat hij belangrijk kan zijn. Hij wordt imo te snel en te veel opgesteld bij Ajax.
Maar Babel voegt toch niks toe, je kunt hem toch niet belonen met een oproep. Chemie in de groep is erg belangrijk, maar sportieve prestaties van de afgelopen lijkt mij ook.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:36
[...]

Ik zou persoonlijk in ieder geval Gosens en El Ghazi selecteren. Eventueel Bijlow ipv Zoet en gewoon Zirkzee (zoals hier eerder benoemd) als 'snuffelstage' selecteren. In plaats van Strootman loopt er bij ons plaatselijke café elftal nog wel een middenvelder rond die het beter zou doen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

remco112 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:56:
Om af te sluiten de ideale opstelling van van Nieuwkerk: Cilissen, Dumfries, van Dijk, de Ligt, Blind, de Jong, Wijnaldum, de Roon, Babel, Depay en Promes......

Ik tel slechts drie Ajax-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:14:
[...]

Ik tel slechts drie Ajax-spelers.
Slechts?!! Die drie horen totaal niet bij het Nederlands elftal. Blind speelt al weken als een krant, Promes is verschrikkelijk als international en tsja..... dan heb je Babel ook nog ... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:56:
Wat een schandalig interview bij DWDD met Koeman net. Ze kruipen allemaal in z'n reet, terwijl er genoeg redenen zijn om kritisch te zijn. Koeman is zelf ook gaan geloven dat hij dé man is die Nederland moet gaan redden.

Niet goed opgelet dus ;) . Die Giel vroeg nog specifiek of het zijn favoriete opstelling was waarop hij antwoorde dat dat niet het geval was maar wat hij dacht dat Koeman zou opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...ant-gaan-door-met-publiek

Dit soort leidinggevenden heb ik ook al gehad.
Zoveel angst om een beslissing, en doen dus niets in de hoop dat iemand anders de beslissing neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
apis29 schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:49:
[...]

Niet goed opgelet dus ;) . Die Giel vroeg nog specifiek of het zijn favoriete opstelling was waarop hij antwoorde dat dat niet het geval was maar wat hij dacht dat Koeman zou opstellen.
Excuses. Inderdaad niet goed opgelet. Toch blijft het een belachelijke opstelling ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:27

gws24

Thinking is hard!

Uit het corona topic:
Juventus bevestigt: Daniele Rugani (25) besmet met coronavirus
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369227

Al dat gelul over de voorselectie van het nederlands elftal is leuk en aardig maar eerst maar eens afwachten of de interlands wel door gaan gezien de ontwikkelingen :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:56:
https://www.vi.nl/nieuws/...ant-gaan-door-met-publiek

Dit soort leidinggevenden heb ik ook al gehad.
Zoveel angst om een beslissing, en doen dus niets in de hoop dat iemand anders de beslissing neemt.
In de VS is de hele NBA platgelegd omdat er een speler (van de Utah Jazz) is besmet. De NCAA (college basketball) gaat zonder publiek spelen, Italiaanse competitie is stilgelegd, Indian Wells is afgelast, in Frankrijk wordt er zonder publiek gespeeld, diverse Champions League wedstrijden zonde publiek etc etc.

Ik denk dat voor morgenavond 20:00 (waarschijnlijk op het allerlaatste moment) de hele competitie wordt afgeblazen of zonder publiek wordt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

D-e-n schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:58:
[...]

Ik vraag me af of dat goed zou gaan bij Ajax. Zijn teams voetballen naar voren maar volgens mij is het toch een heel ander spelletje dan het klassieke Ajax-spel en trainers die daar van afwijken hebben het toch al snel moeilijk met de Telegraaf-colonne.
Die Telegraaf-colonne is er al jaren alleen maar op uit om Ajax door het slijk te halen als het even kan. Maakt niet uit wie er voor de groep staat. Daar zou ik me dus sowieso niet al te druk om maken. Zo lang er verzorgd aanvallend voetbal gespeeld wordt zul je de fans ook niet gauw horen klagen denk ik. Maar kom niet aan met een counterspelletje, catennacio of ontregelend voetbal zoals Getafe. Dan komt een brave burger als ik zelfs in opstand. :+

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:00:
[...]

