Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 61 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:35
Luffbra schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:46:
Vandaag dealer gesproken, auto is gisteren binnengekomen 8)

Dinsdag gaan ze kenteken aanvragen en die zal na vijf werkdagen daar zijn...dus maandag de 31e ophalen ingepland _/-\o_ :P

#Halifax
Benieuwd of er enige logica zit in de rs data, bij jou veel activiteit op de 18e bij mij op de 19e. Volgens Vista zou hij begin volgende week binnen moeten komen. Jammer van 2e Pinksterdag maandag dus hopelijk dinsdag of woensdag maar gezien de ervaring wellicht ook helemaal niet volgende week.

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 22-05-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Vraagje aan degene welk al de MME hebben ontvangen en specifiek vanuit Wassink, worden ze afgeleverd met standaard kentekenplaaten (platte letters/cijfers) of met luxe kentekenplaaten (opgelegde letters/cijfers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
FreeMen schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:10:
[...]
Benieuwd of er enige logica zit in de rs data, bij jou veel activiteit op de 18e bij mij op de 19e. Volgens Vista zou hij begin volgende week binnen moeten komen. Jammer van 2e Pinksterdag maandag dus hopelijk dinsdag of woensdag maar gezien de ervaring wellicht ook helemaal niet volgende week.
{"tappsResponseTemplate":{"vin":"","status":200,"lifeCycleModeStatus":{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":2487,"vehicleDateTime":"2021-05-18T10:13:48Z","tappsDateTime":"2021-05-18T12:42:09.461Z"}},"vinFeature":{"vin":"","radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-05-22T15:46:47.273","packageCode":"RMVS_PK00201","model":"CX727"}}

PTI 12 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Bij mij is vehicledatetime verandert op de 13e, toen weer op de 18e 's avonds, 19e ochtend en 's middags nogmaals. Daarna niets meer.

Het feit dat die van jouw niet meer is verandert tussen de 18e en aankomst bij dealer op de 21e zegt iig dat deze datum alleen verandert in Antwerpen of dealer bij een specifieke activiteit aan de auto want hij verandert kennelijk niet als hij simpelweg actief is of rijdt.

Time will tell.

[ Voor 49% gewijzigd door FreeMen op 22-05-2021 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-06-2023
MarcelGo schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:08:
Ik wilde de instellingen voor het alarmsysteem veranderen ivm hond die soms achterblijft in de auto maar kan deze niet vinden..(het gaat mis bij 3. Druk op alarminstallatie, die staat er niet tussen🙃)

[Afbeelding]
Bij mij staat tie er ook niet tussen. Is dit dan type afhankelijk? Ik heb sr rwd met tp+. Misschien dat alleen de first editions er mee zijn uitgerust?? Of dat dit ook via een OTA op een later tijdstip als optie wordt toegevoegd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20:08
FreeMen schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:17:
Vraagje aan degene welk al de MME hebben ontvangen en specifiek vanuit Wassink, worden ze afgeleverd met standaard kentekenplaaten (platte letters/cijfers) of met luxe kentekenplaaten (opgelegde letters/cijfers)?
Ik heb de gewone letters 😯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra
Ik heb specifiek gevraagd voor luxe kentekenplaten en geen stickers, kentekenplaathouder etc met dealer info...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rvee
[...]als ik tijd instel op 24-uurs notatie dan ook in de navigatie graag…prutsers

Ok, dit lijkt me een bug :-)
Is workaround voor 😇
Stel 24h klok in.
Ga naar routeplanner/instellingen en zoek naar reset instellingen naar standaard.
(Oke nu staat alles in het Engels maar de 24h is weer wel😎)
Instellen op nl. Ga naar voertuig/instellingen/taal
Kies engels en wacht even tot de dame roept dat het aangepast is. Nu in menu leiden voor nederlands en vola routeplanner nl en 24h 💪

[ Voor 38% gewijzigd door rvee op 22-05-2021 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik zit niet bij wassink maar heb aangegeven bij broekhuis dat ik luxe wil, was geen probleem en denk dat ze dit sws voor een auto boven de 50k doen (er zit maar euro 10 verschil tussen de normale en luxe platen). Kenteken aanvragen bij de rdw is 1 en dan krijg je je kenteken. Vervolgens laten ze ze ergens dichtbij printen/ drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Maurice_S schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:38:
[...]

Ik zit niet bij wassink maar heb aangegeven bij broekhuis dat ik luxe wil, was geen probleem en denk dat ze dit sws voor een auto boven de 50k doen (er zit maar euro 10 verschil tussen de normale en luxe platen). Kenteken aanvragen bij de rdw is 1 en dan krijg je je kenteken. Vervolgens laten ze ze ergens dichtbij printen/ drukken.
Ah ok, dus je kan hem evt. ook nog "upgraden" naar luxe achteraf. Toch maar even contact opnemen met de dealer volgende week voor de zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:26
alex81 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:27:
[...]

Bij mij staat tie er ook niet tussen. Is dit dan type afhankelijk? Ik heb sr rwd met tp+. Misschien dat alleen de first editions er mee zijn uitgerust?? Of dat dit ook via een OTA op een later tijdstip als optie wordt toegevoegd??
De dealer kon het in de showroom auto ook niet vinden, ik vermoed een software foutje...hoor dinsdag meer.

