JohnDoe77 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:47:
[...]
Ha Pure8!
We zijn week 38 dus ben ik vooral benieuwd hoe de productie loopt en of er week 37 inderdaad auto’s naar dealers gestuurd zijn? Hoeveel P8’s maken ze eigenlijk per week en zijn er dingen die jou opvallen? Heb jij zicht op of die OTA updates bij de komende P8s wel al werkt? Op zoek naar wat meer info en inzichten waar je die kunt delen natuurlijk!
Heb je er zelf al in gereden? Hoe bevalt je collega in Zweden de auto?
Het spijt me maar sowieso heb ik geen rechtstreekse input uit de productie omdat mijn functie niks met productie te maken heeft. Het is door mijn bijzondere interesse in de P8 (ik heb aan een paar onderdelen van de P8 gewerkt) dat ik nogal eens wat vraag aan de collega's die verantwoordelijk zijn voor dit project (P8 en P4) en daar komt mijn info dan vandaan.
Hoe het momenteel gaat met de wagens die van de lijn rollen in Gent weet ik niet omdat ik momenteel in Gotenburg werk. Maar ik denk niet dat er vorige week al auto's naar de dealers zijn vertrokken, hoor. Eerst zal er zeker nog het een en ander moeten nagekeken worden.
De auto van m'n collega bevalt hem uitermate goed. Wel wat 'dingetjes' maar niks dat niet kan opgelost worden vóór de leveringen van W41.
Heb één keer met z'n auto gereden. Ik heb zelf een XC40 R-Design als auto en daarom kwam deze zeer vertrouwd over toen ik in de auto plaats nam, alsof ik in m'n eigen auto stapte. Maar wanneer je er dan mee rijdt ontstaat er een soort van kortsluiting in je hersenen. Het is alsof ze 's nachts stiekem een Ferrari-motor in jouw auto hebben gestopt.
Ik denk dat ik me er ook eentje ga kopen. Nou ja ... denk. Ik ben er nu vrijwel zeker van. Eerst maar eens met het vrouwtje praten, uiteraard.
Geloof me meiden-P8-rijders, er staan jullie gelukkige dagen te wachten.