Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 76 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 17:28
FreeMen schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 14:35:
[...]

Bij mij is hij er (gelukkig) nog altijd vanaf sinds gisteren.
Ok Thanks Allemaal! Ik wacht rustig af (maar wel ongeduldig)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eddy E
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23-03 11:25
alex81 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 14:43:
[...]

Ik zag in de accessoires lijst een dashcam staan die exact hetzelfde eruit ziet als die in de app. Deze dient echter met een apart kabeltje aangesloten te worden rechts van de achteruitkijkspiegel. Ik begin te vermoeden dat die dashcam er los bij dient te worden aangeschaft??
Ik denk het ook optie 2421817 van Ford voor €296,-
https://1405b6084db0e95bf...ustang_Mach-E_09-2020.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Dit lijkt mij een beetje raar. De hele auto hangt vol met camera's a la Tesla. Ik ga er vanuit dat ze die in de toekomst gaan gebruiken voor o.a. Sentry mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
Ja inderdaad dat is de dashcam in kwestie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WyII9HHMSRjwbfMYPv5r_yWPEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z9lXECz7dzmxyJLkLlms7x57.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST-RS
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 28-10-2021
alex81 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 14:43:
[...]

Ik zag in de accessoires lijst een dashcam staan die exact hetzelfde eruit ziet als die in de app. Deze dient echter met een apart kabeltje aangesloten te worden rechts van de achteruitkijkspiegel. Ik begin te vermoeden dat die dashcam er los bij dient te worden aangeschaft??
Ik denk het wel, tussen de standaard uitrusting staat nergens voor NL dat er een dashcam in zit ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Net toch maar weer even gebeld met de dealer (wassink Venlo).
Ze hebben 3 auto's binnen gekregen gisteren, mijne helaas nog altijd niet.
Hij staat nu op volgende week dinsdag leveren en het viel hem op dat hij naar voren is gehaald, stond op eind volgende week. We zullen het maar als goed nieuws zien....

In totaal staan er nu 16 on hold bij de dealer waarvan hij zelf nog geen bericht heeft gehad of ze geupdate kunnen worden.

Het feit dat mijn auto nu door Ford NL voor de 16e is gezet betekent voor mijn gevoel wel dat de issue opgelost is.

Laatste hint die ik kreeg was trouwens in het kader van: Bel ons niet (meer), wij bellen u....
Ofwel, wij zijn het ook zat .... ;)

[ Voor 40% gewijzigd door FreeMen op 11-06-2021 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddy E
alex81 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 14:57:
[...]

Ja inderdaad dat is de dashcam in kwestie.
[Afbeelding]
https://www.ford-accessoi...g-comfort/dashcam/2421817
bijgaande link meer informatie over deze dashcam.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:11
makooy schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 10:29:
[...]

Ford NL en Ford USA hebben vanmiddag een meeting en daarin zal de lijst met issues/problemen besproken worden! Met een beetje geluk krijg ik einde dag de feedback en die zal ik met jullie delen :o
Zojuist 45minuten met mijn contactpersoon binnen Ford NL aan de telefoon gehangen na zijn call met een Team van Engineers.

De lijst is naar het hele team doorgestuurd, 1 engineer pakt de lead en gaat ze per punt nalopen/beantwoorden.
Over 3-4 weken heb ik weer contact met mijn contactpersoon en het is dan de bedoeling dat de engineers op zo veel mogelijk punten een reactie hebben gegeven.

Op dit moment heb ik de regels die ik aan Ford heb doorgegeven geblokkeerd voor aanpassen, mocht je een eerder ingevoerde regel willen aanpassen stuur mij dan een berichtje.

Wel kan je nog problemen/bugs invullen. Zodra de huidige lijst is beantwoord zal ik de nieuwe regels proberen bij de Engineers te krijgen.

---

Ook heb ik zo'n half uur met Ford Customer Center aan de telefoon gehangen mbt Alarmklasse. Ze zijn er mee bezig om uit te zoeken hoe het zit. Het probleem zit hem echter in de vertalingen tussen Nederlands > Duits > Engels waardoor het probleem "zoek" raakt. In Duitsland kennen ze de alarmklassen die wij hier hebben niet en snappen niet goed wat het probleem is.

Hopelijk heb ik hier ook binnen enkele weken antwoord op.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aboma
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 13:03
MarcelGo schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:47:
[...]

Ambiant lightning is alleen VOOR bij RWD

YouTube afspelen 2x draadloos lijkt me erg gevoelig, misschien met draadje beter?
Volgens mij loopt Android Auto helemaal via WIFI. De USB's in de auto zijn alleen laadpunten. Zonder wifi namelijk geen android auto volgens mij.

Ik merk wel dat Android auto nog niet helemaal stabiel is, maar ik krijg m'n vinger nog niet achter het probleem zoals @coconed het aangeeft. Lijkt te beginnen met storen als je de rit informatie tab gaat bekijken.