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
MarcelGo schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:56:
[...]

De dealer kon het in de showroom auto ook niet vinden, ik vermoed een software foutje...hoor dinsdag meer.
Ben benieuwd wat de dealer erover te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosetree
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-08 22:30
rvee schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:34:
[...]

Kan je aanpassen bij instellingen/voertug/sloten.
Waarschuwing bij vergrendelfout uitzetten.
Helaas, die heb ik al uitgezet. De dubbele claxon is er nog steeds (in ieder geval voor de bestuurderskant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosetree
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-08 22:30
Waps61 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:29:
[...]

ik rij niet in een vrachtwagen, laat me die *knip* toeter uitzetten als ik achteruit rij

Is bij de wet verplicht; alle PHEV's en BEV's hebben dit. Over het volume valt te redetwisten
Nee, het is bij wet verplicht dat ze een geluid maken (meestal zoemend, wat de MME ook doet) bij snelheden onder 20km/uur. Het is niet nodig om als een vrachtwagen een achteruitrij-piep te hebben.

- als ik lane assist uitzet, zet het dan *knip* niet elke keer weer aan bij opnieuw starten. De functie werkt *knip* (stuurt teveel tegen) dus ik wil em uit

Dat is bij alle PHEV's en BEV's zo
Mijn model S deed dit zeker niet. Enkel als ik autopilot aanzette moest ik doorsturen om van baan te wisselen. Zo hoort het ook. Uit moet uit blijven.

De autopilot van Tesla is ook ruk, dus als je 8 jaar hebt afgekeken is deze ook ruk })
Die van Tesla vond ik prima en het is eenvoudig aan en uit te zetten en je hoeft er geen 7 functies apart voor in te stellen. Enkel 2 tapjes aan de handel en klaar. Ford heeft het door techneuten laten ontwerpen, niet door UX-ers

Heb je toevallig je verkeersborden herkenning aan staan?
Ja en dat zou niet uit mogen maken. Het komt waarschijnlijk door de hogere snelheid die ik toelaat. Hij verhoogd en willekeurig namelijk de maximum snelheid + mijn ingestelde toegestane overschrijding. Het lijkt me vrij onwenselijk als je zelf een snelheid hebt ingesteld dat de auto zelf bedenkt dat het een andere snelheid mag zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door rosetree op 22-05-2021 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickie070
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-05-2022
rvee schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:36:
[...]

Klopt niet helemaal. Als de bijrijder uitstapt als de auto aan staat toetert deze ook 2x. Gister nog ervaren. Of dit normaal is of een bug weet ik niet 😬
Klopt wel, zojuist ervaren. Was uitgestapt bij een fast charger, sleutel zat in mn jaszak en deauto stond nog aan (nog de tesla gewend, die heeft geen aan uit knop). Auto toeterde ook als een malle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-09 16:01
rosetree schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:44:
[...]

Nee, het is bij wet verplicht dat ze een geluid maken (meestal zoemend, wat de MME ook doet) bij snelheden onder 20km/uur. Het is niet nodig om als een vrachtwagen een achteruitrij-piep te hebben.
Ook verplicht bij achteruitrijden ik citeer ANWB site"
Om die reden heeft de Europese Unie bepaald dat alle nieuwe elektrische auto’s -ook hybride-auto’s die deels volledig elektrisch kunnen rijden- een duidelijk hoorbaar continu geluid moeten maken als ze zachter dan 20 kilometer per uur rijden. Dat geluid moet, op 2 meter afstand gemeten, minimaal 56 en maximaal 75 dB(A) zijn. Bij een hogere snelheid maken de banden zoveel afrolgeluid dat je een elektrische auto ook moet horen zonder kunstmatig geluid. Ook bij het achteruit rijden moet een elektrische auto geluid maken om omstanders te attenderen op zijn aanwezigheid." Bron:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Waps61 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:43:
[...]

Ook verplicht bij achteruitrijden ik citeer ANWB site"
Om die reden heeft de Europese Unie bepaald dat alle nieuwe elektrische auto’s -ook hybride-auto’s die deels volledig elektrisch kunnen rijden- een duidelijk hoorbaar continu geluid moeten maken als ze zachter dan 20 kilometer per uur rijden. Dat geluid moet, op 2 meter afstand gemeten, minimaal 56 en maximaal 75 dB(A) zijn. Bij een hogere snelheid maken de banden zoveel afrolgeluid dat je een elektrische auto ook moet horen zonder kunstmatig geluid. Ook bij het achteruit rijden moet een elektrische auto geluid maken om omstanders te attenderen op zijn aanwezigheid." Bron:
Het geluid bij achterruit rijden is bij de id4 hetzelfde geluid als tm 20 km/u vooruit.
Nergens staat dat het geluid moet zijn alsof je met een vuilniswagen achteruit aan het rijden bent. Dergelijke keuzes leiden er alleen maar toe dat berijders het hele geluid laten weghalen of dempen en dan krijg je precies wat we niet zouden moeten willen.

