Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 78 ... 180 Laatste
Acties:

• baszz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-11 13:37
FreeMen schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:15:
[...]

Denk dat daar de clue zit, die zitten er niet in...
Zover ik weer zitten de sensoren er wel degelijk in. In ieder geval de interieur sensor (links naast je binnenspiegel).

En dan nog... het had er gewoon in moeten zitten. Ik begreep overigens dat in de us alle modellen het volledige alarm hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door baszz op 15-06-2021 19:33 ]

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-11 19:39
baszz schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:32:
[...]

Zover ik weer zitten de sensoren er wel degelijk in. In ieder geval de interieur sensor (links naast je binnenspiegel).

En dan nog... het had er gewoon in moeten zitten. Ik begreep overigens dat in de us alle modellen het volledige alarm hebben.
100% eens dat het zeker had gemoeten en hopelijk is het ook zo!

• fletnix
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-03-2023
makooy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:07:
[...]

Nou ja. In hoeverre zijn de juridisch aansprakelijk te houden wanneer de auto gestolen wordt en de verzekering niet uit keert?
Die kans acht ik klein.

Mogelijk kunnen we wel iets met meerdere mensen proberen. Zoiets als een “Class Action”-rechtszaak kennen we niet zoals ze in de USA zijn maar er zijn juridisch gezien wel aanknopingspunten lijkt mij.
Ik kan echter zelf op dit moment geen zaak starten via rechtsbijstand. Dat zou dan iemand anders moeten doen.
Alvast wat materiaal, mocht iemand juridische stappen willen ondernemen.
https://www.auto-advocaat...formiteit-bij-nieuwe-auto

en stappenplan van de ANWB:
https://www.anwb.nl/jurid...nplan-klachten-na-aankoop

• TA61
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
Wat betekent dit? Ik heb geen connectie nog met het voertuig…

• TA61
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoKdda7CUIjZ6qMy0RRYlegPDrI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Zpbucq2WF42wfs7ogmZ9eLV0.png?f=fotoalbum_large

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:44

m24

TA61 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:19:
Wat betekent dit? Ik heb geen connectie nog met het voertuig…
Betekent niets, gewoon irritante reminder... is los van wel of geen activatie.

• TA61
m24 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:25:
[...]

Betekent niets, gewoon irritante reminder... is los van wel of geen activatie.
Another bug…

• FreeMen
Over bugs gesproken, waarheid of niet, maar als de onderstaande er ook nog bij komt (komt van UK mach E forum https://www.macheforum.co....588/page-632#post-190381) zijn de rapen echt gaar...

Last Wednesday I was told
"Prior to the eCall issue, our quality checks identified a batch of EU vehicles having an issue with the high-voltage battery. This required us to hold all EU vehicles in Antwerp while analysing the extent of the issue. All impacted customers have been notified that their vehicle is unfortunately affected and requires a fix – fortunately your order was not one of the units identified."

Today she has written:

"Regarding the current status of your vehicle order, following the teams escalation to Europe yesterday, I can unfortunately confirm that the vehicle has now been identified as having an issue with the high-voltage battery – this is specifically a quality concern on the battery cells from our supplier that require replacement.

• Jerome.c
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-06 09:15
FreeMen schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:05:
[...]

Over bugs gesproken, waarheid of niet, maar als de onderstaande er ook nog bij komt (komt van UK mach E forum https://www.macheforum.co....588/page-632#post-190381) zijn de rapen echt gaar...

Last Wednesday I was told
"Prior to the eCall issue, our quality checks identified a batch of EU vehicles having an issue with the high-voltage battery. This required us to hold all EU vehicles in Antwerp while analysing the extent of the issue. All impacted customers have been notified that their vehicle is unfortunately affected and requires a fix – fortunately your order was not one of the units identified."

Today she has written:

"Regarding the current status of your vehicle order, following the teams escalation to Europe yesterday, I can unfortunately confirm that the vehicle has now been identified as having an issue with the high-voltage battery – this is specifically a quality concern on the battery cells from our supplier that require replacement.
Enerzijds is het liegen natuurlijk een no go. Anderzijds ben ik blij dat ze het probleem nu aanpakken en de auto's in Antwerpen houden om de verdere problemen te voorkomen. Al die garantie claims aan hun eerste echte elektrische auto is niet z'n goede marketing.

Ik ben benieuwd hoeveel % van de huidige auto's dit probleem hebben?

• FreeMen
@Jerome.c Tsja, hoe langer ze ze vast houden hoe groter de kans dat er weer iets nieuws op duikt waardoor ze ze weer langer moeten vasthouden.

Ik begrijp er in ieder geval geen snars meer van alle statussen. Compound out status zou binnen 1-2 dagen bij de dealer moeten arriveren maar die van mij is al 5 dagen onderweg. Op het US forum is er ook een NL'er met exact dezelfde datum (10-06) waarbij de auto weg is uit Antwerpen en de dealer heeft aangegeven dat hij op een voor hem onbekende plek is.

Ik vind het iig allemaal briljant van Ford hoe zit dit debacle zo onder de pet weten te houden.
Als dit Tesla was geweest had dit alles al uitgebreid in het nieuws geweest.

• Jerome.c
@FreeMen

Klopt, je kan dan misschien stellen dat je daarna de best geteste auto rijdt ?! Ik bedoel maar, QC is er natuurlijk niet voor niks. Wat betreft communicatie heb ik het zelden zo slecht geregeld gezien. Met namen de communicatie tussen Ford global en Ford NL. Misschien is het goed dat iemand naar buiten treedt om dit aan het daglicht te brengen zoals hierboven gequoteerd. Ik zou het in ieder geval als leverage gebruiken om een coulance eruit te slepen als het, zoals bij mij, om een koop gaat.