UPDATE:
Dit is zoals ik het heb ingesteld blijkbaar, het kan dus ook via de USB poort. Ga ik uitproberen om te zien of de storingen minder worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Aboma op 11-06-2021 17:03 ]

MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
makooy schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Ook heb ik zo'n half uur met Ford Customer Center aan de telefoon gehangen mbt Alarmklasse. Ze zijn er mee bezig om uit te zoeken hoe het zit. Het probleem zit hem echter in de vertalingen tussen Nederlands > Duits > Engels waardoor het probleem "zoek" raakt. In Duitsland kennen ze de alarmklassen die wij hier hebben niet en snappen niet goed wat het probleem is.

Iemand vroeg laatst waar een leasemaatschappij de auto verzekert, Arval bij mij.
Op de groene kaart staat: Greenval Insurance DAC in Dublin Ierland.

Tussenpersoon is Van Ameyde uit Rijswijk.

Misschien dat dit kan helpen bij het vinden van de juiste verzekering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coconed
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11:31
Aboma schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:24:
[...]

Volgens mij loopt Android Auto helemaal via WIFI. De USB's in de auto zijn alleen laadpunten. Zonder wifi namelijk geen android auto volgens mij.

Ik merk wel dat Android auto nog niet helemaal stabiel is, maar ik krijg m'n vinger nog niet achter het probleem zoals @coconed het aangeeft. Lijkt te beginnen met storen als je de rit informatie tab gaat bekijken.

UPDATE:
Dit is zoals ik het heb ingesteld blijkbaar, het kan dus ook via de USB poort. Ga ik uitproberen om te zien of de storingen minder worden.
Klopt inderdaad als je verder gaat in het scherm dat hij gaat haperen, krijg je daarna ook niet meer weg, via kabel vanmiddag geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
  • Laatst online: 15-09 08:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vXsMui3yv_t48nyYpgHRBOri5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9PrwzKTuGQOcwAjCNNyT42ZK.jpg?f=fotoalbum_large

Via dit scherm nog nooit een update gezien (en ook niet in de Fordpass app) .
Is er iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aboma
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 13:03
metalpro2021 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:55:
[Afbeelding]

Via dit scherm nog nooit een update gezien (en ook niet in de Fordpass app) .
Is er iets fout?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4kwZw3u6sRzLQx2cwNlU3i-gzEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ptguinjaSWphaFEB306QeFOo.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg net deze binnen, vroeg me ook al af of alles werkte.

MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWduQ8JI7RmMaEzv3mc2X86mixo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BxVhVOtmKHnWMkx58ES7yV5p.jpg?f=fotoalbum_large

Kom er dit weekend op terug bij de kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08 22:15
Vandaag contact gehad met de dealer. E-Call probleem is nog niet opgelost gaf hij aan. Auto’s die nu al rond rijden moeten langs de dealer om het probleem te verhelpen. Hij gaf aan mij op de hoogte te houden van updates. Ook gaf hij aan dat er nog steeds een uitlever stop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
makooy schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 15:53:
[...]

Zojuist 45minuten met mijn contactpersoon binnen Ford NL aan de telefoon gehangen na zijn call met een Team van Engineers.

De lijst is naar het hele team doorgestuurd, 1 engineer pakt de lead en gaat ze per punt nalopen/beantwoorden.
Over 3-4 weken heb ik weer contact met mijn contactpersoon en het is dan de bedoeling dat de engineers op zo veel mogelijk punten een reactie hebben gegeven.

Op dit moment heb ik de regels die ik aan Ford heb doorgegeven geblokkeerd voor aanpassen, mocht je een eerder ingevoerde regel willen aanpassen stuur mij dan een berichtje.

Wel kan je nog problemen/bugs invullen. Zodra de huidige lijst is beantwoord zal ik de nieuwe regels proberen bij de Engineers te krijgen.

---

Lekker bezig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Teak schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:47:
Vandaag contact gehad met de dealer. E-Call probleem is nog niet opgelost gaf hij aan. Auto’s die nu al rond rijden moeten langs de dealer om het probleem te verhelpen. Hij gaf aan mij op de hoogte te houden van updates. Ook gaf hij aan dat er nog steeds een uitlever stop is.
Zoals ik ook al van mijn dealer begreep is dat ze nog geen informatie hadden ontvangen rondom het updaten van de auto's. Ik denk dat de koerier nog onderweg is met de brief vanuit de USA... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Munro was erg tevreden met de MME in eerdere video's maar knapt volledig af op het Thermal system.
Komt dat niet bekend voor...?

Er zitten nog meer kabels/slangen in de frunk dat normaal onder een ICE motorkap 8)7 .
Verbaasd mij niks die koeling issues. De DC/AC converter zit helemaal ingebouwd en de kans dat er iets mis gaat bij één van de 36 (!!) slangen in de frunk is mega.

[ Voor 41% gewijzigd door FreeMen op 11-06-2021 22:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

FreeMen schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:03:
Munro was erg tevreden met de MME in eerdere video's maar knapt volledig af op het Thermal system.
Komt dat niet bekend voor...?

Er zitten nog meer kabels/slangen in de frunk dat normaal onder een ICE motorkap 8)7 .
Verbaasd mij niks die koeling issues. De DC/AC converter zit helemaal ingebouwd en de kans dat er iets mis gaat bij één van de 36 (!!) slangen in de frunk is mega.

[YouTube: Mach-E Thermal System Nightmare]
Daarom moet er ook altijd ijs in de frunk.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
m24 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:27:
[...]