Erg domme keuze van Ford en ik ga het geluid iig flink dempen of Ford moet zo slim zijn om het geluid ota aan te passen.

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 22-05-2021 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
In het begin valt het op, na 3 weken rijden merk ik het eigenlijk niet meer. Zoals met veel dingen.. het went

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LeoWest
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-04-2024
rvee schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:06:
[...]

Dat is de awd tp versie
TP (Tuigpaard ) u bent kenner ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_S
  • Laatst online: 22-11-2024
FreeMen schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:44:
[...]

Ah ok, dus je kan hem evt. ook nog "upgraden" naar luxe achteraf. Toch maar even contact opnemen met de dealer volgende week voor de zekerheid.
Ja klopt tenzij de eerste “druk” is geweest, daarna kan het alleen nog met nieuw deel 1 (dan krijg je zo’n kleine 1 in je kenteken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickie070
FreeMen schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:12:
[...]

Het geluid bij achterruit rijden is bij de id4 hetzelfde geluid als tm 20 km/u vooruit.
Nergens staat dat het geluid moet zijn alsof je met een vuilniswagen achteruit aan het rijden bent. Dergelijke keuzes leiden er alleen maar toe dat berijders het hele geluid laten weghalen of dempen en dan krijg je precies wat we niet zouden moeten willen.

Erg domme keuze van Ford en ik ga het geluid iig flink dempen of Ford moet zo slim zijn om het geluid ota aan te passen.
Ik moet zeggen, het valt erg mee. Net zoals alle andere meldingen zoals alarm of controle achterbank. Went wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Went het IN de auto of ook buiten de auto. Ik vermoed namelijk dat het in de auto niet zo'n issue is maar met name buiten de auto nogal idioot over komt.

Letterlijk 30 jaar geleden had de vader van een vriend van mij dat ook op zijn auto en vond het toen al een beschamend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demianj
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-06-2021
Oh no het was eerst 9 mei, daarna 22 mei, en nu 5 juni:) waar gaat het heen Ford??? Juli Aug Sept

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvee
FreeMen schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:16:
Went het IN de auto of ook buiten de auto. Ik vermoed namelijk dat het in de auto niet zo'n issue is maar met name buiten de auto nogal idioot over komt.

Letterlijk 30 jaar geleden had de vader van een vriend van mij dat ook op zijn auto en vond het toen al een beschamend geluid.
Het went IN de auto. Ben nooit buiten als de auto achteruit rijdt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
Demianj schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:38:
Oh no het was eerst 9 mei, daarna 22 mei, en nu 5 juni:) waar gaat het heen Ford??? Juli Aug Sept
Welke boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luffbra

Wordt dan leuk bij mij in de parkeergarage onder t appartement... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickie070
rvee schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:03:
[...]

Het went IN de auto. Ben nooit buiten als de auto achteruit rijdt 😂
Niet??? Kan toch automatisch inparkeren? Dan hoor je op zn minst even uit te stappen :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rickie070

Ik hoor van mn vriendin dat het meevalt..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rvee
Luffbra schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:56:
[...]

Wordt dan leuk bij mij in de parkeergarage onder t appartement... :?
Mijn vrouw even achter stuur gezet om te testen. Is beschaafd geluid valt mij echt mee, geen vrachtwagen geluiden. Een grote voordeel in je parkeergarage geen stank van de uitlaat 💪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee

[ Voor 91% gewijzigd door rvee op 23-05-2021 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert69yvonne70
  • Laatst online: 14-11-2021
Ongeveer 5 weken nadat mijn mme in Antwerpen is aangekomen weten ze het bij ford ook.
Krijg net een mail dat hij in Europa is aangekomen. Pfff wat een bedrijf

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreeMen
Gert69yvonne70 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:35:
Ongeveer 5 weken nadat mijn mme in Antwerpen is aangekomen weten ze het bij ford ook.
Lijkt erop dat naast de MME ook de logistieke software bij Ford zelf toe is aan een fikse "ota" update 🙄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jochem_van_raak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Leuke review van de Britse Topgear
https://www.topgear.com/c...YMJi256d6ML5xDh1RcQl44#11

Mustang vs ID4 vs XC40 Recharge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickie070
Heeft een van jullie ook last van Android Auto die blijft haperen (zowel muziek en navigatie) zodra er een automelding is (bijv handen op stuur of botsingsgevaar)? Lijkt niet echt goed op elkaar afgestemd te zijn..

Ik moet wel zeggen, de (resterende) km indicatie is heel nauwkeurig. Veel beter dan die van Tesla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex81
Rickie070 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:05:
Heeft een van jullie ook last van Android Auto die blijft haperen (zowel muziek en navigatie) zodra er een automelding is (bijv handen op stuur of botsingsgevaar)? Lijkt niet echt goed op elkaar afgestemd te zijn..

Ik moet wel zeggen, de (resterende) km indicatie is heel nauwkeurig. Veel beter dan die van Tesla
Als k Android auto draai via s21 loopt mn batterij gewoon leeg terwijl die op t inductie plaatje ligt. En Android auto (waze) hapert ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-09 18:31
Rickie070 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:05:

Dat is een bug in android auto, heeft niets met de Mach-E te maken gelukkig

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
alex81 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:17:
[...]

