MachE schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:05:
[...]
Ja, ik had vorig jaar al afstand genomen van de MME, en lang getwijfeld over de Polestar of een 2 jaar oude Model X... Toch ben ik weer gezwicht voor de MME. Met name de vormgeving en de 'hoeveelheid' auto voor de prijs (in vergelijking tot de Polestar) hebben me doen terugkomen. De Skoda Enyaq kwam nog het dichtste bij, maar zou niet sneller geleverd kunnen worden (dacht ik toen).
Ik ben zaterdag wezen kijken bij de enyaq en wat een mooie premium auto zeg. Er stond een auto met alles erop en eraan en kost hetzelfde als de mme. En uit voorraad leverbaar! Ze hebben er gewoon al ruim 900 op kenteken staan he! Als ford zo door gaat dan halen ze die 900 voor het eind van het jaar niet. Kom Ford Nederland laat nu je spierballen eens zien en geen braafste jongetje van de klas. Die vikkingen halen ze gewoon op met 2 boten en hebben er al bijna 4000! En suffertje nederland 300-400.
Zeg gewoon we halen ze nu op. De klanten hebben nu echt te lang gewacht en niet aankomen zetten met een lullig dealer wijntje als het toch nog zover mag komen. Nee jullie moeten de kopers! Nu informeren ieder persoonlijk. Een brief een mail een belletje jullie hebben de gegevens. En geen stomme doorschuif mail zoals jullie mij stuurden dat de dealer de exacte data weet. Lulkoek de dealer ziet alleen elke keer als de eta er bijna is oeps weer 2 weken verder.
Ik heb al eerder gezegd als hij eind mei niet komt dan kijk ik verder. Maar elke info dan heb je weer zoiets van nog 2 weken dan komt ie echt. Nu al maanden aan het lijntje. En velen met mij. Ford doe iets en anders zouden wij als groep maar iets in de media moeten gaan plaatsen dat de soul van de mme ver te zoeken is.
De kopers die hun auto op de grande houston hadden staan zijn helemaal het wachten beu. Het eerste op de kade in antwerpen maar achteraan gepleurd en maanden niet na omkjjken.
Ford Nederland als jullle meelezen en hopelijk doen julie dat laat deze week wat horen naar jullie kopers en dealers. We praten over serieus geld wat zo'n auto kost maar jullie gaan er mee om of je een bol.com pakketje zit te verwachten. Stel de kopers iets in het vooruitzicht , stuur een sorry kaart met een attentie en leg het uit maar doe iets. Er is toch een marketing afdeling? Of werken die ook thuis en gaat dit alles langs ze heen ofzo?