Voor zover ik heb kunnen beoordelen is mijn auto "vrij" van uiterlijke issues, ook het dak ligt er goed in.
Tijdens rijden geen vervelende geluidjes, gewoon degelijk stil
De Audio installatie is meer dan goed in mijn auto, kan hard maar blijft zuiver.
Android auto (draadloos) vind ik maar een drama, dus doe ik nu met de kabel. Daarmee loopt de telefoon niet te hard leeg en blijft hij iets koeler.
Overigens is Android auto icm Flitsmeister op mijn telefoon Galaxy S21 Ultra niet stabiel en crashed vaak, dus het staat gewoon uit voorlopig.
De achterbanken mogen wel iets meer comfort bieden dan ze nu doen, die zijn gewoon te hard en bij iedere hobbel lanceer je tegen het dak
De voorstoelen zijn eigenlijk een tik te klein, ik mis persoonlijk de zijondersteuning niet, maar mijn schouders kunnen niet echt lekker steunen, dus ben benieuwd hoe dat op de lange ritten gaat.
De dealer gaf aan geen enkel probleem te zien met het vervangen van de velgen + banden voor een 20" versie, mits je maar goede velgen koopt. Ik ga persoonlijk de 3000 euro korting daarvoor gebruiken.
De bediening vind ik niet altijd heel logisch op het scherm, wellicht een gewenning...
De drie "power" standen ben ik een beetje mee aan het spelen, ik weet nou niet of hij echt sneller wordt van een bepaalde stand, of dat het puur de diepte van je pedaal is die aangepast wordt.
rijden gaat echt super, wel merk ik een enorm verschil in de vering als je met een volle auto rijd
[
Voor 11% gewijzigd door
Brotuck op 09-07-2021 12:04
]