Als k Android auto draai via s21 loopt mn batterij gewoon leeg terwijl die op t inductie plaatje ligt. En Android auto (waze) hapert ook.
Draadloos laden is nooit heel erg handig met scherm aan en navigatie actief. De telefoon wordt al heet zonder al die apps die actief zijn.

Daarom gebruik ik nooit een telefoonlader die draadloos oplaad. Lijkt heel handig, maar hij wordt me een partij heet. En vorig jaar tijdens mijn trip in Frankrijk hing hij ook in de zon, nou toen stopte de telefoon gewoon helemaal qua oververhitting.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex81
Brotuck schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:22:
[...]

Draadloos laden is nooit heel erg handig met scherm aan en navigatie actief. De telefoon wordt al heet zonder al die apps die actief zijn.

Daarom gebruik ik nooit een telefoonlader die draadloos oplaad. Lijkt heel handig, maar hij wordt me een partij heet. En vorig jaar tijdens mijn trip in Frankrijk hing hij ook in de zon, nou toen stopte de telefoon gewoon helemaal qua oververhitting.
Ja hij wordt idd bloedheet. Zal t eens zonder opladen proberen. Kijken hoe lang de batterij meegaat dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brotuck
alex81 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:23:
[...]

Ja hij wordt idd bloedheet. Zal t eens zonder opladen proberen. Kijken hoe lang de batterij meegaat dan.
Zelfs met een USB kabeltje word hij best heet, maar zolang de telefoon niet in de zon ligt en het scherm uit is werkt het prima (en laad hij ook nog op).

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Brotuck schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:24:
[...]

Zelfs met een USB kabeltje word hij best heet, maar zolang de telefoon niet in de zon ligt en het scherm uit is werkt het prima (en laad hij ook nog op).
Android auto is een energie vreter. Tel. heb ik nu standaard aan de usb lader hangen in de auto.
Voorheen geen probleem mee (voor android auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Gert69yvonne70 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:35:
Ja bij mij hetzelfde, kreeg er ook een van de week terwijl mijn MME al lang en breed in Antwerpen wortel staat te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWest
Mijn Iphone 12 pro laadt niet op, wanneer je hem op het matje legt lijkt hij het te gaan doen helaas niet langer dan enkele seconden. Is hiervoor een oplossing ?
Ik heb dit probleem ook met andere Fords, de telefoons van voorgaande versies deden het wel.
Het heeft denk met de magneet te maken die nu in Iphone zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
LeoWest schreef op zondag 23 mei 2021 @ 22:28:
Mijn Iphone 12 pro laadt niet op, wanneer je hem op het matje legt lijkt hij het te gaan doen helaas niet langer dan enkele seconden. Is hiervoor een oplossing ?
Ik heb dit probleem ook met andere Fords, de telefoons van voorgaande versies deden het wel.
Het heeft denk met de magneet te maken die nu in Iphone zit.
Ik heb hetzelfde met de 12 mini, maar mijn partner heeft een 11 en die blijft probleemloos laden🙃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15-08 12:56
FreeMen schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:17:
[...]

Lijkt erop dat naast de MME ook de logistieke software bij Ford zelf toe is aan een fikse "ota" update 🙄
En een reorganisatie lijkt me op zijn plek.
Gelijk daarna een cursus : "hoe ga ik om met een klant"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 17:28
Even een vraagje voor de MME bezitters; hoe gaat het laden tot nu toe? Zowel thuis als publieke laders, zijn er issues met het aansluiten/starten van laden - zoals in de US wel eens voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickie070
F1dude schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:32:
Even een vraagje voor de MME bezitters; hoe gaat het laden tot nu toe? Zowel thuis als publieke laders, zijn er issues met het aansluiten/starten van laden - zoals in de US wel eens voorkwam.
Ik heb wel een aantal keer gehad dat de stekker niet helemaal in de auto wilde om onbekende redenen, maar verder zoals je mag verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Rickie070 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:42:
[...]

Ik heb wel een aantal keer gehad dat de stekker niet helemaal in de auto wilde om onbekende redenen, maar verder zoals je mag verwachten
Ok thanks, dus meer het aansluiten op de poort bedoel je? Maar technisch gezien laadde hij dus altijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
11 laadsessies gedaan zonder probleem waarvan 1 op een snellader, rest thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renevdw84
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17-06-2022
Alleen openbaar geladen tot nu toe. Werkt altijd. Ook 2x tijdelijk aan gewoon stopcontact. Werkt ook prima. Helaas mijn laadpaal thuis nog niet. Woensdag wordt dat hopelijk opgelost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeoWest
Thuis laden lukt bij mij (nog) niet. Ford-wallbox, Ford is er mee bezig en bellen af en toe. De communicatie gaat zeer moeizaam. Aan de Burgerpaal gaat het nu goed maar waren er issues.