Daarom moet er ook altijd ijs in de frunk.....
LMAO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWidow
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:07
FreeMen schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 15:05:
Net toch maar weer even gebeld met de dealer (wassink Venlo).
Ze hebben 3 auto's binnen gekregen gisteren, mijne helaas nog altijd niet.
Hij staat nu op volgende week dinsdag leveren en het viel hem op dat hij naar voren is gehaald, stond op eind volgende week. We zullen het maar als goed nieuws zien....

In totaal staan er nu 16 on hold bij de dealer waarvan hij zelf nog geen bericht heeft gehad of ze geupdate kunnen worden.

Het feit dat mijn auto nu door Ford NL voor de 16e is gezet betekent voor mijn gevoel wel dat de issue opgelost is.

Laatste hint die ik kreeg was trouwens in het kader van: Bel ons niet (meer), wij bellen u....
Ofwel, wij zijn het ook zat .... ;)
Mijn auto staat daar bij de dealer nu en ook on hold. Die was ook geheel onverwachts binnengekomen, na sinds half april al in Antwerpen te hebben gestaan. Voor mij staat hij op week 26 leveren. De indruk van niet bellen en mailen had ik ook al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Nieuwe gegevens toegevoegd aan de Europe Vessel tracking:

https://www.macheforum.co....5172/page-16#post-188825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
NightWidow schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 06:10:
[...]

Mijn auto staat daar bij de dealer nu en ook on hold. Die was ook geheel onverwachts binnengekomen, na sinds half april al in Antwerpen te hebben gestaan. Voor mij staat hij op week 26 leveren. De indruk van niet bellen en mailen had ik ook al gehad.
Week 26? Dat is nog 3 volle weken.... Mag toch hopen dat dat sneller gaat zijn anders mogen ze die van mij daar mooi bewaren tot 31-7 na de vakantie en heb ik de leasemij de opdracht hem ook niet eerder te betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:10
Mooie test weer van Edmunds, let wel dit is in een mix van snelheden/wegen

https://www.edmunds.com/c...pa-range-by-34-miles.html

SR RWD 422km :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7pDlkPOVgPw2AFQjHuWgEdFDIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7hlNAoCu0MfWkDv85GCxJFu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door MarcelGo op 12-06-2021 10:14 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST-RS
  • Laatst online: 28-10-2021
FreeMen schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:34:
[...]

Week 26? Dat is nog 3 volle weken.... Mag toch hopen dat dat sneller gaat zijn anders mogen ze die van mij daar mooi bewaren tot 31-7 na de vakantie en heb ik de leasemij de opdracht hem ook niet eerder te betalen.
Haha, een leasemaatschappij betaald altijd pas na levering, dus maak je daar geen druk om!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vixseboxse
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-10-2021
Ikke_Niels schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 12:11:
Is er ergens een site waar je wel fatsoenlijke release notes kan vinden van dat soort updates, want met simpel googlen kon ik niets vinden :)
In de categorie opvallende cosmetische aanpassingen kan ik melden dat de naam van de Drive Mode "Unbridled" gewijzigd is in "Untamed". Past ook wel iets beter bij een Mustang :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MME_Maurice
  • Laatst online: 02-07-2023
MarcelGo schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:09:

[Afbeelding]
Ik ervaar die goede actieradius ook, het lukt mij om 380-410 km met de auto te rijden (SR RWD + 19”).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
MarcelGo schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:09:

[Afbeelding]
MME_Maurice schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:51:
[...]

Ik ervaar die goede actieradius ook, het lukt mij om 380-410 km met de auto te rijden (SR RWD + 19”).
Ik snap serieus nog steeds niet hoe dat de meeste lukt.
Met 100% batterij staat er 370 in mijn scherm terwijl ik tegenwoordig gemiddeld 5,9kw/kwh rijdt of hoger. met 68kwh bruikbaar zou het 401km moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
vixseboxse schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:26:
[...]

In de categorie opvallende cosmetische aanpassingen kan ik melden dat de naam van de Drive Mode "Unbridled" gewijzigd is in "Untamed". Past ook wel iets beter bij een Mustang :)
Dank voor deze info!
Nu weet ik dat ook ik de updates krijg, maar alleen de notificaties ervan niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
makooy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:13:
[...]

[...]

Met 100% batterij staat er 370 in mijn scherm terwijl ik tegenwoordig gemiddeld 5,9kw/kwh rijdt of hoger. met 68kwh bruikbaar zou het 401km moeten zijn.
Heb je de boordcomputer gereset? Je max kilometers wordt aan de hand van je overall gebruik. Als ik me niet vergis. Mijn overall gebruik staat nu op gemiddeld 6.3 km/kW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:33
alex81 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:44:
[...]

Heb je de boordcomputer gereset? Je max kilometers wordt aan de hand van je overall gebruik. Als ik me niet vergis. Mijn overall gebruik staat nu op gemiddeld 6.3 km/kW.
Ik kom op 16kw per 100 km en 100% 431km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Weaked
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-08-2022
Oh jee ...week geen foutmeldingen over de auto in de app....update ota ontvangen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ackHDWfSYHW-UkeswwmJZQjbRlU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uyboWQ0s5U6yDigIT5W6hOnr.jpg?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
makooy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:13:
[...]