• Little_Tiger
  • Laatst online: 05-10-2021
@FreeMen het is nog erger voor me. Ik weet dat de auto bij de dealer staat. Ik heb ze gebeld en gevraagd.
Wij hier denken en zeggen dat de eCal issue is opgelost. Maar toch krijg ik als antwoord, wij kunnen niks vrijgeven omdat we niet weten wat is wat. Ik hoop dat morgen en/of donderdag ik gebeld word. Ik hou deze 2 dagen aan vast, omdat FORD NL gaf aan dat een van die dagen de oplossen zou 'vrij' komen.

Vrijdag zal ik weer een poging doen en weer de dealer bellen. Kijk wat de status is.

[ Voor 10% gewijzigd door Little_Tiger op 15-06-2021 21:54 ]

• FreeMen
Little_Tiger schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:50:
@FreeMen het is nog erger dan ik. Ik weet dat de auto bij de dealer staat. Ik heb ze gebeld en gevraagd.
Wij hier denken en zeggen dat de eCal issue is opgelost. Maar toch krijg ik als antwoord, wij kunnen niks vrijgeven omdat we niet weten wat is wat. Ik hoop dat morgen en/of donderdag ik gebeld word. Ik hou deze 2 dagen aan vast, omdat FORD NL gaf aan dat een van die dagen de oplossen zou 'vrij' komen.

Vrijdag zal ik weer een poging doen en weer de dealer bellen. Kijk wat de status is.
Volgens een NL persoon op het US forum wordt morgen de update vrijgegeven in ETIS.
https://www.macheforum.co...e.539/page-83#post-189842

Die van jou is er en je weet wat de status is. Even updaten en wegwezen, de rest is vast al gedaan.
Bron is wel zijn dealer dus betrouwbaarheid daarvan valt te betwisten.

Ik zou allang blij zijn als ik weet dat hij bij de dealer staat. God weet duurt het nog 1,5 maand maar goed, ik geef ze sowieso tot 30 juni om hem af te leveren (aan mij!) daarna mogen ze hem een extra maand houden tot eind juli. Kunnen ze meteen de accu (preventief) vervangen 8)7

• Little_Tiger
FreeMen schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:56:
[...]

Volgens een NL persoon op het US forum wordt morgen de update vrijgegeven in ETIS.

Die van jou is er en je weet wat de status is. Even updaten en wegwezen, de rest is vast al gedaan.

Ik zou allang blij zijn als ik weet dat hij bij de dealer staat. God weet duurt het nog 1,5 maand maar goed, ik geef ze sowieso tot 30 juni om hem af te leveren daarna mogen ze hem een extra maand houden tot eind juli. Kunnen ze meteen de accu (preventief) vervangen 8)7
Daarom wacht ik "rustig" tot vrijdag. Ik had een geplande leverdatum 10 juni om 15u die gecancelled was.
Dus "rustig" wachten is het niet meer. Dus vrijdag zal ik zeker meer weten, omdat of zij mij hebben gebeld, of ik hun. Ik heb geen manier om via de VIN te kijken wat is wat, omdat ik zelf de VIN niet heb.

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 13:11
FreeMen schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:56:
[...]

Ik zou allang blij zijn als ik weet dat hij bij de dealer staat. God weet duurt het nog 1,5 maand maar goed, ik geef ze sowieso tot 30 juni om hem af te leveren (aan mij!) daarna mogen ze hem een extra maand houden tot eind juli. Kunnen ze meteen de accu (preventief) vervangen 8)7
Dacht dat je van de week zei dat je hem zou annuleren als het nog langer zou duren?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 23:28
makooy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:27:
Kan iemand met een AWD mij helpen?

Zoals @MarcelGo zei, het verhaal klopt niet. daar ben ik nu zelf ook achter.

Ik zoek iemand met een AWD (All-Wheel Drive) die mij direct cq vandaag met het volgende 5-minuten testje kan helpen:

Test:
1. auto ontgrendelen
2. alle 4 de ramen volledig naar beneden
3. auto vergrendeld
4. weggelopen (uit bereik Phone-as-a-key) en mogelijk ook uit bereik fysieke sleutel
5. Iemand anders iets uit de auto laten pakken (door de openstaanderamen heen)
Resultaat =
Wil ik morgen wel testen! Heb per ongeluk wel de test gedaan als iemand in de auto zit en je loopt weg. Beweegt die persoon dan gaat je alarm af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LvRuLteUb1JEDAUBYnsTf5iWYvU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zLAaWhdZke77KJcTiXsHRdWe.png?f=fotoalbum_large

• Little_Tiger
makooy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:01:
[...]

Dacht dat je van de week zei dat je hem zou annuleren als het nog langer zou duren?
zodat jij hem zou overnemen? zo erg is wachten niet.
Zelf bij me, mn eigen buren willen hem zien en die zijn meer geirriteerd dan ik dat het zo lang duurt.

• FreeMen
makooy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:01:
[...]

Klopt, dat staat nog steeds in mijn optielijst. Issue is dat de MME voor het geld een goede deal is.

Ik heb alternatieven maar daar moet ik (ook) concessies doen dus ik heb het nog een kans gegeven tot na het ecall debacle.

Morgen weer call met de fleetmanager van leaseplan om de opties te bespreken want er wordt wel compensatie verwacht inmiddels.

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 17:28
Voor degene die via Duitsland op vakantie gaan… laden wordt een stuk duurder..81cent bij Ionity 😱(via twitter gevonden)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5Bv53gzGUQnsOJHAL--j-8VpHA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iAt6QtFSdAmq8CwAkZpECY9T.png?f=fotoalbum_large

• mustangmache
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-12-2021
Worden er alweer auto's afgeleverd? Mijn auto stond op de christiana en heeft nu toch wel behoorlijk wat wijzigingen:

Kan ik nu aannemen dat hij onderweg is naar de dealer met "COMPOUND OUT" ?