Mijn tip zorg wanneer je wegrijdt bij de de dealer je Fordpass volledig is geïnstalleerd dat helpt je vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F1dude
LeoWest schreef op maandag 24 mei 2021 @ 10:48:
[...]

Thuis laden lukt bij mij (nog) niet. Ford-wallbox, Ford is er mee bezig en bellen af en toe. De communicatie gaat zeer moeizaam. Aan de Burgerpaal gaat het nu goed maar waren er issues.

Mijn tip zorg wanneer je wegrijdt bij de de dealer je Fordpass volledig is geïnstalleerd dat helpt je vast.
Thanks, goede tip. Ik ga laden via leasemaatschappij, dus zal eigenlijk altijd de pas van LM gebruiken. Dit kan dan gewoon of moet je altijd de Fordpass gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

Andere vraag: wat is de afmeting van de bagage ruimte op hoogte van de bovenzijde achterbank? (rode pijl) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dr_9GleNxMhzIQJAr6fPENYJtc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bIyfHXq0cnMvWJNgDrlns9zR.jpg?f=fotoalbum_large

oftewel, wat blijft er over van de 83cm aan de onderzijde....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME_Maurice
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik probeer het 'FORDPASS CHARGING NETWORK' te activeren. Dit heb ik gedaan via de 'abonnementen' sectie als je inlogt met je Ford account (https://www.ford.nl/dashboard#). Maar in de laatste stap loop ik vast, ik krijg de volgende vraag:
Voer het nummer van je FordPass-oplaadkaart in om je abonnement te activeren.
Weten jullie hoe je aan dat nummer komt? Ik heb bij het afleveren van de auto geen oplaadkaart ontvangen, had dat wel gemoeten of is er een andere manier om dat nummer te achterhalen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gX_P_5g3LsyBlXJj_FSnPz6GNOg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gxBMdJ3qHghCXQIBMe5dClM6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickie070
F1dude schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:46:
[...]

Ok thanks, dus meer het aansluiten op de poort bedoel je? Maar technisch gezien laadde hij dus altijd?
Yes, als die erin zat dan deed tie het!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcelGo
MME_Maurice schreef op maandag 24 mei 2021 @ 11:53:
Ik probeer het 'FORDPASS CHARGING NETWORK' te activeren. Dit heb ik gedaan via de 'abonnementen' sectie als je inlogt met je Ford account (https://www.ford.nl/dashboard#). Maar in de laatste stap loop ik vast, ik krijg de volgende vraag:
Weten jullie hoe je aan dat nummer komt? Ik heb bij het afleveren van de auto geen oplaadkaart ontvangen, had dat wel gemoeten of is er een andere manier om dat nummer te achterhalen?

[Afbeelding]
Ja ik heb er 1 in de post gekregen, ergens in januari, en 1 bij de dealer bij aflevering😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
LeoWest schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:55:
Ik heb hem ook sinds maandag.
A
Fordpass werkend krijgen kostte mij 8 uur stress.
Laadpaal connecten nog niet gelukt ( M n eigen laadpaal)
Openbare laadpaal wel , dus we kunnen rijden.
Aflevering Stern-Den Haag dramatisch niet bereikbaar voor vragen.
Ford ook niet en Ford Keulen ook niet..

Goede nieuws auto is geweldig (first edition grabber blue )
LeoWest: heb jij misschien een diditale handleiding van de Ford wallbox?
Of een ander Forum lid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickey69
  • Laatst online: 02-11-2021
Voor diegene die hun auto op de Grande Baltimora hebben staan, deze vaart nu op de Elbe naar Hamburg. Waarschijnlijk om daar eerst de Amerikaanse lading te lossen waaronder Tesla's. Over 2 dagen zal deze naar Antwerpen varen om daar de MME's te lossen. Daarna waarschijnlijk nog een maandje geduld voor deze bij de dealer staat :(.
Vindt je het leuk om de boot met je MME te spotten dan kan dat o.a. op de webcam site:
https://grassau.com/webcams
Op korte termijn gaat deze te zien zijn op de cam:
Schulauer Farhhaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolfree
  • Laatst online: 18-09 17:47
Laden gaat bij mij prima. Laad alleen thuis overigens. Geen issues bij aansluiten of starten. Snelheid viel eerst tegen bij thuisladen, maar dat bleek bij Newmotion te liggen. Laadt nu met 10.5 kw per uur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mickey69
  • Laatst online: 02-11-2021
Je moet iets doen als je je verveeld ;)
De Grande Baltimora:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XixoFJBr90Qi_fH1FucIhQb-yRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CUSZZLiWIeLhXv4sXDoKml42.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWest
MarcelK64 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 12:36:
[...]

LeoWest: heb jij misschien een diditale handleiding van de Ford wallbox?
nee geen digitale handleiding wel een boekje :
ik ga via Fordpass , meer naar laadpaal.
Deze wordt dan gevonden evenals wifi.
Dan moet hij via fordpass gaan laden..dit lukt niet er verschijnt berichtje :
charger not found. en ik moet opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Mickey69 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 13:06:
Je moet iets doen als je je verveeld ;)
De Grande Baltimora:
[Afbeelding]
50% van die boot is voor Noorwegen. Hopelijk herhaalt de geschiedenis zich niet hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romarre
  • Laatst online: 09-08-2021
Dag iedereen,

Ik heb via mijn werk een MME rwd black besteld eind januari '21. Het enige wat ik sindsdien heb vernomen is dat hij op 26/4 april de boot is opgegaan. Iemand enig idee welke boot dit dan is en wanneer deze in Antwerpen zou arriveren?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

FreeMen schreef op maandag 24 mei 2021 @ 13:40:
[...]