[...]

Vanochtend op de GOM 370km op 100%, leuke rit gereden, 230km en nog 190km op de GOM, ik zou me pas zorgen maken als je de km niet kan rijden en niet teveel van de GOM aantrekken😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
Ik zit gemiddeld op 4.8 (nu 4000km gereden ruim) maar zoals eerder gezegd rij ik altijd 130-135.
Vandaag 370km gereden en had nog een beetje over.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1gKR1IBa9Z0Ixso-ofpd3hZRSw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrBli0YHvuEk7W4BRzUi7YHQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQZybBIy02DcSuK7E3kJ2VqiYDM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sKWa4hDjjUDyalSxOJLAfHKc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V41CMm1f3H-QXznBFfDLnxLPEmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DcsHyiyEoZnEVg2k8bLQblJl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Mcie op 12-06-2021 19:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F1dude
Iemand dit gezien?

https://www.macheforum.co...-tracker-for-europe.6824/

https://whereismymache.herokuapp.com/

Geeft mij niet veel nieuws, behalve "Compound In" since 17-05 - misschien een alternatief voor F12(Wat bij mij niet werkt).

Zodra hij Antwerpen verlaat moet hij naar Compound out gaan? Weet iemand dat?

[ Voor 12% gewijzigd door F1dude op 12-06-2021 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooipah
  • Laatst online: 14-08-2021
Geen idee, van mij compound in sinds 26 april.
Ik weet dat hij op de 20ste gelost is vanaf de halifax en nu nog in antwerpen staat. Even kijken of iemand een andere status heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mache2021
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-07-2021
F1dude schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 21:02:
Iemand dit gezien?

Geeft mij niet veel nieuws, behalve "Compound In" since 17-05 - misschien een alternatief voor F12(Wat bij mij niet werkt).

Hier precies dezelfde status

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochem_van_raak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JoKmOqYAphwtrIkOMPF5er7I41E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R2Vkc7Xv8IByYsyEqXOeWxnJ.jpg?f=fotoalbum_large

In de Sheet staan de verschillende statussen, waarschijnlijk wachten ze op transport…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mache2021
jochem_van_raak schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 21:32:
[Afbeelding]

In de Sheet staan de verschillende statussen, waarschijnlijk wachten ze op transport…
We hopen het maar. Hoop hem voor het einde van de maand toch wel eindelijk hier te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vixseboxse
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-10-2021
Waarschuwing over het gebruik van de keypad op de deur: ik ging er van uit dat de deuren meteen weer op slot gingen nadat je de code gebruikt had, maar dit blijkt NIET het geval. Ook als je wegloopt en de lichten van de auto doven BLIJFT de auto van het slot. In de manual uiteindelijk de instructie gevonden wat je wel moet doen om de auto op slot te krijgen: op de keypad de 7-8 toets en de 9-0 toets tegelijkertijd ingedrukt houden. Erg makkelijk om te vergeten als je gewend bent dat de auto automatisch op slot gaat wanneer je wegloopt.

[ Voor 16% gewijzigd door vixseboxse op 12-06-2021 22:45 . Reden: Link vergeten ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Mache2021 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 21:30:
[...]

Hier precies dezelfde status
hier niet...

COMPOUND OUT () since 2021-06-10 17:29:00.0

sinds donderdagavond ... :?

Dealer gaf op vrijdag om 15:00 nog aan niks binnen te hebben maar ik weet dat ze om 16:00 weg zijn bij de lease afdeling. Hij zou dinsdag binnen moeten komen (vervroegd van eind volgende week) volgens VISTA maar hij zei ook dat hij mogelijk al onderweg zou kunnen zijn. Zou het nu dan eindelijk toch zover zijn...?

Op de 10e wel 6x een RS wijziging gehad waarvan de laatste om 16:00 en de hold is er nog steeds af.

Crossing fingers

NB, helaas heeft in Antwerpen niemand op OK willen drukken voor activatie }:O

[ Voor 66% gewijzigd door FreeMen op 12-06-2021 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen

Ik hoop het! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdebeuck
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09-11-2022
Welke zijn de volgende schepen die met MME naar Antwerp varen. De Grande New Jersey heeft net Antwerpen verlaten. De Lapis Arrow schijnt ook op komst te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
pdebeuck schreef op zondag 13 juni 2021 @ 09:01:
Welke zijn de volgende schepen die met MME naar Antwerp varen. De Grande New Jersey heeft net Antwerpen verlaten. De Lapis Arrow schijnt ook op komst te zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?

De website met schema’s van de schepen is al meerdere keren gedeeld en staat ook in de Google Sheets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
pdebeuck schreef op zondag 13 juni 2021 @ 09:01:
De Lapis Arrow is gisteren vertrokken vanuit Veracruz, en wordt de 30e verwacht in antwerpen. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen of er MME's aan boord zijn. Onze MME heeft gisteren wat leven getoond en stond al sinds 5-6 in Veracruz, maar vooralsnog staat hij in Compound IN.

Ik zal het de komende dagen even in de gaten houden of er iets veranderd, dan kunnen we in ieder geval met enige zekerheid zeggen dat er MME's aan boord zijn.

