fabstar81 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:48:
[...]
Dat doe je zeker niet slecht op je 27e 😉
Ik zit te denken om hetzelfde te doen op Aruba. Er is daar door de corona genoeg leegstand van appartementen en kleine appartementencomplexen a enkele units. Hoe ben je te werk gegaan?
Haha zeker niet! maar.... ik heb hier in NL nog geen koophuis dat is helaas onmogelijk met de huidige woningmarkt.
Aruba heb ik ook een aantal maanden gewerkt.
Aruba zijn de prijzen wel erg hoog om iets aan te schaffen, waarom kies je voor Aruba?
Hoe ik te werk ben gegaan;
Allereerst is het belangrijk dat je kennis hebt van het land (in dit geval eiland) ga er minimaal 1 á 2 keer heen en spreek af met mensen om zo informatie te krijgen.
Wellicht haak je dan namelijk al af.. niet negatief bedoeld maar je moet er ook ambitie in zien.
Als je er toch verder mee wil gaan kun je vanuit Nederland natuurlijk ook al veel zoeken wat er allemaal te koop is.
Locatie is zeker belangrijk.
Ik weet natuurlijk niet wat je idee is verder met je investering?
Aruba is een klein eiland met een flink aantal inwoners en veel hotels/resorts etc.. ik denk als je echt een resort wil kopen dan zou ik persoonlijk niet voor Aruba gaan, wel zijn er te weinig woningen/appartementen voor de long term rental dus daar is wel geld in te verdienen.
Ik hoop je zo al wat tips gegeven te hebben, ik kan je nog wel meer tips geven maar heb ik wel meer details nodig.