50% van die boot is voor Noorwegen. Hopelijk herhaalt de geschiedenis zich niet hier...
nee tuurlijk joh, wij wachten wel even...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Romarre schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:10:
Dag iedereen,

Ik heb via mijn werk een MME rwd black besteld eind januari '21. Het enige wat ik sindsdien heb vernomen is dat hij op 26/4 april de boot is opgegaan. Iemand enig idee welke boot dit dan is en wanneer deze in Antwerpen zou arriveren?

Bedankt.
dat zal dan de Baltimora moeten zijn... het was ooit:

Open MED/Ame Grande Baltimora Veracruz GBL0321 26/04/2021 Antwerp GBL0421 18/05/2021

het wordt iets later zeg maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

m24 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 11:39:
Andere vraag: wat is de afmeting van de bagage ruimte op hoogte van de bovenzijde achterbank? (rode pijl)

+ ik zoek nog de afmetingen van de twee kabel tassen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romarre
m24 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:13:
[...]

dat zal dan de Baltimora moeten zijn... het was ooit:

Open MED/Ame Grande Baltimora Veracruz GBL0321 26/04/2021 Antwerp GBL0421 18/05/2021

het wordt iets later zeg maar....
Binnen 2 dagen in Antwerpen en dan wachten tot wanneer naar dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Romarre schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:22:
[...]

Binnen 2 dagen in Antwerpen en dan wachten tot wanneer naar dealer?
Zou 3 weken moeten zijn, sommige staan er al 5 weken volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvantBlack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 15:58
F1dude schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Staat er sinds 20-04 en staat nog er wel even ben ik bang.
Dus schrijf die 3 weken maar voorzichtig op je buik…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derknl
  • Laatst online: 17-11-2022
F1dude schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Al 7 weken! Wachten. Stof happen in Antwerpen. Geen first in and out.
Gewoon random wat naar Nederland sturen. Zit geen enkele logica in. Ford heeft aan zijn import haven en kwaliteit controle geen enkel overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romarre
Derknl schreef op maandag 24 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Al 7 weken! Wachten. Stof happen in Antwerpen. Geen first in and out.
Gewoon random wat naar Nederland sturen. Zit geen enkele logica in. Ford heeft aan zijn import haven en kwaliteit controle geen enkel overzicht.
7 weken? Terwijl ik op 70 km van de haven woon😂. Crazy gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
LeoWest schreef op maandag 24 mei 2021 @ 13:34:
[...]

nee geen digitale handleiding wel een boekje :
ik ga via Fordpass , meer naar laadpaal.
Deze wordt dan gevonden evenals wifi.
Dan moet hij via fordpass gaan laden..dit lukt niet er verschijnt berichtje :
charger not found. en ik moet opnieuw beginnen.
Ik xoek of je deze paal kaan instellen op een maximaal stroom verbruik. Bv 3x10 Amp of 3x16 Amp. Hetzij digitaal of hardware matig in te stellen
Er zijn.palen die dit kunnen.of je moet naar load balancing. Heb 3x25 thuis.
Vandaar. De dealer heeft geen idee zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

nog een verzoekje wat is deze maat? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COIlAtckcx8kNqDB6HIUa6JEcxY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gMCEMzjFgRtAyWqh9DrqqzTq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
m24 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:55:
nog een verzoekje wat is deze maat? [Afbeelding]
Ze staan gewoon bij de dealers. Kan je zo alles na meten 😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m24

m24

rvee schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:56:
[...]

Ze staan gewoon bij de dealers. Kan je zo alles na meten 😉
de dealer en ik praten niet meer met elkaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:07
m24 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:58:
[...]

Lol, is het zo erg? 17 maanden wachten is ook wel echt bizar..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

LuPo schreef op maandag 24 mei 2021 @ 16:23:
[...]

Lol, is het zo erg? 17 maanden wachten is ook wel echt bizar..
Yep, ik ben er nu helemaal klaar mee.

Overigens communiceren ze alleen als je zelf iets vraagt en dan nog is alle info die je krijgt onzin.... dus ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:07
m24 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:58:
[...]

Andere dealer? Zijn er een (zeer beperkt aantal) die wel weten hoe ze met klanten om moeten gaan ;)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

makooy schreef op maandag 24 mei 2021 @ 16:43:
[...]

Andere dealer? Zijn er een (zeer beperkt aantal) die wel weten hoe ze met klanten om moeten gaan ;)
zodra ik hem heb... en tot die tijd ben ik aangewezen op vriendelijke forum leden die uit medelijden de meetlint pakken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
MarcelGo schreef op maandag 24 mei 2021 @ 11:56:
[...]

