Naar aanleiding van bovenstaande bijdrage hebben diverse mensen aangegeven of ze wel of geen apart Google account voor de auto maakten. Toch is het mij niet helemaal helder waarom je voor het een of ander zou kiezen.
Mij lijkt het vooral handig om het gelijk te houden. Waarom zou je het niet doen?
Of blijft de auto "schoner" met een speciaal auto account? Is privacy een reden? (
Dan had je sowieso geen P2 of P8 moeten gaan rijden 
)
Mijn vrouw en ik hebben beiden al een Google account en Android telefoon. Zelf gebruik ik ook Gmail, mijn vrouw niet. We maken beiden gebruik van Google contacten en agenda. Onze agenda's delen we met elkaar.
Op de Windows computer/laptop doen we alles onder 1 gebruiker. Ik ben "altijd" ingelogd in Google. Alles wat we dus met Google doen, Zoeken, Maps, gaat via mijn account.
Hoe is de automotive integratie met hetzelfde account? Staan je laatste Maps zoekacties ook in de auto. Kun je op de computer een "route uitstippelen" en deze naar de auto sturen?
Kun je onderweg met spraak agenda afspraken toevoegen of wijzigen, reminders in je takenlijst zetten? Dan is een gekoppeld account een voordeel lijkt me, of valt dat mee?
Zijn er al gebruikers die ervaring met beide hebben?
In mijn geval krijg ik zaterdag de P8, maar ik neem aan dat dit bij de P2 allemaal hetzelfde werkt.