Voorlopig zijn de Grande Halifax en Lapis Arrow onderweg naar Antwerpen en moeten de Grande Florida en Grande Mirafiori, Veracruz nog aan doen.

Wanneer ik de shipment nummers tegen de VIN van onze MME wegzet staat de auto in ieder geval niet op de Halifax. Op zich logisch want die is rond de bouwdatum vertrokken vanuit Veracruz.

[ Voor 10% gewijzigd door TIGER1125 op 13-06-2021 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
  • Laatst online: 09:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNDUDz7BJBOI4fCcmCKotvkz_eg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSd4VROMBqbcYNe8l0BW4o2F.jpg?f=fotoalbum_large
@makooy neem dit ook even mee in de comm. met Ford.nl 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
rvee schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:42:
[Afbeelding]
@makooy neem dit ook even mee in de comm. met Ford.nl 😇
Probeert Ford te communiceren met zijn klanten??

Alleen een 5 wkn en 2500 km te laat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdebeuck
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09-11-2022
Alvast bedankt. De mijne is op 06 Mei geproduceerd volgens de dealer hier in België, maar heb geen VIN. nummer. De dealer beweert dat hij op 17 juli bij hen zal zijn.
De wagen werd besteld begin juli 2020.
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 06:47
Dit moet toch een gigantisch probleem worden daar in Antwerpen? Hoeveel auto's kunnen ze daar kwijt?

Binnen no-time zitten ze daar aan de maximale capaciteit als niets mag worden uitgeleverd. Hopelijk blijven ze vasthouden aan fifo als er capaciteit issues ontstaan.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
FreeMen schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 23:29:
[...]

hier niet...

COMPOUND OUT () since 2021-06-10 17:29:00.0

sinds donderdagavond ... :?

Dealer gaf op vrijdag om 15:00 nog aan niks binnen te hebben maar ik weet dat ze om 16:00 weg zijn bij de lease afdeling. Hij zou dinsdag binnen moeten komen (vervroegd van eind volgende week) volgens VISTA maar hij zei ook dat hij mogelijk al onderweg zou kunnen zijn. Zou het nu dan eindelijk toch zover zijn...?

Op de 10e wel 6x een RS wijziging gehad waarvan de laatste om 16:00 en de hold is er nog steeds af.

Crossing fingers

NB, helaas heeft in Antwerpen niemand op OK willen drukken voor activatie }:O
100% dat hij onderweg is, alle signalen staan voor jou op groen (mag ook wel!)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Luffbra
Gaaf laadstation in Zwitserland. Nu nog een mooie Mustang ervoor😜

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_34RO6VMWu96U_raOPUg22ifdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/INu9Izi2sYZTigE6zzBYiFqq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MachE
  • Laatst online: 11-07-2021
Iemand dit gezien?

Staat er gewoon: DEALER DELIVERY (VehicleAtFinalDestination) since 2021-06-10 09:25:00.0

Morgen maar eens bellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
MachE schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:07:
[...]

Staat er gewoon: DEALER DELIVERY (VehicleAtFinalDestination) since 2021-06-10 09:25:00.0

Had je nog niet verwacht? Wanneer zou je hem krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachE
F1dude schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:36:
[...]

Had je nog niet verwacht? Wanneer zou je hem krijgen?
Geen verwachting... laatste keer is de datum van 29-05 verdwenen zonder nieuwe datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
[...]

Ook lekker van je dealer dat hij er al 3 dagen staat maar niet even belt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasoul
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02
MachE schreef op maandag 14 juni 2021 @ 00:33:
[...]

Geen verwachting... laatste keer is de datum van 29-05 verdwenen zonder nieuwe datum
Bij mij exact hetzelfde ook DEALER Delivery op de 10e???
Ben benieuwd wat de dealer zegt, het zal wel niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ze hebben vast niet gebeld onder het mom van: ze mogen toch niet uitgeleverd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
[...]

Haha dat zou top zijn toch? Hier nog compound in maar hopelijk verandert dat snel naar out, na alle RS data veranderingen vorige week. Reed gisteren in een Model 3 samen met een vriend langs een Mach E op de snelweg, en hij was onder de indruk. Blijft een dikke bak om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
Even een vraag, kun je in de Ford app zien of de auto is gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy E
Mcie schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:12:
Ik zit gemiddeld op 4.8 (nu 4000km gereden ruim) maar zoals eerder gezegd rij ik altijd 130-135.
Vandaag 370km gereden en had nog een beetje over.[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoi Ik heb 3 vragen:
ik zie dat er 0% van het stroom verbruik naar je buiten temperatuur is gegaan ik heb daar soms wel 8% staan..weet iemand precies wat hiermee wordt bedoeld ( pagina 120 van de manual wordt ik niet wijzer van) en bij jou is het 0% omdat de eerste temperatuur regeling is en lijkt mij dit het verbruik van de airco.

Op het grote scherm wordt rechts boven in ook de temperatuur aangegeven bij mij stond hij gisteren middag rond 13:00 op 17 graden.... lijkt mi niet echt relevant als hij buiten op straat in de zon staat geparkeerd... is dat bij de gene die de Mach-E ook hebben dit ook het geval?