Ja ik heb er 1 in de post gekregen, ergens in januari, en 1 bij de dealer bij aflevering😳
Ik heb ook geen ford pas gehad of iets van ionity?

En heb ook gewoon de goedkope kentekenplaat van Broekhuis gehad, ondanks dat dit een auto van is van meer dan 60.000 dus die redenering klopt ook niet die ik hier zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

Mcie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 18:43:
[...]

En heb ook gewoon de goedkope kentekenplaat van Broekhuis gehad, ondanks dat dit een auto van is van meer dan 60.000 dus die redenering klopt ook niet die ik hier zag.
Misschien krijgen alleen particuliere kopers het gratis laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
m24 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:56:
[...]

Misschien krijgen alleen particuliere kopers het gratis laden?
Welk gratis laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME_Maurice
[...]

Ik heb nog een keer in het kastje gekeken voorin de auto en daar trof ik de Ford laadkaart aan! Ik heb het Ford Netwerk kunnen activeren in de app. Het is niet gratis het laden, voordeel is dat je vanuit de app toegang hebt tot diverse providers. Of die Ionity palen het eerste jaar echt gratis zijn moet ik nog ff uitproberen.
Ik heb van Broekhuis kentekenplaten met reliëf gekregen, maar het zijn lijkt me geen luxe platen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

MME_Maurice schreef op maandag 24 mei 2021 @ 11:53:

[Afbeelding]
Hier staat iets van "1 jaar gratis premium....." is wellicht alleen korting? Geen id hoor, ik loop nog wat achter in het proces....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m24

m24

MME_Maurice schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Ik heb nog een keer in het kastje gekeken voorin de auto en daar trof ik de Ford laadkaart aan! Ik heb het Ford Netwerk kunnen activeren in de app. Het is niet gratis het laden, voordeel is dat je vanuit de app toegang hebt tot diverse providers. Of die Ionity palen het eerste jaar echt gratis zijn moet ik nog ff uitproberen.
Ik heb van Broekhuis kentekenplaten met reliëf gekregen, maar het zijn lijkt me geen luxe platen.
Check! Geen id wat daar dan het nut van is, maar premium is altijd goed.... of duur, dat kan ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MME_Maurice
m24 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:55:
nog een verzoekje wat is deze maat? [Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jjSoYX0JJCSjs6vYVARw_IzYVJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nAz0fHDP78IvbPTVViPKhbe8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
m24 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:08:
[...]

Hier staat iets van "1 jaar gratis premium....." is wellicht alleen korting? Geen id hoor, ik loop nog wat achter in het proces....
"1 jaar premium tarieven" tot IONITY
0,32 ipv 0,79, alleen bij IONITY

"3 jaar premium toegang" tot FordPass laadnetwerk
Oftewel CPO tarieven (hier in de regio 0,37 voor EV-box), waar ik met bijna alle passen goedkoper ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MME_Maurice
Andere vraag: wat is de afmeting van de bagage ruimte op hoogte van de bovenzijde achterbank? (rode pijl) [Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jjSoYX0JJCSjs6vYVARw_IzYVJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nAz0fHDP78IvbPTVViPKhbe8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ajVpmpwzcnC1ht0VwDedQ352K0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cS78aRlRm7fnp9FklMegX26g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9htxrDju_rxhFb92RkET2xBdr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PvYGloEWEdhRJErByTa4cK00.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door MME_Maurice op 24-05-2021 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mcie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-09 21:41
MME_Maurice schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Schandalig maar daar had ik nog niet eens in gekeken, mijn fout :o. Net gekeken en zit er bij mij dus ook in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m24

m24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Kwam een ander stom probleem tegen vandaag.

Vandaag de Mach-E aan de laadpaal gehangen. Haal hem net van de paal en de rubberen bescherm doppen voor de stekkers zitten vol met water. Die doppen zitten vast aan de kabel en “hangen” los wanneer je aan het laden bent.
Regendruppels op de kabel/stekker lopen zo die doppen in.

Ook bij de stekker uit de auto halen leek het alsof er water in de laad-poort zelf zat.

[ Voor 12% gewijzigd door makooy op 24-05-2021 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME_Maurice
makooy schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:27:
Kwam een ander stom probleem tegen vandaag.

Vandaag de Mach-E aan de laadpaal gehangen. Haal hem net van de paal en de rubberen bescherm doppen voor de stekkers zitten vol met water. Die doppen zitten vast aan de kabel en “hangen” los wanneer je aan het laden bent.
Regendruppels op de kabel/stekker lopen zo die doppen in.

Ook bij de stekker uit de auto halen leek het alsof er water in de laad-poort zelf zat.
Dit hebben alle Laadkabels. Ik rijd al 4 jaar elektrisch, die doppen nooit gebruikt en na een jaar eraf gehaald. Voor mij geen nut, leg de kabel altijd in de auto. Mijn NewMotion paal met vaste kabel gast in een houder, daardoor nooit water.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Ik heb vandaag voor het eerst aan een huis-stopcontact geladen, wat uiteindelijk goed ging.

