Bij mij staan er geen service acties op o.i.d.. Die hebben er overigens ook helemaal niet opgestaan in de afgelopen 1-2 weken. Hij staat overigens nog wel in Veracruz

maar je zou verwachten wanneer er een algemene terugroepactie open staat deze voor allemaal open zou staan zodat ze niet met het probleem Antwerpen kunnen verlaten.
Zou overigens nog wel kunnen dat de bouwdatum een rol speelt, ik las op het mach-e forum dat de terugroepactie auto's van voor 1-6 betrof?
Aanvulling:
Ik heb eens op de VIN van 1 van onze bedrijfswagens gekeken, daar staan 2 terugroepacties open.

Ik zal volgende week eens bellen hoe het daar dan mee zit.
Op het mach-e forum wordt overigens gesproken, over het feit dat er al iemand is geïnformeerd over het feit dat de fix al wordt uitgerold in Antwerpen.
Interestingly @Iwantonenow Lauren was told by Nicola Webster (Ford Exec Office) that the eCall fix is already being applied to the cars in Antwerp.
Dus misschien toch kans dat er op korte termijn weer uitgeleverd kan gaan worden, en dat er de 16 nog een OTA fix plaatsvind voor de auto's die Antwerpen al verlaten hebben?
[
Voor 21% gewijzigd door
TIGER1125 op 10-06-2021 15:38
]