{"result":{"vin":"XXXXXX","order":{"type":"","number":"","contractSource":"Web","gobStatusCode":"VITR","gobStatusDesc":"InTransit","vmacs2CharCode":"92","vmacs3CharCode":"721","vmacsStatusDesc":"COMPOUND OUT ","vmacsStatusDate":"2021-06-11 13:19:00.0","gobStatusDate":""}},"error":null}

{"tappsResponseTemplate":{"vin":"xxxxxx","status":200,"lifeCycleModeStatus":{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":0,"vehicleDateTime":"2021-06-15T13:03:42Z","tappsDateTime":"2021-06-15T13:21:36.078Z"}},"vinFeature":{"vin":"xxxxxx","radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-06-15T04:17:24.517","packageCode":"RMVS_PK00201","model":"CX727"}}

• makooy
Little_Tiger schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:07:
[...]

zodat jij hem zou overnemen? zo erg is wachten niet.
Zelf bij me, mn eigen buren willen hem zien en die zijn meer geirriteerd dan ik dat het zo lang duurt.
Nee hoor, ik heb de Mach-E al 7 weken - sinds 30-april.
F1dude schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:08:
Voor degene die via Duitsland op vakantie gaan… laden wordt een stuk duurder..81cent bij Ionity 😱(via twitter gevonden)

[Afbeelding]
Niet met de Ford Pass laadpas, het eerste jaar dan, dan betaal je 0,32 per kwh.

• FreeMen
mustangmache schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:14:
Worden er alweer auto's afgeleverd? Mijn auto stond op de christiana en heeft nu toch wel behoorlijk wat wijzigingen:

Kan ik nu aannemen dat hij onderweg is naar de dealer met "COMPOUND OUT" ?

{"result":{"vin":"XXXXXX","order":{"type":"","number":"","contractSource":"Web","gobStatusCode":"VITR","gobStatusDesc":"InTransit","vmacs2CharCode":"92","vmacs3CharCode":"721","vmacsStatusDesc":"COMPOUND OUT ","vmacsStatusDate":"2021-06-11 13:19:00.0","gobStatusDate":""}},"error":null}

{"tappsResponseTemplate":{"vin":"xxxxxx","status":200,"lifeCycleModeStatus":{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":0,"vehicleDateTime":"2021-06-15T13:03:42Z","tappsDateTime":"2021-06-15T13:21:36.078Z"}},"vinFeature":{"vin":"xxxxxx","radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-06-15T04:17:24.517","packageCode":"RMVS_PK00201","model":"CX727"}}
Zou ik niet vanuit gaan, die van @m24 stond ook op die boot en die status sinds afgelopen vrijdag maar is vandaag weer terug op compound IN gegaan. Waarschijnlijk is hij van QPDI "onderweg" naar de volgende fase.

[ Voor 4% gewijzigd door FreeMen op 15-06-2021 22:18 ]

• m24

m24

Ford works in mysterious ways.....

• FreeMen
F1dude schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:08:
Lmao, 4x het tarief van thuis. Ze durven wel...

• mustangmache
  • Laatst online: 12-12-2021
FreeMen schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:16:
[...]

Zou ik niet vanuit gaan, die van @m24 stond ook op die boot en die status sinds afgelopen vrijdag maar is vandaag weer terug op compound IN gegaan. Waarschijnlijk is hij van QPDI "onderweg" naar de volgende fase.
Oh dat is jammer :z

de melding is er ieder geval wel uit nu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdaxxn3C6VJS0RirpNCqVuivEx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xiud9ZEUku4xOVzfjSpZtPK7.jpg?f=fotoalbum_large

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
Vandaag voor het eerst negatieve reactie gehad op de auto een duimpje omlaag 🤣 een motorrijder die het duidelijk niet eens was met het Mustang logo op een elektrische auto. Hij bleef maar wijzen en geërgerd zijn. Bijzonder hoe mensen op een auto kunnen reageren 🤪

• AvantBlack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:37
Welke bandenspanning gebruiken jullie? De voorgeschreven spanning uit het boekje of de veel te hoge spanning die de dealer in de banden stopt?

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-10 12:37
Voor alle lezers die nog wachten op het vertrek van hun MME uit Mexico, kan ik bevestigen dat er (hoogstwaarschijnlijk) MME's op de Lapis Arrow staan. Onze MME is tussen gisteravond 22.00 uur en vanochtend 07.00 uur op Compound uit gegaan, dat komt overeen met de vertraging in Vista en een vertrek uit Veracruz afgelopen weekend.

De Lapis Arrow is op dit moment in Freeport USA en wordt omstreeks 30-06 in Antwerpen verwacht. Met een doorlooptijd van 6 tot 8 weken in Antwerpen denk ik dat de mensen wiens auto op dat schip staan tussen half Augustus en begin September hun auto, zonder nieuwe vertragingen, bij de dealer kunnen verwachten.

Ik zal in de week van 5 juli na de volgende Compound update, bevestiging bij de dealer vragen

[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 16-06-2021 07:25 ]

• ton.swart
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20-02-2024
Geen rs analytics updates, maar wel COMPOUND OUT status op whereismymache
code:
1
2
3
4
5
6
VMACS Status Description: COMPOUND OUT
VMACS Status Code: 721
VMACS Status Since: 2021-06-14 19:29:00.0
GOB Status Description:
GOB Status Code:
GOB Status Since:

Zou het dan toch........... ooit....

• FreeMen
@ton.swart Nou, om je maar direct uit de droom te helpen, die van mij stond op compound out sinds donderdagavond maar staat sinds vanmorgen weer op compound IN met datum "vmacsStatusDate":"2021-06-14 11:34:00.0"

De laatste RS update dateert van...jawel... "tappsDateTime":"2021-06-14T11:06:41.910Z"}}

Kunnen dus wel stellen dat de F12 / whereismymache data ongeveer 2 dagen achter loopt op de RS data.