Maar wel wil ik jullie een aantal (mogelijk) open deuren meegeven:

- Voor zover mij bekend is het niet mogelijk om te laden op stopcontacten die niet geaard zijn, of in elk geval dat is mij niet gelukt.
- Pas op bij het koppelen en ontkoppelen, trek er niet zomaar zaken uit, zo heb ik de aardlek doorlaten slaan xD
- Om te testen of een stopcontact "goed" is koppel eerst de lader daar aan, deze wordt dan "blauw" (zie foto), als de lader "oranje" wordt is het stopcontact niet ondersteund (bv niet voldoende amperage etc).

- Het stappenplan, wat ik nu volg:
1. Koppelen van de lader
2. Kijk of het lampje blauw wordt :)
3. Koppelen aan de auto
Na het laden
4. Ontkoppelen dmv de ontkoppel-knop bij auto gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/GYMJTC6E1gOhHZM3NfUlG9S3.jpg

Meer detail informatie staat ook op de pagina's 161 t/m 164 van de handleiding ;) maar ja handleidingen :+

[ Voor 17% gewijzigd door Ikke_Niels op 24-05-2021 21:17 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
MME_Maurice schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:37:
[...]

Dit hebben alle Laadkabels. Ik rijd al 4 jaar elektrisch, die doppen nooit gebruikt en na een jaar eraf gehaald. Voor mij geen nut, leg de kabel altijd in de auto. Mijn NewMotion paal met vaste kabel gast in een houder, daardoor nooit water.
Doppen van de kabel idd eraf. Ik heb ze wel op de connectors bij het opbergen. Voorkomt stof/vuil in de contactpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Ikke_Niels schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:41:
Ik heb vandaag voor het eerst aan een huis-stopcontact geladen, wat uiteindelijk goed ging.

Maar wel wil ik jullie een aantal (mogelijk) open deuren meegeven:

- Voor zover mij bekend is het niet mogelijk om te laden op stopcontacten die niet geaard zijn, of in elk geval dat is mij niet gelukt.
- Pas op bij het koppelen en ontkoppelen, trek er niet zomaar zaken uit, zo heb ik de aardlek doorlaten slaan xD
- Om te testen of een stopcontact "goed" is koppel eerst de lader daar aan, deze wordt dan "blauw" (zie foto), als de lader "oranje" wordt is het stopcontact niet ondersteund (bv niet voldoende amperage etc).

- Het stappenplan, wat ik nu volg:
1. Koppelen van de lader
2. Kijk of het lampje blauw wordt :)
3. Koppelen aan de auto
Na het laden
4. Ontkoppelen dmv de ontkoppel-knop bij auto gebruiken.

[Afbeelding]

Meer detail informatie staat ook op de pagina's 161 t/m 164 van de handleiding ;) maar ja handleidingen :+
Kreeg je de verloopstekker nog uit de box? De verloopstekker zat na de 1e keer montage bij mij muurvast in de box. Beetje prutsen nog net geheel in de tas kunnen krijgen 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grondje
  • Laatst online: 19-10-2024
Andere vraag: wat is de afmeting van de bagage ruimte op hoogte van de bovenzijde achterbank? (rode pijl) [Afbeelding]

Zal ik jullie eens wat vertellen. De maten van een mme zijn allemaal net een paar cm groter dan van mijn huidige bmw x1. Had het niet verwacht maar ga er dus qua ruimte op voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
rvee schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:38:
[...]

Kreeg je de verloopstekker nog uit de box? De verloopstekker zat na de 1e keer montage bij mij muurvast in de box. Beetje prutsen nog net geheel in de tas kunnen krijgen 😅
Dat ging relatief simpel bij mij :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grondje
  • Laatst online: 19-10-2024
[...]

Was vanmiddag bij dealer en zag vlgs mij dat ze voor luxe kentekenplaten 29,90 rekenen. Je vraagt je toch af waarom dat bedrag nou niet in de afleverkosten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWest
MarcelK64 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:35:
[...]

Ik xoek of je deze paal kaan instellen op een maximaal stroom verbruik. Bv 3x10 Amp of 3x16 Amp. Hetzij digitaal of hardware matig in te stellen
Er zijn.palen die dit kunnen.of je moet naar load balancing. Heb 3x25 thuis.
Vandaar. De dealer heeft geen idee zegt hij.
Ik ben een leek op dit gebied. Maar voor zover ik mij herinner waren er keuzes. Ik heb gekozen voor snelle lading en hem op krachtstroom laten zetten. Ik zal eens op zoek gaan in het boekje , maar geef mij ff tijd beetje druk komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Grondje schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:49:
[...]

Was vanmiddag bij dealer en zag vlgs mij dat ze voor luxe kentekenplaten 29,90 rekenen. Je vraagt je toch af waarom dat bedrag nou niet in de afleverkosten zitten.
Mijn dealer levert de Mach-E standaard met luxe kentekenplaten zonder enige bijbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 13:38
makooy schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:00:
[...]

Mijn dealer levert de Mach-E standaard met luxe kentekenplaten zonder enige bijbetaling.
Doe mij maar goedkope, dat gaat een stuk beter in de wasstraat ;)
Pagina: 1 ... 61 ... 179 Laatste