Ik hoor ook veel dat een aantal rijders last hebben van geluid overlast met laden dat heb ik niet ook niet op de 22KW lader op de zaak. maar zodra ik hem start gaat de clima control werken de klepjes voor open maar het geluid lijkt wel een vliegtuig die gaat opstijgen... ventilator maak wel veel lawaai horen de berijders dit ook?
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Eddy E schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:43:
[...]

Ik hoor ook veel dat een aantal rijders last hebben van geluid overlast met laden dat heb ik niet ook niet op de 22KW lader op de zaak. maar zodra ik hem start gaat de clima control werken de klepjes voor open maar het geluid lijkt wel een vliegtuig die gaat opstijgen... ventilator maak wel veel lawaai horen de berijders dit ook?
Thanks!
Dat geluid wat jij hebt bij de airco is precies wat er ook gebeurt bij het laden bij sommige. Waarom bij de ene wel en andere niet is de grote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasoul
Is er al iets meer bekend of Ford de 16e gaat halen met de eCall fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolfree
  • Laatst online: 31-07 19:53
Luffbra schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:21:
Even een vraag, kun je in de Ford app zien of de auto is gesloten?
Je krijgt een melding via de Ford App als je voertuig gesloten is nadat je er vandaan bent gelopen en de auto automatisch sluit.. Ik zie niet direct in de App een indicatie dat het voertuig gesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Lasoul schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:57:
Diverse auto's zijn a geupdate en vertonen geen "hold" melding meer. Ik denk dat het een veilige aanname is dat het probleem al is verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Lasoul schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:57:
Zover de informatie strekt is deze al opgelost en zijn er auto's in Antwerpen vorige week al geupdate. Mijn auto is van de hold af sinds vorige week dinsdag.

Lijkt er alleen op dat de dealers nog geen groen licht hebben gekregen om zelf te updaten. Althans, de eerste melding daarvan moet nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
Tolfree schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:58:
[...]
Je krijgt een melding via de Ford App als je voertuig gesloten is nadat je er vandaan bent gelopen en de auto automatisch sluit.. Ik zie niet direct in de App een indicatie dat het voertuig gesloten is.
Klopt ja, al krijg ik dat berichtje volgens mij niet altijd...zal er eens op letten...
De de audi van een vriend van me zie je in de app of hij is afgesloten...simpel en handig...bij de mercedes van m'n pa ook...

Wat zouden ze bedoelen met dubbel te vergrendelen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMe7es-GPnsYq7TI3v34aaMjheY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZEICkrIk8tXtvs18NK2FXbPM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MachE
[...]

Auto staat inderdaad sinds vorige week bij de dealer. Binnen 14 dagen rijklaar ervan uitgaande dat de uitleverstop er dan af is (zit er nu nog op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
MachE schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:18:
[...]

Auto staat inderdaad sinds vorige week bij de dealer. Binnen 14 dagen rijklaar ervan uitgaande dat de uitleverstop er dan af is (zit er nu nog op).
14 dagen is best lang, welke dealer heb jij en heb je het zelf gecontroleerd op ETIS of zegt de dealer dat?

[ Voor 7% gewijzigd door FreeMen op 14-06-2021 10:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RudiP
  • Laatst online: 11-09 08:04
Etis zegt nu bij mij het volgende!

21C16 - MUSTANG MACH-E ECALL SOFTWARE UPDATE REQUIRED

geen HOLD meer

[ Voor 9% gewijzigd door RudiP op 14-06-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem_van_raak
Bij mij ook geen HOLD meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
RudiP schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:46:
Etis zegt nu bij mij het volgende!

21C16 - MUSTANG MACH-E ECALL SOFTWARE UPDATE REQUIRED

geen HOLD meer
Ok, nieuwe melding nieuwe kansen. De vraag is hoe Ford er mee om gaat. Ik denk eerst updaten dan pas vrijgeven.

De mijne heeft geen hold en geen melding dus lijkt echt geupdate te zijn.

Nog uit te voeren service-acties (FSA's)
Geen Campaignbericht(en) gevonden

Nu nog aankomen bij de dealer, doet er lang over om van Antwerpen bij de dealer te komen... :?

[ Voor 14% gewijzigd door FreeMen op 14-06-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudiP
FreeMen schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:00:
[...]

Ok, nieuwe melding nieuwe kansen. De vraag is hoe Ford er mee om gaat. Ik denk eerst updaten dan pas vrijgeven.

Nu nog aankomen bij de dealer, doet er lang over om van Antwerpen bij de dealer te komen... :?
ik had een aflever afspraak staan vandaag om 10.00u. Die is vorige week gecanceld. Het ligt inderdaad aan de dealer hoe snel ze nu gaan schakelen. Er zijn nog 20 wachtenden voor u? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

FreeMen schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:00:
[...]

hier hetzelfde..... waiting for compound out......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
m24 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:09:
[...]

hier hetzelfde..... waiting for compound out......
Daar staat ie dus al op sinds donderdag avond... beetje vreemd tenzij die status niet zo real time is als hij lijkt (F12 compound statussen schijnen ook een dag of 2-3 achter te lopen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 19:19
Eddy E schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:43:
[...]

Hoi Ik heb 3 vragen:
ik zie dat er 0% van het stroom verbruik naar je buiten temperatuur is gegaan ik heb daar soms wel 8% staan..weet iemand precies wat hiermee wordt bedoeld ( pagina 120 van de manual wordt ik niet wijzer van) en bij jou is het 0% omdat de eerste temperatuur regeling is en lijkt mij dit het verbruik van de airco.
Volgens mij is dat de temperatuur regeling van het accupakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
RudiP schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:04:
[...]

ik had een aflever afspraak staan vandaag om 10.00u. Die is vorige week gecanceld. Het ligt inderdaad aan de dealer hoe snel ze nu gaan schakelen. Er zijn nog 20 wachtenden voor u? :?
De vraag is, kan de dealer het al zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasoul
Net de dealer gebeld (Broekhuis) en de auto is inderdaad binnen (status: Dealer delivered). Ze hebben nog niet gebeld omdat er nog steeds een afleverstop is en de eCall fix nog niet binnen is.

Ze bellen me terug zodat de fix er is en dan kan er een afspraak worden ingepland. Ze hebben echter zoveel auto's er nog staan die moeten worden afgeleverd dus dat zal wel even duren. Normale tijd die ze reserveren voor afleveren is 10 werkdagen..... pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachE
FreeMen schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:39:
[...]

14 dagen is best lang, welke dealer heb jij en heb je het zelf gecontroleerd op ETIS of zegt de dealer dat?
Broekhuis Zeist, ze meoten veel MME's uitleveren. Op ETIS is de melding er bij mij al sinds vorige week af, maar dealer geeft aan dat de afleverstop nog voor alle MME's van kracht is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddy E
Luffbra schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:14:
[...]

Klopt ja, al krijg ik dat berichtje volgens mij niet altijd...zal er eens op letten...
De de audi van een vriend van me zie je in de app of hij is afgesloten...simpel en handig...bij de mercedes van m'n pa ook...

Wat zouden ze bedoelen met dubbel te vergrendelen?[Afbeelding]
Mbt vergrendellen staat het e.a op pagina 55 van de manual ontgrendelen in twee fasen maar dat heeft te maken met eerst de voorportieren open en dan pas de achter portieren. en ik denk dat het te maken heeft met pagina 72 en 76 maar helemaal ben ik er nog niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudiP
FreeMen schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:13:
[...]

De vraag is, kan de dealer het al zelf.
en waarom geen OTA update? Dat is toch de kracht daarvan?
Moeten we straks steeds naar de dealer als er weer iets verbeterd moet worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 11:32
Eddy E schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:15:
[...]

Mbt vergrendellen staat het e.a op pagina 55 van de manual ontgrendelen in twee fasen maar dat heeft te maken met eerst de voorportieren open en dan pas de achter portieren. en ik denk dat het te maken heeft met pagina 72 en 76 maar helemaal ben ik er nog niet uit....
Mijn focus had "double lock" ook al. Zal dus wel hetzelfde werken.

Double-locking is an additional anti-theft device and can only be activated if the ignition is switched off and the driver's door is fully closed. Double locking ensures that opening the vehicle from the inside (e. g. after glass breakage) is no longer possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
Lasoul schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:14:
Net de dealer gebeld (Broekhuis) en de auto is inderdaad binnen (status: Dealer delivered). Ze hebben nog niet gebeld omdat er nog steeds een afleverstop is en de eCall fix nog niet binnen is.

Ze bellen me terug zodat de fix er is en dan kan er een afspraak worden ingepland. Ze hebben echter zoveel auto's er nog staan die moeten worden afgeleverd dus dat zal wel even duren. Normale tijd die ze reserveren voor afleveren is 10 werkdagen..... pfff
Gaat sneller dan je denkt, die 10 werkdagen is voor hun om de workload te spreiden en het feit dat ze ook moeten wachten op zaken die niet in-company gebeuren. Zal uiteindelijk wel een vast "ploegje" op gezet worden om de uitlevering op gang te krijgen.

Het kenteken duurt ook 2-3 dagen wanneer ze die zelf niet gaan ophalen. De dealers waar ik tot nu toe auto's heb gekocht hadden allemaal externe bedrijven om de auto schoon te maken, te poetsen e.d. ben je weer 2-3 dagen kwijt afhankelijk van de drukte daar.
RudiP schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:16:
[...]

en waarom geen OTA update? Dat is toch de kracht daarvan?
Moeten we straks steeds naar de dealer als er weer iets verbeterd moet worden?
Ben ik ook benieuwd naar, kan me alleen voorstellen dat of de fix nog niet OTA uitgerold kan worden, of het een onderdeel is dat niet een OTA update kan krijgen.

Aan de andere kant, de berichten die we tot nu toe gelezen hebben waren toch dat de reeds rijdende MME's waarschijnlijk een OTA update kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

FreeMen schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:12:
[...]

Daar staat ie dus al op sinds donderdag avond... beetje vreemd tenzij die status niet zo real time is als hij lijkt (F12 compound statussen schijnen ook een dag of 2-3 achter te lopen).
voor mij vrijdag ochtend..... hopelijk deze week in ieder geval naar de dealer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
m24 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:46:
[...]

voor mij vrijdag ochtend..... hopelijk deze week in ieder geval naar de dealer....
Ah ok, dan ben ik inderdaad benieuwd hoe dat zit want je zou verwachten dat na compound out de auto toch binnen een paar uur bij de dealer zou moeten arriveren maar kennelijk werkt het anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Bij mij geen Hold meer enkel inderdaad software update required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
Meester_J schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:25:
[...]
Mijn focus had "double lock" ook al. Zal dus wel hetzelfde werken.

Double-locking is an additional anti-theft device and can only be activated if the ignition is switched off and the driver's door is fully closed. Double locking ensures that opening the vehicle from the inside (e. g. after glass breakage) is no longer possible.
Thanks!
Als ik wegloop terwijl motor uit staat en alle deuren zijn dicht, dan zou de auto toch in dubbel lock-stand moeten?
Maar dan zou ik dit berichtje niet moeten krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Luffbra schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:04:
[...]

Thanks!
Als ik wegloop terwijl motor uit staat en alle deuren zijn dicht, dan zou de auto toch in dubbel lock-stand moeten?
Testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Luffbra schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:04:
[...]

Thanks!
Die dubbel lock vereist dus een fysieke actie om te voorkomen dat je je kind opsluit door weg te lopen?

Of gelijk bij sluiten op slotje klikken op de deurstijl...

[ Voor 7% gewijzigd door MarcelGo op 14-06-2021 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 11:32
Je zou het kunnen testen met iemand in de auto. Dat scheelt een raampje intikken. Ben bang dat je dit alleen op een rwd kunt doen, want bij een awd zit er een bewegingsmelder op het alarm hadden we geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
of op slot, raampje naar beneden via app en dan kijken of deze opgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derknl
  • Laatst online: 17-11-2022
F1dude schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:03:
[...]

Bij mij geen Hold meer enkel inderdaad software update required.
Bij mij ook geen onhold meer via ford etis.
Dealer weet nog van niets en zegt is nog onhold.
Ford Nederland moet wel z'n dealers ff informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem_van_raak
Derknl schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:01:
[...]

Bij mij ook geen onhold meer via ford etis.
Dealer weet nog van niets en zegt is nog onhold.
Ford Nederland moet wel z'n dealers ff informeren.
Ford NL en überhaupt iemand informeren 😂😂😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RensJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-08 15:32
RensJ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:35:
Vreselijk dit... Zout in de wonden.....

Ik heb vanaf mijn werkplek zicht op de parkeerplaats van Nefit. Staat daar sinds gisteren gewoon een Mach-e in Iconic Silver te shinen....

Mijn levering pas half juni.[Afbeelding]
Het wordt steeds erger 8)7 ... 559 dagen en hij is er nog niet en dan staan er gewoon 2 op de parkeerplaats waar je op uit kijkt....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORzuoHsHEDvIcC0GmUakc5uGKZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M1Wav0PKkmxmcNK2Yss438kH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
@RensJ zuur hoor.

Sidenote, ik zie daar een ford forcus en een citroen, beide "wit". Ik hoop zo dat dat niet de wit van de MME is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

RensJ schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:11:
[...]

Het wordt steeds erger 8)7 ... 559 dagen en hij is er nog niet en dan staan er gewoon 2 op de parkeerplaats waar je op uit kijkt....

[Afbeelding]
de buurt knapt er wel van op..... maar het steekt wel.....het gaat allemaal veel te traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Zojuist

"vehicleDateTime":"2021-06-02T13:49:53Z" -> "vehicleDateTime":"2021-06-14T13:06:38Z"
"tappsDateTime":"2021-06-10T13:39:22.955Z"} ->"tappsDateTime":"2021-06-14T11:06:41.910Z"

Vehicledatetime = onze tijd, tapps kennelijk UTC tijd (-2 uur)

en jawel

"lifeCycleMode":"NORMAL" -> "lifeCycleMode":"TRANSPORT"

En dat allemaal icm COMPOUND OUT () since 2021-06-10 17:29:00.0

[ Voor 64% gewijzigd door FreeMen op 14-06-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
RensJ schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:11:
[...]

[Afbeelding]
Staat er 1 aan de lader, kan je die horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mache2021
FreeMen schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:22:
Zojuist

"vehicleDateTime":"2021-06-02T13:49:53Z" -> "vehicleDateTime":"2021-06-14T13:06:38Z"
"tappsDateTime":"2021-06-10T13:39:22.955Z"} ->"tappsDateTime":"2021-06-14T11:06:41.910Z"

Vehicledatetime = onze tijd, tapps kennelijk UTC tijd (-2 uur)

en jawel

"lifeCycleMode":"NORMAL" -> "lifeCycleMode":"TRANSPORT"

En dat allemaal icm COMPOUND OUT () since 2021-06-10 17:29:00.0
Precies hetzelfde hier, alleen dan compound in

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Tristen01
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-07 10:30
YEAH Zojuist een persoonlijk video boodschap van de dealer ontvangen. De auto is vanochtend bij hun geleverd, de update/controle is al gedaan in Antwerpen (heeft hij nagevraagd bij Ford). Verwachte levering; Vrijdag!
Pagina: 1 ... 76 ... 179 Laatste