[ Voor 53% gewijzigd door FreeMen op 16-06-2021 08:55 ]

• ton.swart
  • Laatst online: 20-02-2024
FreeMen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:48:
[...]

Nou, om je maar direct uit de droom te helpen, die van mij stond op compound out sinds donderdagavond maar staat sinds vanmorgen weer op compound IN met datum "vmacsStatusDate":"2021-06-14 11:34:00.0"

De laatste RS update dateert van...jawel... "tappsDateTime":"2021-06-14T11:06:41.910Z"}}

Kunnen dus wel stellen dat de F12 / whereismymache data ongeveer 2 dagen achter loopt op de RS data.
LOL, mmm oke. Maar was toch even een heel klein beetje blij.

Kan beter op het verlossende woord van de dealer wachten. Die data is leuk om toch iets van response te zien (van Ford, lm en dealer horen we sowieso niets), maar zegt dus eigenlijk niet zo veel. Iets met strohalm en vasthouden?

• FreeMen
ton.swart schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:59:
[...]

Iets met strohalm en vasthouden?
Dit is het gewoon.

We krijgen niets van de dealer door dan wel wat we door krijgen blijkt totaal onbetrouwbaar dus we gaan op zoek naar alternatieven.

De gevonden info/data was redelijk betrouwbaar maar inmiddels kunnen we wel stellen dat eigenlijk geen enkel bron meer iets zinnig zegt behalve het belletje van de dealer dat hij er is.

• TIGER1125
FreeMen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:11:
[...]

Dit is het gewoon.

We krijgen niets van de dealer door dan wel wat we door krijgen blijkt totaal onbetrouwbaar dus we gaan op zoek naar alternatieven.

De gevonden info/data was redelijk betrouwbaar maar inmiddels kunnen we wel stellen dat eigenlijk geen enkel bron meer iets zinnig zegt behalve het belletje van de dealer dat hij er is.
Eigenlijk is alles toch gewoon redelijk betrouwbaar totdat de auto's in Antwerpen aankomen. Daar krijgen ze allemaal een nummertje en grabbelen ze uit de ton telkens een random nummertje. :+

Ik ben overigens ook benieuwd of nieuw aangekomen auto's een andere route bij de QC volgen dan de auto's die er al waren? Omdat sommige problemen als het goed is al in Mexico aangepakt zouden moeten zijn, met een aanpassing in de productie. (zoals bijvoorbeeld het bouten verhaal)

[ Voor 17% gewijzigd door TIGER1125 op 16-06-2021 09:16 ]

• kooipah
  • Laatst online: 14-08-2021
Ik probeer beetje een patroon te vinden, mijn auto stond op de halifax (20 april offboarded), 13 maart productie.
Zijn er nog auto's die uitgeleverd moeten worden van eerdere schepen? En zijn er al auto's uitgeleverd van de halifax (volgens mij wel).

• FreeMen
@kooipah , als je een patroon hebt ondekt dan hoor ik het graag want dan kunnen we waarschijnlijk de roulette tafel bij holland casino ook wel kraken. :+

• Mache2021
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-07-2021
Zojuist weer: vehicleDateTime":"2021-06-16T09:17:38Z","tappsDateTime":"2021-06-16T07:25:23.693Z.
Veel activiteit weer laatste dagen, maar dat zegt helaas niets.

• Htmmkr
  • Laatst online: 17-10 18:38
Hi Allen,

Gister stond op FordEtis nog een melding van de E-call update, en die is er vanmorgen vanaf gegaan... heel vreemd, gezien mijn auto volgens mij nog op de boot zit (Grande New Jersey uit Veracruz) en nog niet is aangekomen op Antwerpen (zover ik weet). Mischien hebben jullie hier wat aan :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hxa41ItjrQoWjDrbMVIJ2ywhhRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xrr2JJYaGJKEqHGUPekJKJeV.png?f=fotoalbum_large

Verder heb ik nog een interesse vraag. Is de pony projectie (in het donker) beschikbaar op alle modellen of niet? Ik zelf heb namelijk de SR TP versie en ben benieuwd

• Mache2021
  • Laatst online: 19-07-2021
Htmmkr schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:57:
Hi Allen,

Gister stond op FordEtis nog een melding van de E-call update, en die is er vanmorgen vanaf gegaan... heel vreemd, gezien mijn auto volgens mij nog op de boot zit (Grande New Jersey uit Veracruz) en nog niet is aangekomen op Antwerpen (zover ik weet). Mischien hebben jullie hier wat aan :).

[Afbeelding]

Verder heb ik nog een interesse vraag. Is de pony projectie (in het donker) beschikbaar op alle modellen of niet? Ik zelf heb namelijk de SR TP versie en ben benieuwd
Voor wat ik kan zien is deze boot 12-6 aangekomen in antwerpen

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:29
Hi Allen,

[Afbeelding]

Je country staat op US moet NL zijn. Dit kun je alleen veranderen in Chrome. Edge werkt niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Zandje06 op 16-06-2021 10:14 ]

• ZL900
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-11 16:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pI_A-NaL5adrIlM2y35s8fBKOV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uaD3RSKSri9nYlne8gxauQ7v.png?f=user_large

Iemand een idee wat dat VITR inhoud>?

• F1dude
ZL900 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:19:
[Afbeelding]

En wat betekent 'In transit?
Heb jij ondertussen al een leverdatum van je dealer?

• FreeMen
Zandje06 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:13:
[...]

Je country staat op US moet NL zijn. Dit kun je alleen veranderen in Chrome. Edge werkt niet.
Klopt maar dan nog werkt het niet altijd bij iedereen. Hij moet inderdaad op land nerderlands staan EN de melding moet in NL tekst weergegeven worden. Als die in engels weergegeven wordt gaat ook niet goed.

• FreeMen
ZL900 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:19:
[Afbeelding]

VITR = Vista In Transit

Beetje vreemd icm compound in. VMACS status loopt alleen 2 dagen achter op de werkelijkheid en wellicht dat GOB status "live" is. Helaas laat GOB status geen datum zien. Heb jij RS data gezien na de VMACS status datum?

Kans bestaat dat hij onderweg is obv de GOB status (onderweg als in naar douane of naar parkeerplaats of naar dealer....)

[ Voor 9% gewijzigd door FreeMen op 16-06-2021 10:30 ]

• ZL900
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-11 16:06
F1dude schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:24:
[...]

En wat betekent 'In transit?
Heb jij ondertussen al een leverdatum van je dealer?
Ik heb werkelijk geen idee, wel spannend allemaal hé :P

Ik zie een hoop dingen veranderen de laatste dagen, dealer heeft mij gebeld dat hij de quality controle uit is.
Volgens hun systeem moet hij 26 juni geleverd worden aan de dealer, maar van die data klopt geen helemaal niks.

• makooy
makooy schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:09:
Ik heb nieuws omtrendt alarm!!!

***members only***
Even mezelf qouten dan maar.

Ford zegt: Mustang Mach-E (alle modellen) hebben Kiwa SCM Alarmklasse 3
Kiwa zegt: Geen enkele Ford heeft een "af-fabriek" certificering en geen enkele auto is na import door de importeur gecertificeerd.

ANWB zegt: Auto is alleen WA-verzekerd, wij keren niet uit indien de auto verzekerd is onder Kiwa SCM Alarmklasse 3 en het blijkt deze certificering niet te hebben.

Nu andere verzekering gevonden, in de hoop dat die de auto wel accepteren en ik niet de hoofdprijs ga betalen door deze major fuck up van Ford.

• Luffbra
  • Laatst online: 18-06-2024
makooy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:39:
[...]

Kiwa zegt: Geen enkele Ford heeft een "af-fabriek" certificering en geen enkele auto is na import door de importeur gecertificeerd.

ANWB zegt: Auto is alleen WA-verzekerd, wij keren niet uit indien de auto verzekerd is onder Kiwa SCM Alarmklasse 3 en het blijkt deze certificering niet te hebben.

Nu andere verzekering gevonden, in de hoop dat die de auto wel accepteren en ik niet de hoofdprijs ga betalen door deze major fuck up van Ford.
En die Ierse verzekeraar via Ameyde, geven die geen offerte af?

• FreeMen
Jezus joh dit is echt wel serieus als je auto gestolen zou worden en je bent er vanuit gegaan dat alles klopt.
Zou een leuke rechtzaak worden dan welke je geheid gaat verliezen vrees ik.

• 10USL
  • Laatst online: 26-08-2022
Iemand enig bericht ontvangen over tijdslijnen update e-call. Zou eerst uiterlijk de 16de zijn maar mij kunnen ze helemaal niets vertellen over tijdslijnen, vervolgstappen, etc. Auto staat al drie weken bij dealer.

• makooy
Luffbra schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:45:
[...]

En die Ierse verzekeraar via Ameyde, geven die geen offerte af?
Welke bedoel je?
Ik ben nu met InShared bezig. Ga sowieso 20% meer betalen als bij ANWB.

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
makooy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:49:
[...]

Welke bedoel je?
Ben in 2019 ook druk bezig geweest met verzekering. Dit was bij mij de vereiste: Wel stelt verzekeraar als eis dat er een voertuig terugvindt systeem (TV01) in moet zitten.
Wellicht is dat een optie?

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:53
[...]

Welke bedoel je?
Ik heb zowel Allianz als InShared uitgebreid vergeleken, Allianz is iets goedkoper en minder eigen risico alleen een snellere terugval in geval schade dan InShared, daarom voor de 2e gekozen. Beide waren de enige die geen eisen stellen aan alarm certificering, gaan ervan uit dat Ford een voldoende beveiliging heeft gekozen en dat je zelf zuinig bent op je spullen😉

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 12:37

Hier ook SR TP, en ja, met Pony™©® projectie.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:39

tomtom901

Moderator General Chat
makooy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:39:
[...]

En Unive? Was met Tesla ook een ding, Unive waardeert de Tesla (M3) als klasse 5 door de inbegrepen systemen?

• coconed
  • Laatst online: 22:00
Iemand al gekeken of media af te spelen valt op het scherm? Tijdens het laden het wk aanzetten langs de snelweg zou wel top zijn!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 31-10 16:17
coconed schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:35:
Iemand al gekeken of media af te spelen valt op het scherm? Tijdens het laden het wk aanzetten langs de snelweg zou wel top zijn!
Dan moet je iets doen met een gejailbraikte iPhone (carbridge) of geroot Android (aamirror). Die maken het mogelijk applicaties en video's te mirroren.

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:27

ja3

tomtom901 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:34:
[...]
En Unive? Was met Tesla ook een ding, Unive waardeert de Tesla (M3) als klasse 5 door de inbegrepen systemen?
Ik zat zelf naar Unive te kijken. Want die zeggen dat er pas alarmeisen zijn vanaf 85000 euro.
https://www.unive.nl/faq/...voor-autos-en-zo-ja-welke

• TIGER1125
Zaten wij inderdaad ook naar te kijken. Ik had een paar weken terug lijstje (kan hem zo 1-2-3 niet vinden) gemaakt waarbij er een stuk of 4/5 rond een grens van 75k of hoger zitten, maar ze zijn allemaal wel redelijk aan de prijs.

Maar je moet echt wel goed zoeken voordat je de voorwaarden boven water hebt.

Wij neigen overigens ook naar Univé, mede vanwege het feit dat ze gewoon zwart op wit op de site die grenswaarde hebben staan. Ik vond persoonlijk Inshared vrij ontwijkend qua antwoord op mijn vragen over die alarm eisen.

Heb overigens van de week staan praten met iemand hier in de wijk, die heeft een zwarte RWD SR, en een alarminstallatie. Hij zegt dat het verschrikkelijk is, de combinatie alarm en de normale werking van het voertuig liggen elkaar ontzettend dwars.

[ Voor 79% gewijzigd door TIGER1125 op 16-06-2021 11:49 ]

• ST-RS
  • Laatst online: 28-10-2021
Goedemorgen,

Loop tegen een volgend probleem aan én ben benieuwd of jullie dit ook gehad hebben ? Ik wil in de MME navigatie opstarten, ik zie het logo'tje boven in bij tab-blad bij apps staan. Als ik daar op klik kan hij hem niet laden en gebeurt er niks. Hij staat ook niet tussen de tegels van de radio en telefoonverbinding.

Auto heeft de laatste update gehad, hebben jullie enig idee?

• metalpro2021
  • Laatst online: 26-10 10:33
ST-RS schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:51:
Goedemorgen,

Loop tegen een volgend probleem aan én ben benieuwd of jullie dit ook gehad hebben ? Ik wil in de MME navigatie opstarten, ik zie het logo'tje boven in bij tab-blad bij apps staan. Als ik daar op klik kan hij hem niet laden en gebeurt er niks. Hij staat ook niet tussen de tegels van de radio en telefoonverbinding.

Auto heeft de laatste update gehad, hebben jullie enig idee?
- Ja, dat is helaas de enige 'klikroute' als je recent de navigatie niet hebt gebruikt, anders komt er een tegeltje van je laatste rit en kun je zo navigeren.

- Trage respons komt (mijn vermoeden) als de tablet prioriteit aan 'andere zaken geeft' en is 'helemaal erg' als hij 'waarschijnlijk door de warmte' de CPU-frequentie naar beneden 'tuned'....

• Luffbra
[...]
Welke bedoel je?
Op de groene kaart staat: Greenval Insurance DAC in Dublin Ierland.

Tussenpersoon is Van Ameyde uit Rijswijk.

Misschien dat dit kan helpen bij het vinden van de juiste verzekering!

• makooy
Luffbra schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:07:
[...]

Op de groene kaart staat: Greenval Insurance DAC in Dublin Ierland.

Tussenpersoon is Van Ameyde uit Rijswijk.

Misschien dat dit kan helpen bij het vinden van de juiste verzekering!
Morgen ook een telefonische afspraak met Univé. Eens kijken wat die kunnen aanbieden.
InShared kan ook. Echter zijn die totaal niet telefonisch bereikbaar en op vragen nemen ze 2 werkdagen de tijd.

• ST-RS
  • Laatst online: 28-10-2021
metalpro2021 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:05:
[...]

- Ja, dat is helaas de enige 'klikroute' als je recent de navigatie niet hebt gebruikt, anders komt er een tegeltje van je laatste rit en kun je zo navigeren.

- Trage respons komt (mijn vermoeden) als de tablet prioriteit aan 'andere zaken geeft' en is 'helemaal erg' als hij 'waarschijnlijk door de warmte' de CPU-frequentie naar beneden 'tuned'....
Bedankt voor je snelle reactie. Het gekke is, als ik dus op dat "knopje" navigatie druk er niks gebeurd. Navigatie scherm komt gewoon niet omhoog hoelang ik ook wacht. :-(

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
metalpro2021 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:05:
[...]

Het zou mooi zijn als de compute node upgradebaar is. Sowieso ben ik benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in de toekomst. Ik zou verwachten dat het nu wel in alle omstandigheden soepel moet lopen. De auto is pas net gereleased. Laat staan als ze nieuwe functionaliteit willen inbouwen..

Een (smart) auto is wat anders dan een (smart) TV, een auto gaat veel langer mee.

w00t

• MarcelGo
makooy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:09:
[...]

Morgen ook een telefonische afspraak met Univé. Eens kijken wat die kunnen aanbieden.
InShared kan ook. Echter zijn die totaal niet telefonisch bereikbaar en op vragen nemen ze 2 werkdagen de tijd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gjmP7KR2d3Zu5vA-x6y40_TJGfE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AeYoSVo5f90qT0pQ32a2ktr7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9RvlYAwRrRvXoMmxGtS1UOHFHk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YOyAlClYM4xgmdtDpTgRdQPu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door MarcelGo op 16-06-2021 12:27 ]

• metalpro2021
FireStarter schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:20:
[...]

Het zou mooi zijn als de compute node upgradebaar is. Sowieso ben ik benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in de toekomst. Ik zou verwachten dat het nu wel in alle omstandigheden soepel moet lopen. De auto is pas net gereleased. Laat staan als ze nieuwe functionaliteit willen inbouwen..

Een (smart) auto is wat anders dan een (smart) TV, een auto gaat veel langer mee.
Ik zou voor gebruik in 'rugged environment' de CPU extern houden in beschermde/koele omgeving ; los van het scherm dus. Maar ja, dan kun je geen deal maken met een scherm fabrikant die nog tig schermen heeft geproduceerd met de SOC tegen het scherm aan. (wat alleen handig is voor portabiliteit...)

Los van form factor: ik hoop dat in de architectuur een onderscheid is gemaakt (of wordt gemaakt) voor workload voor rij zaken en voor workload dat te maken heeft met entertainment. En dat die eerste dan prioriteit heeft.. (maar ik vrees nu het ergste gezien de 'opstarttijd' ..)

• FreeMen
Op youtube is er iemand ( Munro ) welke oa een MME gekocht heeft een helemaal uit elkaar aan het halen is om alles te analyseren. Geeft wel interessante kijk op de keuzes van Ford. Wellicht dat de de hardware ook nog aan bod komt

YouTube: YouTube

• [Deth]Roses
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02 13:43
kooipah schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:17:
Ik probeer beetje een patroon te vinden, mijn auto stond op de halifax (20 april offboarded), 13 maart productie.
Zijn er nog auto's die uitgeleverd moeten worden van eerdere schepen? En zijn er al auto's uitgeleverd van de halifax (volgens mij wel).
Jazeker ik heb de eerste 1400km erop zitten... Mijne stond op de Halifax.

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:33
Serial-X schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:23:
[...]

• jeroen366
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/itw7sY7MUa4BH5QUbl08KZs3U7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4nrUKw0GdlFrvd6SIglmoLxo.jpg?f=fotoalbum_large

• Htmmkr
Mache2021 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:02:
[...]

Voor wat ik kan zien is deze boot 12-6 aangekomen in antwerpen
_/-\o_ Dankjewel voor de info. Dat verklaart dat de update uit is gevoerd in Antwerpen.

• Htmmkr
Serial-X schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:23:
[...]

Gaaf!! Is die vraag ook beantwoord :) Bedankt!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19:38
Buiten dat de stoelen 0 zijdelingse steun bieden en te een te korte zitting hebben zijn het ook nog eens enorme plakstoelen met dit weer. :(

• metalpro2021
[Deth]Roses schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:52:
[...]

Same here. (inclusief Km stand :) )

• metalpro2021
Ford sync versie?
Ik zit op versie 243, zijn er al mensen op 252?
(in macheforum in de US zijn die er namelijk al een tijd...)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Mcie schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:37:
Buiten dat de stoelen 0 zijdelingse steun bieden en te een te korte zitting hebben zijn het ook nog eens enorme plakstoelen met dit weer. :(
Wie zal de eerste zijn?
Waterkoelingsproject
USB powered
:7

w00t

• Luffbra
metalpro2021 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:48:
Ford sync versie?
Ik zit op versie 243, zijn er al mensen op 252?
(in macheforum in de US zijn die er namelijk al een tijd...)
Ik zat afgelopen zondag op revisie: 252 (Halifax).

[ Voor 3% gewijzigd door Luffbra op 16-06-2021 14:57 ]

• oschulte
  • Laatst online: 14-11-2022
[...]

De mijne stond op de Florida
Productiedatum 26-2
Gelost in Antwerpen: 28-4
Stof vergaren: sindsdien :-)

• Jerome.c
makooy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:09:
[...]

Voor verzekering bij inshared kun je het beste Facebook gebruiken. Zij hebben vaak maar 1 persoon op klantenservice zitten voor zowel mail als facebook. Ik heb altijd binnen 4 uur response. Inshared is heel coulant zelfs in het verhogen van schade vrije jaren ivm historie zonder bezit van auto. Dus ik denk dat je hier nog wel wat voor elkaar krijgt. Alleen maar goede ervaringen met inshared. Zelf ga ik er voor de MME weg en naar Univé.

• NightWidow
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 03-10 10:25
kooipah schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:17:
Die van mij stond sinds begin april al in Antwerpen en staat pas sinds begin juni bij de dealer.. Nu nog in afwachting van de uitlever stop.

• FreeMen
Precies de reden waarom ik eigenlijk altijd voor stof ga. Was helaas geen optie.

[ Voor 56% gewijzigd door FreeMen op 16-06-2021 16:17 ]

• Mcie
FreeMen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:11:
[...]

Precies de reden waarom ik eigenlijk altijd voor stof ga. Was helaas geen optie.
Of de combi leer alcantara, maar ik had hiervoor ook zwart leer maar dat was lang niet zo erg als deze stoelen met de sensico (nepleer) bekleding.

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
Auto laten voor verkoelen. Heb je er geen last van. Stond vandaag hele dag in de volle zon, stap net in lekker koel en geen plak reet. 😉

• Mcie
Dat kan als je op een vaste tijd vertrekt maar niet als je van adres naar adres gaat en je weet niet hoe lang de afspraak duurt.
Maar misschien heb je daar een tip voor?

• alex81
Mcie schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:54:
Dat kan als je op een vaste tijd vertrekt maar niet als je van adres naar adres gaat en je weet niet hoe lang de afspraak duurt.
Maar misschien heb je daar een tip voor?
Je auto starten op afstand. Dan gaat ook de airco aan (als die aan stond tijdens de laatste rit) je kan dit remote aanzetten instellen in 5, 10 of 15 minuten.
De auto blijft dan overigens wel op slot, echter gaat wel deels het alarm er af.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwsZ1gypUA8zPCvKjh3iMYEJQcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lresFEJhybgLzdhmld9lXpzm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door alex81 op 16-06-2021 16:59 ]

• FreeMen
alex81 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:57:
[...]

Je auto starten op afstand. Dan gaat ook de airco aan (als die aan stond tijdens de laatste rit) je kan dit remote aanzetten instellen in 5, 10 of 15 minuten.
De auto blijft dan overigens wel op slot, echter gaat wel deels het alarm er af.
[Afbeelding]
Ach joh, bij de RWD is standaard de helft er al vanaf 8)7

• Mcie
alex81 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:57:
[...]

[Afbeelding]
Goede tip.
Ga ik proberen, en de airco staat altijd aan dus dat is geen probleem.

• alex81
FreeMen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:02:
[...]

Ach joh, bij de RWD is standaard de helft er al vanaf 8)7
Hahahaha ja dan is tie niet beveiligd. Of is tie dan juist de helft van de helft beveiligd?? 🤔😂

• Tristen01
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-07 10:30
Tristen01 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:53:
YEAH Zojuist een persoonlijk video boodschap van de dealer ontvangen. De auto is vanochtend bij hun geleverd, de update/controle is al gedaan in Antwerpen (heeft hij nagevraagd bij Ford). Verwachte levering; Vrijdag!
Gisteren belde de dealer over de afgesproken afleverdatum, (kleine hartverlamming op dat moment) maar het kenteken was al binnen en de afspraak voor de levering kon eventueel naar donderdag. Dus ik ga hem morgen al halen *O*

• AvantBlack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:37
[...]

Hier ook ex Halifax, nu 13 dagen in bezit en 1400km verder.

• Lasoul
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Tristen01 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:38:
[...]

Gisteren belde de dealer over de afgesproken afleverdatum, (kleine hartverlamming op dat moment) maar het kenteken was al binnen en de afspraak voor de levering kon eventueel naar donderdag. Dus ik ga hem morgen al halen *O*
Super _/-\o_
Ik word toch wel een beetje simpel van mijn dealer Broekhuis. Meerdere keren contact mee gehad en zij willen maar niet uitleveren omdat ze geen kenteken kunnen aanvragen. De e-call update is al gedaan en de auto is al binnen vanaf de 10e.

• F1dude
[...]

Wel goed nieuws dat er weer uitgeleverd mag worden!

• MarcelGo
Van het US forum, Nederlandse draadje:

Vandaag om 16.50 hebben de dealers een bericht gekregen dat ze per ommegaande een (instructie)brief electronisch krijgen inzake de e-call update (instructies). De update zelf zou eveneens klaargezet worden in Etis.
Als ze dan direct updaten en de platen aanvragen (lees hier betalen) kan je op zijn vroegst vrijdag rijden..

• jeroen366
MarcelGo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:45:
Van het US forum, Nederlandse draadje:

Vandaag om 16.50 hebben de dealers een bericht gekregen dat ze per ommegaande een (instructie)brief electronisch krijgen inzake de e-call update (instructies). De update zelf zou eveneens klaargezet worden in Etis.
Als ze dan direct updaten en de platen aanvragen (lees hier betalen) kan je op zijn vroegst vrijdag rijden..
Ben ik wel benieuwd of de update via gprs gaat op de auto’s die rondrijden?
Ik heb wel een update voorbij zien komen maar er staat nog wel ‘ update required ‘
We gaan het zien

• fletnix
[...]

Ik wil geen spelbreker zijn, maar juich niet te vroeg (vooral niet met Ford dealers).
Kreeg begin deze week te horen dat ik mijn auto vandaag kon ophalen; intussen weer opgebeld: toch maar weer niet en waarschijnlijk op z'n vroegst volgende week. De dealer wist overigens zelf niet om welke update het zou gaan, maar volgens hem was het een software update omdat hij dit op fora heeft gelezen |:(
Laatste Ford ever!!

• FreeMen
@fletnix , dit is toch wel echt een staaltje van onkunde zeg. Je vraagt je af hoe het straks gaat lopen als er echte issues zijn met iemand zijn MME, ik vrees dat als het een klein beetje tegen zit je hem heel lang kwijt zal zijn omdat ze bij de dealer geen idee hebben hoe deze auto te repareren.

• fletnix
FreeMen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:56:
@fletnix , dit is toch wel echt een staaltje van onkunde zeg. Je vraagt je af hoe het straks gaat lopen als er echte issues zijn met iemand zijn MME, ik vrees dat als het een klein beetje tegen zit je hem heel lang kwijt zal zijn omdat ze bij de dealer geen idee hebben hoe deze auto te repareren.
Ik ben benieuwd hoe betrouwbaar de MME zal zijn na enkele maanden/jaren. Nu al zo veel kinderziektes, slechte afwerkingen, knullige dealers, etc. Iemand in dit forum zei al dat Ford monteurs weinig kennis hebben van de MME. Ik houd mijn hart vast bij de eerste reparatie!
Ben toch blij dat ik hem lease; volgend jaar ga ik hem slijten aan een collega en een Polestar 3 bestellen. O-)

• FreeMen
lol, was even naar de kentekenregistraties aan het kijken en vroeg mij af waarom de ID3 niet in de top 30 stond ondanks dat je die erg veel tegen komt, denk dat ik het antwoord gevonden heb 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1v4-IIOUACDpXkrNmkIW-KoNno=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8vuNyVxXW59Y5w2iVzBSnceg.png?f=fotoalbum_large

• mgimli
  • Laatst online: 20-03-2022
he, ik ben even op zoek naar een eigenaar van een mach-e die voor mij wat wil nameten :)
ik heb de wens om een grote doos mee te kunnen nemen van 85*85*110 cm.... [een rolstoel]
denken jullie dat je die in de laadbak kan tillen dan ook nog steeds de klep kunnen sluiten?
(heb de achterbank niet nodig, de maat van de laadklep en inhoud van de laadbak kan ik alleen als liters vinden in de handleiding.. net te weinig info:)

plaatjes en foto's worden gewaardeerd met een meetlint :-p

[ Voor 6% gewijzigd door mgimli op 16-06-2021 19:32 ]

• m24

m24

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dr_9GleNxMhzIQJAr6fPENYJtc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bIyfHXq0cnMvWJNgDrlns9zR.jpg?f=fotoalbum_large

85cm hoog wordt het probleem... (maar ik ben nog zonder auto, dus kan niets opmeten voor je)

[ Voor 6% gewijzigd door m24 op 16-06-2021 20:28 ]

• MarcelGo
jeroen366 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:52:
[...]

Ben ik wel benieuwd of de update via gprs gaat op de auto’s die rondrijden?
Ik heb wel een update voorbij zien komen maar er staat nog wel ‘ update required ‘
We gaan het zien
Dat zou voor de e-call misschien wel kunnen maar voor paak staat er ook 1 klaar en daarvoor zul je toch naar de dealer moeten, en maar goed ook als ze de sleutel op afstand kunnen aanpassen kom je je auto niet meer in😳

Pagina: 1 ... 78 ... 180 Laatste