In de VS is de hele NBA platgelegd omdat er een speler (van de Utah Jazz) is besmet. De NCAA (college basketball) gaat zonder publiek spelen, Italiaanse competitie is stilgelegd, Indian Wells is afgelast, in Frankrijk wordt er zonder publiek gespeeld, diverse Champions League wedstrijden zonde publiek etc etc.

Ik denk dat voor morgenavond 20:00 (waarschijnlijk op het allerlaatste moment) de hele competitie wordt afgeblazen of zonder publiek wordt gespeeld.
Dit kan zomaar een lente/zomer zonder F1 in Zandvoort, EK, Olympische spelen en Tour de France worden. En of alle competities uitgespeeld gaan worden? Ik zou niet weten hoe bv Italie dat allemaal in moet gaan halen stel dat het EK wel door zou gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
PolarBear schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 08:00:
[...]

Waarschijnlijk gaan ze van alles afblazen ja. Nogal raar dat wedstrijden in Noord-Brabant niet door mogen gaan, maar supporters uit Noord-Brabant van andere ploegen (lees je mee @Typhone) mogen wel gewoon naar hun club gaan om een wedstrijd te kijken (samen met tienduizenden anderen).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Of kijk wat er gisteren gebeurde bij PSG. Zaten de supporters niet binnen het stadion maar vierden ze erbuiten een groot feest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Totale paniek maar niemand wil als laks aangewezen worden.

Het is een serieuze zaak waar mensen echt een beetje ziek van worden en sommige zwakkeren echt aan dood kunnen gaan. Maar heel anders dan een jaarlijkse griepgolf lijkt het ook weer niet te zijn en inbannen lukt toch niet. Met heel veel inspanning kun je de verspreiding een beetje vertragen maar niet voorkomen. Is dat zo'n impact op het leven en een zware economische recessie waard?

Even mijn hier min of meer offtopic zienswijze.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fFio52h-fr7YAMQ8iBgRuaUlpXw=/f/image/4SEBsWbGwJjyzL0gN5OquGlr.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 18:22

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:11:
[...]

Waarschijnlijk gaan ze van alles afblazen ja. Nogal raar dat wedstrijden in Noord-Brabant niet door mogen gaan, maar supporters uit Noord-Brabant van andere ploegen (lees je mee @Typhone) mogen wel gewoon naar hun club gaan om een wedstrijd te kijken (samen met tienduizenden anderen).
Ik kijk veilig op de bank :+ :D
Met 10 potjes Sterilium naast me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mits het doorgaat. Ik zie ze de hele boel op het laatste moment nog wel afblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht ook dat de competitie stilgelegd gaat worden. De vraag is dan of het nog weer opgepakt gaat worden of niet. Blijft de stand dan zo voor Europees voetbal volgend jaar? Of kijken ze naar de coëfficiëntenlijst en op basis daarvan? Uitstel? We zullen het wel zien.

Verwacht niet dat de competitie zomaar afgemaakt kan worden, maar goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2020 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
De UEFA moet nu ballen tonen en het EK verplaatsen, dat geeft in ieder geval meer lucht voor de competities om uit te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:31
krissie100 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:42:
De UEFA moet nu ballen tonen en het EK verplaatsen, dat geeft in ieder geval meer lucht voor de competities om uit te stellen.
DoeEensGek in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020"
DoeEensGek schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:38:
Nou de CL en EL liggen ook stil.
Marca: UEFA schort alle wedstrijden in Champions League en Europa League op

:|

La liga gaat ook niet voetballen, dit was eerst zonder publiek voor 2 weken. :/ Ik had dus kaartje voor Valencia tegen Levante en Barca tegen Leganes. Vliegtuig ticket trein tickets airbnb en nog wat meer kosten. :-(
Eerste beslissing is al genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:20
Italie en Spanje liggen al volledig stil, vanmiddag komt naar verluid het bericht dat de EL/CL ook stil komen te liggen.
Juve en Real spelen volgende week CL maar die zitten in quarantaine.

En onze mickey mouse competitie gaat gewoon door, want vanuit Brabant reist er niemand af naar andere stadions.
Dat gaat er ook nog wel uit.
Pagina: 1 ... 12 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken